Featured
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης (Manos)
Experience: 98450 (3930 points to next level)

 
600
Μάνος Γρυπάρης απάντησε στο θέμα 'Championship Manager 2003-04' στο φόρουμ. 4 hours 39 minutes ago
9 hours 24 minutes ago
Παίζουμε Forza Horizon 4 9 hours 27 minutes ago

Οι εντυπώσεις μας από την Gamescom.

Στα πλαίσια της Gamescom θαυμάσαμε τα όμορφα αυτοκίνητα στο περίπτερο της Microsoft και παίξαμε Forza Horizon 4.

Δείτε την κούρσα μας η οποία χωρίζεται σε επιμέρους κούρσες. Όπως θα παρατηρήσετε υπάρχει πολύ μεγάλη ποικιία στις διαδρομές, οι οποίες εναλλάσσονται σχετικά γρήγορα.

http://www.youtube.com/watch?v=gCOhk-6_4s8

Διαβάστε το preview μας για το Forza Horizon 4ιαβάστε το preview μας για το Forza Horizon 4 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

 

Το Forza Horizon 4 θα κυκλοφορήσει στις 2 Οκτωβρίου 2018 για PC και Xbox One.

 

9 hours 31 minutes ago
Παίζουμε Fifa 19 demo με τον Alex Hunter 9 hours 31 minutes ago

Ρεάλ εναντίον Μάντσεστερ.

Με αφορμή την κυκλοφορία του Fifa 19 demo παίξαμε τον αγώνα του The Journey mode με τον Alex Hunter και συγκεκριμένα το ντέρμπι Ρεάλ Μαδρίτης - Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Δείτε μια πρώτη γεύση από τον χειρισμό ακριβείας και το A.I. του παιχνιδιού στο παρακάτω βίντεο:

http://www.youtube.com/watch?v=dQ1EM5vdWQo

Διαβάστε το preview του Fifa 19 και συζητήστε περισσότερα για αυτό στο σχετικό forum topic.

Το FIFA 19 θα κυκλοφορήσει στις 28 Σεπτεμβρίου για PC, PS4, Xbox One και Switch.

9 hours 34 minutes ago
Spider-Man video review 9 hours 34 minutes ago

Η καλύτερη περιπέτεια του ανθρώπου-αράχνη.

Το Spider-Man στο PS4 εμφανίστηκε ανανεωμένο, τόσο στον τεχνικό τομέα όσο και στο gameplay και στο GameWorld το τιμήσαμε με το σχετικό video review, το οποίο αποτελεί παράλληλα και το πρώτο του Γιάννη Σιδηρόπουλου.

Δείτε το σχετικό βίντεο παρακάτω:

http://www.youtube.com/watch?v=WnEcKjytxEg

Διαβάστε το review του Spider-Man και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.

9 hours 40 minutes ago
50 εκατομμύρια παίκτες για το Rocket League 9 hours 41 minutes ago

Σε μόλις τρία χρόνια.

Η εταιρεία ανάπτυξης Psyonix ανακοίνωσε ότι το Rocket League έφτασε τους 50 εκατομμύρια παίκτες μέσα σε τρία χρόνια και δύο μήνες.

Πριν από οκτώ μήνες ανακοινώθηκαν 40 εκατομμύρια παίκτες, κάτι που σημαίνει ότι το 2018 ήταν μια άκρως κερδοφόρα χρονιά για τους developers του μοναδικού Sports/Racing game στο οποίο σκοράρετε με...οχήματα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αριθμός αυτός δεν είναι απόλυτος όσον αφορά τις πωλήσεις, καθώς ορισμένοι παίκτες έχουν πολλαπλά accounts τα οποία προσμετρούν στο τελικό σύνολο.

Διαβάστε το review του Rocket League και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.

13 hours 54 minutes ago
Shadow of the Tomb Raider 13 hours 54 minutes ago

Parkour & Stealth Simulator 2018. 

Το τρίτο μέρος της prequel τριλογίας του Tomb Raider ολοκληρώνεται με την Eidos Montreal να παίρνει για πρώτη φορά την σκυτάλη από την Crystal Dynamics. Μια τριλογία που καθότι prequel κατάφερε να ανανεώσει επιτυχώς την σειρά και να της προσθέσει Action στοιχεία που τόσο πολύ χρειαζόταν, παίρνοντας σαφείς επιρροές από την σειρά Uncharted της Naughty Dog, με την προσθήκη ωστόσο RPG στοιχείων.

