Συνεχίζοντας το Ghostrunner, αρχίζουν να φαίνονται τα πρώτα ψήγματα ενός κλασσικού Cyberpunk σεναρίου, με μυστηριώδεις ευεργέτες, τεχνητές νοημοσύνες, συνομωσίες και προσπάθεια ολοκληρωτικού ελέγχου. Δεν έχω υψηλές προσδοκίες στον συγκεκριμένο τομέα, αλλά μέχρι στιγμής είναι συνεπές στα βασικά σημεία του είδους.

Χάρηκα πολύ την απεικόνιση του Voidworld, ουσιαστικά της ψηφιακής πραγματικότητας αλλά με έναν αρκετά πρωτόγονο τρόπο. Η σχετική αισθητική αντλεί από πρώϊμες εκδοχές του VR όπως η αυθεντική ταινία Tron, το Johnny Mnemonic, το Hackers και άλλες ταινίες της δεκαετίας του '80 και των αρχών της δεκαετίας του '90. Εξαιρετικός φόρος τιμής σε ότι προηγήθηκε στο είδος του Cyberpunk.

Εμφανίστηκαν επίσης τα upgrades των δυνατοτήτων του χαρακτήρα, τα οποία έχουν την μορφή σχημάτων που τοποθετείτε σε ένα συγκεκριμένο διαθέσιμο χώρο, ο οποίος αντιπροσωπεύει τον σκληρό σας δίσκο. Ουσιαστικά προσπαθείτε να στριμώξετε αυτά που θέλετε να διαθέτετε, σα να παίζατε Tetris ή να προσπαθούσατε να διαχειριστείτε το inventory σας στο Diablo.

Read More...

Ανέλαβα να γράψω review για το Ghostrunner. Προτού πω περισσότερα, αυτό είναι ένα screenshot μετά την ολοκλήρωση του πρώτου μόλις level.

BzSuexT.jpg

47+ λεπτά με 209 θανάτους. Και δεν έχει να κάνει με έλλειψη ικανότητας, πέραν ίσως από την ικανότητα να αντιληφθώ έγκαιρα ότι έπρεπε να ρίξω ελάχιστα την ανάλυση για να τρέχει με λίγο καλύτερη ροή το παιχνίδι γιατί αρχικά απέδιδα τα προβλήματα ανταπόκρισης στην ευαισθησία του ποντικιού. Το Ghostrunner είναι γρήγορο, είναι θανάσιμο και δεδομένου ότι ανακατεύει parkour με FPS δράση όπου πεθαίνετε με ένα χτύπημα, θα βρεθείτε συχνά στο κενό ή χτυπημένοι από σφαίρες.

Αν και η όλη του σύλληψη θυμίζει αρκετά το Mirror's Edge (και η εμφάνιση του χαρακτήρα σας τον Zer0 από το δεύτερο Borderlands) το gameplay καθαυτό φέρνει περισσότερο στα Hotline Miami, όπου θα σκοτώνεστε ξανά και ξανά μέχρι να βρείτε την τέλεια χορογραφία θανάτου για να περάσετε μέχρι το επόμενο checkpoint. Το γεγονός ότι μπορείτε να ακολουθήσετε περισσότερες από μία διαδρομές σημαίνει ότι θα πειραματιστείτε, οπότε αν κολλήσετε κάπου μπορείτε να δοκιμάσετε μια άλλη προσέγγιση, μέχρι όμως να μάθετε και σε αυτήν την περίπτωση το τι πρέπει να κάνετε, θα πεθάνετε μερικές ακόμη φορές. Γενικά ο θάνατος στο Ghostrunner είναι μια διδακτική εμπειρία που δεν θα πρέπει να σας φοβίζει αλλά να σας μαθαίνει για την επόμενη προσπάθεια.

Περισσότερα τις ερχόμενες ημέρες και όταν με το καλό δημοσιευτεί το review.

 


Read More...

O Keith Gill είπε ότι ίσα που καταλαβαίνει τι συνέβη με το GameStop
Gill-64-1613833235.jpg
Στα πλαίσια της εξέτασής του από το Κογκρέσο σχετικά με την μετοχή του GameStop, o Keith Gill δήλωσε ότι μετά βίας καταλαβαίνει τι ακριβώς συνέβη.

Ο Gill, ο οποίος γράφει συχνά στην σελίδα WallStreetBets στο Reddit, ήταν σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνος για το τεράστιο άλμα στην αξία της μετοχής του GameStop που είχε ως αποτέλεσμα να γίνει ο ίδιος πολυεκατομμυριούχος και να ζημιωθούν όσοι είχαν σορτάρει στο χρηματιστήριο με την ελπίδα να πέσει η αξία της.

Στα πλαίσια της ακρόασής του από το Κογκρέσο σχετικά με την υπόθεση GameStop, o Gill ομολόγησε ότι “ελάχιστα” καταλαβαίνει ορισμένα στοιχεία των γεγονότων του προηγούμενου μήνα, μεταξύ των οποίων η απόφαση της Robinhood να απαγορεύσει τις αγορές όταν η μετοχή του GameStop είχε φτάσει το αποκορύφωμά της με αξία εκατοντάδες δολάρια. “Είναι ανησυχητικό πόσα λίγα γνωρίζουμε σχετικά με τις ενδότερες λειτουργίες του χρηματιστηρίου και είμαι ευγνώμων που αυτή η Επιτροπή διερευνά το τι συνέβη” είπε.

