Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Έρευνες: Γενική συζήτηση

14 Jul 2018 17:58 #215796 by Μάνος Γρυπάρης


Έρευνα: Οι γονείς επιτρέπουν στα παιδιά τους να παίζουν games 18+
Το 86% δεν δίνει προσοχή στην ηλικία.

Στη Μ. Βρετανία διεξήχθη έρευνα από το Childcare.co.uk η οποία έβγαλε ως αποτέλεσμα ότι οι περισσότεροι γονείς επιτρέπουν στα ανήλικα παιδιά τους να παίζουν games που έχουν χαρακτηρισμό 18+.

Η έρευνα διεξήχθη σε πάνω από 2.000 γονείς στη Βρετανία (το 73% εξ αυτών ήταν μητέρες). Το 86% των γονέων παραδέχθηκαν ότι δεν δίνουν προσοχή στους ηλικιακούς περιορισμούς των games, ενώ στις ταινίες το ποσοστό ανέρχεται στο 23%. Μόλις το 18% των γονέων δήλωσαν ότι θα επέτρεπαν σε ένα παιδί 10-14 ετών να δει ταινία 18+, αλλά στα games δεν δίνεται η ανάλογη προσοχή, παρότι κάθε παίκτης συμμετέχει διαδραστικά.

Οι γονείς πιστεύουν επίσης σε ποσοστό 43% ότι η συμπεριφορά του παιδιού τους άλλαξε αρνητικά προς τους γονείς αφού ξεκίνησαν να παίζουν games 18+, ενώ το 22% θεωρούν ότι τα παιδιά τους κατανόησαν ή χρησιμοποίησαν υβριστικές εκφράσεις στα games των ενηλίκων.

Τα παιδιά μιμούνται συμπεριφορές
Ο Richard Conway, ιδρυτής του Childcare.co.uk, δήλωσε πως: "Είναι δύσκολο να ελέγχεις κάτι στο οποίο εκτίθεται το παιδί σου, ειδικά αν ο 10χρονος γιος σου έχει φίλους που παίζουν Fortnite, το οποίο απευθύνεται σε 12χρονους. Θέλεις να παίζουν και αυτά με τους φίλους τους και να διασκεδάζουν. Ωστόσο, πάντα πρέπει να βλέπεις κάθε παιχνίδι για να δεις αν ταιριάζει στο παιδί σου παρά να το αφήνεις τελείως ελεύθερο. Το ενδιαφέρον είναι ότι οι περισσότεροι γονείς ακολουθούν τις ηλικιακές αξιολογήσεις των ταινιών, αλλά στα games δεν είναι εξίσου αυστηροί. Είναι σημαντικό να θυμόμαστε πως εντυπωσιάζονται τα παιδιά, καθώς αν δουν μια συμπεριφορά σε video game ή ταινία μπορεί να την μιμηθούν".

Η έρευνα δεν διευκρινίζει γιατί οι γονείς δεν είναι τόσο αυστηροί στα games με τα παιδιά τους, όσο είναι με τις ταινίες. Μήπως θεωρούν ότι όλα τα games μπορούν να παιχτούν από μικρά παιδιά, παρά την ηλικιακή αξιολόγηση που αναφέρεται στο κουτί; Όπως και να 'χει θα αναμένουμε αποτέλεσματα και από άλλες παρόμοιες έρευνες.

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

18 Mar 2019 18:47 #224175 by Μάνος Γρυπάρης
Έρευνα EA: Οι gamers θέλουν πλουραλισμό σε φύλο, σωματότυπο και εθνότητα

Το τμήμα Global Consumer Insights της Electronic Arts αναφέρει ότι πραγματοποίησε έρευνα σε 2.252 άτομα και βρήκε ότι το 56% εξ αυτών θεωρεί σημαντικό οι εταιρείες να έχουν πλουραλισμό στα games τους. Το 31% ήταν ουδέτερο και το 13% δεν θεωρεί το θέμα σημαντικό.

Η έρευνα διεξήχθη τον Μάιο του 2018 και οι συμμετέχοντες είχαν ηλικίες 13-54. Της έρευνας ηγήθηκε η Jenny Shi και δημοσίευσε τα αποτελέσματα στις αρχές του Μαρτίου. Με τον όρο πλουραλισμό η έρευνα εννοούσε να αντιπροσωπεύονται και τα δύο φύλα αλλά και όλες οι εθνότητες και οι τύποι σωμάτων που θα δημιουργούνται στους χαρακτήρες, ώστε οι gamers να ταυτίζονται περισσότερο με το avatar τους. Ο πλουραλισμός αφορά ακόμα και gamers με ειδικές ανάγκες οι οποίοι θα πρέπει επίσης να μπορούν να παίξουν.

