One Finger Death Punch 2

Hot
Το sequel που μας μεταμόρφωσε σε Chuck Norris.

Το sequel που μας μεταμόρφωσε σε Chuck Norris.

Το sequel που μας μεταμόρφωσε σε Chuck Norris.

Τα δημιουργικά αδέρφια της developer Silver Dollar Games, εκμεταλλευόμενα την θετική ανταπόκριση του κόσμου στο One Finger Death Punch που παίξαμε το 2014, σκέφτηκαν να επαναλάβουν την επιτυχία τους στις αρχές του 2019. Τους αξίζει ένα μεγάλο μπράβο για την απόφασή τους να μας ανυψώσουν και πάλι στο ρόλο ενός μαχητή των πολεμικών τεχνών με απεριόριστες δυνάμεις. Ο “Chuck Norris” μας είναι απρόσωπος, ανελέητος, ευκίνητος και απόλυτα ικανός να απαλλάξει έναν αστρονομικό αριθμό αντιπάλων από τα χρωματιστά υγρά του σώματός τους. Τι είναι αυτό που μας σπρώχνει στην αδιάκοπη σφαγή χιλιάδων εχθρών που μοιάζουν με χάρτινα ανθρωπάκια ενώ έχουμε παίξει απείρως γνωστότερα και πλουσιότερα video games;

Ελάτε για να σας δείξουμε το “δάχτυλο”
Κακώς, κάκιστα το game ονομάζεται One Finger Death Punch 2, καταλληλότερος θα ήταν ο τίτλος Two Fingers Death Punch 2. Δύο δάχτυλα είναι όσα ακριβώς χρειαζόμαστε για να διαλύσουμε έναν φαινομενικά ανεξάντλητο στρατό από πολεμιστές που έχουν βαλθεί να μας εξοντώσουν. Τα δάχτυλα μπορούν να αναπαύονται στα mouse buttons, να χαϊδεύουν τα cursor keys ή όποια άλλα προτιμούμε από το πληκτρολόγιο ή να σφίγγουν τις σκανδάλες του gamepad. Από τρία σχήματα χειρισμού διαπιστώνουμε ότι το mouse κάνει την καλύτερη δουλειά.

one finger death punch 2 1

Το game παίζεται ως εξής. Οι άμορφοι αντίπαλοι που θυμίζουν το ανθρωπάκι που είχε ο μυθικός “Άγιος” Simon Templar για έμβλημα κινούνται από την αριστερή και την δεξιά πλευρά της οθόνης συγκλίνοντας προς τον χαρακτήρα μας που στέκεται ακριβώς στο κέντρο. Εκεί, στο επίκεντρο της δράσης, ο εξίσου άμορφος αλλά ολόλευκος ήρωας μας (συμβολίζουμε το καλό οπότε ήταν επιβεβλημένο το λευκό χρώμα) υποδέχεται τους εχθρούς με μπουνιές και κλωτσιές.

Το ένα button στρέφει τα χτυπήματά μας προς την μια πλευρά και το άλλο προς την απέναντι μέχρι να εξαντληθούν τα εχθρικά αποθέματα σε μαχητές. Την στιγμή που οι εχθροί εισέρχονται στην εμβέλεια μας, η οποία αναπαρίσταται με μια ευδιάκριτη γραμμή κάτω από τον ήρωα, η ταχύτητά τους πέφτει και αποκτούμε δευτερόλεπτα προβάδισμα προτού μας πλήξουν. Αν πιέσουμε τα buttons όταν οι εχθροί είναι εκτός της εμβέλειας μας, ο master of kung fu που χειριζόμαστε γίνεται ρεζίλι, χτυπώντας με την εντυπωσιακή τεχνική του αέρα κοπανιστό.

Το One Finger Death Punch 2 αξίζει τεράστια βαθμολογία στο gameplay διότι εφαρμόζει άριστα την θεωρία του flow, την έννοια της ροής, της κατάστασης κατά την οποία είμαστε απόλυτα απορροφημένοι σε μια δραστηριότητα, αντλώντας απίστευτη ευχαρίστηση. Η ρυθμική εναλλαγή των δύο buttons είναι ένα game mechanic που γνωρίζουμε και αγαπούμε από το Rhythm είδος. Ακολουθώντας ένα σωρό οπτικές ενδείξεις, τα δάχτυλά μας παίρνουν φωτιά σε κάθε level και ο χαρακτήρας μας συστρέφεται σε έναν θανάσιμο χορό, σκορπώντας αίμα και πτώματα δεξιά και αριστερά.

Οι διαφορές σε σχέση με ένα οποιοδήποτε Rhythm είναι ο πλούτος των οπτικών ερεθισμάτων και τα αποτελέσματα των πράξεών μας. Ο ρυθμός της δράσης μεταβάλλεται συνέχεια και εξαρτάται από τον αριθμό και την ταχύτητα των εχθρών. Τα δάχτυλά μας εναλλάσσονται αστραπιαία στα buttons μοιάζοντας με τα δάχτυλα ενός ατόμου που το τρώει η ανυπομονησία. Οι επιθέσεις μας εξελίσσονται σε φανταστικά combos που διαλύουν δεκάδες αντιπάλους. Ο χαρακτήρας μας κινείται σαν υπερφυσικός μαχητής πολεμικών τεχνών, ένας ακούραστος Bruce Lee που επιβιώνει από κάθε επίθεση. Η συστηματική εξόντωση χιλιάδων είναι από μόνη της εθιστική, χωρίς όμως τις απαραίτητες εναλλαγές στον ρυθμό, θα κατέληγε σε μονότονο grinding.

one finger death punch 2 2

Τα missions είναι απροσδόκητα πολύμορφα και αναγνωρίζουμε τους κανόνες τους από τα εικονίδια που τα στολίζουν. Μας δυσαρεστούν τα levels που θεωρούμε αφαιρετικά και μας συναρπάζουν τα levels που παρέχουν έξτρα δυνατότητες για θεαματικές εκτελέσεις. Νιώσαμε εύκολα σαν Jedi και Sith στα power weapon levels, κραδαίνοντας φωτόσπαθα και κόβοντας σαν βούτυρο τους κακομοίρηδες που μας πλησίασαν. Στα levels των πολλαπλών γύρων έβρεχε εχθρούς τους οποίους χαιρόμαστε να λιανίζουμε με κλωτσομπουνίδια. Τα αφαιρετικά levels αφαιρούν ένα μέρος των ανέσεων στις οποίες έχουμε συνηθίσει για να εκτελέσουμε το kung fu μας. Οι μπάρες εξαφανίζονται ή αυξομειώνονται διαρκώς, ο χώρος όπου κινούμαστε μικραίνει δραματικά, μένουμε με μια ζωή, λεπίδες πέφτουν από τον ουρανό οι οποίες δεν πρέπει να μας αγγίξουν κ.ο.κ. Κρίνουμε ότι τα blade storm levels βελτιώνουν αισθητά το παιχνίδι μας, προσφέροντας μικρότερους στόχους που κινούνται με μεγάλη ταχύτητα και επιβάλλοντας τέλειο focus στα οπτικά ερεθίσματα.

Ο χάρτης του game είναι αρκετά ύπουλος αν δεν ρίξουμε από την αρχή το βλέμμα μας στην μικρή γωνία της οθόνης που καταλαμβάνει. Διαθέτει συνολικά εννέα levels όμως η διαδρομή διακλαδώνεται μετά τα πρώτα τρία. Επιλέγοντας αναγκαστικά μια από τις δύο διαδρομές, σαρώνουμε τα δύο levels τους και κατόπιν, στρίβουμε για να τερματίσουμε και τα άλλα δύο που μας ξέφυγαν την πρώτη φορά. Έχουμε δύο λόγους που μας πιέζουν να το πράξουμε. Έχουμε σαν αρχή να απολαμβάνουμε το πλήρες περιεχόμενο ενός τίτλου εφόσον υπάρχει το χρονικό περιθώριο. Επίσης, τα skill points που κρύβουν οι απάτητες διαδρομές θα μας επιτρέψουν να “φωτίσουμε” όλο το skill tree.

one finger death punch 2 3

Ο γρηγορότερος δρόμος για την καρδιά των εχθρών είναι η μπουνιά μας
Τα skills είναι το υπέρτατο όπλο που διαθέτουμε στον πόλεμο ενάντια σε ατελείωτες ορδές αντιπάλων. 26 ολόκληρα skills που απαιτούν από τρία gems-skill points έκαστο περιμένουν την ενεργοποίησή τους. Όλα είναι passive τουτέστιν γεμίζουν και ενεργοποιούνται αυτόματα. Στην πλειοψηφία τους διευκολύνουν σημαντικά τον αγώνα μας όμως υπάρχουν κάποια που ξεχωρίσαμε αμέσως. Το range που αυξάνει μόνιμα την εμβέλεια των χτυπημάτων μας είναι το σπουδαιότερο. Μεγαλύτερη εμβέλεια ισοδυναμεί με μικρότερη πιθανότητα για αποτυχημένες προσπάθειες και ευκολότερη μαζική εξολόθρευση των εισερχόμενων εχθρών.

Τα δύο slow skills επιβραδύνουν τις ροές και μας δίνουν τον χρόνο να υπολογίσουμε ευκολότερα το πoιο button θα πατήσουμε για τις ξεπαστρέψουμε. Τα επιθετικά skills ελέγχουν συνέχεια τον αριθμό των επιτιθέμενων, ξεκληρίζοντας τους και από τις δύο εισερχόμενες πλευρές. Ούτε κατά διάνοια δεν σκεφτήκαμε να ασχοληθούμε με skills που έχουν την λέξη medic στον τίτλο ή στην περιγραφή τους έως ότου φτάσουμε στα πολύ προχωρημένα levels, αντιμετωπίσουμε εκατοντάδες εχθρούς ανά μάχη και διαπιστώσουμε ότι το health μας δεν αρκεί για να τα φέρουμε βόλτα. Στα τελευταία δύο levels εξαργυρώσαμε για πρώτη φορά τα revenge tokens και μάθαμε την λειτουργία τους. Διευρύνουν την εμβέλεια των επιθέσεων μας και ανανεώνουν αδιάκοπα το health με συνέπεια να μην ξεμένουμε ποτέ. Μαζεύουμε πολλά revenge tokens στην ηρωική μας πορεία αλλά τα χρησιμοποιούμε ελάχιστα γιατί δεν επιτρέπουν στις ικανότητές μας να λάμψουν στα δύσκολα.

Το One Finger Death Punch 2 δεν μας δημιούργησε το παραμικρό πρόβλημα με την δυσκολία του. Μας έμαθε όλα τα game mechanics και την δυναμική τους σε 16 απλά και κατανοητά μαθήματα στο training mode και μας αμόλησε σε έναν κόσμο γεμάτο εχθρούς για να τον αδειάσουμε. Εκτός από τα χρησιμότατα revenge tokens διαθέτουμε ένα επιπλέον μέσο τροποποίησης της δυσκολίας το οποίο δεν είναι άλλο από την μείωση της ταχύτητας κίνησης των εχθρών προς τον χαρακτήρα μας. Αν την ανεβάσουμε, οι αντίπαλοι έλκονται από το avatar μας με την ταχύτητα που κολλούν οι πρόκες σε γιγαντιαίο μαγνήτη. Στα levels που οι εχθροί κινούνται γρήγορα, τους κόβουμε την φόρα πατώντας το σχετικό πλήκτρο.

Στεκόμαστε ακλόνητοι απέναντι σε έναν τεράστιο στρατό που επιτίθεται από όλες τις πλευρές. Η μεταμόρφωσή μας σε Chuck Norris είναι γεγονός.

 

Οι game designers του One Finger Death Punch 2 έχουν πάρει πολύ προσωπικά το δημιούργημά τους, γεγονός συγκινητικό που μεταφράζεται όμως σε δύο gaming εμπειρίες τις οποίες εκλαμβάνουμε σαν “δούλεμα”. Με τα πτώματα των εχθρών μας να έχουν αποκτήσει το μέγεθος των Ιμαλαϊων, φτάνουμε στην τελική οθόνη και αντικρίζουμε μια άχρωμη, φτωχική και χιουμοριστική παρουσίαση της καθημερινότητας των δημιουργών ενόσω δούλευαν το project τους.

Που είναι η επική οθόνη που περιμέναμε, που είναι το δραματικό φινάλε που θα θέσει τέλος στα θρυλικά μας κατορθώματα και, ίσως, θα μας υποσχεθεί περισσότερα στο μέλλον; Ο δεύτερος χαβαλές πέφτει στο mode No Luca No. Δεν μας ενδιαφέρει αν οι designers έχουν έναν μαύρο γατούλη εν ονόματι Luca που έχει την τάση να ανεβαίνει στους υπολογιστές τους και να τα κάνει μπάχαλο. Μας ενδιαφέρει ότι δεν γουστάρουμε μα παίξουμε mode στο οποίο το οπτικό μας πεδίο μειώνεται κατά 80% από μια ψιψίνα, ας μπορούσαμε να την χαϊδέψουμε τουλάχιστον βρε αδερφέ.

Δεν αποφεύγουμε τους εχθρούς, οι εχθροί μας αποφεύγουν
Το Gauntlet mode είναι μια σκληρή δοκιμασία των ικανοτήτων μας. Ένα πλέγμα από levels ποικίλης δυσκολίας στέκεται μπροστά σε εμάς και στην έξοδο του. Το health μας επιτρέπει μόνο δέκα χτυπήματα προτού δούμε τα ραδίκια ανάποδα. Η συντριβή του Gauntlet είναι ένα μείγμα στρατηγικής και προσωπικών μας δυνατοτήτων. Το επισκεπτόμαστε με όλα τα skills στην διάθεσή μας και επιλέγουμε τα ευκολότερα levels, αυξάνοντας τις πιθανότητες να το νικήσουμε.

Θρυμματίζουμε αρκετές χιλιάδες εχθρούς και διαπιστώνουμε ότι το παιχνίδι συνεχίζει ακάθεκτο και μετά την τελική οθόνη. Νέα levels υλοποιούνται και η δομή τους εξαρτάται από το που θα κάτσει η μπίλια σε ένα mini game δευτερολέπτων που ακολουθεί τους κανόνες των pinball. Η φλίπερ προσέγγιση και η ακαθόριστη μορφή των metalevels ξεφουσκώνει πολύ γρήγορα το ενδιαφέρον μας για το One Finger Death Punch 2. Το αναθερμαίνουμε βουτώντας με το κεφάλι στο Cooperative mode.

Επιλέγουμε τα controls μαζί με τον συμπαίκτη μας και αρχίζουμε μια παρτίδα με σκοπό να αφανίσουμε όσους περισσότερους στόχους μπορούμε. Το πόσα κορμιά θα θρυμματίσουν τα χτυπήματά μας εξαρτάται από την σωστή συνεννόηση με τον συμμαχητή μας. Το ξύλο είναι ασταμάτητο έως ότου ο εκάστοτε παίκτης κινδυνεύσει να ξεμείνει από health. Αμέσως μπαίνει ο δεύτερος παίκτης και αρχίζει να περιποιείται τους εχθρούς, όση ώρα ο πρώτος γεμίζει αργά το health bar του. Το μέσα-έξω συνεχίζεται μέχρι να εξαλειφθούν τα health bars και των δύο παικτών. Το Co-Op είναι απαλλαγμένο από πιθανές εντάσεις γιατί ο ενεργός παίκτης μπορεί να πετάξει το μπαλάκι στον ανενεργό όποτε γουστάρει άρα δεν υπάρχουν δικαιολογίες του τύπου “γιατί δεν επενέβης όταν σε είχα ανάγκη”. Ο θεμιτός ανταγωνισμός που αναπτύσσεται βάζει τους παίκτες να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό και τους απορροφά εντελώς στην δράση.

one finger death punch 2 4

Ο μέγας δάσκαλος του kung fu που χειριζόμαστε έχει ανθρώπινο σχήμα αλλά δεν έχει λεπτομερειακή μορφή. Η Unity 3D τον έχει προικίσει ευτυχώς, όπως και τους αντιπάλους του, με καταπληκτικά animations. Αυτά διακρίνονται για τον πλούτο τους και την φανταστική απομίμηση γνώριμων κινήσεων στους λάτρεις των πολεμικών τεχνών. Αυτή η ελεύθερη χρησιμοποίηση πολεμικών τεχνικών και όπλων καθώς και η ασταμάτητη αιματοχυσία, οδηγεί τις αισθήσεις μας σε ευχάριστο κορεσμό. Η σπινταριστή μουσική επένδυση επιβάλλει έναν επιθετικό αλλά σταθερό ρυθμό στο παιχνίδι μας. Οι κραυγές των εχθρών και του χαρακτήρα μας είναι το voice acting που επιθυμούμε να καταναλώνουμε, οι ήχοι που διατηρούν αμείωτη την ένταση της μάχης.

Τους σπάζουμε στο ξύλο χρησιμοποιώντας τα health bar τους
Το One Finger Death Punch 2 είναι η αποθέωση της υπερβολής και αυτός είναι ο βασικός λόγος που το αγαπήσαμε πολύ. Υπερβολική σφαγή, αριθμός εχθρών, χτυπημάτων, όπλων. Skills που ζωντανεύουν το φόντο με μυθικές φιγούρες τεράστιας δύναμης και συντρίβουν το προσκήνιο με εντυπωσιακά εφέ. Δράση που μας αιχμαλωτίζει από το πρώτο λεπτό και μας εξουθενώνει με την έντασή της κατόπιν ωρών παιξίματος. Ποικιλία από levels και modes προς κατανάλωση, 17 ώρες τουλάχιστον για να το τερματίσουμε. Αντιλαμβανόμαστε το One Finger Death Punch 2 σαν έναν προδρομικό τίτλο που αποδεικνύει την κυριαρχία του gameplay πάνω στον πλούτο της παραγωγής.

Θετικά:
- Καταπληκτικά animations που παραπέμπουν σε πολλές πολεμικές τέχνες
- Εντυπωσιακά skills συνοδευόμενα από φανταστικό artwork
- Καθηλωτικό gameplay που μας κάνει να νιώθουμε ανίκητοι
- Ποικιλία σε περιεχόμενο, με χορταστική διάρκεια
- Αναλυτικό tutorial και ισορροπημένη δυσκολία
- Αξιόλογο Co-Op

Αρνητικά:
- Φτωχός ηχητικός τομέας
- Απογοητευτικό φινάλε
- Το ξεκάρφωτο mode No Luca No

Βαθμολογία
Γραφικά: 7.5
Ήχος: 5.5
Gameplay: 9
Σενάριο: 2
Αντοχή: 7.5
Γενικά: 8

Μια πρωτότυπη ιδέα εμπλουτίστηκε με ένα εθιστικότατο sequel.

Γιάννης Μοσχονάς

NEWS   VIEW ALL

No News

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Score 8
7.5 User Score
(8 votes )
User Reviews 0
Genre: Action, Beat ‘Em Up
Developer: Silver Dollar Games
Publisher: Silver Dollar Games
Διάθεση: Silver Dollar Games
Players: 1-2
Requirements: 4GB RAM, Επεξεργαστής Intel Core 2 Duo E4400 στα 2.0GHz ή AMD Athlon II X2 280, Κάρτα γραφικών Nvidia GeForce GTX 660 ή AMD Radeon HD 7870, Χώρος στο σκληρό δίσκο 3GB, Λειτουργικό σύστημα Windows 7/10 64μπιτα
Official Website: Κλικ εδώ
Release Date: PC: 15/4/2019, Xbox One, Switch: 26/2/2020
Χρήστες που το θέλουν.
Κανένας
Χρήστες που το έχουν. (VIEW ALL)
thumb
Χρήστες που το είχαν.
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα
Κανένας
RELATED GAMES
thumb
VIDEOS

Top reviews (τρέχον έτος)

Top Reviews (by user score)

Latest User Reviews

2.
Diablo IV   (8.5)
3.
Final Fantasy XVI   (8.5)
6.
7.
Hogwarts Legacy   (0.5)
8.
eFootball 2023   (5.0)
9.
Notification