Από εκεί και πέρα οι ανησυχίες μας σχετικά με το αν η αγορά της νέας έκδοσης αξίζει εντείνονταν όποτε βλέπαμε το παιχνίδι σε E3 και Gamescom, ακριβώς επειδή δεν συναντούσαμε κάτι το πρωτότυπο σε θέμα gameplay. Οι ανησυχίες μας επιβεβαιώθηκαν όταν πιάσαμε στα χέρια μας την τελική έκδοση του Shadow of the Tomb Raider και καταλάβαμε ότι άλλη μια όμορφη περιπέτεια θα μετατραπεί σε “άρμεγμα αγελάδας”, τουτέστιν του καθιερωμένου 60αριού.

Σε χαμένες πόλεις
Το σενάριο του παιχνιδιού λαμβάνει χώρα στη Λατινική Αμερική, δύο μήνες μετά από τα γεγονότα του Rise of the Tomb Raider. Η Lara Croft και ο (friendzoned) φίλος της Jonah Maiva διερευνούν την δραστηριότητα της παραστρατιωτικής οργάνωσης Trinity, την οποία η Lara πολεμάει εδώ και πολλά χρόνια. Ο βασικός ανταγωνιστής σας εδώ είναι ο Pedro Dominguez, επικεφαλής του συμβουλίου της Trinity.

Κατά την διάρκεια της περιπέτειάς σας θα επισκεφθείτε διάφορες τοποθεσίες, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται και πραγματικές χαμένες πόλεις. Θα εκπλαγείτε από την δραστηριότητα της Trinity και τους σκοπούς της. Ως γνωστόν ενίοτε κυνηγάτε -εν μέρει- τους ίδιους στόχους για διαφορετικό σκοπό και κάτι τέτοιο ισχύει και σε αυτή την περίπτωση. Επίσης το σεναριακό κλισέ κατά το οποίο θα πρέπει για έναν χαζό λόγο να είστε μονίμως χωρίς τον Jonah τις κρίσιμες στιγμές καταντά πλέον εκνευριστικά προβλέψιμο.

https://www.youtube.com/watch?v=jKElvH4NA5c

Lara “Snake” Drake
Μετά τις κραυγαλέες ομοιότητες με το Uncharted, το Tomb Raider αποκτά και πλήρη στοιχεία Stealth. Σου λέει η Eidos Montreal “Αφού ο Kojima σταμάτησε το Metal Gear Solid δεν καλύπτουμε και το συγκεκριμένο κοινό”; Μάταια όμως. Οι αποστολές διεξάγονται σε ελάχιστα τετραγωνικά μέτρα χώρου, με δάση και πυκνή βλάστηση που χαρακτηρίζει την Λατινική Αμερική κι αυτό είναι βούτυρο στο ψωμί σας. Ακόμα και στο Hard επίπεδο δυσκολίας, θα μπορείτε να κρυφείτε σε λάσπη, θάμνους ή κιβώτια, να αιφνιδιάσετε τους εχθρούς σας και να την βγάλετε καθαρή μόνο με stealth.

Υπάρχουν ωστόσο και κάποια σημεία στο παιχνίδι που απαιτούν επιδεξιότητα στη μάχη. Αυτά όμως είναι ελάχιστα και σας επιτρέπουν επίσης να τα βγάλετε με ευκολία, αφού οι εχθροί σας επιτίθενται σε πολύ μικρές ομάδες και σε ελάχιστο χώρο, σε βαθμό που να μην ανησυχήσετε σχεδόν ποτέ για πλαγιοκόπηση.

Το parkour έχει μια περίοπτη θέση στο παιχνίδι και μαζί με την εξερεύνηση και τα cutscenes καταλαμβάνει περίπου το 75%, με την δράση να περιορίζεται στο 25%, πάντοτε κατ’ εκτίμηση. Οι επιρροές από το Uncharted “φωνάζουν” από χιλιόμετρα. Υπάρχουν σκηνές στις οποίες δέχεστε καταιγίδα από πυρά και η Lara Croft ξεφεύγει στην κόψη του ξυραφιού, σε βαθμό που αν κασκαντέρ σε ταινία τραβούσε την σκηνή δέκα φορές θα επιζούσε την μία.

