Ο Tadeusz Zielinski μιλάει για το The Witcher 3

Hot
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 ()
1
Ο Tadeusz Zielinski μιλάει για το The Witcher 3

Ο Tadeusz Zielinski μιλάει για το The Witcher 3

Η τριλογία του Gerald ολοκληρώνεται και το GameWorld ανακρίνει την CDProjekt Red...λίγο πριν αναχωρήσει για την Ε3!

Το The Witcher είναι ένα παγκοσμίου φήμης Action RPG από την πολωνική CD Projekt RED, βασισμένο στα βιβλία του επίσης Πολωνού συγγραφέα Andrzej Sapkowski. Τόσο το πρώτο μέρος, όσο και το The Witcher 2 αγαπήθηκαν ιδιαίτερα από μία σημαντική μερίδα κοινού κι ανέδειξαν την ομώνυμη εταιρεία ανάπτυξης ως την πιο επιτυχημένη στη χώρα της.

Το The Witcher 3: Wild Hunt θα ολοκληρώσει την τριλογία εμφάνισης του Geralt of Rivia και το ενδιαφέρον αναμένεται να κορυφωθεί. Το περιμένουμε τον Φεβρουάριο σε PC και next-gen κονσόλες, ενώ μέχρι στιγμής γνωρίζουμε το παρακάτω τρέιλερ και αυτά τα screenshots. Στο GameWorld είχαμε την ευκαιρία να ανακρίνουμε τον Tadeusz Zielinski, Community Manager της CD Projectk Red (που πήρε πρόσφατα μεταγραφή από την Riot Games), λίγες ημέρες πριν οι Πολωνοί αναχωρήσουν για την E3 (10-12 Ιουνίου) όπου αναμένεται να μάθουμε πολύ περισσότερα. Προτού λοιπόν ανοίξουν οι θύρες της E3 και ο Geralt δείξει το πρόσωπό του, διαβάστε στην αναλυτική συνέντευξη που ακολουθεί πολλές ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το The Witcher 3.

GameWorld: Πότε ξεκίνησε το development και πόσοι είναι σήμερα οι εργαζόμενοι στην CD Projekt RED;
Tadeusz Zielinski: Η ιδέα για το The Witcher 3 ήρθε πριν ολοκληρώσουμε το The Witcher 2 οπότε είναι δύσκολο να πω το πότε ακριβώς ξεκίνησε. Σήμερα έχουμε πάνω από 200 εργαζόμενους να δουλεύουν για το τρίτο μέρος.

GW: Πείτε μας λίγα λόγια σχετικά με την ιστορία. Πόσα χρόνια μετά το The Witcher 2 βρισκόμαστε και σε ποια χώρα; 
TZ: Όλα τα games της σειράς Witcher λαμβάνουν χώρα μετά τα γεγονότα των βιβλίων. Η τριλογία του Andrzej Sapkowski αποτέλεσε έμπνευση για εμάς και μια μεγάλη πηγή γνώσης για τον κόσμο και τους χαρακτήρες που ζουν σε αυτόν. Η ιστορία μας όμως είναι ανεξάρτητη και γραμμένη στα πλαίσια των video games καθότι αποτελούν ένα διαφορετικό μέσο, άρα απαιτείται άλλος τρόπος προσέγγισης. Αυτό είναι άλλωστε ένας από τους βασικούς λόγους που θέλαμε να ξεχωρίσουμε τους κόσμους του βιβλίου και του παιχνιδιού. Οπότε οι gamers μπορούν να διασκεδάσουν με τα Witcher ακόμα κι αν δεν έχουν διαβάσει τα βιβλία.

"Στην έκδοση για PC θα μπορείτε να μεταφέρετε τα saves σας από τα The Witcher 1 και 2, ώστε οι επιλογές που κάνατε να έχουν αντίκτυπο και στο The Witcher 3. Όσο για τις εκδόσεις των κονσολών, αναζητούμε τρόπους ώστε το σύστημα αυτό να δουλέψει και στις κονσόλες".

Η ιστορία στο The Witcher 3: Wild Hunt λαμβάνει χώρα έξι μήνες μετά το τέλος του The Witcher 2: Assassins of kings και αφορά ένα νέο κεφάλαιο που εστιάζει περισσότερο στον ίδιο τον Geralt και λιγότερο στην πολιτική του κόσμου στον οποίο ζει. Δεν θα χρειαστεί να έχετε παίξει τα Witcher 1 και 2 για να κατανοήσετε τι συμβαίνει στη νεότερη αυτή έκδοση.

GW: Καθότι θα έχουμε την τελευταία εμφάνιση του Geralt, πως αναμένεται να εξελιχθεί η πλοκή; Να περιμένουμε δραματικές σκηνές γεμάτες συναισθηματική φόρτιση;
TZ: Δεν θα ήθελα να σας το χαλάσω με spoiler, αλλά αφού επιμένεις, ναι θα έχουμε τόσο δράμα όσο και συναίσθημα! Θα λάβετε όλα όσα περιμένετε από μία ελκυστική φανταστική ιστορία γραμμένη για ενήλικες.

GW: Ποια είναι τα βασικά στοιχεία του gameplay και τι να περιμένουμε από αυτά;
TZ: Καταρχήν το open world στοιχείο όπου με τον Geralt δεν ακολουθείτε μόνο την βασική ιστορία αλλά ζείτε ως επί πληρωμή κυνηγός τεράτων. Μπορείτε να ταξιδέψετε τα ατελείωτα τοπία και να επισκεφθείτε χωρία ψάχνοντας για συμβόλαια επί πληρωμή από αγνώστους ή απλά να περιπλανηθείτε στη ζούγκλα και...να προσευχηθείτε για εσάς. Σε κάθε συνάντηση ο Geralt θα μαθαίνει ολοένα και περισσότερα για τους αντιπάλους του, δείχνοντάς σας τον τρόπο με τον οποίο θα τους υποτάξει. Με τα witcher senses θα μπορέσει να εντοπίσει και να παρακολουθήσει πανίσχυρα τέρατα και να τα αντιμετωπίσει στη μάχη.

tadeusz-ziel

Έχουμε επίσης φροντίσει το σύστημα μάχης να έχει μεγαλύτερη ανταπόκριση καθότι κάθε κουμπί που πατάτε θα μεταφράζεται σε χτύπημα, που συνδυάζει σε αυτό το μπλοκάρισμα, την αποφυγή και τα witcher Signs. Θέλουμε να το κάνουμε να μοιάζει με ένα θανατηφόρο μπαλέτο του είδους, έναν θανατηφόρο χορό λεπίδων και μαγείας ταυτόχρονα.

GW: Αποφασίσατε να χρησιμοποιήσετε την REDengine 3 η οποία είχε χρησιμοποιηθεί προηγουμένως για το The Witcher 2. Τι αλλαγές να περιμένουμε με την συγκεκριμένη μηχανή γραφικών;
TZ: Η REDengine 3 είναι ένα νέο εργαλείο βασισμένο στην προηγούμενη έκδοση της engine. Χρησιμοποιήθηκε με γνώμονα το The Witcher 3. Την προσαρμόσαμε με βάση τις ανάγκες μας. Χρειαζόμασταν κάτι πιο δυνατό με αφορμή την κυκλοφορία στις next-gen κονσόλες. Η REDengine 3 είναι συνεχώς υπό ανάπτυξη καθώς προσθέτουμε διαρκώς νέα στοιχεία.

GW: Έχετε δηλώσει ότι το The Witcher 3 θα είναι κατά 20% μεγαλύτερο από το Skyrim. Με έναν τόσο μεγάλο κόσμο, θα δούμε και στοιχεία προς sandbox προσανατολισμό, όπως το crafting ή η ακολουθία ενός ξεχωριστού skill tree, ώστε να παίζουμε ακριβώς όπως θέλουμε;
TZ: Ναι, θα υπάρχει crafting. Όπως και στα προηγούμενα games της σειράς θα μπορείτε να δημιουργήσετε potions, να αναβαθμίσετε τα όπλα σας ή να φτιάξετε τα δικά σας από το μηδέν. Όσο για τα skill system, θα μπορείτε να δημιουργήσετε τον χαρακτήρα σας σύμφωνα με στυλ παιχνιδιού σας. Σύντομα θα δώσουμε περισσότερες πληροφορίες.

GW: Θα υπάρχουν εναλλακτικά φινάλε;
TZ: Ναι, θα έχουμε τρεις διαφορετικούς επιλόγους που θα σας προσφέρουν επιπρόσθετες ώρες gameplay. Αφού ολοκληρωθεί το βασικό story, θα επιλέγετε να αφήσετε τον κόσμο και την ελευθερία επιλογών και να επικεντρωθείτε σε ένα από τα πολλαπλά φινάλε.

GW: Πείτε μας σχετικά με τους companions. Πως θα μας βοηθούν μέσα στη μάχη και ποια νέα στοιχεία να περιμένουμε για αυτό τον τομέα; Θα μπορούμε ακόμη και να τους ελέξουμε σε κάποια σημεία;
TZ: Όπως γνωρίζετε θα υπάρχουν companions και θα μπορείτε να αλληλεπιδράσετε μαζί τους. Ακόμη δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε περισσότερα καθώς κρατάμε άσσους στο μανίκι μας. Πάνω απ' όλα όμως θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το παιχνίδι θα αφορά κατά κύριο λόγο τον Geralt.

GW: Οι ενέργειές μας ως Geralt θα έχουν επίδραση στο πως μας βλέπουν οι άλλοι NPC; Θα έχουμε την ευκαιρία να δράσουμε σε κάποιες μάχες ή θα μείνουμε ουδέτεροι; Και πως θα επηρεάσει όλο αυτό την ιστορία;
TZ: Οι επιλογές σας και οι συνέπειές τους ήταν πάντοτε μία από τις προτεραιότητές μας όσον αφορά τον σχεδιασμό του παιχνιδιού. Ο Geralt χωρίς ηθικά αμφισβητήσιμες αποφάσεις δεν θα ήταν ο εαυτός του. Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία στην ιστορία των προηγούμενων games ήταν για παράδειγμα η λιγότερο evil επιλογή. Τι θα πεις, πότε θα το πεις ή ακόμα και ΑΝ θα πεις κάτι, μπορεί να αλλάξει σημαντικά το αποτέλεσμα ενός quest.

Αν για παράδειγμα γνωρίζετε ένα μυστικό που θα καταστρέψει το άτομο με το οποίο συνομιλείτε, λέγοντάς του το ίσως αυτό οδηγήσει αγαπημένα του πρόσωπα σε θάνατο. Αν δεν το κάνετε όμως, τότε όλο το χωριό ίσως βρεθεί σε κίνδυνο. Θα του πείτε πως έχει η κατάσταση; Θα ταχτοποιήσετε την κατάσταση ο ίδιος; Η θα κρατήσετε το μυστικό για τον εαυτό σας, την δουλειά και τα χρήματα που σας πρόσφερε το χωριό; Ότι κι αν κάνετε, να ξέρετε ότι οι πράξεις σας θα έχουν συνέπειες (καλές ή κακές) τις οποίες θα πρέπει να αντιμετωπίσετε στο μέλλον.

GW: Καθότι το The Wither 3 θα είναι open world, τι επίπεδο ελευθερίας είστε διατεθειμένοι να προσφέρετε; Θα έχετε για παράδειγμα μέχρι και housing system ή άλλες δραστηριότητες (π.χ. χτίσιμο σταύλων);
TZ: Οι Witchers ανήκουν στους νομάδες, οπότε δεν χρησιμοποιούν δικά τους σπίτια ή σταύλους. Με εξαίρεση τον Kaer Morhen, σπάνια μένουν μόνιμα σε ένα μέρος για μεγάλο χρονικό διάστημα. Προτιμούν να περιπλανώνονται στον κόσμο και να ψάχνουν για ευκαιρίες και περιπέτειες, συνήθως κατασκηνώνοντας στη φύση ή επισκεπτόμενοι ταβέρνες. Το open world στοιχείο μας επιτρέπει να δείξουμε κάθε πτυχή του να είσαι witcher. Την ελευθερία του να ταξιδεύεις όπου θες, να κάνεις ότι θες και...να κοιμάσαι εκεί που θα σε οδηγήσουν τα πόδια σου.

GW: Πως εκμεταλλευτήκατε τα χαρακτηριστικά των next-gen κονσολών, όπως τις φωνητικές εντολές Kinect του Xbox One ή το DualShock 4 του PS4.
TZ: Δεν θα μιλήσουμε ακόμη για αυτά τα χαρακτηριστικά, αλλά να είστε βέβαιοι ότι αμφότεροι οι fans των δύο κονσολών θα μείνουν ικανοποιημένοι.

GW: Τα saves θα μπορούν να μεταφερθούν από τα Witcher 1 και 2 στο Witcher 3 ώστε οι παίκτες να έχουν αντίκτυπο με βάση τις προηγούμενες αποφάσεις τους;
TZ: Αυτό θα επιτρέπεται στην έκδοση για PC. Αναζητούμε τρόπους ώστε το σύστημα αυτό να δουλέψει και στις κονσόλες (σ.σ. με μεταφορά παλιού PS3 save στο PS4 και Xbox 360 στο Xbox One)

GW: Θα συμπεριλάβετε και ναυμαχίες στο παιχνίδι; Πείτε μας λίγα λόγια για αυτές.
TZ: Στις αχανείς εκτάσεις του Βορρά, οι βάρκες είναι απαραίτητο μέσο μεταφοράς. Ειδικά στα Skellige Islands θα είναι δύσκολο να μετακινηθείτε χωρίς το κατάλληλο σκάφος. Η θάλασσα είναι ένα επικίνδυνο μέρος, οπότε προφανώς ο Geralt θα πρέπει να αμυνθεί ενώ ταξιδεύει. Οπότε, θα συναντήσετε στοιχεία μάχης σε ανοιχτές θάλασσες. Θα πρέπει ωστόσο να έχετε κατά νου ότι δεν πρόκειται για ένα video game με πειρατές ή ναυμαχίες.

"Στο The Witcher 3 θα έχουμε δραματικές και συναισθηματικές σκηνές καθώς και τρία διαφορετικά φινάλε."

GW: Στο Witcher 2 το level cap ήταν το 35. Σκοπεύετε να το αυξήσετε;
TZ: Στο παρόν στάδιο του development δεν έχουμε ορίσει ακόμη ποιο θα είναι το level cap.

GW: Τέλος, θα συμπεριλάβεται κάποιο multiplayer mode ή ακόμα και mods στο παιχνίδι;
TZ: Το The Witcher ήταν πάντοτε μια Single-Player εμπειρία κι αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Όσο για τα mods, είναι κάτι που θα δούμε μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού.

GW: Σας ευχόμαστε τα καλύτερα και καλή τύχη στο παιχνίδι σας.
Εκ μέρους της CD Project Red θα θέλαμε να πούμε "Ευχαριστώ!" (ανέφερε την λέξη στα ελληνικά)!


Το The Witcher 3: Wild Hunt θα κυκλοφορήσει τον Φεβρουάριο του 2015 για PC, PS4 και Xbox One. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα gameplay videos εν όψει της E3 αλλά και στους μήνες που θα ακολουθήσουν!

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 +4 Jaded (Level 14) 04/06/2014 12:01
Εξαιρετική συνέντευξη παιδιά.Ένα από τα games που ανυπομονώ να δω!Και μονο το "20% μεγαλυτερο του Skyrim" αν ισχυει απλα πωρώνει. :-)
#2 +2 landogar (Level 13) 04/06/2014 12:33
Εχοντας παιξει τα δύο πρώτα Witcher αυτό δεν το χάνω με τίποτα κυρίως γιατί έχω αγωνία για το σενάριο.Πάντως στις απαντήσεις του παρατηρώ ότι ο Zielinski έκρυψε αρκετά μάλλον για να μην χαλάσει τις εκπλήξεις που ετοιμάζουν στην E3.
#3 +2 Sotiris (Level 29) 04/06/2014 12:33
Πολύ ωραία συνέντευξη συνεχίστε έτσι. :-)
#4 +3 palex94 (Level 12) 04/06/2014 13:17
πολυ καλη συνεντευξη παιδια μπραβο!!!Ανυπομ ονω να το δω!!
#5 +2 Glamorous (Level 27) 04/06/2014 13:58
Τελεια η συνεντευξη! Περιμενα πως και πως να πει τιποτα παραπανω για τις γυναικες της ιστοριας αλλα δεν ειδα κατι. Αυτο που με εκανε να χαρω ηταν οτι θα ειναι open world και θα κυνηγαμε να σκοτωσουμε τερατα, οπως ακριβως κανει ο Geralt και στα βιβλια!
#6 +2 moikanas (Level 4) 04/06/2014 15:44
Μάλιστα,γενικα τσίμπησα ps4 αποκλειστικα σχεδον για witcher 3 και για metal gear 5.Αν βγουν κοντα μεταξυ τους οπως καποιοι λενε και με τοσο περιεχομενο οσο ακουγεται το φανταριλικι θα παρει αναβολη για κανα χρονο ακομα.Τι να κανεις? Τα χερια μου ειναι δεμενα :P
#7 GamerPs3maniac (Level 16) 04/06/2014 20:19
Πολύ ωραία συνέντευξη. Μπράβο. :-)
#8 Epsilon9 (Level 6) 23/06/2014 00:16
Περιεκτική και ωραία συνέντευξη !!Αργεί πολύ αλλά θα μας χαρίσει άπειρες ώρες καψίματος
#9 jimisgate7 (Level 6) 02/07/2014 13:32
ανυπομονώ να παίξω !!!! δεν έχω παίξει τέτοιου είδους παιχνίδια μακάρι να μου αρέσει
Notification