GameWorld Blogs

Γράψτε τα άρθρα σας στα blogs και δείτε τα να δημοσιεύονται στην κεντρική σελίδα του GameWorld.gr, στην ενότητα Blogs, κάτω δεξιά. Κάθε κείμενό σας θα πρέπει να έχει μέγεθος κατ' ελάχιστο 2-3 παραγράφους και να αφορά προσωπική άποψη και όχι είδηση. Αν δεν δημοσιευθεί εντός 24 ωρών τότε στείλτε email στο info@gameworld.gr για δημοσίευση.

ΤΟ GAMING ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ

 

Τα τελευταία 5 χρόνια σχεδόν όλοι βιώνουμε μια σκληρή πραγματικότητα που έχει επιφέρει μεγάλες απώλειες στο πορτοφόλι μας, με έμμεσες συνέπειες στην κοινωνική μας ζωή. Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσω το πως-πόσο έχει  επηρεαστεί η αγορά των video games στην Ελλάδα από την οικονομική κρίση.

          Ανέκαθεν ( από την εμφάνιση τους και έπειτα) τα video games αποτελούσαν προτεραιότητα στα αγοραστικά θέλω της νεολαίας.Μέχρι και το 2010 το δόσιμο 50, 60 η και 70 ευρώ για την αγορά ενός παιχνιδιού δεν αποτελούσε μεγάλο ζήτημα για έναν αγοραστή, ( μέσα σε λογικά πλαίσια πάντα) κάτι που συντελούσε στην ευημερία της αγοράς και οδήγησε σε τεράστιες πωλήσεις κατά την προηγούμενη δεκαετία.Με τον ερχομό της κρίσης ωστόσο, όπως είναι λογικό, δεν θα μπορούσε να μείνει  ανεπηρέαστη και η αγορά των video games, οπού υπέστει μείωση μεν άλλα όχι όσο τραγική θα περίμεναν οι ειδικοί δε. 

Πλέον οι μεγάλες μειώσεις στους μισθούς οδήγησαν το αγοραστικό κοινό στην μείωση τον εξόδων για video games αφού  προηχαν άλλες βασικές ανάγκες. Έτσι πλέον ο αγοραστής κάνει μια εκτενή έρευνά αγοράς και τσεκάρει όλες τις εναλλακτικές επιλογές που έχει πριν προβεί σε μια αγορά, κάτι που έχει σε μεγάλο βαθμό βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να σταθούν στα πόδια τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους σε βάρος των μεγάλων  αλυσίδων (public,plaisio κ.α.)

            Αυτή η στροφή των καταναλωτών οδήγησε τις μεγάλες αλυσίδες σε μειώσεις τιμών και σε μεγάλες συνδυαστικές προσφορές, που έκαναν την απόκτηση ενός video game η μιας κονσόλας πιο προσιτή στο μέσο αγοραστή. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν ακόμα μικρά μαγαζιά που αναγκαστικά πουλάνε σε πολύ χαμηλότερες τιμές.Επίσης τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί πάρα πολύ ο κλάδος των used games οπού αν αρθούν οι λανθασμένοι φόβοι για την ποιότητα των τίτλων, αποτελούν την πιο οικονομικά προσιτή λύση για τον κάθε αγοραστή.

                 Έτσι παρόλο που το gaming τείνει να γίνει πολυτέλεια, η αγορά(του gaming)  αντιστέκεται και δεν συμβαδίζει με την καθοδική πτώση των άλλων αγορών, αλλά προσαρμόζεται στις καταστάσεις και στις ανάγκες του Έλληνα πολίτη που συνεχίζει αν και σε μικρότερο βαθμό να αγοράζει video games.

 

 

 

                           ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΚΗΣ (GENARIC)

EasyBlog: Η νέα εφαρμογή στα Blogs
New 3DS – Καλή ή κακή κίνηση;
 

Comments

No comments made yet. Be the first to submit a comment
Already Registered? Login Here
Guest
Thursday, 12 December 2019

Captcha Image

Notification