Η νέα τεχνολογία της Bandai Namco θα βοηθάει τους νέους παίκτες στα fighting games

Σύμφωνα με ένα νέο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που δημοσιεύτηκε πρόσφατα, η Bandai Namco θέλει να βοηθήσει τους παίκτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με τα fighting games στο να μάθουν και να αναπτύξουν τον δικό τους τρόπο παιχνιδιού.

Η νέα τεχνολογία της Bandai Namco θα διαβάζει τα inputs των παικτών και θα τα αντιστοιχίζει με τα δεδομένα στο παιχνίδι, λέγοντας στους παίκτες εάν πρέπει να γίνουν πιο γρήγοροι ή να σταματήσουν το combo για να εκτελέσουν τις κινήσεις που στοχεύουν να εκτελέσουν. Τα fighting games, γενικά, έχουν παράθυρα χρόνου μέσα στα οποία υποτίθεται ότι εισάγετε την επόμενη εντολή για να συνεχιστεί ένα combo και αυτά τα παράθυρα μπορεί συχνά να είναι αρκετά μικρά και δύσκολο να βρεθούν από του αρχάριους παίκτες. 

Η νέα αυτή τεχνολογία θα δώσει κάποιου είδους ειδοποίηση εντός του παιχνιδιού στους παίκτες, λέγοντάς τους γιατί έχουν χάσει το παράθυρο για το combo ή θα τους ενημερώσει γιατί το χτύπημα του αντιπάλου που ήταν κόντρα στο δικό τους. Επίσης, η τεχνολογία θα είναι σε θέση να αφομοιώσει και να μάθει τις συνήθειες των παικτών και στη συνέχεια να προτείνει χαρακτήρες που θα ταιριάζουν περισσότερο στο στυλ παιχνιδιού τους. Εάν το σύστημα δει ότι σας αρέσει να συσσωρεύετε πίεση και να συντρίβετε τους αντιπάλους σας με απρόβλεπτες κινήσεις, μπορεί να σας ωθήσει σε μαχητές rushdown, για παράδειγμα.

Ίσως το πιο εντυπωσιακό πράγμα που εντοπίστηκε στην τεχνολογία αυτή να είναι ο τρόπος με τον οποίο η τεχνολογία θα μαθαίνει από παίκτες επαγγελματικού επιπέδου. Η  τεχνολογία θα έχει τη δυνατότητα να βλέπει πώς οι μαχητές υψηλού επιπέδου εισάγουν τις επιθέσεις τους και θα παρακολουθεί τους χρόνους και τα διαστήματα που χρησιμοποιούν, για να τα δείξει μετά και στους αρχάριους. Δεδομένης της τεράστιας βελτίωσης που έχουμε δει στα tutorials των fighting games  τον τελευταίο καιρό, είναι ευχάριστο να βλέπουμε τη Bandai Namco να πιέζει τα πράγματα ακόμη περισσότερο. Ας ελπίσουμε ότι η φιλοσοφία της προσέλκυσης νέων παικτών μέσω εύχρηστων δραστηριοτήτων στο παιχνίδι θα ανοίξει το δρόμο για μια νέα γενιά από fighting games.

Read More...

Ιαπωνική ομάδα eSports με ηλικιωμένους

Γνωρίστε τους Matagi Snipers. Με έδρα την Ακιτα, η ομάδα αυτή των οκτώ ατόμων είναι η πρώτη επαγγελματική ομάδα eSports της Ιαπωνίας που αποτελείται από ηλικιωμένα μέλη. Η ομάδα έχει κανονικά τον χορηγό της και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις υπόλοιπες.

Η ομάδα αυτή δημιουργήθηκε ως ένας τρόπος για να προβληθούν τα οφέλη των eSports στην υγεία των ηλικιωμένων, καθώς και για να εντυπωσιάσουν τα εγγόνια τους. Το NHK αναφέρει ότι 21 άτομα υπέβαλαν αίτηση για ένταξη στην ομάδα, αλλά μόνο οκτώ τα κατάφεραν. Οι παίκτες επιλέχθηκαν με βάση την ικανότητά τους στο παιχνίδι.

Η 67χρονη Eba, μέλος της ομάδας, δηλώνει: "Μέχρι τώρα, δεν έπαιξα ποτέ βιντεοπαιχνίδια". Πρόσθεσε ότι μόλις άρχισε να παίζει, ένιωσε ότι το παιχνίδι λειτουργούσε προληπτικά για τη γνωστική εξασθένηση, με το να κινεί τα χέρια και τα μάτια της μαζί, καθώς και να μιλά στρατηγικά με τους συμπαίκτες της ενώ παίζει. Όλα αυτά την βοήθησαν να διατηρηθεί σε εγρήγορση.

