Γιάννης Παπαργυρίου

Γιάννης Παπαργυρίου (Scavenger)
Experience: 697 (83 points to next level)

 
600
Γιάννης Παπαργυρίου replied to the topic 'PS5: Γενική συζήτηση' in the forum. yesterday

Phil Spencer: “Τo Deathloop και το Ghostwire: Tokyo θα κυκλοφορήσουν μόνο για PS5”
Ο επικεφαλής του Xbox θα σεβαστεί την υπάρχουσα συμφωνία αποκλειστικότητας παρά την εξαγορά της Bethesda από την Microsoft.

Phil20Spencer-90-1600710678.jpg
Ο Phil Spencer επιβεβαίωσε ότι το Xbox πρόκειται να σεβαστεί την ρήτρα αποκλειστικότητας του Deathloop και του Ghostwire: Tokyo για PS5.

Σε συνέντευξή του στο Bloomberg, o Spencer επιβεβαίωσε ότι η συμφωνία αποκλειστικότητας για το PS5 που είχε κλείσει η Bethesda με την Sony για το Deathloop και το Ghostwire: Tokyo ισχύει ακόμα, παρά την εξαγορά της πρώτης από την Microsoft. Και τα δύο games θα κυκλοφορήσουν στην επερχόμενη κονσόλα νέας γενιάς της Sony κι έχουν επιβεβαιωθεί ως αποκλειστικά για το PS5, τουλάχιστον για ένα αρχικό χρονικό διάστημα. Ο Spencer ανέφερε ότι “τα μελλοντικά games της Bethesda θα είναι διαθέσιμα για Xbox, PC και άλλες κονσόλες κατά περίπτωση.” Αυτό σημαίνει ότι τα επερχόμενα games της Tango Gameworks και της Arkane Lyon θα κυκλοφορήσουν αρχικά στο PS5. Η αποκλειστικότητα στις κονσόλες συνήθως διαρκεί 12 μήνες, αλλά οι ακριβείς όροι της συμφωνίας μεταξύ Sony και Bethesda όσον αφορά τα games νέας γενιάς δεν είναι ακόμη γνωστοί.

Read More...

Γιάννης Παπαργυρίου replied to the topic 'PS5: Γενική συζήτηση' in the forum. yesterday

Φήμη: Θα υπάρξουν πολύ λιγότερες κονσόλες Digital Edition κατά το λανσάρισμα του PS5
Φαίνεται ότι η φθηνότερη εκδοχή του PS5 θα είναι αρκετά δυσεύρετη.

ps5-digital-edition-38-1600707811.jpg
Σύμφωνα με τις ελάχιστες μέχρι στιγμής πληροφορίες, φαίνεται ότι κατά το λανσάρισμα του PS5 θα υπάρξουν πολύ λίγες διαθέσιμες κονσόλες Digital Edition.

Η διαδικασία προ-παραγγελίας του PS5 φαίνεται ότι μέχρι στιγμής δεν έχει πάει καλά. Σε αντίθεση με όσα κάνει η Microsoft για το λανσάρισμα του Xbox Series X/S, η Sony δεν έχει ορίσει επίσημα ημερομηνία κατά την οποία θα ξεκινήσουν οι προ-παραγγελίες για το PS5. Το αποτέλεσμα αυτού ήταν ότι οι πωλητές λιανικής επιδόθηκαν σε έναν δικό τους ανεξέλεγκτο αγώνα προ-παραγγελιών μετά την ολοκλήρωση του PS5 Showcase event. Χωρίς κανένα συγκεκριμένο σχέδιο να έχει ανακοινωθεί, φαίνεται ότι οι έμποροι λιανικής απλώς αντιδρούσαν στις κινήσεις των ανταγωνιστών τους, με αποτέλεσμα μια πρωτόγνωρη εμπειρία για τους καταναλωτές.

Η Sony παραδέχθηκε ότι όλο αυτό θα μπορούσε να είχε πάει πολύ καλύτερα κι υποσχέθηκε να ανανεώσει το στοκ της κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Αυτό όμως που παρέλειψε να αναφέρει η Sony ήταν η διαφορά στην κατανομή μονάδων ανάμεσα στο βασικό PS5 και την κατά 100 περίπου ευρώ φτηνότερη Digital έκδοση χωρίς blu-ray drive. Σύμφωνα με πολλαπλές αναφορές, το PS5 Digital είναι πολύ πιο δυσεύρετο καθώς η Sony δεν κατασκεύασε αρκετές κονσόλες.

