Γιώργος Τζίτζιφας

Γιώργος Τζίτζιφας (Lithras)
Experience: 6956 (1216 points to next level)

 
600
PANOS ROKANAS and 40 others have joined the group Cyberpunk 2077 14 hours ago

Παίζουμε Call of Duty: Black Ops - Cold War

Γράψτε παρακάτω το ID σας και το format στο οποίο παίζετε.

PC
Username | BattleTag
Lithras | GeorgeTzif#1242

PS4
Username | PSN ID
Lithras | -GW-Lithras

Read More...

Γιώργος Τζίτζιφας replied to the topic 'Call of Duty: Black Ops Cold War' in the forum. 4 days ago

Μπορώ να πω ότι το campaign ήταν απολαυστικότατο, η Raven Software έκανε πολύ καλή δουλειά σε αυτόν τον τομέα. Πρέπει κάποιος να πιάσει επιτέλους το hint και να δοθεί όχι απλά παραπάνω έμφαση, αλλά να γίνει κατανοητό ότι οκ, καλό το multiplayer πιστολίδι, αλλά εφόσον υπάρχουν τα φόντα, πρέπει να ανέβει επιτέλους η διάρκεια του campaign σε επίπεδα AAA.

Απ' την άλλη, το multiplayer το οποίο υποτίθεται είναι και το πρώτο μέλημα της σειράς, αν έχετε ήδη τα Modern Warfare και Warzone, δεν θα σας καλύψει κάποια νέα "ανάγκη". Μιλώντας για Warzone, τα θέματα στο balance του Cold War και οι διαφορές του gameplay μεταξύ των δύο θα παρουσιάσουν μια ενδιαφέρουσα κατάσταση στο balance team του Warzone, καθώς και μπέρδεμα στους παίκτες που θα πάνε σε αυτό από το Cold War και δεν έχουν παίξει το Modern Warfare. Περισσότερες λεπτομέρειες θα διαβάσετε στο review μου .

Read More...

4 days ago
Call of Duty: Black Ops - Cold War 4 days ago

Κυνήγι στα παρασκήνια του Ψυχρού Πολέμου.

Ήρθε η στιγμή που η Activision παραδίδει στο κοινό την ετήσια δόση Call of Duty. Αυτό που έχει αλλάξει από πέρσι όπου κυκλοφόρησε το Modern Warfare την μετέπειτα επιτυχία του Warzone είναι ότι η εταιρεία στρέφεται προς μια “ομογενοποίηση” της σειράς με κοινό παρονομαστή το δωρεάν Battle Royale της, ενώ δειλά-δειλά αρχίζει να δίνει ξανά σημασία στο σεναριακό υπόβαθρο. Αυτό επιβεβαιώνεται με το Call of Duty: Black Ops - Cold War, το οποίο παρουσιάζει κάποια νέα χαρακτηριστικά στο campaign του, ενώ παράλληλα ετοιμάζεται να ενσωματωθεί στο Warzone. Ωστόσο, λόγω αυτού αναδεικνύονται και κάποιες διαφορές στο gameplay οι οποίες απ’ ο,τι φαίνεται θα δυσκολέψουν το πάντρεμα αυτό, όπως θα διαβάσετε παρακάτω.

Παιχνίδια κατασκοπείας
Το 1981, μετά τα γεγονότα του Black Ops 1 (και πριν από αυτά του 2), προσαρτάστε σε μια επίλεκτη μυστική ομάδα, η οποία με τις ευλογίες του Προέδρου των ΗΠΑ Richard Nixon, κυνηγά τον μυστηριώδη Σοβιετικό κατάσκοπο με το κωδικό όνομα “Perseus”. Ξεκινώντας από το Amsterdam και ταξιδεύοντας σε μέρη όπως το Ανατολικό Βερολίνο η Τουρκία, το Βιετνάμ, η Ουκρανία και η Ρωσία, θα εμπλακείτε σε ένα ψυχροπολεμικό κατασκοπικό θρίλερ με μπόλικη δράση και ανατροπές, καθώς ψάχνετε στο παρελθόν και στο παρόν στοιχεία και άτομα τα οποία θα σας οδηγήσουν στον στόχο σας.

cod bo cold war 1

Η Raven Software έκανε πολύ καλή δουλειά με το σενάριο και γενικά με το campaign. Στις αποστολές που εκτελείτε, πλέον μπορείτε να πάρετε αποφάσεις οι οποίες επηρεάζουν την μετέπειτα εξέλιξη του σεναρίου και του τερματισμού, όπως το αν θα ανακρίνετε ή θα εκτελέσετε κάποιον αιχμάλωτο. Επιπλέον, μπορείτε να συλλέγετε στοιχεία από το πεδίο, τα οποία ξεκλειδώνουν επιπλέον side missions και σας παρέχουν πληροφορίες για τους χαρακτήρες, τα γεγονότα και τις τοποθεσίες που εμπλέκονται στην όλη συνομωσία.

Αν και το campaign παραμένει μικρό (γύρω στις 7 ώρες), σε γενικές γραμμές είναι περίπου κατά 1 ώρα μεγαλύτερο από το αντίστοιχο του Modern Warfare, κάτι το οποίο δείχνει ότι αργά και σταθερά η σειρά αρχίζει να δίνει όλο και περισσότερο βάρος σε αυτό. Το γεγονός ότι καθορίζετε το όνομα, το φύλο, την καταγωγή και το ψυχολογικό προφίλ του χαρακτήρα σας (το οποίο σας δίνει 2 Perks για την διάρκεια του campaign) δίνει μια πιο “προσωπική” αίσθηση και δεν νιώθετε απλά θεατής, αλλά πρωταγωνιστής

http://www.youtube.com/watch?v=TMJVVJqT6xs

Δράση και αγωνία
To Single-Player campaign παρουσιάζει μια ποικιλία στο gameplay. Πέρα από το κλασικό πιστολίδι, δεν λείπουν και οι αποστολές στις οποίες κάνετε κάτι πέρα από τα “τυπικά”, όπως το να χειριστείτε τηλεκατευθυνόμενο με εκρηκτικά, να πιλοτάρετε ελικόπτερο, να καμπερώσετε ξεδιάντροπα με ένα Sniper Rifle και να κινηθείτε αθόρυβα ως άλλος Solid Snake.