Πέραν του Gill, ο οποίος κατονομάζεται σε ομαδική αγωγή εναντίον του ως υπαίτιος για απάτη, άλλοι οι οποίοι κλήθηκαν στα πλαίσια της ακρόασης ήταν ο διευθύνων σύμβουλος της Robinhood,Vlad Tenev, ο διευθύνων σύμβουλος της Melvin Capital, Gabriel Plotkin και ο διευθύνων σύμβουλος του Reddit, Steve Huffman. Η Melvin Capital είναι ένα hedge fund που είχε σορτάρει την μετοχή του GameStop και χρειάστηκε διάσωση μετά την απώλεια μεγάλων χρηματικών ποσών όσο η αξία της μετοχής ανέβαινε.

Αν και απάντησε αναλυτικά στις ερωτήσεις που του έγιναν, ο Gill προφανώς θεώρησε ότι η όλη διαδικασία ήταν και λίγο αστεία. Κάποια στιγμή μάλιστα που το μικρόφωνό του παρουσίασε πρόβλημα, είπε “δεν είμαι γάτα”, αναφερόμενος στο πρόσφατο viral βίντεο ενός δικηγόρου που χρησιμοποίησε κατά λάθος ένα φίλτρο γάτας στο Zoom ενώ απευθυνόταν σε έναν δικαστή.

Read More...

To Twitch αντικατέστησε τον ήχο της εμφάνισης των Metallica στην BlizzCon
Για να μην γίνει καταγγελία DMCA.

AT-cm-1058580491-preview-86-1613831365.jpg
Οι Metallica, βετεράνοι του BlizzCon, επέστρεψαν για τους εορτασμούς του φετινού event αλλά η συναυλία τους αμαυρώθηκε από το Twitch, το οποίο στη μέση του τραγουδιού που έπαιζαν αντεκατέστησε τον ήχο με μια μελωδία από καμπανάκια, πιθανότατα για να αποφύγει καταγγελία DMCA κατά της Blizzard.

Το βίντεο, το οποίο μοιράστηκε στο Twitter ο ειδικός των esports, Rod Breslau, δείχνει το συγκρότημα να παίζει, σε πλήρη άγνοια ότι όσοι παρακολουθούσαν άκουγαν κάτι πολύ διαφορετικό. Σχολιάζει μάλιστα ότι “αυτή είναι η παρούσα κατάσταση του Twitch: το επίσημο κανάλι του Twitch Gaming διέκοψε την ζωντανή συναυλία των Metallica για να παίξει 8bit φολκ μουσική προκειμένου να αποφύγει το DMCA”.
 
Η αλλαγή έγινε μεν στο κανάλι Twitch Gaming, αλλά όχι σε άλλα κανάλια του Twitch ή σε εκείνο της Blizzard, ούτε έγινε αντιληπτή από όσους παρακολουθούσαν το livestream μέσω του καναλιού της Blizzard στο YouΤube.

Διάφοροι που έκαναν σχόλια online επισήμαναν την ειρωνεία του να συμβεί αυτό στους Metallica. Το συγκρότημα, ειδικά ο ντράμερ Lars Ulrich, έχει κριτικάρει έντονα την διακίνηση μουσικών αρχείων online και οι Metallica είχαν μια πολύκροτη διαμάχη με το Napster το 2000.

Read More...

Γιάννης Παπαργυρίου replied to the topic 'Turok' in the forum. 4 days ago

Τα Turok 1 και 2 Remastered εμφανίστηκαν στο PS Store
Με ημερομηνία κυκλοφορίας.

Turok-Remaster-42-1613829446.jpg
Φήμες ήθελαν τα Turok 1 και 2 remastered να κυκλοφορούν και για PS4 μετά από τον εντοπισμό σχετικής λίστας με Trophies πέρυσι και πλέον με την εμφάνιση των σχετικών σελίδων στο PS Store, οι οποίες αναφέρουν την 25η Φεβρουαρίου ως ημερομηνία κυκλοφορίας τους, θεωρείται σχεδόν βέβαιο, παρά την έλλειψη επίσημης σχετικής ανακοίνωσης.

Το remaster του πρώτου παιχνιδιού για το Nintendo 64 που έχει αναπτύξει η Nightdive Studios μπορεί να βρεθεί με μια αναζήτηση στο PS Store. Επιπλέον, εάν κάνετε αναζήτηση μέσω της εφαρμογής του PS για smartphone, μπορείτε επίσης να βρείτε σελίδα για το Turok 2: Seeds of Evil. Και οι δύο σελίδες περιέχουν screenshots, πλήρη περιγραφή κι αναφέρουν την 25η Φεβρουαρίου ως κοινή ημερομηνία κυκλοφορίας.

Τα δύο remaster είναι ήδη διαθέσιμα εδώ και χρόνια για άλλα format, όπως Xbox One και Switch. Η έκδοση για PS4 δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί επίσημα, αλλά με όλες τις παραπάνω πληροφορίες να εμφανίζονται στο επίσημο κατάστημα του PS, είναι πλέον σαν να ανακοινώθηκε.

Τα Turok 1 και 2 Remastered θα κυκλοφορήσουν για PS4 στις 25 Φεβρουαρίου.

Read More...

Βίντεο παρουσιάζει πιθανές αιτίες
Για το drift στο DualSense.

Drift-11-1613827849.jpg
Βίντεο στο YouTube από το κανάλι iFixit δείχνει το άνοιγμα ενός DualSense και παρουσιάζει πιθανές αιτίες για το stick drift.

