Ο Todd Howard ξεκαθάρισε την θέση της Bethesda.
Η Bethesda υποστηρίζει πως ο όρος Survival δεν χαρακτηρίζει με ακρίβεια το Fallout 76.
Όλα όσα έχουμε δει μέχρι στιγμής και κάθε πληροφορία που κυκλοφορεί γύρω από το Fallout 76 κάνουν λόγο για ένα multiplayer Survival τίτλο. Ωστόσο ο Todd Howard έχει εντελώς διαφορετική άποψη αφού πιστεύει πως οι παραπάνω ισχυρισμοί δεν είναι σωστοί. Σε συνέντευξή του στο The Guardian, ο director του παιχνιδιού μίλησε για το νέο κεφάλαιο της σειράς Fallout για να ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο γύρω από το νέο τους video game.
Συγκεκριμένα ανέφερε: “Αποφεύγουμε την λέξη ‘survival’ γιατί κατευθείαν στο μυαλό του κόσμου έρχονται τα DayZ, Rust και άλλα συγκεκριμένα games και αυτές οι συγκρίσεις δεν είναι ακριβείς για αυτό που δημιουργούμε. Αν σκεφτείτε ότι τα Survival modes που φτιάξαμε στο Fallout 4…κάπως έτσι είναι το Fallout 76, αν και online game, όταν το παίζω όμως το προτιμώ solo. Μας αρέσουν αυτές οι εμπειρίες όσο αρέσουν και στους fans μας”.
Ο Howard εξήγησε στην συνέχεια πως η ιδέα του Fallout 76 είχε ήδη ξεκινήσει από την ανάπτυξη του Fallout 4: “Ήταν απλά μία σκέψη: αν το κάναμε multiplayer πως θα ήταν; Πως θα φαινόταν;” ωστόσο δεν δοκιμάστηκε εκείνη την περίοδο. Το παιχνίδι θα αποτρέπει τους έμπειρους παίκτες να δυσκολεύουν τις ζωές των καινούριων σύμφωνα με τα λεγόμενά του: “Όχι, αυτό δεν έχει πλάκα. Έχει δηλαδή πλάκα για όποιον σας σκοτώνει, αλλά όχι για εσάς. Ο θάνατος είναι ήδη αρκετά κακός στο παιχνίδι, επειδή χάνετε χρόνο, επομένως δεν νιώθαμε πως χρειάζονταν επιπλέον ποινές. Θέλουμε να σιγουρέψουμε ότι δεν θα χάνετε την πρόοδο σας”.
Το Fallout 76 θα κυκλοφορήσει στις 14 Νοεμβρίου για PC, PS4 και Xbox One.
Διαβάστε περισσότερα για το Fallout 76 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.