Το 45% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα έπαιζε games που έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά. Η έρευνα θέλησε με αυτό τον τρόπο να αντιταχθεί σε όσους πιστεύουν ότι η απαίτηση του πλουραλισμού γίνεται από μια μικρή μειοψηφία. Πάνω από το 50% πιστεύει ότι η αντιπροσώπευση όλων των φύλων και των εθνοτήτων βελτιώνεται στα games κάθε χρόνο, αλλά αρκετοί πιστεύουν ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης και ότι θα έπρεπε να δούμε μεγαλύτερη ποικιλία χαρακτήρων που θα είναι πιο "αυθεντικοί" και θα έχουν ρόλους με νόημα αντί για τα κλασικά στερεότυπα.

Τέλος, η έρευνα εξέφρασε τις ανησυχίες των gamers και το τοξικό community ήρθε πρώτο με 61%, ενώ το 14% εξ αυτών έπαιζαν games και τα εγκατέλειψαν εξαιτίας του τοξικού community. Η Jenny Shi της EA δήλωσε ότι θα συνεχίσει τις έρευνές της για να ανιχνεύσει ενοχλητικές συμπεριφορές σε gamers.

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

18 Mar 2019 20:47 #224184 by Ελένη Παρούτογλου
Έρευνα της EA λέει ότι πρέπει να υπάρχει πλουραλισμός στα games σε φύλα και εθνότητες




Ερωτήθησαν 2.252 άτομα.

Το τμήμα Global Consumer Insights της Electronic Arts αναφέρει ότι πραγματοποίησε έρευνα σε 2.252 άτομα και βρήκε ότι το 56% εξ αυτών θεωρεί σημαντικό οι εταιρείες να έχουν πλουραλισμό στα games τους. Το 31% ήταν ουδέτερο και το 13% δεν θεωρεί το θέμα σημαντικό.

Η έρευνα διεξήχθη τον Μάιο του 2018 και οι συμμετέχοντες είχαν ηλικίες 13-54. Της έρευνας ηγήθηκε η Jenny Shi και δημοσίευσε τα αποτελέσματα στις αρχές του Μαρτίου. Με τον όρο πλουραλισμό η έρευνα εννοούσε να αντιπροσωπεύονται και τα δύο φύλα αλλά και όλες οι εθνότητες και οι τύποι σωμάτων που θα δημιουργούνται στους χαρακτήρες, ώστε οι gamers να ταυτίζονται περισσότερο με το avatar τους. Ο πλουραλισμός αφορά ακόμα και gamers με ειδικές ανάγκες οι οποίοι θα πρέπει επίσης να μπορούν να παίξουν.

Το 45% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα έπαιζε games που έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά. Η έρευνα θέλησε με αυτό τον τρόπο να αντιταχθεί σε όσους πιστεύουν ότι η απαίτηση του πλουραλισμού γίνεται από μια μικρή μειοψηφία. Πάνω από το 50% πιστεύει ότι η αντιπροσώπευση όλων των φύλων και των εθνοτήτων βελτιώνεται στα games κάθε χρόνο, αλλά αρκετοί πιστεύουν ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης και ότι θα έπρεπε να δούμε μεγαλύτερη ποικιλία χαρακτήρων που θα είναι πιο "αυθεντικοί" και θα έχουν ρόλους με νόημα αντί για τα κλασικά στερεότυπα.

Τέλος, η έρευνα εξέφρασε τις ανησυχίες των gamers και το τοξικό community ήρθε πρώτο με 61%, ενώ το 14% εξ αυτών έπαιζαν games και τα εγκατέλειψαν εξαιτίας του τοξικού community. Η Jenny Shi της EA δήλωσε ότι θα συνεχίσει τις έρευνές της για να ανιχνεύσει ενοχλητικές συμπεριφορές σε gamers.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

18 Mar 2019 22:55 #224194 by Astro
Συμφωνώ ότι πρέπει να υπάρχει πλουραλισμός στα games σε φύλα και εθνότητες, αλλά παν μέτρον άριστο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

27 Apr 2019 12:34 - 27 Apr 2019 12:40 #224874 by Μάνος Γρυπάρης
JPR: "20 εκατομμύρια gamers θα αφήσουν τα PC και θα παίζουν σε κονσόλες"

Η εταιρεία αναλύσεων Jon Peddie Research (JPR) εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία δηλώνει ότι "Το PC gaming χάνει κοινό από την βάση χρηστών του καθώς 20 εκατομμύρια PC gamers θα αφήσουν τα PC και θα παίζουν -μέσα στα επόμενα τρία χρόνια- στις κονσόλες τους".