Σύμφωνα με το βίντεο, τόσο το DualSense όσο και το DualShock 4 αλλά και τα χειριστήρια του Xbox One και Xbox One Elite χρησιμοποιούν ετοιμοπαράδοτο joystick hardware “με μια μακρά ιστορία προβλέψιμων προβλημάτων που μπορούν αποφευχθούν”. Η έρευνα του iFixit βρήκε ότι τα μέρη που αποτελούν τα εν λόγω joysticks “μπορούν εύκολα να ξεπεράσουν την λειτουργική διάρκεια ζωής τους με μόλις λίγο παραπάνω από 400 ώρες χρήσης για gaming”.
 

 
Το drift καθαυτό φαίνεται να σχετίζεται με φθορά στα ποτενσιόμετρα. Τα ποτενσιόμετρα είναι αντιστάσεις τριπλού τερματικού με κυλιόμενη ή περιστρεφόμενη επαφή (στην περίπτωση του DualSense ισχύει το δεύτερο) που έχουν ως αποτέλεσμα την μεταβολή της τάσης του ρεύματος ώστε να μετράται η θέση που μετακινείτε το joystick. Τα περισσότερα μοντέρνα χειριστήρια έχουν τα ποτενσιόμετρά τους στο εσωτερικό τους.
 
Υπάρχουν ωστόσο κι άλλες πιθανές αιτίες για το drift. Καθώς μετακινείτε το joystick, ο μηχανισμός επαναφοράς στην κεντρική του θέση που λειτουργεί με ελατήρια μπορεί να τεντωθεί ελάχιστα, δημιουργώντας ένα νέο ουδέτερο σημείο. Αυτό το τεντωμένο ελατήριο μπορεί να ξεγελάσει τα ποτενσιόμετρα, δείχνοντας ότι ο αντίχειράς σας έχει μετατοπίσει τον μοχλό όταν στην πραγματικότητα εσείς δεν τον ακουμπάτε καν.
 
Τέλος, η μόλυνση μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα το drift. Με τον καιρό, η σκόνη αλλά και σωματίδια από το ίδιο το πλαστικό στο εσωτερικό μπορούν να μαζευτούν στον μηχανισμό, λόγω της τριβής των διαφόρων εξαρτημάτων μεταξύ τους.
 
Το βίντεο προσφέρει συμβουλές σχετικά με το πώς να φτιάξετε ένα χειριστήριο DualSense, όμως η διαδικασία που παρουσιάζεται απαιτεί να το ανοίξετε και να πειράξετε τα εσωτερικά του κομμάτια. Εάν δεν θέλετε να κάνετε κάτι τέτοιο, μπορείτε να το πάτε κάπου για επισκευή, να το επιστρέψετε εάν καλύπτεται ακόμη από εγγύηση ή να αγοράσετε ένα καινούργιο.
 
Το βίντεο καταλήγει με μια έκκληση προς τους κατασκευαστές των χειριστηρίων για κονσόλες να κάνουν ευκολότερη την διαδικασία αντικατάστασης των joysticks. Χαρακτηριστικά, λέει ότι “μας φαίνεται περίεργο που οι κατασκευαστές κονσολών δεν θεωρούν τα joysticks αναλώσιμα μέρη και δεν τα σχεδιάζουν έτσι ώστε να μπορούν να αντικατασταθούν εύκολα. Καμία συσκευή που έχει φτιαχτεί για πεπερασμένο αριθμό δράσεων, ειδικά μία που ζει κοντά σε τόση μόλυνση και δέχεται τόση πολλή ταλαιπωρία, δεν μπορεί να διατηρήσει άψογες επιδόσεις για πάντα”.

Read More...

Τα χαμένα assets του Diablo 2 δεν ήταν πρόβλημα για το Diablo 2: Resurrected
Σύμφωνα με την Blizzard.


Το 2019, οι δημιουργοί του Diablo Diablo-II-Char-Select-Act2-57-1613821780.jpg2, Erich Schaefer, Max Schaefer και David Brevik είχαν αναφέρει ότι όλο το backup από το source code και τα assets του παιχνιδιού είχε χαθεί ή ήταν ανεπανόρθωτα corrupted, γεγονός που θα έκανε πολύ δύσκολο κάποιο remaster, ωστόσο με την ανακοίνωση ακριβώς αυτού ως Diablo 2: Resurrected και σύμφωνα με τον lead του, Rod Fergusson και τον principal designer του, Rob Gallerani, οι απώλειες δεν ήταν τόσο κακές όσο θυμούνταν οι Schaefers.

Οι Schaefers το 2019 ανέφεραν ότι θυμούνται να συναρμολογούν ξανά το παιχνίδι από αρχεία που είχαν πάρει στο σπίτι τους οι developers και το ολοκλήρωσαν επιτυχώς, αλλά με πολλά από τα αρχεία της ανάπτυξής του να λείπουν. “Είχαμε χάσει πολλά από τα assets, art assets. Αυτό θα έκανε πολύ δύσκολο το να κάνει η Blizzard ένα Diablo 2 remaster γιατί όλα τα assets που χρησιμοποιήσαμε λίγο πολύ έχουν χαθεί. Θα έπρεπε να τα ξαναφτιάξουν από την αρχή” είχε πει τότε ο Erich Schaefer.

