Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Tencent: Γενική συζήτηση

15 Jul 2021 15:44 #253694 by Kostas Dalaklidis
Η Tencent αποκτά δικαιώματα αποκλειστικής εκμετάλλευσης εικονικών περιουσιών

Ο κινεζικός όμιλος τεχνολογίας, έχει αποκτήσει αποκλειστικής εκμετάλλευσης  για την κληρονομιά ψηφιακών αντικειμένων.

Αρχικά, το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας κατατέθηκε το 2019, και το παρέλαβε η Tencent την περασμένη εβδομάδα, κάτι που εντοπίστηκε από τον αναλυτή των games Daniel Ahmad. “Έχει να κάνει με την κληρονομιά ψηφιακών αντικειμένων και περιουσιακών στοιχείων μετά το θάνατο ενός ατόμου", έγραψε ο Ahmad. “Αν και δεν σχετίζεται πλήρως με βιντεοπαιχνίδια, έχει πυροδοτήσει διαδικτυακές συζητήσεις σχετικά με τους λογαριασμούς των παικτών αλλά και την κληρονομιά εικονικών αντικειμένων”, συμπλήρωσε.

"Η περίοδος της απόκτησης ίσως να μην είναι και τόσο συμπτωματικός, δεδομένου ότι η Apple ανακοίνωσε πρόσφατα τη δική της υπηρεσία ψηφιακής κληρονομιάς που επιτρέπει στους χρήστες να ορίσουν έναν διαχειριστή που θα μπορεί να έχει πρόσβαση στα ψηφιακά του στοιχεία μετά το θάνατο", συνέχισε ο Ahmad. "Τα δικαιώματα που απέκτησε τώρα η Tencent είναι παρόμοιο, μόνο που επιτρέπει την άμεση μεταφορά αντικειμένων, εάν αναφέρεται στη διαθήκη." Πιο συγκεκριμένα, τα δικαιώματα αναφέρονται σε "ψηφιακά πιστοποιητικά περιουσιακών στοιχείων".

Η υπηρεσία Digital Legacy της Apple είναι λίγο διαφορετική. Είναι παρόμοια με το δικαίωμα που έχει το Facebook να ορίζει ένα συμβόλαιο κληρονομιάς. Έτσι, επιτρέπει την πρόσβαση στον λογαριασμό σας σε περίπτωση θανάτου σας, καθώς και τη δυνατότητα ξεκλειδώματος μιας συγκεκριμένης συσκευής.
Αυτό με τη σειρά του διαφέρει και πάλι από την ιδέα της κληρονομιάς της βιβλιοθήκης Steam κάποιου, εάν το άτομο πεθάνει και το αφήσει ως κληρονομιά. Αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί ακόμα να γίνει επίσημα, αν και μπορούν πιο απλά να χρησιμοποιηθούν οι κωδικοί σύνδεσης.

"Καθώς προχωράμε προς έναν ακόμα πιο ψηφιακό κόσμο, η ιδέα της κληρονομιάς εικονικών περιουσιακών στοιχείων έχει γίνει ακόμα πιο σημαντική. Ιδιαίτερα στις περιπτώσεις μεγαλύτερων, σε ηλικία, χρηστών που έχουν λογαριασμούς εδώ και αρκετά χρόνια, με πολλά ψηφιακά αντικείμενα", καταλήγει ο Ahmad. Η Tencent, ωστόσο, δεν έχει ανακοινώσει ακόμη κάποιο σχέδιο για την ψηφιακή κληρονομιά. 

Η επιρροή της Tencent στη βιομηχανία του gaming έχει αυξηθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Έχει πραγματοποιήσει επενδύσεις σε συνεργασία με τις: Ubisoft, Epic Games, Remedy, Sumo, Marvelous, Dontnod, Klei, Platinum, Bohemia Interactive, Roblox και Krafton. Επιπλέον, είναι ιδιοκτήτρια εταιρία των Funcom, Sharkmob, Riot Games και των Timi Studios που είναι υπεύθυνοι για τα Call of Duty Mobile και Honor of Kings, καθώς και για το επερχόμενο Pokémon Unite.

