Ο συνολικός χρόνος που αφιέρωσαν οι παίκτες στο Spider-Man: Miles Morales ξεπερνά τα 11.000 χρόνια

Το Marvel's Spider-Man: Miles Morales είναι ένα από τα πιο δημοφιλή games της Sony. Αυτό δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη, δεδομένης της τεράστιας επιτυχίας του προκατόχου του, καθώς και επειδή είναι Spider-Man. Το παιχνίδι έχει πουλήσει 6,5 εκατομμύρια αντίτυπα μέχρι σήμερα σε PS5 και PS4, και αυτό δεν είναι το μόνο φοβερό στατιστικό για το παιχνίδι. Η Insomniac Games δημοσίευσε κάποια ενδιαφέροντα στατιστικά παικτών που είναι εξαιρετικά για τους λάτρεις των αριθμών.

Tο πιο αξιοσημείωτο είναι το στατιστικό που λέει πως το παιχνίδι έχει παιχτεί για περισσότερα από 11.000 χρόνια συνολικά. Αυτός είναι ένας συγκλονιστικός αριθμός. Μερικοί πρόχειροι υπολογισμοί αποκαλύπτουν ότι ο μέσος χρόνος που δαπανάται για καθένα από τα 6,5 εκατομμύρια αντίτυπα είναι περίπου 15 ώρες. Αυτό φαίνεται λιγότερο εντυπωσιακό, αλλά δεν έχουμε αμφιβολία ότι η Insomniac θα είναι ευχαριστημένη με αυτό το στατικό. Μιλάμε με ανακριβή στατιστικά εδώ, αλλά φαίνεται ότι ο μέσος παίκτης τουλάχιστον έπαιξε το παιχνίδι μέχρι το τέλος, κάτι το οποίο δεν μπορεί να ειπωθεί για τα περισσότερα games.

Tα στατιστικά δείχνουν επίσης ότι οι παίκτες έχουν νικήσει πάνω από 7 δισεκατομμύρια εχθρούς, έχουν σταματήσει 190 εκατομμύρια εγκλήματα και έχουν ανέβει στο μετρό 62 εκατομμύρια φορές. Το συνολικό μήνυμα είναι ότι οι άνθρωποι έχουν παίξει πολύ αυτό το παιχνίδι και ότι τους αρέσει πολύ η στολή με την γάτο πάνω στο σακίδιο.

Εσείς πόσο χρόνο αφιερώσατε στο παιχνίδι;
 

Read More...

Τα Final Fantasy pixel remasters δέχονται review bombing στο Metacritic

Τα τρία πρώτα μέρη του Final Fantasy pixel remasters κυκλοφορούν τώρα στο Steam, ενώ τα επόμενα τρία πιθανότατα θα ακολουθήσουν σύντομα. Αν και τα άθλια fonts έχουν επικριθεί από πολλούς, αυτός δεν είναι ο λόγος που και τα τρία έχουν βομβαρδιστεί με χαμηλές βαθμολογίες στο Metacritic. Ο βασικός λόγος είναι το ότι δεν θα είναι διαθέσιμα για κονσόλες.

Το πρώτο Final Fantasy έφτασε στο σημείο να έχει βαθμολογία 1,7, αλλά όπως σημειώνει το TheGamer, αυτή είχε φτάσει στο 0,7. Το Final Fantasy 2 έχει βαθμολογία 0,8 και το Final Fantasy 3 1,9. Σε κάθε περίπτωση οφείλεται σε μια σειρά από κριτικές χρηστών που δίνουν στα games μηδέν. Η κριτική που επαναλαμβάνεται και στα τρία games είναι η εξής: "Θέλουμε να μπορούμε να παίζουμε αυτά τα games σε κονσόλες. Κλασικά παιχνίδια όπως το Final Fantasy δεν πρέπει να βρίσκονται μόνο κινητό τηλέφωνο και υπολογιστές. Αλλά αλλάξτε τα fonts πριν τα κυκλοφορήσετε στις κονσόλες. Ευχαριστώ!".

Σε κάθε περίπτωση, μόνο 11 ή 12 αξιολογήσεις είναι χαμηλότερες του μέσου όρου, κάτι που φαίνεται να είναι ένας ακόμη λόγος για να μην δίνουμε μεγάλο βάρος στους χρήστες. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι μέσοι όροι βαθμολογίας που προέρχονται από πολλαπλές δημοσιεύσεις με εντελώς διαφορετικές μετρήσεις για την εκχώρηση αυτών των βαθμολογιών είναι πολύ καλύτερο σύστημα. 

