Γιάννης Σιδηρόπουλος

Γιάννης Σιδηρόπουλος (JaGuAr)
Experience: 11388 (1392 points to next level)

 
600
18 hours 13 minutes ago
My Memory of Us 18 hours 13 minutes ago

Δύσκολη η φιλία εν καιρώ πολέμου.

Έχουμε δηλώσει αρκετές φορές πως τα Adventures είναι η εύκολη λύση για τους indie developers, αφού το συγκεκριμένο genre δίνει την ελευθερία και σε εταιρείες με μικρό budget στα ταμεία τους να δημιουργήσουν μία σύντομη ιστοριούλα, που άπαξ και έχει καλό σενάριο, ήδη πληρεί σχεδόν κάθε απαραίτητη προϋπόθεση για να πετύχει. Κάτι τέτοιο είχε και στα πλάνα της η Juggler Games, η πολωνική εταιρεία ανάπτυξης με έδρα την Βαρσοβία, με το πρώτο της project ονόματι My Memory of Us.

my memory of us 1
Παρότι δεν αναφέρονται κάπου κάποια σημαντικά ονόματα που να εργάζονται για λογαριασμό της Juggler Games, οι ίδιοι αποκαλούν τους εαυτούς τους “βετεράνους της βιομηχανίας”, που έχουν ως στόχο την παραγωγή ποιοτικών games. Στην προώθηση του παιχνιδιού βοήθησε η εκδότρια IMGN.PRO που έχε,ι στο ιστορικό της και το Husk αλλά και ορισμένα Track Simulators. Το συγκεκριμένο video game προκάλεσε τις εντυπώσεις σε ορισμένα indie events κερδίζοντας μικρά βραβεία, πράγμα που καθιστούσε ενδιαφέρον το αν το τελικό προϊόν θα σταθεί αντάξιο των προσδοκιών που δημιούργησε.

Ο φίλος στην ανάγκη φαίνεται
Όπως και τα περισσότερα games του είδους και ιδιαίτερα τα indies, το My Memory of Us ποντάρει στο γεμάτο ευαισθησία σενάριό του για να σας συγκλονίσει. Έτσι έχουμε ένα χαριτωμένο κοριτσάκι να επισκέπτεται μία τοποθεσία που θυμίζει βιβλιοθήκη και να συναντά έναν συμπαθέστατο παππούλη να αράζει στην ησυχία και την μοναξιά του. Εκείνος, άρχισε να της αφηγείται μία πολύ ενδιαφέρουσα και στενάχωρη ιστορία, την δική του παιδική ιστορία. Νωρίς νωρίς έχουμε ένα flashback που μας δείχνει τον ίδιο σε πολύ νεαρή ηλικία να κάνει παρέα με ένα άλλο κοριτσάκι το οποίο μοιάζει εμφανώς σε αυτό που περιγράφει την ιστορία, εξού και η απόφασή του να της ανοίξει την καρδιά του.

http://www.youtube.com/watch?v=4LBcxnNOpPs

Κάπως έτσι εισαγόμαστε στην πραγματική ιστορία του παιχνιδιού, που παρουσιάζει τα σημαντικά γεγονότα που έζησαν τα δύο αυτά παιδιά. Όλα τα μαθαίνουμε διά στόματος του παππού, που ισχυρίζεται πως παρά την ευτυχία που γέμιζε ζωντάνια τους δυο τους, όλα άλλαξαν όταν μία απρόσμενη απειλή σκέπασε την πόλη που έμεναν. Για την ακρίβεια ένας βασιλιάς ρομπότ έστειλε τους επίσης ρομποτικούς ακόλουθούς του να καταστρέψουν την πόλη των ανθρώπων. Όπως φαντάζεστε, η ζωή των δύο πρωταγωνιστών μας διαταράχθηκε άμεσα, αφού από την χαρά και την ξεγνοιασιά, βρέθηκαν να κινδυνεύουν.