Όπλα και Skills
Το ρεπερτόριο όπλων της Lara περιλαμβάνει πιστόλι, rifles, shotguns και το κλασικό της τόξο, το οποίο εξαπολύει και διαφόρων ειδών ειδικά βέλη, όπως φλεγόμενα ή δηλητηριώδη. Η στόχευση είναι προβληματική, αφού η κάμερα στον ώμο που προσπαθεί σε ορισμένα σημεία να προσδώσει στοιχεία τρόμου, δεν αποδίδει καθόλου όταν οι εχθροί σας πλησιάζουν από πολύ κοντά ή όταν είστε σε κλειστό χώρο, κοντά σε τοίχο. Θα χρειαστεί να κρατήσετε μια απόσταση τουλάχιστον 5 μέτρων από τον εχθρό για να τον στοχεύσετε αποτελεσματικά.

Όσο προχωράτε και ολοκληρώνετε αποστολές, τόσο βρίσκετε campfires στα οποία αναβαθμίζετε τα skills σας σύμφωνα με τα skill points που σας έχουν δοθεί. Τα skills χωρίζονται στις κατηγορίες Seeker, Scavenger και Warrior, οι οποίες αναβαθμίζουν τις Survival ικανότητές σας, τα Stealth/Crafting skills και την χρήση όπλων αντίστοιχα. Ωστόσο, έχουν εντελώς άκομψη κατανομή στην οθόνη καθώς συμβολίζονται με ενωμένα τετραγωνάκια τα οποία ειδικά στην αρχή θα σας δυσκολέψουν στο να καταλάβετε ποιο είναι κάθε φορά το skill tree σας και ποιο skill πρέπει να ξεκλειδώσετε πρώτα πριν φτάσετε σε αυτό που έχετε βάλει στο μάτι.

Στα campfires μπορείτε επίσης να αλλάξετε εντελώς την εμφάνιση της Lara Croft και να φορέσετε κάποιο από τα…παλιά της skins, όπως αυτό του πρώτου Tomb Raider reboot ή ακόμα και πιο παλιών εκδόσεων όπως αυτά των πρώτων Tomb Raider! Το να βλέπετε την Lara με τετραγωνάκια και χωρίς lipsync, έστω για λίγη ώρα, έχει πραγματικά πολύ πλάκα στην εποχή μας και συγκίνηση ταυτόχρονα αφού μας θυμίζει τα παλιά. Υποστηρίζεται επίσης και crafting καθώς συλλέγετε resources και αναβαθμίζετε τα όπλα σας αυξάνοντας damage, γεμιστήρες κ.ο.κ. Βέβαια οι αναβαθμίσεις πηγαίνουν κατά βάση χαμένες, αφού εδώ η μάχη έρχεται σε δεύτερη μοίρα.

Μηδέν πρωτοτυπία σε μια ιστορία που απλά πρέπει να παίξετε για να έχετε να λέτε ότι ζήσατε την συγκεκριμένη περιπέτεια.

Το A.I. των εχθρών είναι αρκετά υποτυπώδες καθώς οι εχθροί σας (είτε πρόκειται για στρατιώτες, είτε για άλλου είδους πλάσματα) σας επιτίθενται χωρίς στρατηγική και με τις ίδιες επαναλαμβανόμενες κινήσεις. Έχουν κάνα δυο μοτίβα ο καθένας (πυροβολισμός ή κατά μέτωπο επίθεση και από κάποιους ρίψη χειροβομβίδων) και απλά τα επαναλαμβάνουν ενώ αργούν πολύ να αντιδράσουν. Επίσης, δεν αντιλαμβάνονται εύκολα την παρουσία σας γύρω τους. Μία ακόμη νέα προσθήκη είναι το κολύμπι, το οποίο υπάρχει σε αφθονία, καθώς η Lara θα περάσει περισσότερο χρόνο υποθαλάσσια, προσπαθώντας να κολυμπήσει μεγάλες αποστάσεις κάτω από το νερό και να αναπνεύσει ανά διαστήματα.

