Previews Final Fantasy VII remake preview

Final Fantasy VII remake preview

Tuesday, 17 Mar 2020  | in Previews | Γράφτηκε από τον Μάνος Γρυπάρης  
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Το 1988 σε ηλικία 5 ετών ο πατέρας του έφερε σπίτι έναν Amstrad 6128. Το 1990 ακολούθησε η Amiga 500, ένα Atari 2600 και λίγα χρόνια μετά κατά σειρά η Amiga 1200, το NES και το πρώτο PC. Από εκείνη την χρονική περίοδο μέχρι σήμερα έχει στην κατοχή του πάνω από 35 κονσόλες προερχόμενες από σχεδόν όλες τις κατασκευάστριες εταιρείες και αρκετές εκ των οποίων ιδιαίτερα σπάνιες. Παίζει κυρίως Sports, RPG/MMORPG, Strategy, Fighting και Racing games, ενώ δεν λέει ποτέ όχι στα Platform (ειδικά αν είναι Super Mario) και σε σενάρια με συμπαθητικούς χαρακτήρες, στο στυλ των Nathan Drake, Lara Croft και John Shepard.
https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/thumbnail/320x180s/8b/1b/5b/final-fantasy-7-remake-review-preview-80-1584470554.jpg
 

Final Fantasy VII remake preview

Ο Cloud κάνει πάρτι με την παρέα του στο demo.

Το Final Fantasy 7 θεωρείται από πολλούς ως το πιο επιτυχημένο JRPG όλων των εποχών, όχι μόνο στη σειρά Final Fantasy, αλλά και γενικότερα στο εν λόγω είδος. Το remake του που θα κυκλοφορήσει στο PS4 είναι πολυαναμενόμενο από τους fans της σειράς, είτε πρόλαβαν την αρχική έκδοση, είτε όχι. Η Square Enix διέθεσε πρόσφατα το demo του στο PSN κι εμείς είχαμε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να το ολοκληρώσουμε και να καταγράψουμε τις εντυπώσεις μας.

Εξέλιξη στον τεχνικό τομέα
Το Final Fantasy VII κυκλοφόρησε το 1997 στο PS1, σε μια εποχή όπου τα 3D γραφικά μετρούσαν απειροελάχιστα χρόνια και επίσης ελάχιστα πολύγωνα. Το remake αξιοποιεί την Unreal Engine 4 και οι χαρακτήρες είναι απόλυτα αληθοφανείς, ειδικά στα cutscemes, καθώς η ποιότητα του σχεδιασμού προσώπου είναι κορυφαία, στην ποιότητα που μας έχει συνηθίσει η Square Enix με το Final Fantasy XV, όπου χρησιμοποιούνταν η engine Luminous Studio.

Παίζοντας το demo θα θυμηθείτε παλιές καλές στιγμές με σύγχρονο σχεδιασμό και θα αντιληφθείτε πως θα ήταν το Final Fantasy VII αν κυκλοφορούσε σήμερα. Τα οπτικά εφέ όπου ο Cloud και οι συμπολεμιστές του "κόβουν φέτες" ή πυροβολούν τους αντιπάλους τους έχουν μεγάλη ποικιλομορφία και τα animations στέκονται πολύ σωστά στη μάχη.

Ένα ακόμη highlight είναι το voice acting, αφού σε αντίθεση με την αρχική έκδοση, εδώ υπάρχει διαρκώς σπικάζ από τους ηθοποιούς που υποδύονται τους ήρωες, είτε μέσα στη μάχη, είτε μέσα στα cutscenes. Παίζοντας το demo ομολογώ ότι μου έκαναν εντύπωση στις ερμηνείες τους καταρχήν η Erica Lindbeck ως Jessie (Black Cat στο Spider-Man και εμπειρία ως DC Super Hero Girl, συμμετοχή στο World of Warcraft: Warbringers και άλλες παραγωγές), ο Cody Christian ως Cloud και ο σκληροτράχηλος John Eric Bentley ως Barrett Wallace. Ο τόνος της φωνής τους ταιριάζει σωστά στους ήρωες και αποδίδουν άριστα στα συναισθήματά τους ως επαγγελματίες.

