Ειδήσεις Άλλες Ειδήσεις Take-Two: "Στο μέλλον δεν θα καταλαβαίνετε την διαφορά μεταξύ γραφικών και πραγματικότητας"

Take-Two: "Στο μέλλον δεν θα καταλαβαίνετε την διαφορά μεταξύ γραφικών και πραγματικότητας"

Friday, 29 May 2020  | in Άλλες Ειδήσεις | Γράφτηκε από τον Βασίλης Κτενίδης   | (1 σχόλιο)
https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/3a/02/0c/take-two-44-1590763708.jpg
 

Take-Two: "Στο μέλλον δεν θα καταλαβαίνετε την διαφορά μεταξύ γραφικών και πραγματικότητας"

Ο Strauss Zelnick μιλάει για τις κονσόλες νέας γενιάς.

Ο επικεφαλής της Take-Two Interactive, μητρική της Rockstar Games και της 2K Games, έκανε μερικές δηλώσεις όσον αφορά τις κονσόλες νέας γενιάς, τα PlayStation 5 και Xbox Series X.

Ο Strauss Zelnick είπε ότι οι κονσόλες νέας γενιάς θα προσφέρουν πλουσιότερο και βαθύτερο gameplay: "Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για τις δυνατότητες που θα προφέρουν οι κονσόλες νέας γενιάς στις ομάδες ανάπτυξης. Εμείς προφανώς αναπτύσσουμε εδώ και λίγο καιρό games για τα νέα συστήματα, συνεπώς έχουμε εξοικειωθεί με τις δυνατότητες που προσφέρουν. Γενικώς προσφέρουν καλύτερη μνήμη, καλύτερα γραφικά, μεγαλύτερη πιστότητα και ομορφιά, περισσότερη λεπτότητα, περισσότερη ταχύτητα, περισσότερη ποικιλία και περισσότερο βάθος. Φυσικά και περισσότερους χαρακτήρες. Στο μέλλον τα συστήματα μας θα είναι τόσο προηγμένα που δεν θα μπορείτε να διακρίνεται την διαφορά ανάμεσα σε σκηνές δημιουργημένες σε PC και σε αυτές που θα δημιουργούνται με live κάμερες. Σε λίγο θα φτάσουμε το σημείο, όπου ο φωτορεαλισμός θα είναι εφικτός."

Ο Zelnick έφερε ως παράδειγμα τα Red Dead Redemption 2 και Red Dead Redemption 1 για να εξηγήσει το πως οι ομάδες ανάπτυξης εκμεταλλεύτηκαν την νέα τεχνολογία τότε, για την δημιουργία βαθύτερης εμπειρίας. Αναφέρει επίσης ότι τα γραφικά και η παρουσίαση της σειράς NBA 2K είναι τόσο προηγμένα που είναι σχεδόν όσο καλό είναι το live broadcast των αγώνων του NBA.

Διευκρίνισε επίσης ότι παρά το ότι μελλοντικά ο φωτορεαλισμός θα είναι εφικτός, κάτι τέτοιο δεν σημαίνει ότι κάθε ομάδα ανάπτυξης της Take-Two θα έχει ως στόχο την ρεαλιστική απεικόνιση, δίνοντας για παράδειγμα την σειρά Borderlands, το οποίο θα παραμείνει στο στυλ του και μελλοντικά.

 

Διαβάστε περισσότερα για την Unreal Engine 5 που θα χρησιμοποιούν οι κονσόλες νέας γενιάς και συζητήστε για την Take-Two στο σχετικό forum topic.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 +1 Professor_Severus_Snape (Level 26) 29/05/2020 19:22
Το ζητούμενο είναι να καταλαβαίνουμε τη διαφορά στο gameplay μεταξύ ενός παιχνιδιού του 2025 κι ενός του 2010.
Notification