Ο Gallerani ομως είπε κάτι διαφορετικό, με αφορμή την ανακοίνωση του Diablo 2: Resurrected. “Πρέπει να συγχαρώ τον Andre Abrahamian, έναν καταπληκτικό designer της Blizzard που δουλεύει μαζί μας. Πήγε στα γραφεία διαφόρων ρωτώντας αν τους έχει ξεμείνει κάτι κι όχι μόνο πήραμε πίσω όλη την βάση του κώδικα, αλλά έχουμε πολλά από τα αρχικά assets. Όταν δείτε το βίντεο με τα φτερά του Tyrael σε HD, στην πραγματικότητα αυτό είναι το αυθεντικό μοντέλο από τα αυθεντικά φτερά του Tyrael. Νομίζω αυτό είναι ένα από τα λίγα assets που χρησιμοποιήσαμε όπως ήταν” ανέφερε ο Gallerani, ο οποίος εργάζεται στην Vicarious Visions, εταιρεία ανάπτυξης του Tony Hawk 1+2 που πρόσφατα μετατράπηκε σε εταιρεία full-time υποστήριξης της Blizzard.

Είπε επίσης ότι η ομάδα άντλησε assets από κάθε είδους πηγή. Για παράδειγμα, τα 3D μοντέλα των πάγκων στην αγορά του Lut Gholein στο αυθεντικό Diablo 2 είχαν μετατραπεί σε 2D sprites, ωστόσο η Blizzard κατάφερε να ανακτήσει τα αρχικά 3D αρχεία. “Ναι η απώλεια δεδομένων είναι κάτι που συμβαίνει. Δεν ήμουν εκεί ακριβώς για να ξέρω ακριβώς τι εξαφανίστηκε. Αλλά έχουμε ακόμη τον κώδικα. Θέλω να πω, το παιχνίδι και πάλι χρειάζεται διάφορα patch, ακόμη και μετά από όλα αυτά τα χρόνια” σχολίασε ο Gallerani.

Η Blizzard συγκέντρωσε όλο αυτό το υλικό προτού ξεκινήσει να εργάζεται πάνω στο Diablo 2: Resurrected, αλλά τα αυθεντικά art assets δεν ήταν στην πραγματικότητα ζωτικής σημασίας επειδή ξαναέφτιαξε “καθένα asset στο παιχνίδι” σύμφωνα με τον Ferguson. Το Resurrected θα σας επιτρέπει να εναλάσσετε ανάμεσα στα αυθεντικά, ανέγγιχτα γραφικά και μια ολοκαίνουργια 3D engine.

Τα cutscenes επίσης έχουν ξαναφτιαχτεί. “Επειδή έχουμε τους ανθρώπους που εργάστηκαν στα αυθεντικά cinematics, μπορούμε να κάνουμε πολλές κουβέντες γύρω από την πρόθεσή τους. Το πλησιάσαμε ρωτώντας ποιά θα ήταν η πρόθεσή τους αν είχαν διαθέσιμα τα εργαλεία που έχουμε σήμερα” εξήγησε ο Ferguson.

Ο κώδικας, περισσότερο από τα αυθεντικά art assets, ήταν το κρίσιμο για το Diablo 2: Resurrected κι αυτό ευτυχώς δεν είχε χαθεί. “Αν σκάψεις στον κώδικα, εκεί μέσα έχει κώδικα από το Diablo 1. Υπάρχουν πολλά να ανακαλύψει κανείς και πολλές ιδιαιτερότητες. Αυτό το κάνει να έχει και δική του προσωπικότητα. Η σκέψη ότι ο παλιός κώδικας δουλεύει έτσι όπως δουλεύει σημαίνει ότι έχεις το παιχνίδι που έχεις. Αν προσπαθούσαμε να αλλάξουμε engines και να το ξαναφτιάξουμε και δεν είχαμε όλες αυτές τις ιδιαιτερότητες του παλιού κώδικα, δεν θα είχε την ίδια αίσθηση. Στην πραγματικότητα είμαστε ευγνώμονες που έχουμε αυτό που έχουμε, γιατί οι παίκτες μπορούν να ζήσουν αυτήν την αυθεντική εμπειρία” είπε ο Ferguson.

Read More...