Ενδεικτικά, στις Ηνωμένες Πολιτείες, η αναλογία εκτιμάται περίπου στο 24% για την έκδοση Digital με το υπόλοιπο απόθεμα να αφορά την έκδοση που θα διαθέτει blu-ray drive. Η συχνότερη αναλογία που προέκυψε κατά τη διάρκεια ερευνών κι ερωτήσεων ήταν το 20%. Ανά περιπτώσεις ωστόσο, αυτή έφτανε από 33% έως και 13%.

Ο Jim Ryan, επικεφαλής του PlayStation, ρωτήθηκε επί τούτου αλλά δεν έδωσε πολλές πληροφορίες. “Η αναλογία ανάμεσα στην Digital έκδοση και το μοντέλο με blu-ray drive είναι κάτι που προς το παρόν δε μπορούμε να αποκαλύψουμε. Δε μπορούμε να δώσουμε συγκεκριμένες πληροφορίες με αριθμούς, αλλά μπορούμε να πούμε ότι σκοπεύουμε να παράξουμε τον απαραίτητο αριθμό μονάδων ώστε να ανταποκριθούμε στην ζήτηση για τον κάθε τύπο μοντέλου. Ωστόσο, δεν έχουμε κατασκευάσει ποτέ ξανά δύο διαφορετικά μοντέλα κονσόλας ταυτόχρονα οπότε είναι πολύ δύσκολο να ξέρουμε τη σωστή ποσότητα και τη σωστή αναλογία. Κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για να προβλέψουμε τη ζήτηση.”

Οι ειδικοί αναμένουν ότι τα καταστήματα λιανικής πιθανότατα θα παραγγείλουν περισσότερες κονσόλες με blu-ray drive, καθώς αυτό θα τους επιτρέψει να συνεχίσουν να πουλούν games σε υλική μορφή στους πελάτες τους. Αντιθέτως, μια ψηφιακή κονσόλα θα τους παρέκαμπτε, επιτρέποντας στους gamers να αγοράσουν κατευθείαν από την Sony. Ωστόσο φαίνεται ότι και η ίδια η Sony μπορεί να μην ενδιαφέρεται να διαθέσει το PS5 Digital μαζικά στην παρούσα φάση καθώς μάλλον εκτιμά ότι η αρχική της παραγωγή κατά το λανσάρισμα θα αγοραστεί ούτως ή άλλως από τους σκληροπυρηνικούς του είδους, επομένως δεν την συμφέρει να δεχτεί το οικονομικό χτύπημα των πωλήσεων της φθηνότερης Digital έκδοσης σε πρώτη φάση. Βεβαίως, η στρατηγική της αυτή μπορεί και να αποδειχθεί ολέθρια εάν η Microsoft την εκμεταλλευτεί ώστε να πουλήσει περισσότερα αντίτυπα του οικονομικότερου Xbox Series S της.

Read More...

Διαθέσιμο το demo μέσω PlayStation Store για όσους έχουν προ-παραγγείλει ηλεκτρονικά.
Crash204-19-1600702497.jpg
Για την εγκατάστασή του θα χρειαστείτε περί τα 8,6GB και μπορείτε να το βρείτε στη σχετική σελίδα του PlayStation Store. Ωστόσο, πρόσβαση σε αυτό έχουν μόνο όσοι προ-παρήγγειλαν το Crash Bandicoot 4: It’s About Time ηλεκτρονικά. Δεν υπάρχει ακόμα κάποια πληροφορία για το πότε το demo θα είναι διαθέσιμο και για το υπόλοιπο κοινό.

Read More...

Τα games του Xbox Series S θα είναι έως και 30% μικρότερα σε μέγεθος
Για να αντιστοιχούν στον μειωμένο αποθηκευτικό του χώρο σε σύγκριση με το Xbox Series X.

