Η Nocturnal Works μιλάει για το Eleusis

Hot
Η Nocturnal Works μιλάει για το Eleusis

Η Nocturnal Works μιλάει για το Eleusis

Νέο ελληνικό First-Person Adventure, το πρώτο στη χώρα μας με Unreal Engine!

Η Nocturnal Works είναι μια νεοσύστατη ελληνική εταιρεία ανάπτυξης, η οποία πριν από λίγες ημέρες μας χάρισε το ατμοσφαιρικό Adventure Eleusis. Τo παιχνίδι είναι μια αξιοπρόσεκτη indie προσπάθεια, ειδικά για τα δεδομένα της χώρας μας και έχει έντονο το ελληνικό στοιχείο, τόσο στο οπτικό κομμάτι (όπου χρησιμοποιήθηκε η Unreal Engine 3 μέσω του Unreal Development Kit) όσο και στη πλοκή του. Το GameWorld, θέλοντας να μάθει περισσότερες πληροφορίες, πήρε συνέντευξη από τα παιδιά της Nocturnal Works την οποία και σας παρουσιάζουμε. Δείτε παρακάτω τι μας είπανε για το Eleusis, την Unreal Engine, την ελληνική μυθολογία, τα video games γενικά και την κατάσταση στη χώρα μας. Έτσι, για να ανοίξει η όρεξη μέχρι να «ανέβει» και το review!

GW: GameWorld: Καταρχήν συγχαρητήρια για το Eleusis! Δώστε μας περισσότερες πληροφορίες για την Nocturnal Works, ποιοι είστε, πότε και γιατί αρχίσατε να ασχολείστε με τα video games, που είναι η έδρα σας.
- Η Nocturnal Works είναι μια ελληνική ομάδα game development που αποτελείται από τρία άτομα. Οι δύο βρισκόμαστε στην Αθήνα και ο προγραμματιστής μας στη Δανία όπου και σπουδάζει. Η ιδέα για την δημιουργία ενός video game υπήρχε εδώ και αρκετά χρόνια καθώς είμασταν και εμείς gamers και ασχολούμασταν με το άθλημα. Το development ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια περίπου όταν ξεκίνησε και η ενασχόληση με την Unreal Engine.

GW: Αν δεν κάνω λάθος, το Eleusis είναι η πρώτη σας προσπάθεια. Πείτε μας λίγα λόγια για το παιχνίδι, κάντε μια περιγραφή σε κάποιον που δεν το έχει ακουστά.
- Το Eleusis (Έλευσις) είναι το πρώτο μας παιχνίδι. Είναι ένα adventure πρώτου προσώπου που διαδραματίζεται σε ένα ορεινό χωριό στην Ελλάδα. Ο παίχτης εμπλέκεται σε ατύχημα σε έναν επαρχιακό δρόμο που προκλήθηκε από μια κατολίσθηση. Προσπαθώντας να βρει βοήθεια βρίσκει ένα χωριό το οποίο φαίνεται εγκαταλελειμμένο αλλά σύντομα διαπιστώνει πως κάτι πολύ σκοτεινό κρύβεται εκεί πέρα.

GW: Το Eleusis διαδραματίζεται στην ελληνική επαρχία σε ένα χωριό που λίγο έως πολύ όλοι έχουμε σαν εικόνα, θα μπορούσε να είναι στην Αρκαδία, στην Ήπειρο κτλ. Όταν το σχεδιάζατε είχατε κάποιο συγκεκριμένο μέρος κατά νου;
- Δεν υπήρχε κάποιο συγκεκριμένο μέρος κατά νου. Τα περισσότερα χαρακτηριστικά και στοιχεία που έχουν χρησιμοποιηθεί προέρχονται από προσωπικές εμπειρίες και αναμνήσεις από το χωριό του καθενός μας, αλλά έχουν χρησιμοποιηθεί και δίαφορα άλλα χαρακτηριστικά από πολλές πηγές.

Αν θα έπρεπε να δώσουμε μια γεωγραφική τοποθεσία τότε ίσως έρχεται πιο κοντά σε κάποιο χωριό στην Ήπειρο.

GW: Τι ήταν αυτό που σας ώθησε να δώσετε τόσο «ελληνικό» χρώμα στην υπόθεση και την ατμόσφαιρα του παιχνιδιού; Θεωρείτε ότι η ελληνική μυθολογία, η ιστορία μας και γενικώς η λαογραφία του τόπου μας μπορούν να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης για τον χώρο; Τέλος, πιστεύετε ότι έχει μείνει κάπως ανεκμετάλλευτο όλο αυτό το υλικό, ειδικά από έλληνες developers;
- Θεωρούμε πως τουλάχιστον όσον αφορά το περιβάλλον που διαδραματίζεται ένα παιχνίδι, το ελληνικό τοπίο έχει μείνει αρκετά ανεκμετάλλευτο παρ’όλη την ομορφιά του. Η ελληνική μυθολογία και ιστορία έχουν χρησιμοποιηθεί αρκετές φορές στο παρελθόν, άλλες φορές επιτυχημένα και άλλες αποτυχημένα. Εξαιτίας όμως του γεγονότος ότι υπάρχει μια ιστορία χιλιάδων χρόνων, αυτό σημαίνει πως υπάρχει αρκετό υλικό ακόμη που θα μπορούσε να εμπνεύσει πολύ ενδιαφέρουσες ιστορίες. Αυτό έχει μείνει λίγο ανεκμετάλλευτο απο έλληνες developers αλλά πιστεύουμε ότι οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι το game development στην Ελλάδα είναι πολύ περιορισμένο.

GW: Το παιχνίδι είναι ήδη διαθέσιμο για ψηφιακή διανομή μέσω του Desura, ενώ κάνατε «άνοιγμα» εδώ και λίγες ημέρες στο Steam Greenlight. Ποια είναι η αντίδραση του κόσμου μέχρι τώρα; Τι σχόλια παίρνετε και ποιο είναι γενικώς το feedback;
- Η αντίδραση του κόσμου είναι πολύ θετική. Τα στοιχεία που έχουν κάνει τη μεγαλύτερη εντύπωση στον κόσμο είναι η ατμόσφαιρα, το περιβάλλον και το story. Στο διάστημα που έχει κυκλοφορήσει έχουμε λάβει πολύ feedback το οποίο αναλύουμε και ψάχνουμε τρόπους να διορθώσουμε, βελτιώσουμε και να προσθέσουμε πράγματα στο παιχνίδι. Μέσα στις επόμενες κινήσεις μας είναι να μπει το παιχνίδι και σε άλλα ηλεκτρονικά μαγαζιά ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη διαθεσιμότητα σε όποιον θέλει να το αγοράσει.

GW: Τι video games παίζετε εσείς οι ίδιοι; Ποια είναι τα πιο αγαπημένα σας όλων των εποχών; Εφόσον to Eleusis είναι adventure game, ποια adventures θεωρείτε ότι αποτέλεσαν τις μεγαλύτερές σας επιρροές;
- Παίζουμε όλων των ειδών παιχνίδια και ασχολούμαστε με το PC Gaming πάνω από 20 χρόνια οπότε είναι λίγο δύσκολο να ξεχωρίσουμε μόνο λίγα παιχνίδια. Το τελευταίο μεγάλο κόλλημα ήταν με το Skyrim που ρίξαμε πολλές ώρες. Άλλοι αγαπημένοι τίτλοι είναι τα: Thief series, Silent Hill series, Portal και από κλασσικά adventure Monkey Island, The Dig, Gabriel Knight, Indiana Jones, Shadow of the Comet και πολλά άλλα. Για το Eleusis οι επιρροές μας ήταν κυρίως τα: Amnesia, Darkness within και Barrow Hill.

GW: Τι άλλο αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για το Eleusis; (Από σινεμά, βιβλία, μουσική κτλ.)
- Πηγή έμπνευσης για το σενάριο του Eleusis αποτέλεσαν κυρίως τα έργα των: Arthur Machen, HP Lovecraft, Algernon Blackwood, Carl Kerenyi, καθώς και πολλών άλλων.

GW: Το παιχνίδι έχει πολύ όμορφα γραφικά, ειδικά εάν αναλογιστούμε πως πρόκειται για indie προσπάθεια, με την Unreal Engine να αποδεικνύεται για άλλη μια φορά εγγύηση. Πως επιλέξατε να δώσετε τόσο βάρος στον συγκεκριμένο τομέα και πόσο δύσκολο ήταν να δημιουργήσετε το τελικό αποτέλεσμα;
- Το γεγονός ότι η Unreal Engine είχε δείξει τις δυνατότητές της σε αυτόν τον τομέα ήταν και ένας από τους λόγους που την επιλέξαμε. Ο σκοπός μας ήταν να αποδώσουμε όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστικά το περιβάλλον ώστε να "βάζει" τον παίχτη μέσα στην ατμόσφαιρα του παιχνιδιού. Σίγουρα ήταν πολύ δύσκολο να φτάσουμε στο τελικό αποτέλεσμα δεδομένου του ότι είμαστε ένα μικρό team αλλά με πολύ πείσμα και θέληση τα καταφέραμε και κάναμε πραγματικότητα ένα όνειρό μας, να φτιάξουμε ένα δικό μας video game.

GW: Ξέρουμε ότι ήδη ετοιμάζετε -αν όχι ολοκληρώσει- ένα μεγάλο update για το Eleusis. Πότε θα είναι διαθέσιμο, τι περιέχει αυτό και τι βελτιώσεις να αναμένουμε; Σκοπεύετε να συνεχίσετε να στηρίζετε τη δημιουργία σας με μελλοντικά updates;
- Έχουμε ήδη βγάλει ένα πρώτο update το οποίο διορθώνει κυρίως κάποια bugs που εμφανίστηκαν και προστέθηκαν κάποια hints σε κάποια ιδιαίτερα δύσκολα κομμάτια του παιχνιδιού. Τώρα ετοιμάζουμε και ένα δεύτερο update που επικεντρώνεται κυρίως σε προσθήκη υλικού που θα κάνει το gameplay ακόμη πιο ενδιαφέρον. Αυτό το update υπολογίζουμε πως θα είναι διαθέσιμο προς το κοινό μέχρι το τέλος του μήνα. Εννοείται πως θα συνεχίσουμε και μετά από αυτό να στηρίζουμε το παιχνίδι αλλά θα αφήσουμε κάποιο εύλογο διάστημα ώστε να μπορέσουμε να δούμε με πιο ώριμη ματιά πλέον εάν χρειάζεται να αλλάξει κάτι άλλο στο παιχνίδι.

GW: Πως βλέπετε το τομέα της ανάπτυξης παιχνιδιών στην Ελλάδα του 2013; Υπάρχει «ψωμί», μπορεί μια εταιρία να σταθεί αξιοπρεπώς; Πως βλέπετε γενικά τα πράγματα, σε συνάρτηση πάντα με την κοινωνική και οικονομική κατάσταση της χώρας μας;
- Προς το παρόν η κατάσταση στην χώρα μας είναι ακόμη δύσκολη και αυτό δυσκολεύει οποιαδήποτε προσπάθεια σε οποιοδήποτε κλάδο. Ο τομέας της ανάπτυξης παιχνιδιών είναι κάτι σχετικά άγνωστο ακόμη στην Ελλάδα και οι εταιρίες που ασχολούνται πολύ λίγες. Επίσης επειδή ο συγκεκριμένος κλάδος έχει παγκόσμιο ανταγωνισμό είναι πολύ δύσκολο για μια εταιρία στην Ελλάδα να ανταγωνιστεί κάποια άλλη εταιρία στο εξωτερικό και αυτό το γεγονός αποτρέπει και επενδυτές από το εξωτερικό να έρθουν στην Ελλάδα και να επενδύσουν στον τομέα αυτό.

GW: Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον; Τι μπορούμε να περιμένουμε εμείς οι gamers από τη Nocturnal Works;
- Σίγουρα μέσα στα μελλοντικά σχέδιά μας είναι να φτιάξουμε και άλλα παιχνίδια. Η εμπειρία που πήραμε από την δημιουργία του Eleusis είναι πολύ σημαντική και μάθαμε πολλά πράγματα που θα κάνουν την επόμενή μας προσπάθεια ακόμη καλύτερη.

GW: Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και εύχομαι κάθε επιτυχία στο Eleusis!
- Κι εμείς ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον και την ευκαιρία που μας δώσατε να μιλήσουμε για το Eleusis.


Το Eleusis κυκλοφορεί ήδη. Αγοράστε το από το επίσημο site, EleusisGame.com.

Επισκεφθείτε ακόμη τη σελίδα του στο Facebook και ψηφίστε ώστε να το στηρίξετε και να γίνει διαθέσιμο στο Steam.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 +1 xLucCkx (Level 22) 18/03/2013 19:40
Μπράβο στα παιδιά που το φτιάξανε, αν και έχω δει μόνο videακι είναι πάρα πολύ κάλο παιχνίδι με ωραία πλοκή!
#2 +1 asmilon (Level 26) 18/03/2013 20:38
Πραγματικα μπραβο για αυτη την εξαιρετικη προσπαθεια! Ελληνικο παιχνιδι με Unreal Engine και τετοια γραφικα η αληθεια ειναι οτι δε περιμενα να δω, τουλαχιστον οχι για αρκετα χρονια ακομα! Φαινεται πολυ προσεγμενη δουλεια!

Μπηκα ηδη στο Steam Greenlight και εδωσα την υποστηριξη μου, αν θελετε και εσεις απλα καντε κλικ στο παρακατω link:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=129065782
#3 +1 Vasilis (Level 25) 18/03/2013 21:47
Μπράβο στα παιδιά και από μένα και ανυπομονώ να το τιμήσω.
#4 +1 SirLvr (Level 27) 18/03/2013 22:06
Ανυπομονώ για το review και να το δοκιμάσω! Καταπληκτική δουλειά και μπράβο στους developers!
#5 +1 Misfit (Level 20) 19/03/2013 00:07
Φαίνεται πολυ ενδιαφερον και αξιζει της προσοχής μας. Μπραβο στους προγραμματιστες της Nocturnal. Επισης, ωραια συνέντευξη Γρηγόρη!
#6 +1 Manos (Level 39) 19/03/2013 04:39
Πολύ ωραία συνέντευξη από τον Γρηγόρη και μπράβο για το exclusive. Και δεν σταματάμε εδώ καθώς μέσα σε λίγες ώρες η Χριστιάνα θα σας έχει μία ακόμη αποκλειστική συνέντευξη που θα κάνει πάταγο.

Μην ξεχάσετε όπως είπε ο Asmilon να ψηφίσετε για να μπεί το video game στο Steam, όπως έχει γίνει και με το Darkfall Unholy Wars. Είναι σημαντικό να γίνει το Steam η πλατφόρμα που θα στηριχθούν οι έλληνες developers γιατί μπορεί να αποφέρει μεγάλα έσοδα στην οικονομία μας και φυσικά νέες θέσεις εργασίας.

Όσο για το Eleusis αναμείνατε το review επίσης εντός της ημέρας.
#7 DolanTehDuk (Level 5) 19/03/2013 13:27
φαίνεται πολύ ωραίο και σκοτείνο....ανυ πομονούμε!
#8 rjhe (Level 22) 19/03/2013 17:43
Είναι πράγματι μια αξιόλογη προσπάθεια και πολλά μπράβο στα παιδιά, οι οποίοι από ότι καταλαβαίνω είναι πρωτίστως gamers που έβαλαν σκοπό να βγάλουν ένα δικό τους παιχνίδι.
Τσεκάρετε οπωσδήποτε αυτά τα χρήσιμα links για το Eleusis:
1)επίσημο site του παιχνιδιού
http://www.eleusisgame.com/
2)facebook page
https://www.facebook.com/pages/Eleusis-Video-Game/314272822017745
και
3)φυσικά Steam Greenlight για να μπει το παιχνίδι στη διάσημη πλατφόρμα
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=129065782
#9 wavee (Level 15) 19/03/2013 18:59
Ειναι στα ελληνικα το παιχνιδι? Θα εχει ελληνικους υποτιλους?....Ξ ερετε?
#10 vil (Level 2) 19/03/2013 20:44
έψαχνα να βρω κάποιο review στο internet αλλά δεν υπήρχαν πολλά.
αυτά που είδα μιλάνε για καλό τεχνικό τομέα (αλλά με προβλήματα στο dx11 και γενικά glitches), ενδιαφέρουσα ιστορία αλλά κάκιστο σχεδιασμό puzzles με πολύ ανούσιο ψάξιμο σε μεγάλες περιοχές.
ελπίζω να μην ισχύει αυτό και να δούμε μια πραγματικά αξιόλογη Ελληνική παραγωγή.
#11 rjhe (Level 22) 19/03/2013 21:09
Quoting wavee:
Ειναι στα ελληνικα το παιχνιδι? Θα εχει ελληνικους υποτιλους?....Ξερετε?


Όχι δυστυχώς είναι μόνο στα Αγγλικά με αγγλικούς υπότιτλους, αυτό έγινε θεωρώ για εμπορικούς λόγους
#12 rjhe (Level 22) 19/03/2013 21:14
Quoting vil:
έψαχνα να βρω κάποιο review στο internet αλλά δεν υπήρχαν πολλά.
αυτά που είδα μιλάνε για καλό τεχνικό τομέα (αλλά με προβλήματα στο dx11 και γενικά glitches), ενδιαφέρουσα ιστορία αλλά κάκιστο σχεδιασμό puzzles με πολύ ανούσιο ψάξιμο σε μεγάλες περιοχές.
ελπίζω να μην ισχύει αυτό και να δούμε μια πραγματικά αξιόλογη Ελληνική παραγωγή.


Το "ανούσιο ψάξιμο σε μεγάλες περιοχές" ίσχυε πράγματι, όμως το update που έχει ήδη κυκλοφορήσει περιλαμβάνει περισσότερα hints για να μη "ψάχνεστε", όπως διορθώνει και αρκετά από τα προβλήματα στο dx11 και τα glitches. Έτσι κι αλλιώς είναι αξιόλογο το game πάντως και σκέψου πως το έφτιαξαν τρία μόλις άτομα. Περισσότερα στο review που θα ανέβει σύντομα
#13 wavee (Level 15) 19/03/2013 21:51
Quoting rjhe:
Quoting wavee:
Ειναι στα ελληνικα το παιχνιδι? Θα εχει ελληνικους υποτιλους?....Ξερετε?


Όχι δυστυχώς είναι μόνο στα Αγγλικά με αγγλικούς υπότιτλους, αυτό έγινε θεωρώ για εμπορικούς λόγους

ΕΛΕΟΣ.... δεν θα το παρω. Επρεπε να εχουν και αγγλικα και ελληνικα. Ειναι Ελληνικη εταιρια και το εφτιαξαν Ελληνες, ειναι δυνατον να μην εχει ελληνικους υποτιτλους? Δεν εχουν που δεν εχουν τα ξενα παιχνιδια (κακως) αλλα οχι και να μην εχουν και τα ελληνικα. Η βαθμολογια του review που θα βαλατε να μειωθει κατα πολυ. Ετσι πιστευω
#14 vil (Level 2) 19/03/2013 22:29
Quoting rjhe:
Quoting vil:
έψαχνα να βρω κάποιο review στο internet αλλά δεν υπήρχαν πολλά.
αυτά που είδα μιλάνε για καλό τεχνικό τομέα (αλλά με προβλήματα στο dx11 και γενικά glitches), ενδιαφέρουσα ιστορία αλλά κάκιστο σχεδιασμό puzzles με πολύ ανούσιο ψάξιμο σε μεγάλες περιοχές.
ελπίζω να μην ισχύει αυτό και να δούμε μια πραγματικά αξιόλογη Ελληνική παραγωγή.


Το "ανούσιο ψάξιμο σε μεγάλες περιοχές" ίσχυε πράγματι, όμως το update που έχει ήδη κυκλοφορήσει περιλαμβάνει περισσότερα hints για να μη "ψάχνεστε", όπως διορθώνει και αρκετά από τα προβλήματα στο dx11 και τα glitches. Έτσι κι αλλιώς είναι αξιόλογο το game πάντως και σκέψου πως το έφτιαξαν τρία μόλις άτομα. Περισσότερα στο review που θα ανέβει σύντομα



έχουν βγει τόσα υπέροχα παιχνίδια από 1-2-3 δημιουργούς που αυτό πλέον δεν αποτελεί αιτιολόγηση για κακή ιστορία/gamepla y/puzzles κλπ, μόνο για τεχνικά θέματα. θα περιμένω να δω μερικά ακόμα reviews και ίσως το δοκιμάσω.
Notification