Σταύρος Αντωνόπουλος

Σταύρος Αντωνόπουλος (ProfGameboy)
Experience: 1302 (278 points to next level)

 
600
2 days ago
Press Start: Τι genre παιχνιδιών σας αρέσει να παρακολουθείτε από τους streamers; 2 days ago

Διασκεδάζετε με το game ή με τον content creator;

Όλοι στο μυαλό μας έχουμε χωρισμένα σε κουτιά τα πράγματα που μας αρέσουν και δεν μας αρέσουν, όμως μια καλή ατμόσφαιρα και παρουσίαση ενός περιεχομένου ίσως μας αλλάξει γνώμη.

Ένας streamer ι ως στόχο να φέρνει όσο το δυνατό καλύτερα games για το κοινό του, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι θα είναι top σε πωλήσεις και κριτικές τίτλοι. Κυρίως ο στόχος των content creators είναι να διασκεδάζουν το κοινό με τις αντιδράσεις και τον σχολιασμό τους για τα games. Δεν δίνουν τόσο πολύ βάση στην ιστορία αλλά και στο να έχουν εξαιρετική απόδοση στο παιχνίδι. Με αυτό τον τρόπο πιστεύω ότι μπορεί να επηρεάσουν την γνώμη μας όσον αναφορά το γούστο μας στα είδη των games. Αρκετός κόσμος δεν θα έπαιζε μόνος του στο δωμάτιό του στη 01:00 τα ξημερώματα VR τον Εξορκιστή. Ωστόσο όλο αυτό αντιστρέφετε εάν κάτσεις και παρακολουθήσεις, ανθρώπους να τρομάζουν και να διακωμωδούν το παιχνίδι σαν αντίδραση στον φόβο που νιώθουν αλλά και με σκοπό να διασκεδάσουν το κοινό τους. Τότε το horror γίνετε διασκέδαση, το RPG μια ταινία που παρακολουθείτε όλοι μαζί στο chat, παρέα με τον streamer.

Εν ολίγης περισσότερο δενόμαστε με το πρόσωπο παρά με το game και κατ επέκταση με το genre του. Όπως και μια κανονική παρέα εκτός video games, μπορεί να σε πείσει να δοκιμάσεις πράγματα που φοβόσουν ή δεν είχες σκεφτεί έτσι κάνει σήμερα και το internet. Εάν διασκεδάζεις με κάτι, τότε το βλέπεις με μια άλλη ματιά, ανοίγεις τους ορίζοντες σου και σκάφτεσαι πιο "ανοιχτά". Προσωπικά δεν προτιμούσα τα horror,τα battle royale και τα zombie games. Με την διασκέδαση που βίωσα βλέποντας κάποιους streamers, Έλληνες και ξένους , απελευθέρωσα την σκέψη και την διστακτικότητα μου και διασκέδασα με το περιεχόμενο αλλά και τον άνθρωπο που μου παρουσίασε αυτά τα games.

Εσείς πιστεύετε ότι ένας streamer μπορεί να επηρεάσει το γούστο σας στα games μέσα από την διασκέδαση και την φιλική ατμόσφαιρα που σας προσφέρει κάνοντας σας να βλέπετε τα πράγματα λίγο διαφορετικά από ότι πριν; Πείτε μας την άποψή σας για το θέμα αυτό, αλλά και για το πώς βλέπετε την δουλεία ενός streamer. Απαντήστε μας εντός του άρθρου.

Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να είχε η στήλη στο αντίστοιχο forum topic.

Μόνιμες στήλες της τελευταίας εβδομάδας
Press Start: Ποια games σας απαγορευόταν να παίξετε όταν ήσασταν μικροί;
Press Start: Παίζουν ρόλο τα exclusives στις πωλήσεις μιας κονσόλας ή υπηρεσίας;

Τελευταίο User Blog
Θεωρία του Χάους

Τελευταίο User Review
Judgment

Καλή εβδομάδα σε όλους!

6 days ago
Disintegration 6 days ago

Αποκαλύφθηκε από τον Marcus Lehto.

