GameWorld Blogs

Γράψτε τα άρθρα σας στα blogs και δείτε τα να δημοσιεύονται στην κεντρική σελίδα του GameWorld.gr, στην ενότητα Blogs, κάτω δεξιά. Κάθε κείμενό σας θα πρέπει να έχει μέγεθος κατ' ελάχιστο 2-3 παραγράφους και να αφορά προσωπική άποψη και όχι είδηση. Αν δεν δημοσιευθεί εντός 24 ωρών τότε στείλτε email στο info@gameworld.gr για δημοσίευση.

Must Have: Myst

b2ap3_thumbnail_Myst-1-icon.png Ένα αναπάντεχο ταξίδι...

b2ap3_thumbnail_2350184-main_myst.jpg

Ελάχιστα games έχουν κερδίσει τους  gamers τόσο γρήγορα όπως το Myst στο παρελθόν, ειδικά όταν ο συγκεκριμένος τίτλος διέθετε ομορφιά, πλοκή, puzzles και ήταν ένα τεχνολογικό επίτευγμα της εποχής. Μέχρι και σήμερα, ξεχνώντας για λίγο τα περίπλοκα γραφικά της νέας γενιάς, το Myst φαίνεται ακόμα ‘’φρέσκο’’ και μπορεί να ανταγωνίζεται στα ίσα τους νέους τίτλους.


Ο τίτλος είχε κυκλοφορήσει το 1993 και έχει πουλήσει πάνω από 7.000.000 αντίτυπα και δημιούργησε μια σειρά η οποία ζει μέχρι και σήμερα. Και ενώ έχουν βγει στην αγορά διάφορα sequel (σε DVD version, real-time 3D καθώς και μια εγκαταλελειμμένη προσπάθεια για multiplayer) κανένα δεν πλησίαζε την απήχηση που είχε ο original τίτλος. Πέρα από αυτό όμως, όλη η σειρά γενικά έχει πουλήσει πάνω 15.000.000 κομμάτια παγκοσμίως. Είτε το αγαπάτε είτε το μισείτε, οφείλετε να παραδεχτείτε ότι ο παραπάνω αριθμός είναι αρκετά μεγάλος.

b2ap3_thumbnail_mystbackground.jpg

Το Myst ήταν μια δημιουργία της Cyan Worlds, ένα game studio το οποίο ηγούνταν οι αδερφοί και οραματιστές Robyn και Rand Miller. Την εποχή που στο χώρο των videogames κυριαρχούσαν τα arcade games και τα pixilated adventure games, οι Miller Bros δοκίμασαν μια διαφορετική προσέγγιση. Αρχικά, αποφάσισαν ότι θα κάνουν pre-render κάθε 3D σκηνικό χρησιμοποιώντας video και ήχους τα οποία θα περιτριγυρίζουν τα σημεία δράσης. Με αυτό τον τρόπο δε χρειάζεται να βλέπετε τα κύματα ή τα πουλιά που πετάνε πάνω από την ακτή τη στιγμή που τα ακούτε στο background. Αυτό το τεχνικό επίτευγμα των Miller ήταν ένα μεγάλο ρίσκο τότε, το 1993, καθώς ο τίτλος κυκλοφόρησε αποκλειστικά για CD-ROM. Επόμενο βήμα ήταν να κόψουν το παραδοσιακό στυλ που είχε το interface της εποχής. Κανένα control panel, configuration menu και heads-up display με ammo και life bar. Βασικά, δεν υπήρχε το στοιχείο του θανάτου. Αντιθέτως, ο χρήστης έχει την ευκαιρία να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο του Myst, με κάποια ελάχιστα όρια βέβαια, όπου θα ανακαλύψει το σκοπό αυτού του μυστήριου νησιού και επιλύνοντας κάποια puzzles αποκτά δυνατότητα πρόσβασης σε νέες περιοχές διαθέσιμες προς εξερεύνηση.

b2ap3_thumbnail_Myst_opening.png


Σ’ένα κόσμο που έχει συνηθίσει παιχνίδια για γρήγορα αντανακλαστικά, περίπλοκα adventures με ενήλικο (και περίπλοκο) περιεχόμενο και  high-speed simulations, παίζοντας το Myst θα νιώσετε ότι μπήκατε σ’ένα νέο κόσμο. Το Myst απλά ήταν αυτό που ήταν, και αυτός ήταν και ο λόγος που προσέλκυσε νέους στο χώρο του gaming. Σήμερα, σχεδόν 2 δεκαετίες αργότερα, αρκετός κόσμος παίζει το Myst και τα sequel του: Riven, Exile, Uru κ.ά. Οι ιστορίες και το περιβάλλον του αποτέλεσαν έμπνευση για βιβλία, fan fiction, τέχνη, μουσική καθώς και ένα τεράστιο online fan community. Επιπλέον, λόγω της μεγάλης απήχησης και επιτυχίας που είχε ο τίτλος,  μεταφέρθηκε και στις οικιακές κονσόλες (Saturn, PlayStation, 3DS κ.ά).
Οι λάτρεις των adventure games οφείλουν να δοκιμάσουν αυτό το απίστευτο ταξίδι στο κόσμο του Myst, δείτε το σαν τουριστικό προορισμό!

Τι είναι το Steel Battalion;
Η Ιστορία ενος ονόματος: Super Mario
 

Comments 2

Professor_Severus_Snape on Sunday, 10 May 2015 04:34

Είναι αλήθεια πως θεωρείται ένα από τα κλασικά adventures, με το οποίο όμως δεν ασχολήθηκα τελικά ποτέ, διότι αφενός όταν κυκλοφόρησε ήμουν μικρός, αφετέρου ακόμη και περί το 2000, όταν άρχισα να ασχολούμαι με games, με τραβούσαν περισσότερα τα τρίτου προσώπου. Ωστόσο το Myst υπήρξε πράγματι σταθμός στην ιστορία των παιχνιδιών του είδους κι έχω διαβάσει σχετικά. Ομολογώ πάντως ότι αγνοούσα τα νούμερα πωλήσεων που αναφέρονται.

Είναι αλήθεια πως θεωρείται ένα από τα κλασικά adventures, με το οποίο όμως δεν ασχολήθηκα τελικά ποτέ, διότι αφενός όταν κυκλοφόρησε ήμουν μικρός, αφετέρου ακόμη και περί το 2000, όταν άρχισα να ασχολούμαι με games, με τραβούσαν περισσότερα τα τρίτου προσώπου. Ωστόσο το Myst υπήρξε πράγματι σταθμός στην ιστορία των παιχνιδιών του είδους κι έχω διαβάσει σχετικά. Ομολογώ πάντως ότι αγνοούσα τα νούμερα πωλήσεων που αναφέρονται.
Blood King on Thursday, 24 March 2016 20:54

Τεράστιο αριστούργημα για την εποχή του, πρωτοποριακό και ατμοσφαιρικό μου άφησε αξέχαστες εμπειρίες.

Τεράστιο αριστούργημα για την εποχή του, πρωτοποριακό και ατμοσφαιρικό μου άφησε αξέχαστες εμπειρίες.
Already Registered? Login Here
Guest
Tuesday, 07 July 2020

Captcha Image

Notification