Συγκεκριμένα, το Stealth gameplay παρουσιάζει ενδιαφέρον καθώς μπορείτε με την φωτογραφική σας μηχανή να “σημαδέψετε” εχθρούς και να γνωρίζετε ανά πάσα στιγμή το που βρίσκονται, ώστε να υπολογίσετε την παράκαμψή τους. Πλησιάζοντας έναν εχθρό αθόρυβα σας δίνει την δυνατότητα να τον πιάσετε από πίσω κρατώντας τον από το στόμα ή να του κάνετε Stealth kill. Στην πρώτη περίπτωση, μπορείτε να τον κρατήσετε μέχρι να πνιγεί, να τον χρησιμοποιήσετε ως ανθρώπινη ασπίδα, ή να του βάλετε στην τσέπη μια χειροβομβίδα και να τον σπρώξετε πάνω στους εχθρούς σας. Τα δε Stealth kills από κοντά είναι μακάβρια και απολαυστικά, αλλά θα πρέπει να έχετε στο νου σας να κρύψετε τα πτώματα αν δεν θέλετε να γίνετε αντιληπτοί. To ΑΙ των εχθρών στο Stealth gameplay δεν είναι καθόλου άσχημο, ενώ στις μάχες δεν είναι κάτι τρομερό. Οι εχθροί ψάχνουν διαρκώς κάλυψη, αν και δεν επιλέγουν πάντα τις καλύτερες διαθέσιμες θέσεις, ενώ οι σύμμαχοί σας βαράνε μπεκάτσες.

cod bo cold war 2

Ο χειρισμός είναι ανταποκρίσιμος και η ταχύτητα της κίνησής σας έχει αυξηθεί, ανεβάζοντας παράλληλα και την αίσθηση της δράσης. Τα 29 όπλα χωρίζονται σε 10 κατηγορίες (Assault Rifles, Submachine Guns, Tactical Rifles, Light Machine Guns, Sniper Rifles, Pistols, Launchers, Shotguns, Melee και Special) είναι ίσως υπερβολικά ευθύβολα και χωρίς κλότσημα, κάτι το οποίο από τη μία σημαίνει προβλήματα με το balance στο Multiplayer, αλλά αυτό δεν είναι θέμα όσον αφορά το campaign, καθώς δεν μπορεί κανείς να πει ότι παίζει Call of Duty για τον ρεαλισμό ούτως ή άλλως.

Συνομωσίες, προδοσία και βρώμικα παιχνίδια εξουσίας.

Όταν το ατού δεν είναι πια ατού
To Multiplayer κομμάτι του Cold War το επιμελήθηκε η Treyarch. Τα 12 Multiplayer Modes του Black Ops: Cold War λαμβάνουν χώρα σε 8 (συν δύο 40v40) maps. Τα Combined Arms modes δίνουν περισσότερη έμφαση στα οχήματα, ενώ το σύστημα δημιουργίας Classes έχει υποστεί δύο μεγάλες αλλαγές: Πρώτον, τα field upgrades περιέχονται στα loadouts των Classes και δεύτερον, κάθε Class μπορεί να επιλέξει 1 από 4 πιθανά Wildcards. Τα Scorestreaks (δυνατά abilities τα οποία γίνονται διαθέσιμα μόλις μαζέψετε συγκεκριμένο αριθμό πόντων μέσα σε ένα match) επιστρέφουν, αντικαθιστώντας τα Killstreaks και είναι αρκετά περίεργο ότι η καταμέτρηση των πόντων για αυτό τον σκοπό δεν σταματά με τον θάνατο, οπότε το συνθετικό “streak” (“σερί”) είναι κάπως άτοπο.

cod bo cold war 3

Η μεγαλύτερη προσθήκη στο Multiplayer ωστόσο, είναι Fireteams: Dirty Bomb Mode, στο οποίο 10 ομάδες των 4 ατόμων κυνηγούν αποθέματα ουρανίου. Αν μεταφέρουν στα αντίστοιχα σημεία, το τοποθετήσουν σε βόμβες και τις πυροδοτήσουν, κερδίζουν πόντους. Θα έλεγε κανείς ότι θυμίζει κάπως το Warzone, με την διαφορά του ότι δεν υπάρχει το Team Wipe και ότι υπάρχουν οι βόμβες, οι οποίες αποτελούν και μέσο της νίκης.

Ωστόσο, δεν είναι όλα ρόδινα. Τα Combined Arms matches είναι στην ουσία το Ground War mode του Modern Warfare σε 12v12. Οι χάρτες παραείναι μεγάλοι και αραιοί και η παρουσία των οχημάτων δεν βγάζει τόσο νόημα για τόσο μικρό αριθμό παικτών. Ερχόμενοι από τα Modern Warfare και Warzone, θα παρατηρήσετε ότι δεν μπορείτε να γείρετε σε γωνίες και δεν μπορείτε να ανοίξετε πόρτες απότομα. Το υπερβολικά μικρό κλότσημα των όπλων που αναφέρεται παραπάνω μεταφράζεται στο Multiplayer του Cold War ως “μικρά όπλα με μεγάλη ταχυβολία κερδίζουν”, με επιτομή το MP5 το οποίο έπρεπε να δεχτεί nerf. Επιπλέον, τα attachments αλλάζουν διαφορετικά χαρακτηριστικά σε σχέση με τα αντίστοιχα του Modern Warfare, κάτι το οποίο δεν βγάζει πολύ νόημα. Σε συνδυασμό με την αυξημένη ταχύτητα κίνησης, το αποτέλεσμα θυμίζει περισσότερο Arcade Shooter με έμφαση στην ταχύτητα και τα απανωτά kills. Κερασάκι στην τούρτα των αρνητικών είναι το ότι τις πρώτες μέρες υπήρχαν προβλήματα με τους online servers.

cod bo cold war 4

Μερικά από τα παραπάνω “προβλήματα” ίσως να μην ήταν καν άξια αναφοράς αν το Cold War δεν “μπλεκόταν” με το Warzone, καθώς αν τα games έμεναν 100% “ανεξάρτητα”, οι μεταξύ τους διαφορές δεν θα είχαν τόση σημασία και δεν θα υπήρχε αυτός ο παράγοντας. Ωστόσο, αφού έτσι έχουν τα πράγματα, θα σας ξενίσει επιπλέον αν αποφασίσετε να ασχοληθείτε αργότερα με το Warzone και αναμένουμε να δούμε το balance team του Warzone να πονοκεφαλιάζει τον Δεκέμβριο όπου τα όπλα του Cold War θα προστεθούν σε αυτό. Αξίζει να σημειωθεί ότι από εκείνη την στιγμή θα μοιράζεται και η Multiplayer πρόοδός σας μεταξύ των τριών games (Modern Warfare, Warzone και Cold War).