Ο Marcus Leηto αποτελεί ένα από τα βασικά στελέχη στην δημιουργίας του Halo και αποκάλυψε την κυκλοφορία ενός νέου First-Person-Shoouter από την εταιρία αναπτυξης V1 Interactive.

Η αλήθεια είναι ότι προς το παρόν δεν έχουν διαρρεύσει αρκετές πληροφορίες ώστε να έχουμε μια πλήρη εικόνα στο τι πρέπει να περιμένουμε, εκτός από ένα teaser video που μας παρουσιάζει μερικά γυαλιστερά τμήματα μιας περίεργης μηχανής. Η εταιρία τονίζει ότι θα αποκαλύψει περισσότερα στην Gamescom, τον επόμενο μήνα. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε το σχετικό βίντεο:

http://www.youtube.com/watch?v=y_BUCW9rhNA

Η V1 Interactive είναι ο νέος σταθμός του Marcus Lehto, ο οποίος αποτελεί πρώην διευθυντής στο τμήμα δημιουργίας παιχνιδιών της Bungie και συνδημιουργός του Halo. Επιπλέον για την δημιουργία της εταιρίας θα συνεργαστεί με την ομάδα ανάπτυξης του SOCOM: US Navy Seals. Έτσι ο creative director, προχώρησε στις εξής δηλώσεις:

" Είναι θαυμάσιο που μπορούμε να μοιραστούμε αυτό που ετοιμάζει η εκπληκτική ομάδας μας. Ανυπομονούμε να σας ανακοινώσουμε τι ετοιμάζουμε τον επόμενο μήνα".

Η ομάδα αναπτυξης του Disintegration ελπίζει στην κυκλοφορία του παιχνιδιού το 2020.

Διαβάστε περισσότερα για το Disintegration στο σχετικό forum topic.

Σταύρος Αντωνόπουλος created a new topic ' Disintegration' in the forum. 6 days ago

Ο Marcus Leηto αποτελεί ένα από τα βασικά στελέχη στην δημιουργίας του Halo και αποκάλυψε την κυκλοφορία ενός νέου First-Person-Shoouter από την εταιρία αναπτυξης V1 Interactive.

Η αλήθεια είναι ότι προς το παρόν δεν έχουν διαρρεύσει αρκετές πληροφορίες ώστε να έχουμε μια πλήρη εικόνα στο τι πρέπει να περιμένουμε, εκτός από ένα teaser video που μας παρουσιάζει μερικά γυαλιστερά τμήματα μιας περίεργης μηχανής. Η εταιρία τονίζει ότι θα αποκαλύψει περισσότερα στην Gamescom, τον επόμενο μήνα. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε το σχετικό βίντεο:



Read More...

6 days ago
To PUBG απαγορεύτηκε και στην Ιορδανία. 6 days ago

Προστέθηκε σε ένα κλαμπ χωρών που όλο και αυξάνονται.

Το κράτος της Μέσης Ανατολής ανακήρυξε ως παράνομο το Playerunknown’s Battlegrounds στις 4 Ιουλίου και μπήκε σε ένα κλαμπ χωρών που έχουν ενεργοποιήσει την ιδία απαγόρευση.

Η Επιτροπή Ρύθμισης Τηλεπικοινωνιών του κράτους της Ιορδανίας απαγόρευσε το battle royal, ισχυριζόμενη πως ο Παγκόσμιος Οργανισμό Υγείας κατέταξε το PUBG ως "ένα βίαιο παιχνίδι που οδηγεί στον εθισμό και την κοινωνική απομόνωση". Ο Παγκόσμιος Οργανισμό Υγείας ( World Health Organization – WHO), τράβηξε τα βλέμματα ανακηρύσσοντας το gaming ως ασθένεια. Ο Οργανισμός έχει τοποθετηθεί και στο παρελθόν για την βιαιότητα των παιχνιδιών, ωστόσο δεν προκύπτει από πουθενά συγκεκριμένη αναφορά στο PUBG από την Επιτροπή Ρύθμισης Τηλεπικοινωνιών.