Xbox20Series20S-33-1600701134.jpg
Μία από τις βασικές διαφορές ανάμεσα στο Xbox Series X και το Xbox Series S πέρα από τις δυνατότητες σε επίπεδο γραφικών είναι η χωρητικότητα των σκληρών τους δίσκων. Το Series S διαθέτει περίπου τη μισή χωρητικότητα του Series X όσον αφορά τις εργοστασιακές τους εκδόσεις, 512GB και 1TB αντίστοιχα. Επιπλέον, το Series S δεν διαθέτει disc drive ώστε να τρέχει φυσικά αντίγραφα των games της κονσόλας. Φυσικά υπάρχει η δυνατότητα επέκτασης με μια κάρτα μνήμης SSD, αλλά αυτή πωλείται χωριστά και συνεπάγεται επιπλέον κόστος. Με δεδομένο το μέγεθος των σύγχρονων games και τις προβλέψεις για το μέγεθος εκείνων που θα κυκλοφορήσουν για κονσόλες νέας γενιάς, είναι να απορεί κανείς εάν τα 512GB θα φτάνουν. Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο διευθυντής program management του Xbox, Jason Ronald, αναφέρθηκε σε αρκετά τεχνικά χαρακτηριστικά του Series S, μεταξύ των οποίων και τις ανησυχίες όσον αφορά τον αποθηκευτικό χώρο της κονσόλας και εξήγησε πώς οι εταιρείες ανάπτυξης μπορούν να διατηρήσουν το μέγεθος των games τους χαμηλό στις εκδόσεις για Xbox Series S.

“Αν δει κανείς το μέγεθος ενός μέσου παιχνιδιού, το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών που εγκαθίστανται στην τοπική μνήμη είναι στην πραγματικότητα δεδομένα που αφορούν textures. Επομένως βάζοντας στόχο τα 1440p αυτό επιτρέπει στις εταιρείες ανάπτυξης να παραλείπουν τα υψηλότερα επίπεδα MIP, τα οποία αποτελούν και τα μεγαλύτερα αρχεία.” δήλωσε ο Ronald. Όταν ρωτήθηκε για μια εκτίμηση ως προς το πόσο λιγότερο χώρο θα χρειάζονται τα games του Series S, απάντησε ότι “κοιτώντας τα δεδομένα που έχουμε από την τρέχουσα γενιά, πιστεύουμε ότι τα games σε Xbox Series S θα είναι, κατά μέσο όρο, περίπου 30% μικρότερα από εκείνα του Xbox Series X επειδή δεν θα χρειάζονται την εγκατάσταση όλων αυτών των επιπλέον assets.”

Όταν του αναφέρθηκε ως παράδειγμα το ολοένα και μεγαλύτερο μέγεθος του Call of Duty: Modern Warfare και του Call of Duty: Warzone ως περίπτωση όπου οι χρήστες του Xbox Series S θα χρειαστούν όλο τον σκληρό δίσκο της κονσόλας τους, ο Ronald απάντησε “Νομίζω ότι υπάρχει και το άλλο, προφανώς αναφέρατε τα Call of Duty και όλοι μπορούμε να πούμε μερικά games που είναι πολύ μεγάλα σε μέγεθος, αλλά υπάρχει επίσης και μια μεγάλη συλλογή από games που δεν είναι καν κοντά σε αυτά τα μεγέθη. Επομένως αν σκεφτείτε κάποιον σε ένα ψηφιακό οικοσύστημα, ας πούμε έναν συνδρομητή του Game Pass, παίζει διάφορα games διαφορετικών μεγεθών, διαφορετικού εύρους και κλίμακας. Καθώς προσπαθούμε πραγματικά να βρούμε αυτή την ισορροπία ανάμεσα στις επιδόσεις και το να διαθέσουμε την κονσόλα στην πιο προσιτή τιμή, με τον τρόπο αυτό καταλήξαμε στο συγκεκριμένο μέγεθος σκληρού δίσκου.”

Το άλμα σε υπερ-ταχείς NVMe SSD ως αποθηκευτικό χώρο δεν είναι φτηνό. Τα PC είχαν τέτοια drives διαθέσιμα εδώ και κάποιο καιρό, αλλά παραμένουν ακόμη σχετικά ακριβά και σίγουρα είναι ακριβά όταν πρόκειται για παραγωγή κονσολών. Ωστόσο είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των κονσολών νέας γενιάς και θεμελιώδεις ως προς το πώς λειτουργεί η αρχιτεκτονική Xbox Series X/S Velocity.