Η κίνηση αυτή αφορά ακόμα και τους κατόχους mid-range ή high-end PC. Η ανακοίνωση της JPR και του αναλυτή Ted Pollak, αναφέρει ακόμη τα εξής: "Η αγορά των PC συνεχίζει να χάνε ιχρόνο καθώς η καινοτομία που υπήρξε στο παρελθόν και που έδινε μεγαλύτερες ταχύτητες και νέα πράγματα που ωφελούσαν το PC gaming έχει σταματήσει. Η αγορά δείχνει πλέον ότι αρκετοί PC gamers θα παίζουν games στις τηλεοράσεις τους. Τα προϊόντα θα έχουν κύκλο ζωής τέσσερα ή περισσότερα χρόνια. Βλέπουμε ένα υψηλό ποσοστό σε low και mid-range PC να πωλούνται λόγω της πρόθεσης των gamers να το χρησιμοποιήσουν με games. Οι gaming υπηρεσίες που θα λειτουργούν με τηλεοράσεις, είτε τοπικά, είτε σε cloud servers, θα τραβήξουν πολλούς PC gamers. Μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια θα δούμε πιθανούς πελάτες με πρόσβαση σε TV gaming να αυξάνονται κατά εκατοντάδες εκατομμύρια".

Βέβαια, στην ανακοίνωση δεν διευκρινίζεται το αν στα 20 εκατομμύρια των PC gamers που θα παίζουν στις τηλεοράσεις τους, συγκαταλέγεται και ένα ποσοστό που αρέσκεται στο να συνδέει το PC του με την τηλεόραση. Θυμίζουμε ότι αυτό γίνεται με ένα απλό HDMI καλώδιο και την χρήση του Steam Big Picture mode, κάτι που σας επιτρέπει να καθίσετε στον καναπέ ή την πολυθρόνα σας και να παίξετε τα PC games σας, απλά με την χρήση ενός gamepad.

Ο Wallas Santos, διευθύνων σύμβουλος της Maingear, δήλωσε ότι "Τέτοιου είδους αναλύσεις γίνονται όποτε ανακοινώνεται μια νέα κονσόλα. Οι κονσόλες παίρνουν πάντα μεγάλη προώθηση στο λανσάρισμά τους το οποίο διαρκεί αρκετό χρόνο. Τα Gaming PCs θα έχουν πάντοτε την αιχμή της τεχνολογίας". Τέλος, ξεχνάμε το βασικότερο απ' όλα. Ότι στον πλανήτη υπάρχουν 2,2 δισεκατομμύρια gamers, συνεπώς μέσα στα επόμενα τρία χρόνια οι PC gamers θα έχουν αυξηθεί κατά πολύ περισσότερο από 20 εκατομμύρια, δηλαδή θα έχουν αναπληρώσει ούτως ή άλλως τον παραπάνω αριθμό της σχετικής εκτίμησης.

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
The following user(s) said Thank You: Blood Prince

Please Log in or Create an account to join the conversation.

05 May 2019 22:28 #225015 by Μάνος Γρυπάρης
Έρευνα: Το 1/4 των Βρετανών άνω των 65 παίζει games



Την στιγμή που στην Ελλάδα και γενικά στις νότιες χώρες της Ευρώπης οι περισσότεροι gamers είναι άνδρες ηλικίας μέχρι 40 ετών, στο εξωτερικό όχι μόνο οι γυναίκες αλλά και οι ηλικιωμένοι διασκεδάζουν με τα games.

