GameWorld Blogs

Γράψτε τα άρθρα σας στα blogs και δείτε τα να δημοσιεύονται στην κεντρική σελίδα του GameWorld.gr, στην ενότητα Blogs, κάτω δεξιά. Κάθε κείμενό σας θα πρέπει να έχει μέγεθος κατ' ελάχιστο 2-3 παραγράφους και να αφορά προσωπική άποψη και όχι είδηση. Αν δεν δημοσιευθεί εντός 24 ωρών τότε στείλτε email στο info@gameworld.gr για δημοσίευση.

Overwatch World Cup και Ελληνική Συμμετοχή

Overwatch World Cup και Ελληνική Συμμετοχή

b2ap3_thumbnail_20160911-084108.jpg

Η blizzard έχει αποδείξει πως είναι άξια μία από τις καλύτερες εταιρίες της gaming βιομηχανίας. Καθιερώθηκε πλέον καθε χρόνο η ΒlizzCon που όπως θα καταλάβαινε ο καθένας ειναι ή Conference της Blizzard όπου περιλαμβάνει e-sports με κορυφαίο το Starcraft (κατά τη γνώμη μου). Πέρυσι λοιπόν μας ενημέρωσε για την κυκλοφορία του Overwatch. Ή blizzard λοιπόν ήθελε να μπει ξανά δυναμικά στο χώρο των e-sports όπως της αποτυχημένης κατά τη γνώμη μου προσπάθειας με το Heroes of the Storm.

 

Πριν κάποιες εβδομάδες λοιπόν ανακοινωθηκε από τη Blizzard, η διεξαγωγή του παγκόσμιου κυπέλλου Overwatch, στο οποίο δεν θα συμμετέχουν ομάδες ως είθισται αλλά εθνικές ομάδες. Οι καλύτεροι στο Overwatch επιλέχθηκαν από όλες τις περισσότερες χώρες μέσα σε αυτές και ή Ελλάδα! Πριν κάποιες μέρες διεξαχθεί ή ψηφοφορία όπου οι κάτοχοι του Overwatch ψήφιζαν ποιους θα ήθελαν να δουν στην ομάδα της χώρας τους μόνο. 

 

Η ψηφοφορία τέλειωσε με τους συμμετέχοντες να έχουν επιλεχθεί. Αυτοί είναι:

iLka (Captain) , GRAMARIOBOI ,darkzar , Dercayedness , Sleepy ,rkmru .

Ο decaydness είναι ο μόνος που δεν συμμετέχει σε οργανισμό 

Ο rkmru προσφατως εντάχθηκε στο WLG (We love Gaming)

Οι υπόλοιποι παίζουν ως συμπαικτες στους Instinct E-Sports

 

Υπάρχουν 6 γκρουπ λοιπόν με 5 ομάδες το καθενα.

Ή Ελλάδα ανήκει στο Δεύτερο Γκρουπ και δεν έχει παίξει κανέναν αγώνα προς το παρόν. σήμερα Κυριακή παίζει 3 από τους τέσσερις αγώνες της. Την Τέταρτη θα έπαιζε κανονικά με την Ισλανδια αλλά λόγω προβλήματος συννενόησης των δύο διαγωνιζομένων ο Αγώνας μεταφέρθηκε και αυτός την Κυριακη. Εμείς νομιζαμε 12 το απόγευμα και οι Ισλανδοι 12 το βράδυ!!! Πάλι καλά να λέμε που δεν έδωσαν ήττα και άλλαξαν την ώρα.

Τα γκρουπ έχουν ως εξής:

Α Γκρουπ

Γερμανία

Βαλτικη & Κασπία

Πολωνία

Ιρλανδία 

Ν.Αφρική

 

Β Γκρουπ

Φινλανδία 

Ισλανδία

Ελλάδα

Ηνωμενο Βασίλειο

Ουγγαρία

 

 

Γ Γκρουπ

Γαλλία

Νορβηγία

Κροατία

Πορτογαλία

Ουκρανία

 

Δ Γκρουπ

Σουηδία

Τουρκία

Δανία

Ρουμανία

Σλοβακία

 

Ε Γκρουπ

Ρωσία

Ιταλία

Ισραήλ

Βουλγαρία

Ελβετία

 

ΣΤ Γκρουπ

Ισπανία

Κάτω Χώρες 

Τσέχικη Δημοκρατία

Aυστρία

Σερβία 

 

* Οι συμμετοχές, Βαλτικη και Κασπία αποτελούνται από τις χωρες: Λευκορωσία, Λιθουανία, Εσθονία, Λεττονία, Καζακσταν, και οι Κάτω Χωρες από:  Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο.