Τέλος, το Zombies Mode επιστρέφει, αν και το ότι προς το παρόν έχει μόνο ένα map (και μάλιστα remake του αντίστοιχου χάρτη από Call of Duty: World at War) ίσως ξενερώσει κάποιους. Ο κλασικός του τρόπος παιξίματος είναι το να αντιμετωπίσετε ορδές από zombies μόνοι ή με μέχρι τρεις συμπαίκτες και χωρίζεται σε δύο modes. Στο “Endless”, το παιχνίδι δυσκολεύει όλο και περισσότερο όσο προχωράτε και από το 10o κύμα και μετά να αιτηθείτε ελικόπτερο για να φύγετε. Το δεύτερο mode έχει 20 προκαθορισμένους γύρους. Το τρίτο mode είναι το Dead Ops Arcade, στο οποίο μπορείτε να παίζετε σε πρώτο πρόσωπο, ή σε τρίτο, κοιτώντας από ψηλά. Μια μεγάλη διαφορά με παλαιότερα είναι το ότι πλέον μπορείτε να παίξετε το Zombies Mode εξοπλισμένοι με το loadout σας από το Multiplayer.

cod bo cold war 5

Κυνηγητό σε τρεις ηπείρους
Μερικοί μπορεί να μην γνωρίζετε ότι αν θέλετε να απολαύσετε τα γραφικά του Black Ops - Cold War στο έπακρο, θα πρέπει να κατεβάσετε το HD textures pack από τα game settings στο Battle.net. Η Activision το έκανε περιττά περίπλοκο για έναν αρχάριο χρήστη, ωστόσο το αποτέλεσμα στα High/Ultra settings είναι εντυπωσιακό. Τα τοπία είναι επιβλητικά και η απεικόνιση των περιοχών λεπτομερέστατη, όπως για παράδειγμα του Red Light District του Άμστερνταμ.

Οι αντανακλάσεις και ο φωτισμός είναι υπέροχα (ειδικά το φως του ήλιου πάνω από το Βιετνάμ), τα animations ρεαλιστικά και τα μοντέλα λεπτομερέστατα (πλην κάποιων μοντέλων βλάστησης), ειδικά στα πρόσωπα έχει γίνει καταπληκτική δουλειά. Ωστόσο, για να τα χαρείτε με ένα framerate της προκοπής θα πρέπει να έχετε και ένα αντίστοιχα δυνατό μηχάνημα και μπόλικη VRAM στην κάρτα γραφικών σας. Επίσης να έχετε το νου σας, έχουν αναφερθεί crashes και errors που σχετίζονται με τις ρυθμίσεις της κάρτας γραφικών (πχ Ray tracing και clock speeds), μερικά από τα οποία φαίνεται να μην έχουν λυθεί ακόμα.

cod bo cold war 6

Ατμόσφαιρα, κίνδυνος και δέος
Η μουσική παίζει τον κατάλληλο ρόλο στο κατάλληλο σημείο. Όπου πρέπει είναι ένα διακριτικό χαλί και όπου πρέπει τονίζει το άγχος και τον κίνδυνο, ή την “επικούρα”, ενώ μερικά σημεία (όπως το lobby) τα ντύνουν pop κομμάτια της εποχής, δίνοντας την αίσθηση της “80-ίλας”. To voice acting είναι ικανοποιητικότατο και είναι ευχάριστο που οι μη-αγγλόφωνοι εχθροί και NPCs μιλούν τις μητρικές τους γλώσσες και όχι αγγλικά με κακή προφορά. Τα ηχητικά εφέ ακούγονται λίγο πιο “ξερά” σε σχέση με το Modern Warfare και η αίσθηση απόστασης και κατεύθυνσης επίσης δεν είναι τόσο ακριβείς όσο σε εκείνο.

Δίνει λιγότερα από όσα ζητάει
Όσον αφορά Multiplayer matches μεγάλης κλίμακας, η ύπαρξη του Warzone καλύπτει για πολλούς μεγάλο μέρος της “ανάγκης” αυτής και μάλιστα δωρεάν, κάτι το οποίο το Fireteams δεν μπορεί να το κοντράρει. Αντίστοιχα, οι κάτοχοι του Modern Warfare καλύπτονται από την δική του ποικιλία όσον αφορά τα τυπικά Multiplayer Modes και αυτό που μένει, είναι ένα καλοδουλεμένο μεν, αλλά μικρής διάρκειας campaign και το Zombies, τα οποία για τους περισσότερους δεν αξίζουν τα 60€ που κοστίζει. Αν είστε απόλυτα φανατικοί της σειράς, ή αν πιστεύετε ότι οι εργατοώρες που θα περάσετε παίζοντας Black Ops - Cold War θα σας κάνουν απόσβεση, ή αν για κάποιο λόγο δεν έχετε το Modern Warfare και προτιμάτε την 80s αισθητική, τότε αποκτήστε το. Για τους υπόλοιπους, δεν προτείνεται.

 Θετικά:
- Συναρπαστικό σενάριο με διαφορετικές εκβάσεις
- Ποικιλία αποστολών στο campaign
- Επιστροφή του Zombies mode
- Όμορφα γραφικά
- Ωραία μουσική επένδυση
- Κοινή Multiplayer πρόοδος με τα Moden Warfare και Warzone

Αρνητικά:
- Μικρή διάρκεια του campaign
- To Combined Arms mode δεν έχει νόημα
- Το Fireteams mode δεν προσφέρει αρκετά
- Προβλήματα στο balance των όπλων
- Ασυμβατότητα λειτουργιών και όπλων με το Warzone
- Crashes και errors λόγω γραφικών σε ορισμένους χρήστες

Βαθμολογία
Γραφικά: 9
Ήχος: 8
Gameplay: 7 
Σενάριο: 7
Αντοχή: 6.5
Γενικά: 7.5

Ένα βήμα εμπρός όσον αφορά το campaign, δύο πίσω όσον αφορά το Multiplayer.

Γιώργος Τζίτζιφας

Παίζοντας το Genshin Impact, οι πρώτες μου εντυπώσεις ήταν αυτές ενός καλοστημένου Action RPG Με ένα πολύ καλό και πρωτότυπο σύστημα μάχης, το οποίο βασίζεται σε combos με τα στοιχεία της φύσης, ενώ το Co-op είναι συμπαθητικό.

Προχωρόντας στην ιστορία όμως, αρχίζει να μειώνεται η ροή, απαιτώντας όλο και περισσότερο farming. Σε συνδυασμό με το μηδενικό customization των stats και της εμφάνισης των χαρακτήρων, το εκνευριστικό πλασματάκι-βοηθό σας και τα γενικά κλισέ του είδους, αν δεν είστε fans των anime ώστε να τα δεχτείτε με χαρά, θα το βαρεθείτε. Περισσότερα θα διαβάσετε στο review μου .

Read More...

2 weeks ago
Genshin Impact 2 weeks ago

Πολεμήστε με την δύναμη των στοιχείων της φύσης.