Μία πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι το 42% των Βρετανών ηλικίας 55-64 και πάνω από το 1/4 (27%) ηλικίας άνω των 65, παίζει games και μάλιστα η ενασχόληση αυτή είναι χόμπι που τους αρέσει! Η έρευνα διεξήχθη σε 2.000 άτομα στα πλαίσια της καμπάνιας "Must Play May" η οποία διερευνά τα μεγαλύτερα και τα καλύτερα games της αγοράς για όλους τους gamers, ανεξαρτήτως ηλικίας.

Τι παίζουν όμως οι gamers μετά τα 60; Αναμενόμενα το 40% παίζει Strategy και το 20% multiplayer games, καθώς θέλουν να μιλάνε...με τα εγγόνια τους και να μπορούν να χαρακτηρίζονται ως "cool παππούδες/γιαγιάδες αντίστοιχα".

Επίσης, το 40% των γονέων στη Μ. Βρετανία παίζουν games με τα παιδιά τους, σε αντίθεση με ένα ποσοστό στην Ελλάδα που βλέπει τα δελτία ειδήσεων και νομίζει ότι το παιδί τους έχει μπλέξει...με ναρκωτικά. Το μότο των gamers μεγαλύτερης ηλικίας είναι ότι "Αν είσαι gamer τότε θα είσαι για πάντα gamer". Στις ηλικίες μέχρι 35 ετών το 85% (!) παίζει gamers στο νησί, ενώ στις ηλικίες 35-44 έχουμε ένα ποσοστό 75%. Εννοείται πως τα ποσοστά θα ανέβουν στο μέλλον.

Μάλιστα η έρευνα συνεχίζει λέγοντας ότι οι δεσμοί των γονιών με το παιδί είναι πιο στενοί όταν παίζουν games μαζί αφού δημιουργούνται ευχάριστες αναμνήσεις. Οι περισσότεροι δεν είχαμε αυτή την τύχη όταν μεγαλώσαμε, ας το προσφέρουμε ωστόσο αυτό στα μελλοντικά παιδιά μας (σ.σ. αν υπάρξουν φυσικά γιατί για να γίνει κάτι τέτοιο...μεσολαβούν αρκετοί ακόμη παράγοντες).

Στη φωτογραφία βλέπετε μια ομάδα ηλικίας 62-81 να παίζει Counter-Strike: Global Offensive σε competitive επίπεδο. Θυμίζουμε ότι υπάρχει και η φανατική γιαγιά του Skyrim, Shirley Curry, ετών 82, η οποία έχει και κανάλι στο YouTube που οδεύει προς τους 600.000 subscribers. Σε μερικά χρόνια από τώρα οι gamers αυτοί δεν θα είναι εξαιρέσεις αλλά καθημερινό φαινόμενο.

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
The following user(s) said Thank You: Blood Prince, Καλογεροπούλου Αφροδίτη

Please Log in or Create an account to join the conversation.

05 May 2019 23:20 - 05 May 2019 23:39 #225017 by Blood Prince
Εύγε στους 65 αρηδες του gaming και στην Γιαγιά του Skyrim.

Εγώ στα 33 πάντως εξακολουθώ και παίζω...και μάλιστα δυναμικά με αγορά κονσόλας για πρώτη φορά μετά από χρόνια,για μετά τα 40 δεν ξέρω αν σταματήσω........

Τα Videogames πάντως είναι ένας καλός τρόπος ψυχαγωγίας για όλες τις ηλικίες.Είναι προτιμότερο από την ολημερίς ανάγνωση ειδήσεων.

Βέβαια εναλλακτικός είναι και η ανάγνωση μυθιστορημάτων ή και η άθληση γιατί η καθιστική ζωή ειδικά σε μεγάλες ηλικίες δεν κάνει καλό.

Οι υποχρεώσεις όπως ο γάμος και τα παιδιά είναι ένας σημαντικός λόγος να σταματήσει κάποιος να παίζει λόγω ηλικίας ή και η δουλειά πρωϊ-απόγευμα και η έλλειψη ελεύθερου χρόνου διαφορετικά δεν υπάρχει λόγος εκτός αν κάποιος βαρεθεί το πολύ gaming όπως έπαθα εγώ με το FIFA.

Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

06 May 2019 00:01 #225022 by Blood Prince
Μιας που λέμε για gaming και ηλικίες...παρακάτω ακολουθεί η όμορφη 46 χρονη Cristina Scabbia με το Prey .


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

28 Dec 2019 19:51 #230349 by Giorgos Tsolaridis
Twitch: Το LoL 1ο για το 2019 με 1 δις views, εκτός δεκάδας το PUBG
Το Fortnite έπεσε κατά 1/3.