Επ’ αυτού, ο Ronald ανέφερε ότι “μία από τις μεγάλες καινοτομίες με αυτή τη γενιά είναι ότι ξανασκεφτόμαστε τελείως το πώς λειτουργούν τα υποσυστήματα Ι/Ο και το τι αυτό ξεκλειδώνει από δημιουργικής πλευράς. Έχουμε επενδύσει στους NVMe SSD. Προφανώς αυτού του είδους οι επιδόσεις έχουν κόστος κι όταν προσπαθείς να σχεδιάσεις μία κονσόλα για να επιτύχεις ένα συγκεκριμένο εύρος τιμής, όπως προσπαθήσαμε να ισορροπήσουμε επιδόσεις και τιμή, νιώσαμε ότι αυτό ήταν μια καλή μέση λύση από πλευράς του τι κερδίζει και τι χάνει κανείς.”

Read More...

UK Charts Top 10: 14/9-20/9/20
Ντεμπούτο με πρωτιά για το Super Mario 3D All-Stars, τα Marvel’s Avengers και Animal Crossing: New Horizons συμπληρώνουν το βάθρο.

SM3DAS-12-1600698337.jpg
Στα UK Charts της εβδομάδας, το Super Mario 3D All-Stars ξεκινά δυνατά στην πρώτη θέση κατά την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του, γκρεμίζοντας το Marvel’s Avengers από την κορυφή της λίστας.

Σταθερά στην τρίτη θέση για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα το Animal Crossing: New Horizons, ενώ την έκτη θέση κατακτά το WWE 2K Battlegrounds στην πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του, με τις πωλήσεις αντιτύπων για PS4 και Xbox One να ξεπερνούν τις αντίστοιχες για Switch

Αναλυτικά το Top 10:

1) Super Mario 3D All-Stars
2) Marvel’s Avengers
3) Animal Crossing: New Horizons
4) Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2
5) Mario Kart 8: Deluxe
6) WWE 2K Battlegrounds
7) Minecraft (Switch)
8) Minecraft Dungeons
9) PES 2021 Season Update
10) Grand Theft Auto V

Read More...

yesterday
Phil Spencer: “Τo Deathloop και το Ghostwire: Tokyo θα κυκλοφορήσουν μόνο για PS5” yesterday

Ο επικεφαλής του Xbox θα σεβαστεί την υπάρχουσα συμφωνία αποκλειστικότητας παρά την εξαγορά της Bethesda από την Microsoft.

Ο Phil Spencer επιβεβαίωσε ότι το Xbox πρόκειται να σεβαστεί την ρήτρα αποκλειστικότητας του Deathloop και του Ghostwire: Tokyo για PS5.

Σε συνέντευξή του στο Bloomberg, o Spencer επιβεβαίωσε ότι η συμφωνία αποκλειστικότητας για το PS5 που είχε κλείσει η Bethesda με την Sony για το Deathloop και το Ghostwire: Tokyo ισχύει ακόμα, παρά την εξαγορά της πρώτης από την Microsoft. Και τα δύο games θα κυκλοφορήσουν στην επερχόμενη κονσόλα νέας γενιάς της Sony κι έχουν επιβεβαιωθεί ως αποκλειστικά για το PS5, τουλάχιστον για ένα αρχικό χρονικό διάστημα. Ο Spencer ανέφερε ότι “τα μελλοντικά games της Bethesda θα είναι διαθέσιμα για Xbox, PC και άλλες κονσόλες κατά περίπτωση.” Αυτό σημαίνει ότι τα επερχόμενα games της Tango Gameworks και της Arkane Lyon θα κυκλοφορήσουν αρχικά στο PS5. Η αποκλειστικότητα στις κονσόλες συνήθως διαρκεί 12 μήνες, αλλά οι ακριβείς όροι της συμφωνίας μεταξύ Sony και Bethesda όσον αφορά τα games νέας γενιάς δεν είναι ακόμη γνωστοί.

Αναφορικά με την εξαγορά της Bethesda από την Microsoft, o senior vice president of global marketing and communications της Bethesda Softworks, Pete Hines, διευκρίνισε ότι “εξακολουθούμε να είμαστε η Bethesda. Ακόμα δουλεύουμε πάνω στα ίδια games που αναπτύσσαμε και χτες, από τα ίδια studio στα οποία εργαζόμασταν για χρόνια και τα games αυτά θα τα κάνουμε publish εμείς. Οπότε προς τι η αλλαγή; Επειδή μας επιτρέπει να αναπτύξουμε ακόμα καλύτερα games στο μέλλον. Η Microsoft είναι καταπληκτικός συνεργάτης κι επιτρέπει πρόσβαση σε resources που θα μας κάνουν καλύτερους publisher και καλύτερους στην ανάπτυξη games. Πιστεύουμε ότι αυτό συνεπάγεται και καλύτερα games για να παίζετε. Για να το πω απλά, πιστεύουμε ότι η αλλαγή αυτή είναι σημαντικό κομμάτι του να βελτιωνόμαστε. Πιστεύουμε στο να πιέζουμε τους εαυτούς μας να γινόμαστε καλύτεροι. Να καινοτομούμε. Να αναπτυσσόμαστε.”