Φήμη: Wrath of the Lich King Classic Θεωρείται πιθανό μετά την ανακοίνωση του Burning Crusade Classic.
ku3fpis22JsXVdTove9qqi-1024-80-28-1613819994.jpgΣτα πλαίσια της BlizzCon 2021, ανακοινώθηκε ότι το Burning Crusade, το πρώτο expansion του World of Warcraft, θα κυκλοφορήσει και αυτό σε Classic έκδοση, γεγονός που δημιούργησε την απορία  εάν κάτι τέτοιο θα συμβεί μελλοντικά και με το expansion που το ακολούθησε, το Wrath of the Lich King .Όταν ανακοινώθηκε για πρώτη φορά το World of Warcraft Classic, ο πρόεδρος της Blizzard, J. Allen Brack, είχε καταστήσει σαφές ότι επρόκειτο για μεγάλο ρίσκο. Το να καταφέρει η εταιρεία να κάνει το ηλικίας 15 ετών MMORPG να τρέξει σε μοντέρνα PC ήταν ήδη δύσκολο, με τον Brack να αναφέρει τότε ότι το WoW του 2004 μπορεί να αποδειχτεί πολύ λιγότερο διασκεδαστικό απ’ ότι το θυμούνται οι παίκτες του. Όταν ωστόσο κυκλοφόρησε το WoW Classic το 2019 και οι συνδρομές διπλασιάστηκαν μερικούς μήνες αργότερα, ήταν ξεκάθαρο ότι οι gamers αγαπάνε το παλιό World of Warcraft.Η Blizzard λοιπόν ανακοίνωσε ότι το WoW Classic δεν τελείωσε με την κυκλοφορία του αρχικού παιχνιδιού, καθώς στην φετινή BlizzCon αποκαλύφθηκε ότι της ίδιας αντιμετώπισης θα τύχει και το Burning Crusade. Σύντομα οι παίκτες θα μπορούν να επισκεφθούν τα Outlands πέρα από το Dark Portal, να φτάσουν μέχρι το level 70 και να αντιμετωπίσουν μερικά από τα πιο δύσκολα raids και dungeons του WoW όπως αυτά υπήρχαν το 2007.Η ανακοίνωση προκάλεσε ερωτήματα εάν κάτι τέτοιο θα συνεχιστεί με το Wrath of the Lich King. Πριν από την BlizzCon, δημοσιογράφοι του PC Gamer Μίλησαν με τον production director Patrick Dawson και την lead producer Holly Longdale για να μάθουν την προσέγγισή τους στο Burning Crusade Classic, πώς αυτό μπορεί να διαφέρει από το Burning Crusade που μπορεί να θυμάστε και το πώς οι παίκτες θα μπορούν να ξεκινήσουν να το παίζουν ακόμη κι αν δεν έχουν ήδη κάποιον max level χαρακτήρα, ενώ έγινε και ερώτηση για το τι θα ακολουθήσει το Burning Crusade.“Προς το παρόν εστιάζουμε στο Burning Crusade. Αυτό είπε η κοινότητα ότι ήθελε και αυτό θέλαμε να τους δώσουμε. Ακούγεται σαν να ψηφίζεις για μελλοντικά πράγματα επίσης και σίγουρα θα ακούσουμε κι εσένα και άλλους καθώς προχωράμε εδώ” ανέφερε ο Dawson σε μια μάλλον προβλέψιμη απάντηση, με δεδομένο μάλιστα ότι το Burning Crusade Classic δεν έχει καν κυκλοφορήσει ακόμα και πιθανά θα απασχολήσει τους gamers για τα επόμενα δύο ή και περισσότερα χρόνια. Το ερώτημα όμως παραμένει εάν η απρόσμενη επιτυχία του WoW Classic, η οποία άλλωστε οδήγησε την Blizzard στο να αναπτύξει το Burning Crusade Classic, είχε ως αποτέλεσμα και τον πιο μακροπρόθεσμο σχεδιασμό εκ μέρους της ομάδας. Ο Dawson υπονόησε ότι η απάντηση είναι θετική, αλλά ανέφερε ότι υπάρχουν ακόμα “πολλά προβλήματα να επιλυθούν” μεταξύ των οποίων και το μεγαλύτερο, το πώς δηλαδή μπορεί κανείς να τρέξει πολλαπλές εκδοχές του ίδιου ΜΜΟRPG ταυτόχρονα.Αυτό διότι όταν κυκλοφορήσει το Burning Crusade Classic μέσα στη χρονιά, δεν θα αποτελεί expansion του WoW Classic με την γνωστή έννοια αλλά ένα νέο, διακριτό κι αυτοτελές παιχνίδι. Η Longdale εξήγησε ότι οι τωρινοί παίκτες που έχουν φτάσει χαρακτήρες στο level 60 του Classic θα μπορούν να επιλέξουν εάν θα μεταφέρουν τους χαρακτήρες τους στο Burning Crusade ή αν θα παραμείνουν στην σκέτη έκδοση του WoW Classic. Όσοι επιλέξουν το Burning Crusade θα παραμείνουν στους ίδιους  servers  που βρίσκονται, αλλά οι παίκτες που θα διαλέξουν να παραμείνουν στο “vanilla” WoW Classic θα τύχουν αντιγραφής του χαρακτήρα τους σε διαφορετικό server που θα χρειάζεται και διαφορετικό WoW client για πρόσβαση. Αυτό συνεπώς σημαίνει ότι το WoW Classic, το WoW: Burning Crusade Classic και η σύγχρονη έκδοση του WoW: Shadowlands θα λειτουργούν όλα ταυτόχρονα. Εάν επομένως η Blizzard επιλέξει να φτιάξει και άλλα expansions ως Classic, είναι εύκολο να δει κανείς πόσο περίπλοκο μπορεί να γίνει το όλο σύστημα. “Υπάρχουν πολλά προβλήματα προς επίλυση, ακόμη και μόνο με το Burning Crusade, το Classic και το μοντέρνο να τρέχουν όλα ως τρία μεγάλα ΜΜΟ το ένα δίπλα στο άλλο. Κι είμαστε αφοσιωμένοι στο να το πετύχουμε σωστά. Όταν το πετύχουμε αυτό, ναι κάτι τέτοιο ανοίγει πιθανό δρόμο για άλλα πράγματα στο μέλλον για εμάς. Αλλά χρειαζόμαστε επίσης να χτίσουμε αυτόν τον μυ λιγάκι και να βεβαιωθούμε ότι εστιάζουμε στα πράγματα με σημαντική προτεραιότητα για το σήμερα, δηλαδή στο να υπηρετήσουμε την κοινότητα του Classic και την κοινότητα του Burning Crusade” είπε ο Dawson.Παρά τις δυσκολίες του εκσυγχρονισμού ενός 15ετούς MMORPG ώστε να τρέχει καλά στα σύγχρονα PC και με την σύγχρονη δομή των servers, δύσκολα κανείς θα φανταζόταν ότι η Blizzard θα κρατήσει το WoW Classic χωρίς το πιο αγαπημένο από τα expansions του. Το Wrath of the Lich King θεωρείται ευρέως ως η κορυφαία στιγμή της μακράς ιστορίας του WoW και βοήθησε να μεταμορφωθεί σε ένα mainstream φαινόμενο, με το υψηλότερο ρεκόρ στην ιστορία του, 12 εκατομμύρια συνδρομητές.Στην αρχή της συνέντευξης, ο Dawson εξήγησε ότι η ανάπτυξη του Burning Crusade Classic ξεκίνησε λίγο μετά το λανσάρισμα του WoW Classic το 2019. Είπε ότι σχεδόν άμεσα, οι παίκτες ξεκίνησαν να ζητούν από την Blizzard να συμπεριλάβει και το Burning Crusade. “Είναι αυτό που θέλει ο κόσμος. Ακούγαμε την κοινότητα κι η κοινότητα έκανε πολύ σαφές ότι ενδιαφερόταν για το Burning Crusade, οπότε είπαμε ας πάμε να το κάνουμε” ανέφερε ο Dawson.H ιδέα της παροχής στους παίκτες αυτού που θέλουν θεωρείται ο πυρήνας της όλης ιδέας του WoW Classic. Κι ενώ ο Dawson λέει ότι προς το παρόν σκέφτεται μόνο το Burning Crusade, είναι πιθανό ότι η ανάπτυξη ενός Wrath of the Lich King Classic θα εξαρτηθεί αποκλειστικά από τους παίκτες.