Η Ιορδανία εντάσσεται σε ένα κύκλο χωρών και πόλεων όπως το Ιράκ και το Νεπάλ που προχωρά σε ανάλογες κινήσεις απαγόρευσης. Επιπλέον η Επιτροπή Ρύθμισης Τηλεπικοινωνιών αναφέρει ότι η απαγόρευση του παιχνιδιού " αποτελεί εθνικό συμφέρον". Συγκεκριμένα αναφέρει ότι έχει λάβει αρκετές καταγγελίες πολιτών όπου αφορούν τις αρνητικές επιπτώσεις που έχει το PUBG. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, το τοπικό μέσω ενημέρωσης, Roya News, πιστεύει ότι το κράτος της Ιορδανίας θα προχωρήσει στην απαγόρευση έξι ακόμα παιχνιδιών , συμπεριλαμβανημένου και του o Fortnite.

Προφανώς και όλη αυτή η αναστατώσει προκαλεί τρομερή ζημιά στην εικόνα του παιχνιδιού αλλά και της εταιρίας του, σε όλο τον κόσμο, με την Tencent να αποσύρει την κυκλοφορία του παιχνιδιού στην Κίνα τον περασμένο Μάιο.

Διαβάστε το review του PlayerUnknown’s Battlegrounds και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

Ελάτε να παίξουμε μαζί PUBG γράφοντας το ID σας σε αυτό το forum topic.

Συζητήστε για το narrative-based PUBG στο αντίστοιχο forum topic.

6 days ago
Το World of Warcraft επαναδημιουργήθηκε στην Unreal Engine 4 6 days ago

Επικρατούν περισσότερο τα ρεαλιστικά στοιχεία του παιχνιδιού.

Το στυλ κινουμένων σχεδίων που χαρακτήριζε το WoW έχει χαρακτηρίσει την σειρά παιχνιδιών, όμως ένας σχεδιαστής αναρωτήθηκε πως το WoW θα έδειχνε εάν φτιαχνόταν σήμερα.

Έτσι ο σχεδιαστής επανασχέδιασε το Azeroth στην Unreal Engine 4 για κάποια χρόνια και τελικά τα κατάφερε. Τα αποτελέσματα μπορείτε να τα παρακολουθήσετε στο παρατώ βίντεο, το οποιο κάνει μια περιοδεία στο Durotar, Duskwood και Westfall.

http://www.youtube.com/watch?v=oj2nX5ExKuw

O προγραμματιστής Daniel L, έχει επανασχεδιάσει αρκετά κομμάτι του WoW τα προηγούμενα χρόνια στην Unreal και πιο συγκεκριμένα ξεκίνησε την δουλεία του από το 2015. Κάποιες από τις βασικές χαρακτηριστικές λειτουργιές και έχουν διατηρηθεί στον επανασχεδιασμό του, ωστόσο έχει δώσει περισσότερο έμφαση στην αναδιάρθρωση των περιοχών του παιχνιδιού, όπως τα τείχη του Orgrimmar και τα Horde buildings, τα οποία έχουν σχεδιαστεί με τρομερή λεπτομέρεια. Σε σύγκριση με την κλασσική οπτικη της Blizzard, η προσπάθεια του σχεδιαστή απαιτεί έχει μια διαφορετική ματιά προς το παιχνίδι με αποτέλεσμα οι αλλαγές που έκανε να ρίχνουν αρκετά την ατμόσφαιρα του παιχνιδιού. Παρ όλα αυτά μιλάμε για μια προσπάθεια ενός και μόνο ατόμου.

http://www.youtube.com/watch?v=BMQ2ZgIayl8

Εν τέλει, ίσως όλα αυτά οδηγήσουν σε κάτι καλό, καθώς ο σχεδιαστής παιχνιδιών, Kevin Martens, έχει δηλώσει στο PC Gamer, ότι η ομάδα εξετάζει την επανασχεδίαση του παιχνιδιού, το οποίο θα αφορά γεγονότα που συμβαίνουν ακομα και 100 χρόνια μετά τα πρώτα games.

