Gran Turismo 5

Hot
Μάνος Γρυπάρης
REVIEWED ON PS3  

Δεν μπορώ να περιμένω!

Το απόλυτο racing game για το Playstation 3 έφτασε. Μετά από αλλεπάλληλες καθυστερήσεις και γκρίνιες των fans της Sony, η Polyphony Digital καταφέρνει να μας προσφέρει το πρώτο Gran Turismo στην Ιαπωνική κονσόλα, για το οποίο χρειάστηκαν πέντε ολόκληρα χρόνια development. Άξιζε τελικά η αναμονή; Όσοι έχετε παίξει το Gran Turismo 5 Prologue ξέρετε ότι σίγουρα αυτό το racing δεν θα μπορούσε παρά να είναι πολύ καλό. Ας δούμε λοιπόν τα θετικά, τα αρνητικά για την Νο.1 επιλογή των φίλων του PS3 στα racing, τουλάχιστον για τα επόμενα χρόνια.

Loading
Αν η αναμονή για τον ερχομό του Gran Turismo 5 σας κούρασε, τότε οπλιστείτε με υπομονή γιατί σίγουρα θα την χρειαστείτε. Υπομονή γιατί από την στιγμή που θα εισάγετε το blu-ray δισκάκι στο PS3, το loading του παιχνιδιού δεν θα έχει τελειωμό. Με ένα installation που διαρκεί περίπου 45 λεπτά και διαρκείς χρόνους φόρτωσης σε κάθε μενού και ακόμη περισσότερο σε κάθε πίστα, το πιθανότερο είναι ένα 10-20% του χρόνου σας να σπαταλάται σε χρόνους αναμονής. Ακόμα και οι πιο απλές κινήσεις, όπως η απόκτηση νέου αυτοκινήτου, το φόρτωμα μιας πίστας και ο χρόνος που θα περιμένετε για μια απλή online κούρσα, θα σας καθυστερούν σε κάθε βήμα σας κι αυτό είναι κάτι με το οποίο θα πρέπει να συμβιβαστείτε, τουλάχιστον έως ότου η Polyphony Digital εκδόσει κάποιο patch.



Τα modes
Το GT5 αποτελείται κατά βάση από δύο modes, το GT Mode και το Arcade Mode. Ουσιαστικά το Arcade Mode προσφέρεται καθαρά και μόνο για εξάσκηση, δηλαδή για δοκιμαστικούς αγώνες, time trials, drifts και παιχνίδι δύο παικτών στην ίδια κονσόλα, με split-screen. Η μη ανταμοιβή σε χρήματα σίγουρα θα σας απομακρύνει από το να το δοκιμάσετε. Ακόμα και οι μηχανισμοί του drift θα σας δυσκολέψουν, καθώς φέτος θα χρειαστεί να είστε επαγγελματίας του είδους μόνο και μόνο για να κρατήσετε το αυτοκίνητό σας στην άσφαλτο με χειροφρενιά σε κάθε κλειστή στροφή, πόσο μάλλον για να driftάρετε. Το 2 player mode με split-screen είναι μία ευχάριστη ενασχόληση, όπου έχετε δύο από τις τέσσερις κάμερες διαθέσιμες, δηλαδή την οπτική πίσω από το αμάξι και αυτή του καπό. Οι άλλες δύο κάμερες, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και αυτή του cockpit, είναι διαθέσιμες μόνο στο παιχνίδι ενός παίκτη.

Στο βασικό μενού συμπεριλαμβάνεται καιτο Course Maker, με το οποίο φτιάχνετε τις δικές σας πίστες. Εκεί, σας δίνεται μία επιλογή ανάμεσα σε επτά σκηνικά (λειβάδια, έρημος, χιόνι και πάει λέγοντας) κι απλά ορίζετε πόσες στροφές θα έχει η πίστα, πόσο κλειστές θα είναι οι στροφές αυτές και τι εύρος θα έχει ο δρόμος. Όλα αυτά είναι απλά και κατανοητά, αλλά δεν δίνουν το βάθος λεπτομέρειας που θα θέλατε για να αισθανθείτε όντως δημιουργοί.

