Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Έρευνες: Γενική συζήτηση

05 Jan 2020 22:22 #230686 by Giorgos Tsolaridis
Έρευνα: Αυξάνονται στα 50 εκατομμύρια οι Αμερικανοί gamers ηλικίας 50+
Προτιμούν τα PC και τα κινητά.


Οι μεσήλικες της Αμερικής, που ανήκουν στο ηλικιακό group άνω των 50 ετών, είναι πλέον σε μεγαλύτερο ποσοστό gamers, κάτι απόλυτα λογικό, αφού όταν είχαν ξεκινήσει το gaming βρίσκονταν σε αρκετά πιο νεαρή ηλικία.

Σύμφωνα με έρευνα του AARP, το 2016 υπήρχαν 40.2 εκατομμύρια gamers, αριθμός που τώρα ανέρχεται σε 50.6 εκατομμύρια. Το ευχάριστο ωστόσο είναι ότι πάνω από το 1/3 αυτών των gamers δοκιμάζουν διαρκώς νέα games, ενώ όλο και λιγότεροι ρωτούν τα παιδιά και τα εγγόνια τους για το ποια games θα παίξουν, αφού πλέον προτιμούν να αναζητούν πληροφορίες στο Internet και να τα βρίσκουν οι ίδιοι.

Οι μισοί από αυτούς τους 50 εκατομμύρια gamers, παίζουν games καθημερινά, κάτι λογικό ειδικά αν έχουν βγει στη σύνταξη. Το 33% εξ αυτών παίζει games online και από αυτούς επίσης το 1/3 (δηλαδή το 11% του συνόλου) παίζουν games με αγνώστους. Βέβαια, μην περιμένετε να τους δείτε συχνά σε FPS, καθώς παίζουν κυρίως Puzzle games, επιτραπέζια, Card games και παιχνίδια γρίφων και λογικής.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι ο αριθμός των μεσήλικων που παίζουν σε κινητά και tablets ανέβηκε το 2019 από το 57% στο 73%. Η χρήση των PC σε αυτές τις ηλικίες έπεσε από το 59% στο 47%. Κάποιοι δηλαδή παίζουν και στα δύο format. Οι κονσόλες σε αυτές τις ηλικίες δεν είχαν ποσοστό μεγαλύτερο από 13% η καθεμία.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

10 Jan 2020 21:44 #230799 by Giorgos Tsolaridis
Τα 10 games με τα περισσότερα tweets το 2019
Το Fortnite στη 2η θέση. Την 1η θέση δεν θα την μαντέψετε ποτέ.


Το Twitter δημοσίευσε τα 10 κορυφαία games σε συζητήσεις για το 2019.

Δεύτερο ήταν το Fortnite. Αυτό με τα περισσότερα tweets ήταν το Fate/Grand Order. Λογικά κάτι φταίει με τους μηχανισμούς αποτελεσμάτων του Twitter. Μήπως χρησιμοποιούνταν η κάθε λέξη ξεχωριστά και έτσι έγινε κάποιο μπέρδεμα.

Ένα επίσης παράδοξο είναι ότι το League of Legends δεν υπάρχει καν στη δεκάδα!

Δείτε αναλυτικά τα games με τα περισσότερα tweets το 2019:

1. Fate/Grand Order
2. Fortnite
3. Final Fantasy
4. Identity V
5. Granblue Fantasy
6. Ensemble Stars
7. Monster Strike
8. PlayerUnknown's Battlegrounds
9. Minecraft
10. Super Smash Bros.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 Jan 2020 20:24 #230867 by Giorgos Tsolaridis
Rio Ferdinand: "Να ενεργοποιείτε τα family controls της κονσόλας σας"
Ο βετεράνος Άγγλος αμυντικός συμβουλεύει.


Ο Rio Ferdinand είναι μπροστάρης σε μια νέα καμπάνια, η οποία έχει ως στόχο να παρακινήσει τους γονείς να ενεργοποιούν τα family controls της κονσόλας τους, ώστε να μην υπάρχουν ανεπιθύμητες ενέργειες από τα μικρά παιδιά.

Σύμφωνα με έρευνα της UK Interactive Entertainment Association (UKIE), μόνο ένας στους πέντε γονείς χρησιμοποιεί τα family controls της κονσόλας για τις μικρές ηλικίες. Για την ακρίβεια το ποσοστό είναι 19% και για γλικίες 5-15. Ο βετεράνος ποδοσφαιριστής Rio Ferdinand είναι το κεντρικό πρόσωπο στην καμπάνια παρακίνησης γονέων, λέγοντας: "Τα παιδιά μου αγαπούν πολύ τα games αλλά ας γονέας είναι σημαντικό για μένα να μπορώ να ελέγξω πόσο χρόνο παίζουν. Τα Family controls πετυχαίνουν μια ισορροπία ανάμεσα στο να μένουν τα παιδιά σε μια οθόνη και σε άλλες δραστηριότητες. Είναι εύκολα στη χρήση και μπορούν μακροπρόθεσμα να λύσουν διαφωνίες".

