Γιάννης Παπαργυρίου

Γιάννης Παπαργυρίου (Scavenger)
Experience: 3018 (162 points to next level)

 
600
less than a minute ago
Η Microsoft είχε εξετάσει το ενδεχόμενο κυκλοφορίας φορητής κονσόλας Xbox less than a minute ago

Την οποία οι υπάλληλοι αποκαλούσαν “Xboy”.

Ο Robbie Bach, πρώην επικεφαλής του τμήματος Xbox αποκάλυψε ορισμένους από τους λόγους για τους οποίους η εταιρεία δεν κατασκεύασε ποτέ μια φορητή κονσόλα, παρά την πίεση προς αυτό από αρκετές ομάδες μέσα στην Microsoft.

Ο Bach,ο οποίος έφυγε το 2010 από την Microsoft έχοντας ηγηθεί του τμήματος Χbox από την δημιουργία του το 2001, αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή του κατά την διάρκεια των New York Game Awards ότι απέρριψε κάθε πρόταση φορητού Xbox διότι η εταιρεία απλά δεν είχε την δυναμική να υποστηρίξει κάτι τέτοιο.

http://www.youtube.com/watch?v=K-uXGujWkgI

Οι τρεις προτάσεις για φορητό Xbox που έγιναν κατά την διάρκεια της θητείας του Bach στην Microsoft αναφέρονταν όλες στην κονσόλα ως “Xboy”, κάτι που μάλλον θα οδηγούσε σε προβλήματα πνευματικής ιδιοκτησίας, αστειεύτηκε.

“Όσο ήμουν στο τμήμα του Xbox, υπήρχαν τουλάχιστον τρεις ομάδες που παρουσίασαν προτάσεις για φορητό Xbox. Πάντα λεγόταν Xboy, για κάποιο λόγο. Είμαι σίγουρος ότι θα δημιουργούσε προβλήματα στο κομμάτι της πνευματικής ιδιοκτησίας. Και τις τρεις φορές αποφασίσαμε να μην το κάνουμε” είπε.

Ο Bach ανέφερε ότι τρέφει “μεγάλο σεβασμό” για την Sony και την Nintendo, δύο γίγαντες του gaming που έχουν καταφέρει να λανσάρουν σταθερές και φορητές συσκευές με επιτυχία. Σημείωσε ότι πολλοί υποθέτουν πως είναι εύκολο να πετύχει κανείς ταυτόχρονα και στις δύο αγορές, αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

“Έχω μεγάλο σεβασμό για την Sony και την Nintendo που μπόρεσαν να υπάρξουν και στις δύο αυτές αγορές. Γιατί όλοι λένε πως [οι κονσόλες και οι φορητές συσκευές] σχετίζονται και υπάρχει πολλή μόχλευση κι είναι εύκολο να μεταπηδήσεις από το ένα στο άλλο. Και νομίζω ότι είναι, τουλάχιστον τώρα, γιατί το Switch έχει αλλάξει τα πάντα, αλλά κατά τον χρόνο εκείνο ήταν αρκετά διαφορετικά. Και θα σήμαινε ότι θα έπρεπε να ξεκινήσουμε άλλη μία ομάδα. Θα ήταν σαν να ξεκινούσαμε το Xbox [ξανά] μόνο που τώρα θα φτιάχναμε φορητή κονσόλα. Και απλά δεν είχαμε την δυναμική να το κάνουμε” ανέφερε.

Ο Bach συνέχισε, επισημαίνοντας ότι οι εσωτερικές προτάσεις για φορητή κονσόλα Xbox “απλά δεν έλεγαν να πεθάνουν” με ομάδες να έρχονται σε αυτόν ξανά και ξανά, προσπαθώντας να το κάνουν να συμβεί. Ωστόσο ο Bach δεν υπέκυψε κι είπε όχι κάθε φορά.
Το 2017, ο τρέχων επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, συζήτησε για τις προσπάθειες της Microsoft όσον αφορά το gaming σε φορητές συσκευές. Είχε αναφέρει ότι η Microsoft είχε όντως δημιουργήσει κάποια πρώτα σχέδια για φορητό Xbox, αλλά η εταιρεία ποτέ δεν προχώρησε από αυτά τα πρωτότυπα στην υλοποίησή τους ως πραγματικό προϊόν.
Σε κάθε περίπτωση, και η Sony έχει εγκαταλείψει την αγορά των φορητών κονσολών μετά την απόφαση να μην συνεχίσει την κατασκευή και υποστήριξη του PS Vita, ενώ η Nintendo φαίνεται ότι οδεύει προς κλείσιμο των δραστηριοτήτων της που αφορούν το 3DS προκειμένου να εστιάσει στο Switch.
Διαβάστε επίσης για την πατέντα που κατοχύρωση η Microsoft για Xbox cloud controller που θα κάνει το κινητό σας φορητή κονσόλα

Γιάννης Παπαργυρίου replied to the topic 'Rocket League' in the forum. 29 minutes ago

Η νέα αρένα του Rocket League προκαλεί επιληψία σε ορισμένους gamers
Η Psyonix θα την διορθώσει.

Rocket20League-87-1611764129.jpg
Η νέα αρένα του Rocket League θα αποκτήσει επιλογή για απενεργοποίηση των εφέ φωτισμού της, μετά από αναφορές ορισμένων παικτών ότι τους προκάλεσε επιληπτικές κρίσεις.

