Fantasy General II

Hot
REVIEWED ON PC  

Οι βαρβαρικές ορδές θα μουσκέψουν την Γη στο ανίερο αίμα.

Οι βαρβαρικές ορδές θα μουσκέψουν την Γη στο ανίερο αίμα.

Οι βαρβαρικές ορδές θα μουσκέψουν την Γη στο ανίερο αίμα.

Δύο μόλις γράμματα διαφοροποιούν την εταιρεία ανάπτυξης Slitherine από το House Slytherin του Hogwarts εντούτοις ταυτίζονται σε πολύ περισσότερα σημεία. Βάζοντας την πονηριά στην άκρη γιατί δεν αρμόζει σε σοβαρούς game designers και publishers, η Slitherine είναι τρομερά φιλόδοξη στα projects της, κατέχει ηγετική θέση στα Wargames και επιδεικνύει τρομερή επινοητικότητα. Μόνο μια εταιρία με τόσο λαμπρό χαρτοφυλάκιο από Strategy θα “τολμούσε” να δημιουργήσει το sequel ενός τίτλου που ανήκει στην θρυλική σειρά 5-Star General. Είμαστε περήφανοι για την δυνατότητα μας να παίξουμε το Panzer General το 1994, την χρονιά που κυκλοφόρησε. Ήταν ο γεννήτορας της σειράς και ένα από τα πιο συναρπαστικά Strategy που έχουμε παίξει. Εξαιτίας του αναπτύξαμε έναν διαχρονικό έρωτα για τα Turn-Based Strategy ο οποίος, όχι απλά διατηρείται μέχρι τις μέρες μας, αλλά συνεχώς φουντώνει.

Το Fantasy General II της Slitherine είναι το sequel του Fantasy General που πήρε το gameplay του Panzer General και το μετέφερε σε έναν εξωιστορικό, φανταστικό κόσμο. Αυτός είναι ο κόσμος του Aer, ένα μέρος που ξεχειλίζει από θαυμάσια φυσική ομορφιά και αμέτρητα εχθρικά πλάσματα. Είναι ο κόσμος του νεαρού Falirson που μας αντιπροσωπεύει στην περιπέτεια. Το avatar μας είναι ο θαρραλέος γιος ενός βάρβαρου πολέμαρχου και σε αυτόν πέφτει άξαφνα ο κλήρος να προστατεύσει την φυλή του από τον κίνδυνο της διαβολικής Empire και των συμμάχων της. Ο Falirson πλαισιώνεται από μονάδες αποφασισμένων βάρβαρων μαχητών, συγγενών και ηρωικών πολεμιστών που θέλουν να προστατέψουν τον Aer από την καταστροφική δράση της Empire. Η απέραντη αυτοκρατορία χρησιμοποιεί τις λεγεώνες των νεκρών, τουτέστιν νεκρομαντική μαγεία, για να αναπτυχθεί και να υποτάξει όλες τις φυλές στην εξουσία της. Υπάρχουν factions που έχουν υποκύψει στην ισχύ της και την ακολουθούν στους κατακτητικούς πολέμους της. Τα εν λόγω factions και η Empire αναμένεται να μάθουν σύντομα ότι η βαρβαρική ορδή του Falirson δεν χαρίζει κάστανα.

fantasy general ii 1

Ο αγώνας του Falirson θα φαληρίσει τον τόπο
Οι τακτικές μάχες του Fantasy General II έχουν για φόντο τους μια δραματική ιστορία η οποία καταδεικνύει το σεναριογραφικό ταλέντο των ατόμων που την συνέθεσαν. Το δράμα υπηρετείται άριστα από τις στατικές οθόνες μεταξύ αλλά και στην διάρκεια των missions οι οποίες διηγούνται τις συγκρούσεις μεταξύ του Falirson και των συμπολεμιστών του. Σε αρκετές περιπτώσεις επηρεάζουμε άμεσα την πορεία των γεγονότων λαμβάνοντας κρίσιμες αποφάσεις. Θα σκοτώσουμε γυναικόπαιδα για να εκδικηθούμε το faction στο οποίο ανήκουν για τα εγκλήματα που έκανε; Θα ακούσουμε τις διαταγές των πνευμάτων της Γης ή μήπως θα ακολουθήσουμε την δική μας ηθική πυξίδα; Όλες οι αποφάσεις μας έχουν συνέπειες στην ιστορία αλλά και στο gameplay γιατί δεν αποκλείεται να οδηγήσουν σε δυσαρέσκεια και διάσπαση του στρατεύματος. Έντονα συναισθήματα και μεγάλη ικανοποίηση από τις συνέπειες των αποφάσεων μας περιμένουν σε όλη την διάρκεια της εξαιρετικής πλοκής.

Η δράση στο game εξελίσσεται από γύρο σε γύρο. Εδώ το Fantasy General II πρωτοπορεί σφόδρα, ταυτίζοντας τους διαθέσιμους γύρους ενός mission με τον πλούτο της περιοχής όπου επιχειρούν οι δυνάμεις μας. Σε πολλά missions μπορούμε να συνεχίσουμε την μάχη ακόμα και όταν ο πλούτος της περιοχής έχει μηδενιστεί ενώ σε άλλα τόσα missions, η πορεία μας ολοκληρώνεται υποχρεωτικά. Και στις δύο περιπτώσεις, ο αναλώσιμος πλούτος μιας περιοχής δημιουργεί μια συναρπαστική δυναμική και μας ωθεί στην λήψη σπουδαίων αποφάσεων. Θα βιαστούμε να διασχίσουμε μια περιοχή, αποσκοπώντας στο να μαζέψουμε τον εναπομείναντα πλούτο όταν ολοκληρώσουμε το mission ή θα αδιαφορήσουμε για το χρυσάφι, στοχεύοντας στα πολύτιμα artefacts και τους πόρους που περιέχει;

Προελαύνοντας σε έναν χάρτη βλέπουμε σπηλιές, μαγικούς βωμούς, φωλιές τεράτων, κάστρα και πολλά ακόμα σημεία με την ένδειξη “ανεξερεύνητο” να τα χαρακτηρίζει. Η εξερεύνηση τους εγγυάται πόρους και artefacts για να αναβαθμίσουμε τις μονάδες και να τις φορτώσουμε με bonuses, όπως και τους ήρωες μας. Η ενδεχόμενη απόκτηση ενός χρήσιμου artefact σαν εκείνο που εξαφανίζει την πιθανότητα των απωλειών λόγω τραυματισμού μιας μονάδας μας ωθεί στο εξονυχιστικό ψάξιμο των τοποθεσιών και στην προσεκτική μελέτη τους με τον κέρσορα – ανιχνευτή μας. Σε συνδυασμό με το fog of war, η ανακάλυψη των αχαρτογράφητων περιοχών γίνεται σταθερή πηγή απόλαυσης και παράλληλα χτίζει μυστηριώδη ατμόσφαιρα.

Κομβικό σημείο του gameplay είναι το μοντέλο του damage που υιοθετεί το Fantasy General II. Η μπάρα του health της εκάστοτε μονάδας θέλουμε να είναι μονίμως πράσινη καταδεικνύοντας ότι βρίσκεται σε άρτια κατάσταση. Οι εχθρικές επιθέσεις αρχίζουν να κοκκινίζουν την μπάρα, μειώνοντας σταδιακά το πράσινο, υγιές της χρώμα. Αν το κακό συνεχιστεί, η μπάρα αρχίζει να μαυρίζει, ενημερώνοντας μας έμμεσα ότι η μονάδα χάνει τα μέλη και την δυναμικότητά της. Άμεσα είμαστε μάρτυρες των απωλειών χαζεύοντας τα πλάσματα μας να σωριάζονται νεκρά και τον αριθμό τους να λιγοστεύει. Η ελαστική μπάρα του health μετατρέπει όλες τις μάχες σε μια διελκυστίνδα, ένα πάρε δώσε χτυπημάτων με αδιάκοπες υποχωρήσεις και προελάσεις.

fantasy general ii 2

Οι μονάδες που θερίζονται από τα χτυπήματα και χάνουν κόσμο τρέχουν ολοταχώς στα μετόπισθεν της παράταξης ενώ φρέσκιες ή ανθεκτικότερες μονάδες τοποθετούνται στο πολύγωνο που στέκονταν, βουλώνοντας την παραταξιακή τρύπα. Αρκεί ένας μόνο γύρος ξεκούρασης για να πρασινίσει και πάλι η μπάρα του health. Η ανάσταση των πεσόντων στρατιωτών μας επιτυγχάνεται δυσκολότερα με ειδικά potions και skills ηρώων. Η δυνατότητα που μας δίνει το health bar για πλήρη ανάκαμψη των στρατευμάτων μας επιτρέπει να νοιαστούμε πραγματικά για τις δυνάμεις μας και να ταυτιστούμε με τον ρόλο του ηγέτη τους. Προσέχουμε πως στήνουμε την παράταξη, ποιες μονάδες ανοίγουν δρόμο και ποιες στέκονται στα μετόπισθεν έτοιμες να επέμβουν. Προστατεύουμε τις χτυπημένες μονάδες και τις φυλάμε σαν κόρη οφθαλμού έως ότου ολοκληρωθεί το mission. Κατόπιν οι μονάδες επανδρώνονται πλήρως με σημαντικό κόστος όμως, την απώλεια πολύτιμων experience points.

Οι ήρωες θα υπερασπιστούν τον κόσμο
Το Fantasy General II μας χαρίζει τις απαραίτητες μονάδες, τους ήρωες αλλά και τα εργαλεία για να “τριτοκοσμίσουμε” όλα τα τέρατα που ανθίστανται στην κυριαρχία μας. Eίναι ξεκάθαρα ηρωοκεντρικό, δηλαδή οι πρωταγωνιστές του πολέμου είναι οι ηρωικές φιγούρες. Οι ήρωες μας δεν είναι πολλοί, είναι όμως πολύτιμοι όσο δεν παίρνει και τους προσέχουμε σαν τα μάτια μας. Η εξέλιξη της ιστορίας θα μας στερήσει από κάποιους υποχρεωτικά ή από δική μας απόφαση. Όταν συμβεί αυτό βλέπουμε το replayability να μας κουνά το χεράκι του για πρώτη φορά, προσκαλώντας μας να ξαναπαίξουμε το mission λαμβάνοντας διαφορετική απόφαση.

fantasy general ii 3

Η δεύτερη φορά που μας κουνά το χέρι του είναι όταν αντιλαμβανόμαστε ότι, έξι ολόκληρα missions του single player campaign θα μείνουν αναγκαστικά εκτός της εμβέλειας μας στην διάρκεια του πρώτου playthrough. Οι ήρωες είναι μακράν τα ανθεκτικότερα πλάσματα του στρατού και μας στεναχωρεί τρομακτικά το ότι δεν μπορούμε να έχουμε περισσότερους από μια χούφτα και κάτι. Χτυπούν δυνατά, αντέχουν στις κακουχίες και έχουν το προσωπικό του skill tree ο καθένας για να ξεχωρίσουν από την τεράστια μάζα του στρατού. Τα skills τους πολλά και όλα τρομακτικά χρήσιμα. Οι magic users ήρωες αυξάνουν το magic damage τους, καταριούνται τους εχθρούς και επικαλούνται πανίσχυρα όντα για να τους βοηθήσουν στην μάχη.

Ο Falirson που μας αντιπροσωπεύει ιδανικά, αλέθει κόκαλα με το σφυρί του, ανεβάζει το ηθικό των κοντινών μονάδων και χρήζει πρωταθλητή μια μονάδα αυξάνοντας κατακόρυφα την αποτελεσματικότητά της. Η διαδικασία ενδυνάμωσης των ηρώων τους εξισώνει με τις υπόλοιπες μονάδες αφού δεν είναι άλλη από την συγκομιδή των experience points. Τα τελευταία είναι ενσωματωμένα στις εχθρικές μονάδες και το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να τις... ξεκάνουμε για να τα αποκτήσουμε. Οδηγώντας τα εχθρικά factions από την μια συμφορά στην επόμενη, μονάδες και ήρωες παρουσιάζουν ποσοστιαία αύξηση των health και damage. Στην περίπτωση των ηρώων, αποκτούν και ένα skill point για να ποτίσουν το skill tree τους.

Δεν μας συμφέρει καθόλου να χάνει experience ο τακτικός στρατός διότι υπάρχει το ενδεχόμενο να πέσουν level και να είναι λιγότερο αποδοτικές οι μονάδες στην επόμενη σύγκρουση. Δεν μας συμφέρει επίσης να αφήνουμε πρώτες ύλες να μένουν ανεκμετάλλευτες στα missions διότι δεν θα μπορέσουμε ποτέ να αναβαθμίσουμε τις μονάδες μας χρησιμοποιώντας το unit tree τους. Η καθεμία έχει το δικό της unit tree και, εκτός από το χρυσό που πρέπει να διαθέτουν σε αφθονία τα σεντούκια μας, χρειαζόμαστε weapons, armour και liquid mana για να τις προάγουμε. Μιλάμε για εκπληκτικές, απαραίτητες προαγωγές. Για παράδειγμα, καλές είναι οι maidens με τα δόρατα τους αλλά δεν συγκρίνονται με τίποτα με τις winged maidens που κινούνται ταχύτατα παντού και προξενούν τριπλάσιο damage μεταξύ άλλων. Ενώ στα skills trees των ηρώων είναι πιθανό να αποκτήσουμε τα πάντα, στα unit trees η πορεία που θα ακολουθήσουμε μας κλειδώνει υποχρεωτικά στο είδος μονάδας που επιλέξαμε, δεν υπάρχει γυρισμός. Τα unit trees μας βοηθούν να χτίσουμε ένα στράτευμα στα μέτρα μας, δηλαδή να εκφράσουμε την φαντασία μας μέσω των κανόνων του game. Η φαντασία μας εκφράστηκε με μπόλικες μονάδες από winged maidens, berserkers για να τσακίζουν εχθρούς με μανία και troll hurlers για να θάβουμε ολόκληρες στρατιές κάτω από τεράστιους βράχους.

fantasy general ii 4

Τα game mechanics που καθορίζουν την σύγκρουση των μονάδων είναι απλά και απολαυστικά. Πατώντας στην μονάδα και οδηγώντας τον κέρσορα στον στόχο μας, βλέπουμε μια αναλυτική εκτίμηση της έκβασης που θα έχει η επίθεση. Οι πληροφορίες μας βοηθούν να αποφασίσουμε άμεσα το αν μας συμφέρει ή όχι η κίνηση, γεγονός που εξαφανίζει την ανάγκη για load με την ελπίδα να πετύχουμε περισσότερα πράγματα. Η γνώση των συνεπειών της κάθε πράξης μας επιτρέπει να σχεδιάσουμε την βέλτιστη δυνατή στρατηγική για την δεδομένη στιγμή. Εδώ έρχεται η μαγεία του fog of war να απομακρύνει τον κίνδυνο της άνετης επικράτησης χρησιμοποιώντας συνέχεια την ίδια τακτική.

Συντρίβουμε ή τρέπουμε σε φυγή όλες τις μονάδες του εχθρικού στρατού που βλέπουμε, ρίχνοντας στην μάχη ακόμα και χτυπημένες μονάδες. Αρχίζουμε να τρίβουμε τα χέρια μας νομίζοντας ότι νικήσαμε αλλά η κίνηση μένει στην μέση. Νέες μονάδες ξεπετάγονται από την ομίχλη και θερίζουν τις πληγωμένες μονάδες, προξενώντας μας βαριές απώλειες. Το στοιχείο του αιφνιδιασμού που περιγράψαμε μας αναγκάζει να σκεφτούμε σαν σκακιστές, υπολογίζοντας και τις επόμενες κινήσεις μας και να μην πέφτουμε στην παγίδα της φαινομενικά εύκολης νίκης.

Η πόλωση μεταξύ των βαρβαρικών factions και της Empire μετατρέπεται σε πώρωση από το εθιστικό gameplay.

Η τεράστια εμπειρία μας σε ρόλο “στρατηγών της πολυθρόνας” δεν μπόρεσε να μας προστατέψει από την διαβολική ευφυΐα της τεχνητής νοημοσύνης που κουμαντάρει τις εχθρικές λεγεώνες. Το A.I. ξέρει να προστατεύει τις μονάδες του, αποσπώντας τες βίαια από την πρώτη γραμμή μόλις διαπιστώσει ότι κινδυνεύουν με αφανισμό. Καλύπτει τις melee με ranged μονάδες και μας αναγκάζει να ξανασκεφτούμε τα επιθετικά μας πλάνα, συνυπολογίζοντας τις πιθανές απώλειες μιας βιαστικής επίθεσης. Εκμεταλλεύεται περίφημα τις αδυναμίες στην παράταξή μας, δείχνοντας να αδιαφορεί επιδεικτικά για τις άθικτες μονάδες και να επιτίθεται με όλες του τις δυνάμεις στις μονάδες οι οποίες έχουν υποστεί τις περισσότερες απώλειες. Το A.I. αξιοποιεί το τερέν και τις ικανότητες ελιγμών των δυνάμεών του, στήνει ενέδρες, επιχειρεί να διασώσει τις χτυπημένες μονάδες λίγο πριν τις λιανίσουμε και τις επαναφέρει ξεκούραστες αργότερα. Η ευφυΐα του μας εντυπωσίασε αφού δεν έχει να ζηλέψει και πολλά πράγματα από έναν ανθρώπινο αντίπαλο.

Οι εχθροί προ των πυλών
Οι δυνάμεις που ακολουθούν τις διαταγές του A.I. είναι πολυάριθμες και ανάμεικτες όσο δεν παίρνει. Στις πρώτες μας αποστολές έχουμε απέναντί μας τις στρατιές των βαρβαρικών φυλών που περικυκλώνουν τα εδάφη μας. Ακοντιστές, τοξότες και βάρβαροι αρχηγοί μάχονται να μας σταματήσουν αλλά δεν τα καταφέρνουν. Από την στιγμή που πατάμε το πόδι μας στην περιοχή των Lizardfolk, τα Sunked Lands, αρχίζει το μεγάλο πανηγύρι. Οι μάγοι τους καλούν τα πλάσματα της φύσης για να τους συνδράμουν στο πόλεμο. Δράκοι φτύνουν την δηλητηριώδη ανάσα τους στις μονάδες μας. Οι σαυράνθρωποι κινούνται ταχύτατα στους βάλτους και είναι μαέστροι στις ενέδρες. Η εμφάνιση των δυνάμεων της Empire εισάγει τα μεγαλύτερα εμπόδια στις κατακτητικές μας κινήσεις. Απέθαντοι ρίχνουν τα σκελετωμένα τους κορμιά πάνω στα όπλα μας. Δράκοι και πήγασοι θερίζουν από ψηλά, νεκρομάντες σηκώνουν σκελετούς με ανατριχιαστική συχνότητα. Golems και πυροβολικό σιγοντάρουν τις επιθέσεις. Οι εχθροί είναι πολλοί, ισχυροί και καθιστούν όλες τις μάχες ένα στρατηγικό γρίφο που πρέπει να λύσουμε.

fantasy general ii 5

Το game mechanic της ενέδρας είναι ένα φανταστικό εργαλείο για να ταπεινώσουμε τους εχθρούς μας. Οι μονάδες μας κρύβονται σε δάση και σπηλιές, περιμένοντας υπομονετικά τους εχθρούς να περάσουν από γειτονικό πολύγωνο. Τότε εγκαταλείπουν αιφνιδιαστικά την αφάνεια, κόβουν αβέρτα λαιμούς και επιστρέφουν στην θέση τους αφού έχουν αποδεκατίσει τους αντιπάλους. Τελέσαμε πολλές κηδείες αξιοποιώντας το εν λόγω game mechanic το οποίο φροντίζουμε να το χρησιμοποιεί μονάδα που κουβαλάει το υπέροχο εκείνο αντικείμενο που αυξάνει κατά 100% το damage των ambushes.

Το Fantasy General II είναι αντάξιο του τεράστιου ονόματος της πολυαγαπημένης μας σειράς των 5-Star Generals. Δεν περιμέναμε κτίσιμο κτιρίων και εκμετάλλευση των φυσικών πόρων και δεν την συναντήσαμε. Οι πόροι μας είναι ο στρατός, δηλαδή οι μονάδες που τον αποτελούν, και το inventory που ξεχειλίζει από artefacts και potions. Η διαχείριση των τελευταίων είναι το ίδιο σημαντική με τις στρατηγικές μας αποφάσεις στο πεδίο της μάχης και αξίζει την επένδυση του χρόνου μας. Τα κατάλληλα artefacts ενισχύουν τις μονάδες που τα κουβαλούν και τα potions τις προστατεύουν αδιάκοπα από τον αφανισμό. Μετά από μερικά missions αναγκαστήκαμε να ανοίξουμε περισσότερες θέσεις για items στους ήρωες μας και δεν το μετανιώσαμε όταν είδαμε πόσο ισχυροί έγιναν κουβαλώντας μαγικό εξοπλισμό.

fantasy general ii 6

Το unit cap του στρατού μας έπεσε λίγο... βαρύ στο στομάχι αλλά βασίζεται στέρεα στην λογική. Στα προχωρημένα missions στα οποία ο στρατός μας μετριέται σε δεκάδες μονάδες, καταναλώνουμε μπόλικη ώρα έως ότου τον μετακινήσουμε από την μια άκρη του χάρτη στην άλλη. Οι μανούβρες εκτελούνται δύσκολα και οι γύροι τραβούν σε μάκρος. Επίσης εμφανίζεται και ένα δεύτερο πρόβλημα, αυτό του frame rate. Ξεπερνάμε τις 20 μονάδες, οι εχθροί μας επιτίθενται από όλες τις μεριές με δεκάδες ομάδες και το frame rate αρχίζει να τρεκλίζει. Προφανώς η game engine δεν θα μπορούσε να σηκώσει περισσότερες μονάδες συνεπώς η επιλογή του unit cap ήταν λειτουργική. Από την άλλη, χωρίς το unit cap θα μπορούσαμε να χωρίζουμε χωρίς φόβο τον στρατό μας σε τμήματα και να επιχειρούμε σε πολλά σημεία του χάρτη ή θα συμπλεκόμασταν σε μεγαλειώδεις μάχες εκατοντάδων μονάδων.

Παραμυθένια χώρα
Τα γραφικά και τα animations μας έκαναν να πιστέψουμε στην ύπαρξη των μυθικών πλασμάτων που χειριζόμαστε και αντιμετωπίζουμε, να νιώσουμε μέρος ενός φανταστικού κόσμου. Δράκοι διασχίζουν μεγαλοπρεπώς τα ουράνια και φτύνουν δηλητήριο και φλόγες στα πεζά θύματά τους. Trolls υψώνονται σαν πολυκατοικίες στο πεδίο της μάχης και καταπλακώνουν τους εχθρούς με πελώρια βράχια σαν τον Άτλαντα. Ανατριχιαστικές αράχνες σαν την Σέλομπ του Lord of the Rings μας πλησιάζουν ταχύτατα με τα ποδαράκια τους και μας καθηλώνουν με ιστούς και δηλητηριώδεις δαγκωνιές. Τα ειδικά εφέ των spells, του θανάτου μιας μονάδας, των χτυπημάτων που μοιράζουν φαντάζουν υπέροχα στα μάτια μας.

Θα επιθυμούσαμε καλύτερο zoom από την κάμερα για να παρατηρήσουμε από πιο κοντά τις καλοσχεδιασμένες τοποθεσίες, τις φωλιές των τεράτων, τους βωμούς, τα κάστρα, τις άπειρες λεπτομέρειες που συνθέτουν τον χάρτη ενός mission. Για να ξεχάσουμε την περιορισμένη μεγέθυνση, η κάμερα μας αποζημιώνει με την ευελιξία της. Κινείται και περιστρέφεται γρήγορα προς όλες τις κατευθύνσεις ούτως ώστε να μην μας διαφεύγουν οι κινήσεις των εχθρών και η μορφολογία του εδάφους. Η τελευταία διαδραματίζει καίριο ρόλο στην δράση αφού μεταβάλει το damage που προκαλούμε και δεχόμαστε ενώ επηρεάζει σφόδρα και την κίνηση των μονάδων. To soundtrack βάζει τα δυνατά του για να μας κάνει να ξεγλιστρήσουμε από την καθημερινότητά μας στην ηρωική φαντασία. Εμβατήρια, ψαλμωδίες, νότες που παραπέμπουν στην λαογραφία των βόρειων λαών μας επιτίθενται από παντού και ικανοποιούν την αίσθηση της ακοής. Οι πολεμικές ιαχές και ο ήχος του ατσαλιού που συναντά ατσάλι και σάρκα κυριαρχούν στην μάχη και διαμορφώνουν το απαιτούμενο κλίμα.

Η κοινωνικοποίηση που μας σερβίρει το Fantasy General II δεν μας χόρτασε καθόλου. Άδειοι Steam servers μας περίμεναν μοιάζοντας με τάφους της διασκέδασης χωρίς ούτε μια παρτίδα για να συμμετάσχουμε. Οι συμμετέχοντες είναι μόνο δύο και τα διαθέσιμα factions είναι οι Barbarians και η Empire. Δοθέντος του ότι δεν μπορούμε να χειριστούμε τις αυτοκρατορικές δυνάμεις στο single player, έχουμε ένα πανίσχυρο κίνητρο για να ασχοληθούμε με το multiplayer. Μελετώντας τις αυτοκρατορικές μονάδες παραξενευόμαστε από την απουσία των δράκων. Επίσης προσδοκούσαμε, εκτός από την συμμετοχή περισσότερων παικτών, την παρουσία και των άλλων factions σαν τους Lizardfolks ή ακόμα την δυνατότητα δημιουργίας ενός ανομοιόμορφου εκστρατευτικού σώματος. Φευ, τίποτα από αυτά δεν υφίσταται εντούτοις ελπίζουμε να τα δούμε σε μελλοντικά updates. Τα κενά πλαίσια δίπλα από το campaign των Barbarians μας διαβεβαιώνουν ότι θα απολαύσουμε και αυτοκρατορικό campaign στο προσεχές μέλλον, με δύο expansion campaigns να έχουν προγραμματιστεί ήδη.

fantasy general ii 7

Παρά τις ελλείψεις της, η one-on-one κόντρα του multiplayer είναι μια φανταστική δοκιμασία για να τεστάρουμε τις αυτοκρατορικές λεγεώνες και την στρατηγική μας. Οι σιδερόφρακτοι ιππότες και οι λεγεωνάριοι είναι χάρμα οφθαλμών όταν ξεχύνονται στον εχθρικό στρατό και τρέπουν τους πάντες σε φυγή. Οι death dealers θερίζουν τους εχθρούς και αποσπούν βιαίως την ζωική τους ενέργεια ανανεώνοντας το health τους. Κάτω από το ειδικό βάρος των golems συντρίβονται στρατιές και χάνονται μάχες. Το αυτοκρατορικό πυροβολικό είναι ικανό να αφανίσει οτιδήποτε πλησιάσει το πεζικό με άγριες διαθέσεις. Στο multiplayer τα mana pools, οι πηγές της πολύτιμης ενέργειας η οποία καθιστά δυνατή την χρήση spells, είναι τα σημεία που δεν πρέπει με τίποτα να χαθούν. Στο multiplayer επίσης καταφεύγουμε περισσότερο σε μια μοναδική δυνατότητα του Fantasy General II. Πατώντας πάνω στις εχθρικές μονάδες διακρίνουμε την εμβέλεια των κινήσεων τους αλλά και το damage που θα προκαλέσουν στις μονάδες μας. Λαμβάνουμε περισσότερο υπόψη την εμβέλεια και προσπαθούμε να διατηρήσουμε μακριά τις μονάδες. Οι αναγνωριστικές αποστολές είναι απαραίτητες για να γνωρίζουμε την θέση του εχθρού και ο αγώνας μας είναι πιο αμφίρροπος από ποτέ.

Μετά το μακελειό
Fantasy General II όνομα και πράγμα. Γίναμε φανταστικοί στρατηγοί σε έναν φανταστικό κόσμο για πολλές φανταστικές ώρες παιξίματος. Διαβάσαμε όλους τους διαλόγους, πήραμε ηθικές αποφάσεις που έφεραν ποικίλα συναισθήματα στην επιφάνεια, συμπαθήσαμε τους χαρακτήρες και τον αγώνα τους. Εξολοθρεύσαμε άπειρους αντιπάλους και αναβαθμίσαμε τρομακτικά τις μονάδες μας, γεμίζοντας χαρά από τις επιτυχίες μας. Οι υπέροχες μονάδες, η απόλυτη πληροφόρηση και το φανταστικό σύστημα ανάδρασης που αντιμετωπίζουμε σε κάθε mission μας συνάρπασαν, μας κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον για δεκάδες ώρες. Το Fantasy General II μυρίζει έντονα Panzer General και ταυτόχρονα είναι μια αυθεντική εμπειρία δομημένη πάνω στα σύγχρονα δεδομένα και ιδανική για ένα κοινό με πολλές προσλαμβάνουσες παραστάσεις στο είδος.

Θετικά:
- Δραματική πλοκή με εναλλαγές και εκπλήξεις
- Αποφάσεις που διαμορφώνουν σταδιακά τον κόσμο μας
- Εύκολος και κατανοητός χειρισμός
- Αναπαράσταση με πολλές συναρπαστικές λεπτομέρειες
- Προσβάσιμη πληροφόρηση για τα πάντα
- Ισορροπημένο battle system με πωρωτικό feedback σε κάθε κίνηση
- Καλοσχεδιασμένες μονάδες με πολλές δυνατότητες ανάπτυξης

Αρνητικά:
- Ελλιπές multiplayer με άδειους servers
- Προβλήματα με το frame rate σε προχωρημένα missions
- Μικρή μεγέθυνση της κάμερας
-

Βαθμολογία
Γραφικά: 5
Ήχος: 7.5
Gameplay: 8
Σενάριο: 8
Αντοχή: 8
Γενικά: 7.4

Το sequel ενός αριστουργήματος που κατορθώνει να τιμήσει και να ξεπεράσει το πρωτότυπο.

Γιάννης Μοσχονάς

 

NEWS   VIEW ALL

No News

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Score 7.4
7.42 User Score
(6 votes )
User Reviews 0
Genre: Turn-Based Strategy
Developer: Owned by Gravity
Publisher: Slitherine Ltd.
Διάθεση: Slitherine Ltd.
Players: 1-2
Requirements: 4GB RAM, Επεξεργαστής Intel Core 2 Duo E7200 στα 2.53GHz ή AMD APU A4-6320 Dual-Core, Κάρτα γραφικών Nvidia GeForce GTX 1050 ή AMD Radeon RX 460 2GB, Χώρος στο σκληρό δίσκο 2.2GB, Λειτουργικό σύστημα Windows 7/8/10 64μπιτα
Official Website: Κλικ εδώ
Release Date: 5/9/2019
Χρήστες που το θέλουν.
Κανένας
Χρήστες που το έχουν. (VIEW ALL)
thumb
Χρήστες που το είχαν.
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα
Κανένας
RELATED GAMES
Κανένα
VIDEOS

Top reviews (τρέχον έτος)

Top Reviews (by user score)

Latest User Reviews

2.
Diablo IV   (8.5)
3.
Final Fantasy XVI   (8.5)
6.
7.
Hogwarts Legacy   (0.5)
8.
eFootball 2023   (5.0)
9.
Notification