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

27 Jan 2020 13:44 #231149 by Giorgos Tsolaridis
Έρευνα: Μόλις το 5% των developers ετοιμάζει games για PS5 και Xbox Series X
Το 34% ετοιμάζει games και για τις δύο γενιές.


Σύμφωνα με έρευνα που έγινε από το Game Developers Conference (το οποίο θα διεξαχθεί φέτος, 16-20 Μαρτίου), μόλις το 5% των developers ετοιμάζει games για τα PS5 και Xbox Series X, τις δύο νέες κονσόλες που θα κυκλοφορήσουν τον Δεκέμβριο.

Επίσης, το 34% των developers ετοιμάζουν games τόσο για την όγδοη όσο και για την ένατη γενιά κονσολών, κοινώς για δύο γενιές μαζί. Άραγε η μετάβαση στις νέες κονσόλες θα γίνει γρήγορα ή πιο αργά απ' ότι περιμένουν οι κατασκευάστριες εταιρείες;

Στην έρευνα συμμετείχαν 4.000 developers, συνεπώς το δείγμα είναι άκρως αντιπροσωπευτικό. Επίσης, το 39% των developers δεν είναι ακόμη βέβαιο ποιο θα είναι το επόμενο παιχνίδι του, κάτι που δείχνει και την ανησυχία της αγοράς.

Από το σύνολο των games που βρίσκονται ήδη σε ανάπτυξη, το 11% θα κυκλοφορήσει και για το PS5 και το 9% για το Xbox Series X. Μακροπρόθεσμα πάντως, το 23% των developers θέλουν να δουν το επόμενο παιχνίδι τους στο PS5 και το 17% στο Xbox Series X.

Τα PC είναι η πιο επιθυμητή πλατφόρμα από όλες με ένα δυνατό 50%.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

03 Mar 2020 12:43 #232029 by Giorgos Tsolaridis
Ρεκόρ η gaming βιομηχανία: 150 δις το 2019
Μεγαλώνει την ψαλίδα από μουσική και κινηματογράφο!



Το 2019 φτάνει στο τέλος του και το GamesIndustry.biz δημοσιευσε έρευνες από έξι έγκριτες εταιρείες, τις Newzoo, Gfk, Sensor Tower, IHS Markit, ICO Partners και Fancensus.

Μπορεί το 2019 να μην είχε τις blockbuster κυκλοφορίες που είχαμε δει σε προηγούμενες χρονιές και στον τίτλο του κορυφαίου παιχνιδιού να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις για την κορυφή, ωστόσο οι gamers αυξήθηκαν (όπως κάθε χρόνο) και ο τζίρος μεγάλωσε ακόμη περισσότερο.



Τα έσοδα της gaming βιομηχανίας ανέβηκαν στα 148,8 δις δολάρια, δηλαδή +7% άνοδο σε σχέση με πέρυσι. Την μεγαλύτερη άνοδο παρουσίασαν τα games σε smartphones (11,4%), ενώ τα browser games έπεσαν σημαντικά, κατά -15,4%. Τα console games ανέβηκαν κατά 7,3% και τα PC games κατά 2,8%.



Στο μερίδιο της αγοράς στη Μ. Βρετανία, πάντα όσον αφορά τις πωλήσεις των retail games, το PS4 ήταν πρώτο με 44,1%, το Xbox One δεύτερο με 26,8%, το Switch τρίτο με 26% και ακολουθούν 3DS με 1,8%, PC με 0,9% και άλλες πλατφόρμες με 0,5%, δείγμα του ότι πέρα από τα 4 format οτιδήποτε άλλο υπάρχει πάει άπατο.



Στις δημοσιεύσεις άρθρων, το Fortnite είχε 97.732 άρθρα (σ.σ. η αλήθεια είναι ότι τα sites γράφαμε ακόμα και την παραμικρή είδηση για αυτό) και ακολούθησαν Death Stranding με 46.743 και Apex Legends με 42.474. Στο Twitter είχαμε την ίδια εικόνα με αντιστροφή 2ης και 3ης θέσης. Πάντως, κορυφαίο σε προβολές ήταν το Cyberpunk 2077 με 48 εκατομμύρια views.