Οι Matagi Snipers, με παίκτες ηλικίας από 66 έως 73 ετών, δεν είναι η πρώτη ομάδα eSports για άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Το 2017, οι Silver Snipers που χρηματοδοτήθηκαν από τη Lenovo, έκαναν τη μεγάλη έκπληξη δημιουργώντας μια ομάδα Counter Strike γεμάτη με παίκτες άνω των 60 ετών.
Η προβολή ενός ευρύτερου φάσματος ατόμων που παίζουν, κάνει τα esports πιο περιεκτικά. Πέρυσι στην Ιαπωνία, μια εγκατάσταση eSports για ηλικιωμένους που ονομάζεται ISR Esports άνοιξε στο Kobe. Απευθύνεται σε άτομα άνω των 60 ετών. H εγκατάσταση στοχεύει σε αρχάριους. Ένας 88χρονος άνδρας, ο οποίος πήγαινε στο ISR Esports τον τελευταίο χρόνο, παραδέχτηκε ότι στο παρελθόν δεν του άρεσαν τα games. Τώρα, ωστόσο, βλέπει ότι είναι αρκετά απολαυστικά. 

Οι Matagi Snipers προπονούνται τρεις φορές την εβδομάδα και αναμένεται να ξεκινήσουν να κάνουν streaming τον Οκτώβριο. Ο στόχος είναι η συμμετοχή σε τουρνουά και η νίκη. Η προπόνηση τρεις φορές την εβδομάδα φαίνεται λίγο από τα πρότυπα των ομάδων eSports, αλλά αυτή η ομάδα φτιάχτηκε για να δείξει την ανάγκη δημιουργίας περισσότερων τέτοιων ομάδων αλλά και σχετικών πρωταθλημάτων. Οι σημερινοί επαγγελματίες δεν μπορούν να παίζουν στο ίδιο επίπεδο για πάντα, και ίσως καθώς μεγαλώνουν, θα ήθελαν να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται. Το Golf διαθέτει το Senior PGA, γιατί δεν μπορεί να γίνει το ίδιο και για τα esports;

Read More...

Call Of Duty: Vanguard: Γίνονται αλλαγές σε balance όπλων, ήχο και ορατότητα

Η beta του multiplayer από το Call of Duty: Vanguard έκλεισε και οι developers, Sledgehammer Games εφαρμόζει τώρα διορθώσεις και αλλαγές με βάση τα σχόλια από την περίοδο της beta.

Σε ένα blog spot, η Sledgehammer είπε ότι συγκέντρωσε μια "μεγάλη" γκάμα από feedback από την beta του Vanguard.  Συγκεκριμένα είπε: "Όλες οι επίσημες αναφορές, τα κλιπ του παιχνιδιού και τα μηνύματα έχουν βοηθήσει τους developers μας να καταπολεμήσουν σφάλματα, να βελτιώσουν τις δυνατότητες και να βελτιώσουν τους χάρτες και τις λειτουργίες πριν την κυκλοφορία". Ως απάντηση στο feedback που έλαβε, η Sledgehammer κάνει αλλαγές στην ισορροπία όπλων, τη μίξη ήχου και τη ορατότητα. Επιπλέον, η εταιρία ανάπτυξης παρείχε μια λίστα με άλλα στοιχεία που σχεδιάζει για την κυκλοφορία του παιχνιδιού. 

Σύμφωνα με την εταιρία οι αλλαγές περιλαμβάνουν: Nerf στον ίδιο τον ήλιο, αναπροσαρμογή των Red Star raves, αφαίρεση των dognados, αλλαγή του σημείου που κάνουν spawn οι παίκτες στην κουζίνα του Hotel Royal και το κλείσιμο των μικροφώνων στα lobbies του Search & Destroy.

Το λανσάρισμα του Vanguard έρχεται την ίδια στιγμή που η Activision Blizzard αντιμετωπίζει μήνυση από το Τμήμα Δίκαιης Απασχόλησης και Στέγασης της Καλιφόρνια για σεξουαλική παρενόχληση και διάκριση κατά των γυναικών. Η Activision Blizzard κατηγορείται πως αποκρύπτει αποδεικτικά στοιχεία σχετικά με την έρευνα. 

Το Call of Duty: Vanguard θα κυκλοφορήσει για PC, PS5, Xbox Series X/S, PS4 και Xbox One στις 5 Νοεμβρίου.

Read More...

Τα Daily Challenges στο Halo Infinite θα χρειάζονται 15 με 18 ώρες για να ολοκληρωθούν

Σύμφωνα με την 343, ο μέσος παίκτης θα ολοκληρώνει τα Daily Challenges του Halo Infinite σε περίπου 16 με 18 ώρες.

Σε μια ανάρτηση στο Halo Waypoint, ο community manager του Halo, John Junyszek, αναφέρει κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με το Halo Infinite, μετά από ανησυχία στις τάξεις του Halo community.

Τον περασμένο Αύγουστο ο John Junyszek είχε πει πως το Halo Infinite δεν θα έχει πόντους εμπειρίας που θα ανεβαίνουν με το κάθε match. Αντιθέτως θα υπάρχουν κάποια challenges. Πιο συγκεκριμένα ανέφερε πως θα είναι σχεδόν αδύνατο να ολοκληρώσετε όλα τα Daily Challenges. Ωστόσο, κάποιοι fans είχαν αμφιβολίες για το παραπάνω σύστημα, κατηγορώντας τους developers για περιορισμό του progression και για το ενδεχόμενο μικροσυναλλαγών, όπως τα battle tier skips. Άλλοι πιστεύουν ότι το σύστημα αυτό θα τους αναγκάσει να παίζουν με συγκεκριμένο τρόπο. 

Στην ανάρτηση του Halo Waypoint δίνονται περισσότερες πληροφορίες για το πως θα λειτουργεί το παραπάνω σύστημα. Τα Daily Challenges επικεντρώνονται αποκλειστικά στο χρόνο που αφιερώνει κανείς στο παιχνίδι και ουσιαστικά λειτουργούν όπως οι πόντοι εμπειρίας στα battle passes. Θα υπάρχουν τρεις κατηγορίες, ξεκινώντας από την πιο εύκολη βαθμίδα, που θα έχει challenges που θα απαιτούν απλά να μπείτε σε ένα match. Μόλις ολοκληρώσετε όλες τις καθημερινές προκλήσεις της πρώτης βαθμίδας, μεταβαίνετε στη δεύτερη, όπου τα challenges θα απαιτούν περισσότερο χρόνο και θα είναι αυξημένης δυσκολίας. Στην συνέχεια θα υπάρχουν και τα challenges της τρίτης βαθμίδας που θα είναι ακόμα πιο δύσκολα αλλά και με καλύτερα rewards. Τα challenges αυτά θα ανανεώνονται κάθε μέρα.

Επομένως η 343 υπολογίζει πως ένας μέσος παίκτης θα χρειαστεί να αφιερώσει 16 με 18 ώρες για ολοκληρώσει όλα τα Daily Challenges. Όλα αυτά αφορούν το παιχνίδι κατά την κυκλοφορία του και οι developers μπορεί να αλλάξουν κάποια πράγματα στην πορεία. Ο  Junyszek αναφέρει: “Ενώ καταλαβαίνουμε τα σχόλια της κοινότητας σχετικά με το σύστημα και τους τρόπους για να ανεβάσει κανείς level το battle pass , είμαστε αισιόδοξοι ότι το διαθέσιμο σύστημα κατά την κυκλοφορία θα προσφέρει στους παίκτες επαρκή μέσα για να έχουν συνεχώς κάτι να επιτύχουν. Αναμένουμε ότι αυτά τα συστήματα θα εξελιχθούν, σε άμεση συνεργασία πάντα με τα σχόλια των παικτών".

www.youtube.com/watch?v=lOthvD1rMbQ

Αξίζει να σημειώσουμε ότι εκτός από τα Daily Challenges θα υπάρχουν και Weekly Challenges που θα είναι, όπως είναι λογικό, πιο δύσκολα αλλά θα προσφέρουν και καλύτερα rewards. Σύμφωνα με τους developers, κάθε βδομάδα θα δίνονται στους παίκτες 20 νέα challenges από μια λίστα εκατοντάδων challenges.

Μια από τις ανησυχίες που είχαν οι παίκτες σχετικά με την πρόοδο ήταν ότι τα challenges θα ενθάρρυναν τους παίκτες να παίξουν με συγκεκριμένους τρόπους. H 343 είπε ότι οι εβδομαδιαίες προκλήσεις που παίρνει ο κάθε παίκτης είναι μοναδικές,"οπότε ενώ μπορεί να υπάρξει κάποια ταύτιση, αλλά γενικά οι παίκτες δεν θα κυνηγούν όλοι τις ίδιες συγκεκριμένες προκλήσεις ταυτόχρονα". Αυτό πρακτικά σημαίνει πως πολύ δύσκολα θα τύχει στο ίδιο match πολλοί παίκτες να προσπαθούν να ολοκληρώσουν το ίδιο challenge. Ωστόσο, αν και τα challenges θα είναι διαφορετικά για κάθε παίκτη, θα προσφέρουν τα ίδια rewards. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην αρχή, όλοι οι παίκτες έχουν τρία ενεργά challenges ανά πάσα στιγμή, αλλά οι παίκτες που θα αγοράζουν το battle pass θα παίρνουν ένα τέταρτο, πράγμα που σημαίνει ότι αυτοί οι παίκτες θα είναι σε θέση να ανεβάσουν level το battle pass πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά από τους πρώτους.

Επομένως, η 343 δεν σκοπεύει να αλλάξει τον τρόπο που έχει σχεδιάσει για το progression, αν και είναι ανοιχτή σε προτάσεις. Ο Junyszek αναφέρει συγκεκριμένα ότι: "Ακούσαμε τα σχόλια της κοινότητας σχετικά με το να υπάρχουν περισσότερες επιλογές εξέλιξης, όπως οι πόντοι εμπειρίας ανά match, για να τροποποιήσουμε το battle pass αλλά θα προσφέρουμε ένα εντελώς ξεχωριστό, σταδιακό σύστημα παρόμοιο με το να συλλέγεις SR152 στο Halo 5: Guardians. Το progression είναι κάτι που η ομάδα διερευνά ενεργά και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε την εμπειρία και στις επόμενες σεζόν, μετά την κυκλοφορία".

Read More...

Notification