Δείτε επίσης τα reviews όλων των World of Warcraft και συζητήστε περισσότερα για το World of Wacraft: Classic στο παρακάτω forum topic.

6 days ago
Πρώτες πληροφορίες για το Commandos 2 HD Remastered 6 days ago

Κυκλοφορεί μέσα στο 2019.

H εταιρία αναπτυξης Kalypso Media, μυρίστηκε ένα video με τις πρώτες πληροφορίες όσον αφορά την πρόσφατη ανακοίνωση για μια remastered έκδοση του κλασσικού Commandos 2.

Το παιχνίδι εκτυλίσσεται κατά την διάρκεια του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου και θα κυκλοφορήσει από την Kalypso Media, καθώς η εταιρία απέκτησε τα δικαιώματα του παιχνιδιού από την Pyro Studios, στην οποία άνηκε και το Commandos IP που είχε κυκλοφορήσει τον Ιούλιο. Η τότε κυκλοφορία του Commandos IP είχε συνοδευτεί από δηλώσεις της εταιρίας, που αναφέρονταν στην στα σχέδια της να ξεκινήσει μια νέα σειρά των κλασσικών παιχνιδιών της, καθώς και να αρχίσει την ενημέρωση των αρχικών τίτλων. Τα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας είναι πλέον εμφανή μέσω του Commandos 2 HD Premastered.

http://www.youtube.com/watch?time_continue=169&v=Dmwg7EujCyU

Η σειρά των Commandos αφορά ένα brutal strategy game που κυκλοφόρησε το 1998 για πρώτη φορά. Οι παίκτες ελέγχουν μικρές ομάδες στρατιωτών με ειδικές ικανότητες η κάθε μια, όπως μοναδικές δεξιότητες, ελεύθερους σκοπευτές ακόμα και διαφορετικούς μπερέδες των στρατιωτών. Σκοπό σας είναι να σαμποτάρετε και να δολοφονήσετε άλλες ομάδες. Ωστόσο τα stealth στοιχεία του παιχνιδιού είναι αρκετά έντονα, με τα όπλα να αποτελούν την τελευταία λύση στα προβλήματα σας.

Τέλος τα γραφικά του νέου παιχνιδιού θα είναι αρκετά βελτιωμένα, όπως επίσης και οι επιλογές αλλά και το tutorial system. To Commandos 2 HD Remastered θα κυκλοφορήσει στα τέλει του 2019 για PC, Nintendo Switch, iOS και Android.

Διαβάστε τα reviews των Commandos και συζητήστε για τις HD Remastered εκδοχές τους στο παρακάτω forum topic.

6 days ago
Το Psychonauts 2 θα καθυστερήσει μέχρι το 2020 6 days ago

Θα κυκλοφορήσει για Playstation 4 παρά την εξαγορά της Double Fine.

Τελικά το Psychonauts 2 δεν θα κυκλοφορήσει ούτε το 2019 όπως είχε προγραμματιστεί αλλά προβλέπεται να κυκλοφορήσει το 2020.

Σύμφωνα με την νεοαποκτηθείσα από την Microsoft εταιρία αναπτυξης, Double Fine, το adventure game έχει προγραμματιστεί το 2020. Οι συγκεκριμένες δηλώσεις έναν μέσα από ένα post στο Fig, ένα crowdfunding website, αυτό οποιο η εταιρία συγκέντρωσε 3,9 εκατομμύρια δολάρια το 2016. Ωστόσο η Double Fine, δήλωσε ότι αν και είναι σκληρή η απόφαση άλλης μια αναβολής της κυκλοφορίας του παιχνιδιού, είναι η σωστή κίνηση για ένα καλύτερο περιεχόμενο.

http://www.youtube.com/watch?v=-yCgDk4SiHk

Μεταξύ άλλων ανέφεραν: " Τώρα στοχεύουμε στην κυκλοφορία του παιχνιδιού για του χρόνου. Γνωρίζουμε ότι μια τέτοια ανακοίνωση πάντα είναι απογοητευτική, αλλά επίσης γνωρίσουμε ότι είστε ένα φανταστικό και υποστηρικτικό κοινό (όπως εμείς). Θέλουμε το παιχνίδι να είναι όσο καλύτερο γίνετε. Οπότε ελπίζουμε να μας κατανοήσετε". Ωστόσο, μέσω του επίσημου blog της εταιρίας, η ιδία δήλωσε ότι το Psychonauts 2 θα κυκλοφορήσει κανονικά σε όλες τις κονσόλες στις οποίες είχαν ανακοινωθεί, παρόλο που η Microsoft απέκτησε τα δικαιώματα της εταιρίας πρόσφατα".

