Previews Darkfall Unholy Wars preview

Darkfall Unholy Wars preview

Thursday, 11 Apr 2013  | in Previews | Γράφτηκε από τον Μάνος Γρυπάρης   | (1 σχόλιο)
https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/dc/28/38/darkfall-unholy-wars-preview-19-1454691215.jpg
 

Darkfall Unholy Wars preview

Μάθετε πραγματικό PvP...με τον εύκολο ή τον δύσκολο τρόπο!

Το Darkfall Unholy Wars είναι ένα real-time MMORPG που αναπτύσσεται εδώ και δυόμιση περίπου χρόνια από την ελληνική προγραμματιστική εταιρεία Aventurine. Αποτελεί συνέχεια του Darkfall Online το οποίο κυκλοφόρησε το 2009 και βασίζεται στην game engine του, ωστόσο όλοι οι υπόλοιποι τομείς έχουν χτιστεί από το μηδέν, με στόχο να προσφέρουν μια τελείως διαφορετική εμπειρία. Στο GameWorld οι συντάκτες είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε τη beta έκδοση του παιχνιδιού από το Σάββατο, ξεκινώντας live στο GameWorld TV και συνεχίζοντας τις επόμενες ημέρες εκτός streaming.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η προσπάθεια που έχει γίνει από την πλευρά των developers είναι αξιοσημείωτη, καθώς η λογική του gameplay έχει αλλάξει ριζικά, το νέο tutorial που δεν υπήρχε στην πρώτη έκδοση θα σας μάθει τους βασικούς τρόπους χειρισμού. ενώ οι προσθήκες στο τεχνικό κομμάτι θα αλλάξουν πλέον την άποψη τόσο όσων το δοκίμασαν και δεν ενθουσιάστηκαν όσο και εκείνων που είχαν μέχρι τώρα ενδοιασμούς. Κατά τα άλλα...ο κόσμος του Darkfall Unholy Wars παραμένει το ίδιο αφιλόξενος και σκληρός, κάτι που αποτελεί πραγματική πρόκληση για οποιοδήποτε MMO player που έχει συνηθίσει σε μια τελείως διαφορετική λογική.

darkfall unholy wars 1

Character creation και roles
Αφού επιλέξετε τον επιθυμητό server, επιλέγοντας ανάμεσα στον ευρωπαϊκό και τον αμερικάνικο (σας προτείνουμε τον πρώτο ώστε να έχετε μικρότερο ping) θα βρεθείτε στο loading screen όπου ακούγεται το νέο theme του παιχνιδιού, συνοδευόμενο από μια εικόνα artwork (η οποία αλλάζει κάθε φορά). Αμέσως μετά φτάνετε στην οθόνη δημιουργίας χαρακτήρα. Εκεί βρίσκεστε μπροστά σε έξι φυλές, τους Mercians (Humans), Mirdain (Elves), Orks, Mahirims (Werewolves), Tovarr (Dwarves) και Alfari (Dark Elves). Οι έξι αυτές φυλές διαφέρουν σε εξωτερικά χαρακτηριστικά, αλλά κοινό τους γνώρισμα είναι το πανομοιότυπο μέγεθός τους. Στο Darkfall Online το ύψος κάθε φυλής ήταν διαφορετικό, με τους Dwarves και τα Alfars να είναι οι πιο κοντές φυλές, κάτι που τους έδινε πλεονέκτημα στη μάχη. Καθότι το σύστημα μάχης ήταν πραγματικά real-time (δηλαδή όταν ρίχνετε βέλος ή spell ο αντίπαλος μπορεί να σκύψει και να το αποφύγει), οι πιο κοντές φυλές είχαν μικρότερο hitbox, άρα ήταν δυσκολότερο να τις πετύχετε, τόσο σε ranged επιθέσεις όσο και σε melee μάχη. Με τις νέες αλλαγές το hitbox είναι κοινό και για τις έξι φυλές και παρότι "χαλάει" αυτή η διαφορετικότητα, εντούτοις το μέτρο αυτό μπορεί να θεωρηθεί "αναγκαίο κακό" ώστε να υπάρξει το απαραίτητο balancing.