Διαβάστε περισσότερα για την εξαγορά της Bethesda από την Microsoft και συζητήστε για το PS5 στο αντίστοιχο forum topic.

yesterday
Φήμη: Θα υπάρξουν πολύ λιγότερες κονσόλες Digital Edition κατά το λανσάρισμα του PS5 yesterday

Φαίνεται ότι η φθηνότερη εκδοχή του PS5 θα είναι αρκετά δυσεύρετη.

Σύμφωνα με τις ελάχιστες μέχρι στιγμής πληροφορίες, φαίνεται ότι κατά το λανσάρισμα του PS5 θα υπάρξουν πολύ λίγες διαθέσιμες κονσόλες Digital Edition.

Η διαδικασία προ-παραγγελίας του PS5 φαίνεται ότι μέχρι στιγμής δεν έχει πάει καλά. Σε αντίθεση με όσα κάνει η Microsoft για το λανσάρισμα του Xbox Series X/S, η Sony δεν έχει ορίσει επίσημα ημερομηνία κατά την οποία θα ξεκινήσουν οι προ-παραγγελίες για το PS5. Το αποτέλεσμα αυτού ήταν ότι οι πωλητές λιανικής επιδόθηκαν σε έναν δικό τους ανεξέλεγκτο αγώνα προ-παραγγελιών μετά την ολοκλήρωση του PS5 Showcase event. Χωρίς κανένα συγκεκριμένο σχέδιο να έχει ανακοινωθεί, φαίνεται ότι οι έμποροι λιανικής απλώς αντιδρούσαν στις κινήσεις των ανταγωνιστών τους, με αποτέλεσμα μια πρωτόγνωρη εμπειρία για τους καταναλωτές.

Η Sony παραδέχθηκε ότι όλο αυτό θα μπορούσε να είχε πάει πολύ καλύτερα κι υποσχέθηκε να ανανεώσει το στοκ της κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Αυτό όμως που παρέλειψε να αναφέρει η Sony ήταν η διαφορά στην κατανομή μονάδων ανάμεσα στο βασικό PS5 και την κατά 100 περίπου ευρώ φτηνότερη Digital έκδοση χωρίς blu-ray drive. Σύμφωνα με πολλαπλές αναφορές, το PS5 Digital είναι πολύ πιο δυσεύρετο καθώς η Sony δεν κατασκεύασε αρκετές κονσόλες.

Ενδεικτικά, στις Ηνωμένες Πολιτείες, η αναλογία εκτιμάται περίπου στο 24% για την έκδοση Digital με το υπόλοιπο απόθεμα να αφορά την έκδοση που θα διαθέτει blu-ray drive. Η συχνότερη αναλογία που προέκυψε κατά τη διάρκεια ερευνών κι ερωτήσεων ήταν το 20%. Ανά περιπτώσεις ωστόσο, αυτή έφτανε από 33% έως και 13%. 

Ο Jim Ryan, επικεφαλής του PlayStation, ρωτήθηκε επί τούτου αλλά δεν έδωσε πολλές πληροφορίες. “Η αναλογία ανάμεσα στην Digital έκδοση και το μοντέλο με blu-ray drive είναι κάτι που προς το παρόν δε μπορούμε να αποκαλύψουμε. Δε μπορούμε να δώσουμε συγκεκριμένες πληροφορίες με αριθμούς, αλλά μπορούμε να πούμε ότι σκοπεύουμε να παράξουμε τον απαραίτητο αριθμό μονάδων ώστε να ανταποκριθούμε στην ζήτηση για τον κάθε τύπο μοντέλου. Ωστόσο, δεν έχουμε κατασκευάσει ποτέ ξανά δύο διαφορετικά μοντέλα κονσόλας ταυτόχρονα οπότε είναι πολύ δύσκολο να ξέρουμε τη σωστή ποσότητα και τη σωστή αναλογία. Κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για να προβλέψουμε τη ζήτηση.”

