Μόνιμες Στήλες Press Start Press Start: Θέλετε τα games να κυκλοφορούν στην ώρα τους με bugs ή να καθυστερούν;

Press Start: Θέλετε τα games να κυκλοφορούν στην ώρα τους με bugs ή να καθυστερούν;

Monday, 20 Jan 2020  | in Press Start  | Γράφτηκε από τον Βασίλης Κτενίδης   | (5 σχόλια)
https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/de/5a/e8/cyberpunk2077-82-1579484087.jpg
 

Press Start: Θέλετε τα games να κυκλοφορούν στην ώρα τους με bugs ή να καθυστερούν;

Το καλό πράγμα αργεί πάντα.

 

Θέλετε τα games να κυκλοφορούν στην ώρα τους με bugs ή να καθυστερούν;

Με τη βιομηχανία του gaming να αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, ξεπερνώντας σε εισπράξεις το Hollywood και τη βιομηχανία της μουσικής σε συνδυασμό την δεκαετία που μας πέρασε, είναι λογικό να βλέπουμε τις απαιτήσεις του κοινού να αυξάνονται. Έχουν ανέβει τα στάνταρ όσον αφορά την ποιότητα αλλά και την καινοτομία που περιμένει ο μέσος gamer να δει ώστε να επενδύσει τον χρόνο και τα χρήματα του. Βλέπουμε όλες αυτές τις φήμες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά των επερχόμενων PS5 και Xbox Series X, αναμένοντας την άφιξη της νέας γενιάς από κονσόλες και δυνατότητες. Από την άλλη το mobile gaming να έχει εξίσου ακμάζουσα πορεία, ενώ τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας να εξελίσσονται αφήνοντας την απορία για την μορφή που θα πάρει η βιομηχανία στο μέλλον. Για του λόγου το αληθές, οι εταιρείες ανάπτυξης δεν σταματάν να μας εκπλήσσουν συνεχώς και κατά κύριο λόγο ευχάριστα. Φυσικά και θα υπάρχουν οι απογοητεύσεις αλλά είναι κάτι λογικό λαμβάνοντας υπ όψιν τον αριθμό των video games που κυκλοφορούν κάθε χρόνο. Tο ζήτημα είναι ότι η ποικιλία εμπλουτίζεται, οι πρωτοποριακές ιδέες υλοποιούνται και η πολυδιάστατη ψυχαγωγία που λέγεται gaming προσελκύει μέρα με τη μέρα περισσότερο κόσμο.

Μπορεί να ανεβαίνουν οι απαιτήσεις του κοινού, όμως οι ανάγκες της αγοράς για συνεχή και γρήγορη παραγωγή πιέζει πολύ τον χρόνο που έχουν στη διάθεση τους οι εταιρείες ανάπτυξης για να ολοκληρώσουν και να κυκλοφορήσουν τα projects τους, αν και η προσέγγιση κάθε εταιρείας συνήθως διαφέρει. Βλέπουμε τίτλους που κυκλοφορούν στην ώρα τους, έχοντας τόσα λάθη και δυσλειτουργίες που φαντάζει ανούσιο να επενδύσει κανείς τον χρόνο του για να χαλάσει την υγεία του χωρίς να περάσει καλά παίζοντας και τίτλους που αναπτύσσονται αργά αλλά σταθερά και με μεγάλη προσοχή στην λεπτομέρεια, αγανακτώντας όμως πολλές φορές το κοινό με την καθυστέρηση και τις αναβολές. Ο απρόβλεπτος παράγοντας είναι αναπόσπαστο κομμάτι στην δημιουργία κάποιου project, όπως επίσης οι ιδέες που γεννάει η διαδικασία της δημιουργίας. Για παράδειγμα μπορεί κάποιος να έχει μια εξαιρετική ιδέα στα μέσα της ανάπτυξης που θα ανεβάσει την ποιότητα του τελικού προϊόντος αλλά θα προσθέσει χρόνο στην παραγωγή του. Μπορεί να προκύψει κάποιο πρόβλημα που δεν είχε υπολογιστεί το οποίο επίσης θα προσθέσει χρόνο στην παραγωγή. Σε τέτοιες περιπτώσεις οι εταιρείες καλούνται να αποφασίσουν το αν θα αναβάλουν την ημερομηνία κυκλοφορίας, αν θα χαμηλώσουν την ποιότητα σε κάποιον τομέα ώστε να κερδίσουν χρόνο ή αν θα είναι συνεπείς ρισκάροντας την κυκλοφορία ενός ανολοκλήρωτου project και την πιθανή απογοήτευση των υποστηρικτών. Με αφορμή την ανακοίνωση της καθυστέρησης του επερχόμενου Cyberpunk 2077 θέλω να μάθω την σκέψη σας πάνω στο θέμα. Προτιμάτε οι εταιρείες ανάπτυξης να είναι απόλυτες στις ημερομηνίες κυκλοφορίας που ανακοινώνουν στο κοινό, ανεξάρτητα από τις συνθήκες και ρισκάροντας να υπάρχουν δυσλειτουργίες και ελλείψεις ή προτιμάτε την αναβολή της κυκλοφορίας για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα παρά τα μεγάλα χρονικά διαστήματα αναμονής; Για εμένα είναι προτιμότερο να αναβληθεί η κυκλοφορία και να απολαύσω ένα προσεγμένο project όταν και αν θα είναι έτοιμο παρά να απογοητευτώ από το αποτέλεσμα. Το καλό πράγμα αργεί πάντα που λέει και ο σοφός λαός.

Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να είχε η στήλη στο αντίστοιχο forum topic.

Μόνιμες στήλες της τελευταίας εβδομάδας

Press Start: Είστε υπέρ των speedruns σε συγκεκριμένα games?

2019 review: Τα Top 5 της χρονιάς

Best of 17: Τα χειρότερα games του 2019

Το πιο πρόσφατο user Blog

One Ring to Rule them all από τον Παναγιώτη Τσιάτσο

Το πιο πρόσφατο user review

Green Hell

 

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 +1 Nocturnius (Level 8) 20/01/2020 11:40
Προσωπικα προτιμω το καθε game να αργει 1-2-3 μηνες,παρα να βγαινει τιγκα στα bugs!
#2 Cefirul (Level 26) 20/01/2020 13:07
Quoting Nocturnius:
Προσωπικα προτιμω το καθε game να αργει 1-2-3 μηνες,παρα να βγαινει τιγκα στα bugs!

Μαζί σου.
#3 +1 DimutriKs (Level 16) 20/01/2020 14:46
Εγώ είμαι παράλογος που θέλω να βγαίνουν στην ώρα τους και χωρίς σοβαρά bugs? Πρέπει όταν οριοθετείται ένα χρονοδιάγραμμα αυτό να τηρείτε ευλαβικά . Να δίνεται εξαρχής δηλαδή η σωστή ημερομηνία χωρίς ναι μεν αλλά. Αν η εταιρεία βιάζεται να κυκλοφορήσει το παιχνίδι να πληρώσει περισσότερα είτε στο υπάρχων προσωπικό για υπερωρίες είτε να προσλάβει περισσότερα άτομα για να τρέξουν το πρότζεκτ. Η Ροκστάρ για 8 χρόνια δούλευε πάνω στο RDR II και όταν ήταν σίγουρη για το πότε θα έχει τελειώσει ανακοίνωσε και την οριστική ημερομηνία κυκλοφορίας και εγώ στις 26 Οκτωβρίου το 2018 είχα ένα φρέσκο και 100% playble παιχνίδι χωρίς bugs και λοιπά ευτράπελα. Φυσικά η συγκεκριμένη εταιρεία μπορεί να τα σκάτωσε στην έκδοση του PC αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Στην περίπτωση της καθυστέρησης είναι το μη χείρον βέλτιστων που λέμε. Αλλά έχουμε δει παιχνίδια που ακόμα και με καθυστέρηση στην κυκλοφορία τους είχαν θέματα όπως το Days Gone. Η καθυστέρηση 2-3 μηνών σε καμία περίπτωση δεν μας εγγυάται πως το τελικό παιχνίδι δεν θα έχει θέματα. Και δεν νομίζω να υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να πάρεις ένα παιχνίδι και με καθυστέρηση και με προβλήματα. Από την στιγμή που ένα παιχνίδι είναι διαθέσιμο για προπαραγγελία πρέπει να παραδοθεί στην συμφωνημένη ημερομηνία κυκλοφορίας και απόλυτα έτοιμο να παιχτεί χωρίς σοβαρά θέματα. Οτιδήποτε άλλο είναι δείγμα ερασιτεχνισμού και ασέβειας προς τον τελικό καταναλωτή
#4 +1 Cefirul (Level 26) 20/01/2020 15:45
Quoting DimutriKs:
Εγώ είμαι παράλογος που θέλω να βγαίνουν στην ώρα τους και χωρίς σοβαρά bugs? Πρέπει όταν οριοθετείται ένα χρονοδιάγραμμα αυτό να τηρείτε ευλαβικά . Να δίνεται εξαρχής δηλαδή η σωστή ημερομηνία χωρίς ναι μεν αλλά. Αν η εταιρεία βιάζεται να κυκλοφορήσει το παιχνίδι να πληρώσει περισσότερα είτε στο υπάρχων προσωπικό για υπερωρίες είτε να προσλάβει περισσότερα άτομα για να τρέξουν το πρότζεκτ. Η Ροκστάρ για 8 χρόνια δούλευε πάνω στο RDR II και όταν ήταν σίγουρη για το πότε θα έχει τελειώσει ανακοίνωσε και την οριστική ημερομηνία κυκλοφορίας και εγώ στις 26 Οκτωβρίου το 2018 είχα ένα φρέσκο και 100% playble παιχνίδι χωρίς bugs και λοιπά ευτράπελα. Φυσικά η συγκεκριμένη εταιρεία μπορεί να τα σκάτωσε στην έκδοση του PC αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Στην περίπτωση της καθυστέρησης είναι το μη χείρον βέλτιστων που λέμε. Αλλά έχουμε δει παιχνίδια που ακόμα και με καθυστέρηση στην κυκλοφορία τους είχαν θέματα όπως το Days Gone. Η καθυστέρηση 2-3 μηνών σε καμία περίπτωση δεν μας εγγυάται πως το τελικό παιχνίδι δεν θα έχει θέματα. Και δεν νομίζω να υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να πάρεις ένα παιχνίδι και με καθυστέρηση και με προβλήματα. Από την στιγμή που ένα παιχνίδι είναι διαθέσιμο για προπαραγγελία πρέπει να παραδοθεί στην συμφωνημένη ημερομηνία κυκλοφορίας και απόλυτα έτοιμο να παιχτεί χωρίς σοβαρά θέματα. Οτιδήποτε άλλο είναι δείγμα ερασιτεχνισμού και ασέβειας προς τον τελικό καταναλωτή

Καθόλου παράλογος για εμένα, κανείς δεν θέλει να δώσει τα χρήματα του σε κάτι ανέτοιμο και ελαττωματικό, πόσο μάλλον να αργήσει κιόλας. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις και διαφορετικές προσεγγίσεις από την κάθε εταιρεία, βλέπε για παράδειγμα την σειρά FIFA που κάθε χρόνο κάνει κυκλοφορία σε συγκεκριμένη περίοδο και κάθε χρόνο υπάρχουν πολλά παράπονα από τους παίκτες για δυσλειτουργίες, βέβαια η κυκλοφορία γίνεται στην ώρα της. Το RDR2 είναι ένα άρτιο παράδειγμα αναμονής που άξιζε αλλά και καλής διαχείρισης όσον αφορά τις ανακοινώσεις και το χρονοδιάγραμμα της εταιρείας, ενδεχομένως παράδειγμα προς μίμηση. Είμαι και εγώ υπέρμαχος του να υπάρχει σεβασμός στον καταναλωτή αλλά και τήρηση όσων υπόσχεται η εταιρεία, από την ημερομηνία κυκλοφορίας μέχρι την ομαλή λειτουργία όλων των δυνατοτήτων του, αλλιώς μιλάμε για κερδοσκοπία στην δική μας πλάτη και συνεπώς για κυκλοφορίες ανάξιες προσοχής και πόσο μάλλον χρημάτων και χρόνου.
#5 +1 Selesao (Level 14) 21/01/2020 14:24
Λογικό σε ένα μεγάλο project να υπάρχουν και οι απρόβλεπτοι παράγοντες. Συμβαίνει σε όλες τις μεγάλες εταιρίες με τρανταχτά παραδείγματα τις αυτοκίνητοβιομη χανίες που μετά τρέχουν να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα. Καλό είναι να τηρούνται τα deadlines αλλά πιο σημαντικό το προϊόν να είναι άρτιο.
Notification