Η κινεζική εταιρεία ανάπτυξης miHoYo ιδρύθηκε από τρεις φοιτητές στην Σανγκάη το 2011. Η εταιρεία επικεντρώθηκε στα Mobile games βασισμένα στα anime και έγινε γνωστή από το 2014 με την κυκλοφορία του Gun Girls. Στην συνέχεια ακολούθησαν κι άλλα παρόμοια games, μέχρι που πέρσι ανακοινώθηκε το Action RPG Genshin Impact. Οι developers ανέφεραν ότι το The Legend of Zelda: Breath of the Wild ήταν μεγάλη επιρροή στην ανάπτυξή του, κάτι το οποίο είναι εμφανές, αλλά κατάφεραν να μην καταλήξουν με μια φθηνή αντιγραφή, κυκλοφορώντας έτσι ένα (πρωτίστως Mobile) game το οποίο περιέχει άπλετη εξερεύνηση σε έναν μεγάλο κόσμο, διατηρώντας την δική του ταυτότητα.

Χαμένοι σε έναν άγνωστο κόσμο
Στην αρχή της ιστορίας, δύο δίδυμα αδέρφια πολεμούν μια άγνωστη θεά. Ανάλογα με το ποιο από τα δύο αδέρφια θα επιλέξετε, η θεά αιχμαλωτίζει το άλλο και ο χαρακτήρας σας ξυπνά μετά από λίγη ώρα στον κόσμο του Teyvan. Εκεί ξεκινά η αναζήτηση της χαμένης σας αδελφής (ή αδελφού), παρέα με ένα νεραϊδοειδές πλάσμα με το όνομα Paimon. Το Teyvan είναι ένας κόσμος με πολλά έθνη, όπου το καθένα λατρεύει μια θεότητα η οποία ανταποκρίνεται σε ένα από τα στοιχεία της φύσης. Μέσα σε αυτόν τον κόσμο περιπλανιέστε και τον εξερευνάτε μαζί με την νέα σας φίλη, καθώς και με διάφορους χαρακτήρες που συναντάτε και προτίθενται να σας βοηθήσουν, ενώ παράλληλα τους βοηθάτε σε δικές τους υποθέσεις.

genshin impact 1

Το σενάριο είναι αρκετά βατό, με αρκετές αναμενόμενες εξελίξεις και μπόλικα κλισέ, όπως η Paimon η οποία δεν σας αφήνει ποτέ να μιλάτε και αναφέρεται στον εαυτό της σε τρίτο πρόσωπο. Οι developers μάλλον το θεώρησαν “gimmick” και μέρος του fan service, αλλά θα φανεί εκνευριστικό σε πολλούς, ειδικά αν δεν είστε fans των anime και θυμίζει επικίνδυνα την Navi από το The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Επιπλέον, πολλοί από τους χαρακτήρες που συναντάτε (και επιστρατεύετε) δεν φαίνεται να έχουν κάποιο αρκετά δυνατό κίνητρο για να ρισκάρουν την ζωή τους.

BINTEO 1

Lolis, waifus, husbandos και μπόλικο fan service
Αν και ελέγχετε μόνο έναν χαρακτήρα σε κάθε δεδομένη στιγμή, σχηματίζετε μια ομάδα με τέσσερις και μπορείτε να αλλάζετε απ’ τον έναν στον άλλο με το πάτημα ενός πλήκτρου. Κάθε χαρακτήρας έχει μια βασική επίθεση, καθώς και ένα Skill και ένα Ultimate Ability που είναι βασισμένα σε κάποιο στοιχείο της φύσης. Ο χειρισμός είναι ανταποκρίσιμος και χωρίς πολυπλοκότητες, ενώ το glider είναι μια ακόμα τρανταχτή ομοιότητα με το Breath of the Wild. Τα διαφορετικά στοιχεία των Skills αλληλεπιδρούν διαφορετικά (για παράδειγμα, ηλεκτρισμός σε νερό κάνει παραπάνω damage, πάγος σε νερό παγώνει, νερό σε φωτιά εξατμίζει, φωτιά σε πάγο λιώνει κλπ.) και η σωστή εναλλαγή χαρακτήρων και δυνάμεων αποτελεί μεγάλο μέρος της στρατηγικής του Genshin Impact και μπορεί να κρίνει το αν μια μάχη θα είναι πανεύκολη ή δύσκολη.

Το leveling χωρίζεται σε δύο κατηγορίες: Character level και Adventure Rank. Αν και σκοτώνοντας εχθρούς μαζεύετε Character Exp, αυτά είναι ελάχιστα και το πραγματικό μέσο είναι τα Exp materials, τα οποία βρίσκετε σε διάφορα σεντούκια ή τα παίρνετε ως ανταμοιβή για quests και τα ξοδεύετε μαζί με Mora (τα νομίσματα του Teyvan) προκειμένου να ανεβάσετε levels στον χαρακτήρα που επιθυμείτε. Σε αντίθεση με τα περισσότερα RPG, δεν έχετε τον έλεγχο των stats που ανεβάζετε, ανεβαίνουν αυτόματα.

genshin impact 2

Υπάρχει κάποιο όριο στο level που μπορείτε να φτάσετε (αρχικά το 20) και θα πρέπει να ανεβάσετε το Adventure Rank σας προκειμένου να κάνετε Ascend και να μεγαλώσει το όριο. Προς το παρόν υπάρχουν 5 Ascension levels (στα level 20, 40, 50, 60 και 70) και απαιτούν αντίστοιχα Adventure Ranks (15, 25, 30, 35, 40). Adventure Ranks αποκτάτε ολοκληρώνοντας quests, σκοτώνοντας bosses, καθαρίζοντας Domains, ολοκληρώνοντας ημερήσια Commisions (quests) και κάνοντας "achievements” που αναφέρονται στο Adventurer’s Handbook του χαρακτήρα σας.

Το Genshin Impact αρχικά μπορεί να το δει κανείς σαν ένα Single-player Action RPG, μιας και για τις πρώτες περίπου 20 ώρες τα “gacha” στοιχεία (μικροσυναλλαγές) δεν είναι εμφανή και δεν έχουν βαρύτητα, οπότε το σενάριο εκτυλίσσεται συνεχώς με την δυσκολία να είναι αρκετά χαμηλή αν κατανοείτε το concept της αλληλεπίδρασης των στοιχείων στη μάχη. Από εκείνο το σημείο και μετά, η υπόθεση κυλά όλο και πιο αργά, η δυσκολία ανεβαίνει και η απαίτηση για farming υλικών αυξάνεται όλο και περισσότερο προκειμένου να αναβαθμίσετε αντικείμενα και χαρακτήρες ώστε να προχωρήσετε παρακάτω. Οι μη φανατικοί του είδους, μάλλον θα βαρεθείτε κάπου γύρω στο Adventure Rank 30, δηλαδή μετά από περίπου 40 ώρες παιχνιδιού.

genshin impact 3

Οι χαρακτήρες και τα αντικείμενα, πέρα από το level τους, έχουν και ένα σύστημα αξιολόγησης με αστεράκια. Όσο περισσότερα έχει ο χαρακτήρας/αντικείμενο, τόσο μεγαλύτερη είναι η σπανιότητά του και τόσο καλύτερα stats έχει. Ο μόνος χαρακτήρας 5 αστέρων που σας δίνεται δωρεάν χωρίς κάποιου είδους συναλλαγή, είναι ο βασικός σας χαρακτήρας. Οι υπόλοιποι χαρακτήρες και όπλα αντίστοιχου επιπέδου αποκτούνται μόνο μέσω Wishes, τα οποία σας παρέχουν τυχαία όπλα και χαρακτήρες με αντάλλαγμα Primogems (το premium currency του Genshin Impact το οποίο αγοράζετε με πραγματικά χρήματα).