Οι ειδικοί αναμένουν ότι τα καταστήματα λιανικής πιθανότατα θα παραγγείλουν περισσότερες κονσόλες με blu-ray drive, καθώς αυτό θα τους επιτρέψει να συνεχίσουν να πουλούν games σε υλική μορφή στους πελάτες τους. Αντιθέτως, μια ψηφιακή κονσόλα θα τους παρέκαμπτε, επιτρέποντας στους gamers να αγοράσουν κατευθείαν από την Sony. Ωστόσο φαίνεται ότι και η ίδια η Sony μπορεί να μην ενδιαφέρεται να διαθέσει το PS5 Digital μαζικά στην παρούσα φάση καθώς μάλλον εκτιμά ότι η αρχική της παραγωγή κατά το λανσάρισμα θα αγοραστεί ούτως ή άλλως από τους σκληροπυρηνικούς του είδους, επομένως δεν την συμφέρει να δεχτεί το οικονομικό χτύπημα των πωλήσεων της φθηνότερης Digital έκδοσης σε πρώτη φάση. Βεβαίως, η στρατηγική της αυτή μπορεί και να αποδειχθεί ολέθρια εάν η Microsoft την εκμεταλλευτεί ώστε να πουλήσει περισσότερα αντίτυπα του οικονομικότερου Xbox Series S της.

Το PS5 θα κυκλοφορήσει στις 19 Νοεμβρίου και θα κοστίζει 500 ευρώ. Το PS5 Digital χωρίς blu-ray drive θα κοστίζει 400 ευρώ.

Δείτε όλα τα games του PS5, τις τιμές των περιφερειακών και τι ισχύει για το backwards compatibility.

Συζητήστε για το PlayStation 5 σε αυτό το forum topic.

yesterday
Τι θα κάνει η Microsoft με τα games της Bethesda στις κονσόλες της Sony; yesterday

Θα τα διαθέσει μέσω Xbox Game Pass ενώ θα συνεχίσει να υποστηρίζει το Elder Scrolls Online για PS4.

Σε συνέχεια της είδησης ότι η Microsoft αγόρασε την Bethesda και τη μητρική της εταιρεία ZeniMax έναντι 7,5 εκατομμυρίων, οι εταιρείες ανακοίνωσαν ότι games όπως το Starfield θα είναι διαθέσιμα μέσω Xbox Game Pass αμέσως μόλις κυκλοφορήσουν.

Η ανακοίνωση της Bethesda αναφέρει συγκεκριμένα το Starfield. “Η Microsoft πλέον θα μεγαλώσει από τις 15 στις 23 ομάδες creative studio και θα προσθέσει τις θρυλικές σειρές της Bethesda στο Xbox Game Pass. Αυτό συμπεριλαμβάνει την πρόθεση της Microsoft να φέρει τα μελλοντικά games της Bethesda στο Xbox Game Pass την ίδια ημέρα που θα λανσαριστούν για Xbox ή PC, όπως το Starfield, το πολυαναμενόμενο νέο διαστημικό έπος που προς το παρόν βρίσκεται σε διαδικασία ανάπτυξης από την Bethesda Game Studios.”

Το δελτίο τύπου δεν αναφέρει ρητά το Elder Scrolls 6 αντίστοιχα, για το οποίο ο Todd Howard έχει πει ότι βρίσκεται ακόμα πολύ μακριά, αλλά η αναφορά περί κυκλοφορίας των first-party games υπονοεί ότι και αυτό θα διατεθεί μέσω Xbox Game Pass. Αυτό επίσης σημαίνει ότι τρέχοντα games της ZeniMax οπως τα Doom Eternal και Fallout 76 είτε θα προστεθούν στο Xbox Game Pass είτε θα παραμείνουν διαθέσιμα στο διηνεκές μέσω αυτού. Οποιεσδήποτε συνέχειες σε αυτές ή άλλες σειρές της Bethesda επίσης θα διατεθούν μέσω Xbox Game Pass.

Η αντίστοιχη ανακοίνωση της Microsoft αναφέρει μεταξύ άλλων ότι οι συνδρομητές του Xbox Game Pass αυξήθηκαν σε 15 εκατομμύρια. Ο αριθμός αυτός είναι ήδη υψηλός για τη συνδρομητική της υπηρεσία, ακόμη και χωρίς την προσθήκη των επιπλέον games που θα γίνει λόγω της εξαγοράς της Bethesda.