Διαβάστε το review του Psychonauts και συζητήστε για το Psychonauts 2 σε αυτό το forum topic.

6 days ago
Η StartCraft 2 AI που δεν θέλεις να συναντήσεις 6 days ago

ρχεται στην Ευρώπη για πρώτη φορά.

Η συγκεκριμένη AI τεχνολογία αποτελεί μια πειραματική δομική της εταιρίας artificial intelligence της Google, DeepMind, με σκοπό να παίρνει μέρος σε διάφορα matches για την συλλογή πληροφοριών.

Συγκεκριμένα η AlphaStar AI έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά ώστε να παίζει StarCraft 2 και τον περασμένο Ιανουαρίου υποβλήθηκε σε κάποια ακομα τεστ εκτός Ευρώπης, με τρομερή απόδοση. Έτσι μέρος του προγράμματος της μελέτης artificial intelligence τεχνολογιών, η AlphaStar θα αρχίσει να συμμετέχει σε κάποια παιχνίδια του StarCraft 2 στην Ευρώπη. Η AI θα λειτούργει απολύτως ανώνυμα μέσα στο παιχνίδι, ούτος ώστε οι παίκτες να μην γνωρίζουν ότι την αντιμετωπίζουν. Ωστόσο στα σκαμπανεβάσματα σε περίπτωση ήττας ή νίκης απέναντι της, ισχύουν κανονικά για το MMR.

Με την σειρά της η Blizzard θέλησε να εξηγήσει ώστε να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις ότι: " Η ανωνυμία της AlphaStar στο παιχνίδια βοηθά στην διασφάλιση των αποτελεσμάτων της πειραματικής αυτής διαδικασίας που θέλουμε να εκτελέσουμε, ώστε η εμπειρία της AI να πλησιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο ένα αληθινό 1v1 ladder match του StarCraft. Βοηθά επίσης στην διασφάλιση ότι όλα τα matches θα παίζονται κάτω από τις ίδιες συνθήκες. Η DeepMind θα κοινοποιήσει τα αποτελέσματα της έρευνας σε σχετικό επιστημονικό paper, μαζί με τα replays των matches που συμμετείχε η AlphaStar".
Τα πειράματα που θα λάβουν χώρα σε 1v1 matches από την AI θα είναι αρκετά και θα αφορούν τρία factions του παιχνιδιού. Η AI θα καταλαβαίνει που κινείται στον χάρτη χρησιμοποιώντας μια οπτική τύπου κάμερας ώστε να τον αναλύει. Έτσι δεν θα έχει καμία ιδέα για το τι συμβαίνει εκτός της οπτικής της από τον χάρτη. Ωστόσο θα έχει περισσότερους περιορισμούς στις κινήσεις της, ανά λεπτό και ανά δευτερόλεπτο, από όσο είχε τον Ιανουάριο στα προηγούμενα πειράματα.

Η υπηρεσία της AI θα είναι αυτόματα ενεργοποιημένη, όμως θα έχετε την δυνατότητα να την πετάτε εκτός αγώνα μέσω ενός παραθύρου που θα σας υπενθυμίζει την παρουσία της στον αγώνα. Τέλος, η ημερομηνία έναρξης του προγράμματος αλλά και ο αριθμός των παιχνιδιών που θα συμμετέχει η AlphaStar δεν αποκαλύπτονται ώστε να διατηρηθεί η ακεραιότητα του πειράματος.

Διαβάστε περισσότερα για το StarCraft και συζητήστε για αυτά στο σχετικό forum topic.

Notification