Πώς σας φαίνεται η ενέργεια αυτή της Tencent;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

27 Jul 2021 00:56 #253962 by Ntuafreak
 

Η Tencent έκανε ακόμα μια αγορά στην δύση, αυτή τη φορά παίρνοντας το πλειοψηφικό μερίδιο της Yager, της γερμανικής εταιρίας που είναι κυρίως γνωστή για τον τίτλο του 2012 Spec Ops: The Line.Μετά από την αγορά του πλειοψηφικού μεριδίου της Klei Entertainment που έφτιαξε το Don’t Starve και μιας μεγάλης επένδυσης στην developer του GTFO, 10 Chambers, η Tencent πήρε το πλειοψηφικό μερίδιο της Yager. Το ενδιαφέρον της κινέζικης εταιρίας για την Yager δεν είναι πρωτοφανές∙ στις αρχές του 2020, η Tencent μπήκε στο διοικητικό συμβούλιο της Yager με μια μικρή επένδυση, θέλοντας να βγάλει κέρδος από το ανερχόμενο battle royale παιχνίδι, The Cycle, το οποίο υπόσχεται να είναι μια ανάσα φρέσκου αέρα για τα battle royale. Φαίνεται πως η αρχική επένδυση ήταν τόσο κερδοφόρα, που η εταιρία κατέχει πλέον την πλειοψηφία της Jager.
managing director της Yager, Timo Ullmann, ανακοίνωσε τα νέα στο gameswirtschaft.de (μέσω του Eurogamer). Επισημάνθηκε επίσης στη συνέντευξη ότι το The Cycle θα επανακυκλοφορήσει σύντομα με νέα όψη και αίσθηση βάσει των σχολίων των παικτών. Ο Timo Ullmann είπε επίσης ότι η επένδυση είναι κάτι καλό∙ επιτρέπει στην εταιρία να πληρώνει με σιγουριά τους εργαζομένους της, παρά τις επιπλοκές σε άλλους τίτλους. Μια ματιά μόνο στην ιστορία του Dead Island 2 μπορεί να μας δείξει παρόμοια προβλήματα στο παρελθόν.Αλλού, η Tencent επενδύει σε πληθώρα από game developers και εκδότες όπως η Riot Games, Remedy, Sumo Digital, Epic Games, Blizzard, Supercell, Platinum και Ubisoft.

Ποια νομίζετε θα είναι η επόμενη αγορά της εταιρίας?
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

03 Aug 2021 14:42 #254139 by Moose
Η Tencent χρησιμοποιεί αναγνώριση προσώπου για τους ανήλικους gamers στην Κίνα



Λόγω της νομοθεσίας.

Η Tencent χρησιμοποιεί αναγνώριση προσώπου για να περιορίσει τον χρόνο παιχνιδιού των ανήλικων gamers στην Κίνα. Ο λόγος είναι ότι η Κινέζικη κυβέρνηση έχει επιβάλει απαγορεύσεις στο gaming στις μικρές ηλικίες, λόγω του εθισμού.

Με το ψηφιακό face scan το software θα μπορεί να αναγνωρίσει αν ο gamer είναι νεαρός ή όχι. Το software κάνει χρήση του AI για να ορίσει αν οι gamers προσπαθούν να ξεγελάσουν το σύστημα και στέλνει τους παίκτες offline αν δεν περάσουν το σύστημα. Το μέτρο αφορά τα games της Tencent στις ώρες 22:00-08:00. Η χρήση του AI επιτρέπει στο σύστημα να μαθαίνει διαρκώς από τυχόν κόλπα που κάνουν οι νέοι για να ξεγελάσουν το σύστημα.

Το όνομα του συστήματος είναι Midnight Patrol. Η δημιουργία λογαριασμού στην Κίνα απαιτεί χρήση πραγματικού ονόματος, ώστε οι ανήλικοι να ελέγχονται, στα πλαίσια της νομοθεσίας. Η Tencent έχει το 55% του μεριδίου αγοράς της Κίνας, σύμφωνα με στατιστικά από ο Α' εξάμηνο του 2020.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

03 Aug 2021 19:26 #254161 by Hermez
Η Funcom, η οποία ανήκει στην Tencent, αγόρασε την The Outsiders, η οποία έχει ιδρυθεί από τον David Goldfarb, πρώην developer της σειράς Battlefield.

Οι δύο εταιρείες είχαν ήδη συνεργασία για το επερχόμενο FPS Metal: Helsinger. Ο CEO της Funcom δήλωσε: "Συνάντησα τον David Goldfarb για πρωινό στην GDC μερικά χρόνια πριν και μέχρι να τελειώσουμε με είχε ήδη κερδίσει η ιδέα του για το Rhythm Shooter, όπου περιπλανιέστε στην κόλαση με τον ρυθμό metal μουσικής. Το ταλέντο και η δημιουργικότητα που φέρνει η The Outsiders στη βιομηχανία, είναι απίστευτα και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα είμαστε κομμάτι του ταξιδιού τους από εδώ και πέρα. Η συνεργασία αυτή θα μεγαλώσει επίσης το ταλέντο που έχει η Funcom στη Σουηδία. Ο βασικός τους στόχος παραμένει το Hellsinger".

