Ειδήσεις Action EA: "Το marketing του Anthem ήταν λάθος γιατί βιαστήκαμε να το κυκλοφορήσουμε"

EA: "Το marketing του Anthem ήταν λάθος γιατί βιαστήκαμε να το κυκλοφορήσουμε"

Friday, 17 May 2019  | in Action | Γράφτηκε από τον Σταμάτης Καράμπογας  
https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/c1/00/2a/anthem-93-1558116187.jpg
 

EA: "Το marketing του Anthem ήταν λάθος γιατί βιαστήκαμε να το κυκλοφορήσουμε"

 

Η Αμερικάνικη εταιρεία παραδέχεται τα προβλήματα.

Το Anthem ήταν ένα μπάχαλο όταν κυκλοφόρησε για τους συνδρομητές του Origin Access Premier, και βρίσκεται σε άσχημη κατάσταση ακόμα και μετά το “day one” patch που έλαβε μία πριν μια εβδομάδα.

anthem conviction

Ως αποτέλεσμα, η EA αναθεωρεί την στρατηγική που ακολουθεί για την κυκλοφορία online games, υποδηλώνοντας ότι το Anthem δυσκολεύεται στις πωλήσεις λόγω λαθών που έγιναν στο marketing. Είναι σαν να κατηγορείς το τηγάνι για το άψητο κοτόπουλο. Τα σχόλια προέρχονται από τα τηλεφωνήματα, της προηγούμενης εβδομάδας, των επενδυτών της EA. Απαντώντας σε μια ερώτηση σχετικά με τις χαμηλές πωλήσεις του Anthem στις αρχικές μέρες κυκλοφορίας του, ο CEO Andrew Wilson ξεκίνησε λέγοντας πως τα αποτελέσματα ήταν απρόβλεπτα. Όπως δήλωσε, “η BioWare ξεκίνησε κάνοντας παιχνίδια διάρκειας 40 με 80 ωρών offline, και μετά ανέλαβε να κάνει ένα παιχνίδι διάρκειας 40 με 80 ώρες offline και ακόμη 100 ή 200 ώρες online “. Μάλλον αργά το συνειδητοποίησε η EA.

Κατανοούμε τις δυσκολίες που έχουν στην κυκλοφορία παιχνίδια όπως το Anthem, όμως η EA έχει κυκλοφορήσει Battlefields, Need for Speeds, Titanfalls, και Apex Legends. Η BioWare μόνη της κυκλοφόρησε το Star Wars: The Old Republic. Η Bungie και η Ubisoft πρόσφατα κυκλοφόρησαν games παρόμοια του Anthem (Destiny 2 και The Division) και έμαθαν από τα λάθη τους. Υπάρχουν αρκετές παρόμοιες περιπτώσεις όπου το λανσάρισμα ενός live service game πήγε στραβά, έτσι όταν η EA λέει ότι μόλις τώρα έμαθε το μάθημα της, φαίνεται σα να παίζει θέατρο.

Anthem Storm 580x334

Όσο για το τι χρειάζεται να διορθώσει η EA, o Wilson ανέφερε ότι οι πρακτικές διασφάλισης ποιότητας και ανάπτυξης των παιχνιδιών θα αλλάξουν ραγδαία. Όμως αυτό δεν είναι όλο, επίσης ανέφερε ότι “πρέπει να αλλάξουμε τον τρόπο που κυκλοφορούμε τα νέα παιχνίδια”, άρα στο μέλλον θα αναμένουμε η εταιρία να απομακρυνθεί από τον παραδοσιακό τρόπο κυκλοφορίας των games, και να αρχίσει να τεστάρει τα games της χρησιμοποιώντας “soft launches- όπως βλέπετε στον χώρο των κινητών”. Αυτή είναι αρκετά περίεργη δήλωση για δύο λόγους. Αρχικά τα soft launches είναι πανταχού παρών στα PC, με εκτεταμένες περιόδους alpha, beta και early access, κατά δεύτερον η δήλωση αυτή αντιτίθεται στην μεγαλύτερη επιτυχία της EA για το 2019, την ολοκληρωμένη κυκλοφορία του Apex Legends.

 

Διαβάστε το review του Anthem και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

Ελάτε να παίξουμε μαζί Anthem γράφοντας το ID σας σε αυτό το forum topic.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Notification