Όσο για τους influencers, ο Pewdiepie έχασε την πρωτιά από τον Jelly με 1,2 δις views. Ο Σουηδός, που παντρεύτηκε την Ιταλίδα YouTuber Marzia, είχε 1,054 δις views. Μάλιστα κάλυψε 10 games, ενώ ο ανταγωνιστής του 17.


I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

04 Mar 2020 12:42 - 05 Mar 2020 20:58 #232057 by Βασίλης Κτενίδης
Ερευνητές στην Washington χρησιμοποιούν video game για την καταπολέμηση του κορωνοϊού
Στο Foldit καλείστε να βρείτε την πρωτείνη που προσκολλάται στον κορωνοϊό.


Με την εξάπλωση του κορωνοϊού παγκοσμίως, πολλοί ερευνητές σπεύδουν να βοηθήσουν στην διαχείριση της εξάπλωσης του, συμπεριλαμβανομένης μιας ομάδας ερευνητών του πανεπιστημίου της Washington στο Seattle που χρησιμοποιούν για την έρευνα ένα video game.

Το εν λόγο video game αρχικά κυκλοφόρησε το 2008 με όνομα Foldit. Οι παίκτες αναδιπλώνουν πρωτεΐνες προκειμένου να καταλάβουν τη δομή τους, η οποία σύμφωνα με την ομάδα ερευνητών της Washigton, είναι το κλειδί για την κατανόηση του πως λειτουργεί μια πρωτεΐνη και πως μπορούμε να την στοχεύσουμε με φάρμακα. Τώρα έχει προστεθεί ένα νέο puzzle στο game βασισμένο στον κορωνοϊό. Όπως καταλαβαίνετε, δεδομένου του ότι δεν υπάρχει ακόμη φάρμακο, αποτελεί μεγάλη πρόκληση.

Στην περιγραφή αναφέρει: “Ο κορωνοϊός εμφανίζει μια πρωτεΐνη στην επιφάνεια του, η οποία δεσμεύεται στενά με έναν υποδοχέα που βρίσκετε στην επιφάνεια των ανθρώπινων κυττάρων. Τις τελευταίες εβδομάδες, οι ερευνητές έχουν προσδιορίσει την δομή της πρωτεΐνης του κορωνοϊού και το πώς προσκολλάται στους ανθρώπινους υποδοχείς. Αν καταφέρουμε να σχεδιάσουμε μια πρωτεΐνη που να προσκολλάται επάνω στην πρωτεΐνη του κορωνοϊού, θα μπορέσουμε να την χρησιμοποιήσουμε για να μπλοκάρουμε την αλληλεπίδραση με τα ανθρώπινα κύτταρα και συνεπώς να σταματήσουμε την μόλυνση!.

Σύμφωνα με τους δημιουργούς, χιλιάδες άνθρωποι παίζουνε το Foldit και αυτό είναι τουλάχιστον ισοδύναμο αν όχι ακόμα καλύτερο από το να βάλεις έναν υπολογιστή να αναδιπλώνει μεγάλες αλυσίδες αμινοξέων. Υπάρχει επίσης το @FoldingHome που μπορείτε να διαθέσετε τον υπολογιστή σας όσο δεν τον χρησιμοποιείτε για την αναδίπλωση πρωτεϊνών από τα υπολογιστικά συστήματα των ερευνητών. Σε αυτή την περίπτωση δεν χρειάζεται να σκεφτείτε ή να προσπαθήσετε, απλά να διαθέστε την υπολογιστική ισχύ του υπολογιστή σας.

Δεν μπορούμε να ξέρουμε αν όντως θα έχει αποτέλεσμα αυτό στην εξάπλωση του ιού, όμως πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα ενέργεια αφού η χρήση υπολογιστών και μόνο για την έρευνα υστερεί σε δημιουργική και στρατηγική σκέψη και είναι κάτι που μπορεί να κάνει ο καθένας που νιώθει ότι μπορεί να σκεφτεί με τέτοιο τρόπο, είτε ο καθένας που έχει ένα σχετικά καλό PC. O κορονωϊός έχει μολύνει περισσότερους από 92.000 ανθρώπους ενώ έχει σκοτώσει πάνω από 3.000, εκ των οποίων οι περισσότεροι ήταν είτε ηλικιωμένοι, είτε είχαν αποδυναμωμένο ανοσοποιητικό σύστημα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

30 May 2020 15:16 #234913 by Giorgos Tsolaridis
Νέα έρευνα εξετάζει το ποσοστό των gamers που τρώνε και πίνουν όσο παίζουν
Η Ινδία και η Ινδονησία σημειώνουν πάνω από 93%.