 

 

Τα customizations σε κάθε χαρακτήρα είναι παρόμοια με αυτά του Darfall Online, δηλαδή καθορίζετε το χρώμα μαλλιών, επιλέγετε ανάμεσα σε περίπου 20 παραλλαγές προσώπου, συν κάποια έξτρα αντικείμενα αν το επιθυμείτε. Ακολούθως φτάνετε στην επιλογή του role, ενός νέο χαρακτηριστικού που δεν υπήρχε στην πρώτη έκδοση και που καθορίζει το ρόλο σας μέσα στη μάχη. Τα roles είναι αντίστοιχα με τις classes. Σε αντίθεση με το παλιό Darkfall όπου μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε όλα τα skills του παιχνιδιού, εδώ δεν ισχύει το ίδιο, καθώς υπάρχουν περιορισμοί που εξαρτώνται από το role που θα επιλέξετε. Ναι μεν οποιοσδήποτε μπορεί να παίξει με σπαθί, τόξο ή μαγεία, αλλά τα skills κάθε role θα σας "ωθήσουν" να ακολουθήσετε πιστά την επιλογή σας. Ο Warrior παίζει melee, ο Skirmisher έχει τα κατάλληλα skills που ενισχύουν τα βέλη του, ο Elementalist χειρίζεται μαγεία και ο Primalist έχει support ρόλο, ώστε να healάρει και να buffάρει τους συμπαίκτες του. Η ευελιξία που σας παρέχει το Darkfall Unholy Wars είναι ότι εντός 15 λεπτών μπορείτε να αλλάξετε role (και μάλιστα όσες φορές θέλετε). Ο χρόνος που σπαταλίσατε στο προηγούμενο role δεν πάει χαμένος, καθός θα έχετε αυξήσει τα attributes και τα skills σας όπως θέλετε, άρα θα μείνουν εκεί σε μελλοντική αλλαγή σας με σκοπό να τα ξαναχρησιμοποιήσετε, αν αλλάξετε γνώμη.

darkfall unholy wars 2

Μετά την επιλογή του role καλείστε να διαλέξετε 2 από τα 4 schools. Προς το παρόν η beta έκδοση δεν έχει και τα 4 schools κάθε role, αλλά τα 2 που είναι άλλωστε και τα minimum. Τα άλλα 2 schools θα προστεθούν στην τελική έκδοση του παιχνιδιού. Κάθε school λοιπόν έχει 5 skills. Το πέμπτο είναι το ultimate. Θα κληθείτε όμως να επιλέξετε το ένα από τα δύο schools ως primary και το άλλο ως secondary, πράγμα που σημαίνει ότι θα έχετε διαθέσιμο μόνο το ultimate skill του primary school. Κοινώς, τα διαθέσιμα skills σας θα είναι 9, συν τα skills της παλιάς "Lesser Magic" σχολής, όπως για παράδειγμα τα transfer spells (Stamina to Health, Health to Mana, Mana to Stamina, Heal Self κτλ). Οι υπόλοιπες παλιές σχολές μαγείας έχουν καταργηθεί με τη μορφή που τις γνωρίζατε κι έχουν αντικατασταθεί από τα νέα schools του κάθε role.

Τι παίζει...
Σύμφωνα με το lore, οι Θεοί έχουν κηρύξει πόλεμο στους θνητούς (δηλαδή στις έξι φυλές που καλείστε να επιλέξετε) καταστρέφοντας ολοσχερώς τον κόσμο του Agon. Οι ελάχιστοι εναπομείναντες ήρωες ξεκινούν από το μηδέν προσπαθώντας να πάρουν εκδίκηση. Αυτό τους κάνει να συμμαχούν -προσωρινά- μεταξύ τους, πράγμα που σημαίνει ότι οποιαδήποτε φυλή μπορεί αν εισέλθει σε NPC πόλη μιας άλλης. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι δεν μπορείτε να επιτεθείτε σε άλλους. Το αντίθετο μάλιστα. Έχετε ξανά τη δυνατότητα να επιτεθείτε σε οποιοδήποτε παίκτη, ακόμα και τις ίδιας φυλής. Αν το alignment σας χαλάσει και γίνετε "κόκκινος" αυτό δεν θα σας απαγορεύει να εισέλθετε σε οποιαδήποτε NPC πόλη.

darkfall unholy wars 3

Tutorial
Μια σημαντική προσθήκη που δεν είχαμε δει ποτέ στο πρώτο Darkfall είναι αυτή του tutorial. Το παιχνίδι σας πιάνει κυριολεκτικά "από το χεράκι" και σας μαθαίνει από το μηδέν την κίνηση, το άλμα, το πως θα βγάλετε το όπλο, το τόξο ή το staff και πως φυσικά θα χτυπήσετε τους αντιπάλους σας. Οι πρώτοι εχθροί είναι χαμηλής δυσκολίας, ενώ στην αρχική διαδρομή σας θα πρέπει να προσπεράσετε δύο golems και ένα δράκο (χωρίς δηλαδή να τα σκοτώσετε) και να μπείτε στο portal για να οδηγηθείτε στην πόλη. Από εκείνο το σημείο κι έπειτα, το tutorial συνεχίζει με σκοπό να σας μάθει το user interface και συγκεκριμένα το πως θα χειριστείτε τις ενδείξεις στο χάρτη, πως θα κόψετε timber από ένα δέντρο για να φτιάξετε wood και βέβαια πως θα κάνετε farming.