Ο Goldfarb δήλωσε: "Είχαμε ήδη μία άψογη συνεργασία με τον Funcom από εκείνη τη συνάντηση στη GDC. Είναι σπάνιο σε αυτή τη βιομηχανία να δουλεύουμε με τόσο ανοιχτούς και ειλικρινείς συνεργάτες, όπως είναι η Funcom σε όλη τη διάρκεια της ανάπτυξης του Metal: Hellsinger. Νιώθουμε πολύ τυχεροί που θα κάνουμε πιο στενή αυτή τη συνεργασία και θα μεγαλώσουμε το Hellsinger και τα μελλοντικά μας projects".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

04 Aug 2021 21:31 #254186 by Hermez
Η τιμή της μετοχής της Tencent έπεσε επειδή Κινέζικα μέσα αποκάλεσαν τα video games, ηλεκτρονικά ναρκωτικά
Με αφορμή ένα μαθητή που έπαιζε 8 ώρες την ημέρα.


Η τιμή της μετοχής της Tencent έπεσε κατά 11% όταν το The Economic Information Daily κυκλοφόρησε ένα άρθρο εναντίων των video games, το οποίο τα αποκάλεσε πνευματικό όπιο και ηλεκτρονικό ναρκωτικό και αναφερόταν σε ένα μαθητή που έπαιζε το Honor of Kings για οκτώ ώρες την ημέρα.

Το The Economic Information Daily ανήκει στο Xinhua News Agency, ένα μέσο το οποίο ελέγχεται από την κυβέρνηση και έχει μεγάλη επιρροή στην Κίνα. Το συγκεκριμένο άρθρο ζητάει μεγαλύτερους περιορισμούς στο gaming στην Κίνα, πράγμα που είχε κακή επίδραση τους επενδυτές και συνέπια της πρώτη της τιμής των μετοχών. Το άρθρο κατέβηκε από τη σελίδα μετά από λίγες ώρες, πιθανότατα λόγω των χαρακτηρισμών.


Ο αναλυτής του DZT Research, Ke Yan, δήλωσε στο Bloomberg: "Οι λέξεις πνευματικό όπιο είναι ιδιαίτερα σκληρές και θα ήταν αξιοσημείωτο αν δεν γινόταν κάτι για αυτό." Μετά το άρθρο, η Tencent δήλωσε ότι θα βάλει μεγαλύτερους περιορισμούς στον χρόνο που θα παίζουν οι ανήλικοι, Honor of Kings και συγκεκριμένα μία ώρα την ημέρα στις καθημερινές και δύο ώρες το Σάββατο και την Κυριακή και στις γιορτές. Επιπλέον όποιος είναι κάτω των 12 ετών δεν θα μπορεί να κάνει αγορές εντός του game.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

08 Aug 2021 22:06 - 08 Aug 2021 22:07 #254311 by Hermez
Η Tencent θα εξαγοράσει την Sumo Digital, εταιρία ανάπτυξης του Sackboy: A Big Adventure
Έναντι 1.27 δισεκατομμυρίων δολαρίων.


Η Tencent προσέφερε 1.27 δισεκατομμύρια δολάρια στην Sumo Digital, εταιρία ανάπτυξης του Sackboy: A Big Adventure, για να την εξαγοράσει.

Η Βρετανική εταιρεία δημιούργησε το Sackboy: A Big Adventure, το οποίο συνόδεψε το PS5 στην κυκλοφορία του, ενώ έχει αναπτύξει αρκετούς ακόμα τίτλους όπως τα Crackdown 3, Hood: Outlaws & Legends και LittleBigPlanet 3. Ο διευθύνων σύμβουλος της Sumo Digital, Carl Cavers, δήλωσε: "Οι τρεις συνιδρυτές της Sumo, ο Paul Porter, o Darren Mills και εγώ, έχουμε μεγάλο πάθος για αυτό που κάνουμε και είμαστε απόλυτα δεσμευμένοι στο να συνεχίσουμε στους ρόλους μας. Η Tencent είναι γνωστό ότι βοηθάει τις ομάδες και τις στρατηγικές τους. Επίσης έδειξε ότι δεσμεύεται να μας βοηθήσει, εκτός από τις δικές μας σειρές, με τις δουλειές που κάνουμε με τους πελάτες μας και είναι πρόθυμη να μας δίνει τις απαραίτητες επενδύσεις για να συνεχίσουμε να δουλεύουμε μαζί με τους συνεργάτες μας".
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

