Press Start: Ποια AAA games με υψηλές πωλήσεις δεν σας αρέσουν καθόλου;

Hot
Press Start: Ποια AAA games με υψηλές πωλήσεις δεν σας αρέσουν καθόλου;

Press Start: Ποια AAA games με υψηλές πωλήσεις δεν σας αρέσουν καθόλου;

Οι μεγάλες προσδοκίες μπορεί να καταλήξουν σε μεγαλύτερες απογοητεύσεις.

 

Σχεδόν σε όλους έχει τύχει να περιμένουν κάποιο video game να κυκλοφορήσει με ανυπομονησία, παρακολουθώντας τις πληροφορίες που δημοσιεύονται και χτίζοντας ένα βουνό από προσδοκίες. Αυτό είναι σαφώς λογικό, αφού οι ομάδες μάρκετινγκ έχουν ως στόχο να σας δελεάσουν, παρουσιάζοντας όσα είναι αναγκαία για να σας ανοίξουν την όρεξη, όχι όμως και για να σας χορτάσουν ή να σας δώσουν την πλήρη γεύση. Σε μερικές περιπτώσεις, η παρουσίαση και οι προσδοκίες συμβαδίζουν, με τις εταιρείες ανάπτυξης να καταφέρνουν όλα όσα ήθελε το community ή έστω το μεγαλύτερο μέρος αυτών κερδίζοντας φυσικά τις καρδιές όσων περίμεναν την κυκλοφορία.

Δυστυχώς όμως υπάρχουν και οι φορές, που οι προσδοκίες ξεπερνούν κατά πολύ την πραγματικότητα και οι πληροφορίες αλλά και το υλικό που βγαίνει προς τα έξω ως μέρος της προώθησης, είναι αριστοτεχνικά επιλεγμένο με τρόπο που καλύπτει πλήρως όλες τις αδυναμίες και μεγεθύνει τα δυνατά σημεία του επερχόμενου video game. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, ο εκάστοτε gamer να χτίζει μια εικόνα και μια εντύπωση για τα όσα θα βιώσει στην πολυαναμενόμενη gaming εμπειρία του, όμως η απογοήτευση είναι απότομη και πικρή και ακόμα περισσότερο όταν πρόκειται για κάποιο sequel αγαπημένης σειράς που προηγουμένως τα είχε καταφέρει καλά.

Υπάρχουν βέβαια και οι περιπτώσεις, που μπορεί να βρεθείτε σε αυτό το μικρό ποσοστό, που όταν κυκλοφόρησε ο τίτλος που περιμένατε καρτερικά μαζί με όλο το community, ενώ όλοι συμφωνούσαν στο ότι πρόκειται για ένα άρτιο δημιούργημα που έχει να προσφέρει ψυχαγωγία και διασκέδαση, εσείς διαφωνούσατε καθέτως. Χαρακτηριστικό παράδειγμα απογοήτευσης μεγαλύτερου μέρος του community ήταν το Death Stranding για το οποίο οι μισοί ισχυρίζονται ότι πρόκειται για αριστούργημα ενώ οι άλλοι μισοί ότι πρόκειται απλά για έναν προσομοιωτή βάδην. Εσάς σας έχει τύχει ποτέ; Αν ναι, ποια ΑΑΑ games με υψηλές πωλήσεις δεν σας άρεσαν καθόλου και γιατί;

Αφήστε σχόλιο για να κουβεντιάσουμε παρακάτω.

Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να είχε η στήλη στο αντίστοιχο forum topic.

Μόνιμες στήλες της τελευταίας εβδομάδας

Best of 21: Κορωνοϊός: 20 games για να παίξετε και να μην βγείτε ποτέ από την καραντίνα

Press Start: Σε ποια games θα λιώσετε τις ημέρες της καραντίνας;

Το πιο πρόσφατο user Blog

Καινούργιο Expansion στο Guild Wars 2 ανακοίνωσε η ArenaNet

Το πιο πρόσφατο user user Review

Call of Duty: Warzone Axilleas Loizidis

 

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 +1 DimutriKs (Level 16) 24/03/2020 17:38
Οι υψηλές πωλήσεις δεν συμβαδίζουν απαραίτητα με το υψηλό hype. Το death stranding που αναφέρετε ως παράδειγμα δεν τα πήγε καλά στις πωλήσεις. Το days gone από πλευράς πωλήσεων ήταν πολύ πιο πετυχημένο. Το παιχνίδι με τις περισσότερες πωλήσεις, hype και υψηλές βαθμολογίες το οποίο δεν μου άρεσε ήταν το GTA IV. Πρώτα από όλα έπαιξα την έκδοση του PC οπότε όταν μιλάμε για ένα από τα χειρότερα ports όλων των εποχών από κονσόλα σε pc ήδη δεν ξεκινάμε καλά. Το story δεν το θυμάμαι καθώς έχουν περάσει χρόνια άλλα από όσο θυμάμαι τον πρωταγωνιστή μου ήταν αδιάφορος. Ωστόσο πάμε στα του gameplay εκεί όπου η οδήγηση των οχημάτων ήταν πέρα για πέρα απαράδεκτη. Τόσο ο χειρισμός όσο και η αίσθηση των οχημάτων ήταν ότι πιο αποκρουστικό έχω δει πότε. Αν μου έβαζες να οδηγήσω βάρκα με ρόδες μπορεί να είχα καλύτερη εμπειρία. Αυτό το απαράδεκτο μοντέλο οδήγησης δεν ήταν ούτε διασκεδαστικό και φυσικά ούτε στο απειροελάχιστο ρεαλιστικό. Και η οδήγηση σε ένα τέτοιο παιχνίδι είναι αν όχι το μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού το 50% τουλάχιστον. Το shooting ούτε κρύο, ούτε ζέστη μάλλον για τα δεδομένα της εποχής αξιοπρεπές. Πέρα από τα κλασικά της rockstar με τον ανώμαλο χειρισμό και τα παράλογα ώρες ώρες tasks το αποτελειωτικό χτύπημα ήταν τα checkpoints. Η μάλλον η έλλειψη αυτών. Με το που έχανες στα "βάθη" μιας απαιτητικής αποστολής έπρεπε να ξαναοδηγήσεις με το άθλιο σύστημα οδήγησης μέχρι αυτό το σημείο και να ξεκινήσεις πάλι από την αρχή. Ε και όλο αυτό ήταν την περίοδο που οι εταιρίες είχαν ξυπνήσει και έβαζαν checkpoints κανονικά στα παιχνίδια τους. Κάτι που ουσιαστικά και η rockstar το παραδέχθηκε σαν λάθος στα dlc και στα μετέπειτα παιχνίδια της όπου μετά είχε κανονικά σύστημα checkpoints. Στο GTA V και στο RDR2 πέρασε και στο άλλο άκρο όπου σου έδινε επιλογή να skipάρεις ολόκληρα missions. Ο μόνος λόγος που αυτό το μέτριο παιχνίδι πούλησε και τα πήγε καλά σε βαθμολογίες ήταν επειδή ήταν GTA και με την καύλα που υπήρχε τότε για sequels με τα νέα γραφικά έγινε το πιο υπερτιμημένο παιχνίδι όλων των εποχών. Είμαι απόλυτα βέβαιος πως αν αυτό το παιχνίδι δεν το έλεγαν gta θα είχε ξεχαστεί από την ιστορία του gaming ασυζητητί.
Notification