Μόνιμες Στήλες Press Start Press Start: Games που κυκλοφορούν πριν την ώρα τους

Press Start: Games που κυκλοφορούν πριν την ώρα τους

Monday, 19 Feb 2018  | in Press Start  | Γράφτηκε από τον Γιώργος Λόλας   | (5 σχόλια)
Γιώργος Λόλας

Γιώργος Λόλας  

Press Start: Η στήλη των αναγνωστών μαζί σας κάθε Δευτέρα. Ελάτε να συζητήσουμε μαζί ενδιαφέροντα θέματα που αφορούν τα video games.
Hot
https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/b8/7f/75/press-start-unfinished-games-73-1519047728.jpg
 

Press Start: Games που κυκλοφορούν πριν την ώρα τους

Ενδιαφέρονται τελικά οι developers για τους gamers ή μόνο για την τσέπη τους;

Έχω καιρό να γκρινιάξω, οπότε ήρθε πάλι η ώρα να το κάνω. Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ ότι πολλά games κυκλοφορούν πριν την ώρα τους και οι developers μου δίνουν την αίσθηση ότι δεν νοιάζονται καθόλου για εμάς τους gamers και ότι το μόνο που σκέφτονται είναι πώς θα γεμίσουν τις τσέπες τους με ζεστό παραδάκι.

Αυτό βέβαια δεν είναι κάτι νέο, αλλά βλέπω ότι το hype που δημιουργείται γύρω από κάποια games αντί να λειτουργήσει ως μοχλός πίεσης προς τους developers για να βελτιώσουν όσο περισσότερο γίνεται τα games τους πριν την κυκλοφορία τους, λειτουργεί κατά μας. Έτσι, οι developers εκμεταλλεύονται το hype ξέροντας ότι ακόμα και αν ρίξουν στην αγορά έναν μισοτελειωμένο τίτλο, τα έσοδά τους θα είναι και πάλι τεράστια. Τον περασμένο Δεκέμβριο κυκλοφόρησε το PlayerUnknown’s Battlegrounds κουβαλώντας αρκετά bugs, ενώ δεν έχει γίνει το απαραίτητο optimization με αποτέλεσμα οι απαιτήσεις του σε υπολογιστική ισχύ να είναι αρκετά μεγαλύτερες από το αναμενόμενο. Τι κι αν συμβαίνουν όλα αυτά όμως, συνεχίζει να πουλάει σαν να μην υπάρχει αύριο.

Τον μήνα που διανύουμε κυκλοφόρησε και το Kingdom Come: Deliverance, το οποίο έως αυτή την στιγμή έχει περίπου 3000 αρνητικά reviews στο Steam. Αν και η Warhorse κατάφερε να δημιουργήσει έναν σαγηνευτικό κόσμο, τα bugs που αναφέρονται είναι πολλά, υπάρχει loading παντού, ακόμα και στις συζητήσεις με τους NPCs, ενώ τα textures αργούν να φορτώσουν. Λογικά, με την κυκλοφορία μερικών patches τα περισσότερα προβλήματα θα διορθωθούν, είναι όμως αυτή η λύση; Η δυνατότητα να διορθώσουν οι developers προβλήματα μετά την κυκλοφορία των games τους τελικά λειτουργεί περισσότερο καταστροφικά, αφού όλες οι εταιρείες ανάπτυξης βασίζονται σε αυτό και δεν δείχνουν κανενός είδους ενδιαφέρον για εμάς τους gamers.

Τα παραπάνω παραδείγματα δεν είναι τα μόνα των τελευταίων ετών. Τραγική ήταν επίσης η κατάσταση για τα Final Fantasy XIV (το οποίο μάλιστα χρειάστηκε να δημιουργηθεί ξανά από την αρχή), Total War: Rome II, Batman: Arkham Knight, Age of Conan, Battlefield 4 και Assassin’s Creed Unity, μεταξύ άλλων. Οι developers δεν φαίνεται να μαθαίνουν από τα λάθη τους και τελικά η μόνη λύση φαίνεται να είναι το... embargo και η μη αγορά games κατά τον πρώτο μήνα της κυκλοφορίας τους. Εννοείται φυσικά ότι πλέον η προπαραγγελίες δεν θα έπρεπε να γίνονται από κανέναν.

Εσείς πώς αισθάνεστε για τα games που κυκλοφορούν πριν την ώρα τους; Ενδιαφέρονται τελικά οι developers για εμάς τους gamers ή βλέπουν μόνο την τσέπη τους; Γράψτε μας τα σχόλιά σας στο κάτω μέρος του άρθρου.

