Ειδήσεις Software Phil Spencer: "H gaming βιομηχανία πηγαίνει προς το cloud gaming"

Phil Spencer: "H gaming βιομηχανία πηγαίνει προς το cloud gaming"

Tuesday, 13 Aug 2019  | in Software | Γράφτηκε από τον Μάνος Γρυπάρης  
https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/af/64/b8/phil-spencer-cloud-gaming-36-1565715737.jpg
 

Phil Spencer: "H gaming βιομηχανία πηγαίνει προς το cloud gaming"

Ωστόσο σέβεται όλους τους gamers για την απόφασή τους.

 

Δήλωση του ισχυρού άνδρα του Xbox.

Σε μια εποχή όπου πολλά συζητιούνται για το cloud gaming και που ένα σημαντικό ποσοστό κατόχων κονσολών έχουν μάθει στο συνδρομητικό μοντέλο PS Plus και Xbox Live, κυρίως για να παίζουν multiplayer games, ο Phil Spencer δήλωσε πολύ αισιόδοξος για το μέλλον του cloud gaming.

Συγκεκριμένα, θεωρεί ότι "Το cloud gaming είναι μία από τις κατευθύνσεις στις οποίες πηγαίνει η gaming βιομηχανία. Για μένα, είναι ότι θέλεις να κάνεις ως gamer και δεν εννοώ το να έχεις μια κονσόλα που να παίζει games είναι κάτι κακό ή δεν χρειάζεται. Απλά πιστεύω ότι το να οδηγηθούμε στο cloud gaming είναι κάτι αναπόφευκτο. Έχουμε περισσότερες συσκευές γύρω μας από όσες είχαμε ποτέ, είτε μιλάμε για ένα Xbox, είτε για ένα smartphone ή ένα Surface Hub. Απλά η σημερινή εποχή όπου οι συσκευές που ξέραμε θα έχουν αντικατασταθεί από cloud servers δεν έχει έρθει ακόμη".

Ο Spencer πρόσθεσε ότι "Όταν η Microsoft ανακοίνωσε το xCloud, πρόσθεσε ότι δουλεύει πάνω σε νέες κονσόλες αλλά δεν διευκρίνισε αν ετοιμάζει μία streaming κονσόλα. Πολλοί πίστεψαν ότι αυτή επρόκειτο να είναι η streaming κονσόλα που ετοιμάζαμε χωρίς DVD-Rom. Εμείς θεωρούμε ότι ακόμα και το κινητό σας μπορεί να είναι συσκευή για streaming και η κονσόλα που έχουμε σας επιτρέπει να παίξετε τα games τοπικά. Αν ωστόσο αγοράσατε ένα μεγάλο Gaming PC και θέλετε να παίζετε τα games σας εκεί τότε το σέβομαι και τότε θα σας προσφέρουμε απλά τις υπηρεσίες που έχουμε για το εκάστοτε format (σ.σ. εννοώντας το Game Pass). Αντίστοιχα, αν θέλετε να αγοράσετε ένα Xbox ή αν θέλετε να παίξετε Minecraft στο PlayStation, θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι οι υπηρεσίας μας θα βρίσκονται και εκεί.

Τέλος, ο Phil Spencer αναγνώρισε ότι στο cloud gaming υπάρχει και lag την δεδομένη στιγμή. Για να δούμε λοιπόν, άραγε το cloud gaming θα καταφέρει να επικρατήσει;

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Notification