Γρίφοι
Το δυνατό σημείο της σειράς δυστυχώς αποδεικνύεται αρκετά αδύναμο. Τα puzzles του νέου Tomb Raider είναι επαναλαμβανόμενα. Σας ζητούν 3-4 συνηθισμένα μοτίβα, όπως το να εκτοξεύσετε βέλη και να ενώσετε το τόξο σας με σκοινιά τα οποία θα πρέπει να τραβήξετε, να ανεβείτε σε υψώματα και να μετακινήσετε καρότσια, να περιστρέψετε μοχλούς, να ενεργοποιήσετε διακόπτες ή να κατευθύνετε το νερό προς μία συγκεκριμένη φορά ενεργοποιώντας μύλους. Η δυσκολία τους είναι αρκετά βατή, ακόμα και για αρχάριους χρήστες. Επίσης, με το Survival Instinct, η οθόνη μαυρίζει και τα σημεία-κλειδιά εμφανίζονται κίτρινα, επομένως το pathfinding είναι πιο εύκολο από κάθε άλλη έκδοση.

Η διάρκεια του Shadow of the Tomb Raider κυμαίνεται σε 12-14 ώρες, ανάλογα με το πόσο χρόνο θα χρειαστείτε για να λύσετε τους γρίφους. Επίσης, στο διάστημα αυτό συνυπολογίσαμε και τα cutscenes. Γενικά με τόση εξερεύνηση και τόσα FMVs το παιχνίδι κάνει μια σαφή στροφή προς το casual κοινό. Προσφέρει δε επιπλέον προαιρετικές αποστολές, τις οποίες ξεκλειδώνετε εύκολα αν πιάσετε κουβέντα με NPCs σε διάφορες πόλεις από τις οποίες θα περάσετε. Υπάρχουν επίσης διάφορες μυστικές αποστολές μέσα σε κρυφά περάσματα ή σπηλιές, τις οποίες ανακαλύπτετε με εξερεύνηση. Το σενάριο μου φάνηκε μέτριο προς οριακά ενδιαφέρον. Είχε κάνα δυο συγκινητικές στιγμές, αλλά έκανε “κοιλιά” σε πολλά σημεία, αποτελώντας έτσι μια περιπέτεια που ανυπομονούσα να την δω να τελειώνει για να “λυτρωθώ”.

Πιο σοβαρή και πιο ώριμη
Στο Shadow of the Tomb Raider η Lara Croft παρουσιάζεται με πιο σεμνό ντύσιμο, καθώς οι γραφίστες δεν προσπαθούν να μας προσελκύσουν με την θηληκότητά της. Ντύνεται με παραδοσιακές ενδυμασίες και δείχνει το σκληρό της πρόσωπο. Τιμωρεί και σκοτώνει ακαριαία όποιον προσπαθήσει να σταθεί εμπόδιο στο δρόμο της, αναγνωρίζοντας όμως τους συμμάχους και τους εχθρούς της.

Τα animations της Lara και των εχθρών ή των άγριων πλασμάτων που θα συναντήσετε έχουν πολύ καλό σχεδιασμό, ενώ έχει δοθεί ιδιαίτερη βάση στο σχεδιασμό του περιβάλλοντος, ειδικά μέσα στις κατακόμβες και τους τάφους. Τα σπίτια και η βλάστηση θα μπορούσαν να έχουν καλύτερα textures και anti-aliasing, ενώ τα εφέ εκρήξεων θα σας ικανοποιήσουν. Γεγονός είναι πάντως ότι στις κονσόλες η ποιότητα των textures και η ανάλυση είναι υποδεέστερη από αυτή των PC. Στο Xbox One X το παιχνίδι ικανοποιεί περισσότερο καθώς παίζει στα 60 fps, αλλά στο PS4 Pro η απόδοση πέφτει στα 40 fps, κάτι που ευτυχώς δεν είναι τόσο εύκολα ορατό στο μάτι. Σε PS4 και Xbox One θα δείτε μέχρι και κάτω από 25 frames σε μάχες με πολλούς εχθρούς. Αμφότερα PS4 Pro και Xbox One X πρέπει να τρέξουν το παιχνίδι σε 1080p για να παράγουν αποτέλεσμα κοντά στα 60 fps. Διαφορετικά αν θέλετε 4K ανάλυση τότε στις κονσόλες θα βολευτείτε με 30 fps.

Στο voice acting οι ηθοποιοί δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, ειδικά η Camilla Luddington ως Lara και ο Earl Baylon ως Jonah. Η μουσική που κορυφώνει στις κατάλληλες στιγμές και τα λεπτομερή ηχητικά εφέ από τα όπλα και τα μαχαίρια δίνουν έναν ευχάριστο τόνο. Στο soundtrack περίμενα το κάτι παραπάνω και στο μεγαλύτερο διάστημα του παιχνιδιού, ωστόσο η μουσική δίνει το παρόν μόνο σε συγκεκριμένα σημεία.

Προβλέψιμο ως το τέλος
Το Shadow of the Tomb Raider δεν θα καταφέρει να σας ενθουσιάσει αν είστε νέος fan της σειράς. Αποτελεί μια ευχάριστη περιπέτεια περισσότερο για όσους δεν έχουν ξαναπαίξει ποτέ κάποιο από τα prequel, μιας και δεν έχει σχεδόν κανένα νέο στοιχείο.

Η Lara ωριμάζει μέσα από αυτή την ιστορία σαν άτομο και καταλαβαίνει τα λάθη της, ενώ κάποιες φορές τα βάζει με τον εαυτό της και σκέφτεται διπλά τις αποφάσεις της, σε σύγκριση με τα δύο πρώτα μέρη όπου την διακατείχε ο νεανικός ενθουσιασμός της. Το να βλέπει κάποιος την εξέλιξή της ως ηρωίδα είναι κάτι το ευχάριστο, αν και σεναριακά δεν θα ενθουσιαστείτε, μιας και με εξαίρεση 1-2 σκηνές, δεν υπάρχουν στιγμές με έντονα συναισθήματα, γέλιο ή διαλόγους γεμάτους ένταση, παρά μόνο οι σόλο εξερευνήσεις της Lara στις οποίες μονολογεί με τον εαυτό της. Σε γενικές γραμμές η Eidos Montreal έπαιξε εντελώς safe, έστησε τα πάντα πάνω στον ίδιο κώδικα, δεν πρωτοτύπησε και υπό αυτή την έννοια δεν προσφέρει κάτι το καινούργιο που θα προσελκύσει το ενδιαφέρον σας για την σειρά. Ας ελπίσουμε όμως η κάτω βόλτα να μην συνεχίσει και στα μελλοντικά Tomb Raider, με σκοπό να δούμε επιτέλους κάτι το πραγματικά πρωτότυπο που θα αξίζει το ενδιαφέρον μας.

Θετικά:
- Όμορφος σχεδιασμός της Lara Croft με στολές από το παρελθόν
- Πλήθος από skills και δυνατότητα χρήσης εμφάνισης από παλιές εκδόσεις
- Οι προαιρετικές αποστολές επεκτείνουν ελαφρώς την διάρκεια
- Οι ερμηνείες των voice actors
- Πολύ εύκολο pathfinding

Αρνητικά:
- Προβληματική over-the-shoulder κάμερα στη στόχευση
- Σχεδόν καμία πρωτοτυπία/προσθήκη στο gameplay
- Το μικρό ποσοστό δράσης το κάνουν βαρετό
- Επαναλαμβανόμενοι γρίφοι
- Η casual “στροφή” και το μη ανταγωνιστικό A.I.

Βαθμολογία
Γραφικά: 8.5
Ήχος: 8.5
Gameplay: 7.5
Σενάριο: 7.5
Αντοχή: 7.5
Γενικά: 7.6

Το υποδεέστερο Tomb Raider των τελευταίων ετών που δεν προσφέρει κάτι το νέο, αλλά μια ενδιαφέρουσα περιπέτεια για όποιον δεν έχει ξαναδοκιμάσει την σειρά.

Μάνος Γρυπάρης

15 hours 34 minutes ago
Ubisoft, Sony, Bethesda και Firaxis προσφέρουν εργασία στους απολυμένους της Telltale 15 hours 34 minutes ago

Μέσω ανακοινώσεων.

Μετά το κλείσιμο της Telltale Games που άφησε στο δρόμο 250 άτομα, πλήθος εταιρειών προσέφεραν εργασία στα άτομα που απολύθηκαν.

Οι Ubisoft, Sony, Bethesda και Firaxis ανακοίνωσαν μέσω του Twitter και των επίσημων site τους ότι προσφέρουν εργασία στους απολυμένους της Telltale Games, δίνοντας links προς τις αγγελίες εργασίας.

Από την Sony το παρόν έδωσαν οι Sony Santa Monica, Naughty Dog, Guerilla και Sony Bend.

Δείτε αναλυτικά όλες τις αγγελίες των εταιρειών.

Διαβάστε τα reviews από όλα τα games της Telltale και συζητήστε για την εταιρεία στο σχετικό forum topic.

18 hours 11 minutes ago
Notification