Η πιθανότητα να βρείτε κάτι αξίας 5 αστέρων είναι μόλις 0.6%, οπότε αν θέλετε να αποκτήσετε κάποιον συγκεκριμένο χαρακτήρα ή όπλο, θα πρέπει να έχετε μεγάλη τύχη, ή/και να βάλετε το χέρι βαθιά στην τσέπη (πάνω από 100 ευρώ). Στην παρούσα φάση, ευτυχώς δεν είναι αναγκαίο το να έχετε κάποιον αγορασμένο χαρακτήρα ή όπλο, ωστόσο έχουν εκφραστεί πολλές ανησυχίες για την αναγκαιότητά τους στο μέλλον. Προς το παρόν, ένας σπάνιος χαρακτήρας ή όπλο θα σας κάνει απλά την ζωή πιο εύκολη.

Ζήστε μια περιπέτεια anime, με όλα της (σχεδόν) τα κλισέ.

Οι χαμηλές πιθανότητες στις μικροσυναλλαγές δεν είναι ο μόνος λόγος έκφρασης ανησυχίας προς την τακτική της miHoYo, καθώς υπήρχαν υποψίες για Spyware στο anti-cheat πρόγραμμα, το οποίο δεν έκλεινε ακόμα και αν κάνατε uninstall το game. Οι developers ανακοίνωσαν ότι το πρόβλημα διορθώθηκε και ότι το πρόγραμμα δεν αποθηκεύει, ούτε ανεβάζει πουθενά δεδομένα, αλλά δεν φάνηκαν να πείθουν πολλούς.

genshin impact 4

Όσον αφορά το customization, σε κάθε χαρακτήρα μπορείτε να δώσετε όπλα και Artifacts με διαφορετικά bonuses. Υπάρχουν και σετ από Artifacts τα οποία δίνουν επιπλέον bonuses αν τα συνδυάσετε στον ίδιο χαρακτήρα. Τα αντικείμενά σας μπορούν να αναβαθμίζονται καταναλώνοντας υλικά και αντικείμενα που βρίσκετε στον κόσμο, ενώ μπορείτε να φτιάξετε κάποια αγοράζοντας prototypes και επενδύοντας υλικά σε αυτά.

Ξεπεράστε προκλήσεις με παρέα
Από το Adventure Rank 16 και μετά, μπορείτε να παίξετε Co-op και μάλιστα, το Genshin Impact υποστηρίζει crossplay μεταξύ PC, PS4 και κινητών. Σε αντίθεση με τον κανονικό τρόπο παιχνιδιού, μέχρι τέσσερις παίκτες ελέγχουν ο καθένας από έναν χαρακτήρα του και παίζουν όλοι μαζί ταυτόχρονα, πολεμώντας bosses και εξερευνώντας dungeons. Η νέα δυναμική που παρουσιάζεται (4 χαρακτήρες ταυτόχρονα στην οθόνη) προσδίδει έναν MMO “αέρα” και προσφέρει δυνατότητες για άμεσους συνδυασμούς επιθέσεων διαφόρων στοιχείων. Ίσως να είχε ενδιαφέρον μια επιλογή για PvP, αλλά δεν φαίνεται να υπάρχει κάτι τέτοιο στα σχέδια της miHoYo.

BINTEO

Ελαφρύ και καλοσχεδιασμένο
Το σχέδιο είναι τυπικό ενός anime, με ίσως λίγο λιγότερη λεπτομέρεια από το συνηθισμένο, αλλά δεν φαντάζει λειψό σε καμία περίπτωση. Τα τοπία έχουν μεγάλη ποικιλία μέσα στον τεράστιο χάρτη και είναι πολύ όμορφα, με αρκετά σημεία να είναι μαγευτικά. Τα πρόσωπα των χαρακτήρων είναι τυπική “κονσέρβα” του είδους, όπου οι κύριοι χαρακτήρες έχουν περίεργα στιλ μαλλιών, μεγάλα μάτια και πολλά αξεσουάρ, ενώ οι NPCs είναι πιστοί στο κλισέ, καθώς είναι ανατομικά πιο αδιάφοροι. Πάντως, εντύπωση κάνει το ότι οι υπέρβαροι άνθρωποι είναι είδος προς εξαφάνιση στον κόσμο αυτό. Οι εχθροί δεν είναι σχεδιαστικά κάτι το ιδιαίτερο και έχουν μια “χαριτωμένη” αισθητική. Ωστόσο, τα bosses είναι επιβλητικότατα. Τα οπτικά εφέ είναι όμορφα, αλλά δεν καινοτομούν.

Ωστόσο, το δυνατό σημείο των γραφικών του Genshin Impact είναι η απόδοση. Λόγω των χαμηλών τεχνικών απαιτήσεων, το framerate παραμένει σταθερότατο και τα animations είναι ομαλά, ακόμα και σε πιο παλιά μηχανήματα. Προφανώς οι χαμηλές απαιτήσεις οφείλονται κατά πολύ στο ότι πρόκειται για κατά κόρον Mobile game, αλλά είναι ένα ευχάριστο δεδομένο το οποίο δεν μπορεί να παραβλεφθεί.

genshin impact 5

Διακριτική ατμόσφαιρα
Το soundtrack του Genshin Impact δεν θα το χαρακτήριζε κανείς ιδιαίτερα πομπώδες ή επιβλητικό. Αν και δεν μπορεί να θεωρηθεί κακό, δεν προσφέρει αρκετά δραματικότητα σε αρκετά σημεία στα οποία θα μπορούσε να κάνει την διαφορά. Τα ηχητικά εφέ είναι ρεαλιστικά και όμορφα, ενώ το voice acting είναι προσεγμένο, αν και όχι κάτι τρομερό. Σημειώνεται ότι στην αγγλική γλώσσα δεν είναι ακριβές το lip sync. Πάντως, η φωνή της Paimon είναι εκνευριστική και στα αγγλικά και στα ιαπωνικά.

