Ειδήσεις Άλλες Ειδήσεις Kojima: "Δεν είμαι προφήτης της πανδημίας, αν ήμουν θα έφτιαχνα ένα παιχνίδι που θα πουλούσε περισσότερο"

Kojima: "Δεν είμαι προφήτης της πανδημίας, αν ήμουν θα έφτιαχνα ένα παιχνίδι που θα πουλούσε περισσότερο"

Tuesday, 14 Jul 2020  | in Άλλες Ειδήσεις | Γράφτηκε από τον Μάνος Γρυπάρης  
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Το 1988 σε ηλικία 5 ετών ο πατέρας του έφερε σπίτι έναν Amstrad 6128. Το 1990 ακολούθησε η Amiga 500, ένα Atari 2600 και λίγα χρόνια μετά κατά σειρά η Amiga 1200, το NES και το πρώτο PC. Από εκείνη την χρονική περίοδο μέχρι σήμερα έχει στην κατοχή του πάνω από 35 κονσόλες προερχόμενες από σχεδόν όλες τις κατασκευάστριες εταιρείες και αρκετές εκ των οποίων ιδιαίτερα σπάνιες. Παίζει κυρίως Sports, RPG/MMORPG, Strategy, Fighting και Racing games, ενώ δεν λέει ποτέ όχι στα Platform (ειδικά αν είναι Super Mario) και σε σενάρια με συμπαθητικούς χαρακτήρες, στο στυλ των Nathan Drake, Lara Croft και John Shepard.
Hot
https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/f0/71/c5/hideo-kojima-summer-game-fest-69-1594665941.jpg
 

Kojima: "Δεν είμαι προφήτης της πανδημίας, αν ήμουν θα έφτιαχνα ένα παιχνίδι που θα πουλούσε περισσότερο"

Ο Ιάπωνας απάντησε στην πλακίτσα που του γίνεται. [UPDATE]

Υπάρχουν διάφορες ατάκες που κυκλοφορούν online σχετικά με τις "προφητείες" του Kojima, όπως για παράδειγμα για την σειρά Metal Gear, ενώ υπάρχουν και αναφορές για το Death Stranding που λένε ότι έχει προφητέψει το πως θα μπορούσε να είναι ο κόσμος στην πανδημία. 

Ο Hideo Kojima απάντησε σε όλα αυτά και δήλωσε σε συνέντευξή του στο Summer Games Fest και στον Geoff Keighley: "Δεν είμαι προφήτης, αλλά αν ήμουν τότε θα δημιουργούσα ένα παιχνίδι που θα πουλούσε περισσότερο".

 



[UPDATE: 14/7/20 – Kojima: Δεν προέβλεψα την πανδημία] Ο Hideo Kojima πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Ποτέ δεν φανταζόμασταν ότι μια πανδημία τέτοιου βεληνεκούς θα συνέβαινε. Θα μπορούσα απλώς να πω ότι κάτι στον κόσμο θα μπορούσε να συμβεί και πάλι δεν θα μπορούσα να προβλέψω αυτό που έγινε. Όταν σχεδίαζα το Death Stranding είδα σημάδια διαίρεσης ανάμεσα στην Αμερική και την Ευρώπη. Ακόμα και αν είμαστε όλοι συνδεδεμένοι μέσω του internet, υπήρχε μεγάλη σκέψη για τον ατομικισμό που ξεκίνησε τότε. Στο Death Stranding ήταν σχεδόν σαν ένας συναγερμός που ήθελα να βάλω στην κοινωνία του τι συμβαίνει. Στο Death Stranding μεταφέρουμε το μήνυμα πως είναι σημαντικό να σκεφτόμαστε με το πώς συνδεόμαστε με τους άλλους ανθρώπους".

Δείτε την πλήρη συνέντευξη παρακάτω:

 

Το Death Stranding κυκλοφορεί αύριο στα PC, ενώ μπορεί να κυκλοφορήσει και Death Stranding 2 σύμφωνα με τα tease του Kojima.

Διαβάστε το review του Death Stranding και συζητήστε για το Death Stranding 2 στο παρακάτω forum topic.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Notification