Ειδήσεις Άλλες Ειδήσεις EA: "Υποστηρίζουμε την διαφορετικότητα σε όλα μας τα games"

EA: "Υποστηρίζουμε την διαφορετικότητα σε όλα μας τα games"

Monday, 22 Jun 2020  | in Άλλες Ειδήσεις | Γράφτηκε από τον Μάνος Γρυπάρης  
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Το 1988 σε ηλικία 5 ετών ο πατέρας του έφερε σπίτι έναν Amstrad 6128. Το 1990 ακολούθησε η Amiga 500, ένα Atari 2600 και λίγα χρόνια μετά κατά σειρά η Amiga 1200, το NES και το πρώτο PC. Από εκείνη την χρονική περίοδο μέχρι σήμερα έχει στην κατοχή του πάνω από 35 κονσόλες προερχόμενες από σχεδόν όλες τις κατασκευάστριες εταιρείες και αρκετές εκ των οποίων ιδιαίτερα σπάνιες. Παίζει κυρίως Sports, RPG/MMORPG, Strategy, Fighting και Racing games, ενώ δεν λέει ποτέ όχι στα Platform (ειδικά αν είναι Super Mario) και σε σενάρια με συμπαθητικούς χαρακτήρες, στο στυλ των Nathan Drake, Lara Croft και John Shepard.
https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/6a/f3/ca/ea-com-fifa19-kim-alex-danny-4-1592838738.jpg
 

EA: "Υποστηρίζουμε την διαφορετικότητα σε όλα μας τα games"

Η Kim Hunter στο FIFA ήταν μόνο η αρχή. Προσλήψεις με λογική της Ubisoft.

Η Laura Miele, Chief Studios Officer στην Electronic Arts, δήλωσε στο Games Industry ότι είναι σημαντικό για την εταιρεία της να υποστηρίζει την διαφορετικότητα, κάτι που έχει βάλει ως στόχο.

Στην EA έχουν δημιουργηθεί οδηγός για τους εργαζόμενους που ονομάζεται "Inclusion Framework". Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες ανάπτυξης, αναπτύσσουν -σύμφωνα με τον οδηγό- χαρακτήρες και ιστορίες οι οποίες θα έχουν την τάση προς την διαφορετικότητα. Για παράδειγμα, η Kim Hunter στη σειρά FIFA, αδερφή του Alex Hunter, ήταν ιδέα της Miele.

Η Miele δήλωσε τα εξής: "Θέλουμε να αναπτύσσουμε games για όλους. Τα games και οι χαρακτήρες τους θα πρέπει να έχουν το στοιχείο της διαφορετικότητας, όπως άλλωστε και οι κοινότητες χρηστών στις οποίες απευθυνόμαστε. Γι' αυτό και χρησιμοποιούμε το Inclusion Framework, μια σειρά από "φίλτρα", τα οποία έχουμε σχεδιάσει ώστε να προκαλούμε τον τρόπο σκέψης μας και να βοηθάμε τις εταιρείες ανάπτυξης να δημιουργούν χαρακτήρες και ιστορίες με διαφορετικότητα στα games μας. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα είναι το FIFA. Η ομάδα του FIFA δημιούργησε την ρομή και ολοκλήρωση με την εκτίμηση της διαφορετικότητας σε κάθε έκδοση. Με αυτό τον τρόπο, η ομάδα του FIFA εξασφάλισε ότι η Kim Hunter (σ.σ. αδερφή του Alex Hunter), ήταν ξεχωριστός και αυθεντικός χαρακτήρας και πρωτοπόρος. Ήταν η πρώτη γυναίκα παίκτρια σε ιστορία ενός Sports game.

H Miele πρόσθεσε επίσης ότι "Η EA εφαρμόζει αλλαγές στις ομάδες της και προωθεί την διαφορετικότητα. Περισσότερη διαφορετικότητα στις ομάδες ανάπτυξης σημαίνει μεγαλύτερη δημιουργικότητα. Αυτό θα ισχύσει και στους υπαλλήλους που θα προσλαμβάνουμε, στην ανάπτυξη της καριέρας του καθενός, στην κουλτούρα της εταιρείας, στα community μας και στο gaming industry στο σύνολό του". 

Η τακτική προσλήψεων σύμφωνα με την διαφορετικότητα, έχει ξεκινήσει από την Ubisoft, πληροφορία που διέρρευσε online το 2018 μέσω leaks. Πλέον, η EA είναι η πρώτη που ανακοινώνει κάτι τέτοιο επίσημα.

Διαβάστε ακόμη για το EA Positive Play Charter και συζητήστε για την Electronic Arts στο παρακάτω forum topic.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Notification