Breath of the Wild απ’ το AliExpress;
Εν κατακλείδι, προκειμένου ο μέσος gamer να απολαύσει το Genshin Impact θα πρέπει να το δει αρχικά περισσότερο ως ένα Singe-player Action RPG το οποίο μετά από το Adventure Rank 30 (ανάλογα την αντοχή σας) γίνεται ένα επαναλαμβανόμενο grind, τουλάχιστον μέχρι να βγει επιπλέον περιεχόμενο. Η ομαλή του ροή, οι χαμηλές του τεχνικές απαιτήσεις και το γεγονός ότι είναι δωρεάν το κάνουν αρκετά ελκυστικό για τουλάχιστον μια δοκιμή. Οι fans των anime που έχετε αρκετό ελεύθερο χρόνο για λιώσιμο, μάλλον θα το ευχαριστηθείτε. Οι υπόλοιποι, αν σας φαίνεται ενδιαφέρον, παίξτε όσο αντέχετε και αφήστε το στην άκρη, δεν έχετε κάτι να χάσετε.

Θετικά:
- Μεγάλος χάρτης για εξερεύνηση
- Έξυπνο σύστημα μάχης με τις αλληλεπιδράσεις των φυσικών στοιχείων
- Διατίθεται δωρεάν
- Προς το παρόν δεν εκβιάζει για μικροσυναλλαγές
- Ελαφρύ, τρέχει ομαλά και σε παλαιότερα PC
- Μεγάλη διάρκεια

Αρνητικά:
- Σταδιακά μειώνεται η σεναριακή εξέλιξη και αυξάνεται το farming
- Αγοραστοί χαρακτήρες και όπλα προσφέρουν ξεκάθαρο πλεονέκτημα
- Έλλειψη customization των stats των χαρακτήρων
- Πολλαπλοί μηχανισμοί αναβάθμισης χωρίς νόημα

Βαθμολογία
Γραφικά: 8
Ήχος: 8
Gameplay: 8
Σενάριο: 7
Αντοχή: 7.5
Γενικά: 7.9

Μια ευχάριστη open-world περιπέτεια, με συνέχεια για τους φανατικούς των anime.

Γιώργος Τζίτζιφας

Γιώργος Τζίτζιφας replied to the topic 'Discord: Γράψτε το ID σας' in the forum. 3 weeks ago

Discord: Lithras#0965

Read More...

Μπορώ να πω ότι οι εν γένει εντυπώσεις που μου άφησε το Squadrons είναι θετικές. Η "συνταγή" τα έχει όλα: Δράση, cheesy ατάκες, customization των πλοίων και κινηματογραφική ατμόσφαιρα. Σίγουρα πιο πολύπλοκο από το Starfighter Assault mode του Battlefront II, δεν μπορεί όμως να πει κανείς ότι φτάνει το επίπεδο προσομοίωσης των Elite Dangerous & Star Citizen. Είναι "τόσο-όσο" για να τραβήξει και παίκτες από Action games και πιο hardcore Sim τύπους.

Αν κάτι με χάλασε, αυτό είναι η μικρή διάρκεια του campaign και το ότι οι επιλογές που κάνετε δεν έχουν αντίκτυπο στην έκβαση της ιστορίας. Επιπλέον, θα μπορούσε να έχει και κανα-δυο modes ακόμα. Διαβάστε περισσότερα στο review μου .

Read More...

1 month ago
Star Wars: Squadrons 1 month ago

Πολεμήστε για την μοίρα του γαλαξία.

Η δεκαετία του ’90 ήταν η εποχή άνθισης των Space Sims, στην διάρκεια της οποίας κυκλοφόρησαν games-μεγαθήρια του είδους όπως η σειρά Wing Commander. Ένα σύμπαν όπως αυτό του Star Wars δεν θα μπορούσε να μείνει έξω απ’ τον χορό και όπως ήταν φυσικό, η σειρά X-Wing κατέκτησε τις καρδιές των φίλων των διαστημικών μαχών κατά το μεγαλύτερο μέρος της δεκαετίας, ενώ το τρίτο μέρος της σειράς (X-Wing vs TΙΕ Fighter) προσέφερε άπειρες ώρες λιωσίματος στα LAN parties της εποχής. Μετά από τις αρχές του 2000 όπου κυκλοφόρησαν (μεταξύ άλλων) τα X2, Freelancer και Eve Online (αν και MMORPG, απορρόφησε μεγάλη μερίδα fans των Space Sims), για σχεδόν μια δεκαετία υπήρξε μια σχετική “σιγή” στο είδος, μέχρι που από το 2012 και μετά, με την ανακοίνωση του Star Citizen αναζωπυρώθηκε το ενδιαφέρον για τις πτήσεις στο διάστημα και πλέον οι επίδοξοι πιλότοι έχουν ξανά εδώ και μερικά χρόνια την δυνατότητα να μπουν πίσω από τα cockpits διαστημοπλοίων.

Το Starfighter Assault mode του Battlefront 2 συνεπήρε αρκετούς παίκτες στο πνεύμα των μαχητικών διαστημοπλοίων και η αναβίωση των Space Games φαίνεται πως είχε ως φυσικό επακόλουθο το να θελήσει η EA να επανέλθει στον χώρο με ένα από τα πιο δυνατά ονόματα του χώρου. Αν και το Starfighter Assault mode αποτελεί μια καλή πρώτη ύλη, χρειαζόταν μεγαλύτερο βάθος στον τομέα της εξομοίωσης προκειμένου να προσφέρει παρόμοια εμπειρία με τα ένδοξα games της σειράς X-Wing και έτσι γεννήθηκε το Star Wars: Squadrons το οποίο υπόσχεται να ξυπνήσει τις αναμνήσεις των διαστημικών μαχών στους παλαιούς και να εισάγει τους νεότερους σε αυτές.

star wars squadrons 1

Η Αυτοκρατορία ζει
Η ιστορία του Single-player campaign εκτυλίσσεται χρονικά ανάμεσα στην αρχική τριλογία Star Wars και τα sequels, ύστερα από την μάχη του Endor. Μετά από την πτώση του Palpatine και την καταστροφή του δεύτερου Death Star, η Αυτοκρατορία έχει χωριστεί, καθώς διάφοροι αξιωματικοί της έχουν κρατήσει τους τομείς ευθύνης τους στα πέριξ του γαλαξία ως προσωπικά τους φέουδα. Μια εξ’ αυτών είναι και η ναύαρχος Rae Sloane, η οποία έπαιξε σημαντικό ρόλο στην μετέπειτα δημιουργία του First Order.