Read More...

Τα email περί Far Cry 6 beta είναι απάτη
Η Ubisoft προειδοποιεί ότι κινδυνεύετε με υποκλοπή προσωπικών δεδομένων.


Η Ubisoft ανακοίνωσd52b9b34-fd1c-42af-95ec-e42438a9bdba-30-1613816988.jpgε το Far Cry 6 τον Ιούλιο με ένα cinematic trailer και σκόπευε να το κυκλοφορήσει αυτόν τον μήνα, η κυκλοφορία του όμως μετατέθηκε για αργότερα, σε απροσδιόριστη ημερομηνία εντός του 2021 κι η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι δεν βρίσκεται πίσω από πρόσφατες προσκλήσεις για κάποιο υποτιθέμενο άμεσο beta test, προειδοποιώντας ότι πρόκειται για απάτη.

Ο YouTuber theRadBrad ανέφερε χτες στο Twitter την φαινόμενη ως πρόσκληση για beta, λέγοντας ότι φαίνεται να προέρχεται από επίσημη διεύθυνση της Ubisoft και “έχει ακόμη και εμπάργκο με ειδικό κωδικό πρόσβασης”. Εάν ωστόσο προσπαθήσετε να αποκτήσετε πρόσβαση, φαίνεται ότι εγκαθίσταται κάποιο κακόβουλο λογισμικό στο PC σας, το οποίο “παρακολουθεί την οθόνη σας και καταγράφει οτιδήποτε κάνετε”.

Οι πληροφορίες σχετικά με το malware και το email που το διαδίδει δεν δημοσιεύτηκαν, ωστόσο ο λογαριασμός Ubisoft Support επιβεβαίωσε ότι πρόκειται όντως για απάτη. “Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι το email σχετικά με beta access του FC6 είναι απόπειρα phishing. Έχει αναφερθεί. Παρακαλούμε μην απαντήσετε αν έχετε λάβει αυτό το email ή κάποιο παρόμοιο” γράφει η σχετική ανάρτηση παρακάτω.
www.gameworld.gr/component/content/article/180-fps/43253-%CF...%CE%B1%CF%80%CE%AC%CF%84%CE%B7
Απάτες αυτού του είδους δεν είναι σπάνιες, ειδικά με games υψηλού προφίλ που πολλοί αδημονούν να παίξουν. Πέρυσι αναφέρθηκε αντίστοιχη περίπτωση με το Cyberpunk 2077 και η Epic Games προειδοποίησε για απόπειρες υποκλοπής δεδομένων μέσω του Fortnite για Android το 2018. Σύμφωνα με εκπροσώπους της Ubisoft, η εταιρεία “είναι ενήμερη και οι ομάδες μας ήδη το διερευνούν”.

Read More...

Blizzard Arcade Collection
Μία συλλογή με τις definitive editions των The Lost Vikings, Rock N Roll Racing και Blackthorne.

Στα πλαίσια της BlizzCon 2021, ανακοινώθηκαν οι definitive editions των The Lost Vikings, Rock N Roll Racing και Blackthorne ως μία συλλογή με το όνομα Blizzard Arcade Collection.

Τα τρία games ήταν ήδη διαθέσιμα για download μέσω της ιστοσελίδας της Blizzard στην κατηγορία Classic Games και πλέον οι definitive editions τους είναι διαθέσιμες ως Blizzard Arcade Collection. Κάθε παιχνίδι της συλλογής είναι διαθέσιμο υπό την αρχική του μορφή (αν και διαθέτει ορισμένα νέα features όπως το watch mode που σας επιτρέπει να δείτε ένα playthrough και να αναλάβετε τον χειρισμό σε οποιοδήποτε σημείο) καθώς και ως definitive editions με remapping των πλήκτρων, rewinds που σας πηγαίνουν 10 δευτερόλεπτα πίσω και για το The Lost Vikings και το Blackthorne, με την δυνατότητα να κάνετε save οπουδήποτε.

[video]
Οι definitive editions αντλούν βελτιώσεις από διάφορες εκδόσεις κάθε παιχνιδιού. Το The Lost Vikings θα έχει τον ήχο και την εμφάνιση της αυθεντικής του έκδοσης, αλλά επιπλέον levels και cutscenes από μεταγενέστερες, ενώ θα αυξήσει τον αριθμό των παικτών που μπορούν να συμμετέχουν σε local co-op από δύο σε τέσσερις. Το Rock N Roll Racing θα έχει χιόνι, βροχή και άλλα περιβαλλοντικά εφέ, αυξημένες δυνατότητες multiplayer από δύο σε τέσσερις παίκτες και θα διαθέτει υποστήριξη για ανάλυση 16:9, 384 παραλλαγές στις πίστες του, νέα τραγούδια και νέες ηχογραφήσεις των αυθεντικών του. Τέλος, στο Blackthorne προστίθεται ένας χάρτης με fog of war και ένα mountain level το οποίο προηγουμένως ήταν διαθέσιμο μόνο στην έκδοση για Sega 32x.

Το Blizzard Arcade Collection είναι διαθέσιμο για PC ως μέρος του The Celebration Collection, ένα πακέτο in-game αντικειμένων για διάφορα games της Blizzard που κυκλοφόρησε στα πλαίσια του εορτασμού των 30 ετών της εταιρείας. Εάν διαθέτετε ήδη το The Celebration Collection, θα αποκτήσετε δωρεάν και το Arcade Collection.

Read More...

Το PvP του Diablo 4
Οι δημιουργοί του αποκάλυψαν πώς θα λειτουργεί.

diablo-4-rogue-pvp-66-1613814482.jpg
Κατά την διάρκεια της BlizzCon 2021, ο game director του Diablo 4, Luis Barriga και ο art director του, John Mueller, αποκάλυψαν το πώς θα λειτουργεί το PvP στο επερχόμενο Action RPG της Blizzard Entertainment στα πλαίσια ενός stream που ακολούθησε την τελετή έναρξης αλλά και μιας συνέντευξης τύπου αργότερα.

Το Diablo 4 θα εκτυλίσσεται σε έναν shared open κόσμο, η λειτουργία του οποίου θυμίζει MMORPG. Αυτό σημαίνει ότι ενώ θα βλέπετε και τους χαρακτήρες άλλων παικτών, στα μεγάλα story quests θα είστε μόνοι σας. Επίσης δεν θα εμπλακείτε σε PvP εάν δεν το επιθυμείτε, καθώς οι σχετικές περιοχές όπου αυτό επιτρέπεται είναι σαφώς προσδιορισμένες και με σχετική επισήμανση. Ωστόσο θα σας δίνεται το σημαντικό κίνητρο του loot προκειμένου να μπείτε σε αυτές.

Οι περιοχές PvP ονομάζονται Fields of Hatred.Εντός τους, οι παίκτες μπορούν να επιτεθούν ο ένας στον άλλον, αλλά δεν λειτουργούν ως αρένες όπου μόνο πολεμάτε άλλους παίκτες. Στα Fields of Hatred υπάρχουν και PvE δραστηριότητες, μεταξύ των οποίων events και bosses, τα οποία μπορείτε να αντιμετωπίσετε σε συνεργασία με άλλους παίκτες.

Η ανταμοιβή για την επίσκεψη σε αυτές τις περιοχές έχει την μορφή αντικειμένων που λέγονται Shards of Hatred. Αυτά θα μπορείτε να τα αποκτήσετε κάνοντας διάφορα πράγματα εντός των περιοχών PvP, όπως το να σκοτώνετε τέρατα, να ολοκληρώνετε events, να σκοτώνετε άλλους παίκτες και να ανοίγετε chests. Θα πρέπει ωστόσο να τα εξαγνίσετε σε altars προτού μπορέσετε να τα χρησιμοποιήσετε και κατά την διάρκεια αυτού του τελετουργικού, θα γίνεστε marked ως hostile, το οποίο θα επιτρέπει στους non-hostile παίκτες να σας επιτεθούν χωρίς οι ίδιοι να χαρακτηριστούν hostile. Αυτό σημαίνει ότι η σχετική διαδικασία εξαγνισμού σας μετατρέπει σε έναν από τους μεγαλύτερους στόχους στην περιοχή.

Μετά την ολοκλήρωση του εξαγνισμού, τα Shards of Hatred είναι ασφαλή και δεν κινδυνέυετε πλέον να τα χάσετε εάν ο χαρακτήρας σας σκοτωθεί, ενώ μπορούν να ξοδευτούν για την αγορά αντικειμένων όπως costumes, όπλα και mounts από ειδικούς vendors. Τα αντικείμενα αυτά δεν θα είναι κατ’ ανάγκη καλύτερα από άλλα εντός του παιχνιδιού, σύμφωνα με τον systems designer Joe Piepiora, αλλά θα είναι πράγματα που “μιλούν στην επιθυμία σας να είστε PvP player”.

Ο σκοπός, σύμφωνα με τον Piepiora, είναι να είναι balanced το PvP στο Diablo 4. Δεν θα υπάρχει arena mode στο Diablo 4 όπου οι παίκτες αντιμετωπίζουν ο ένας τον άλλον με ίσους όρους. Αντ’ αυτού, ενώ βρίσκεστε στα Fields of Hatred και πολεμάτε τέρατα, μπορεί να πέσετε σε ενέδρα την χειρότερη στιγμή κι ενώ περιμένετε όλα σας τα cooldown. Θα χρειαστεί να προσαρμοστείτε σε κάθε κατάσταση, ίσως να υποχωρήσετε, αλλά σε άλλες περιπτώσεις μπορεί να έχετε εσείς το πλεονέκτημα, ανέφερε.

