Ειδήσεις RPG Η CD Projekt Red ζήτησε συγγνώμη σε βίντεο και εξήγησε τα μελλοντικά της σχέδια

Η CD Projekt Red ζήτησε συγγνώμη σε βίντεο και εξήγησε τα μελλοντικά της σχέδια

Wednesday, 13 Jan 2021  | in RPG | Γράφτηκε από τον Μάνος Γρυπάρης   | (1 σχόλιο)
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Η ιστορία των video games (ongoing project) ➤ https://youtube.com/playlist?list=PLNdl_6QtiCXV-PCfwjAh0DWRqSAXNr5PZ
New Hot
https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/fd/b5/09/iwinski-cyberpunk-2077-96-1610574389.jpg
 

Η CD Projekt Red ζήτησε συγγνώμη σε βίντεο και εξήγησε τα μελλοντικά της σχέδια

Δεν έγινε αναφορά στο multiplayer.

Ο Marcin Iwinski, συνιδρυτής της CD Projekt Red, ανέβασε ένα βίντεο στο YouTube, στο οποίο εξηγεί όσα συνέβησαν στο λανσάρισμα του Cyberpunk 2077.

Στις δηλώσεις του ζήτησε συγγνώμη, ιδιαίτερα για την έκδοση του Cyberpunk 2077 στις κονσόλες, ενώ πήρε την ευθύνη μαζί με την διοίκηση για την κυκλοφορία του παιχνιδιού νωρίτερα από το αναμενόμενο.

Ο συνιδρυτής της Πολωνικής εταιρείας δήλωσε ότι το παιχνίδι διαθέτει custom objects, interactive systems και μηχανισμούς και ότι δεν υπάρχει loading, στοιχεία δηλαδή που ήταν περίπλοκα και χρονικά δύσκολο να υλοποιηθούν. Στόχος των developers ήταν να κάνουν το παιχνίδι να τρέχει σωστά σε πρώτη φάση στα PC και σε δεύτερο στάδιο στις κονσόλες. Η πόλη είναι μεγάλη και το disk bandwidth παλιών κονσολών δεν μπόρεσε να την αντέξει (δεδομένου του ότι δεν υπάρχει άλλωστε loading), εξού και τα όποια προβλήματα. Πλησιάζοντας στην κυκλοφορία, στη CD Projekt πίστεψαν ότι θα μπορούσαν να τα καταφέρουν κατά την ημέρα του launch (σ.σ. κάτι που τελικά δεν έγινε).

Ως προς τα review keys, ο Iwinski δήλωσε ότι στις αρχές Δεκεμβρίου στάλθηκαν PC keys στους δημοσιογράφους και στις 8 Δεκεμβρίου console keys (σ.σ. αρχικά είχαν στόχο να στείλουν την ίδια ημέρα για όλα τα format). Ανέφερε ότι στις 10 Δεκεμβρίου, η έκδοση που κυκλοφόρησε για PC, μαζί με το patch, μπορεί να μην ήταν τέλεια αλλά είναι "υπερήφανοι για αυτή". Στη συνέχεια οι developers εργάζονται για την όσο το δυνατόν καλύτερη απόδοση του παιχνιδιού για κονσόλες, "από το σπίτι τους και έχοντας τα προβλήματα του κορωνοϊού".

Ως προς το μέλλον, ο Iwinski δήλωσε ότι η Πολωνική εταιρεία ετοιμάζει μικρά και μεγάλα patches. Το επόμενο patch θα κυκλοφορήσει σε 10 ημέρες. Επίσης, πρόσθεσε ότι μετά τα πρώτα δύο μεγάλα patches (1.1 και 1.2) θα κυκλοφορήσουν τα δωρεάν DLC και το update των next-gen κονσολών. Τέλος, δεν ανέφερε κάτι για το multiplayer mode, κάτι που σημαίνει ότι μάλλον θα πρέπει να το αναμένουμε το 2022 (ίσως στην καλύτερη περίπτωση στα τέλη του 2021 αν τα προβλήματα λυθούν νωρίτερα από το αναμενόμενο).

Διαβάστε περισσότερα για το multiplayer του Cyberpunk 2077.

Δείτε το review του Cyberpunk 2077 και συζητήστε για αυτό στο αντίστοιχο forum topic.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 ashbringer (Level 25) 14/01/2021 08:20
Είδα το βίντεο .Μπορώ να πω ότι ήταν αρκετά ειλικρινής και αγχωμένος . Μπράβο τους για αυτήν την κίνηση .
Notification