Το GT Mode είναι κάτι σαν το Career Mode, με το οποίο θα αφιερώσετε περίπου το 99% του χρόνου σας. Εκεί βρίσκονται τα αυτοκίνητα που έχετε στην κατοχή σας, οι κούρσες στις οποίες πρέπει να τρέξετε για να κερδίσετε χρήματα και φυσικά τα online games στα οποία έχετε πρόσβαση μέσω του Lobby. Το GT Mode χωρίζεται σε μία σειρά από δραστηριότητες. Η επιλογή A-Spec είναι το βασικό mode καριέρας, που χωρίζεται σε πέντε επίπεδα. Στην αρχή είναι προσβάσιμο μόνο το πρώτο επίπεδο και ανά πέντε level που κερδίζετε ξεκλειδώνουν και τα υπόλοιπα. Κάθε επίπεδο έχει εννέα τουρνουά, που περιλαμβάνουν μία έως πέντε κούρσες, οι τρεις πρώτες θέσεις των οποίων σας δίνουν χρήματα και πόντους εμπειρίας. Μόλις συμπληρώσετε τους απαιτούμενους πόντους, ανεβαίνετε level κι έτσι ξεκλειδώνετε νέα τουρνουά, νέα αυτοκίνητα κ.ο.κ. Το μόνο θέμα που θα σας προβληματίσει είναι ότι τα requirements των περισσοτέρων τουρνουά απαιτούν συγκεκριμένου τύπου αυτοκίνητα (δηλαδή από συγκεκριμένες χώρες ή εταιρείες), άρα θα αναγκαστείτε κάποια στιγμή να κάνετε και περιττές επενδύσεις αυτοκινήτων που δεν θέλετε, προκειμένου να διεκδικήσετε επιπλέον χρήματα.



Η επιλογή B-Spec σας επιτρέπει να γίνετε προπονητής ενός οδηγού αγώνων ταχύτητας, με τα οχήματα που ήδη έχετε ξεκλειδώσει. Στο mode αυτό όλες οι κούρσες είναι ίδιες με το A-Spec, με τη διαφορά ότι μέσα στον αγώνα δεν κάνετε απολύτως τίποτα. Μόνο καθοδηγείτε τον οδηγό σας για να επιταχύνει, να κρατήσει σταθερή ταχύτητα ή να οδηγήσει χαλαρά. Στη συνέχεια, ο οδηγός αυτός ανεβαίνει level (όπως εσείς στο A-Spec) και ξεκλειδώνει νέες κούρσες. Κι όμως, ακούγεται τόσο βαρετό όσο είναι.

Ένα ακόμη mode που έχουμε γνωρίσει από προηγούμενα Gran Turismo είναι τα licences. Στόχος σας εδώ είναι να αποκτήσετε τα διπλώματα οδήγησης για να ξεκλειδώσετε νέα αυτοκίνητα. Αρχικά ολοκληρώνετε δοκιμασίες του ενός φρεναρίσματος ή της μίας στροφής, οι οποίες αργότερα γίνονται λίγο και πιο σύνθετες. Όλα αυτά γίνονται αφιλοκερδώς και ανεβάζουν το experience σας κατά λίγους πόντους. Βέβαια, κατά έναν περίεργο τρόπο, η Polyphony θα έπρεπε να μας εξηγήσει γιατί το χρυσό και το ασημένιο σε κάθε δοκιμασία απέχουν δέκατα του δευτερολέπτου ενός αλάνθαστου guru του είδους, άρα θα πρέπει να είστε Schumaher για να τα διεκδικήσετε. Στην καλύτερη λοιπόν θα καταλήγετε με την τρίτη θέση, έχοντας ως στόχο να πάρετε οριακά το δίπλωμα.

Special Events
Το mode αυτό σηκώνει μεγάλη συζήτηση, καθώς αποτελείται από τουρνουά σύντομης διάρκειας, τα οποία όμως πληρώνουν καλά σε χρήμα. Είναι μια καλή εναλλαγή ανάμεσα στις κούρσες του A-Spec και δίνουν ένα διαφορετικό τόνο. Εκεί ξεκινάτε με τουρνουά καρτ, συνεχίζετε με τα Nascar events κι ακολουθούν τα events της εκπομπής Top Gear, οι δοκιμασίες της Mercedes, το Gran Turismo Rally, το Grand Tour και το Sebastiel Loeb Rally Challenge. Καθεμία από αυτές τις κατηγορίες διαθέτει τρία επίπεδα, τα οποία ξεκλειδώνετε αφού ανεβείτε το απαιτούμενο level. Όταν για παράδειγμα φτάσετε στο level 7 τότε θα ξεκλειδώσετε επιπλέον κούρσες για καρτ, στο level 8 επιπλέον αγώνες nascar κ.ο.κ.