Ο Mueller ανέφερε ότι του αρέσουν τα αντικείμενα που μπορεί κανείς να αγοράσει με Shards, αλλά προτιμάει να αποφεύγει το PvP, οπότε μπαίνει διακριτικά στα Fields of Hate, κάνει PvE μάχες κι έπειτα βγαίνει προτού συναντήσει άλλους παίκτες. Για όσους προτιμούν το PvP καθαυτό, υπάρχει επίσης ένα σύστημα που λέγεται Vessel of Hatred, με το οποίο διαφημίζεται η τοποθεσία του πιο διαβόητου player killer σε μια περιοχή PvP, προκαλώντας τον να παραμείνει στην κορυφή ενώ έχει στοχοποιηθεί. Οι παίκτες που καταφέρνουν να σκοτώσουν τον Vessel of Hatred έχουν κάποιο μπόνους, πιθανόν επιπλέον Shards of Hatred.

Εάν σκοτωθείτε σε κάποιο Field of Hatred, θα χάσετε όσα μη εξαγνισμένα Shards of Hatred είχατε. “Είναι κατά βάση αρκετά casual-friendly στο normal mode. Αν και ανακαλύψαμε ότι είναι πηγή περηφάνειας, όπως όταν χάνεις το αυτί σου στο Diablo 2. Υπάρχει κάτι που πονάει σχετικά με αυτό και γεννάει αυτή την επιθυμία για εκδίκηση, παρά το γεγονός ότι δεν χάσατε κάποιο σημαντικό αντικείμενο” είπε ο Barriga.

Για όσους δεν γνωρίζουν την σχετική αναφορά, τα αυτιά των άλλων παικτών μπορούσαν να συλλεχθούν ως PvP trophies στο Diablo 2. Αυτό φαίνεται ότι θα επιστρέψει με κάποιο τρόπο στο Diablo 4. Πέρα όμως από την πληγωμένη περιφάνεια του να φύγει κάποιος παίκτης με τα Shards και το ένα σας αυτί, το open world PvP στο Diablo 4 δεν θα είναι ένα τεράστιο ρίσκο τις περισσότερες φορές.

Υπάρχουν βέβαια ορισμένες εξαιρέσεις. Για αρχή, μπορεί να σκοτωθείτε αμέσως μετά που θα κερδίσετε μπόλικα Shards. “Οι απώλειες σε Shards μπορούν να είναι υψηλές. Όπως αν σταθείτε τυχεροί και σκοτώσετε κάποιον που ήταν το Vessel of Hatred για κάποια ώρα, μπορεί να πάρετε 1.000 Shards, αλλά μετά ο φίλος του σας σκοτώσει, εκεί μπορεί να υποστείτε μεγάλη απώλεια” είπε ο Barriga. Η άλλη εξαίρεση είναι εάν παίζετε κάποιον Hardcore χαρακτήρα. Αν ο Hardcore χαρακτήρας σας σκοτωθεί σε κάποια περιοχή PvP ή οπουδήποτε αλλού στο Diablo 4, η απώλειά του είναι μόνιμη, χωρίς εξαιρέσεις στο permadeath.

Read More...

To Twitch αντικατέστησε τον ήχο της εμφάνισης των Metallica στην BlizzCon 4 days ago

Για να μην γίνει καταγγελία DMCA.

Οι Metallica, βετεράνοι του BlizzCon, επέστρεψαν για τους εορτασμούς του φετινού event αλλά η συναυλία τους αμαυρώθηκε από το Twitch, το οποίο στη μέση του τραγουδιού που έπαιζαν αντεκατέστησε τον ήχο με μια μελωδία από καμπανάκια, πιθανότατα για να αποφύγει καταγγελία DMCA κατά της Blizzard.

Το βίντεο, το οποίο μοιράστηκε στο Twitter ο ειδικός των esports, Rod Breslau, δείχνει το συγκρότημα να παίζει, σε πλήρη άγνοια ότι όσοι παρακολουθούσαν άκουγαν κάτι πολύ διαφορετικό. Σχολιάζει μάλιστα ότι “αυτή είναι η παρούσα κατάσταση του Twitch: το επίσημο κανάλι του Twitch Gaming διέκοψε την ζωντανή συναυλία των Metallica για να παίξει 8bit φολκ μουσική προκειμένου να αποφύγει το DMCA”.

 

 

Η αλλαγή έγινε μεν στο κανάλι Twitch Gaming, αλλά όχι σε άλλα κανάλια του Twitch ή σε εκείνο της Blizzard, ούτε έγινε αντιληπτή από όσους παρακολουθούσαν το livestream μέσω του καναλιού της Blizzard στο YouΤube.

Διάφοροι που έκαναν σχόλια online επισήμαναν την ειρωνεία του να συμβεί αυτό στους Metallica. Το συγκρότημα, ειδικά ο ντράμερ Lars Ulrich, έχει κριτικάρει έντονα την διακίνηση μουσικών αρχείων online και οι Metallica είχαν μια πολύκροτη διαμάχη με το Napster το 2000.

Διαβάστε περισσότερα για την πολιτική DMCA του Twitch και συζητήστε για αυτο στο παρακάτω forum topic.

Notification