13 συναρπαστικές λεπτομέρειες στο Red Dead Redemption 2

Hot
13 συναρπαστικές λεπτομέρειες στο Red Dead Redemption 2

13 συναρπαστικές λεπτομέρειες στο Red Dead Redemption 2

Που σίγουρα θα σας εντυπωσιάσουν.

Μετά από τόσα χρόνια, τα παιχνίδια γίνονται ολοένα και πιο ρεαλιστικά, στην προσπάθειά τους να προσφέρουν έναν κόσμο όσο πιο κοντά στην πραγματικότητα.

Τι κάνει, όμως, ένα παιχνίδι ελκυστικό στους παίκτες; Μάλλον ένας απέραντος κόσμος με ρεαλιστικό σχεδιασμό, γραφικά που σε βάζουν μέσα στο παιχνίδι και μια πειστική πλοκή. Ένα παιχνίδι που δεν θα σε κάνει να βαρεθείς ακόμα και μετά από πολλές ώρες.

Τα νέα ότι η EA δεν θα εκδώσει τελικά το παιχνίδι Star Wars, το οποίο σχεδίαζαν για πάνω από ένα έτος έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία. Η εταιρεία δήλωσε ότι πλέον είναι πολύ δύσκολο να σχεδιάσει και να υλοποιήσει ένα παιχνίδι που παίζεται από έναν μόνο παίκτη. Ακόμα και για ένα κλασικό όνομα όπως το Star Wars, το οποίο θα απέφερε στην EA σίγουρα κέρδη. Εδώ είναι που η Rockstar έρχεται να ταράξει τα νερά.

Το Red Dead Redemption 2 της Rockstar είναι ένα φαντασμαγορικό παιχνίδι. Συνδυάζει στην εντέλεια όλα τα στοιχεία που αναζητούμε σαν παίκτες σε ένα παιχνίδι που εκτυλίσσεται γύρω από έναν χαρακτήρα. Πρόκειται για ένα αριστούργημα! Κανένα από τα παιχνίδια για πολλούς παίκτες δεν έχει φτάσει ούτε τη λεπτομέρεια, ούτε την ιστορία και την πλοκή, ούτε το σκηνικό του RDR2.

Το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί με τόση λεπτομέρεια που οδήγησε σε έκρηξη από memes, όπως το παρακάτω.

 

a338a5e3a8b490a6c1d76c1562ded217

Ο ρεαλισμός του RDR2 δεν έχει προηγούμενο. Οι σχεδιαστές φρόντισαν για την παραμικρή λεπτομέρεια, ακόμα και για τα «μπαλάκια» του αλόγου, τα οποία αλλάζουν ανάλογα με τον καιρό. Αυτό, όμως είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Ας δούμε ορισμένες λεπτομέρειες που μπορεί να μην προσέξετε καν, ακόμα και αν παίζετε το παιχνίδι εκατοντάδες ώρες.

1) Οι χαρακτήρες σε καταλαβαίνουν όταν τους ακολουθείς.

Αν ακολουθήσετε ένα χαρακτήρα NPC για κάποια ώρα, θα αρχίσουν τα σχόλια και θα αρχίσει να τους πιάνει παράνοια. Χαρακτήρες που δεν έχουν καμία άλλη λειτουργικότητα στο παιχνίδι, και είναι μόνο εκεί για να κάνουν το παιχνίδι να φαίνεται πιο ρεαλιστικό, συμπεριφέρονται σαν κανονικοί άνθρωποι με διαλόγους και αντιδράσεις. Ωστόσο, οι NPC θα αντιδράσουν μόνο αν τους πλησιάσετε πολύ. Δεν είναι η πρώτη φορά που η Rockstar το κάνει, καθώς μπορούμε να συναντήσουμε τέτοιου είδους αντιδράσεις και στο GTA V.

Ωστόσο, στο GTA V οι χαρακτήρες που αντιδρούσαν ήταν απλά περαστικοί χωρίς συγκεκριμένη ρουτίνα, ενώ στο RDR2 συμπεριφέρονται σαν να ήταν κανονικοί άνθρωποι. Ο χρήστης Youtube DefendTheHouse έκανε ένα πείραμα: ακολούθησε μερικούς χαρακτήρες NPC για να δει τι κάνουν. Όλοι τους είχαν κανονικές δουλειές και άλλες δραστηριότητες, άλλοι εργάζονταν σε στάβλους, άλλοι έτρωγαν, άλλοι έπιναν, σαν να ήταν χαρακτήρες που έπαιζαν κάποιο ρόλο στο παιχνίδι.

2) Τα βέλη κινούνται αφού βρουν τον στόχο τους.

RDR1

Αν εκτοξεύσετε ένα βέλος σε έναν ξύλινο φράχτη, το βέλος δεν θα μείνει απλά εκεί. Θα ταλαντώνεται για μερικά δευτερόλεπτα αφότου έχει καρφωθεί στο ξύλο.

3) Τα άλογα θα σας κλωτσήσουν αν τα πλησιάσετε από πίσω.

RDR2

Τα άλογα θέλουν τον χώρο τους. Αν πλησιάσετε ένα άλογο από πίσω, θα σας κλωτσήσει. Εκτός, βέβαια, αν είναι το δικό σας άλογο. Ακόμα και τα άλογα άλλων μελών της συμμορίας θα αντιδράσουν βίαια. Το άλογο του Dutch είναι πολύ επικίνδυνο και σας κλωτσήσει σίγουρα, αν πλησιάσετε πολύ κοντά του.

4) Βλέπετε ανθρώπους να ουρούν στο δρόμο.

RDR6

Στην Άγρια Δύση δεν υπήρχαν τουαλέτες, και ο κόσμος έκανε την ανάγκη τους πίσω από ένα δέντρο, ή ακόμα και στη μέση του δρόμου. Οι σχεδιαστές έχουν βάλει διάφορους χαρακτήρες να ουρούν μπροστά σας, αν και κάποιοι από αυτούς ντρέπονται αν τους πλησιάσετε και σταματούν.

5) Οι τραυματισμένοι καταστηματάρχες έχουν επιδέσμους.

RDR7

Αν τσακωθείτε και παλέψετε με κάποιους, θα το θυμούνται. Ότι κάνετε έχει επιπτώσεις. Για παράδειγμα, αν ένας καταστηματάρχης φάει ξύλο, θα επιστρέψει στο μαγαζί του, αλλά θα φοράει επίδεσμο, και θα σας μιλήσει για ότι συνέβη αν πάτε ξανά στο μαγαζί του.

6) Τα άλογα αφήνουν περιττώματα.

RDR

Τι άλλο να πούμε; Οι άνθρωποι ουρούν, τα άλογα θα αφήσουν την δική τους υπογραφή. Όλοι πρέπει να κάνουν την ανάγκη τους, και ο ρεαλισμός του παιχνιδιού έχει συμπεριλάβει ακόμα και τις σωματικές ανάγκες.

7) Κάθε μαγαζί έχει διαφορετική τράπουλα.

RDR4

 

Ίσως να μην το παρατηρήσετε εύκολα, αλλά όντως ισχύει. Αν παίξετε πόκερ σε ένα παλιό σαλούν η τράπουλα θα είναι ξεφτισμένη. Αν, όμως, πάτε σε ένα πολυτελές καζίνο, η τράπουλα είναι εντελώς διαφορετική, φαίνεται πιο καινούργια και περιποιημένη.

RDR5

Ακόμα και τα online παιχνίδια μπλακτζάκ δεν προσφέρουν τέτοιο βαθμό λεπτομέρειας. Και δεν είναι μόνο αυτό. Παρατηρήστε το ανακάτεμα της τράπουλας, το μοίρασμα των φύλλων και την αντίδραση των παικτών και να δείτε μικρές σχεδιαστικές λεπτομέρειες που θα σας αφήσουν με το στόμα ανοικτό.

8) Τα πτώματα σαπίζουν και προσελκύουν όρνια.

RDR3

Στα περισσότερα παιχνίδια, όταν πέθαινε ένας χαρακτήρας, απλά εξαφανιζόταν από την οθόνη. Στο RDR2 τα πτώματα μένουν στη θέση τους, και σιγά-σιγά αρχίζουν να αποσυνθέτονται. Όταν αρχίζει να συμβαίνει αυτό,

διάφορα έντομα, μύγες, όρνια και άλλα ζώα να τρώνε τις σάρκες του πτώματος.

9) Ο Arthur μιλάει πιο δυνατά όταν βρίσκεται μακριά.

 

Στο Red Dead Redemption 2 υπάρχουν 500.000 γραμμές διαλόγων. Πρόκειται για έναν καταπληκτικό αριθμό, με άπειρες επιλογές και συζητήσεις. Κάθε χαρακτήρας NPC έχει 80 σελίδες διαλόγου. Στο παιχνίδι χρησιμοποιήθηκαν 1.200 ηθοποιοί, με πάνω από 700 από αυτούς να έχουν διαλόγους.

Αυτή η αύξηση στους διαλόγους έφερε και άλλα χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα, όταν ο Arthur είναι μακριά από τους συντρόφους του, θα υψώσει τη φωνή του για να ακούγεται καλύτερα. Ο ρεαλισμός του παιχνιδιού είναι σε άλλο επίπεδο.

 

10) Τα γουρούνια τρώνε τους νεκρούς.

rdr8

Αν σκοτώσετε κάποιον και θέλετε να εξαφανίσετε το πτώμα του, το παιχνίδι σας προσφέρει τη λύση. Ρίξτε το πτώμα στα γουρούνια. Τα ζώα θα μαζευτούν γύρω από το πτώμα και θα αρχίσουν να το καταβροχθίζουν.

11) Η βάρκα βυθίζεται αν την πυροβολήσετε.

RDR9

Στα περισσότερα παιχνίδια, αν πυροβολείτε σε μια βάρκα δεν γίνεται τίποτα. Σε αυτή την περίπτωση, όμως, αν η βάρκα τρυπήσει από τις σφαίρες σας, θα αρχίζει να μπάζει νερό. Και εσείς θα κινδυνέψετε να πνιγείτε.

12) Οι όμηροί σας μπορεί να πεθάνουν από πνιγμό ή να τραυματιστούν.

Ξεχάστε όσα ξέρατε για τους ομήρους. Δεν μπορείτε πλέον να τους κουβαλάτε σαν σακιά. Αν θέλετε να περάσετε στην απέναντι όχθη του ποταμού, κουβαλώντας έναν όμηρο στους ώμους σας, φροντίστε το κεφάλι του να είναι έξω από το νερό. Αλλιώς μπορεί να πνιγεί ή να χτυπήσει το κεφάλι του σε ένα βράχο και να τραυματιστεί.

13) Το νερό παρασύρει τα πτώματα.

RDR10

 

Οι σχεδιαστές παιχνιδιών πάντα έδιναν προσοχή στους ζωντανούς, προσπαθώντας να τους κάνουν πιο ρεαλιστικούς. Τι γίνεται όμως με τους πεθαμένους; Στο RDR2 φροντίζουν να κάνουν ακόμα και τους πεθαμένους όσο πιο ρεαλιστικούς. Αν θέλετε να δώσετε ένα συγκινητικό τελευταίο αντίο σε έναν χαρακτήρα, μπορείτε να τον τοποθετήσετε σε ένα ποτάμι και να αφήσετε τα ρεύματα του ποταμού να παρασύρουν το πτώμα του. Το πτώμα θα αρχίζει να απομακρύνεται σιγά-σιγά, μέχρι να εξαφανιστεί από τον ορίζοντά σας.

Το Red Dead Redemption 2 διαθέτει πολλές ακόμα λεπτομέρειες, τις οποίες ίσως δεν καταφέρετε ποτέ να παρατηρήσετε. Όσο περισσότερο παίζετε το παιχνίδι, τόσες περισσότερες λεπτομέρειες θα παρατηρείτε. Η Rockstar ανέβασε τον πήχη τόσο ψηλά που θα είναι πολύ δύσκολο να τον ξεπεράσει. Ίσως γι’ αυτό το παιχνίδι έσπασε τα ταμεία από το πρώτο τριήμερο που κυκλοφόρησε.

Διαβάστε τo review του Red Dead Redemption 2 και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.

 

 

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Notification