Ειδήσεις Internet AlphaStar: AI από το StarCraft 2 για online αγώνες

AlphaStar: AI από το StarCraft 2 για online αγώνες

Friday, 01 Nov 2019  | in Internet | Γράφτηκε από τον Σταύρος Αντωνόπουλος  
https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/b7/98/d3/StarCraft-2-GameWorld-16-1562843786.jpg
 

AlphaStar: AI από το StarCraft 2 για online αγώνες

Το AlphaStar πλέον έφτασε Grandmaster επίπεδο στα ranks. [UPDATE]

[Aρχική δημοσίευση: 11/7/19] Η συγκεκριμένη AI τεχνολογία αποτελεί μια πειραματική δομική της εταιρίας artificial intelligence της Google, DeepMind, με σκοπό να παίρνει μέρος σε διάφορα matches για την συλλογή πληροφοριών.

Συγκεκριμένα η AlphaStar AI έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά ώστε να παίζει StarCraft 2 και τον περασμένο Ιανουαρίου υποβλήθηκε σε κάποια ακομα τεστ εκτός Ευρώπης, με τρομερή απόδοση. Έτσι μέρος του προγράμματος της μελέτης artificial intelligence τεχνολογιών, η AlphaStar θα αρχίσει να συμμετέχει σε κάποια παιχνίδια του StarCraft 2 στην Ευρώπη. Η AI θα λειτούργει απολύτως ανώνυμα μέσα στο παιχνίδι, ούτος ώστε οι παίκτες να μην γνωρίζουν ότι την αντιμετωπίζουν. Ωστόσο στα σκαμπανεβάσματα σε περίπτωση ήττας ή νίκης απέναντι της, ισχύουν κανονικά για το MMR.

Με την σειρά της η Blizzard θέλησε να εξηγήσει ώστε να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις ότι: " Η ανωνυμία της AlphaStar στο παιχνίδια βοηθά στην διασφάλιση των αποτελεσμάτων της πειραματικής αυτής διαδικασίας που θέλουμε να εκτελέσουμε, ώστε η εμπειρία της AI να πλησιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο ένα αληθινό 1v1 ladder match του StarCraft. Βοηθά επίσης στην διασφάλιση ότι όλα τα matches θα παίζονται κάτω από τις ίδιες συνθήκες. Η DeepMind θα κοινοποιήσει τα αποτελέσματα της έρευνας σε σχετικό επιστημονικό paper, μαζί με τα replays των matches που συμμετείχε η AlphaStar".
Τα πειράματα που θα λάβουν χώρα σε 1v1 matches από την AI θα είναι αρκετά και θα αφορούν τρία factions του παιχνιδιού. Η AI θα καταλαβαίνει που κινείται στον χάρτη χρησιμοποιώντας μια οπτική τύπου κάμερας ώστε να τον αναλύει. Έτσι δεν θα έχει καμία ιδέα για το τι συμβαίνει εκτός της οπτικής της από τον χάρτη. Ωστόσο θα έχει περισσότερους περιορισμούς στις κινήσεις της, ανά λεπτό και ανά δευτερόλεπτο, από όσο είχε τον Ιανουάριο στα προηγούμενα πειράματα.

Η υπηρεσία της AI θα είναι αυτόματα ενεργοποιημένη, όμως θα έχετε την δυνατότητα να την πετάτε εκτός αγώνα μέσω ενός παραθύρου που θα σας υπενθυμίζει την παρουσία της στον αγώνα. Τέλος, η ημερομηνία έναρξης του προγράμματος αλλά και ο αριθμός των παιχνιδιών που θα συμμετέχει η AlphaStar δεν αποκαλύπτονται ώστε να διατηρηθεί η ακεραιότητα του πειράματος.

[UPDATE: 1/11/19 - Το AlphaStar έφτασε Grandmaster επίπεδο στα ranks] Η άνοδος των μηχανών είναι ένα βήμα πιο κοντά στην πραγματικότητα καθώς ερευνητές ανακοινώνουν πως το AlphaStar AI, που χρησιμοποιεί το Google DeepMind, έχει φτάσει σε επίπεδο Grandmaster και με τις τρείς φυλές στο StarCraft 2.

Το AlphaStar AI νικάει pro StarCraft παίκτες από τον Ιανουάριο, όμως μόνο παίζοντας με Protoss και κάτω από πιο ευνοϊκές συνθήκες. Πλέον, οι ερευνητές μπορούν να πουν ότι το AI μπορεί να παίξει σε level Grandmaster “κάτω από πιο επαγγελματικά ευνοϊκές συνθήκες” και με τους ίδιους περιορισμούς όπως οι άνθρωποι, όπως το να βλέπει το game με κάμερα, καθώς και περιορισμούς στην συχνότητα κινήσεων.

“Πολλές εφαρμογές χρειάζονται τεχνητή νοημοσύνη για να συντονιστούν και να ανταγωνιστούν με άλλα μέσα. Ως μέσο για την επίτευξη αυτού του στόχου, χρησιμοποιήθηκε το StarCraft, καθώς αποτελεί σημαντική πρόκληση για το AI,” εξήγησε η αναλυτική έρευνα της Nature. “Μέσα στα χρόνια και πολλούς διαγωνισμούς μετά, τα πιο δυνατά μέσα απλοποίησαν κάποιους παράγοντες του game χρησιμοποιώντας υπεράνθρωπες ικανότητες. Παρόλα τα πλεονεκτήματα αυτά, κανένας από αυτούς δεν έφτασε τα skills των κορυφαίων παικτών του StarCraft.”

Έτσι αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε το StarCraft και με general-purpose learning τεχνικές και άλλες πιο πολύπλοκες μεθόδους, να ενισχύσουμε τον αλγόριθμο, ο οποίος χρησιμοποιεί τόσο δεδομένα από game με ανθρώπους, όσο και από games με bots. Όλα από διάφορα leagues, τα οποία βοήθησαν στην προσαρμογή των στρατηγικών του AI μέσω ενός νευρωνικού δικτύου. Αξιολογήσαμε το AI μας, το AlphaStar, σε ένα ολόκληρο game του StarCraft 2. To AlphaStar έλαβε Grandmaster level βαθμολογία και με τις τρείς φυλές και ήταν πάνω από το 99.8% των επίσημων ranked παικτών.”

 

 

Στην αρχή χρησιμοποιήθηκαν αυτές οι general-purpose machine learning τεχνικές, οι οποίες έκαναν το AI να προσπαθεί να νικήσει έναντι κάθε αντιπάλου. Ωστόσο, δημιουργήθηκε ένα group από AI, το οποίο ονομάζονταν “the League”, και είχε ως σκοπό την βελτίωση του αλγορίθμου, καθώς τα AI στο league δεν προσπαθούσαν να νικήσουν το ένα το άλλο κάθε φορά, αλλά έβρισκαν αδυναμίες σε στρατηγικές τους και μάθαιναν από αυτές. “Το κλειδί στην ανάπτυξη του αλγορίθμου ήταν το ότι να παίζεις μόνο για να νικήσεις δεν ήταν αρκετό. Έτσι χρειαζόμασταν και AI που να παίζουν μόνο για νικήσουν και AI που έβρισκαν τις αδυναμίες στις στρατηγικές των άλλων.”

“Γενικά, το πείραμα και η έρευνα μας δείχνει ότι χρησιμοποιώντας general-purpose learning τεχνικές μπορούν να αναπτυχθούν AI που να δουλεύουν σε αρκετά πολύπλοκα επίπεδα,” έγραφαν οι ερευνητές. “Οι τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν για την ανάπτυξη του AlphaStar θα βοηθήσουν επιπλέον στην ασφάλεια και την αντοχή των AI συστημάτων γενικά και ελπίζουμε στο μέλλον να μας βοηθήσει στο να συνεχίσουμε την ερευνά μας και σε real-world τομείς.”

 

Διαβάστε περισσότερα για το StarCraft και συζητήστε για αυτά στο σχετικό forum topic.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Notification