Η Sloan θέλει να επαναφέρει την Αυτοκρατορία, καταστρέφοντας τους πρώην επαναστάτες (οι οποίοι έχουν πλέον ιδρύσει το New Republic). Το campaign εξελίσσεται μέσα από δύο διαφορετικές πλευρές. Ως πιλότος του New Republic βρίσκεστε υπό την ηγεσία του πρώην πιλότου της Αυτοκρατορίας Lindon Javes και προσπαθείτε να προστατέψετε το πρόγραμμα ανάπτυξης ενός νέου υπερ-όπλου το οποίο θα συμβάλλει στην αποφασιστική νίκη ενάντια στο Empire, ενώ από την άλλη πλευρά προσπαθείτε να σταματήσετε τους πρώην επαναστάτες και να χαλάσετε τα σχέδια του Javes.

http://www.youtube.com/watch?v=DWPCF3RZGlk

Η εναλλαγή μεταξύ των New Republic και Empire βοηθάει στο να ζήσετε την οπτική γωνία των δύο αντιπάλων στρατοπέδων και η εξέλιξη της ιστορίας περιλαμβάνει όλα τα συστατικά μιας ταινίας Star Wars: “cheesy” ατάκες, ηρωισμό, plot twists, ηθικά διλήμματα και φυσικά, δράση στο διάστημα. Τα προαναφερθέντα διλήμματα είναι αρκετά ενδιαφέροντα, καθώς η αντίδρασή σας στα διάφορα συμβάντα θα κρίνει μερικές φορές το αν θα υπάρξουν απώλειες αμάχων ή όχι. Δυστυχώς όμως, οι όποιες επιλογές κάνετε δεν έχουν αντίκτυπο στην εξέλιξη της ιστορίας, κάτι το οποίο θα μπορούσε να συμβάλλει στην εξέλιξη των χαρακτήρων και να οδηγήσει και σε διαφορετικούς τερματισμούς. Το έτερο αρνητικό που αφορά το campaign είναι η διάρκειά του, η οποία με το ζόρι φτάνει τις 7 με 10 ώρες.

Μάχη για την επικράτηση του γαλαξία 
Πριν από κάθε αποστολή βρίσκεστε μέσα στο hangar του Cruiser ή του Star Destroyer σας και κάνοντας κλικ σε διάφορα σημεία ή άτομα, αλληλεπιδράτε μαζί τους, σε παρόμοιο στιλ με την σειρά Wing Commander και τα point & click Adventures. Μπορείτε να μιλήσετε με άλλους χαρακτήρες, να πάτε στο briefing room ή να κάνετε αλλαγές στο σκάφος σας. Οι επιλογές σας στους διαλόγους δεν έχουν κάποιο αντίκτυπο στην έκβαση του σεναρίου, οπότε μπορείτε και να τους προσπεράσετε αν θέλετε. Τα δε briefings των αποστολών είναι λεπτομερέστατα και μπορείτε να τα επαναλάβετε αν δεν καταλάβατε κάτι.

star wars squadrons 2

Τα 8 διαφορετικά σκάφη (4 για κάθε πλευρά) γίνονται διαθέσιμα σιγά σιγά καθώς προχωράτε τις αποστολές και μπορείτε να τους αλλάξετε κύρια όπλα, δευτερεύοντα όπλα/συστήματα (όπως νάρκες, πύραυλοι, droid επισκευών και turrets), αντίμετρα, κινητήρες και ασπίδες. Το κάθε πλοίο έχει διαφορετικό ρόλο (γενικό μαχητικό, βομβαρδιστικό, σκάφος υποστήριξης και καταδιωκτικό) και αντίστοιχα έχει διαφορετική αίσθηση στον χειρισμό και πτητική συμπεριφορά. Οι αλλαγές στον εξοπλισμό βοηθούν στο να το φέρετε “στα μέτρα σας”. Για παράδειγμα, αν δεν είστε και οι καλύτεροι πιλότοι, μπορείτε να αυξήσετε την αντοχή του πλοίου σας ώστε να αντέχετε περισσότερα πυρά και να έχετε περισσότερο χρόνο ώστε να ανταποδώσετε.

Ζήστε την ανδρεναλίνη της μάχης μέσα από το cockpit.

Ο χειρισμός αρχικά φαίνεται απλός, αλλά κρύβει έναν αξιοπρεπή βαθμό customization από πίσω, πατώντας στα χνάρια του X-Wing vs TIE Fighter. Όσοι παίζετε άλλα Space Sims (πχ Elite Dangerous ή Star Citizen) θα πρέπει να χωνέψετε το ότι δεν υπάρχει strafing, κάτι το οποίο αφαιρεί την δυνατότητα πλήρους ελέγχου 6 αξόνων, αλλά απ’ την άλλη συμβάλλει στο να υπάρχει διαρκής δυναμισμός στις μάχες, όπου σε συνδυασμό με τις μεγάλες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις δίνει μια έντονη αίσθηση δράσης. Οι κινήσεις του σκάφους ανταποκρίνονται άμεσα στις εντολές και ειδικά με Joystick/HOTAS, η πτήση είναι απόλαυση.

star wars squadrons 3

Μπορείτε να διαχειρίζεστε την κατανομή της ενέργειας μεταξύ κινητήρων, ασπίδων και όπλων για να ανταποκριθείτε σε διάφορες καταστάσεις, ενώ μπορείτε επιπλέον να μοιράσετε το πάχος των ασπίδων σας στις διάφορες πλευρές του σκάφους, όπως για παράδειγμα να φορτώσετε παραπάνω τις μπροστινές όταν ετοιμάζεστε να κάνετε μετωπική επίθεση σε κάποιο Capital ship. Αντίστοιχα έχετε και τον έλεγχο των συστημάτων στόχευσης και εντολών προς τους συμμάχους/συμπαίκτες σας, κάτι το οποίο προσθέτει επιπλέον τακτικές επιλογές. Στο σύνολό της, η λεπτομέρεια του χειρισμού θα φανεί θα φανεί πολύπλοκη σε όσους προέρχονται από το Battlefront και δεν έχουν εμπειρία με άλλα Space Sims, ενώ αντιθέτως, σε όσους παίζετε τα πιο σύγχρονα games του είδους, μάλλον θα σας φανεί πιο “Arcade”. Το AI είναι αμείλικτο στα μεγαλύτερα επίπεδα δυσκολίας, κάτι το οποίο προσφέρει ικανοποιητική πρόκληση.

