Γιάννης Παπαργυρίου

Γιάννης Παπαργυρίου (Scavenger)
Experience: 1300 (280 points to next level)

 
600
17 hours 16 minutes ago
Το Facebook Dating είναι πλέον διαθέσιμο στην Ευρώπη 17 hours 16 minutes ago

Κατόπιν καθυστερήσεων, αφού επρόκειτο να κυκλοφορήσει του Αγίου Βαλεντίνου.

Το Facebook Dating, η εφαρμογή που φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί το Tinder και άλλα dating apps, διατίθεται από σήμερα στην Ευρώπη μετά από μεγάλη καθυστέρηση σε σχέση με την αρχικά προγραμματισμένη κυκλοφορία του για τις 14 Φεβρουαρίου, ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

Η υπηρεσία προσφέρει τις ίδιες δυνατότητες στην Ευρώπη όπως και στην Αμερική, χρησιμοποιώντας το υπάρχον προφίλ που έχετε δημιουργήσει στο Facebook για να βρει πιθανούς συνδυασμούς. Το Facebook προσαρμόζει αυτούς τους συνδυασμούς με τις προτιμήσεις σας, την δραστηριότητά σας σε αυτό και, εφόσον το επιλέξετε, τις ομάδες και τις εκδηλώσεις σας.

Μολονότι η υπηρεσία ακόμη εμφανίζεται μόνο ως ένα tab στην εφαρμογή του Facebook για κινητά, είναι ενσωματωμένη σε βάθος στα υπόλοιπα προϊόντα της εταιρείας-κολοσσού των social media. Το προφίλ σας μπορεί να τραβήξει stories και φωτογραφίες από το Instagram, μπορείτε να ξεκινήσετε βιντεοκλήσεις από συνομιλίες στο Messenger και η λειτουργία Secret Crush ψάχνει τόσο τους followers σας στο Instagram όσο και τους φίλους σας στο Facebook για πιθανούς ταιριαστούς συνδυασμούς.

Το Facebook διατυμπανίζει τις ασφαλιστικές δικλείδες της υπηρεσίας, με πολλές από τις δυνατότητες προσωπικού matching να είναι πλήρως προαιρετικές. Η στενή ωστόσο σύνδεση του Facebook Dating με τα υπόλοιπα προϊόντα της εταιρείας έχει δημιουργήσει ερωτηματικά στο παρελθόν. Τον Φεβρουάριο, το Facebook επέλεξε να καθυστερήσει την κυκλοφορία της υπηρεσίας μετά από αντίρρηση των ρυθμιστικών αρχών της Ιρλανδίας που είχε να κάνει με την ημερομηνία κατά την οποία σχεδιαζόταν η κυκλοφορία του.

Οι εταιρείες που λανσάρουν τέτοια προϊόντα υποχρεούνται να περάσουν ένα review που ονομάζεται Data Processing Impact Assessment (DPIA) σύμφωνα με της απαιτήσεις του κανονισμού περί προστασίας προσωπικών δεδομένων (GDPR) και το Facebook λέγεται ότι ενημέρωσε τις αρμόδιες αρχές για τα σχέδιά του πολύ αργά, δημιουργώντας ανησυχίες όσον αφορά τη συμβατότητά του με το νομοθετικό πλαίσιο για την ιδιωτικότητα των δεδομένων. Με το πρόβλημα πλέον να έχει λυθεί, το Facebook Dating πλέον παρέχεται σε περισσότερες από 50 χώρες, μεταξύ των οποίων η Αυστρία, το Βέλγιο, η Βουλγαρία, η Κύπρος, Η Τσεχία, η Δανία, η Εσθονία, η Φινλανδία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ελλάδα, η Κροατία, η Ουγγαρία, η Ιρλανδία, η Ιταλία, η Λιθουανία, το Λουξεμβούργο, η Λεττονία, η Μάλτα, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Πορτογαλία, η Ρουμανία, η Σουηδία, η Σλοβενία, η Ισλανδία, το Λιχτενσταϊν, η Νορβηγία, η Ισπανία, η Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Διαβάστε επίσης για την συγχώνευση του Facebook Messenger με το Instagram και συζητήστε για το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης σε αυτό το forum topic.

17 hours 41 minutes ago
Γιάννης Παπαργυρίου replied to the topic 'Ataribox: Νέα κονσόλα από την Atari' in the forum. 18 hours 36 minutes ago

Παρουσιάστηκαν τα σχέδια του εσωτερικού του πρώτου Atari Hotel στο Las Vegas
Atari-hotel-4-39-1603364061.jpg
Στις αρχές του έτους, η εταιρεία που διαθέτει τα δικαιώματα του ονόματος και του λογότυπου της Atari ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας αλυσίδας θεματικών gaming ξενοδοχείων και τα πρώτα σχέδια της αρχιτεκτονικής εταιρείας Gensler δείχνουν ότι η ναυαρχίδα του εγχειρήματος, το Atari Hotel στο Las Vegas, θα μοιάζει με ένα δυστοπικό εμπορικό κέντρο βγαλμένο από έναν cyberpunk κόσμο.

Κάτι τέτοιο δεν μοιάζει και τόσο ασυνήθιστο για δεδομένα Las Vegas, αλλά έχει ήδη υπάρξει ανακοίνωση για δεύτερο Atari Hotel στο Phoenix της Αριζόνα και το πρακτορείο διαχείρισης GSD Group έχει σχέδια για αντίστοιχα στο Austin, το Chicago, το Denver, το San Fransisco, το San Jose και το Seattle. Απ’ ότι φαίνεται, τα ξενοδοχεία θα διαθέτουν “υποδομές τελευταίας τεχνολογίας για τους φίλους των esports και τους content creators”. Θα υπάρχουν retro arcades, VR και AR games, ένα κατάστημα merchandise, θεματικά εστιατόρια και μπαρ, μεταξύ των οποίων ένα nightclub κι ένα speakeasy σε στυλ ποτοαπαγόρευσης.

Η managing partner του GSD Group, Shelly Murphy, ανέφερε ότι “όπως και η κληρονομιά της Atari στην καινοτομία, η Atari Hotels εμφυσάει συνθετική πραγματικότητα σε κάθε στοιχείο του ξενοδοχείου, δημιουργώντας μια immersive εμπειρία φιλοξενίας και gaming για τους καλεσμένους μας. Από τον ψηφιακό διαδραστικό κόσμο έως τις πραγματικές τοποθεσίες, κάθε στοιχείο των Atari Hotels θα προσφέρει μια μοναδική κι αυθεντική εμπειρία για τον καθένα”.

Read More...

18 hours 39 minutes ago
Γιάννης Παπαργυρίου replied to the topic 'Evil Genius 2' in the forum. 19 hours 4 minutes ago

Νέο gameplay trailer με νέα features και γνώριμους χαρακτήρες
Evil-Genius-61-1603362433.jpeg
Στο νέο trailer της Rebellion για το Evil Genius 2 παρουσιάζονται περισσότερες πληροφορίες για τις νέες gameplay λειτουργίες αλλά και ορισμένοι χαρακτήρες που επιστρέφουν από το πρώτο παιχνίδι της σειράς.

Μία από τις νέες προσθήκες του Evil Genis 2 είναι τα cover operations, η βιτρίνα δηλαδή της βάσης σας που θα αποτρέπει τους τουρίστες και θα αποτρέπει τις δυνάμεις του καλό από το να ερευνήσουν βαθύτερα. Η Rebellion έχει αναφερθεί σε αυτό με προηγούμενες ανακοινώσεις της αλλά στο trailer δείχνει κιόλας μία από τις διαθέσιμες επιλογές, αυτή ενός καζίνο.

Πολύ λιγότερο διακριτική είναι η αντιμετώπιση των doomsday weapons. Ενώ στο πρώτο Evil Genius αποκτούσατε κάτι τέτοιο στο τέλος του παιχνιδιού και μπορούσατε να το χρησιμοποιήσετε μόνο μία φορά, στο επερχόμενο sequel θα μπορείτε να το κατασκευάσετε οι ίδιοι κατά τη διάρκεια του campaign. Όσο θα προχωράτε, θα μπορείτε να φτιάξετε όλο και πιο ισχυρές εκδοχές του και μάλιστα να το χρησιμοποιήσετε δοκιμαστικά σε διάφορες περιοχές της επιλογής σας ανά τον κόσμο. Ο τελικός σκοπός, εξηγεί η Rebellion, είναι να κατασκευάσετε ένα doomsday weapon τόσο ισχυρό ώστε οι πράκτορες της δικαιοσύνης που διαρκώς θα προσπαθούν να σας χαλάσουν τα σχέδια κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, να αναγκαστούν να τα παρατήσουν και να υποταχθούν στη θέλησή σας.


Επίσης υπάρχει η νέα εντολή Do It Now που έχει σχεδιαστεί ώστε να υλοποιείτε πιο εύκολα τα σχέδιά σας. Οι υποτακτικοί σας κατά κανόνα εκτελούν τις εντολές τους αυτόνομα, μπορείτε όμως να φροντίσετε ώστε κάποιες δουλειές να γίνουν πιο γρήγορα με το να μεταφέρετε τον χαρακτήρα σας σε μια τοποθεσία και να ενεργοποιήσετε αυτή την εντολή. Οι υποτακτικοί σας θα παρατήσουν αμέσως οτιδήποτε κάνουν και θα αφοσιωθούν στη δουλειά που εκκρεμεί εντός του σχετικού area of effect.
Επιπλέον, οι υποτακτικοί σας στο Evil Genius 2 θα έχουν καθένας τη δική του προσωπικότητα, όπως αυτή προσδιορίζεται από το σύστημα των traits. Οι ιδιότητες αυτές ποικίλλουν από την πίστη έως την επιθετικότητα και σας προσφέρουν hints για τον ρόλο που είναι ιδανικότεροι να αναλάβουν. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα traits κάθε υποτακτικού σας μέσω ενός ειδικού μενού.

Τέλος, επιστρέφουν αρκετοί από τους χαρακτήρες του πρώτου παιχνιδιού. Ο Maximilian είχε ήδη ανακοινωθεί, όπως και ο Red Ivan που πλέον αναβαθμίστηκε από hencman σε πλήρη evil genius. Μαζί τους θα βρείτε τον Eli Barracuda Jr, γιο του Barracuda από το παλιό Evil Genius) και τον Jubei, που πλέον προτιμάει μη θανάσιμες μεθόδους μάχης αλλά δεν υπολείπεται καθόλου σε αποτελεσματικότητα.

Read More...

19 hours 6 minutes ago
Γιάννης Παπαργυρίου replied to the topic 'Rune: Ragnarok' in the forum. 19 hours 41 minutes ago

Η Ragnarok Game κατηγορεί την Bethesda ότι σαμπόταρε το Rune 2 για να προστατεύσει τα Elder Scrolls
Diesel-productv2-rune-2-home-EGS-RUNEII-RagnarokGameLLC-G1A-01-1920x1080-273b476a9ae66ab6332ba218848ddaf92c994c01-13-1603357894.jpg
Η Ragnarok Game, η οποία είχε ασκήσει αγωγή κατά της πρώην Human Head Studios, πλέον την επέκτεινε ώστε να στρέφεται και κατά της Bethesda και της Zenimax, με την κατηγορία ότι σαμπόταραν το Rune 2 για να προστατεύσουν τη σειρά Elder Scrolls.

Τον Δεκέμβριο του 2019, η Ragnarok Game, publisher του Rune 2, κατέθεσε αγωγή κατά της εταιρείας ανάπτυξης του παιχνιδιού, Human Head Studios, ισχυριζόμενη ότι η τελευταία αποπειράθηκε να καταστρέψει το παιχνίδι καθώς το εγκατέλειψε δημόσια την ημέρα της κυκλοφορίας τους και στη συνέχεια αρνήθηκε να παραδώσει το source code και τα assets του ώστε να μπορέσει κάποια άλλη εταιρεία ανάπτυξης να συνεχίσει να εργάζεται πάνω σε αυτό. “Μπορούσαμε να είχαμε μεταφέρει το παιχνίδι αλλού εάν δε μπορούσαν πλέον να συμμετέχουν, μπορούσαμε να το είχαμε μεταφέρει με φυσικό τρόπο - ορίστε το source code, θα σας βοηθήσουμε να βρείτε κάποιον. Αλλά δεν το έκαναν. Στην πραγματικότητα έκαναν ότι μπορούσαν για να μας αποτρέψουν από το να υποστηρίξουμε το προϊόν” είπε ο executive producer Matt Candler σε συνέντευξή του τον Ιούνιο.