17 Aug 2021 16:30 #254563 by Kostas Dalaklidis
Νέα εταιρία ανάπτυξης από βετεράνο της Ubisoft κατακρίνεται για έλλειψη σε diversity

Αρκετοί βετεράνοι developers έχουν δημιουργήσει τη δική τους ομάδα ανάπτυξης, αφού προηγουμένως αποκτήθηκαν και εγκαταλείφθηκαν από το Google Stadia, ωστόσο μια νέα ομαδική φωτογραφία οδήγησε σε κάποια κριτική στα social media για έλλειψη του diversity.

Η εταιρεία Raccoon Logic, που εδρεύει στο Μόντρεαλ, κατάφερε να αποκτήσει ένα αξιόλογο ποσό από επενδυτές, με ένα μεγάλο μέρος του ποσού να προέρχεται από τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Tencent. Ο Alex Hutchinson, Creative Director και συνιδρυτής της Raccoon Logic δήλωσε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που επιστρέψαμε στον χώρο των indie, δημιουργώντας games στα οποία πραγματικά πιστεύουμε με μια εκπληκτική νέα ομάδα”. Ο Hutchison είναι βετεράνος developer που εργάστηκε στα Far Cry 4 και Assassin’s Creed 3, και τώρα ενώνει τις δυνάμεις του με τους developers του Batman Arkham, τους Reid Schneider, Yannick Simard και Erick Bilodeau. Αυτός είναι ένας τεράστιος πλούτος εμπειρίας στην ανάπτυξη των games, για μια ομάδα που φαίνεται να επικεντρώνεται στην ανάπτυξη νέων games στον χώρο των indie. Όσον αφορά το είδος των games που θα αναπτύξει η ομάδα, προς το παρόν γνωρίζουμε μόνο ότι η ομάδα θέλει να εξερευνήσει το είδος του action-adventure.

Ωστόσο, κοιτάζοντας αυτές τις πληροφορίες και βλέποντας την παρακάτω φωτογραφία, γεννάται το ερώτημα για το αν η ομάδα ανάπτυξης θα έχει diversity. Αυτό επισημάνθηκε γρήγορα και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αμέσως μετά τη δημοσίευση της είδησης, με τον δημοσιογράφο Jason Schreier να επισημαίνει το εξής: "Είναι πολύ περίεργο που το 2021 ένα νέα ομάδα ανάπτυξης εξακολουθεί να μοιάζει έτσι".

Ο συγγραφέας του Star Wars, Mitch Dyer, που μοιράζεται τα ίδια συναισθήματα με τον Jason, απαντώντας σε ένα tweet στο οποίο ο Hutchison ανέφερε ότι μια γυναίκα παραγωγός δεν θα μπορούσε να επιστρέψει από το Μεξικό για τη φωτογράφιση, είπε: “Για να διευκρινίσουμε τα πράγματα, καταλαβαίνω ότι η ομάδα σας αποτελείται από 20 άνδρες και 1 γυναίκα, σωστά; Πιστεύετε ότι κάτι τέτοιο στέλνει ένα θετικό και περιεκτικό μήνυμα σε μελλοντικούς πιθανούς υπαλλήλους, π.χ. σε περιθωριοποιημένες ομάδες;”.

Παρόλο που ο Dyer επιμένει, ο Hutchison αποφεύγει την ερώτηση πολλές φορές, δηλώνοντας: “Ας ελπίσουμε ότι αν κοιτάξετε την ομάδα θα δείτε μια εξαιρετικά ταλαντούχα ομάδα ανθρώπων με ισχυρό ιστορικό που κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον με μηδενική κρίση στο τελευταίο της παιχνίδι, και που θέλει να αναπτυχθεί και να φτιάξει ένα υπέροχο project".

Παρόλο που δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι η ύπαρξη μιας ομάδας με τόση εμπειρία και ταλέντο είναι εντυπωσιακή, ελπίζουμε επίσης ότι η Raccoon Logic θα αλλάξει και θα προσλάβει ακόμα πιο διαφορετικές φωνές. Αυτή τη στιγμή η Raccoon Logic εργάζεται σε ένα project που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, με την υποστήριξη της Tencent.

Ποια είναι η άποψή σας για το θέμα;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification