Reviews Yakuza Kiwami (PC)
Comments (2)

Yakuza Kiwami (PC) Hot

Είμαστε Yakuzi και σπάμε τα κεφάλια των εχθρών μας σαν καρπούζι.

https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/96/98/ed/yakuza-kiwami-box-58-1551371562.jpg
  • Review
  • News
  • Forum
  • Images
  • Videos
  • User Reviews

Είμαστε Yakuzi και σπάμε τα κεφάλια των εχθρών μας σαν καρπούζι.

Λοιπόν έχει μεγάλη πλάκα η ζωή. Αρκεί να “κλείσουμε τα μάτια για ένα λεπτό”, να απορροφηθούμε από την καθημερινότητα και τις επιδιώξεις μας, για να αντιληφθούμε ξαφνικά ότι πέρασαν 13 χρόνια χωρίς να το καταλάβουμε. Τόσο χρονικό διάστημα διανύσαμε από την αξέχαστη στιγμή που αντικρίσαμε το τατουάζ δράκου στην πλάτη του Kazuma Kiryu, στο εξώφυλλο του Yakuza για το PS2. Γνωρίζοντας από reviews και φήμες φίλων gamers και καταστηματαρχών ότι το game είναι κορυφή, το επιλέξαμε και δεν μετανιώσαμε καθόλου για την απόφασή μας.

Σήμερα, 13 χρόνια αργότερα, ο Kazuma Kiryu αγωνίζεται στην βασική πεντάδα των αγαπημένων χαρακτήρων της Video Game κουλτούρας και είναι υπεύθυνος για πολλές χαρούμενες στιγμές της ζωής μας. Κάθε τίτλος Yakuza από τους ακάματους δημιουργούς της Sega μας εγγυάται άπειρο ξύλο, πρωτοκλασάτα γραφικά, μπόλικο ανθρώπινο δράμα και άφθονο περιεχόμενο για ξεκλείδωμα. Το Yakuza Kiwami δεν προχωρά την ιστορία του ήρωα μπροστά, αντίθετα είναι ένα πισωγύρισμα στις απαρχές της καριέρας του, σε εκείνη την εποποιία του PS2 με το τατουάζ δράκου και την φήμη καλού τίτλου να το ακολουθεί από κοντά. Είναι μια ακραία έκδοση (Kiwami=ακραίο στα γιαπωνέζικα) του πρωτότυπου, ένα όμορφο remake που δεν αποκλείεται να εξελιχθεί και σε reboot της σειράς.

yakuza kiwami pc 1

Σώσε Kiryu τον λαόν σου και συνέτριψε την παρανομία του
Η τραγωδία χτυπά την πόρτα του ήρωά μας όταν ο παιδικός του φίλος Akira Nishikiyama καθαρίζει στεγνά το αφεντικό μιας οικογένειας της Yakuza επειδή ο τελευταίος άπλωσε τα κουλά του στην παιδική τους φίλη Yumi. Ο Kiryu αποφασίζει να επωμιστεί τις συνέπειες του εγκλήματος, πετώντας από το παράθυρο δέκα χρόνια της ζωής του. Η επιστροφή του στον πολιτισμό τον βρίσκει σκουριασμένο σε σωματικό επίπεδο, αποπροσανατολισμένο μετά από τόσα έτη εκτός κοινωνίας και κατάπληκτο με την κατάντια του παλιού του φίλου και το μυστήριο που τυλίγει την Yumi.

Το ηθικό κέντρο βάρους στο Yakuza Kiwami είναι ο θρυλικός πλέον Kazuma Kiryu. Αυτός ο βράχος του ανδρισμού και της τιμής είναι ένα ανδρικό σύμβολο με το οποίο ταυτιζόμαστε απόλυτα κάθε φορά που αποκτούμε τον έλεγχό του. Αποτελώντας τμήμα ενός κόσμου όπου το έγκλημα αποτελεί καθημερινή πρακτική, ο Kiryu είναι ένας αμείλικτος διώκτης του εγκλήματος, ένας Ιάπωνας Punisher που μπορεί να ξεκάνει ολόκληρο στρατό αν “μυριστεί” αδικία κατά των αδυνάτων. Το game απαντά από την αρχή στην πιθανή απορία μας “πως είναι δυνατόν ένα μέλος εγκληματικής οργάνωσης να είναι καλό”, βάζοντας τον Kiryu να θυσιάζει δέκα χρόνια της ζωής του για χάρη των φίλων του. Νιώθουμε τον Kiryu σαν εξιδανικευμένο εγκληματία του οποίου ο αυστηρότατος κώδικας τιμής τον καθιστά ήρωα, υπεράνθρωπο του καλού αντί για υπηρέτη του σκότους όπως οι ομότιμοι του στην Yakuza. Εκτός από την σοβαρή, την Punisher πλευρά του που λατρεύουμε, ο Kiryu έρχεται αντιμέτωπος με πολλές κωμικές περιστάσεις και αναλαμβάνει αποστολές που ξεδιπλώνουν μια αστεία, παιδιάστικη πλευρά του χαρακτήρα του. Η συμπάθειά μας για τον Kiryu κορυφώνεται όταν αναλαμβάνει τον ρόλο του πατέρα της μικρής Haruka, τοποθετώντας τις “υπερδυνάμεις” του στην υπηρεσία της πιο απροστάτευτης ύπαρξης στο game, χωρίς δεύτερη σκέψη.

Ο Kiryu μπορεί να είναι ο ήρωας που αγαπούμε περισσότερο λόγω συγγενούς ψυχοσύνθεσης με την δική μας, το σενάριο όμως έχει φροντίσει να μελετήσει όλα τα πρόσωπα του δράματος που έχουν αξία. Ο κακός της υπόθεσης δεν είναι μια άχρωμη προσωπικότητα, ένα πλάσμα που υπάρχει για να σκορπίζει το χάος χωρίς λόγο. Είναι ένας άντρας με βαθιά ψυχικά τραύματα που μας αποκαλύπτονται σε απολαυστικά cinematics μεταξύ των chapters. Γνωρίζοντας το παρελθόν του ανταγωνιστή μας, συνειδητοποιούμε πόσο εύκολα μπορεί να διαβρωθεί ένας καλός χαρακτήρας όταν υποστεί τις κατάλληλες πιέσεις από το περιβάλλον του.

Η υπερβολική σοβαρότητα του Kiryu προξενεί πολλές ευκαιρίες για γέλιο όποτε έρχεται σε επαφή με αταίριαστες για αυτόν καταστάσεις όπως τα ζωηρά παιδάκια, οι ταλαίπωροι μεθύστακες, τα κουτάβια που χρήζουν διάσωσης, οι αλλοπρόσαλλες κοπελίτσες, οι παράξενοι κλόουν κ.ο.κ. Το πραγματικό comic relief της περιπέτειας όμως είναι ο θεότρελος Yakuza, Goro Majima. Ο μονόφθαλμος εγκληματίας που έχει περάσει από όλα τα Yakuza, αποκτώντας μάλιστα και πρωταγωνιστικό ρόλο στο Yakuza 0, εμφανίζεται εδώ παθιασμένος με τον Kiryu και αποφασισμένος να χτυπηθεί μαζί του μέχρι θανάτου. Αντιλαμβανόμενος ότι ο πρωταγωνιστής σκούριασε μετά από δέκα έτη στην “ψειρού”, ο Majima υπόσχεται να του την πέφτει από το πουθενά, αναγκάζοντας τον ήρωά μας να έχει διαρκώς το νου του.

yakuza kiwami pc 2

Στόχος του συστήματος Majima Everywhere που το βαφτίζουμε ελληνιστί “Δέρνω παντού τον Majima” είναι να ξεκλειδώσει τις τρομακτικές ικανότητες της πολεμικής τέχνης – σήμα κατατεθέν του Kiryu εν ονόματι Dragon of Dojima. Το εν λόγω στυλ που επέτρεψε στον ήρωά μας να αποκτήσει θρυλικό status στην ιεραρχία της Yakuza, έπεσε σε αδράνεια στην φυλακή και μόνο οι μάχες με τον Majima δύνανται να το ενδυναμώσουν. Η σχέση Majima – Kiryu μας έφερε στο νου την σχέση Inspector Clouseau – Cato από τις ταινίες The Pink Panther. Προχωρούμε αμέριμνοι στον δρόμο προς το επόμενο mission μας, τσουπ πετάγεται από δίπλα ο Majima ντυμένος μπάτσος. Θέλουμε να απολαύσουμε χαριτωμένη γυναικεία συντροφιά σε μπαρ, τσουπ ο Majima ντυμένος τραβέλι να μας την πέφτει. Οπουδήποτε και οποτεδήποτε καραδοκεί ο μονόφθαλμος ψυχάκιας, ξεκαρδίζοντάς μας στα γέλια με τις μεταμφιέσεις του.

Μέγας είσαι Kiryu και ηχηρές οι φάπες σου
Το Battle System των Yakuza είναι το ισχυρότερο χαρακτηριστικό τους, ο βασικός λόγος που δεν τα βαριόμαστε ποτέ. Μπορούμε εύκολα να συγκρίνουμε τα Yakuza με τα καλύτερα Beat ‘Em Ups που έχουμε ασχοληθεί, τους θρυλικούς τίτλους της Capcom από την εποχή των Arcades. Η ευχρηστία του Battle System, η αμεσότητα του χειρισμού και η αίσθηση ικανοποίησης που μας χάρισαν τα Final Fight, The Punisher, Warriors of Fate και αρκετά ακόμα, συναντώνται στον πυρήνα των Yakuza. Πέραν της συμπεριφοράς του που τόσο μας αρέσει, η ταυτότητα του Kiryu καθορίζεται και από τα τέσσερα διαφορετικά στυλ μάχης που διαθέτει και μπορεί να καλλιεργήσει συστηματικά. Το κάθε στυλ προσφέρει ξεχωριστή γκάμα κινήσεων και είναι ιδανικότερο απέναντι σε συγκεκριμένους αντιπάλους, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν μπορούμε να ξεκάνουμε τους πάντες με ένα μόνο στυλ. H “χρυσή τομή” των στυλ ονομάζεται Brawler και περιλαμβάνει δυνατές μπουνιές, κλωτσιές καθώς και την δυνατότητα να αρπάζουμε πράγματα και να τα περνάμε κολάρο σε αλήτικα κεφάλια. Τα χτυπήματα είναι αρκετά γρήγορα και έχουν την απαιτούμενη ισχύ για να ξαπλώσουν ακόμα και τα bosses.

yakuza kiwami pc 3

Το Rush είναι το πιο ευχάριστο στυλ σε επίπεδο animations. Επιλέγοντάς το νιώθουμε σαν πυγμάχοι ελαφρών βαρών που γυροφέρνουν το θύμα τους βρισκόμενοι σε διαρκή κίνηση. Κεφάλι, πόδια και κορμός αλλάζουν συνέχεια θέση προσπαθώντας να προβλέψουν τις κινήσεις του αντιπάλου και οι γροθιές τινάζονται με ταχύτητα κροταλία μόλις δούμε κάποιο άνοιγμα στην εχθρική άμυνα. Η ταχύτητα των χτυπημάτων σαστίζει τους εχθρούς και η πτώση τους επιτυγχάνεται εύκολα και όμορφα. Το Beast Style είναι τόσο άγριο όσο μαρτυρά το όνομά του. Μας κάνει να νιώθουμε σαν γρανιτένιοι ογκόλιθοι πάνω στον οποίο σπάζουν οι εχθροί τα χέρια και τα πόδια τους. Τα χτυπήματα δεν μπορούν να μας ρίξουν, ο Kiryu αρπάζει ότι βρει στο πέρασμά του και το εκσφενδονίζει, κάθε του χτύπημα συντρίβει τις health bars. Παρά τις εμφανείς αρετές του, το Beast Style δεν “συνεργάζεται” καλά με τους ευκίνητους αντιπάλους που αποφεύγουν τα αργά του χτυπήματα και απαντούν με κοφτές γροθιές και κλωτσιές, αναγκάζοντάς μας να υπερκαταναλώσουμε τα health items. Το Dragon of Dojima Style είναι το ισχυρότερο από όλα αλλά και το πιο παραμελημένο. Για την ανάπτυξή του πρέπει να λιώσουμε στις μάχες με τον Majima, συνεπώς, για να το επαναφέρουμε στο ένδοξο επίπεδο που το βρίσκουμε στο πρώτο chapter περνά πάρα πολύς καιρός με αποτέλεσμα να προτιμούμε τα υπόλοιπα Styles.

Οι παράλληλες δραστηριότητες στο Yakuza Kiwami είναι σαν το όρος Κιλιμάντζαρο, βλέπουμε από μακριά την “κορυφή” τους, αντιλαμβανόμαστε πόσο χρόνο θα μας πάρει για να φτάσουμε εκεί και συνεχίζουμε την “ανάβαση” χωρίς δισταγμό.

Τα τέσσερα Fighting Styles πλουτίζουν το Battle System με διαφορετικά combos, rush attacks, finishing blows και τα υπέροχα Heat Actions. Η μπάρα του Heat δεσπόζει κάτω από το health του ήρωα και γεμίζει με κάθε πετυχημένο χτύπημα αλλά και κάτω από ειδικές συνθήκες, για παράδειγμα, ένα πετυχημένο grab, εφόσον έχουμε ανοίξει το αντίστοιχο skill. Το γέμισμα του Heat είναι το σύνθημα που περιμένουμε για να πάμε πάνω από έναν πεσμένο αντίπαλο και να πατήσουμε το Y, απολαμβάνοντας στην συνέχεια ένα φανταστικό animation. Τα Heat Actions ενεργοποιούνται πάντοτε πάνω από εχθρούς που σκουπίζουν το πάτωμα με τα μούτρα τους αλλά και σε context sensitive καταστάσεις. Κάποιες φορές κολλήσαμε την μάπα ενός αντίπαλου στον τοίχο, άλλοτε ξεκολλήσαμε ένα αντικείμενο του περιβάλλοντος και το σπάσαμε πάνω στον πλησιέστερο κακομοίρη. Μαζί με τα Climax Heat Actions , τα Heat Actions είναι η αφρόκρεμα του battle system.

yakuza kiwami pc 4

Τα Climax Heat Actions προορίζονται για τα bosses, τους ζόρικους εκείνους εχθρούς που δεν λένε να χαμηλώσουν την health bar τους παρά τις φιλότιμες προσπάθειές μας να την ψαλιδίσουμε. Ενώ το game μας πληροφορεί στην διάρκεια του tutorial για την χρησιμότητά τους, δεν μας λέει ότι πρέπει να έχουμε προηγουμένως αγοράσει τις σχετικές κινήσεις στο Soul Ability Tree. Προτού εμπεδώσουμε την σημαντική αυτή λεπτομέρεια, βλέπαμε τα bosses να διακόπτουν αυθαίρετα την μάχη και να στέκονται ακίνητα, βγάζοντας μια περίεργη αύρα γύρω από το σώμα τους. Στην διάρκεια της ακινησίας, το health τους ανέβαινε γοργά, ακυρώνοντας την ζημιά που τους προξενούσαμε και προσδίδοντάς τους έναν αέρα αφθαρσίας. Εμείς δεν “μασούσαμε” και τους ρίχναμε μανιωδώς κλωτσιές και γροθιές καθυστερώντας το health regeneration αλλά έτσι, τα Boss Fights τραβούσαν πολύ. Ξεκλειδώνοντας τα Climax Heat Actions μας καταλαμβάνει η ανυπομονησία μέχρι να αναγκάσουμε το boss να αρχίσει το regeneration του. Τότε αλλάζουμε στο fighting style που υποδηλώνει η αύρα του και, πιέζοντας ένα button, εκτελούμε τις εντυπωσιακότερες κινήσεις του ρεπερτορίου μας. Τα συντριπτικά χτυπήματα ισοπεδώνουν τον εχθρό και μας χαρίζουν μεγάλη ψυχική ικανοποίηση.

Προκειμένου να διαπράξει τα παραπάνω θαυμαστά και να έχει πλήρη πρόσβαση στις “υπερδυνάμεις” του, ο Kiryu χρειάζεται τεράστιες ποσότητες από experience points. Ο ευκολότερος τρόπος για να τα μαζέψουμε είναι η ολοκλήρωση των Story Missions και των Substories που μας τα προμηθεύουν μαζικά. Μοιράζοντας βρομόξυλο στον δρόμο, τρώγοντας και μπεκροπίνοντας στα εστιατόρια και τα καπηλειά αυξάνουμε τις προσλαμβάνουσες ποσότητες των xps και αποκτούμε σοβαρό κίνητρο για να κυνηγούμε τα παραπάνω. Αφού βάλουμε χέρι στα xps, οδηγούμαστε στους τέσσερις πίνακες αναβαθμίσεων και προσπαθούμε να αποκτήσουμε όσα περισσότερα skills και abilities μπορούμε. Εμείς δώσαμε προτεραιότητα στην αύξηση των health και damage και στην ενίσχυση των Style που προτιμούμε, των Rush και Brawler.

yakuza kiwami pc 5

Η σκηνή όπου εκτυλίσσεται το δράμα του Kiryu, το Kamurocho, είναι πολύ περιορισμένη σε σχέση με τα επόμενα Yakuza, δημιουργώντας μας αντικρουόμενα συναισθήματα. Από την μια θέλουμε να έχουμε την άπλα μας και ένα σωρό τοποθεσίες για να εξερευνήσουμε. Από την άλλη, ο περιορισμένος χώρος καθιστά περισσότερο οικείο το Kamurocho, το νιώθουμε σαν να είναι η γειτονιά μας. Παράλληλα, τα μυστικά που κρύβει στα σπλάχνα της η τεράστια συνοικία της αμαρτίας, βρίσκονται σε κοντινή απόσταση μεταξύ τους, διευκολύνοντας την ανεύρεση. Εύκολα βρίσκουμε τα κλειδιά για τις θυρίδες που ξεχειλίζουν αντικείμενα, εύκολα βρίσκουμε τις κάρτες του παιδικού παιχνιδιού MesuKing, ακόμα πιο εύκολα βρίσκουμε τον δρόμο μας προς τις επόμενες Stories και Substories. Η συμπαγής όψη του Kamurocho είναι λοιπόν ευπρόσδεκτη και θα ήταν ακόμα καλύτερη αν είχαμε πρόσβαση σε ταράτσες και υπόγεια περάσματα, αν δεν ήταν εντελώς επίπεδη η γειτονιά δηλαδή.

Στα πλαίσια του Kamurocho κρύβονται χρυσές ευκαιρίες για εξερεύνηση και εκμετάλλευση, για να ξεψαχνίσουμε το Adventure τμήμα της περιπέτειάς μας. 50 κλειδιά θυρίδων γεμάτων με χρήσιμα αντικείμενα βρίσκονται σκορπισμένα στους δρόμους και μας ειδοποιούν για την παρουσία τους με μια χαρακτηριστική λάμψη. Αφού μαζέψουμε ένα σεβαστό αριθμό από αυτά, τρέχουμε στο κτίριο δίπλα στο Millenium Tower και τις ανοίγουμε μια προς μια. Πολλά χρήσιμα αντικείμενα μας περιμένουν στο εσωτερικό τους και εμείς ξεχωρίσαμε από αυτά το Repair Kit. Το γιατί είναι απλό, δεν έχουμε καμία όρεξη να πληρώσουμε ένα εκατομμύριο από τα yen μας για να φτιάξουμε ένα χαλασμένο όπλο που το έχουμε ανάγκη στο ξεπάστρεμα των bosses.

yakuza kiwami pc 6

Στο Coliseum έχουμε πλήθος ευκαιριών για να αποδείξουμε το πόσο καλά χειριζόμαστε το battle system. Τα τουρνουά των τριών αγώνων δεν είναι τόσο εύκολα όσο ακούγονται. Για αυτό δεν φταίνε μόνο οι ικανοί αντίπαλοι αλλά και οι αυστηροί κανόνες που μας απαγορεύουν να χρησιμοποιούμε healing items και θεραπεύουν μικρό ποσοστό του damage που δεχόμαστε από αγώνα σε αγώνα. Η κυριαρχία στο Coliseum είναι χρονοβόρα διαδικασία αλλά την επιλέγουμε με ευχαρίστηση. Πέραν της απόδειξης των ικανοτήτων μας που καταμαρτυρούν οι τίτλοι που κερδίζουμε, χρειαζόμαστε τα αντικείμενα που μας δίνει το shop του μέρους για να συνεχίσουμε την εκπαίδευσή μας στο Dragon of Dojima με την βοήθεια του Komaki. Ο γεράκος που θυμίζει Miyagi από το Karate Kid μας μαθαίνει χρησιμότατες τεχνικές αντιμετώπισης πάνοπλων εχθρών τις οποίες δεν θέλουμε να προσπεράσουμε.

Το Kamurocho είναι ο παράδεισος των mini games και του τζόγου, ένα γιαπωνέζικο Las Vegas με πολλές ευκαιρίες πλουτισμού. Πολλά τυχερά παιχνίδια με χαρτιά, ζάρια, μπάλες και πιόνια μας περιμένουν στους ναούς του τζόγου αλλά δεν μας τράβηξαν ιδιαίτερα το ενδιαφέρον. Το Rhythm κομμάτι του Karaoke βγάζει πολύ γέλιο, το ίδιο και το UFO Catcher με τον κλασικό γερανό που γραπώνει τα λούτρινα ζωάκια. Μας άρεσε η απλότητα των κανόνων του MesuKing, κανόνων που γνωρίζουμε πολύ καλά από το παιδικό παιχνίδι “Πέτρα, Ψαλίδι, Χαρτί” και η αναπαράσταση των μαχών από σέξι παλαίστριες είναι πολύ ευχάριστη στα μάτια μας. Το Pocket Circuit με τα αυτοκινητάκια μας γύρισε στα παιδικά μας χρόνια συνεπώς αξίζει την προσοχή μας για την νοσταλγική του διάσταση και μόνο.

yakuza kiwami pc 7

Σε επίπεδο εξοπλισμού και αντικειμένων το Yakuza Kiwami διαθέτει τεράστια ποικιλία. Εκτός από τα healing items που τα αγοράζουμε με τα κιλά και τα κουβαλάμε πάντοτε πάνω μας, η ανάπτυξη αλλά και το ξεψάχνισμα του παράπλευρου περιεχομένου που μας περιμένει, βρίσκεται στα χέρια του κλόουν Bob Utsonomiya. Χωρίς το αντικείμενο trouble finder ας πούμε δεν υπάρχει περίπτωση να ολοκληρώσουμε όλα τα Substories διότι πολλά ανάμεσά τους ενεργοποιούνται σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Για παράδειγμα, η σύγκρουση με έναν μεθυσμένο μποξέρ και η βοήθεια που του παρέχουμε στην συνέχεια, είναι ένα Substory που κάνει την εμφάνισή του μόνο όταν δίπλα μας βρίσκεται η Haruka. Μεγάλη αξία έχουν και τα όπλα, ειδικά στις μαζικές συγκρούσεις και τα Boss Battles. Μπορεί να είναι ξεκαρδιστικό το σκηνικό όπου ο Kiryu σουβλίζει τους εχθρούς του με μια παρδαλή ομπρέλα αλλά μας αρέσει το damage που προξενεί και η φωτιά που ανάβει στα... μπατζάκια τους. Για να αποκτήσουμε τα healing items αρκεί να δαπανήσουμε ένα μικρό τμήμα της τεράστιας περιουσίας σε yen που συσσωρεύουμε από μάχη σε μάχη.

Ο Bob Utsonomiya δεν χαμπαριάζει από χαρτονομίσματα, τον ενδιαφέρει ένα άλλο, δυσεύρετο συνάλλαγμα, τα CP. Ένα κατεβατό από κατορθώματα εντός και εκτός των μαχών σώμα με σώμα μας περιμένει να το μελετήσουμε στην ενότητα Completion List. Εκτελώντας ένα προς ένα τα αναγραφόμενα ανδραγαθήματα, ο Kiryu μαζεύει τα CP που χρειάζονται για να ανοίξει ο κλόουν Bob την θαυμαστή συλλογή αντικειμένων και ικανοτήτων του. Με τον νου στα αγαθά του Bob, επιλέγουμε τον ποδαρόδρομο για μετακίνηση στους δρόμους του Kamurocho αντί του ταξί, δεν αποφεύγουμε ποτέ τις μάχες με πλανόδιους κακοποιούς, ενεργούμε γενικά με την Completion List για μπούσουλα.

Ο Kiryu είναι το “κόκκινο πανί” για τους... ταύρους που πλημμυρίζουν τις οδούς του Kamurocho. Άτομα από όλα τα κοινωνικά στρώματα δείχνουν να ενοχλούνται από την παρουσία μας, προφανώς επειδή αισθάνονται απειλούμενοι από το Alpha Male που “έσκασε μύτη” στην περιοχή τους. Μεθύστακες, Yakuza, αλήτες του δρόμου, μικροκακοποιοί, απατεωνίσκοι και bosses έρχονται για να εισπράξουν φάπες με τόκο και να μας προμηθεύσουν με τα πολυπόθητα experience points που χρειαζόμαστε. Από την πληθώρα των παρανόμων που συντρίβουμε με τα... πενταδάχτυλα όπλα μας (κάτι αντίστοιχο των εξάσφαιρων στα γουέστερν), περισσότερο ευχαριστιόμαστε να τσακίζουμε τους νεόπλουτους. Λαμόγια ντυμένα με χρυσά κοστούμια περιφέρονται στα κακόφημα σοκάκια, τι περιμένουν άραγε, να τους ληστέψουν, να κυλιστούν στον βούρκο της εγκληματικότητας για μια αλλαγή από τον πλούσιο τρόπο ζωής τους; Ότι και να προσδοκούσαν το μόνο που βρήκαν ήταν τα παπούτσια του Kiryu να τους πατάνε το κεφάλι στο πλακόστρωτο σαν να ήταν κατσαρίδες.

Χουζουρεύοντας μπροστά σε εκατομμύρια πολύγωνα
Η καρδιά μας έχασε ένα χτύπο την στιγμή που αντικρίσαμε για πρώτη φορά τα γραφικά του Yakuza Kiwami στο PC. Ασχοληθήκαμε με αυτή, την φετινή του έκδοση παρακάμπτοντας τις εκδόσεις για PS3 – PS4 των περασμένων ετών και μάλλον πράξαμε καλά. Με την ανάσα μας κομμένη από την εκπληκτική ανάλυση των χαρακτήρων στα πρόσωπα των οποίων διακρίνονται οι πόροι του δέρματος, υποδεχτήκαμε το δεύτερο δυνατό σοκ των τέλειων animations. Κανονικά δεν θα έπρεπε να μας εντυπωσιάσει η πληθώρα κινήσεων καθώς και ο ρεαλισμός τους αφού δεν πέρασε πολύς καιρός από το playthrough μας του Yakuza 6 που τα διέθετε με το παραπάνω. Εκπλαγήκαμε ευχάριστα διότι δεν μας έχει συνηθίσει ο PC σε Beat ‘Em Ups με 60 frames ακατέβατα στην μέγιστη ανάλυση.

yakuza kiwami pc 8

Το Yakuza Kiwami υποστηρίζει άνετα 4Κ αναλύσεις, ultra – widescreen, controller που είναι η ενδεδειγμένη μέθοδος χειρισμού. Όπου και αν σταθούμε, κολυμπάμε στα πανέμορφα cinematics που μας υποχρεώνουν να περιεργαζόμαστε τις απολαυστικές οπτικές λεπτομέρειες. Ταυτόχρονα, δίνουν στο έπος τον αέρα μιας μαφιόζικης ταινίας εποχής και μας δημιουργούν πολύ έντονα συναισθήματα. Αγανακτήσαμε μόλις ο πυγμάχος χτύπησε την μικρή Haruka, στεναχωρηθήκαμε όταν η μικρούλα τραυματίστηκε αργότερα, κατανοήσαμε τα κίνητρα του παλιού φίλου και νυν εχθρού βλέποντας τα ψυχικά μαρτύρια στα οποία υποβλήθηκε. Το άκουσμα των γιαπωνέζων voice actors στους πρωταγωνιστικούς ρόλους ήταν μια ευτυχής κατάληξη. Η σοβαρή φωνή του Takaya Kuroda αυξάνει την βαρύτητα των λεγομένων του Kiryu και ενισχύει σημαντικά το prestige του ήρωα. Πίσω από τις φωνές, στο φόντο της δράσης, στην άκρη της αντίληψής μας, ακούγονται παράξενες, δυνατές μελωδίες που σοβαρεύουν το κλίμα.

Kiryu ελέησον, Kiryu ελέησον
Το Yakuza Kiwami είναι απλά και ξεκάθαρα ένα αριστούργημα διότι κατορθώνει να ικανοποιήσει απόλυτα τις βασικές ψυχολογικές αλλά και αισθητικές μας ανάγκες. Ο Kiryu μας... ελέησε με την απεριόριστη ανάπτυξη των χαρακτηριστικών του, με πλήθος παράπλευρων δραστηριοτήτων, με το καλύτερο Battle System που μπορεί να έχει ένα Beat ‘Em Up. Το σενάριο ξεχειλίζει από δράμα χωρίς να λησμονεί και τις χιουμοριστικές πινελιές που ελαφρύνουν το κλίμα. Οι χαρακτήρες είναι γραφικοί και πλαισιώνουν επάξια τον Kiryu, το αιώνιο ανδρικό πρότυπο. Η απαραίτητη γλυκύτητα αντιπροσωπεύεται από την μικρή Haruka και διεγείρει τις ευαίσθητες χορδές του ψυχισμού μας. Η δράση είναι χορογραφημένη θαρρείς από το χέρι σκηνοθέτη με τεράστια εμπειρία στις Action Movies. Ο ρυθμός, οι κινήσεις, τα close ups των τελειωτικών χτυπημάτων μας συναρπάζουν περισσότερο και από ταινία blockbuster. Το φοβερό της υπόθεσης είναι ότι, ακόμα και αν δεν βρίσκαμε κανένα χαρακτηριστικό από τα παραπάνω στο playthrough μας των 16+ ωρών και πάλι θα προσκυνούσαμε το Yakuza Kiwami εξαιτίας τριών μαγικών λέξεων, αύξοντες – αριθμοί – στατιστικών. Η περιουσία και τα νούμερα που υποδηλώνουν την ισχύ του Kiryu αυξάνονται με ιλιγγιώδη ταχύτητα χωρίς να δείχνουν ότι υπάρχει “ταβάνι” στην άνοδό τους.

Θετικά:
- Τέλειο Battle System
- Άφθονες συναρπαστικές ασχολίες για να περάσουμε την ώρα μας
- Απεριόριστη ανάπτυξη του χαρακτήρα με πλούσιο σύστημα αναβάθμισης
- Σενάριο που συνδυάζει αρμονικά το δράμα με το χιούμορ
- Πρωταγωνιστής με τον οποίο ταυτιζόμαστε και αξιόλογοι δευτερεύοντες χαρακτήρες
- Γραφικά που αξιοποιούν στο έπακρο την υπολογιστική ισχύ του PC

Αρνητικά:
- Κακή γωνία λήψης στο εσωτερικό των καταστημάτων
- Χαμηλό επίπεδο δυσκολίας

Βαθμολογία
Γραφικά: 8 
Ήχος: 7.5
Gameplay: 8
Αντοχή: 8
Γενικά: 8

Μέγεθος, ομορφιά, συναίσθημα, το “αναστημένο” Yakuza διαθέτει όλα τα προσόντα.

Γιάννης Μοσχονάς

 

User reviews

There are no user reviews for this listing.

 

Images   VIEW ALL

NEWS   VIEW ALL

Τα Yakuza 0 και Yakuza Kiwami 1 και 2 έρχονται στα PC

[Αρχική δημοσίευση: 12/6/18] Η Sega ανακοίνωσε ότι τα Yakuza 0 και Yakuza Kiwami θα κυκλοφορήσουν και για PC.

Το...
Posted (11 Apr 2019)

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 Astro (Level 17) 02/03/2019 20:25
Πολύ καλο και αναλυτικό άρθρο.
#2 Parou (Level 20) 03/03/2019 17:47
Μπράβο Γιάννη για άλλη μια φορά έγραψες ένα πολύ καλό review και πλήρες.
Score 8
User Score ( 9 votes ) 8.17
User Reviews 0
Genre: Action Adventure
Developer: Sega
Publisher: Sega, Deep Silver
Διάθεση: Zegetron (210-6856000)
Players: 1
Requirements: 4GB RAM, Επεξεργαστής Core i5-3470 στα 3.2GHz ή FX-6300, Κάρτα γραφικών Nvidia GeForce GTX 560 ή AMD Radeon R7 360 v2, Χώρος στο σκληρό δίσκο 40GB, Λειτουργικό σύστημα Windows 7/10 64μπιτα
Official Website: Κλικ εδώ
Demo:
Full Game:
Release Date: PS3, PS4: 29/8/2017, PC: 19/2/2019
Χρήστες που το θέλουν. (VIEW ALL )
thumb thumb thumb
Χρήστες που το έχουν.(VIEW ALL )
thumb thumb
Χρήστες που το είχαν.
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα
Κανένας
RELATED GAMES
Κανένα
VIDEOS
Notification