Τα bugs που παρατηρήθηκαν ήταν 1-2 τυχαία crashes και μια φορά όπου δεν ενεργοποιήθηκε η συνέχεια μιας αποστολής και έπρεπε να ξαναπαιχτεί από την αρχή, ενώ επίσης σε 1-2 σημεία παρατηρήθηκαν μικρο-glitches στα γραφικά. Πέρα από τον όποιο εκνευρισμό τον οποίο μπορεί να έχουν ως συνέπεια αν σας συμβεί (δεν συμβαίνουν σε όλους), δεν είναι κάτι το οποίο δεν διορθώνεται με ένα patch. Άξιο αναφοράς είναι ότι στο Squadrons δεν υπάρχουν μικροσυναλλαγές, κάθε αντικείμενο μπορεί να ξεκλειδωθεί απλά παίζοντας και εκπληρώνοντας διάφορα εποχιακά events και ημερήσια challenges.

http://www.youtube.com/watch?v=9RtQGT03Jrs

Συγκρούσεις μεταξύ στόλων
Το Squadrons έχει δύο Multiplayer modes σε έξι διαφορετικά maps, eώ υποστηρίζει και crossplay. Το πρώτο mode είναι ένα τυπικό 5 vs 5 deathmatch το οποίο είναι ιδανικό για να ακονίσετε τις πτητικές και μαχητικές σας ικανότητες, ενώ στο δεύτερο συγκρούονται δύο AI στόλοι και ένα πενταμελές σμήνος από κάθε πλευρά προσπαθεί να καταστρέψει το εχθρικό Flagship, προστατεύοντας ταυτόχρονα το δικό του. Εδώ είναι που πλέον κάθε τύπος σκάφους μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στη νίκη ή στην ήττα. Στο απλό deathmatch βασιλεύουν τα μαχητικά και τα καταδιωκτικά, αλλά στο Fleet Battle, τα βομβαρδιστικά γίνονται επικίνδυνα καθώς μπορούν να προσβάλλουν το εχθρικό Flagship και γενικότερα μεγάλα σκάφη. Επιπλέον, σε αυτό το mode χρειάζεται επικοινωνία και τακτική προκειμένου να εξασφαλιστεί η νίκη.

Βροχή από lasers
Τα μέρη του διαστήματος στα οποία θα πετάξετε, είναι πολύ όμορφα σχεδιασμένα και δεν δίνουν την εντύπωση του άψυχου διαστήματος, καθώς νεφελώματα, πλανήτες, συντρίμμια και αστεροειδείς γεμίζουν το κενό. Τα μοντέλα είναι λεπτομερή, ο φωτισμός όμορφος, τα εφέ πιστά στις ταινίες και τα animations ομαλότατα. Στο σύνολο, αν και η EA βοηθά η ίδια στο να πει κανείς “μπορούσε και καλύτερα”, καθώς οι διαφορές μεταξύ του gameplay και των cutscenes είναι εμφανής. Ωστόσο, τα ομαλά framerates αποτελούν μια καλή δικαιολογία για αυτό και ο λεπτομερέστατος σχεδιασμός των cockpit δείχνει ότι δεν υπήρξε τεμπελιά στον οπτικό τομέα.

star wars squadrons 4

Ουρλιάζουν οι κινητήρες
Η μουσική επένδυση του Squadrons είναι επικότατη και προκαλεί μια αρκετά κινηματογραφική αίσθηση, καθώς περιλαμβάνονται περίτεχνα και σημεία από τα επίσημα soundtracks των ταινιών. Αντίστοιχα και τα εφέ είναι πιστότατα στο σύμπαν του Star Wars. Οι κινητήρες του σκάφους σας δίνουν την αίσθηση της ταχύτητας, οι ειδοποιήσεις του cockpit είναι καθαρότατες και οι ήχοι των όπλων ακριβέστατοι σε σχέση με τους πρωτότυπους. Αντίστοιχα καλή δουλειά έχει γίνει και στο voice acting το οποίο είναι προσεγμένο και προσδίδει προσωπικότητα στον κάθε χαρακτήρα.

Θα διψάτε για περισσότερο
Η αίσθηση που αφήνει το Squadrons είναι ότι χρειάζεται επιπλέον περιεχόμενο. Με τόσο μικρό campaign (το οποίο στην ουσία είναι ένα κινηματογραφικό, μακροσκελές tutorial) και μόνο 2 Multiplayer modes, χρειάζεται το “κάτι παραπάνω”. Βρίσκεται σε μια περίεργη θέση, καθώς είναι προφανές ότι ο χειρισμός του το κάνει πιο βαθύ από το να ήταν απλά ένα DLC του Battlefront II, αλλά απ’ την άλλη, χρειάζεται είτε επιπλέον Single-player αποστολές, είτε παραπάνω Multiplayer modes προκειμένου να αντέξει στον χρόνο ως ένα ανεξάρτητο game. Ωστόσο, οι φανατικοί των διαστημικών μαχών και των Star Wars θα περάσετε αρκετές ώρες ψυχαγωγίας και με γνώμονα αυτό, προτείνεται η αγορά του για εσάς.

Θετικά:
- Αναπαράγει την ατμόσφαιρα των ταινιών
- Περιέχει αγαπημένα σκάφη από το σύμπαν του Star Wars
- Λεπτομερής χειρισμός
- Customization των σκαφών
- Πολύ καλά δουλεμένος ηχητικός τομέας
- Απουσία μικροσυναλλαγών

Αρνητικά:
- Μικρό campaign
- Μόνο 2 Multiplayer modes
- Μερικά bugs
- "Γραμμικό" campaign χωρίς ανάπτυξη των χαρακτήρων

Βαθμολογία
Γραφικά: 8
Ήχος: 8.5 
Gameplay: 7.5
Αντοχή: 7
Γενικά: 7.7

Μια καλή γεύση του πως είναι να είσαι πιλότος μαχητικού στις ταινίες Star Wars.

Γιώργος Τζίτζιφας

Γιώργος Τζίτζιφας replied to the topic 'NBA 2K21' in the forum. 2 months ago

Θαρρώ πως έχουμε φτάσει σε ένα σημείο στο οποίο δεν υπάρχει κανένα νόημα να βγαίνουν νέα Sports κάθε χρόνο στα ίδια franchises. Τρανό παράδειγμα το NBA 2K21, το οποίο παρά τις όποιες προσθήκες, θα μπορούσε να ήταν κάποιο patch/expansion.

Άλλο ένα single-player campaign στο οποίο είστε ένας προβληματισμένος άσημος νέος που χαράζει πορεία στο NBA, άλλη μια φορά ετοιμαστείτε να βάλετε το χέρι στην τσέπη για να φτιάξετε την ομάδα σας όπως θέλετε χωρίς ανήλεο grinding. Αν και το gameplay των αγώνων είναι ακόμα σε καλά επίπεδα, αυτή η στασιμότητα δεν δίνει κάποιο κίνητρο αγοράς αν κατέχετε ήδη κάποιο από τα τελευταία NBA 2K. Διαβάστε περισσότερα στο review μου .

Read More...

2 months ago
Notification