Από όλα τα Special Events, μας άρεσαν ιδιαίτερα οι αγώνες καρτ και το Mercedes Driving Academy που ξεκλειδώνει αφού προχωρήσετε αρκετά. Αντίθετα, τα Nascar events ζητούσαν από εσάς παράλογα πράγματα, όπως το να καταφέρετε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να προσπεράσετε προπορευμένους οδηγούς μένοντας κολλημένοι πίσω τους κι εκμεταλλευόμενοι την αεροδυναμική που δεν σας επηρεάζει από τους πλευρικούς ανέμους. Ιστορίας τρέλας δηλαδή, όταν για ένα χάλκινο μετάλλιο θα πρέπει να κάνετε 5-10 απόπειρες, συν το loading το οποίο διαρκεί περισσότερο.

Το Top Gear Test Track, είναι πραγματικά για τόσο γερά νεύρα, ώστε άνετα θα μπορούσαμε να στείλουμε «καντήλια» στην ομώνυμη τηλεοπτική εκπομπή για τα βασανιστήρια που μας υποβάλει. Όλα τα τουρνουά του σας ζητούν να οδηγήσετε σε ένα παλιό αεροδρόμιο, το οποίο έχει γίνει πίστα (με κώνους). Αν πατήσετε σε κάποιο κώνο ή βγείτε έστω μισό μέτρο εκτός πίστας τότε αποκλείεστε. Σαν να μην έφτανε αυτό, αν συγκρουστείτε με άλλο όχημα επίσης αποκλείεστε! Η πρώτη δοκιμασία σας βάζει να οδηγήσετε σαράβαλα Volkswagen Samba Bus που τρέχουν με την «αστρονομική» ταχύτητα των 53χλμ. την ώρα και οι επόμενες στα ανώτερα levels συνεχίζουν με πιο…φυσιολογικά αμάξια. Το επόμενο βήμα βασανισμού θα πρέπει να είναι οδήγηση με τριαξονικό στην έρημο, ακολουθώντας πιστά τα...χνάρια που χάραξαν οι καμήλες.

Αναβαθμίσεις
Στο νέο Gran Turismo θα βρείτε ότι φανταζόσασταν σε θέματα βελτίωσης των αυτοκινήτων σας. Κάθε κατηγορία ανταλλακτικών περιλαμβάνει μία σειρά επιλογών, που βελτιώνουν τόσο την ιπποδύναμη όσο και τον χειρισμό του οχήματός σας. Στο Body/Chassis αλλάζετε το βάρος, στην Engine εγκαθιστάτε νέα μηχανή και στις υπόλοιπες κατηγορίες ρυθμίσετε φίλτρα, εξατμήσεις, αναρτήσεις, διαφορικό, ελαστικά και πάει λέγοντας. Υπάρχουν βέβαια ορισμένες κατηγορίες που δεν γίνονται αποδεκτές από κάποια αμάξια. Για παράδειγμα, Turbo Kits έχουν συνήθως τα ακριβά αυτοκίνητα, ενώ είναι αυτονόητο ότι στο καρτ δεν υφίσταται αναβάθμιση μηχανής! Γενικά όλες οι παραπάνω επιλογές είναι απλές και κατανοητές ακόμα κι από τους πιο άσχετους, ενώ συν τις άλλοις, υπάρχει και ξεχωριστή οθόνη συντήρησης για να περιποιηθείτε το αυτοκίνητό σας, καθαρίζοντάς το, αλλάζοντάς του χρώμα κ.ο.κ.



Χειρισμός και A.I.
Όπως θα είχατε παρατηρήσει κι από το Gran Turismo 5 Prologue, ο φετινός χειρισμός είναι αρκετά πιο ρεαλιστικός, ενώ παρουσιάζει αστάθειες στις στροφές, με τα χαμηλής κλάσης οχήματα να χρειάζονται αναγκαστικά tuning upgrades για να στρίψουν φυσιολογικά. Για έναν περίεργο λόγο, αν ενεργοποιήσετε τις βοήθειες, όπως το active steering ή το ABS, το όχημά σας θα φρενάρει σε υπερβολικό βαθμό, ενώ αν τις απενεργοποιήσετε το πιθανότερο είναι να στρίβει αλλοπρόσαλλα σε κάθε κλειστή στροφή. Η κατάσταση είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα, τουλάχιστον μέχρι να βρεθείτε στη θέση ενός πραγματικά καλού εργαλείου. Πάντως, στις ρυθμίσεις του GT5 θα δείτε ότι υποστηρίζονται πλήρως τα settings για ένα σωρό τιμονιέρες, όπως Driving Force GT/Pro/Force/EX, Thrustmaster T500 RS και GT Force. Αν μάθετε οδήγηση με αυτές τότε η κατάσταση θα είναι σαφώς πιο εύκολη για εσάς.

Το καλύτερο παιχνίδι αγώνων ταχύτητας για το 2010, παρά τις όποιες παραξενιές του.

Η νοημοσύνη των αντίπαλων είναι από τις καλύτερες που έχουμε δει στα racing games των τελευταίων ετών. Ανάλογα με το επίπεδο της κούρσας, θα αντιμετωπίσετε πραγματικά έντονο ανταγωνισμό, καθώς οι άλλοι οδηγοί θα τερματίζουν τις επιδόσεις των αυτοκινήτων τους και θα επιχειρούν να σας προσπεράσουν με κάθε τρόπο. Θα χρειαστείτε ένα καλό αυτοκίνητο που να ξεχωρίζει προκειμένου να κερδίσετε τις κούρσες ή ακόμα και…τεχνάσματα. Για παράδειγμα, σε τουρνουά τριών αγώνων είδαμε ότι στο τέλους του δεύτερου ήμασταν δεύτεροι στη βαθμολογία με διαφορά από τον πρώτο. Φροντίσαμε λοιπόν να πάρουμε το ρίσκο και να βγάλουμε τον πρώτο εκτός, με σκοπό να τερματίσει από τους τελευταίους. Πράγματι το κόλπο έπιασε κι έτσι εμείς τερματίσαμε πρώτοι, αρκετές θέσεις πιο μπροστά, κατακτώντας το τουρνουά. Γενικά σε καμία κούρσα δεν υπάρχει κάτι το δεδομένο στους οδηγούς και τα πάντα ανατρέπονται.

Το μοντέλο καταστροφής των αυτοκινήτων αρχικά μπορεί να σας φανεί ψεύτικο, καθώς δεν θα δέχεστε καθόλου ζημιά, ότι κι αν κάνετε. Όμως, στην πορεία όσο ανεβαίνετε level, τόσο θα αρχίσει να σας επηρεάζει. Οι ζημιές θα εντείνονται ολοένα και περισσότερο σε κάθε σας χτύπημα κι έτσι στην τελική θα επηρεαστεί ακόμα και η ταχύτητα του οχήματος. Αυτό λειτουργεί θετικά στο online mode, όπου οι παλιοί οδηγοί με τα γρήγορα αμάξια θα έχουν ένα μικρό handicap έναντι των νέων.



Αμάξια και πίστες
Το Gran Turismo 5 περιλαμβάνει τον αριθμό ρεκόρ που ξεπερνάει τα 1.000 αυτοκίνητα, στα οποία συγκαταλέγονται παλιά και νέα μοντέλα. Στην αρχή δεν θα μπορείτε να δείτε ούτε το μισά από αυτά, αλλά όσο ολοκληρώνετε τις δοκιμασίες του παιχνιδιού, τόσο θα σας αποκαλύπτονται νέα καλούδια. Όλες οι μεγάλες εταιρείες δηλώνουν παρόν και σας δίνουν να οδηγήσετε από το κλασικό Ford Mustang του 1970 και την Dodge Viper του 2020 μέχρι την Ferrari California, τις σύγχρονες McLaren και πάει λέγοντας. Φυσικά οι τιμές προσεγγίζουν περισσότερο τις πραγματικές, επομένως πριν από κάθε αγορά σας θα πρέπει να σκεφτείτε καλά τι χρειάζεστε. Εδώ η Polyphony θα μας βοηθούσε, αν πέρα από τα κυβικά, τους ίππους και το βάρους, ανέγραφε και την επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα κάθε αυτοκινήτου.

Η καλύτερη οικονομική πρόοδος είναι η διατήρηση των χρημάτων για μία μεγάλη αγορά. Μπορεί στην αρχή να μην αγοράσετε απευθείας ένα καινούργιο όχημα, αλλά να προτιμήσετε ένα από τα μεταχειρισμένα που σας προτείνονται. Το θέμα ωστόσο είναι να επιλέξετε κάθε φορά την καλύτερη δυνατή λύση και να μην πέφτετε σε περιττά έξοδα. Η κατάκτηση της πρώτης θέσης σημαίνει ότι δεν ξαναπληρώνεστε απ’ την συγκεκριμένη κούρσα, άρα αν ξεμείνετε από λεφτά θα χρειαστεί αναγκαστικά να προσπαθήσετε να ολοκληρώσετε παλιότερα challenges με τα αμάξια που έχετε ή να πουλήσετε, για να κάνετε τις αγορές σας και να προχωρήσετε στα ανώτερα levels. Εδώ το παιχνίδι σας βοηθάει, καθώς κάθε τρεις και λίγο σας κάνει δώρο νέα οχήματα ως ανταμοιβή για τον κόπο σας. Ακόμα και τα δώρα σας (όπως και κάθε όχημα) μπορείτε να τα πουλήσετε, ώστε να βγάλετε έστω το 1/3 της αξίας τους και να το χρησιμοποιήσετε σε μελλοντικές αγορές.



Lobby
Πέρα από το τοπικό split-screen δύο παικτών στην ίδια κονσόλα, το Lobby είναι το μέρος όπου θα συχνάζετε αν θέλετε να παίξετε ένα online game. Εδώ θα συναντήσετε υποστήριξη 2-16 παικτών ανά αγώνα και την δυνατότητα δημιουργίας δικού σας παιχνιδιού. Μπορείτε επίσης να δείτε και την χώρα προέλευσης του παίκτη που κάνει host. Αυτό βέβαια έχει ως αποτέλεσμα σε παιχνίδια άλλων χωρών να μιλούν αντίστοιχα την εκάστοτε γλώσσα. Πάντως, απ' το GT Mode μας άρεσε η αλληλεπίδραση, βάση της οποίας προσκαλείτε τους φίλους σας σε αγώνες, γράφοντας ο ένας στο wall του άλλου. Ωστόσο θα ήμασταν πολύ πιο ικανοποιημένοι αν δεν υπήρχε τόσος χρόνος αναμονής μέχρι όλοι οι συμμετέχοντες να πατήσουν το “Go to track”. Υπάρχουν πολλοί που δεν το γνωρίζουν κι αυτό στους ευγενικούς hosts έχει ως συνέπεια να περιμένουν όλοι πότε οι συγκεκριμένοι τύποι θα «ξυπνήσουν» για να ξεκινήσει ο αγώνας. Συχνά θα τύχει να μπαίνετε σε κανάλια και με τόσο loading να πρέπει αναγκαστικά να περιμένετε να τελειώσει ο προηγούμενος αγώνας μέχρι να παίξετε. Περισσότερο δηλαδή θα διαρκεί ο χρόνος αναμονής παρά το καθαρό gameplay time.

Κατά τα άλλα, η online εμπειρία μας από το Gran Turismo 5 ήταν η καλύτερη. Σίγουρα ζηλέψαμε σε πρώτη φάση τις φιγουράτες Lamborghini Gallardo των παικτών που έχουν «λιώσει» με τις ώρες για να τις αποκτήσουν, αλλά τίποτα δεν συγκρίνεται με ένα παιχνίδι που ακόμα και με 16 παίκτες δεν έχει σχεδόν καθόλου lag, ειδικά αν προτιμήσετε host ευρωπαίου παίκτη. Ο host μπορεί ακόμα και να επιλέξει να επιτρέπονται συγκεκριμένα οχήματα ή όλοι οι οδηγοί να έχουν το ίδιο αυτοκίνητο, οπότε σε αυτή την περίπτωση έχουμε μεγαλύτερη ισότητα. Γενικά το κλίμα είναι πολύ ευχάριστο και παρότι δεν υπάρχει κάποιας μορφής τουρνουά, το online gaming στο GT5 είναι μια συναρπαστική εμπειρία.



Γραφικά
Σε αυτόν τον τομέα περιμέναμε πολύ περισσότερα από την Polyphony Digital. Μπορεί τα χίλια αυτοκίνητα που μας παρουσιάζει να έχουν καλοσχεδιασμένα μοντέλα, όμως δεν ισχύει το ίδιο και για το περιβάλλον κάθε πίστας, το οποίο μοιάζει «πλαστικό». Ιδιαίτερα οι θεατές, δείχνουν σαν κλώνοι που κινούνται σε slow-motion. Αυτό που τουλάχιστον διασώζεται και εντυπωσιάζει είναι τα όμορφα εφέ καιρικών φαινομένων.

Οι προγραμματιστές εκτίθενται ακόμη περισσότερο στα Special Events, όπου σας μιλούν οι ήδη υπάρχοντες οδηγοί, τα μοντέλα των οποίων είναι κακοσχεδιασμένα και με τελείως ανύπαρκτο lipsync. Συν τις άλλοις, η οπτική του cockpit είναι παράδειγμα προς αποφυγή, καθώς το μοντέλο σκίασης παρουσιάζεται ελλειπές και τα αντικείμενα γύρω σας ολίγον τι ψεύτικα.

Ήχος
Το soundtrack του GT5 ταιριάζει άψογα με το κλίμα του, αλλά ο ηχητικός τομέας ήθελε μεγαλύτερη προσοχή. Το σπικάζ στις περιγραφές ορισμένων τουρνουά είναι απλά θετικό  και οι κινητήρες των αυτοκινήτων έχουν την πρέπουσα ποικιλία, απλά κάτι λείπει από το όλο σύνολο. Λίγο τα σπινιαρίσματα που έπρεπε να είναι πιο προσεγμένα, λίγο οι φωνές των θεατών που ακούγονται τελείως στημένες, κάτι μας λέει ότι και εδώ, οι developers χρειαζόντουσαν σίγουρα περισσότερο χρόνο. Μεγαλύτερο μειονέκτημα αποτελούν οι ήχοι σύγκρουσης, που μοιάζουν απόλυτα μεταξύ τους και θυμίζουν πρόσκρουση...κουβά σε σκληρή επιφάνεια.



Τσίτα τα γκάζια
Μετά από πέντε χρόνια αναμονής, το Gran Turismo 5 επιτέλους έφτασε. Οι οπαδοί του Playstation 3 έχουν στα χέρια τους έναν εξομοιωτή οδήγησης που πραγματικά αξίζει τα λεφτά του. Ίσως στον τεχνικό τομέα να περιμέναμε κάτι παραπάνω, όμως στο θέμα του gameplay, οι ατελείωτες επιλογές που προσφέρει, το κατατάσσουν χωρίς αμφιβολία σε ένα από τα κορυφαία racing της αγοράς.

Θετικά:


- Πάνω από 1.000 διαθέσιμα αυτοκίνητα
- 71 κούρσες κάθε είδους σε 26 τοποθεσίες
- Υψηλές προκλήσεις για κάθε γούστο
- Όμορφα εφέ καιρικών φαινομένων
- Πιστή απεικόνιση αυτοκινήτων
- Υψηλό A.I.
- Online χωρίς lag
- Υποστηρίζει ελληνικά μενού

Αρνητικά:
- To loading και η αναμονή στο online είναι ανυπόφορα
- Μέτρια απεικόνιση του περιβάλλοντος και των οδηγών
- Οι ψεύτικοι ήχοι του κοινού και των συγκρούσεων
- Ορισμένα events έχουν παράλογες απαιτήσεις

 

Βαθμολογία
Γραφικά: 8
Ήχος: 8
Gameplay: 9
Αντοχή: 10
Γενικά: 8.7

Το απόλυτο racing game για το Playstation 3.