Σύμφωνα με τη σελίδα του SteamDB, το Final Fantasy 4 pixel remaster έχει ημερομηνία κυκλοφορίας στις 19 Αυγούστου. Tα επόμενα δύο έχουν ημερομηνίες 9 Σεπτεμβρίου και 30 Σεπτεμβρίου. Κανένα από αυτά δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη επίσημα, οπότε να είστε επιφυλακτικοί.

Ποια είναι η άποψή σας για το θέμα;

Read More...

Η έκδοση του Game Pass του The Ascent δεν υποστηρίζει DLSS και ray-tracing

Η δυστοπική μητρόπολη του The Ascent αποτελεί πραγματικά ένα όμορφο θέαμα. Δυστυχώς, κατά την κυκλοφορία, ήταν ελαφρώς λιγότερο θεαματική στην έκδοση του Game Pass σε σχέση με την έκδοση του Steam, με το ray-tracing και το DLSS να απουσιάζουν.

Ευτυχώς, φαίνεται ότι η Neon Giant θα επιλύσει το θέμα, καθώς σχεδιάζει να φέρει την έκδοση της Microsoft στο ίδιο επίπεδο με αυτή του Steam. Δημοσιεύοντας ως απάντηση σε έναν απογοητευμένο παίκτη, ο επίσημος λογαριασμός της Neon Giant υποσχέθηκε διορθώσεις στο DLSS, στο ray-tracing αλλά και σε ένα λιγότερο γνωστό ζήτημα που κάνει τους χρόνους φόρτωσης να διαρκούν δύο φορές περισσότερο στην έκδοση του Game Pass.

Από την έκδοση του Game Pass απουσιάζει η επιλογή για το DLSS. Και ενώ οι βιβλιοθήκες Nvidia .dll που το υποστηρίζουν εμφανίστηκαν στο διαδίκτυο, ο τρόπος με τον οποίο είναι “συσκευασμένοι” οι τίτλοι του Game Pass τα έχει κάνει όλα πολύ πιο δύσκολα. Είναι κρίμα γιατί το setting του The Ascent's μπορεί να κοιτάξει στα ίσα αυτό του Cyberpunk 2077. Η βροχή και τα αστραφτερά neon, είναι αυτό που θα θέλατε να δείτε να σε μία δυστοπική κοινωνία. Ας ελπίσουμε ότι οι συνδρομητές του Game Pass δεν θα πρέπει να περιμένουν πολύ για να δουν το The Ascent στα καλύτερά του.

Εσείς δοκιμάσατε το The Ascent;

Read More...

Η ομάδα ανάπτυξης του Astro Bot ετοιμάζει “το πιο φιλόδοξο παιχνίδι της ως τώρα” Η Asobi, είναι γνώστη για τη σειρά Astro Bot, η οποία μέχρι τώρα περιλαμβάνει το Astro Bot Rescue Mission για το PlayStation VR, το Astro Bot Playroom για το PlayStation 4 και το Astroom's Playroom για το PlayStation 5.Όταν η Sony έκλεισε την ομάδα ανάπτυξης Japan Studio, νωρίτερα φέτος, ένα από τα γκρουπ του οργανισμού, η Team Asobi, έγινε μια αυτόνομη εταιρία ανάπτυξης και κυκλοφόρησε πρόσφατα ένα νέο site. Στο site αναφέρεται: "Αυτή τη στιγμή δουλεύουμε σκληρά στο πιο φιλόδοξο παιχνίδι μας!". Δεν έχουν αναφερθεί περισσότερες λεπτομέρειες για το παιχνίδι. Η ομάδα ψάχνει επίσης να προσλάβει προσωπικό για αρκετούς νέους ρόλους. Η ενότητα “Jobs” αναφέρει τις διαθέσιμες θέσει που αφορούν gameplay programmer, game designer και audio designer.Επιπλέον, τα τμήματα engine και art προσπαθούν να επεκταθούν πολύ. Η ομάδα μηχανών αναζητά προγραμματιστές VFX, γραφικών και κινούμενων σχεδίων, ενώ η καλλιτεχνική ομάδα αναζητά προσωπικό που θα αναλάβει το περιβάλλον, τους 3D χαρακτήρες, και τα FX. Η εταιρία ψάχνει ακόμα έναν animator και έναν technical artist.www.youtube.com/watch?v=lu5VXrEqgcoΤον Ιούνιο, ο διευθυντής της εταιρίας Nicolas Doucet είπε ότι η Team Asobi “μεγαλώνει”. Επίσης, μας προϊδέασε ότι το επόμενο project τους θα εκμεταλλευτεί τις μοναδικές και καινοτόμες δυνατότητες του PlayStation 5 και του DualSense. Το Astro’s Playroom είναι ιδανικό για τα χαρακτηριστικά του PS5, οπότε είναι λογικό το επόμενο project της εταιρίας να στραφεί περισσότερο προς αυτή την κατεύθυνση. Ας ελπίσουμε ότι θα δούμε κάτι σύντομα από την ομάδα Asobi.