Η αγωγή πλέον επεκτάθηκε ώστε να στρέφεται και κατά της ZeniMax Media και της Bethesda Softworks, οι οποίες ανακοίνωσαν το Νοέμβριο του 2019, την ημέρα που η Human Head χρεωκόπησε, ότι είχαν προσλάβει όλη της την ομάδα και πλέον θα την λειτουργούσαν ως Roundhouse Studios. Η αρχική ανακοίνωση της Human Head ως Roundhouse υπονοούσε ότι η εταιρεία είχε πλησιάσει την Bethesda αφότου είχε ληφθεί η απόφαση για το κλείσιμο, ωστόσο η ενημερωμένη αγωγή ισχυρίζεται ότι η Bethesda ήταν ενεργή συμμετέχουσα στην προσπάθεια να δυναμιτίσει το Rune 2 κι ένα ακόμη παιχνίδι ονόματι Oblivion Song και την κατηγορεί ότι “συνωμότησε” με την Human Head στα τέλη του καλοκαιριού του 2019.

“Σε μια πράξη πλήρους κακοπιστίας και παραβίασης των απαιτήσεων του συμφώνου εμπιστευτικότητας, η Human Head παρείχε κρυφά στην Bethesda και την Zenimax keys που τους επέτρεπαν να παίξουν μια εμπιστευτική, pre-release έκδοση του Rune 2. Αυτό επέτρεψε στην Bethesda και την Zenimax να δουν τον κίνδυνο που αποτελούσε το Rune 2 για την επιτυχημένη σειρά τους Skyrim/Elder Scrolls. Οι ενάγοντες δεν ενημερώθηκαν ποτέ για αυτή την προδοσία. Δύο εβδομάδες πριν την κυκλοφορία του Rune 2, η Zenimax έφτιαξε στα κρυφά μια νέα θυγατρική ονόματι Roundhouse Studios LLC (στο εξής Roundhouse) και την χρησιμοποίησε αποκλειστικά για να αγοράσει όλο τον εξοπλισμό και τις συμφωνίες leasing της Human Head. Ο εξοπλισμός περιείχε τα εμπορικά μυστικά της ενάγουσας εταιρείας, το source code και τα υλικά για το Rune 2 και το Oblivion Song. Στο ίδιο χρονικό πλαίσιο, προκειμένου να ολοκληρώσει την de facto συγχώνευση, η Zenimax φρόντισε να απολυθούν όλοι οι εργαζόμενη από την Human Head και να προσληφθούν από την Zenimax” γράφει η αγωγή.

Η Zenimax απέκτησε τους εργαζόμενους και τα assets της Human Head στις 4 Νοεμβρίου, ημερομηνία κατά την οποία τους διέταξε να σταματήσουν την ανάπτυξη του Rune 2 και του Oblivion Song, σύμφωνα με την αγωγή. Στο ίδιο έγγραφο υπάρχει κι ο ισχυρισμός ότι η Zenimax εξαφάνισε τον project lead Christopher Rhinehart, “την δημιουργική καρδιά και ψυχή του Rune 2” κατά την ημέρα κυκλοφορίας του παιχνιδιού με το να τον στείλει για διήμερο επαγγελματικό ταξίδι στο Τέξας κι ότι οι Bethesda και Zenimax ήταν οι πραγματικοί συντάκτες του δελτίου τύπου που ανακοίνωσε το κλείσιμο της Human Head την επόμενη ημέρα μετά το λανσάρισμα του Rune 2.