Μάνος Γρυπάρης

NEWS   VIEW ALL

No News

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 AntonKos (Level 17) 30/11/2010 20:49
Άλλο το Forza ρε παιδιά κι άλλο το Gran Turismo.Εντάξει τα γραφικά του Forza είναι πολύ καλύτερα από του GT5 κι εδώ η Sony μας απογοήτευσε.Αλλ ά σε gameplay το παιχνίδι είναι άψογο.Έχει πολύ περισσότερα races και αμάξια απ το Forza και κυρίως καλύτερο online.
#2 klark71 (Level 4) 03/12/2010 00:34
Με τιμόνι G27 και απενεργοποιημέν ες όλες τις βοήθειες, είναι η απόλυτη οδηγική εμπειρία...
#3 leo (Level 1) 11/02/2011 17:03
Πολύ καλό review Μάνο! Αλλά πραγματικά περίμενα να δω το απόλυτο racing, και δυστυχώς το GT5 μόνο αυτό δεν είναι... Με βλέπω να παίρνω πάλι το Forza... :/
#4 apoelpower (Level 5) 11/02/2011 17:03
το forza 3 απλα το εχω λιωσει το ιδιο θα κανω και με αυτο ειμαι gamer δεν ειμαι fan boy του κουτιου για να προτιμω κατι περισσοτερο απο το αλλο επειδη απλα δεν εχω αρα θα λιωσω gran turismo με τρελλα 10 απο μενα
#5 bond (Level 16) 11/02/2011 17:03
πολυ καλο review αν και διαφωνω με αυτο που λες οτι εχει υψηλο επιπεδου AI μιας και μου φαινεται πολυ μετρια + οτι μεχρι στιγμης το online ειναι αισχρο
#6 sirlas (Level 5) 11/02/2011 17:03
Πρέπει να ασχοληθείς μαζί του για να σε αποζημιώση! Κορυφή!!
#7 psaraki (Level 8) 11/02/2011 17:03
αυτο και το F1 ειναι τα καλυτερα.ελπιζω κ ευχομαι να κερδιζα η το παιχνιδι η την νεα φοβερη τιμονιερα T500 RS κ ν λιωσω στο καψιμο....
#8 dasterin (Level 3) 13/02/2011 22:01
ψηφίζω GT5 δαγκωτό, ξέρω πολύ κόσμο που αγόρασε ps3 για το GT, το Forza είναι άλλη ιστορία, δεν ξεκίνησε από το ps1.... ούτε πουλάει σαν το GT5, το οποίο τα σπάει... και προσφέρει σοβαρό λόγο για αγορά ps3 σε όποιον δεν έχει.... ξέρει κανείς κάποιον που να αγόρασε ps3 λόγο Forza???
Τυχαίο? δεν νομίζω.
#9 billy000 (Level 7) 19/06/2011 22:50
Η αργη φορτωση ειναι θεμα ειδικα αμα πχ θες να επιστρεψεις ακομα και στο μενου. Τα γραφικα ειναι εξαιρετικα ειδικα στα πολυτελη αυτοκινητα. Αλλα πιστευω πως ειναι αρκετα δυσκολο αφου πας στο 15 επιπεδο, θελει να εχεις καλα αμαξαι και να εισαι τελειος οδηγος. Παντως εγω λιγο το εχω βαρεθει, δεν εχει πολλα να κανεις, εκτος απο το online που και παλι δεν εχει πολλα αμαξια να επιλεξεις
#10 eliminator (Level 26) 12/07/2011 00:58
Έχει βγει κάνα patch για το παιχνίδι; Γιατι δεν αντέχω τα loading...
#11 kostisg7 (Level 12) 12/07/2011 06:30
Φιλε eliminator δεν ξερω αν εχει βγει καποιο patch παντως αν δεν εχεις παρει το παιχνιδι παρε το μια μερα που θα εχεις πολυ χρονο γιατι παιρνει 2 ωρες ισως και παραπανω να γινει το install
#12 eliminator (Level 26) 12/07/2011 14:03
Το αγόρασα χτες :-) Όχι, 45 λεπτά ήθελε αλλά το άφησα ανοιχτό και ασχολήθηκα με κάτι άλλο, έτσι πέρασε γρήγορα η ώρα. Πολύ ωραίο παιχνίδι.
#13 Sotiris (Level 29) 14/03/2014 02:01
Στο συγκεκριμένο game έχω ρίξει την πιο πολύ κάψα από όλα τα games που έχω παίξει γενικά. Στο career mode είχα βρει όλα τα αμάξια εξαιρούνται τα dlc και στο online είχα τρέξει ένα μάτσο αγώνες :D
Score 8.7
8.99 User Score
(28 votes )
User Reviews 0
Genre: Racing
Developer: Polyphony Digital
Publisher: Sony
Διάθεση: Sony Hellas (210-6782000)
Players:
Official Website: Κλικ εδώ
Release Date: 24/11/2010
Χρήστες που το θέλουν.
Κανένας
Χρήστες που το έχουν. (VIEW ALL)
thumb thumb thumb
Χρήστες που το είχαν.
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα (VIEW ALL)
thumb
RELATED GAMES
Κανένα
VIDEOS

Top reviews (τρέχον έτος)

Top Reviews (by user score)

Latest User Reviews

2.
Diablo IV   (8.5)
3.
Final Fantasy XVI   (8.5)
6.
7.
Hogwarts Legacy   (0.5)
8.
eFootball 2023   (5.0)
9.