 

 

Ή σειρά στους ομίλους δεν είναι τυχαία καθώς αυτή είναι ή κατάταξη προς το παρόν . Ή Ελλάδα ειναι τελευταία καθώς όπως ήδη ειπα δεν έχει παίξει παιχνίδια.

 

Χώρες όπως οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, Η Βραζιλία, ηΝότια Κορέα, Η Αυστραλία και Η Νέα Ζηλανδια προκρίνονται αυτόματα στη BlizzCon.

 

Οι αγώνες της Ελλάδας:

Σήμερα Κυριακή 16:30 ώρα Ελλάδας ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ - ΕΛΛΑΔΑ  ΗΤΤΑ

Σήμερα Κυριακή 18:30 ώρα Ελλάδας ΕΛΛΑΔΑ - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ΗΤΤΑ

Σήμερα Κυριακή 21:00 ώρα Ελλάδας ΕΛΛΑΔΑ - ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΝΙΚΗ

Αύριο Δευτέρα 22:30 ώρα Ελλάδας ΕΛΛΑΔΑ - ΙΣΛΑΝΔΙΑ

 

 

16 ομάδες θα αγωνιστούν στη BlizzCon εκ των οποίων 6 από την Ευρωπη 6 από την Ασια-Ωκεανια και 4 από την Αμερική 

Δείτε τους Έλληνες

iLka: https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/iLka-2448

darkzar: https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/darkzar-2536

GRAMARIOBOI: https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/GRAMARIOBOI-2882

Decayedness: https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/Decayedness-2900

rkmru: https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/rkmru-2173

Sleepy: https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/Sleepy-1879

 

Τέλος ας ευχηθουμε Καλή Τύχη στην Ελλάδα... 

Δημήτρης Αραμπατζής

Battletag: jimerebus#2714 https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/jimerebus-2714

 

 

 

 

 

 

 

Continue reading
Recent comment in this post
GeoRaragh
Ενδιαφέρον φαίνεται .Για να δούμε τι θα κάνει η Ελλάδα.
Friday, 16 September 2016 12:36
793 Hits
1 Comment

Είναι τα e-sports το μέλλον στα αθλήματα και τα games;

Το Xbox Live εξελίσσεται με μία σημαντική προσθήκη για τους φαν των esports. Όπως ανακοίνωσε η Microsoft, δίνει τη δυνατότητα σε όλων των μεγεθών τις εταιρείες να διοργανώνουν τουρνουά για τα παιχνίδια τους μέσω Xbox Live,μ ε τη προσθήκη του Arena τόσο στο Xbox One όσο και στα Windows 10. Μάλιστα οι εταιρείες μπορούν να συνεργάζονται και με κορυφαίους οργανωτές τουρνουά στο χώρο των esports, όπως το ESL και το FaceIt. Στόχος της Microsoft είναι να κάνει το ανταγωνιστικό gaming πιο εύκολο και προσβάσιμο. Αυτή ήταν λοιπον ή αφορμή για να δημιουργήσω αυτό το blog
Οπως, λοιπόν, συμβαίνει και με τα «κανονικά» αθλήματα (ποδόσφαιρο, μπάσκετ, μπέιζμπολ κ.τ.λ.), ήταν θέμα χρόνου να επεκταθούν κι εδώ τα περίφημα fantasy leagues, οι οργανωμένες δηλαδή από εταιρείες λίγκες, στις οποίες οι παίκτες συμμετέχουν δημιουργώντας τις δικές τους φανταστικές ομάδες, αυτήν τη φορά όχι με τον Μέσι ή τον Λεμπρόν Τζέιμς, αλλά με τους αγαπημένους τους παίκτες διαδικτυακών παιχνιδιών. Κι εδώ δεν μιλάμε απλώς για την «τρέλα» μερικών «κολλημένων», αλλά για μια νέα επί της ουσίας βιομηχανία, με μεγάλο κοινό και ακόμη μεγαλύτερα κέρδη.
Τα e-sports είναι ή αφορμή πολλοί άνθρωποι οι οποίοι είναι πολύ καλοί και δεξιοτέχνες σε ένα παιχνίδι το οποίο και συμβαίνει και irl (in real life) με τα κανονικά sports. 
Τα esports προσφέρουν εκατομμύρια δολλάρια στους νικητές δίνοντας έτσι ένα ακόμη κίνητρο σε διάσημες ομάδες στον χώρο των e-sports όπως και κανονικές ομάδες όπως ή Schalke.
Άξιο αναφοράς είναι ότι σχολεία στη Ρωσία εχουν ως επιλογής τα esports
Τα esports κατά τη γνώμη μου αποτελούν το μέλλον των επαγγελμάτων οι διαγωνιζώμενοι είναι διεθνώς αναγνωρισμενοι. Σκεφτείτε, τώρα, αυτό το μοτίβο στον χώρο των esports. Ενας θεατής, στην Ελλάδα για παράδειγμα, παρακολουθεί και στοιχηματίζει σε ένα φανταστικό παιχνίδι που παίζουν, φερειπείν, δύο Αμερικανοί, οι οποίοι βασίζονται στις επιδόσεις μιας σειράς από Ασιάτες παίκτες (που είναι και πρωταθλητές σε κάτι τέτοια) ενός δημοφιλούς διαδικτυακού παιχνιδιού όπως το «League of Legends». Κι όλα αυτά αποκλειστικά μέσα από τις οθόνες Η/Υ. Μπερδευτήκατε; Ισως· όμως η αλυσίδα του παιχνιδιού και των κερδών μπορεί να γίνει ακόμη πιο μακρά και περίπλοκη. Στον κόσμο του «γρήγορου» Ιντερνετ, το παιχνίδι (διασκέδαση) και ο τζόγος (κέρδη) συνδυάζονται, συχνά με τρόπους που δύσκολα μπορούμε πια να παρακολουθήσουμε.
 
Πώς σας φαίνεται αυτή η κίνηση της Microsoft; Σας ενδιαφέρουν τα esports;
Continue reading
951 Hits
0 Comments

Όταν τα βιντεοπαιχνίδια σε φέρνουν στα όρια σου

Έχοντας το μικρόβιο του gamer στις φλέβες μας και μια σχετική εμπειρία γεμάτη τίτλους να παρελαύνουν από την οθόνη μας, οφείλουμε να διαχωρίζουμε την αξία από την κοροϊδία και την τυχαία κακοτοπιά από το επιτηδευμένο θράσος των εταιρειών ανάπτυξης.

Έτσι λοιπόν κάθε gamer που σέβεται τον εαυτό του έχει φτάσει αρκετές φορές στην αμαρτωλή σκέψη να πετάξει ένα παιχνίδι από το παράθυρο ή απλώς να ξεφυσάει αγανακτισμένος μπροστά από την οθόνη την ώρα που περιμένει ένα ατελείωτο Loading screen.

Τι μπορεί λοιπόν να μας φέρει στα όρια του παροξυσμού; Να μας κάνει να σιχτιρίσουμε την ώρα και την στιγμή που επιλέξαμε να αγοράσουμε τον τίτλο; Να μας κάνει να ανακαλύψουμε νέες διαλέκτους που δεν είχαμε χρησιμοποιήσει ποτέ ξανά;

 

Πολυλογίες και cutscenes

Θα παραδεχτώ την αμαρτία μου: Ανήκω στην αδίστακτη συνομοταξία των "Skippers" ! Κοινώς, σε κάθε ενοχλητικό διάλογο, ατελείωτο cinematic, κουραστικό tutorial ή οτιδήποτε άλλο διαρκεί παραπάνω από μερικά δευτερόλεπτα και νιώθω πως με εμποδίζει από την δράση, πριν καν εμφανιστεί το κουμπί "skip" στην οθόνη έχω ήδη αρχίσει να δοκιμάζω όλα τα πιθανά πλήκτρα.

Σαφώς αυτό είναι κάτι που αρκετές φορές μου έχει κοστίσει από πλευράς σεναρίου, χάνοντας σημαντικά στοιχεία της ιστορίας, όμως όταν το μισό παιχνίδι (ή και παραπάνω) αποτελείται από cutscenes - πολλά εκ των οποίων δεν διαθέτουν καν την επιλογή της προσπέρασης - τότε είναι ξεκάθαρο πως ο τίτλος δημιουργήθηκε για να παίξει με τα νεύρα μου.

 

Πέρα όμως από τα cutscenes, ένα άλλο εξίσου εκνευριστικό και απροσπέλαστο σημείο είναι κάποιοι ιδιαίτερα ανούσιοι διάλογοι - συνήθως σε RPG τίτλους - οι οποίοι μπορεί να ξεκινήσουν από μια απλή ερώτηση "πως βρέθηκες εδώ;" για παράδειγμα, προκαλώντας στον συνομιλητή έναν χείμαρρο αναμνήσεων, σκέψεων και εξηγήσεων που νιώθει την απόλυτη ανάγκη να μοιραστεί μαζί σου, δίχως να δίνει καμία ελπίδα διαφυγής. Σε αυτό το σημείο τα σωτήρια κουμπιά είναι δύο: λέγονται alt + tab!!

Μπορεί βέβαια επιστρέφοντας να βρεις τον χαρακτήρα σου νεκρό από μια μάχη που προέκυψε μέσα από τον εκτενή διάλογο όμως τουλάχιστον ο συνομιλητής έχει σταματήσει να εξιστορεί!

 

Φορτώνει... ακόμα φορτώνει...

 

Αναπολώντας το παρελθόν η λέξη "Loading" θυμάμαι προκαλούσε ανυπομονησία, ενθουσιασμό και ένα γλυκό χαμόγελο διασκέδασης, καθώς συνήθως σήμαινε πως το παιχνίδι θα ξεκινήσει εντός μερικών δευτερολέπτων. Όσο όμως περνάει ο καιρός, το "εντός μερικών δευτερολέπτων" έχει αποκτήσει διαφορετικό νόημα και ως κατά συνέπεια, η λέξη "Loading" έχει διαφορετικό αντίκτυπο στην ψυχοσύνθεση μου.

 

Με την τεχνολογία και τα γραφικά να αναπτύσσονται στα όρια του απόλυτου ρεαλισμού, είναι εν μέρει λογικό ο χρόνος φόρτωσης μιας οθόνης να διαρκεί ελαφρώς παραπάνω από το συνηθισμένο. Όμως όταν συναντάς περισσότερες φορές την οθόνη του Loading απ' ότι το πρόσωπο του χαρακτήρα σου, τότε η υπόθεση αρχίζει να παίρνει επικίνδυνες διαστάσεις για την υπομονή του παίκτη.

 

Θυμάμαι χαρακτηριστικά στο Watch Dogs τις ώρες που είχα περάσει πάνω από τον σχηματισμό του λογοτύπου του παιχνιδιού, φτάνοντας στο σημείο να παρακαλάω να μην σκοτωθεί ο χαρακτήρας μου μόνο και μόνο για να μην χρειαστεί να ξαναδώ την συγκεκριμένη οθόνη.

 

Tutorials: Μάθε παιδί μου γράμματα

 

Καταλαβαίνω πως υπάρχουν αρκετοί παίκτες (συμπεριλαμβανομένης της υποφαινόμενης) που χρειάζονται χρόνο εξοικείωσης με το παιχνίδι. Ωστόσο, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί θα πρέπει να περάσω τον χρόνο μου μπροστά από δεκάδες συμβουλές και υποδείξεις ακόμα και όταν πρόκειται για ένα sequel που παίζω κάθε χρόνο;!

 

 

 

Είναι φορές που νομίζεις πως οι δημιουργοί παίζουν με το μυαλό σου, υποτιμώντας ή αγνοώντας πως κάποιοι αφοσιωμένοι και πιστοί παίκτες του τίτλου μπορεί να δυσανασχετούν στην ιδέα ενός χρονοβόρου οδηγού, ενώ ήδη γνωρίζουν πολύ καλά ακόμα και τα πιο κρυφά μυστικά του.

 

Αόρατοι τοίχοι: Πού νομίζεις ότι πας;

 

Μοιάζουν με αόρατα συρματοπλέγματα ή φρεσκοπλυμένα τζάμια μπαλκονόπορτας (όλοι έχουμε πέσει τουλάχιστον σε ένα), ο λόγος για τους "αόρατους" τοίχους που συναντάμε συχνά στα open world παιχνίδια, οι οποίοι έχουν σκοπό να περιφράξουν τον χώρο στον οποίο επιτρέπεται η πρόσβαση δίχως όμως να αφήσουν κανένα ίχνος.

 

Ανάμεσα λοιπόν στις αχανείς εκτάσεις, τις υποσχέσεις για απεριόριστη εξερεύνηση και τον σχεδιασμό του περιβάλλοντος "μέχρι εκεί που δεν φτάνει το μάτι", πέρα από κάποιες κλειστές πύλες, φράχτες και άλλους παρόμοιους κατανοητούς και απόλυτα προφανείς περιορισμούς, εκεί που προχωράς αμέριμνος, ξάφνου βρίσκεις τον χαρακτήρα σου να σκοντάφτει πάνω σε ένα...τίποτα! Πολλές φορές δε, ο σχεδιασμός του περιβάλλοντος είναι τόσο παραπλανητικός που ακόμα και ακόμα και σταματημένος, ο ήρωας φαίνεται σαν να συνεχίζει να περπατάει προς το άγνωστο με βάρκα την ελπίδα.

 

Συντροφικές αποστολές για μοναχικούς καβαλάρηδες

 

Σαν να μην μας έφτανε ο κεντρικός χαρακτήρας που χαροπαλεύει σαν ανεμοδαρμένος ταξιδιώτης σε κάθε απαιτητική μάχη, μας φορτώνεται ξαφνικά και ένας "προστατευόμενος" NPC (non playable character) τον οποίο οφείλουμε να μεταφέρουμε σώο και αβλαβή σε κάποιο μέρος της αποστολής. Τι κουμάσι είναι όμως αυτός ο ακόλουθος που βρέθηκε στα καλά καθούμενα πάνω στο σβέρκο μας; Γιατί καλά θα ήταν να είχαμε στο πλάι μας έναν ακόμα μαχητή ετοιμοπόλεμο και μάχιμο σαν τον Sully στο Uncharted. Αν όμως πρόκειται για κανέναν πολυλογά, ενοχλητικό, αδιάκριτο καραγκιόζη όπως ο Sticky του Fallout, ή για καμία φοβητσιάρα, άμαθη, απαίδευτη, γκρινιάρα πριγκιπέσα όπως η Ashley στο Resident Evil 4, τότε οι ζοφερές σκέψεις δεν έρχονται άδικα στο μυαλό σου.

 

Συνήθως οι σύντροφοι στις εκάστοτε αποστολές είτε είναι εξαιρετικά βοηθητικοί, είτε βάζουν σκοπό να μας κάνουν την ζωή δύσκολη μπαίνοντας "καταλάθος" μπροστά στις μάχες, ρισκάροντας ανά πάσα στιγμή τη ζωή τους, πολυλογώντας ασύστολα για τους φόβους και τα αποφθέγματα του βίου τους και πολλά ακόμα παρόμοια τεχνάσματα. Αυτές λοιπόν είναι ακριβώς οι περιπτώσεις στις οποίες το ενεργοποιημένο "friendly fire" φαντάζει σαν ευχή!

 

 

Day 1 Patch: Όοοοχι gamerακι, δεν θα παίξεις ακόμα !!

 

Τα βιντεοπαιχνίδια είναι ακριβό σπορ για πολλούς, ειδικά όταν πρόκειται για triple A τίτλους. Όταν λοιπόν μπεις στον κόπο να αγοράσεις ένα παιχνίδι, για το οποίο έχεις ακούσει και έχεις δει τα καλύτερα, σε έχει ξεσηκώσει με κάθε του trailer, βλέπεις ότι η εταιρεία έχει ρίξει πόνο και χρήμα πάνω στην διαφημιστική του καμπάνια και άλλα παρόμοια, είναι λογικό να τρίβεις τα χέρια σου την ώρα που το πολυπόθητο δισκάκι εισέρχεται στο μηχάνημα σου.

 

Αφού λοιπόν εγκαταστάθηκε και όλα δείχνουν τέλεια: καταφθάνει στην οθόνη σου προειδοποίηση για το patch της πρώτης μέρας! Την πρώτη φορά που συνέβη αυτό βρέθηκα να ξύνω το κεφάλι μου με απορία σκεπτόμενη "μα καλά έκαναν τόσο κόπο να το διαφημίσουν, να το αναπτύξουν με τόσες καθυστερήσεις, να οργανώσουν την τέλεια πλύση εγκεφάλου, να με πείσουν εν τέλει ότι αξίζει, και την κρίσιμη στιγμή που περίμενα τόσα χρόνια να υπονοούν πως ο τίτλος δεν είναι ολοκληρωμένος;"

 

Αυτό φυσικά είναι ένα ερώτημα το οποίο απευθύνεται εξίσου και στα DLCs αλλά ακόμα και στα επιπλέον περιεχόμενα των pre-orders. Γιατί κύριοι ο τίτλος να μην διαθέτει τα πάντα; Γιατί αφού το χρυσοπλήρωσα να μην έχω ένα τελειοποιημένο προϊόν στα χέρια μου;

 


Κάπου εδώ τελειώνει το δικό μου παραλήρημα, αφήνοντας ανοικτούς λογαριασμούς για την συνέχεια της κρεβατομουρμούρας των online - multiplayer games.

Τι ήταν εκείνο που σας έφερε στα όρια σας;

Continue reading
Recent Comments
lucinos
Στην ερώτηση, τι με χαλούσε έχω να δώσω μία απάντηση. Το DRM. Σήμαινε για μένα ότι απλά έψαχνα την πειρατική έκδοση παιχνιδιού απλ... Read More
Saturday, 01 August 2015 14:53
tonyler
Πολυ ωραιο blog φιλε. Απαντηση στην ερωτηση: το loading στο gta V και ως arkham fan,οι πολλες καθυστερησεις στην κυκλοφορια του ba... Read More
Sunday, 02 August 2015 16:09
ZeroQuake
Skyrim....Το παιχνιδι με τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ και ΠΟΛΛΑ loading screens ευτυχως τα dialogs ηταν skippable! ... Read More
Thursday, 06 August 2015 00:29
856 Hits
4 Comments

Όταν οι παίκτες γίνονται σκηνοθέτες στο GTA 5

ο Grand Theft Auto 5 ήταν ένας από τους πιο επιτυχημένους τίτλους για την Rockstar, αλλά και ένας από τους αγαπημένους μας, αφού απέσπασε το μεγάλο 9.5 στο εκτενές review του Gameworld.gr για το PC. H πιο πρόσφατη έκδοση του τίτλου για PC, έφερε πολλές καινοτομίες στον κόσμο του GTA, με πιο σημαντική και αγαπημένη το εξαιρετικό Movie Editor.

b2ap3_thumbnail_2845943-editor_aest.jpg

Για όσους δεν γνωρίζουν, το GTA V δίνει στους παίκτες την δυνατότητα να δημιουργήσουν τα δικά τους ευφάνταστα Video Clip, γυρίζοντας σκηνές, κάνοντας μοντάζ, προσθέτοντας effects και άλλες παρόμοιες σκηνοθετικές λεπτομέρειες. Όπως έχουν αποδείξει περίτρανα στο παρελθόν, οι gamers διαθέτουν μεγάλες δόσεις φαντασίας αλλά και ικανοτήτων ώστε να δημιουργήσουν μοναδικά αριστουργήματα έχοντας στα χέρια τους τα κατάλληλα εργαλεία.

 

Έτσι λοιπόν, πολλοί ήταν οι παίκτες που εμπνεύστηκαν από τους πολυσύχναστους δρόμους του Los Santos, δημιουργώντας κωμικά video, δράσης, κοινωνικά, μουσικά clips, ακόμα και αναπαραγωγές γνωστών σειρών - ταινιών. Τις περισσότερες φορές βέβαια, τις εντυπώσεις κλέβει η πολλά υποσχόμενη εισαγωγή του κάθε video, ενώ η συνέχεια μπορεί να σας καθηλώσει από τον ρεαλισμό και την εξαιρετική "κινηματογράφηση". Πέρα όμως από τις αξιέπαινες προσπάθειες των φιλόδοξων σκηνοθετών, το πρώτο επίσημο μουσικό video clip μέσω του movie editor αποδεικνύει από μόνο του πως η τεχνολογία των video games κρύβει πολλές ακόμα εκπλήξεις...

Continue reading
688 Hits
0 Comments
Notification