 

Το τελικό στάδιό του tutorial είναι η εκμάθηση των feats, δηλαδή των achievements του παιχνιδιού, τα οποία αντικαθιστούν τα παραδοσιακά μικρά quests στα οποία πηγαινοέρχεστε σε NPC για να λάβετε quest και reward αντίστοιχα. Αφού λοιπόν εκτελέσετε τρία feats τότε το tutorial παύει να υφίσταται και από εκεί και πέρα...θα πρέπει να συνεχίσετε να εξασκείστε στα feats και να λάβετε καθοδήγηση από πιο έμπειρους παίκτες για το πως θα εξελίξετε τον χαρακτήρα σας. Στην τελική έκδοση του παιχνιδιού ίσως θα ήταν καλύτερο να δούμε ένα ακόμη μεγαλύτερο tutorial, καθώς και κάποια μεγάλα quests που θα δίνουν το ανάλογο reward απ' τους NPC (για τους λάτρεις του κλασικού συστήματος ανταμοιβής).

Prowess points και τέρμα οι macroers!
Πέρα από τη βασική αλλαγή του gameplay που είναι η προσθήκη των roles, ένα εξίσου βασικό upgrade είναι τα Prowess points. Πρόκειται για πόντους που αποκτάτε με κάθε δραστηριότητά σας. Είτε συλλέξετε ξύλα, πέτρα ή ingots, είτε έχετε βγει για PvE/PvP ή ακόμα κι όταν κάνετε skin στον τάφο ενός mob που σκοτώσατε και βρίσκετε ένα νέο enchant, για κάθε σας ξεχωριστή κίνηση θα φτάσετε όλο και πιο κοντά στο να ολοκληρώσετε ένα feat. Τα feats μπορεί να είναι του στυλ "Σκότωσε τόσα trolls" ή "Απέκτησε το τάδε αντικείμενο από skinning" και όσο τα προχωράτε τόσο κερδίζετε τα Prowess points, που είναι και η μόνη μέθοδος εξέλιξης του χαρακτήρα σας!

darkfall unholy wars 4

Τι εννοούμε με αυτό; Στο Darkfall ως γνωστόν δεν υπάρχουν levels. Αν θυμάστε, στο πρώτο Darkfall Online ανεβάζατε τα skills τη στιγμή που τα εκτελούσατε. Για παράδειγμα όσο χτυπούσατε με το Greatsword ή όσο εκτελούσατε spells από συγκεκριμένη σχολή μαγείας ανεβάζατε τόσο το spells όσο και την ίδια τη σχολή μαγείας, Αυτό παύει να υφίσταται στο Darkfall Unholy Wars, καθώς ανταμείβεστε με τα παραπάνω Prowess points τα οποία κατανέμετε στα skills ή στα attributes που επιθυμείτε. Μπορεί για παράδειγμα να θέλετε να γίνετε το απόλυτο tank. Τότε θα πρέπει να ξοδέψετε τους πόντους σας στο να ανεβάσετε Strength καθώς και ένα melee όπλο που θα χρησιμοποιήσετε, όπως το Greatsword ή το Greataxe. Ενδεχομένως να μη σας ενδιαφέρει τίποτε άλλο, οπότε θα αδιαφορήσετε τόσο για τα υπόλοιπα attributes όσο και για τα άλλα όπλα σας. Αυτό ναι μεν αφαιρεί το στοιχείο της επιβράβευσης του "ότι κάνω αυτό εξελίσσεται" αλλά απ' την άλλη εξαλείφει πλέον τους macroers οι οποίοι εξασκούσαν spells με τις ώρες φτάνοντας τους χαρακτήρας τους στο μέγιστο επίπεδο.

Crafting και Salvaging
Τα μόνα skills τα οποία ανεβαίνουν με την εξάσκηση είναι τα crafting skills, καθώς όσο κάνετε craft αντικείμενα συγκεκριμένου είδους (π.χ. armor ή όπλα) τόσο ανεβάζετε το ανάλογο skill. Στη beta δεν συναντούμε την ευρεία γκάμα από crafting skills, η οποία αναμένεται να προστεθεί στην τελική έκδοση (όπως το enchanting που υπήρχε στο Darkfall Unholy Wars) ωστόσο έχετε την ευχέρεια να δημιουργήσετε διαφορετικά είδη όπλων κάτι που δεν υπήρχε μέχρι πρότινος. Αξίζει να σημειωθεί ότι κάθε role έχει συγκεκριμένα armor ή όπλα που αφορούν αποκλειστικά και μόνο εκείνο, αλλά απ' την άλλη οποιοσδήποτε μπορεί να κάνει craft ότι υπάρχει στο παιχνίδι.