Παρότι τα ρομπότ απέφευγαν να επιτεθούν σε αθώους πολίτες, έβαφαν με κόκκινο χρώμα τα ρούχα όσων είχαν ανάρμοστη συμπεριφορά και όσοι πιάνονταν με κόκκινο χρώμα στο παρουσιαστικό τους δεν είχαν πρόσβαση σε διάφορα σημεία της πόλης, ενώ τους απομάκρυναν αργότερα από την τοποθεσία που διέμεναν οδηγώντας τους στην “εξορία”. Ήταν αρκετά προβλέψιμο το ότι ένας από τους δύο χαρακτήρες και συγκεκριμένα το κοριτσάκι θα βαφόταν στα κόκκινα, πράγμα που έμελε να απειλήσει την ζωή της μικρής. Ο νεαρός όμως ήταν αποφασισμένος πως θα την ακολουθούσε σε κάθε της βήμα, αφού ο ένας στεκόταν στο πλάι του άλλου σε κάθε δυσκολία, σε σημείο που ξεπερνούσαν χέρι-χέρι (κυριολεκτικά) τα εμπόδιά τους και δεν σκόπευε να κάνει το αντίθετο ούτε τότε.

my memory of us 2
Πολλά μπράβο στην Juggler Games που μέσα από την ιστορία του παιχνιδιού καταφέρνει να περάσει πολύ όμορφα μηνύματα σχετικά με την φιλία και την αξία που δίνουμε στους ανθρώπους που αγαπάμε. Θέλανε συγκεκριμένα να πουν πως η πραγματική φιλία παραμένει δυνατή σε κάθε ανάγκη και πως ακόμα και στις δυσκολότερες καταστάσεις, πάντα μπορεί να προκύψει κάτι θετικό αν υπάρχει πίστη. Όλα όσα επιδίωκαν να πουν, τα καταφέρνουν με το παραπάνω, εξού και η ποιότητα της ιστορίας που θέλησαν να φέρουν στην ζωή και έφεραν. Το My Memory of Us προλαβαίνει μέσα σε 3 ώρες να σας δέσει με τους λίγους και καλούς χαρακτήρες του και να σας συγκινήσει με μεγάλη ευκολία, χωρίς να κουράσει, αλλά ρίχνοντας σας απλά το ένα δράμα μετά το άλλο. Αξιομνημόνευτο, πως ορισμένα γεγονότα του παιχνιδιού είναι αληθινά από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο (αν βγάλουμε φυσικά το όλο ρομποτικό στοιχείο).

Κάνε ό,τι περνάει από το χέρι σου
Έχουμε, λοιπόν, ένα side-scrolling Adventure σε έναν ασπρόμαυρο κόσμο και οι παίκτες καλούνται να χρησιμοποιήσουν και τους δύο χαρακτήρες ταυτοχρόνως για να ξεφύγουν από τα ρομπότ που παραμονεύουν. Καθένας από τους δύο πρωταγωνιστές διαθέτει διαφορετικούς μηχανισμούς που επηρεάζουν σημαντικά το gameplay και την λύση των πολυάριθμων puzzles που θα συναντήσετε στο My Memory of Us. Ξεκινώντας με το σκανταλιάρικο αγοράκι, μπορείτε να το χρησιμοποιείτε στις περιπτώσεις όπου θέλετε να περπατήσετε στις μύτες, για να μην κάνετε θόρυβο και όταν θέλετε να τυφλώσετε κάποιον εχθρικό χαρακτήρα, χρησιμοποιώντας τον φακό του για αντανάκλαση του φωτός. Παράλληλα, επειδή το κοριτσάκι βάφεται εν τέλει στα κόκκινα, το αγόρι θα είναι η μόνη σας λύση για είσοδο σε περιοχές που απαγορεύονται οι “red folks”, ενώ είναι και μεγάλο κλεφτρόνι, αφού μπορεί να πάρει στα κρυφά διάφορα αντικείμενα από τους εχθρούς σας, πάντοτε προς την εκπλήρωση κάποιας καλής πράξης.

my memory of us 3
Το κοριτσάκι από την άλλη πλευρά, ειδικεύεται στην ταχύτητα κινήσεων αφού τρέχει με διπλάσια ταχύτητα σε σχέση με τον φίλο της, ενώ αργότερα αποκτά και μία σφεντόνα που θα σας φανεί χρήσιμη σε πάρα πολλά σημεία του παιχνιδιού. Οφείλετε να γνωρίζετε και να αντιλαμβάνεστε το πότε θα σας χρησιμέψει ο εκάστοτε χαρακτήρας, ενώ μπορείτε να τους αλλάξετε με ένα μόλις κουμπί/πλήκτρο ανά πάσα στιγμή. Το ωραίο και γλυκό στοιχείο του gameplay, που θα μαλακώσει και τις πιο σκληρές καρδιές, είναι η δυνατότητα που σας παρέχεται να πιάνεστε χεράκι-χεράκι με τον δεύτερο χαρακτήρα και να πραγματοποιείτε όλες τις παραπάνω διαδικασίες και κινήσεις, ανάλογα με τις απαιτήσεις των puzzles ή των κινδύνων στον δρόμο σας. Μόλις μάθετε να χρησιμοποιείτε με ευκολία τον κάθε χαρακτήρα, θα προχωράτε όλο και πιο γρήγορα στο παιχνίδι, ωστόσο αν η Juggler Games έβαζε και ένα mechanic παραπάνω δεν θα χαλούσε και ο κόσμος…

Η αγάπη, η έννοια, η εμπιστοσύνη, είναι τα κύρια συναισθήματα που θα νιώσετε παίζοντας, ενώ ο φόβος να χαθούν όλα αυτά θα σας φέρει αρκετά κοντά στους χαρακτήρες.

Puzzles για αρχάριους
Το Puzzle κομμάτι σκεπάζει σχεδόν όλο το My Memory of Us, με τους δύο χαρακτήρες να πρέπει να αλληλεπιδράσουν με άλλα πλάσματα και διάφορα αντικείμενα για να βρουν λύση στο πρόβλημά τους. Αυτό μπορεί να είναι κάποιο εμπόδιο, κάποια απαγορευμένη περιοχή, διασώσεις μεταξύ τους και άλλες δυσκολίες στις οποίες θα βρείτε λύση μόνο αν ρίξετε τις απαραίτητες ματιές σε όλες τις διαθέσιμες τοποθεσίες. Κοινώς, αν ένα αντικείμενο ή ένας κωδικός για την είσοδό σας σε μία κρυφή πύλη είναι οι μόνο τρόποι για να συνεχίσετε την πορεία σας, δεν αποκλείεται η λύση των γρίφων σας να βρίσκεται σε άλλο χώρο, προηγούμενο ή και επόμενο. Τις περισσότερες φορές, διατηρείται ένα μοτίβο στο οποίο θα πρέπει να αποσπάσετε την προσοχή κάποιου αντιπάλου, ενώ με τον άλλο χαρακτήρα να κλέβετε κάτι, είτε να ανοίγετε κάποιον δρόμο για να ξεφύγετε.

my memory of us 4
Τα puzzles έχουν πολλά κοινά στοιχεία μεταξύ τους, ωστόσο υπάρχουν αρκετοί τύποι δοκιμασιών. Όσα αντικείμενα πρέπει να χρησιμοποιηθούν πάση θυσία στο εκάστοτε puzzle έχουν κόκκινο χρώμα, επομένως “φωνάζουν” πως πρέπει να τα χρησιμοποιήσετε, εφόσον όλα τα άλλα σχέδια του χώρου περιορίζονται σε ασπρόμαυρες αποχρώσεις. Ως προς την δυσκολία τους είναι αρκετά απλά, ωστόσο απαιτούν στοιχειώδη σκέψη και λίγη παρατηρητικότητα. Το όλο gameplay είναι, με άλλα λόγια, αρκετά απλό με πολύ συγκεκριμένες κινήσεις, δείχνοντας ότι είναι φτωχό, χωρίς όμως να σημαίνει πως δεν είναι ευχάριστο. Αντιθέτως, τα συνεχόμενα puzzles ενεργοποιούν τον νου των παικτών και τους προκαλούν να δράσουν συνδυαστικά μπας και βρεθούν επιτέλους σε κάποιο ασφαλές σημείο.

Μία άχρωμη εμπειρία
Ο τεχνικός τομέας καταφέρνει για ακόμα μία φορά να προδώσει το μικρό budget που έχει στην κατοχή της η Juggler Games στην συγκεκριμένη περίπτωση. Μπορεί το γλυκανάλατο art style του παιχνιδιού και τα χαρωπά του 2D σχέδια να είναι αρεστά στο μάτι, όμως η επίσης φτωχή παρουσίαση των animations και η κοινή απεικόνιση σχεδόν κάθε κομπάρσου χαρακτήρα ήταν εμφανή στοιχεία. Η αχρωμία του τοπίου, από την μία ταιριάζει στο setting, στην παλαιότητα των γεγονότων και στο στενάχωρο κλίμα της αφήγησης, όμως κουράζει το μάτι και καθιστά ξεκάθαρο μέσω των κόκκινων αντικειμένων πως το παιχνίδι θα ήταν αρκετά πιο όμορφο με την παρουσία έστω και λίγων χρωμάτων. Έχει αρκετή μαυρίλα για ένα στενάχωρο video game που εξιστορεί τα γεγονότα του με χαριτωμένο τρόπο.

my memory of us 5
Ούτε ο ήχος πάει πίσω…Η κλασική 60’s μουσική στο background είναι αρκετά ταιριαστή, αλλά παραμένει σχεδόν ίδια με μικρές αλλαγές, καθόλη την διάρκεια του παιχνιδιού. Voice-Acting δεν υφίσταται, αντιθέτως οι developers προτίμησαν να δώσουν φωνή στους χαρακτήρες με μουγκρητά και κραυγές. Στην αρχή φαίνεται ωραία προσέγγιση, ωστόσο όσο περνάει η ώρα γίνεται όλο και πιο εκνευριστικό. Καλύτερα να μην βάζανε καθόλου φωνή στους χαρακτήρες, αν δεν είχαν σκοπό να δώσουν πραγματική ομιλία στους πρωταγωνιστές και μη. Ο μόνος εξ αυτών που μιλάει κανονικά είναι ο παππούς-αφηγητής, η ερμηνεία και του ύφος του οποίου ανταπεξέρχονται στα πρότυπα που ο καθένας θα δημιουργούσε στο κεφάλι του για έναν παππού που λέει την ιστορία του. Κατά τα άλλα ο ηχητικός τομέας απογοητεύει.

Καλή η φιλία, αλλά δεν φτάνει
Πράγματι, το My Memory of Us παρουσιάζει πολύ όμορφα τις αναμνήσεις του παππού και της μικρής του φίλης, καθιστώντας το σενάριο του παιχνιδιού τον κυριότερο λόγο ύπαρξής του. Η συγκινητική του ιστορία θα ζουλήξει πολλές καρδιές και ευαισθητοποιήσει αρκετούς gamers, ενώ το gameplay έχει ωραίο ρυθμό και εξίσου ευχάριστα στοιχεία που σας αποτρέπουν από το να βαρεθείτε το παιχνίδι πριν καν προλάβετε να το τελειώσετε, στις μόλις 3-4 ώρες που ζητάει από τον χρόνο σας.

my memory of us 6
Παρόλα αυτά, ο τεχνικός του τομέας και το χαμηλό budget της Juggler Games δεν χωρούν αμφισβήτηση και είναι πράγματα που μπορεί να αντιληφθεί εύκολα κάποιος που θα δοκιμάσει το παιχνίδι. Το My Memory of Us συνίσταται αυστηρά για όσους λατρεύουν τις ποιοτικές ιστορίες στα games και δεν ασχολούνται τόσο με άλλους τομείς. Σίγουρα πρόκειται για ένα video game με ωραία μηνύματα που θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερο υπό άλλες συνθήκες, όμως δεν είναι.

