Nikos Georgopoulos replied to the topic 'Hitman 3' in the forum. 1 month ago

Οι developers του Hitman εμπνεύστηκαν από τον Tarantino και την Coca-Cola

hitman-tarantino-coca-cola-39-1657054884.jpg


Taste the feeling!

Οι developers του Hitman εμπνεύστηκαν από την Coca-Cola και τον Tarantino.

Σε ένα επερχόμενο βιβλίο για τα stealth games, η IO Interactive, εταιρεία ανάπτυξης του Hitman αποκάλυψε πως ο Quentin Tarantino και η Coca-Cola ήταν πηγές έμπνευσης για το παιχνίδι. Η έμπνευση έρχεται από διάφορα μέρη, κάποια προφανή και κάποια όχι και τόσο. Έτσι, η είδηση πως εμπνεύστηκαν από τον Tarantino είναι αναμενόμενη αλλά για την Coca-Cola όχι και τόσο. Κι όμως ισχύουν και τα δύο.

Αυτή η πληροφορία μας έρχεται από το επερχόμενο βιβλίο του δημοσιογράφου Kirk McKnead με τίτλο “History of the Stealth Game”. Πρόσφατα μοιράστηκε μερικά αποσπάσματα από το βιβλίο του, όπου μίλησε με developers από την IO Interactive για το ανθρακούχο ποτό και τον διάσημο σκηνοθέτη. Το πρώτο απόσπασμα σχετίζεται με την αρχή του development του Hitman, όπου η IO Interacative πάσχιζε να διατηρήσει τα δικαιώματα του χαρακτήρα. Ήταν σκληρή μάχη στην αρχή καθώς η publisher Eidos Interactive ήθελε να πάρει τα δικαιώματα. Εν τέλει, ωστόσο, κατάφερε να τα διατηρήσει.


Here's an excerpt from my upcoming book. The chapter focuses on the formation of IO Interactive and the development of the Hitman series. Links to pre-order are included. Shares are massively appreciated. t.co/t6VN0XhcVN pic.twitter.com/Bu3OVv0BdM

— Kirk McKeand (@MckKirk) June 27, 2022

Έπειτα από αυτό η IO Interactive κατάφερε να δημιουργήσει ένα δυνατό και αναγνωρίσιμο brand. Ο συνιδρυτής της έστρεψε την προσοχή του προς την Coca-Cola και πως αν έχεις απλώς ένα C από ένα παλιό μπουκάλι, θα το αναγνωρίσεις. Η ιδέα της δημιουργίας μίας εικόνας που αναγνωρίζεις αμέσως χρησιμοποιήθηκε στον σχεδιασμό του Agent 47. Φυσικά μεγάλο μέρος της οφείλεται στην φαλάκρα του. “Μα αυτός θα μπορούσε να είναι οποιοσδήποτε καραφλός άνδρας με ένα κοστούμι,” έγραψε ο McKnead. “Έτσι η ομάδα πήρε έμπνευση από ένα μπουκάλι Coca-Cola και δημιούργησε ένα barcode στο πίσω μέρος του κεφαλιού του χαρακτήρα.”

Η έμπνευση από την δουλειά του Tarantino προέρχεται από τον art director, Tore Blydstal, ο οποίος ήθελε ένα διαφορετικό ύφος στο Hitman Absolution. “Με καθοριστική την επιρροή από τις ταινίες του Tarantino, το ύφος μεταβλήθηκε στο γνώριμο μαύρο χιούμορ της σειράς, με το Σικάγο να επιλέγεται ως setting λόγω της αστικής του ποικιλομορφίας, τους ερημότοπους του, τα κοιμισμένα του προάστια, την γοητευτική αρ ντεκό αρχιτεκτονική του και τα ενθουσιώδη αστικά τοπία του.”

Για εσάς που θέλετε να μάθετε περισσότερα για την ιστορία των stealth games, το “The History of the Stealth Game” θα κυκλοφορήσει στις 30 Οκτωβρίου.

Read More...

Notification