Μία νέα έρευνα, εστίασε στο αν οι gamers αρέσκονται να τρώνε και να πίνουν κατά την διάρκεια του παιχνιδιού. Η έρευνα με τίτλο Newzoo, αναφέρει ότι το 80% των gamers, συνηθίζουν να έχουν φαγητό ή κάποιο αφέψημα όσο παίζουν.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε τρεις αγορές, Βόρεια Αμερική, Δυτική Ευρώπη και Ασία. Οι Ασιάτες gamers φαίνεται ότι ευχαριστιούνται περισσότερο το φαί και το πιοτό κατά την διάρκεια του gameplay, με ποσοστό 84%. Οι δύο χώρες με τα υψηλότερα ποσοστά παικτών που τρώνε όσο παίζουν, βρίσκονται στην αγορά της Ασίας, με την Ινδία να βρίσκεται στο 94% και την Ινδονησία στο 93%.

Το 55% όσων αρέσκονται στο φαγοπότι εν ώρα gaming είναι άντρες, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό όσον αφορά την ηλικία βρίσκεται στα 21-35 έτη. Η έρευνα, πέραν της επιβεβαίωσης μίας ήδη γνωστής πληροφορίας, αναφέρει ότι οι gamers προτιμούν τα αλατισμένα ή γλυκά snacks ενώ τα αναψυκτικά είναι δημοφιλή παγκοσμίως. Σύμφωνα με την έρευνα οι γυναίκες προτιμούν τα αλμυρά snacks ενώ οι άντρες δεν είχαν κάποια συνέπεια όσον αφορά το τι έτρωγαν ή έπιναν όσο έπαιζαν.

Στην Β. Αμερική, οι gamers στο ηλικιακό γκρουπ των 10-15 ετών, επέλεξαν αλμυρά snacks με ποσοστό 60% ενώ στο ηλικιακό γκρουπ των 16-20 ετών, το 55% επέλεξε συνοδεία αναψυκτικού. Τα ενεργειακά ποτά δεν θα μπορούσαν να λείπουν από την λίστα, με την περιοχή της Ασίας να σημειώνει την υψηλότερη κατανάλωση με ποσοστό 26%, την Β. Αμερική να ακολουθεί με ποσοστό 17% και την Δυτική Ευρώπη να βρίσκεται στην τελευταία θέση της κατάταξης, με ποσοστό 15%.

Η μπύρα αποτελεί επίσης συχνή επιλογή των gamers. Η Δυτική Ευρώπη κρατάει τα ηνία στα ποσοστά των gamers που πίνουν μπύρα όσο παίζουν, με 18% ενώ ακολουθούν Ασία και Β. Αμερική με 15% έκαστη. Ενδιαφέρον έχει ότι στην Ν. Κορέα εμφανίζεται το μεγαλύτερο ποσοστό από gamers που απολαμβάνουν την μπύρα τους όσο παίζουν, με ποσοστό 18%. Όσον αφορά τις ηλικίες, το γκρουπ των 26-30 ετών της Β. Αμερικής, δήλωσε ότι καταναλώνει μπύρα όσο παίζει, σε ποσοστό 27%, τo γκρουπ 31-35 ετών στην Δυτική Ευρώπη με ποσοστό 28% και το γκρούπ των 36-40 ετών στην Ασία με ποσοστό 26%.

Πρέπει να σημειωθεί επίσης ότι οι άντρες ήταν πιθανότερο να καταναλώνουν μπύρα όσο παίζουν σε σχέση με τις γυναίκες, ανεξαρτήτως ηπείρου.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

30 May 2020 15:47 #234925 by Ηλιας
Πως μπορουν να τρωνε και να παιζουν ταυτοχρονα; Το χειριστηριο με τι το κρατανε;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

30 May 2020 16:02 #234931 by Giorgos Tsolaridis

Πως μπορουν να τρωνε και να παιζουν ταυτοχρονα; Το χειριστηριο με τι το κρατανε;

Λογικά θα έχουν κάποιου είδους τραπεζάκι και θα τρώνε στα cutscenes.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
The following user(s) said Thank You: Ηλιας

Please Log in or Create an account to join the conversation.

31 May 2020 14:49 #234975 by Ηλιας

Πως μπορουν να τρωνε και να παιζουν ταυτοχρονα; Το χειριστηριο με τι το κρατανε;

Λογικά θα έχουν κάποιου είδους τραπεζάκι και θα τρώνε στα cutscenes.

Αν εγω ετρωγα στα cutscenes του metal gear solid 4, θα ειχα παρει καμια 30ρια κιλα. :P

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification