GameWorld Blogs

Γράψτε τα άρθρα σας στα blogs και δείτε τα να δημοσιεύονται στην κεντρική σελίδα του GameWorld.gr, στην ενότητα Blogs, κάτω δεξιά. Κάθε κείμενό σας θα πρέπει να έχει μέγεθος κατ' ελάχιστο 2-3 παραγράφους και να αφορά προσωπική άποψη και όχι είδηση. Αν δεν δημοσιευθεί εντός 24 ωρών τότε στείλτε email στο info@gameworld.gr για δημοσίευση.

Καινούργιο Expansion στο Guild Wars 2 ανακοίνωσε η ArenaNet

Με μία λιτή και αινιγματική ανακοίνωση η ArenaNet, έφερε πάλι στο προσκήνιο το θέμα του expansion:

"Επιτέλους έχουμε κάποια πολύ καλά νέα να μοιραστούμε μαζί σας.
Η ομάδα που ασχολείται με το Development ανακοίνωσε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη η δημιουργία του τρίτου εξπάνσιον του Guild Wars 2. Η ομάδα δουλεύει πολύ σκληρά, αλλά είναι πολύ νωρίς να μιλήσουμε αυτή τη στιγμή για λεπτομέρειες όπως με το τι θα προστεθεί, τι θα περιλαμβάνει, ποια θα είναι η ιστορία του, πότε να το περιμένουμε ή κάποιο timeline από τους δημιουργούς. Και θα πρέπει να μείνουμε σε αυτό μέχρι να είμαστε έτοιμοι να σας αποκαλύψούμε περισσότερες πληροφορίες.Πιστέψτε με ότι μόλις είμαστε έτοιμοι για ανακοινώσεις θα σας ενημερώσουμε αμέσως!
Θέλουμε επίσης να ευχαριστήσουμε όλον τον κόσμο του Guild Wars 2 για την υπομονή του και τη στήριξή του στο παιχνίδι. Κλείνοντας σας αφήνουμε με ένα πρώιμο δημιουργικό κομμάτι για να προετοιμαστείτε τι να περιμένετε…"

Θυμίζουμε ότι τα πλάνα της ArenaNet εδώ και 1,5 περίπου χρόνο δεν πήγαν όπως θα ήθελε. Αντιμετώπισε πολλά προβλήματα με αποκορύφωμα πέρυσι το καλοκαίρι να απολυθούν από την εταιρεία, μετά από απαίτηση της NCSoft, περίπου 150 άτομα. Η ArenaNet κατηγορήθηκε ότι είχε παρατήσει το Guild Wars 2 στη μοίρα του (ένα παιχνίδι που η NCSοft πιστεύει πολύ και θέλει να προωθήσει) και είχε επικεντρωθεί σε άλλα project άσχετα, χρησιμοποιώντας και προσωπικό που είχε προσληφθεί για τη δημιουργία του expansion το όποίο αναμενώταν να κυκλοφορήσει το 2019. 

Μετά από αυτό το γενικό σοκ, έγιναν ανακατατάξεις, η NCSoft έκλεισε όλα τα project της ArenaNet και της ζήτησει να επικεντρώσει όλο τον κόσμο στο Guild Wars 2. Από εκεί και πέρα είδαμε κάποιες μουδιασμένες ανακοινώσεις πέρυσι το Σεπτέμβριο (είχα γράψει και το σχετικό άρθρο μαζί με το βίντεο από την παρουσίαση) προσπαθώντας να κρατήσει όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο στο παιχνίδι εφόσον πλέον δεν ήταν σε θέση να προσφέρει expansion. Η χθεσινή ανακοίνωση δείχνει επιτέλους όλοι οι παίκτες αρχίζουν να βλέπουν φως στο τούνελ.

Βρείτε μας στο facebook: Guild Wars 2 Greece


Κοιτάζοντας μπροστά στην Άνοιξη, Καλοκαίρι και ατενίζοντας το μέλλον.

Η άνοιξη πλησιάζει γρήγορα, και το καλοκαίρι πλησιάζει, οπότε πιστεύουμε ότι ήρθε η ώρα για να σας ενημερώσουμε σχετικά με το τι έρχεται στο μέλλον στο Guild Wars 2!

Έχουμε πολύ καινούργιο content που έρχεται στο παιχνίδι ξεκινώντας με το "Visions of the Past: Steel and Fire" την επόμενη εβδομάδα, στις 17 Μαρτίου. Στους επόμενους μήνες φυσικά επιστρέφουν τα αγαπημένα μας ετήσια φεστιβάλ, καινούργια επεισόδια στο The Icebrood Saga και μερικές εκπλήξεις.

Ενημέρωση από το Guild Wars 2 Development Team

Στην επόμενη ενημέρωση του "Steel and Fire" ξεκινάει το Super Adventure Festival, όπου για ακόμα μια χρονιά ο Moto θα ανοίξει τις πύλες του Super Adventure Box στο Rata Sum και θα καλωσορίσει όλους αυτούς που τους αρέσει να χονοπηδάνε και να μαζεύουν τα πολύτιμα baubles..

Καθώς θα πλησιάζει το καλοκαίρι θα καλωσορίσουμε επίσης το Dragon Bash Festival για να γιορτάσουμε τις νίκες μας απέναντι στους the Elder Dragons με ολογραμματικές μάχες, πυροτεχνήματα, αγώνες δρόμου, και διάφορα γλυκίσματα.
Και στα δύο φεστιβάλ θα υπάρχουν οι παραδοσιακές δραστηριότητες, ετήσια achievements, και καινούργια rewards.


Ενημέρωση για το Living World


Ένα μεγάλο και σημαντικό release θα ακολουθήσει μετά το Super Adventure Festival με το τρίτο επεισόδιο του The Icebrood Saga, στο οποίο θα κάνουμε μια ανάπαυλα από τις παγωμένες περιοχές (bitter cold)..
Η πολεμική μηχανή του Bangar έχει προχωρήσει πέρα από το Far Shiverpeaks και πιο δυτικά, στα πυκνά δάση του Woodland Cascades, μιας περιοχής που έχουμε εμπνευστεί από τις πανέμορφες περιοχές βορειοδυτικά των ωκεανών τους οποίους η ArenaNet αποκαλεί με θέρμη ως το σπίτι της.
Σε αυτό το περιβάλλον του επεισοδίου θα επικεντρωθούμε στο πως θα κατακτήσουμε και θα υπερασπιστούμε περιοχές στον PvE χάρτη μας, χρησιμοποιώντας χαρακτηριστικά που μοιάζουν πολύ με αυτά που χρησιμοποιοπούμε στο WvW για να διώξουμε μακριά τους εχθρούς μας, να κερδίσουμε σε μάχη γνωστούς αντιπάλους μας και να μεγιστοποιήσουμε τα rewards μας. Θα προστεθεί φυσικά και καινούργιο Mission μαζί με διαφορετικά και πρωτογνωρα gameplay mechanics.

Ενημέρωση για το σύστημα του παιχνιδιού

Την επόμενη εβδομάδα, στις 17 Μαρτίου,εκδηλώστε τη δύναμή σας όπου ο καθένας μπορεί να τη δει χρησιμοποιώντας το crafting για να φτιάξετε το καινούργιο legendary amulet με το όνομα "Transcendence" στο PvP και το καινούργιο legendary δαχτυλίδι με το όνομα "Conflux" στο WvW! Οι παίκτες που ασχολούνται με την competitive πλευρά του παιχνιδιού, θα πρέπει να περιμένουν και την επιστροφή του "Tournament of Legends" κοντά στο ξεκίνημα του καλοκαιριού.
Σχεδιάζουμε επίσης ξαναφέρουμε πίσω κάποια bonus PvE events που κάναμε το 2019 και είχαν μεγάλη επιτυχία καθώς και να προσθέσουμε και καινούργια.

Βρείτε μας στο facebook: Guild Wars 2 Greece


Continue reading
4781 Hits
0 Comments

Guild Wars 2 - Looking Ahead to the New Year

Mε μια ανακοίνωση, πριν τις διακοπές, της Anet σχετικά με το τι θα πρέπει να περιμένουμε από το Guild Wars 2 κατά τη νέα χρονιά, μεταξύ άλλων μας είπε:

"Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020, συνεχίζουμε να προσφέρουμε content updates (ανανέωση του content) κάθε μήνα, από επεισόδια Living World έως και πιο competitive (ανταγωνιστικές) ενημερώσεις. Η αρχή γίνεται με το Lunar New Year Festival που φέτος θα προσφέρει πολλά περισσότερα αφού έγινε redesign το event (ξανασχεδιάστηκε και αναβαθμίστηκε) με νέες δραστηριότητες και ανταμοιβές (rewards) το οποίο θα ακολουθήσει μετά το διάλειμμα διακοπών, ακολουθούμενο επίσης από το Επεισόδιο 2 του The Icebrood Saga που έρχεται τον Ιανουάριο (όπως ανακοινώσαμε χτες). Η ομάδα που ασχολείται με θέματα ανταγωνισμού (competitive team: μια ομάδα της εταιρείας που ασχολείται με θέματα PvP και WvW) εξακολουθεί να εργάζεται σκληρά πάνω στα τουρνουά και στην εξισορρόπηση (balance), προσπάθειες που έχουν αποδόσει καρπούς και θα δούμε αποτελέσματα πολύ σύντομα μετά τις διακοπές. Τέλος, μετά από αυτό, θα ξεκινήσει ένα νέο είδος περιεχομένου Living World που ονομάζεται Visions of the Past: μια ιστορία που δεν θα είσαστε πλέον commanders και θα σας δώσει μια νέα προοπτική, με την Ryland Steelcatcher, μαζί με μερικές ευχάριστες εκπλήξεις, που ανυπομονούμε να αποκαλύψουμε...
Τώρα ήρθε η ώρα να ξεκουραστείτε, να χαλαρώσετε και να ενημερωθείτε για αυτό που έρχεται στη συνέχεια! Πριν φύγουμε για διακοπές για να περάσουμε χρόνο με τις οικογένειές μας, θέλαμε να δώσουμε στις ομάδες που δουλεύουν πάνω στο Guild Wars 2 μια ευκαιρία να μιλήσουν για αυτές τις ενημερώσεις με τα δικά τους λόγια.
-Cal Cohen, Game Designer - Ενημέρωση για το Competitive Update-
"Το μεγαλύτερο βήμα που κάνουμε σε αυτό το κομμάτι (του ανταγωνισμού) όσων αφορά το PvP και το WvW, είναι ένα μεγάλο balance (εξισορρόπηση) update.Μιλήσαμε λίγο για αυτό στα φόρουμ και στο εβδομαδιαίο stream του WvW, αλλά επαναλαμβάνουμε: κύριος στόχος μας είναι να επανεκτιμήσουμε το επιθυμητό power level (πόσο δυνατοί δηλαδή θα είναι οι παίκτες ανάλογα με το damage τους) στα ανταγωνιστικά κομμάτια παιχνιδιού.Επεξεργαζόμαστε ένα προς ένα, κάθε skill και trait των παικτών, έτσι ώστε να έρθει πιο κοντά στους στόχους που έχουμε θέσει σαν ομάδα. Το συγκεκριμένο Update θα είναι ένα τεράστιο βήμα προς την κατεύθυνση που έχουμε θέσει, αλλά σίγουρα θα ακολουθήσει πολύ δουλειά και πολλά περισσότερα προβλήματα για να λύσουμε. Αυτό το balance update αναμένεται στο πρώτο τετράμηνο του 2020, εφόσον βέβαια όλα πάνε σύμφωνα με το πλάνο που έχουμε θέσει.
Στην πλευρά του PvP, έχουμε σημειώσει μεγάλη πρόοδο με τα Swiss tournaments. Θα προσπαθήσουμε να τρέξουμε ένα beta event ώστε να μπορέσουμε να τσεκάρουμε όλο το σύστημα με περισσότερο κόσμο σε πιο ρεαλιστική βάση. Οι παίκτες που θα συμμετέχουν στα Swiss tournaments κατά τη διάρκεια του event θα λάβουν και έναν ξεχωριστό - μοναδικό τίτλο. Το beta event είναι προγραμματισμό για τις αρχές του επόμενου έτους ενώ το full release θα γίνει όταν όλα τα bugs που θα προκύψουν διορθωθούν.
Στην πλευρά του WvW τώρα, σχεδιάζουμε να αντιμετωπίσουμε μερικά προβλήματα που έφερε το νέο Mount το Warclaw, δηλαδή τη συνολική ταχύτητα κίνησης και το evade που προσφέρει. Θα αφαιρέσουμε την αυξημένη ταχύτητα στις περιοχές που κατέχει ο χάρτης και θα την αντικαταστήσουμε με ένα νέο Mastery που επεξεργαζόμαστε ακόμα. Θα μειώσουμε επίσης την αντοχή του (endurance), ώστε να δώσουμε στους παίκτες περισσότερες ευκαιρίες να το κυνηγήσουν και να αναγκαστούν να κατέβουν από το mount".
-Joe Kimmes, Content Designer - Ενημέρωση για το Lunar New Year Festival-
"Το πρώτο φεστιβάλ του 2020 θα είναι το Lunar New Year Festival, ξεκινώντας σύντομα μετά το διάλειμμα διακοπών. Ιστορικά, αυτός ο εορτασμός ήταν μικρότερος, αλλά αυτό το επόμενο έτος θα κάνουμε τα πρώτα βήματα για να το φέρουμε σε ισορροπία με τις διακοπές των Tyrians.Για πρώτη φορά, το Lunar New Year Festival θα έχει το δικό του δικό του σετ όπλων (weapons collection) και το δικό του κομμάτι από μία πανοπλία. Μπορείτε να ξεκινήσετε την εορταστική σας εμφάνιση με τα Shining Aureate όπλα που κερδίζετε κάνοντας daily achievements κατά τη διάρκεια του festival. Το κομμάτι της καινούργιας armor θα αποτελέσει μέρος από την πανοπλία που θα φτιάξετε, αποκτώντας κομμάτια της από τα ετήσια festival.Το Lunar New Year Festival δεν θα είναι πάλι ένα festival που απλά ανάβουμε πυροτεχνήματα και μαγειρεύετε ζεστά ζυμαρικά, αλλά από το 2020 θα προσθέσουμε μία καινούργια PVE εμπειρία, το Τhe Celestial Challenge. Παρόμοια με το Dragon Bash's Dragon Arena, πρόκειται για event μια μικρής ομάδας στο κεντρικό περίπτερο της Divinity's Reach, στην οποία θα δοκιμαστείτε σε διάφορες εκδηλώσεις.Θα περιμένουμε με ανυπομονησία τα σχόλιά σας για το συγκεκριμένο event, ώστε να σας προσφέρουμε τα καλύτερα event festival κατά τη διάρκεια του έτους. Ελπίζουμε να απολαύσετε το φεστιβάλ και θα σας δούμε στο παιχνίδι! ".
- Elijah Miller, Senior Designer - Ενημέρωση για το νέο Living content, Visions of the Past: Steel and Fire-
"Ταξιδέψτε στο παρελθόν και γίνεται μάρτυρας για το πως είναι η ζωή ως μέλος της elite Steel Warband της Ryland. Οπλισμένοι με την ωραιότερη τεχνολογία των Charr, η ομάδα θα κλιθεί να αντιμετωπίσει θανάσιμες χιονοθύελλες, ερείπια της φυλής των Νάνων, και θα ερευνήσει ακόμη και τα Darkrime Delves. Ως νεοπροσλαμβανόμενο μέλος, αναμένεται να βοηθήσετε το Warband σε διάφορες εργασίες. Πάρτε τα όπλα του ελεύθερου σκοπευτή για να αποτρέψετε τις απειλές, να συγκεντρώσετε αντικείμενα για να ενισχύσετε τους συμμάχους σας και να συμμετάσχετε σε φιλικούς διαγωνισμούς για να δείτε ποιος μπορεί να νικήσει τους περισσότερους εχθρούς. Φυσικά, υπάρχουν και πρόσθετα πλεονεκτήματα για να είστε στο Steel Warband. Ως στρατιώτης είσαι εξοπλισμένος με το τελευταίο τεθωρακισμένο όχημα που έχει απομείνει. Οι νεοσύλλεκτοι αναλαμβάνουν να φροντίζουν το όχημα, αλλά αν συγκεντρώσετε κάποια πυρομαχικά, θα είστε περισσότερο από ευπρόσδεκτοι να βρεθείτε σε ένα από τα καθίσματα των πυροβόλων όπλων και να ρίξετε "καυτό" θάνατο σε οποιονδήποτε εχθρό, αρκετά ανόητο να τα βάλει με το Steel Warband."


Τέλος, το καινούργιο Living Season Episode θα έρθει στις 28 Ιανουαρίου 2020 με το όνομα: Shadow In The Ice 

Ένα μικρό teaser θα βρείτε εδώ.


Continue reading
1981 Hits
0 Comments

To WoW or not to WoW?

 

Και εγένετο το WoW Classic. Περίπου 15 χρόνια λοιπόν μετά (27 Αυγούστου 2019) την πρώτη κυκλοφορία του WoW (World Of Warcraft) η Blizzard αποφάσισε την επανακυκλοφορία του πρώτου (Vanilla όπως λέγαμε οι πιο παλιοί) base MMORPG που κυκλοφόρησε επίσημα στις 23 Νοεμβρίου του 2004 στη βόρεια Αμερική και στις 11 Φεβρουαρίου 2005 στην Ευρώπη.

220px WoW Box Art1

Τα συναισθήματα ανάμεικτα. Μιλάμε για ένα παιχνίδι Έπος και κανένας δεν μπορεί να διαφωνήσει σε αυτό. Έχει αφήσει το στίγμα του, έχει αφήσει την ιστορία του, έχει μεγαλώσει σχεδόν δύο γενιές. Για την εποχή που κυκλοφόρησε, καθώς ήταν από τα πρώτα MMORPG μαζί με το Lineage, ήταν η απαρχή ίσως των πάντων, κάτι σαν το Big Bang. Ακόμα θυμάμαι την αναμονή της παραλαβής, τα νεύρα που είχε εξαντληθεί αλλά και τη χαρά που ένιωσα όταν το έπιασα στα χέρια μου. Μαζί με τους φίλους μου, που είχαμε λιώσει άπειρες ώρες στα Lan Party τότε, το Warcraft III και το Frozen Throne (θα ακολουθήσει ξεχωριστό άρθρο και αφιέρωμα), νιώσαμε ένα ρίγος συγκίνησης. Δεν μιλάμε απλά για ένα παιχνίδι. Μιλάμε για μια ολόκληρη ιστορία του Prince Arthas, της Jaina, του Uther Lightbringer κλπ. όπου μας δινόταν η ευκαιρία να παίξουμε πλέον όλοι μαζί. Ώρες λιωσίματος, ώρες exploring, ακόμα περισσότερες ώρες farming και πολλά άλλα που πρόσφερε το παιχνίδι.

World of Warcraft The Burning Crusade coverart

Ακολούθησε το πρώτο expansion το TBC (The Burning Crusade), που για μένα και σχεδόν για όλους όσους γνώρισαν το WoW αποτελεί ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ expansion που έχει κυκλοφορήσει ποτέ σε MMORG ever. Απογείωσε το παιχνίδι, βελτίωσε πολλά πράγματα, πρόσθεσε δυο φυλές και δύο καινούργια class και επίσης απογείωσε την εταιρεία, φτάνοντας κάποια στιγμή στο peak των χρηστών όπου τα στατιστικά μιλούσαν ακόμα και για 21 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Και εκεί κάπου άρχισε να τελειώνει το όνειρο για πολλούς από τους παλιούς χρήστες. Προσωπικά δεν το πιστεύω αλλά από συζητήσεις και έρευνα σε φόρουμ εκείνης της εποχής άρχισαν να ακούγονται το πρώτα παράπονα. Δεν θα σταθώ στους λόγους καθώς παιχνίδι είναι και ο καθένας έχει την άποψή του. Θα σταθώ ότι μετά από 4-6 μήνες από το λανσάρισμα του δεύτερου expansion Wotlk (Wrath Of The Lich King) πολλοί από τους παλιούς παίκτες άρχισαν να εγκαταλείπουν. Εμένα προσωπικά μου άρεσε και το θεωρώ ένα πολύ καλό expansion που πρόσθεσε πολύ καλά στοιχεία στο παιχνίδι και πολλές καινοτομίες. Απλά πιστεύω ότι σκοτώσανε νωρίς τον βασικό ήρωα του παιχνιδιού, τον Prince Arthas ή Lich King, και φυσικά κάπου εδώ μπορεί να ισχύει και το «Ο Βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο Βασιλιάς».

Wrath of the Lich King

Κάπου εκεί φάνηκε ότι η εταιρεία είχε αρχίσει να χάνει το παιχνίδι. Είχε προηγηθεί η μαζική απόλυση των συντελεστών του TBC αλλά τότε άρχισαν να φαίνονται τα πρώτα σύννεφα και γρήγορα αυξήθηκαν οι γκρίνιες.

Εδώ θέλω να σταθώ σε κάτι που ουσιαστικά μας κράταγε στο WoW. Ήταν το Lore. Όπως είπα και πιο πριν, το WoW δεν ήταν απλά ένα παιχνίδι. Ήταν ένας κόσμος ολόκληρος. Για όσους το έζησαν και το έπαιξαν από κοντά , ήταν κάτι σαν τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών. Όλοι κλάψαμε όταν σκοτώθηκε ο Uther, όλοι σοκαριστήκαμε όταν έπρεπε να συμμετέχουμε στο πρώτο Culling of Stratholme (στο Warcraft III και στο πρώτο dungeon, όχι σε αυτό που βγήκε μετά) γενικά υπήρχε ένα community τότε που ζούσε και ανέπνεε πάνω στην ιστορία του Warcraft. Και αυτό, κατά προσωπική μου άποψη, κράταγε τον κόσμο. Είχες ένα ενεργό community από υγιείς gamers, πόσο μάλλον από παλιούς gamers που ζούσαν το παιχνίδι.

Σε όλα αυτά η εταιρεία άρχισε να κάνει πίσω. Προχειροδουλειές, ένα expansion που έρχεται (Cataclysm) το οποίο δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο, συνεχείς balance patch που άρχισαν να κουράζουν τον κόσμο, συνεχές leveling που επίσης κούραζε τον κόσμο, αλλαγή gear σε κάθε expansion κ.ο.κ. Όσοι από τους παλιούς είχαν μείνει μέχρι τότε εγκατέλειψαν εκείνη τη χρονική περίοδο. Η εταιρεία έδειξε δείγματα ότι το παιχνίδι παίρνει ένα δρόμο «ευκολίας» καθώς θεωρώ ότι ο δείκτης δυσκολίας πλέον έπεσε κατακόρυφα κάνοντας το παιχνίδι πιο φιλικό μεν σε μικρότερης ηλικίας παίκτες αλλά από την άλλη κάνοντας τους μεγαλύτερους και παλαιότερους παίκτες να ξενερώσουν και να το παρατήσουν, κατηγορώντας την εταιρεία ότι δεν σέβεται το επίπεδό τους. Προσωπικά για μένα η Blizzard τα θυσίασε όλα στο βωμό του χρήματος «ανοίγοντας» το εύρος των παικτών της. Για μένα η χαριστική βολή ήρθε λίγο πριν το Pandaria (ίσως το χειρότερο expansion ever), όπου πλέον χάθηκε κάθε έννοια customization στον χαρακτήρα του κάθε παίκτη (remove talents).

220px Cataclysm Cover Art

Κακά τα ψέματα. To παιχνίδι και ειδικά το MMORPG το κρατάει το community. Και η Blizzard με τις συνεχείς πολύ σημαντικές αλλαγές δεν μπόρεσε να κρατήσει ένα σταθερό community. Σε όποιο MMORPG έχω παίξει, αυτό που κρατάει τους παίκτες είναι η πλήρης ελευθερία διαμόρφωσης του χαρακτήρα σου που σου δίνει την έννοια της διαφορετικότητας. Για να το πω πιο απλά θέλεις να φτιάχνεις εσύ το χαρακτήρα σου όπως θέλεις εσύ από την πλευρά των skills. Στη γλώσσα μας θέλεις εσύ να φτιάχνεις το build σου όπως σου αρέσει και όχι όλοι να έχουν το ίδιο επειδή έτσι η εταιρεία αποφάσισε. Σε αυτό ακριβώς το σημείο ήταν που έφυγα και εγώ από το παιχνίδι. Βέβαια να τονίσω ότι τόσο στα φόρουμ της Blizzard εκείνη την εποχή όσο και με μαζικά e-mails το ενεργό community ζητούσε έντονα και απεγνωσμένα ήδη από το 2009 να μείνουν έστω ένας – δύο server της εταιρείας με τα παλιά expansion, όπου όμως η εταιρεία ήταν κάθετη ότι δεν γίνεται αυτό και δεν θα γίνει ποτέ, γιατί ήθελε να σπρώξει τον κόσμο στα καινούργια expansion της, πάλι κερδίζοντας μερικά εκατομμύρια.

Από τότε και παρατηρώντας αραιά και που την πορεία της, ακολούθησαν expansion επί expansion, η εταιρεία πήρε κατηφορικό δρόμο και κάποια στιγμή οι χρήστες της είχαν μειωθεί στα 5 εκατομμύρια. Βέβαια το νούμερο δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο αφού πολλά ανάλογα παιχνίδια θα επιθυμούσαν διακαώς να έχουν έστω και τους μισούς χρήστες, αλλά δεν ήταν νούμερο επιπέδου Blizzard.

World of Warcraft Mists of Pandaria Box Art

Και ξαφνικά εν έτη 2019 ανακοινώνει την επιστροφή στο Classic. Μια εταιρεία που το είχε απορρίψει, μία εταιρεία που κώφευε στις επιθυμίες των χρηστών της, μία εταιρεία που τα θυσίασε όλα στο βωμό του χρήματος, μία εταιρεία που έσπρωξε τους παλιούς της παίκτες σε private servers και τους γέμισε στην κυριολεξία (με μια αναζήτηση στο google θα δείτε τι γινόταν και εκεί αν και πλέον δεν νομίζω ότι συνεχίζεται λόγω Classic), αποφάσισε να κάνει ακριβώς το αντίθετο!!!! Και να σου τώρα μαθαίνω για κάτι queue 18.000 για κάτι ουρές 150 ατόμων ένα quest κλπ. 

Ντροπή κύριοι. Ακόμα και τώρα κανένας σεβασμός στους παίκτες σας. Οι περισσότεροι που επιστρέψανε είναι ίσως αυτοί που χρόνια τώρα παίζανε στους private servers αλλά ήταν γεμάτοι bugs και για αυτούς θα είναι μια σωτηρία. Πραγματικά όμως δεν μπορώ να σκεφτώ έναν λόγο για να επιστρέψει κάποιος παίκτης σε αυτό το παιχνίδι, πόσο μάλλον ένας παίκτης που το έζησε στις δόξες του, ένας παίκτης που το πόνεσε πραγματικά, ένας παίκτης που αφιέρωσε ατελείωτες ώρες και που όμως μια εταιρεία δεν τον σεβάστηκε. Σε κυριεύει η απογοήτευση. Ακόμα και τώρα, θα έπρεπε η εταιρεία το Classic για μένα να το κάνει free. Σε έναν κόσμο που υπάρχουν σαφώς καλύτερα παιχνίδια και πιο εξελιγμένα, αφού το WoW μετράει 15 χρόνια ήδη, δεν βρίσκω το λόγο μια εταιρεία να συνεχίζει να θέλει μηνιαία συνδρομή. Βέβαια από την άλλη εδώ οι χρήστες του Playstation πληρώνουν συνδρομή, δεν θα πλήρωναν οι χρήστες του WoW?

Ειλικρινά δεν ξέρω. Προτιμώ να θυμάμαι το παιχνίδι όπως το γνώρισα τότε. Με αναμνήσεις και νοσταλγία. Πραγματικά δεν με τραβάει να ξαναμπώ , αυτό είναι όμως καθαρά προσωπική μου άποψη. Έχω βρει κάτι που θεωρώ προσωπικά πολύ ανώτερο, οπότε δεν έχω και κάποιο κίνητρο.

Από εκεί και πέρα εύχομαι σε όλους όσους μπήκαν να παίξουν, να μην γνωρίσουν την απογοήτευση και την απόρριψη που νιώσαμε εμείς κάποτε.

Για κάποιους από εμάς ο Arthas θα είναι πάντα ο Βασιλιάς.

Long Live The King Arthas.

dims

Disclaimer: Επειδή πολλά WoW fanboys θα πέσουν να με φάνε για τις απόψεις μου, το κείμενο αυτό αντιπροσωπεύει από τη δική μου οπτική γωνία και αντικατοπτρίζει καθαρά τις δικές μου προσωπικές απόψεις, σχετικά με το εν λόγω παιχνίδι. Δεν υπάρχει καμία διάθεση για αντιπαράθεση ή για διαμάχη και θα παρακαλούσα να το κρατήσουμε σε αυτό το επίπεδο.

 

Continue reading
3082 Hits
0 Comments

Νέο Living Season Content Για Το Guild Wars 2 ανακοίνωσε η ArenaNet

Σε μια πολύ όμορφη παρουσίαση σήμερα το απόγευμα στις 7, σε live streaming απο το Seattle (9 πμ), η ομάδα της ArenaNet που διαχειρίζεται το Guild Wars 2, ανακοίνωσε τη συνέχεια που παιχνιδιού μέσα από ένα καινούργιο Living Season, το "Icebrood Saga".

Είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία προωθεί καινούργιο Living Season (είναι μια προσωπική ιστορία των χαρακτήρων του παιχνιδιού όπου ακολουθούν μεν το progress, αλλά μέσα από τα μάτια του ίδιου του παίκτη) χωρίς να αναγγείλει κάποιο expansion.
Θυμίζουμε ότι στα δύο προηγούμενα expansion (Heart Of Thorns - Path Of Fire) είχε προηγηθεί expansion πριν τα Living Story, το οποίο ουσιαστικά ήταν συνέχεια της ιστορίας του expansion. Ίσως οι μαζικές απολύσεις 150 εργαζομένων πριν τρεις μήνες της ArenaNet, μετά από δάκτυλο φυσικά της μαμάς εταιρείας NCSoft να οδηγήσει στην παρουσίαση καινούργιου Living Season, καθώς το φημολογουμενο expansion της Cantha, έμεινε πίσω λόγω κακών χειρισμών της ArenaNet, που όπως είπαμε οδήγησαν και σε μαζικές απολύσεις.

Στην παρουσίαση λοιπόν, αυτή μας παρουσίασαν το νέο Living Story το οποίο θα γίνει release στις 17 Σεπτεμβρίου 2019 και θα ξεκινήσει με ένα Prologue (Δεν θα είναι το Episode 1) που θα μας βάλει στο κλίμα της συνέχειας της ιστορίας του Guild Wars.
Σε αυτό το Season η εταιρεία δίνει βάση στις "βόρειες" φυλές των Norn και Charr, μέσα από τα μάτια των βασικών τους χαρακτήρων που έχουμε γνωρίσει του μοναδικού Rytlock και του γιου της Eir, Braham ο οποίος μας ακολουθεί από το Season 2, επικεντρώνοντας στην κουλτούρα τους αλλά και στους κινδύνους που αντιμετωπίζουν στις βόρειες περιοχές, από το Elder Dragon, Jormag.
Θυμίζουμε ότι τρεις Elder Dragons ειναι ήδη νεκροί (Zhaitan, Mordemoth, Kraikatorik) οπότε είναι η σειρά του δράκου των πάγων. Πιο πολύ όμως, όπως ανακοίνωσαν, θα μας δώσουν μια ευκαιρία να γνωρίσουμε καλύτερα τις βόρειες φυλές και πολεμήσουμε μαζί τους.

Μέσα από όλα αυτά, ανακοίνωσαν ότι από σήμερα το βράδυ, όποιος αγοράσει το δεύτερο expansion (Path Of Fire) παίρνει πλέον δωρεάν και το πρώτο, συνεχίζουν να είναι αντίθετοι φυσικά στη μηνιαία συνδρομή, όπως έχουν κάνει όλα αυτά τα χρόνια, και ότι θα στείλουν στον προσωπικό λογαριασμό του καθενός κάποια δώρα σχετικά με το πρώτο expansion ως μια ένδειξη ευγνωμοσύνης στο καταπληκτικό community του παιχνιδιού που τους έχει στηρίξει όλα αυτά τα χρόνια. Επίσης, σε μία κίνηση που δύσκολα βλέπουμε στο χώρο, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα δώσει τη δυνατότητα στους παίκτες να επιλέξουν εάν θέλουν να τους επιστρέψει τα χρήματα ή να τους δώσει το ανάλογο ποσό σε gems (ingame currency), σε όσους αγόρασαν το πρώτο expansion του παιχνιδιού (Heart Of Thorns) τον Αύγουστο και θα επιστρέψει σε gems τα χρήματα σε όσους το αγόρασαν μέσα στον Ιούλιο!!!!

Θυμίζουμε ότι από την προηγούμενη εβδομαδα (25/08) γιορτάζεται η έβδομη χρόνια που τρέχει το παιχνίδι και όπως κάθε χρόνο, οι παίκτες ξεκίνησαν να παίρνουν τα γενέθλια δώρα τους με πολλά καλούδια ειδικά για τους πιο παλιούς.

Στο in game content, ανακοίνωσαν ότι (όπως ήταν φυσικό) θα κινηθεί το Icebrood Saga στις βόρειες περιοχές, θα προσθέσουν στο παιχνίδι αλλαγή gear και traits (κατι σαν ικανότητες) που θα μπορεί ο παίκτης να τα έχει αποθηκεύσει και με το πάτημα ενός κουμπιού να τα αλλάζει off combat φυσικά, νέες προσθήκες στο pvp (τώρα τρέχει το season 18), νέα masteries τα οποία όμως δεν ανακοινωσαν εάν θα ακολουθούν κάποια παλαιότερη κατηγορία ή θα είναι καινούργια εντελώς, γκρουπ των δέκα ατόμων για διάφορα open world bosses τα οποία όμως θα είναι πολύ πιο χαλαρά από τα raids και πολλά πολλά άλλα...
Καλή συνέχεια λοιπόν στους αγώνες της Tyria και μείνετε συντονισμένοι για περισσότερη ενημέρωση.

Μπορείτε να δείτε το trailer εδώ

Όλο το release event εδώ

maxresdefault 1

Continue reading
910 Hits
0 Comments
Notification