Η αγωγή κατά της Bethesda και της Zenimax ισχυρίζεται ότι οι δύο εταιρείες ήταν πρόθυμες να θάψουν το Rune 2 λόγω του κινδύνου που αποτελούσε για την σειρά The Elder Scrolls. “Ένα πρώιμο review του Rune 2 το περιέγραψε ως το Skyrim με στεροειδή. Το επιτυχημένο παιχνίδι Skyrim είναι μέρος της σειράς Elder Scrolls της Bethesda που αναπτύχθηκε και διανεμήθηκε από την Bethesda και τους συνεργάτες της. Αυτό το review έστειλε στην Bethesda και την Zenimax το μήνυμα ότι ένα από τα επικερδέστερα προϊόντα τους ήταν υπό απειλή” αναφέρει η αγωγή.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο ισχυρισμός εντός της αγωγής ότι η Human Head βρισκόταν σε διαπραγματεύσεις για την εξαγορά της και με άλλες εταιρείες πριν την εξαγορά της από την Zenimax, η οποίες ήθελαν την Ragnarok Game να εμπλακεί στην όλη διαδικασία και θα της επέτρεπαν να συνεχίσει να εργάζεται πάνω στο Rune 2. “Η Zenimax ήταν η μόνη υποψήφια αγοραστής που απαιτούσε μυστικότητα και δεν θα μας επέτρεπε να εργαστούμε άλλο για την ανάπτυξη του Rune 2 ή του Oblivion Song” καταγγέλει.

Η αγωγή ζητάει αποζημίωση “τουλάχιστον εκατό εκατομμυρίων δολαρίων” συν αποζημίωση για τα κόστη ανάπτυξης, αδικοπρακτική ζημία, έξοδα δικηγόρων και άλλες ποινές. Οι εκπρόσωποι της Bethesda έχουν αρνηθεί να σχολιάσουν το ζήτημα. Παρά τα προβλήματα, το Rune 2 συνεχίστηκε υπό την αιγίδα νέας εταιρείας ανάπτυξης, της Studio 369, την οποία δημιούργησε η Ragnarok Game στις αρχές του έτους και θα κυκλοφορήσει ως Rune 2: Decapitation Edition.

Read More...

Γιάννης Παπαργυρίου replied to the topic 'Call of Duty: Black Ops Cold War' in the forum. 19 hours 42 minutes ago

H Treyarch αποκάλυψε το main theme του Call of Duty: Black Ops Cold War
bocw-mp-wm-05-41-1603355532.jpg
Ο συνθέτης Jack Wall που είχε γράψει την μουσική για τη σειρά Call of Duty: Black Ops επιστρέφει για το Call of Duty: Black Ops Cold War.

Η εταιρεία ανάπτυξης Treyarch επιβεβαίωσε την εμπλοκή του Wall στο επερχόμενο FPS της και κυκλοφόρησε επίσης την μουσική του main theme, η οποία αποσκοπεί στο να δημιουργήσει το κλίμα της δεκαετίας του ‘80 και του Ψυχρού Πολέμου. Ο ίδιος ο Wall ανέφερε ότι χρησιμοποίησε μια σειρά απαλών synth οργάνων για να δημιουργήσει μια σκοτεινή, σκιώδη αίσθηση που θεωρεί ότι ταιριάζει στην χρονική περίοδο κατά την οποία εκτυλίσσεται το παιχνίδι.


“Ήθελα να δημιουργήσω κάτι για το main menu που θα δήλωνε αμέσως ξεκάθαρα Ψυχρό Πόλεμο. Ρήγκαν, Μπρέζνιεφ, Σοβιετικές χορωδίες. Έγραψα ένα theme στο στυλ της εποχής που ακούγεται πολύ Σοβιετικό, ανακατεύοντας Σοβιετικές χορωδίες και ορχηστρική μουσική με σκοτεινά synthesizers. Μουσική και ήχους από τη δεκαετία του ‘80μ χρησιμοποιώντας [όργανα όπως] Moog Modular, Minimoog και CS80, όπως επίσης και άλλα ήπια synths για να αποδώσω αυτή τη σκοτεινή, σκιώδη αίσθηση Black Ops στην περίοδο των υπεράνθρωπων πολιτικών προσώπων του Ψυχρού Πολέμου όπως ο Ρήγκαν κι ο Μπρέζνιεφ.”

Ο Wall έχει επίσης γράψει την μουσική για τα Call of Duty: Black Ops 2, 3 και 4. Εκτός της σειράς Call of Dity, ο Wall είναι γνωστός για τη μουσική που έγραψε για τα Mass Effect 1 και 2, το Jade Empire, το Splinter Cell και το Lost Planet 3.

Read More...

Γιάννης Παπαργυρίου replied to the topic 'Puyo Puyo Tetris 2' in the forum. 19 hours 44 minutes ago

Το Puyo Puyo Tetris 2 προσθέτει αρκετές νέες λειτουργίες κι ιδιότητες που θυμίζουν RPG.

Πλέον μπορείτε να δημιουργήσετε μια ομάδα τριών χαρακτήρων στο νέο mode, με κάθε μέλος να έχει το δικό του specialty skill που μπορεί να γυρίσει το παιχνίδι όπως την ικανότητα ανάκτησης HP, αλλαγής του χρώματος των Puyos, ακόμα και διαγραφής ολόκληρων γραμμών από Tetrominos. Καθώς μάχεστε στο dual-puzzle mode, θα μπορείτε να κερδίσετε experience points και να αυξήσετε τη δύναμη της ομάδας σας. Μπορείτε να βελτιώσετε τα health points, mana points, το recovery, την επίθεση και την άμυνα ενός χαρακτήρα παίζοντας το Adventure mode, καθώς επίσης να χρησιμοποιήσετε Item Cards για να βελτιώσετε τα stats ενός χαρακτήρα.


Επίσης προστίθενται τρία νέα leagues: Tetris League, Puyo Puyo League και Skill Battle League. Σε αυτά θα μπορείτε να παίξετε online ενάντια σε άλλους παίκτες με τα αντίστοιχα leaderboards. Τα Challenge Ranks μπορούν να μοιραστούν και να συγκριθούν με τα αντίστοιχα άλλων παικτών και θα καταγράφουν το σκορ σας σε modes όπως τα Endless Fever, Endless Puyo, Tiny Puyo, Sprint, Marathon και Ultra.

Εάν ωστόσο επιθυμείτε μια λιγότερο ανταγωνιστική προσέγγιση που σας επιτρέπει να διαλέξετε το δικό σας ρυθμό και κανόνες, το Free Play mode του πρώτου Puyo Puyo Tetris θα επιστρέψει και στο δεύτερο παιχνίδι της σειράς. Η Sega έχει επίσης σχέδια για μετά το λανσάρισμα, τα οποία περιλαμβάνουν την προσθήκη περισσότερων features κι επιπλέον χαρακτήρων.

Read More...

Γιάννης Παπαργυρίου replied to the topic 'Puyo Puyo Tetris 2' in the forum. 19 hours 44 minutes ago

Το Puyo Puyo Tetris 2 προσθέτει αρκετές νέες λειτουργίες κι ιδιότητες που θυμίζουν RPG.

Πλέον μπορείτε να δημιουργήσετε μια ομάδα τριών χαρακτήρων στο νέο mode, με κάθε μέλος να έχει το δικό του specialty skill που μπορεί να γυρίσει το παιχνίδι όπως την ικανότητα ανάκτησης HP, αλλαγής του χρώματος των Puyos, ακόμα και διαγραφής ολόκληρων γραμμών από Tetrominos. Καθώς μάχεστε στο dual-puzzle mode, θα μπορείτε να κερδίσετε experience points και να αυξήσετε τη δύναμη της ομάδας σας. Μπορείτε να βελτιώσετε τα health points, mana points, το recovery, την επίθεση και την άμυνα ενός χαρακτήρα παίζοντας το Adventure mode, καθώς επίσης να χρησιμοποιήσετε Item Cards για να βελτιώσετε τα stats ενός χαρακτήρα.


Επίσης προστίθενται τρία νέα leagues: Tetris League, Puyo Puyo League και Skill Battle League. Σε αυτά θα μπορείτε να παίξετε online ενάντια σε άλλους παίκτες με τα αντίστοιχα leaderboards. Τα Challenge Ranks μπορούν να μοιραστούν και να συγκριθούν με τα αντίστοιχα άλλων παικτών και θα καταγράφουν το σκορ σας σε modes όπως τα Endless Fever, Endless Puyo, Tiny Puyo, Sprint, Marathon και Ultra.

Εάν ωστόσο επιθυμείτε μια λιγότερο ανταγωνιστική προσέγγιση που σας επιτρέπει να διαλέξετε το δικό σας ρυθμό και κανόνες, το Free Play mode του πρώτου Puyo Puyo Tetris θα επιστρέψει και στο δεύτερο παιχνίδι της σειράς. Η Sega έχει επίσης σχέδια για μετά το λανσάρισμα, τα οποία περιλαμβάνουν την προσθήκη περισσότερων features κι επιπλέον χαρακτήρων.

Read More...

19 hours 48 minutes ago
Επιτραπέζιο Darkest Dungeon 19 hours 48 minutes ago

Συγκέντρωσε πάνω από 1 εκατομμύριο δολάρια στο Kickstarter μέσα σε μία μέρα.

Η καμπάνια για το επιτραπέζιο Darkest Dungeon ξεκίνησε μόλις προχθές στο Kickstarter με σκοπό να συγκεντρώσει 300.000 δολάρια, στόχος που ξεπεράστηκε με χαρακτηριστική ευκολία καθώς μέσα σε λιγότερες από 24 ώρες, το ποσό που συγκεντρώθηκε φτάνει το 1.2 εκατομμύρια κι εκκρεμούν ακόμη 15 ημέρες μέχρι τη λήξη.

Το επιτραπέζιο Darkest Dungeon ακολουθεί την ίδια λογική του δημοφιλούς Roguelike το οποίο φιλοδοξεί να μεταφέρει στα τραπέζια. Ένας έως τέσσερις παίκτες δημιουργούν ομάδες ηρώων στο Hamlet κι έπειτα ξεκινούν quests όπου εξερευνούν dungeons, πολεμούν τέρατα και βοηθούν να αποκατασταθεί η έπαυλη του προγόνου σας στην παλιά της δόξα. Εκτός όμως από την φυσική ζημιά που τους απειλεί, το "Stressful Affliction System" σημαίνει ότι κάθε μέλος της ομάδας θα πρέπει να παλέψει με την παράνοια, τον φόβο, τον παραλογισμό και διάφορα άλλα παρόμοια που θα επηρεάζουν το gameplay.

http://www.youtube.com/watch?v=0Yxzm868v3A

Τα campaigns στο επιτραπέζιο θα εκτυλίσσονται μέσω 11 αποστολών, τριών ανά threat level, που θα κορυφώνονται με μια μάχη στα βάθη του ίδιου του Darkest Dungeon. Κάθε ήρωας θε επιλέγει τρία από τα επτά διαθέσιμα skills στην αρχή κάθε αποστολής (ή και περισσότερα αφότου ανέβει level) και σε κάθε γύρο θα επιλέγει δύο actions, μεταξύ των οποίων το να κινηθεί, να αλληλεπιδράσει με κάτι, να αλλάξει stance ή να χρησιμοποιήσει κάποιο skill. Ανάμεσα στις αποστολές θα επιστρέφετε στο Hamlet, όπου θα προσπαθείτε να επανέλθετε από αυτά που θα έχετε αντιμετωπίσει.

Διαθέσιμα είναι μόνο δύο tiers ανταμοιβών και καθώς πρόκειται για ένα μεγάλο επιτραπέζιο με πολλά κομμάτια, το ποσό των pledge είναι αρκετά υψηλό. Το “Corebox” που αρχικά συμπεριλάμβανε ένα rulebox, οκτώ μινιατούρες ηρώων και 64 τεράτων, 32 ζάρια, 12 tiles δωματίων διπλής όψεως, 16 hero boards, τέσσερα skill boards, ένα Hamlet board, τρία main dashboards, περισσότερες από δέκα κάρτες Dungeon, πάνω από 400 κάρτες Ταρώ, Πόκερ και Mini Euro συν περισσότερα από 200 tokens διαφόρων ειδών, κοστίζει 100 ευρώ, ενώ με 150 θα πάρετε αυτό συν το Crimson Court add-on με περισσότερα τέρατα, tiles και κάρτες. Η τεράστια επιτυχία του εγχειρήματος έχει ήδη οδηγήσει στο ξεκλείδωμα αρκετών stretch goals, κάτι που σημαίνει ότι τόσο το βασικό σετ όσο και το Crimson Court θα έχουν περισσότερους ήρωες, τέρατα και δωμάτια απ’ ότι αρχικά σχεδίαζαν οι δημιουργοί.

Darkest dungeon board game boardgame kickstarter contents items pieces

Το Kickstarter campaign του επιτραπέζιου Darkest Dungeon θα διαρκέσει έως τις 6 Νοεμβρίου, ενώ τα κουτιά του αναμένεται να ξεκινήσουν να αποστέλλονται τουλάχιστον από τον Νοέμβριο του 2021.

Διαβάστε επίσης για την Early Access του Darkest Dungeon 2 και συζητήστε για το επιτραπέζιο Darkest Dungeon στο παρακάτω forum topic.

Γιάννης Παπαργυρίου created a new topic ' Επιτραπέζιο Darkest Dungeon' in the forum. 19 hours 54 minutes ago

pic5634524.png
Η καμπάνια για το επιτραπέζιο Darkest Dungeon ξεκίνησε μόλις προχθές στο Kickstarter με σκοπό να συγκεντρώσει 300.000 δολάρια, στόχος που ξεπεράστηκε με χαρακτηριστική ευκολία καθώς μέσα σε λιγότερες από 24 ώρες, το ποσό που συγκεντρώθηκε φτάνει το 1.2 εκατομμύρια κι εκκρεμούν ακόμη 15 ημέρες μέχρι τη λήξη.

Το επιτραπέζιο Darkest Dungeon ακολουθεί την ίδια λογική του δημοφιλούς Roguelike το οποίο φιλοδοξεί να μεταφέρει στα τραπέζια. Ένας έως τέσσερις παίκτες δημιουργούν ομάδες ηρώων στο Hamlet κι έπειτα ξεκινούν quests όπου εξερευνούν dungeons, πολεμούν τέρατα και βοηθούν να αποκατασταθεί η έπαυλη του προγόνου σας στην παλιά της δόξα. Εκτός όμως από την φυσική ζημιά που τους απειλεί, το "Stressful Affliction System" σημαίνει ότι κάθε μέλος της ομάδας θα πρέπει να παλέψει με την παράνοια, τον φόβο, τον παραλογισμό και διάφορα άλλα παρόμοια που θα επηρεάζουν το gameplay.

Τα campaigns στο επιτραπέζιο θα εκτυλίσσονται μέσω 11 αποστολών, τριών ανά threat level, που θα κορυφώνονται με μια μάχη στα βάθη του ίδιου του Darkest Dungeon. Κάθε ήρωας θε επιλέγει τρία από τα επτά διαθέσιμα skills στην αρχή κάθε αποστολής (ή και περισσότερα αφότου ανέβει level) και σε κάθε γύρο θα επιλέγει δύο actions, μεταξύ των οποίων το να κινηθεί, να αλληλεπιδράσει με κάτι, να αλλάξει stance ή να χρησιμοποιήσει κάποιο skill. Ανάμεσα στις αποστολές θα επιστρέφετε στο Hamlet, όπου θα προσπαθείτε να επανέλθετε από αυτά που θα έχετε αντιμετωπίσει.

Διαθέσιμα είναι μόνο δύο tiers ανταμοιβών και καθώς πρόκειται για ένα μεγάλο επιτραπέζιο με πολλά κομμάτια, το ποσό των pledge είναι αρκετά υψηλό. Το “Corebox” που αρχικά συμπεριλάμβανε ένα rulebox, οκτώ μινιατούρες ηρώων και 64 τεράτων, 32 ζάρια, 12 tiles δωματίων διπλής όψεως, 16 hero boards, τέσσερα skill boards, ένα Hamlet board, τρία main dashboards, περισσότερες από δέκα κάρτες Dungeon, πάνω από 400 κάρτες Ταρώ, Πόκερ και Mini Euro συν περισσότερα από 200 tokens διαφόρων ειδών, κοστίζει 100 ευρώ, ενώ με 150 θα πάρετε αυτό συν το Crimson Court add-on με περισσότερα τέρατα, tiles και κάρτες. Η τεράστια επιτυχία του εγχειρήματος έχει ήδη οδηγήσει στο ξεκλείδωμα αρκετών stretch goals, κάτι που σημαίνει ότι τόσο το βασικό σετ όσο και το Crimson Court θα έχουν περισσότερους ήρωες, τέρατα και δωμάτια απ’ ότι αρχικά σχεδίαζαν οι δημιουργοί.

Το Kickstarter campaign του επιτραπέζιου Darkest Dungeon θα διαρκέσει έως τις 6 Νοεμβρίου, ενώ τα κουτιά του αναμένεται να ξεκινήσουν να αποστέλλονται τουλάχιστον από τον Νοέμβριο του 2021.

Read More...

Notification