Πως τους πετσόκοψαν έτσι;
Προς μεγάλη μας έκπληξη είδαμε ότι το remake δεν είναι απλά μια δημιουργία της αρχικής έκδοσης εκ του μηδενός μόνο με μια σύγχρονη engine. Η Square Enix φρόντισε να αναβαθμίσει και το σύστημα μάχης, με real-time λογική. Για την ακρίβεια, πλέον μπορείτε να κινηθείτε ελεύθερα στο χώρο και να κάνετε dodge. Επιπλέον, ενώ βρίσκεστε σε μάχη, αν κάνετε παύση τότε τα πάντα θα κινούνται με ταχύτητα bullet-time, άρα έχετε ένα περιθώριο (αρκετό είναι η αλήθεια) να πάρετε μια απόφαση.

Για τους μη γνώστες του παιχνιδιού, η μάχη είναι αρκετά απλή και απαιτεί 2-3 ώρες εξοικείωσης. Κάθε χαρακτήρας έχει την βασική του επίθεση και από εκεί και πέρα HP, ATB (Active Time Battle) και ανάλογα με την περίπτωση MP. Στις επιθέσεις σας επιλέγετε αν θα χρησιμοποιήσετε σε κάθε χαρακτήρα κάποιο από τα Abilities, Spells ή αντικείμενα στα αντίστοιχα μενού, ανάλογα με τα αδύναμα σημεία τους. Όταν όμως το ATB σας αδειάσει τότε θα πρέπει να αναπληρωθεί κι εκεί "παίζετε" αλλάζοντας χαρακτήρα μέσα στη μάχη ή κάνοντας απλές επιθέσεις ή dodge, ανάλογα με τον εχθρό.

Το ιδανικό παίξιμο έχει να κάνει με την σωστή αξιοποίηση των abilities και skills σας στο σωστό εχθρό και τον σωστό χρόνο. Επίσης, χρειάζεται καλή χρήση αντικειμένων για να μην "ξεμείνετε". Στο demo παίξαμε μόνο με τον Cloud και τον Wallace. Αντιμετωπίσαμε απλούς εχθρούς, όπως μισθοφόρους και τα σκυλιά τους, ορισμένα κάπως πιο ζόρικα κατασκευάσματα, περάσαμε μέσα από παγίδες και για το φινάλε είχαμε ένα επικό boss fight, το οποίο κλασικά περνάει από διάφορα στάδια και σε ορισμένα είναι σχεδόν άτρωτο από τις επιθέσεις σας, τις οποίες και θα πρέπει να αποφύγετε.

Κάθε ήρωας στο party σας έχει attributes, τα οποία περιλαμβάνουν Attack, Defensve, Magic Attack, Magic Defense, Strength, Magic, Vitality, Spirit, Luck και Speed. Επίσης, κάθε χαρακτήρας έχει τα δικά του resistances, συνεπώς μέσα στη μάχη μπορείτε να επιλέγετε αυτόν που σας βολεύει περισσότερο, τόσο στο θέμα του damage που θα κάνετε, όσο και στο να κρατήσετε άμυνα. Όλοι τους κάνουν level up και εξελίσσονται από την μία αποστολή στη μάχη. Στο demo λάβαμε χαρακτήρες προχωρημένου level επομένως πήραμε μια γερή δόση των ικανοτήτων των δύο χαρακτήρων.

Θα καταφέρει το πολυαναμενόμενο remake να εντυπωσιάσει;
Οι περισσότεροι fans των JRPG games αναμένουν το Fina; Fantasy VII με ανυπομονησία στις 10 Απριλίου για το PS4. Με μια πρώτη γεύση από το demo θεωρούμε ότι η αναμονή θα τους δικαιώσει. Μπορεί η αρχική έκδοση να μην έχει την μαγεία της εποχής της, ωστόσο το remake είναι ολοκληρωτικά αγνώριστο και δείχνει ένα ολοκληρωμένο προϊόν σε όλους τους τομείς. Συνεπώς προτείνεται όχι μόνο στους παλιούς ρομαντικούς RPGάδες αλλά και σε διαφορετικό κοινό, το οποίο δεν είχε την ευκαιρία να το παίξει ή δεν του είχε κεντρίσει αντίστοιχα το ενδιαφέρον.

Διαβάστε τις μέχρι τώρα πληροφορίες για το Final Fantasy VII remake.  Συζητήστε περισσότερα για το Final Fantasy VII Remake σε αυτό το forum topic.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Notification