Πώς σας φαίνεται το νέο project της Asobi;

Read More...

Το Half-Life 2 θα αποκτήσει remaster, από την ομάδα πίσω από το mod, Half Life 2: Update του 2015, σε ένα project που προφανώς δεν συγκρίνεται με προηγούμενο έργο τους και φαίνεται πως ίσως να έχει την ευλογία της ίδιας της Valve.

Μια λίστα SteamDB ονομάζει αυτό το νέο project Half-Life 2: Remastered Collection και περιλαμβάνει μια σημείωση που λέει ότι "αυτό είναι ένα mod από τον Filip Victor, δεν σχετίζεται με τη Valve", σε περίπτωση που όλοι ενθουσιαστήκαμε λίγο παραπάνω. Αυτό ίσως να είναι λίγο άδικο, βέβαια, επειδή συχνά αφήνεται στα communities να βελτιώσουν τους παλαιότερους τίτλους της Valve, όπως και με το Half-Life: Black Mesa, που είναι ένα ολικό remake του πρώτου παιχνιδιού. Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό, χρειάστηκε πάνω από μια δεκαετία για να φτάσει στην τελική του μορφή, δεν συμμετείχε καθόλου η Valve και τώρα είναι σίγουρα ο καλύτερος τρόπος για να παίξετε αυτό το παιχνίδι.

Η Valve δεν έχει σχολιάσει ακόμα αυτό το νέο project και φυσικά μια λίστα SteamDB δεν μεταφράζεται απαραίτητα σε σελίδα προϊόντος Steam. Πιθανότατα, το νέο αυτό project, θα ακολουθήσει τον δρόμο που χάραξε το Black Mesa. Το μόνο που ζητούσε δηλαδή η Valve σε εκείνη την περίπτωση ήταν η λέξη “Source” να αφαιρεθεί από τον τίτλο, για να αποφευχθούν τυχόν παρεξηγήσεις.

www.youtube.com/watch?v=NI9aSFHJRO0

Το Half-Life 2: Update προσφέρει αρκετές βελτιώσεις, όπως διορθώσεις σφαλμάτων, καλύτερος φωτισμός και ομίχλη, νέα εφέ σωματιδίων, HDR και μια λειτουργία με community σχολιασμό από γνωστούς Half-Life 2 Youtubers. Όταν ρωτήθηκε για το αν θα επεκτείνει το mod στο Half-Life 2: Episode 1 και Episode 2 σε ένα φόρουμ του Steam τον Μάρτιο, ο Victor είπε ότι οι ενημερώσεις για τα επεισόδια θα είναι σημαντικές. Τώρα φαίνεται ότι θα είναι τελικά μέρη της Remastered Collection.

Δεν υπάρχει ημερομηνία κυκλοφορίας για το Half-Life 2: Remastered Collection, με τον Victor να αναφέρει ότι: "Η νέα έκδοση θα κάνει το HL2: Update/Episodes να ντρέπεται. Αλλά δεν έχουμε ακόμα ημερομηνία κυκλοφορίας". Σε ότι αφορά το Half-Life 2 Update mod, αυτό το mod δείχνει την αξία αυτών των κοινοτικών έργων καθώς, από την κυκλοφορία του, η Valve βελτιώνει αθόρυβα το «επίσημο» Half-Life 2 σε μια κατάσταση όπου τώρα είναι καλύτερα από ποτέ.

Θα δοκιμάσετε το mod όταν κυκλοφορήσει;

Read More...

Notification