Ειδικά για το Elder Scrolls Online, ο Studio Director της ZeniMax Online Studios ανέφερε σε δήλωσή του ότι “Θέλω να εκμεταλλευτώ αυτή την ευκαιρία για να καθησυχάσω όλη την κοινότητα των Elder Scrolls ότι το ESO (Elder Scrolls Online) θα συνεχίσει να υποστηρίζεται ακριβώς ως είναι και αναμένουμε ότι θα συνεχίσουμε να το αναπτύσσουμε και να το επεκτείνουμε σε κάθε format στο οποίο υποστηρίζεται αυτή τη στιγμή. Είμαστε πολύ χαρούμενοι μετα νέα κι ανυπομονούμε να δούμε πώς οι δύο εταιρείες θα εργαστούν μαζί ώστε να κάνουν το ESO καλύτερο για όλους.”

 

 

Νέο περιεχόμενο για το Elder Scrolls Online θα προστεθεί τον Νοέμβριο με το Markarth DLC καθώς το Dark Heart of Skyrim storyline οδεύει προς το τέλος του. Το Markarth παρουσιάστηκε σε πρόσφατο livestream event και θα προσθέσει μια νέα περιοχή προς εξερεύνηση στο Reach, δυσκολότερα boses και μια νέα solo arena από τις 2 Νοεμβρίου για χρήστες PC και Mac και τις 10 Νοεμβρίου για χρήστες PS4 και Xbox One.

Διαβάστε περισσότερα για την εξαγορά της Bethesda από την Microsoft και συζητήστε για το Xbox Game Pass στο αντίστοιχο forum topic.

yesterday
Crash Bandicoot 4: It’s About Time demo yesterday

Διαθέσιμο μέσω PlayStation Store για όσους έχουν προ-παραγγείλει ηλεκτρονικά.

Το playable demo του Crash Bandicoot 4: It’s About Time είναι πλέον διαθέσιμο για PS4.

Για την εγκατάστασή του θα χρειαστείτε περί τα 8,6GB και μπορείτε να το βρείτε στη σχετική σελίδα του PlayStation Store. Ωστόσο, πρόσβαση σε αυτό έχουν μόνο όσοι προ-παρήγγειλαν το Crash Bandicoot 4: It’s About Time ηλεκτρονικά. Δεν υπάρχει ακόμα κάποια πληροφορία για το πότε το demo θα είναι διαθέσιμο και για το υπόλοιπο κοινό.

Το Crash Bandicoot 4: It’s About Time θα κυκλοφορήσει για PS4 και Xbox One στις 2 Οκτωβρίου.

Διαβάστε περισσότερα για το Crash Bandicoot 4: It's About Time και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

yesterday
Τα games του Xbox Series S θα είναι έως και 30% μικρότερα σε μέγεθος yesterday

Για να αντιστοιχούν στον μειωμένο αποθηκευτικό του χώρο σε σύγκριση με το Xbox Series X.

Τα games του Xbox Series S φαίνεται ότι θα είναι έως και 30% μικρότερα σε μέγεθος, προκειμένου να χρησιμοποιούν λιγότερο αποθηκευτικό χώρο στον ήδη μειωμένο σκληρό δίσκο της κονσόλας.

Μία από τις βασικές διαφορές ανάμεσα στο Xbox Series X και το Xbox Series S πέρα από τις δυνατότητες σε επίπεδο γραφικών είναι η χωρητικότητα των σκληρών τους δίσκων. Το Series S διαθέτει περίπου τη μισή χωρητικότητα του Series X όσον αφορά τις εργοστασιακές τους εκδόσεις, 512GB και 1TB αντίστοιχα. Επιπλέον, το Series S δεν διαθέτει disc drive ώστε να τρέχει φυσικά αντίγραφα των games της κονσόλας. Φυσικά υπάρχει η δυνατότητα επέκτασης με μια κάρτα μνήμης SSD, αλλά αυτή πωλείται χωριστά και συνεπάγεται επιπλέον κόστος. Με δεδομένο το μέγεθος των σύγχρονων games και τις προβλέψεις για το μέγεθος εκείνων που θα κυκλοφορήσουν για κονσόλες νέας γενιάς, είναι να απορεί κανείς εάν τα 512GB θα φτάνουν. Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο διευθυντής program management του Xbox, Jason Ronald, αναφέρθηκε σε αρκετά τεχνικά χαρακτηριστικά του Series S, μεταξύ των οποίων και τις ανησυχίες όσον αφορά τον αποθηκευτικό χώρο της κονσόλας και εξήγησε πώς οι εταιρείες ανάπτυξης μπορούν να διατηρήσουν το μέγεθος των games τους χαμηλό στις εκδόσεις για Xbox Series S.

