Πρώην developer της Blizzard μίλησε για το ακυκλοφόρητο expansion του Diablo 2

Hot
Πρώην developer της Blizzard μίλησε για το ακυκλοφόρητο expansion του Diablo 2

Πρώην developer της Blizzard μίλησε για το ακυκλοφόρητο expansion του Diablo 2

Ο David Brevik δήλωσε ότι είχε σχεδιάσει νέες κλάσεις, νέες περιοχές και νέα mechanics.

Ο David Brevik, συνιδρυτής της Blizzard North, δήλωσε σε πρόσφατο tweet ότι το ακυκλοφόρητο δεύτερο expansion του Diablo 2 είχε φτάσει σε στάδιο σχεδίασης αλλά ποτέ δεν μπήκε σε στάδιο ανάπτυξης. Συγκεκριμένα δήλωσε: "Είχα ένα πολυσέλιδο αρχείο με το σχέδιο για νέες κλάσεις, νέες περιοχές, νέα mechanics και νέα ιστορία. Μέχρι εκεί έφτασε"

To Diablo 2 είχε κυκλοφορήσει αρχικά το 2000 και η αποδοχή του κόσμου ήταν τεράστια. Το 2001 κυκλοφόρησε το expansion Lord of Destruction ενώ στο σήμερα αναμένουμε το Diablo 2 remaster. Η επιτυχία του Diablo 2 αλλά και του Lord of Destruction, προϊδέαζαν για ακόμα ένα expansion, το οποίο όμως τελικά δεν κυκλοφόρησε ποτέ. Μετά από 20 χρόνια, ο Brevik αναλύει το τι είχε συμβεί εκείνη την περίοδο.

Ο Brevik δήλωσε ότι είχε σχεδιάσει το δεύτερο expansion περίπου 6-12 μήνες πριν αποχωρήσει από την Blizzard North: "Αυτός είναι ένας από τους λόγους που δεν αναπτύχθηκε, ήταν πριν από το 1.10 patch. Αναπτύσσαμε και το Diablo 3 μαζί με ένα project που δεν είχε ανακοινωθεί εκείνη την περίοδο.

Η Blizard North εργαζότανε πάνω στο Diablo 3, όμως με τον καιρό, το project απορρίφθηκε και την ανάπτυξή του ανέλαβε η Blizzard Entertainment. Ο Brevik μαζί με κάποιους συναδέλφους του, αποχώρησε για να ιδρύσει την Flagship Studios. Αποτέλεσε μία κίνηση που οδήγησε στην αποχώρηση 30 υπαλλήλων της Blizzard North η οποία τελικά έκλεισε το 2005.

Ένα απόσπασμα από το Stay Awhile and Listen: Book 2 του David Craddock, το οποίο κυκλοφόρησε στο Shacknews συμπεριλαμβάνει επίσης κάποιες πληροφορίες σχετικά με το ακυκλοφόρητο expansion του Diablo 2. Σύμφωνα με τον Craddock το δεύτερο expansion του Diablo θα επέκτεινε τις multiplayer δυνατότητες. Ο background artist David Glenn, είχε σχεδιάσει guildhalls και ομάδες παικτών που ήθελαν να ξεκινήσουν την δική τους clan. Οι παίκτες θα μπορούσαν να συναντηθούν σε αυτά τα guildhalls για να κάνουν quests.

O Craddock αναφέρει: "Μία ωραία λειτουργία των guildhalls ήταν το Stieg Stone, μία πέτρα που πήρε το όνομα της από τον σχεδιαστή Stieg Hedblund, όπου οι παίκτες μπορούσαν να αποθηκεύσουν χρήματα. Σε κάποια φάση, οι παίκτες μπορούσαν να ξεκλειδώσουν καινούρια δωμάτια και ρουχισμό για την clan. Μετά από μερικές συνελεύσεις ανταλλαγής ιδεών, η ομάδα αποφάσισε να μην συνεχίσει με το expansion του Diablo 2. Το Diablo 2 είχε κάνει τον κύκλο του και ήταν ώρα να αναπτύξουμε το Diablo 3."

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Davind Brevik, υπάρχουν κι άλλες ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με το ακυκλοφόρητο expansion του Diablo 2, όμως δηλώνει ότι δεν μπορεί να μοιραστεί περισσότερα καθώς τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στην Blizzard και ενδεχομένως να "θέλουν να το χρησιμοποιήσουν στο μέλλον".

Όσο για το Diablo 3 το οποίο ανέπτυσσε η Blizzard North, ο Brevik δήλωσε ότι θα ήταν ένα Diablo πολύ διαφορετικό από τα υπόλοιπα: "Πιστεύω ότι είχε πολύ ενδιαφέρον, χρησιμοποιήσαμε πολλά από τα στοιχεία του στο Marvel Heroes. ήταν ένα ARPG+MMO. Ήταν MMO σύμφωνα με το πόσος κόσμος έπαιζε ταυτόχρονα. Το project τελικά δεν συνέχισε επειδή πολλοί εργαζόμενοι αποχώρησαν από την Blizzard North."

Σε επόμενο Tweet, ο Brevik ρωτήθηκε αν το expansion του Diablo 2 έμοιαζε καθόλου με το Diablo 4. Αυτή ήταν η απάντησή του:

 

 

Διαβάστε περισσότερα για την BlizzCon 2021 και συζητήστε για την Blizzard στο σχετικό forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 ashbringer (Level 25) 16/02/2021 20:24
Είναι κρίμα που δεν είδαμε και κάποιο επιπλέον expansion για το καλύτερο diablo της σειράς.
Notification