Θετικά:
- Υπερβολικά συγκινητική ιστορία
- Χαριτωμένοι χαρακτήρες
- Ενδιαφέροντες μηχανισμοί
- Αμέτρητα puzzles
- Συνδυαστική χρήση των δύο χαρακτήρων
- Ωραίο setting βασισμένο σε αληθινά γεγονότα

Αρνητικά:
- Χαμηλό επίπεδο δυσκολίας στα puzzles
- Φτωχά σχέδια
- Απαράλλαχτο soundtrack
- Πολύ μικρή διάρκεια
- Κουραστικό voice-acting
- Αχρείαστα collectibles

Βαθμολογία
Γραφικά: 5
Ήχος: 5
Σενάριο: 8
Gameplay: 7
Αντοχή: 4
Γενικά: 6

Μία άκρως συγκινητική ιστορία, αυστηρά ακατάλληλη για ευαίσθητους, που προδίδεται, δυστυχώς, από το χαμηλό κόστος ανάπτυξής της.

Γιάννης Σιδηρόπουλος

Γιάννης Σιδηρόπουλος created a new topic ' My Memory of Us' in the forum. 20 hours 21 minutes ago

Το My Memory of Us είναι ένα ακόμη Adventure με στοιχεία Puzzle, το οποίο παρουσιάζει την ιστοράι δύο μικρών παιδιών που διακινδύνευσαν την φιλία τους αλλά και τις ζωές τους σε μία εμπόλεμη περιοχή. Το παιχνίδι καλεί τους παίκτες να χρησιμοποιήσουν και τους δύο πρωταγωνιστικούς χαρακτήρες στον δρόμο τους προς την σωτηρία.
www.youtube.com/watch?v=QspV4m9pxrg
Σύντομα θα σας παρουσιάσουμε το σχετικό review!

Read More...

Γιάννης Σιδηρόπουλος created a new topic ' My Memory of Us' in the forum. 20 hours 21 minutes ago

Το My Memory of Us είναι ένα ακόμη Adventure με στοιχεία Puzzle, το οποίο παρουσιάζει την ιστοράι δύο μικρών παιδιών που διακινδύνευσαν την φιλία τους αλλά και τις ζωές τους σε μία εμπόλεμη περιοχή. Το παιχνίδι καλεί τους παίκτες να χρησιμοποιήσουν και τους δύο πρωταγωνιστικούς χαρακτήρες στον δρόμο τους προς την σωτηρία.
www.youtube.com/watch?v=QspV4m9pxrg
Σύντομα θα σας παρουσιάσουμε το σχετικό review!

Read More...

Γιάννης Σιδηρόπουλος replied to the topic 'OneShot' in the forum. 5 days ago

Διαβάστε το review του OneShot

Το OneShot είναι ένα ακόμα σύντομο video game που ανήκει στην κατηγορία των Adventures, ωστόσο φέρει και αρκετά Puzzle στοιχεία. Πρόκειται για ένα παιχνίδι που είναι ικανό να σας δημιουργήσει πολλά ερωτηματικά ως προς το storyline αλλά και το gameplay, ωστόσο όσο περισσότερο ασχοληθείτε μαζί του, τόσα περισσότερα θα αντιληφθείτε. Η ουσία είναι πως πρέπει να βοηθήσετε τον γατόμορφο πρωταγωνιστικό χαρακτήρα να ανακτήσει το φως στον περίεργο κόσμο που έχιε βρεθεί. Εσείς αναλαμβάνετε τον ρόλο του ίδιου του Θεού, αφού έχετε γνώσεις που δεν έχει κανένας χαρακτήρας εντός του παιχνιδιού.

Όλα αυτά, χάρις στο γεγονός το ότι το παιχνίδι σας ζητά να ψάξετε και εκτός του παραθύρου που χρησιμοποιείτε για το παιχνίδι, ώστε να βρείτε λύση στα ερωτήματά σας. Το OneShot διαθέτει μία πολύ πρωτότυπη ιστορία, που σίγουρα θα αγγίξει τις καρδιές πολλών gamers που θα του δώσουν την ευκαιρία. Έχει πολλά θέματα που θα σας δυσκολέψουν, κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με την καθοδήγηση στον χώρο, παρόλα αυτά, είναι ένα πολύ "ψαγμένο" indie για να δοκιμάσετε.

Read More...

7 days ago
Blizzard: Επιβεβαιώθηκε το cross-play στο Diablo III 7 days ago

Δεν αποκαλύφθηκε η ημερομηνία έναρξής του.

Η Blizzard δείχνει αποφασισμένη να κάνει το επόμενο βήμα.

Πρόκειται για μία εταιρεία που έχει εκφράσει την διάθεσή της στο παρελθόν για να προσφέρει δυνατότητα cross-play στα games που αναπτύσσει. Αυτή την φορά, στο προσκήνιο βρέθηκε ένας αντιπρόσωπος τα Blizzard, ο οποίος απάντησε σε ερώτηση που του έγινε σχετικά με την δυνατότητα cross-play στο Diablo 3 όταν μίλησε στο Business Insider Australia.

Η απάντησή του ήταν θετική, μάλιστα είπε κατά λέξη: “Το ερώτημα δεν είναι το αν θα γίνει, αλλά το πότε”, επιβεβαιώνοντας πως η δυνατότητα cross-platform είναι στα σχέδια της Blizzard και για το Diablo III, χωρίς ωστόσο να γνωρίζουν με σιγουριά το πότε θα το εφαρμόσουν και στην πράξη. Θυμίζουμε πως η κυκλοφορία του παιχνιδιού στο Nintendo Switch είναι καθοδόν, ενώ το BlizzCon του Νοεμβρίου ίσως είναι το event στο οποίο θα έχουμε κάποια ανακοίνωση.

Διαβάστε τις φήμες για το Diablo 4 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

7 days ago
Διαρροές από 30 indie games γνωστών developers 7 days ago

Αναμένουν την απαραίτητη χρηματοδότηση.

Έρχονται πολλά indie games από γνωστούς developers.

Η ανακοίνωση των EU Education, Audiovisual και EACEA προκάλεσε έντονη εντύπωση, αφού αποκάλυψαν μία λίστα με 30 games τα οποία θα χρηματοδοτήσουν σαν εταιρείες για να αναπτυχθούν. Πρόκειται για games που ναι μεν θα δημιουργηθούν από τους αντίστοιχους indie developers, ωστόσο αφορά τις εταιρείες που βρίσκονται στο “πάνω ράφι”.

Ανάμεσά τους βρίσκουμε τις Tequila Works, Zoink AB και No Code που ετοιμάζουν games που ονομάζονται Lumberjack, Roll Them Bones και Stranded αντίστοιχα. Αυτές οι ονομασίες φυσικά αποτελούν κωδικές ονομασίες των projects και όχι τα ονόματα με τα οποία θα κυκλοφορήσουν στην αγορά. Μάλιστα αναγράφουν τα ποσά που οφείλουν να προσφέρουν στην εκάστοτε εταιρεία για την ανάπτυξη κάθε παιχνιδιού.

Στην λίστα βλέπουμε εταιρείες από διάφορες χώρες, ενώ δεν είναι βέβαιο το πόσα από αυτά θα έχουν αίσιο τέλος κυκλοφορώντας εν τέλει. Άλλα στούντιο που βλέπουμε στην λίστα είναι τα Jujubee, Untold Games, Punch Punk και Isometric Dreams.

Διαβάστε για την υπηρεσία streaming για indie games και συζητήστε για αυτήν στο σχετικό forum topic.

7 days ago
Senua's Scholarships: Υποτροφίες για σπουδές ψυχικής υγείας 7 days ago

Με πρωτοβουλία της Ninja Theory.

Η ανάπτυξη του Hellblade: Senua’s Sacrifice άνοιξε νέους δρόμους για την εταιρεία.

Το Hellblade: Senua’s Sacrifice ήταν ένα από τα games που συγκλόνισαν τους πάντες με το περιεχόμενό του και τα βαθιά νοήματά του. Το σχετικά μικρό budget που χρειάστηκε για να ανπτυχθεί ως indie από την Ninja Theory δεν στάθηκε εμπόδιο στο να αποτελέσει ένα από τα διαμάντια του 2017. Το αποτέλεσμα ήταν τόσο εντυπωσιακό όπου η εταιρεία τράβηξε τα βλέμματα πάνω της και εντάχθηκε εν τέλει στο δυναμικό της Microsoft, όπως ανακοινώθηκε από τον Phil Spencer στην περασμένη Ε3.

Η Ninja Theory χρειάστηκε να επικοινωνήσει με αρκετούς ανθρώπους που ειδικεύονται στην νευρολογία και την ψυχική υγεία, ώστε να μπορέσει να παρουσιάσει με ακρίβεια τον εσωτερικό κόσμο της πρωταγωνίστριας. Αυτό βοήθησε αρκετούς από τους εργαζομένους της να ενδιαφερθούν σε βάθος για το θέμα, σε σημείο όπου αποφάσισαν να γιορτάσουν την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας ανακοινώνοντας την δημιουργία ενός οργανισμού που θα προσφέρει υποτροφίες και σπουδές σε αυτό το κομμάτι.

http://www.youtube.com/watch?v=kP1K3HTrB7s

Ο οργανισμός αυτός θα φέρει την ονομασία Senua’s Scholarship και θα δίνει τα απαραίτητα χρήματα σε νέους μαθητές για να σπουδάσουν στο Cambridge Recovery College East πάνω στο κομμάτι της ψυχικής υγείας. Θα τους δώσει επίσης την ευκαιρία να αναζητήσουν νέα ανοίγματα στην καριέρα τους, ή να επιστρέψουν σε παλιές περιπτώσεις, μέσα από την διάγνωση και το λεγόμενο mental health challenge. Παράλληλα, η Ninja Theory δημοσίευσε ένα 25λεπτο βίντεο στο οποίο παρουσιάζει το πώς συνεργάστηκαν με τους αρμόδιους για την δημιουργία του Hellblade.

http://www.youtube.com/watch?v=31PbCTS4Sq4

Δείτε περισσότερες λεπτομέρειες για την υποτροφία του Senua’s Scholarship.

Διαβάστε το review του Hellblade: Senua’s Sacrifice και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

7 days ago
Το Forza Horizon 4 συγκέντρωσε 2 εκατομμύρια παίκτες 7 days ago

Την πρώτη εβδομάδα της κυκλοφορίας του.

Δικαιώνει τον χαρακτηρισμό του ως κορυφαίο Racing του έτους.

Το Forza Horizon 4 κυκλοφόρησε στις 2 Οκτωβρίου, αποτελώντας έναν ακόμη εξαιρετικό Racing τίτλο, ο οποίος εντάχθηκε με την σειρά του στο ρόστερ των αποκλειστικών τίτλων της Microsoft. Η κυκλοφορία του τόσο στα PC όσο και στο Xbox One αποδείχθηκε ιδιαίτερα καλοδεχούμενη από τους fans της σειράς της Playground Games, σε σημείο που σημείωσαν νέα ρεκόρ για ολόκληρο το franchise.

Συγκεκριμένα η Microsoft ανακοίνωσε πως το Forza Horizon 4 κατάφερε να συγκεντρώσει 2 εκατομμύρια παίκτες την πρώτη εβδομάδα της κυκλοφορίας του, καθιστώντας το παιχνίδι παράλληλα τον ταχύτερο, σε ρυθμό πωλήσεων, τίτλο της σειράς. Αυτό το νούμερο, δεν αφορά βέβαια αποκλειστικά τις πωλήσεις, αντιθέτως περιλαμβάνει και όσους είχαν το δικαίωμα να παίξουν το παιχνίδι μέσω της συνδρομής τους στο Xbox Game Pass.

Επιπλέον, παρέθεσαν κι άλλα στατιστικά, όπως για παράδειγμα το ότι οι παίκτες οδήγησαν 822 εκατομμύρια μίλια στον κόσμο του παιχνιδιού, ανακάλυψαν 377 εκατομμύρια δρόμους και αγόρασαν 74.4 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Παράλληλα, οι fans παρακολούθησαν περισσότερες από 4.6 εκατομμμύρια ώρες από το gameplay του Forza Horizon 4 στις πλατφόρμες των Twitch, YouTube, Facebook και Mixer.

Διαβάστε το review του Forza Horizon 4 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

7 days ago
Notification