Ειδήσεις Άλλες Ειδήσεις Steam Deep Dive και αλλαγές στο game search

Steam Deep Dive και αλλαγές στο game search

Friday, 20 Sep 2019  | in Άλλες Ειδήσεις | Γράφτηκε από τον Σταμάτης Καράμπογας  
https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/35/e7/1e/deep-dive-steam-13-1568977746.jpg
 

Steam Deep Dive και αλλαγές στο game search

Το νέο discovery tool της Valve υπόσχεται πιο συναφή αποτελέσματα.

Άλλο ένα “πείραμα” της Steam Labs είδε το φως της δημοσιότητας. Αυτή την φορά ονομάζεται Deep Dive και στόχος του είναι να σας βοηθήσει να ανακαλύψετε games πιο κοντά στα γούστα σας.

Ειδικότερα το Diving Bell σχεδιάστηκε ως ένα νέο discovery tool για το Steam, παρόμοιο με το Interactive Recommender, όμως με εντελώς διαφορετική προσέγγιση. Αντί να χρησιμοποιεί το Steam history ώστε να σας προτείνει games, ξεκινάει με εσάς να βάζετε ένα game που σας αρέσει και μετά με διάφορους αλγόριθμους σας προτείνει μια ποικιλία παιχνιδιών που πληρούν τα κριτήρια που έχετε θέσει.

Ένα άλλο πείραμα είναι το Community Recommendations, μια νέα κατηγορία από προτεινόμενα games τα οποία περιλαμβάνουν games που προτείνουν οι χρήστες του Steam ενεργά.

Επίσης, την προηγούμενη εβδομάδα η Valve έκανε κάποιες αλλαγές στους μυστήριους αλγόριθμους του Steam προκειμένου να προτείνει games με μεγαλύτερη ακρίβεια. Όμως λίγο μετά το update, μερικοί indie developers παραπονέθηκαν ότι τα games τους εμφανίζονται λιγότερο στους χρήστες. Άλλοι developers ανέφεραν ότι δεν παρατήρησαν κάποια αλλαγή, έτσι δεν είναι σίγουροι αν πήγε κάτι λάθος.

Η Valve δήλωσε πως μιας και είναι καινούργιο feature θα γίνονται συχνά tweaks για κάποιο καιρό και αναγνώρισε το πως η αλλαγή αυτή πρότεινε περισσότερο games που είχαν ήδη κυκλοφορήσει από ότι τα upcoming games στην κατηγορία “More Like This”.

Ο developer του ScourgeBringer, Thomas Altenburger, νωρίτερα στην εβδομάδα δήλωσε πως αυτό το update είναι καταστροφικό για τους indie developers και τώρα δηλώνει πως “είναι αρκετά νωρίς για να κατανοήσουμε πλήρως τις επιπτώσεις αυτού του update, όμως φαίνεται πως έχει βελτιώσει τα views και την αναλογία wishlist/sales για δημοφιλής τίτλους… Αν ένα game πάει καλά, θα συνεχίσει να πάει καλά. Το πρόβλημα είναι στα games που δεν έχουν αρκετές πωλήσεις.”

 

 

Διαβάστε περισσότερα για το ScourgeBringer και συζητήστε για το Steam στο σχετικό forum topic. 

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Notification