Το Xbox Series X θα υποσστηρίζει HDR στα backwards compatible games 2 years ago

Δείτε πως δουλεύει το Quick Resume.

Το Xbox Series X μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα Smart Delivery feature και σας δίνει μια έκδοση λογισμικού που ταιριάζει με την τρέχουσα ισχύ της συσκευής, αλλά ακόμα και τα παλαιότερα παιχνίδια που δεν έχουν βελτιωθεί για νέο υλικό θα έχουν μια οπτική αναβάθμιση. Σύμφωνα με λεπτομερή ανάλυση από την Digital Foundry, η σειρά X θα χρησιμοποιήσει έναν αλγόριθμο μηχανικής μάθησης για την αναβάθμιση παλαιότερων παιχνιδιών με χρώμα υψηλής ανάλυσης (HDR).

Η έκθεση αναφέρει ότι τόσο το Halo 5 όσο και το Fusion Frenzy αναδείχθηκαν σε λειτουργία με HDR και ένα heatmap έδειξε στιγμιότυπα που ξεπερνούσαν τις δυνατότητες του HDR. Τα στιγμιότυπα ήταν σε μορφή demo, αλλά ο software engineer Claude Marais δήλωσε ότι θα μπορούσε να "εφαρμοστεί σε όλα τα παιχνίδια θεωρητικά". Τούτου λεχθέντος, είπε ότι η ομάδα εξακολουθεί να εργάζεται μέσα από πράγματα, όπως η εμπειρία των χρηστών.

"Αυτό ήταν κάτι στιγμιαίο", αναφέρει η έκθεση. "Ήταν πράγματι η Fusion Frenzy - ένας πρωτότυπος τίτλος του Xbox - που τρέχει με τον συνήθη πολλαπλασιαστή 16x ανάλυσης μέσω back-compat, αλλά αυτή τη φορά παρουσιάζεται με εξαιρετικά πειστικό, αισθητά πραγματικό HDR".

Ο Marais είπε ότι με έναν ευρύτερο τρόπο, η τεχνολογία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την προσβασιμότητα. Θα μπορούσατε να αυξήσετε την αντίθεση για να βοηθήσετε την ευκρίνεια σε κάποιον που δεν μπορεί να διαβάσει καλά ή να αλλάξει εύκολα τα χρώματα για τους παίκτες με αχρωματοψία.

Quick Resume

Μια λεπτομερής αναφορά από το Digital Foundry αποκαλύπτοντας τις προδιαγραφές Xbox Series X επισημαίνει ότι η λειτουργία Quick Resume υποστηρίζει τουλάχιστον τρία παιχνίδια Xbox Series X ανά πάσα στιγμή.

Το Quick Resume είναι ένα χαρακτηριστικό που επιτρέπει στους παίκτες να μεταπηδούν πίσω σε ένα παιχνίδι μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, φτάνοντας σε διαφορετικές καταστάσεις παιχνιδιού.

http://www.youtube.com/watch?v=S82YvCtwfHY

Οι αναφορές στο Digital Foundry δηλώνουν ότι το παρακολούθησαν αυτό το χαρακτηριστικό μέσα από τέσσερα παιχνίδια. Το Forza Motorsport 7 που κυκλοφορεί σε λειτουργία 4K60 Xbox One, State of Decay 2, Hellblade και το The Cave. Όσο χαμηλότερη είναι η μνήμη που χρησιμοποιεί το παιχνίδι, τόσο περισσότεροι τίτλοι μπορούν να αποθηκευτούν με τέτοιο τρόπο για το Quick Resume.

"Η Microsoft δεν μοιράστηκε το πραγματικό μέγεθος της προσωρινής μνήμης SSD που χρησιμοποιήθηκε για το Quick Resume, λέγοντας ότι η λειτουργία υποστηρίζει τουλάχιστον τρία παιχνίδια Series X", λέει η αναφορά.