“Αν δει κανείς το μέγεθος ενός μέσου παιχνιδιού, το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών που εγκαθίστανται στην τοπική μνήμη είναι στην πραγματικότητα δεδομένα που αφορούν textures. Επομένως βάζοντας στόχο τα 1440p αυτό επιτρέπει στις εταιρείες ανάπτυξης να παραλείπουν τα υψηλότερα επίπεδα MIP, τα οποία αποτελούν και τα μεγαλύτερα αρχεία.” δήλωσε ο Ronald. Όταν ρωτήθηκε για μια εκτίμηση ως προς το πόσο λιγότερο χώρο θα χρειάζονται τα games του Series S, απάντησε ότι “κοιτώντας τα δεδομένα που έχουμε από την τρέχουσα γενιά, πιστεύουμε ότι τα games σε Xbox Series S θα είναι, κατά μέσο όρο, περίπου 30% μικρότερα από εκείνα του Xbox Series X επειδή δεν θα χρειάζονται την εγκατάσταση όλων αυτών των επιπλέον assets.”

Όταν του αναφέρθηκε ως παράδειγμα το ολοένα και μεγαλύτερο μέγεθος του Call of Duty: Modern Warfare και του Call of Duty: Warzone ως περίπτωση όπου οι χρήστες του Xbox Series S θα χρειαστούν όλο τον σκληρό δίσκο της κονσόλας τους, ο Ronald απάντησε “Νομίζω ότι υπάρχει και το άλλο, προφανώς αναφέρατε τα Call of Duty και όλοι μπορούμε να πούμε μερικά games που είναι πολύ μεγάλα σε μέγεθος, αλλά υπάρχει επίσης και μια μεγάλη συλλογή από games που δεν είναι καν κοντά σε αυτά τα μεγέθη. Επομένως αν σκεφτείτε κάποιον σε ένα ψηφιακό οικοσύστημα, ας πούμε έναν συνδρομητή του Game Pass, παίζει διάφορα games διαφορετικών μεγεθών, διαφορετικού εύρους και κλίμακας. Καθώς προσπαθούμε πραγματικά να βρούμε αυτή την ισορροπία ανάμεσα στις επιδόσεις και το να διαθέσουμε την κονσόλα στην πιο προσιτή τιμή, με τον τρόπο αυτό καταλήξαμε στο συγκεκριμένο μέγεθος σκληρού δίσκου.”

Το άλμα σε υπερ-ταχείς NVMe SSD ως αποθηκευτικό χώρο δεν είναι φτηνό. Τα PC είχαν τέτοια drives διαθέσιμα εδώ και κάποιο καιρό, αλλά παραμένουν ακόμη σχετικά ακριβά και σίγουρα είναι ακριβά όταν πρόκειται για παραγωγή κονσολών. Ωστόσο είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των κονσολών νέας γενιάς και θεμελιώδεις ως προς το πώς λειτουργεί η αρχιτεκτονική Xbox Series X/S Velocity.

Επ’ αυτού, ο Ronald ανέφερε ότι “μία από τις μεγάλες καινοτομίες με αυτή τη γενιά είναι ότι ξανασκεφτόμαστε τελείως το πώς λειτουργούν τα υποσυστήματα Ι/Ο και το τι αυτό ξεκλειδώνει από δημιουργικής πλευράς. Έχουμε επενδύσει στους NVMe SSD. Προφανώς αυτού του είδους οι επιδόσεις έχουν κόστος κι όταν προσπαθείς να σχεδιάσεις μία κονσόλα για να επιτύχεις ένα συγκεκριμένο εύρος τιμής, όπως προσπαθήσαμε να ισορροπήσουμε επιδόσεις και τιμή, νιώσαμε ότι αυτό ήταν μια καλή μέση λύση από πλευράς του τι κερδίζει και τι χάνει κανείς.”

Διαβάστε επίσης τη σύγκριση των τεχνικών χαρακτηριστικών μεταξύ Xbox Series X και Series S και συζητήστε για τις κονσόλες νέας γενιάς της Microsoft στο αντίστοιχο forum topic.

Notification