Το State of the Stream δημοσιοποίησε τα στατιστικά στοιχεία των viewers του Twitch ανά παιχνίδι για το 2019.

Το Grand Theft Auto V είχε 523 εκατομμύρια προβολές για το 2019, δηλαδή τις τριπλάσιες σε σύγκριση με τα 138 εκατομμύρια του 2018. Το PUBG βρέθηκε εκτός δεκάδας μιας και φέτος είχαμε στη δεκάδα και το νέο Apex Legends.

Το League of Legends πήρε ξανά την πρώτη θέση σε viewers, με 990 εκατομμύρια προβολές (σ.σ. είχε 929 εκατομμύρια το 2018). Ο λόγος ήταν ότι το Fortnite έπεσε από τα 1,2 δις στα 884 εκατομμύρια. Στην τρίτη θέση το...chat χωρίς παιχνίδι!

Αναλυτικά το top 10:
1) League of Legends: 990 εκατομμύρια προβολές
2) Fortnite: 884 εκατομμύρια προβολές
3) Chat: 651 εκατομμύρια προβολές
4) Grand Theft Auto V: 523 εκατομμύρια προβολές
5) DotA 2: 458 εκατομμύρια προβολές
6) Counter-Strike: Global Offensive: 397 εκατομμύρια προβολές
7) World of Warcraft: 372 εκατομμύρια προβολές
8) Apex Legends: 294 εκατομμύρια προβολές
9) Overwatch: 247 εκατομμύρια προβολές
10) Hearthstone: 217 εκατομμύρια προβολές

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

28 Dec 2019 20:12 #230366 by Giorgos Tsolaridis
Ρεκόρ η gaming βιομηχανία: 150 δις το 2019
Μεγαλώνει την ψαλίδα από μουσική και κινηματογράφο!


Το 2019 φτάνει στο τέλος του και το GamesIndustry.biz δημοσιευσε έρευνες από έξι έγκριτες εταιρείες, τις Newzoo, Gfk, Sensor Tower, IHS Markit, ICO Partners και Fancensus.

Μπορεί το 2019 να μην είχε τις blockbuster κυκλοφορίες που είχαμε δει σε προηγούμενες χρονιές και στον τίτλο του κορυφαίου παιχνιδιού να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις για την κορυφή, ωστόσο οι gamers αυξήθηκαν (όπως κάθε χρόνο) και ο τζίγος μεγάλωσε ακόμη περισσότερο.



Τα έσοδα της gaming βιομηχανίας ανέβηκαν στα 148,8 δις δολάρια, δηλαδή +7% άνοδο σε σχέση με πέρυσι. Την μεγαλύτερη άνοδο παρουσίασαν τα games σε smartphones (11,4%), ενώ τα browser games έπεσαν σημαντικά, κατά -15,4%. Τα console games ανέβηκαν κατά 7,3% και τα PC games κατά 2,8%.



Στο μερίδιο της αγοράς στη Μ. Βρετανία, πάντα όσον αφορά τις πωλήσεις των retail games, το PS4 ήταν πρώτο με 44,1%, το Xbox One δεύτερο με 26,8%, το Switch τρίτο με 26% και ακολουθούν 3DS με 1,8%, PC με 0,9% και άλλες πλατφόρμες με 0,5%, δείγμα του ότι πέρα από τα 4 format οτιδήποτε άλλο υπάρχει πάει άπατο.



Στις δημοσιεύσεις άρθρων, το Fortnite είχε 97.732 άρθρα (σ.σ. η αλήθεια είναι ότι τα sites γράφαμε ακόμα και την παραμικρή είδηση για αυτό) και ακολούθησαν Death Stranding με 46.743 και Apex Legends με 42.474. Στο Twitter είχαμε την ίδια εικόνα με αντιστροφή 2ης και 3ης θέσης. Πάντως, κορυφαίο σε προβολές ήταν το Cyberpunk 2077 με 48 εκατομμύρια views.



Όσο για τους influencers, ο Pewdiepie έχασε την πρωτιά από τον Jelly με 1,2 δις views. Ο Σουηδός, που παντρεύτηκε την Ιταλίδα YouTuber Marzia, είχε 1,054 δις views. Μάλιστα κάλυψε 10 games, ενώ ο ανταγωνιστής του 17.


I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification