Ειδήσεις Πωλήσεις Αυστραλία: Έσοδα 4 δις δολαρίων για την βιομηχανία του gaming

Αυστραλία: Έσοδα 4 δις δολαρίων για την βιομηχανία του gaming

Saturday, 25 May 2019  | in Πωλήσεις  | Γράφτηκε από τον Γιάννης Σιδηρόπουλος   | (2 σχόλια)
https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/f0/fa/cb/game-sales-australia-96-1558793358.jpg
 

Αυστραλία: Έσοδα 4 δις δολαρίων για την βιομηχανία του gaming

Αύξηση 25% από το 2017.

 

Στατιστικά από την ήπειρο της Ωκεανίας δείχνουν πως η gaming βιομηχανία στην Αυστραλία σημείωσε έσοδα άνω των 4 δισεκατομμυρίων.

Το 2018 αποδείχθηκε μία επιτυχημένη χρονιά για το gaming και στην Αυστραλία, αφού το περασμένο έτος βρήκε τα έσοδα της χώρας που προέρχονται από το gaming να έχουν αυξηθεί κατά 25% σε σύγκριση με το 2017, αγγίζοντας τα 4 δις. δολάρια. Φυσικά, το ποσό αυτό απέχει πολύ από τα 43.3 δις της Αμερική για το 2018, παρόλα αυτά δεν χωράει αμφισβήτηση πως υπάρχει πρόοδος σε αυτόν το τομέα. Οι ψηφιακές πωλήσεις βρέθηκαν περίπου στα 2.85 δις, ενώ οι retail πωλήσεις πρόσφεραν 1.17 δις στο γενικό σύνολο. Στην πρώτη περίπτωση η άνοδος άγγιξε το 39%, ενώ τα retail κομμάτια αυξήθηκαν μόνο κατά 0.2%.

australia game sales 2018
Ορισμένα συμπεράσματα που βγήκαν από τα στατιστικά του Interactive Games and Entertainment Association (IGEA) είναι τα εξής:
- Οι in-game αγορές αυξήθηκαν κατά 190% σε έναν χρόνο
- Οι ψηφιακές αγορές πλήρους τίτλων αυξήθηκαν κατά 71% σε έναν χρόνο
- Οι πωλήσεις του mobile gaming αυξήθηκαν κατά 11%
- Τα αξεσουάρ κονσολών πουλήθηκαν περισσότερο κατά 18.7%
- Τα έσοδα από συνδρομές αυξήθηκαν κατά 31%

Ο Ron Curry, διευθύνων σύμβουλος του IGEA, δήλωσε: “Ο ενθουσιασμός για τα video games φαίνεται από την συνεχή πρόοδο, με εξωπραγματικές πωλήσεις των καταναλωτών μέσα στο 2018. Η Αυστραλία συνεχίζει να βιώνει την αύξηση των πωλήσεων των games όπως συμβαίνει και σε άλλες χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου”.

Διαβάστε για τα έσοδα της Αμερικής από games μέσα στο 2018 και συζητήστε για αυτά στο σχετικό forum topic.

 

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 Nemesis11 (Level 9) 25/05/2019 18:49
Από την παραπάνω είδηση κρατάω τα εξής:
1ον Οι ψηφιακές πωλήσεις βρέθηκαν περίπου στα 2.85 δις, ενώ οι retail πωλήσεις πρόσφεραν 1.17 δις στο γενικό σύνολο. Στην πρώτη περίπτωση η άνοδος άγγιξε το 39%, ενώ τα retail κομμάτια αυξήθηκαν μόνο κατά 0.2%."

2ον Οι in-game αγορές αυξήθηκαν κατά 190% σε έναν χρόνο, και οι ψηφιακές αγορές πλήρους τίτλων αυξήθηκαν κατά 71% σε έναν χρόνο!

Κρίμα απλά κρίμα που κόσμος στρέφεται ολοκληρωτικά στο Digital - streaming συνδρομητικό μοντέλο και αρέσκεται να τον κοροϊδεύουν 100% μπροστά στα μάτια του, πουλώντας του 1000% αέρα κοπανιστό αφαιρώντας του οποιαδήποτε ιδιοκτησία και να λέει και ευχαριστώ :-*

Υ.Γ Οι gaming κοινότητα του 2019 είναι πλήρως ανίκανοι να καταλάβει ότι 1+1 =2............. ............... ............... ............!
#2 DimutriKs (Level 16) 25/05/2019 21:34
Quoting Nemesis11:
Από την παραπάνω είδηση κρατάω τα εξής:
1ον Οι ψηφιακές πωλήσεις βρέθηκαν περίπου στα 2.85 δις, ενώ οι retail πωλήσεις πρόσφεραν 1.17 δις στο γενικό σύνολο. Στην πρώτη περίπτωση η άνοδος άγγιξε το 39%, ενώ τα retail κομμάτια αυξήθηκαν μόνο κατά 0.2%."

2ον Οι in-game αγορές αυξήθηκαν κατά 190% σε έναν χρόνο, και οι ψηφιακές αγορές πλήρους τίτλων αυξήθηκαν κατά 71% σε έναν χρόνο!

Κρίμα απλά κρίμα που κόσμος στρέφεται ολοκληρωτικά στο Digital - streaming συνδρομητικό μοντέλο και αρέσκεται να τον κοροϊδεύουν 100% μπροστά στα μάτια του, πουλώντας του 1000% αέρα κοπανιστό αφαιρώντας του οποιαδήποτε ιδιοκτησία και να λέει και ευχαριστώ :-*

Υ.Γ Οι gaming κοινότητα του 2019 είναι πλήρως ανίκανοι να καταλάβει ότι 1+1 =2.......................................................!


Πως προκύπτει αυτό για την ιδιοκτησία? Ιδιοκτησία θεωρείτε να έχεις ένα κουτάκι και ένα blu-ray? Το ίδιο δεν παίζει αυτός του digital με αυτόν του physical? Τα ίδια updates δεν παίρνει? Την ίδια υποστήριξη? Αν σου χαλάσει η κονσόλα υπάρχει διαφορά που έχεις το παιχνίδι? Το μόνο που μπορώ να δεχθώ είναι η πώληση του προϊόντος στην περίπτωση του physical. Αλλά μην κοροϊδευόμαστε αν υπάρχει σημαντική διαφορά στην τιμή τότε προφανώς και η αγορά σε digital μορφή είναι μια κανονική επένδυση που αποτελεί κανονικότατη ιδιοκτησία. Αλλά ακόμα και αν μιλάμε για την ίδια τιμή δεν μπορώ να κατηγορήσω κάποιον που προτιμάει την άνεση του καναπέ που μπορεί να αγοράσει οτιδήποτε digital 24/7 από το να μπει σε διαδικασία να περιμένει κούριερ η να πηγαίνει στο τάδε κατάστημα για να προμηθευτεί την κοπιά του. Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν τα limits up & downs και ο καθένας διαλέγει αναλόγως. Όσοι είναι κολλήμενοι στην μια πλευρά στο τέλος της ημέρας κακό στον εαυτό τους κάνουν. Η κατάσταση με τα streaming services θα γίνει ακόμα καλύτερη. Γιατί κάποιος που δεν έχει δυνατό pc η κονσόλα να μην μπορεί να απολαύσει το gaming από το κινητό του η από το λαπτοπάκι του? Γιατί να μην μπορεί με ετήσια συνδρομή σε λογικά πλαίσια να απολαύσει πλήρως το χόμπι του? Και ενδεχομένως ποιο οικονομικά από τον τρόπο που γίνεται τώρα? Περισσότερα έσοδα για τις εταιρίες και λιγότερα έξοδα για εμάς σε μια καθαρή win to win κατάσταση. Φυσικά το τι έχει και τι χαλάει ο καθένας είναι επιλογή δικιά του. Αυτός που χαλάει μεγάλα ποσά σε microtransactio ns και lootboxes πιθανότατα θα χάλαγε τα ίδια με οποιαδήποτε ασχολία και αν είχε. Το θέμα δεν είναι το 1+1 αλλά πολλά περισσότερα. Και όσο υπάρχουν επιλογές μόνο κερδισμένοι μπορούμε να βγούμε. Το physical στο PC gaming έχει πεθάνει εδώ και αρκετά χρόνια όμως οι επιλογές και οι δυνατότητες είναι τόσες πολλές που όλοι κερδίζουν η τουλάχιστον οι πιο υπομονετικοί και οι ποιο "έξυπνοι"...
Notification