Proprietary Cards για την αύξηση της χωρητικότητας

Με το Xbox Series X και το PlayStation 5 που χρησιμοποιούν SSD για εσωτερική αποθήκευση, υπήρξε κάποια ερώτηση σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι παίκτες μπορούν να επεκτείνουν τον διαθέσιμο χώρο. Για το Xbox Series X τουλάχιστον, η Microsoft έχει μια λύση και δουλεύει με τον κατασκευαστή σκληρού δίσκου Seagate για να το κάνει.

Το Xbox Series X συνοδεύεται από εσωτερικό SSD 1TB, αλλά μπορεί να επεκταθεί χρησιμοποιώντας αποκλειστικές μονάδες SSD που είναι ενσωματωμένες σε μικρές μεταλλικές κασέτες. Η Microsoft εξήγησε στο Digital Foundry πώς αυτά τα μικρά SSD θα λειτουργήσουν ως μέρος της νέας Velocity Architecture - ένας νέος τρόπος για τους προγραμματιστές να χρησιμοποιήσουν τη μνήμη SSD ως πρότυπο RAM για να αποθηκεύσουν τα περιουσιακά στοιχεία παιχνιδιών και να τα αποκτήσουν με ελάχιστη ταχύτητα.

Η Microsoft διαψεύστηκε από τους συμβιβασμούς ταχύτητας των περισσότερων μονάδων SSD κατά τη θέρμανση και συνεργάστηκε με τη Seagate για να παράγει έναν παράγοντα μορφοποίησης που παρέχει θερμική διασπορά εξασφαλίζοντας παράλληλα μια σταθερή απόδοση 2,4GB / s την οποία μπορούν να ρυθμίσουν οι προγραμματιστές. Αυτό λειτουργεί σε συνδυασμό με το προσαρμοσμένο υλικό μέσα στην κονσόλα, το οποίο επιτρέπει στους προγραμματιστές να χρησιμοποιούν την SSD για να αποκτούν άμεσα πρόσβαση σε αρχεία παιχνιδιών σε οποιοδήποτε σημείο κατά τη διάρκεια του rendering.

Μια ενημέρωση στο DirectX, που ονομάζεται DirectStorage, μειώνει περαιτέρω τα γενικά έξοδα των CPU των πρωτοκόλλων I / O.

Αυτό σημαίνει ότι τα SSD που μπορείτε να αγοράσετε σήμερα δεν πρόκειται να κάνουν την περικοπή, δεδομένου πόσο στενά η αποθήκευση είναι συνδεδεμένη με το υλικό του Xbox Series X. Ο μόνος τρόπος για να επεκτείνετε την εσωτερική αποθήκευση του Xbox Series X είναι μέσω των proprietary cards, αλλά η σειρά X θα εξακολουθεί να υποστηρίζει τυπικούς σκληρούς δίσκους - ειδικά αυτόν που ίσως χρησιμοποιείτε για το Xbox One σας. Σύμφωνα με τον John Linneman της Digital Foundry στο ResetEra, αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποθήκευση παιχνιδιών της σειράς X που θα πρέπει να μεταφερθούν στο SSD για να παιχτούν ή για τίτλους Xbox One και παλαιότερων.

Με τη σειρά Xbox X που διαθέτει μόνο εσωτερικό δίσκο SSD 1TB και συνεχώς αυξανόμενα μεγέθη παιχνιδιών, είναι δύσκολο να είναι επιθυμητή η επεκτάσιμη αποθήκευση. Η Microsoft δεν έχει ακόμη τιμή για αυτές τις μονάδες SSD και παρέχει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με πιθανώς διαφορετικά μεγέθη. Η εταιρεία, ωστόσο, περιγράφει όλες τις προδιαγραφές για το Xbox X Series, συμπεριλαμβανομένης μιας πρώτης ματιά στον νέο ελεγκτή, τις βελτιώσεις στο Gears 5 και τις επιδείξεις για το Quick Resume.

Διαβάστε περισσότερα για το Xbox Series X και συζητήστε για την επερχόμενη κονσόλα στο σχετικό forum topic.

Notification