Μόνιμες Στήλες Αφιερώματα Αφιέρωμα στη σειρά Devil May Cry

Αφιέρωμα στη σειρά Devil May Cry

Friday, 01 May 2015  | in Αφιερώματα | Γράφτηκε από τον Δημήτρης Αραμπατζίδης   | (6 σχόλια)
Δημήτρης Αραμπατζίδης

Δημήτρης Αραμπατζίδης  

Now Playing: Yoshi's Wooly World
Hot
https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/thumbnail/320x180s/71/df/ee/devil-may-cry-2-93-1430488851.jpeg
 

Αφιέρωμα στη σειρά Devil May Cry

Ο Dante και οι περιπέτειες του!

Το σημερινό αφιέρωμα αφορά μία από τις πιο δημοφιλείς Action-Adventure, Hack and slash σειρές των τελευταίων ετών. Το Devil May Cry είναι από τα δυνατά χαρτιά της Capcom στην αγορά, καθώς η απήχηση του Dante ξεπερνάει τα ιαπωνικά σύνορα και απευθύνεται σε ένα τεράστιο αγοραστικό κοινό. Πώς φτάσαμε όμως στο σημείο να μιλάμε για την επιτυχία του Devil May Cry; Πώς προέκυψε το project που έκλεψε τις καρδιές μερικών εκατομμυρίων gamers; Όλα αυτά θα τα αναλύσουμε στο άρθρο που ακολουθεί παρακάτω.

Dante από… σπόντα!
Το 1998 μετά την ολοκλήρωση του Resident Evil 2, η Capcom ξεκίνησε την πρώιμη ανάπτυξη ενός νέου τίτλου της σειράς για το PlayStation 2. Επικεφαλής του project ήταν ο Hideki Kamiya, καθοδηγώντας μία ομάδα ανάπτυξης με το όνομα «Team Little Devil». Κατά τη διάρκεια των πρώτων σταδίων ανάπτυξης όμως, αποδείχθηκε πως το game ξέφευγε σημαντικά από την φόρμουλα της σειράς Resident Evil και του Survival-Horror. Παρόλα αυτά, αποφάσισαν να μην εγκαταλείψουν το παιχνίδι, το οποίο τελικά μετονομάστηκε στο γνωστό μας Devil May Cry.

devil-may-cry

Αν και ο πρώτος τίτλος της σειράς γνώρισε τεράστια επιτυχία, η Capcom αποφάσισε να αναθέσει την ανάπτυξη του sequel στον Hideaki Itsuno, με αποτέλεσμα το Devil May Cry 2 να λάβει ανάμεικτες κριτικές. Βλέποντας τα αποτέλεσμα της απόφασης της, τελικά η Capcom αποφάσισε να επιστρέψει στις ρίζες της σειράς με τα Devil May Cry 3 και Devil May Cry 4 να γνωρίζουν σημαντικές επιτυχίες, ειδικά στην περίπτωση του τελευταίου. Όπως και κάθε μεγάλη εταιρεία, έτσι και η Capcom αποφάσισε να αναθέσει την σειρά σε διαφορετική ομάδα ανάπτυξης, κυρίως γιατί άλλα games του είδους είχαν υψηλότερες πωλήσεις (αμάν πια με τα λεφτά σας…). Κάπως έτσι προέκυψε το reboot της σειράς με την Ninja Theory να αναπτύσσει το DmC, το οποίο κυκλοφόρησε το 2013.

Ο Dante και τα «κορίτσια» του
Το Devil May Cry είναι ένα Action-Adventure, Hack and slash με το gameplay του να επικεντρώνεται στην γρήγορη και εντυπωσιακή μάχη. Η επίδοση σας στην μάχη βαθμολογείται με γράμματα από το D μέχρι το SSS και για να επιτύχετε υψηλότερη βαθμολογία πρέπει να κάνετε μία μεγάλη σειρά επιθέσεων αποφεύγοντας ταυτόχρονα τις κινήσεις των εχθρών σας. Κάποια από τα πιο αξιομνημόνευτα όπλα της σειράς είναι τα σπαθιά Sparda (Devil May Cry), Rebellion (Devil May Cry 2) και Yamato (Devil May Cry 3). Βέβαια, το σήμα κατατεθέν του Dante είναι τα πιστόλια του Ebony και Ivory, τα οποία του κρατούν συντροφιά σε όλους τους τίτλους.

Ο κύριος πρωταγωνιστής της σειράς είναι ο Dante, ενώ σημαντικό ρόλο στην ιστορία παίζει ο αδερφός του, Vergil. Το setting είναι ιδιαίτερα σκοτεινό καθώς περιέχει δαίμονες και διάφορα άλλα «καλούδια» του είδους. Ο πρωταγωνιστής μας δεν είναι και κανένας τυχαίος βέβαια. Προσωπικά, είναι από τους αγαπημένους μου χαρακτήρες για πολλούς και διάφορους λόγους. Λίγο το λευκό μαλλί, λίγο τα όπλα του και λίγο το badass στοιχείο που τον διακατέχει, φτιάχνουν έναν χαρακτήρα που δεν ξεχνάς και πολύ εύκολα. Στο reboot της σειράς όμως, είδαμε τον Dante με ένα διαφορετικό στυλ και σαφώς νεότερο, γεγονός που δε μου άρεσε και πολύ (νομίζω όλοι οι οπαδοί του Dante έχουν τα ίδια συναισθήματα με μένα).