Μόνιμες στήλες προηγούμενης εβδομάδας:
Δευτέρα: Press Start - Ποια games θα χαρίζατε στο άλλο σας μισό για την γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου; (Γιώργος Λόλας)
Κυριακή: Editorial - WTF News 13: Τρελό καρναβάλι (Μάνος Γρυπάρης)

Community Blogs προηγούμενης εβδομάδας:
15/2/18: 18 Wheeler American Pro Trucker (Omnibot)
16/2/18: Μικρά και μεγάλα ονόματα (TheReaper)

Γράψτε το δικό σας blog και πάρτε μέρος στον μηνιαίο διαγωνισμό του GameWorld

User Reviews προηγούμενης εβδομάδας:
Γράψτε το δικό σας user review και πάρτε μέρος στον μηνιαίο διαγωνισμό του GameWorld

Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να έχει η στήλη στο σχετικό forum topic.

Καλή εβδομάδα σε όλους!

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 +2 Lyricaldemon (Level 22) 19/02/2018 15:54
Το ότι παιχνίδια είναι σε early access και ότι ο κόσμος τα αγοράζει για να κάνει αυτός το beta testing,είναι εμετικό...Και όχι μόνο τα κάνει test,δεν ενημνερώνει για τα bugs,οι εταιρίες παίρνουν χρήμα και αδιαφορούν...Πα ραδείγματα PUBG,RUST,Kingd om etc
#2 +1 Astro (Level 10) 19/02/2018 16:47
δυστυχώς το πορτοφόλι μας έχουν βάλει στόχο, πλην ελάχιστων εξαιρέσεων.
#3 +1 TheReaper (Level 21) 19/02/2018 21:53
Το πρόβλημα είναι ότι όσο υπάρχει η προσφορά, υπάρχει και η ζήτηση. Είναι καμπύλες της κατανάλωσης. Από τη στιγμή που λέει η Ε εταιρία ή η Α εταιρία (pun intended) ότι βγάζει σε early access και υπάρχουν υπάνθρωποι που θα πάνε και θα τα ακουμπήσουν για το παιχνίδι αυτό, εννοείται πως επιχειρηματικά είναι μια επιτυχία. Είναι κάτι που μπορεί ο καθένας να εκμεταλλευτεί για το κέρδος του. Βέβαια, ο καταναλωτής δεν καταλαβαίνει ότι λειτουργεί εις βάρος του το σύστημα αυτό, μέχρι που είναι πολύ αργά. Αλλά και πάλι μετά θα κάνει το ίδιο, την επόμενη φορά που θα βγει κάτι σε early access. Tον αράπη κι αν τον πλένεις ένα πράμα...

Όσο για τις προπαραγγελίες, μόνο σε συλλεκτικές. Ακόμη χτυπιέμαι που δεν πρόλαβα να παραγγείλω το Shadow of the Colossus...
#4 +1 the_prophet1987 (Level 22) 19/02/2018 22:22
Κρίμα για το Kingdom Come γιατί είναι και στη λίστα μου για αγορά.Προφανώς θα διορθωθούν τα όποια προβλήμματα αλλά..Ένα παιχνίδι που καθυστέρησε τόσα χρόνια γιατί να έχει τόσα bugs?
Εγώ πιστεύω οτι δεν φταίει πάντα ο developer,όταν υπάρχει συνεργασία με κάποιον publisher μπορεί κάλιστα να φταίει ο Publisher.Όμως είναι και περιπτώσεις κάποιων indie devs που βολεύονται με το early access,παίρνουν τα λεφτά του κόσμου και μετά τον γράφουν στα @@ τους.
Αλλά δε θέλω να τους βάζω όλους στο ίδιο καζάνι γιατί υπάρχουν και ευσυνείδητοι developers.
#5 +1 ashbringer (Level 25) 20/02/2018 09:38
Για όλα αυτά που περιγράφονται στο άρθρο φταίνε οι users οι οποίοι αγοράζουν κατευθείαν μισοτελειωμένα games δίνοντας έτσι την εντύπωση και στις εταιρείες παραγωγής ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα.Έτσι λοιπόν και οι εταιρείες απο την πλευρά τους κυκλοφορούν νωρίτερα απο το κανονικό παιχνίδια τα οποία έχουν αρκετά προβλήματα.Εμεί ς είμαστε ο πιο σημαντικός παράγοντας έτσι ώστε να διορθωθεί όλο αυτό.
Notification