Ένα ακόμη νέο χαρακτηριστικό που προσωπικά απόλαυσα, είναι το salvaging. Καθετί που συλλέγετε από loot στη μάχη δεν πάει χαμένο, καθώς με ελάχιστο gold "σπάει" και μετατρέπεται σε resources. Για παράδειγμα ένα όπλο μπορείτε να το σπάσετε σε ingots και wood και να το χρησιμοποιήσετε μετέπειτα σε μελλοντικά σας crafts. Στοιχείο ρεαλισμού αποτελεί και το ακατέργαστο δέρμα που πρέπει να μετατρέψετε σε leather, παρότι πολλοί ενδεχομένως θα θεωρήσετε ότι σπαταλάτε έτσι περισσότερο χρόνο. Στην πράξη όμως όταν θα παίξετε θα διαπιστώσετε ότι δε χρειάζεται να κουβαλάτε κάθε φορά το ανάλογο εργαλείο για να κάνετε craft κάτι, καθώς τα crafting stations σας τα παρέχουν εξ αρχής, ενώ βρίσκονται πολύ κοντά μεταξύ τους σε κάθε πόλη για να μη σπαταλάτε άσκοπα το χρόνο σας ψάχνοντάς τα. Συνεπώς και σε αυτό τον τομέα ο χρόνος μειώθηκε σημαντικά.

User interface
Το περιβάλλον του πρώτου Darkfall ήταν ένα από τα σημαντικά μειονεκτήματά του. Στο Unholy Wars το user interface έχει επανασχεδιαστεί πλήρως ώστε να είναι πιο ελαφρύ και πιο εύχρηστο. Στην πράξη όμως τα μικρά εικονίδια στα πλάγια της οθόνης και το μουντό μαύρο χρώμα που κυριαρχεί, σημαίνουν παράλληλα ότι θα χρειαστείτε αρκετό χρόνο για να το συνηθίσετε, λιγότερο όμως σε σύγκριση με το παλιό UI, το οποίο μάλιστα είχε μέχρι και bugs. Πλέον με το νέο σχεδιασμό θα δυσκολευτείτε κυρίως στο chat και στη περισυλλογή του loot στο backpack, ωστόσο θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τι αλλαγές θα πραγματοποιήσουν οι developers στο συγκεκριμένο τομέα μέσα στα επόμενα patches.

darkfall unholy wars 5

Τεχνικά άρτιο
Στον τομέα των γραφικών και δεδομένου του ότι μιλάμε για ένα real-time MMORPG με "βαριά" game engine, το Darkfall Unholy Wars διαθέτει μια από τις πιο δυνατές μηχανές γραφικών της κατηγορίας τους! Τα animations των χαρακτήρων είναι πλέον πιο ρεαλιστικά, ενώ οι τοποθεσίες διατηρούν την ατμόσφαιρα η οποία τις διέκρινε στο πρώτο μέρος με αποκορύφωμα τα εκπληκτικά water reflections και τους φωτισμούς των spells. Ο χάρτης έχει επανασχεδιαστεί και απεικονίζει καλύτερα τις τοποθεσίες, καθώς και τις πόλεις γύρω σας αλλά και τις Clans που τις κατέχουν, ενώ οι δυναμικοί φωτισμοί στις πόλεις πραγματικά εκπλήσσουν με τη λεπτομέρειά τους!

Απ΄την άλλη, καθότι υπάρχει εναλλαγή ημέρας-νύχτας, κατά τις βραδινές ώρες θα παρατηρήσετε ότι ενώ οι πόλεις φωτίζονται πολύ όμορφα, οι έξω χώροι παραμένουν αρκετά σκοτεινοί. Δεν υπάρχει το απόλυτο σκοτάδι, όπως στο πρώτο Darkfall, αλλά ίσως σε ορισμένα mob spawns τουλάχιστον έξω από τις αρχικές πόλεις, θα μπορούσε να προστεθεί ένας φωτισμός, προκειμένου οι newbies να "βλέπουν τη μύτη τους" και να συνηθίσουν πιο εύκολα. Παρατηρήσαμε επίσης πολλές ευχάριστες μικροαλλαγές, όπως οι τάφοι που  δείχνουν φωτισμένοι στο πάνω μέρος τους όταν δεν έχουν γίνει loot, κάτι που σας διευκολύνει αφάνταστα και σας γλιτώνει από πολύτιμο χρόνο του να κοιτάτε διαρκώς όλα τα σημεία μήπως σας ξέφυγε κάτι που δε συλλέξατε.


Διαβάστε το review του Darkfall Unholy Wars και συζητήστε περισσότερα για αυτό στο παρακάτω forum topic.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 supermario644ever (Level 20) 22/07/2015 18:37
Πολύ ωραίο το preview Μάνο
Notification