devil-may-cry-1

Συνολικά έχουν κυκλοφορήσει πέντε τίτλοι Devil May Cry. Οι πρώτοι τέσσερις έχουν να κάνουν με το βασικό σενάριο, ενώ το νεότερο «αδερφάκι» τους, DmC, ανήκει σε διαφορετικό σύμπαν. Η παράδοση των ιαπωνικών παιχνιδιών που τα θέλει να μην κυκλοφορούν σε μία κλασική σειρά, ισχύει και για το Devil May Cry. Βάση του σεναρίου, οι τίτλοι έχουν την εξής χρονολογική σειρά: Devil May Cry 3: Dante’s Awakening, Devil May Cry, Devil May Cry 4 και Devil May Cry 2.

Let’s Rock Baby!
Η σειρά Devil May Cry είναι μία από τις πιο δημοφιλείς στην βιομηχανία των video games. Συνολικά, έχει πουλήσει πάνω από 10 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως και κάθε νέο κεφάλαιο της είναι πάντα από τις πιο σημαντικές κυκλοφορίες της χρονιάς. Αν και δεν γνωρίζουμε τι μας επιφυλάσσει για το μέλλον, οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως ο Hideaki Itsuno θέλει να φτιάξει το πέμπτο μέλος της σειράς, συνεχίζοντας την βασική ιστορία. Αν υπολογίσουμε πως η Ninja Theory εργάζεται πυρετωδώς πάνω στο Hellblade αυτό το διάστημα, τότε είναι πολύ πιθανό να επαληθευτούν οι αναφορές για την ανάπτυξη του παιχνιδιού από την ίδια την Capcom. Όπως και να έχει πάντως, όλοι οι οπαδοί της σειράς θα περιμένουμε υπομονετικά για την συνέχεια.

Ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό αφιέρωμα και σας ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιερώσατε για να το διαβάσετε. Περιμένω τα σχόλια σας κάτω από το άρθρο ή στο αντίστοιχο forum topic. Εμείς ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη Τρίτη και την συνέχεια της στήλης «Αφιερώματα».

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 +2 Scorcher (Level 21) 01/05/2015 18:33
Πολύ σπάνια συμβαίνει αυτό -ένα λάθος να οδηγεί σε τόσο μεγάλη επιτυχία δηλαδή- και ευτυχώς που η τότε ομάδα ανάπτυξης αποφάσισε να κρατήσει τον τίτλο και να μην ξαναρχίσει από την αρχή. Εντάξει, η κίνηση αυτή ήταν η πιο λογική, αλλά ποτέ δεν ξέρεις καμιά φορά. Τρομερή σειρά, το Devil May Cry και αναμένουμε την συνέχεια. Ελπίζω μόνο να είναι το ίδιο ποιοτική. Πολύ ωραίο άρθρο Δημήτρη, ξύπνησες αναμνήσεις!
#2 +2 Joel F. (Level 6) 01/05/2015 18:52
Παιζω DMC απο τοτε που θυμαμε τον εαυτο μου και το λατρευω αλλα καθως περναγε ο καιρος και το εβλεπα πιο αντικειμενικα, πρεπει να ομολογησω οτι, προσωπικα τουλαχιστον, προκειται για πολυ μετριο παιχνιδι. Τα combos, αν και εντυπωσιακα οσο και διασκεδαστικα να τα εκτελεις, ειναι λιγο πολυ αχρηστα, καθως μπορεις να βγαλεις ολο το game με το βασικo combo. Η ιστορια σε ολα τα games ειναι παντα οτι ανοιγει μια πυλη για την κολαση και το μονο που αλλαζει ειναι ποιος την ανοιγει και γιατι. Η μαγεια του dmc κατα την γνωμη του ειναι οι χαρακτηρες και το κουλ και badass υφακι που εχει γινει σχεδον trademark της σειρας. Για να αποτρεψω τυχον κατακρεουργημα να ξανααναφερω οτι λατρευω την σειρα και εξακολουθω να παιζω και να περιμενω και καινουργιους τιτλους.
#3 +1 Nocturne (Level 13) 01/05/2015 18:56
Ωρες ατελειωτες..... .
#4 +1 pro-patzis (Level 20) 01/05/2015 19:00
Εγω το επαιξα πολυ μετα την κυκλοφορια του,γυρω στο 2005,οντας φοιτητης...Παντ α το ακουγα και ποτε δεν το επαιζα.Τελικα με κερδισε ολη η σειρα και οι φημες για την συνεχεια ειναι πολυ καλες...Ας ελπισουμε να βγουν και αληθινες.Πολυ ωραιο αφιερωμα απο τον Δημητρη,συμφωνω ξυπνησε ωραιες αναμνησεις...
#5 Niki K. (Level 3) 01/05/2015 19:27
Afto to game apla to agapw! einai iperoxo kata thn gnomi mou
#6 Dante_Sparda796 (Level 8) 01/05/2015 20:58
Φοβερό άρθρο !!! Πραγματικά είναι το αγαπημένο μου game (φαίνεται και από το username μου) και έχω περάσει πολλές ευχάριστες ώρες μαζί του, ειδικά τώρα που θα βγεί το special edition θα πέσει πολύ κάψιμο πάλι!!!
Notification