Η αρένα Neon Fields που προστέθηκε τον προηγούμενο μήνα είναι σχεδιασμένη σε στυλ cyberpunk. Ωστόσο υπήρξαν αναφορές ότι τα έντονα strobe lights προκαλούσαν επιληπτικές κρίσεις σε ορισμένους παίκτες και χωρίς την επιλογή αποφυγής συγκεκριμένων maps, τους ήταν πλέον αδύνατον να παίξουν Rocket League.

Πλέον, η εταιρεία ανάπτυξης Psyonix θέλει να επαναφέρει τους παίκτες αυτούς στη δράση με μια επιλογή προσβασιμότητας. Σε update που θα μπει σε εφαρμογή από την 1η Φεβρουαρίου, η εταιρεία θα προσθέσει επιλογή η οποία θα εξομαλύνει δραστικά τα εφέ φωτισμού στην αρένα Neon Fields.
“Βάσει πρόσφατου feedback από τους παίκτες, αντιληφθήκαμε ότι τα εφέ και ο φωτισμός στην Neon Fields μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την εμπειρία του παιχνιδιού για ορισμένους παίκτες. Προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι το Rocket League παραμένει διασκεδαστικό για όλους τους παίκτες, προσθέτουμε μια νέα επιλογή στα settings με όνομα “Effect Intensity” που προσαρμόζει την ένταση και την κίνηση των οπτικών εφέ στην εν λόγω αρένα” αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

Συνεπώς, η επιλογή “default” θα την διατηρήσει ως έχει, ενώ η επιλογή “Low” θα επιφέρει τις παρακάτω αλλαγές στην Neon Fields:

- Απενεργοποίηση όλων των παλμικών εφέ
- Απενεργοποίηση όλων των ξαφνικών λάμψεων
- Μείωση ή απενεργοποίηση των κινούμενων εφέ/φωτισμών/background visuals
- Μείωση φωτεινότητας ή έντασης των background lights

Η Neon Fields δεν είναι η πρώτη κυκλοφορία του Δεκεμβρίου με cyberpunk θεματολογία που προκάλεσε επιληπτικές κρίσεις. Οι σκηνές από το "braindance" στο Cyberpunk 2077 αναφέρθηκαν επίσης ότι είχαν το ίδιο αποτέλεσμα, καθώς μιμούνται ένα μοτίβο από φωτισμούς που χρησιμοποιούν γιατροί για να προκαλέσουν σκόπιμα επιληπτικές κρίσεις. Το πρόβλημα εκείνο διορθώθηκε με ένα hotfix, αλλά όπως και με το Rocket League, η ζημιά έχει ήδη γίνει, γεγονός που επισημαίνει την σημασία του ελέγχου για τέτοια τυχόν ζητήματα πριν την κυκλοφορία.

Το συγκεκριμένο update θα εφαρμόσει τα παραπάνω μέτρα από τη μία τα ξημερώματα της 2hw Φεβρουαρίου ώρα Ελλάδος.

Read More...

33 minutes ago
Η νέα αρένα του Rocket League προκαλεί επιληψία σε ορισμένους gamers 35 minutes ago

Η Psyonix θα την διορθώσει.

Η νέα αρένα του Rocket League θα αποκτήσει επιλογή για απενεργοποίηση των εφέ φωτισμού της, μετά από αναφορές ορισμένων παικτών ότι τους προκάλεσε επιληπτικές κρίσεις.

Η αρένα Neon Fields που προστέθηκε τον προηγούμενο μήνα είναι σχεδιασμένη σε στυλ cyberpunk. Ωστόσο υπήρξαν αναφορές ότι τα έντονα strobe lights προκαλούσαν επιληπτικές κρίσεις σε ορισμένους παίκτες και χωρίς την επιλογή αποφυγής συγκεκριμένων maps, τους ήταν πλέον αδύνατον να παίξουν Rocket League.

http://www.youtube.com/watch?v=OmMF9EDbmQQ

Πλέον, η εταιρεία ανάπτυξης Psyonix θέλει να επαναφέρει τους παίκτες αυτούς στη δράση με μια επιλογή προσβασιμότητας. Σε update που θα μπει σε εφαρμογή από την 1η Φεβρουαρίου, η εταιρεία θα προσθέσει επιλογή η οποία θα εξομαλύνει δραστικά τα εφέ φωτισμού στην αρένα Neon Fields.
“Βάσει πρόσφατου feedback από τους παίκτες, αντιληφθήκαμε ότι τα εφέ και ο φωτισμός στην Neon Fields μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την εμπειρία του παιχνιδιού για ορισμένους παίκτες. Προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι το Rocket League παραμένει διασκεδαστικό για όλους τους παίκτες, προσθέτουμε μια νέα επιλογή στα settings με όνομα “Effect Intensity” που προσαρμόζει την ένταση και την κίνηση των οπτικών εφέ στην εν λόγω αρένα” αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

Συνεπώς, η επιλογή “default” θα την διατηρήσει ως έχει, ενώ η επιλογή “Low” θα επιφέρει τις παρακάτω αλλαγές στην Neon Fields:

  • Απενεργοποίηση όλων των παλμικών εφέ
  • Απενεργοποίηση όλων των ξαφνικών λάμψεων
  • Μείωση ή απενεργοποίηση των κινούμενων εφέ/φωτισμών/background visuals
  • Μείωση φωτεινότητας ή έντασης των background lights

Η Neon Fields δεν είναι η πρώτη κυκλοφορία του Δεκεμβρίου με cyberpunk θεματολογία που προκάλεσε επιληπτικές κρίσεις. Οι σκηνές από το "braindance" στο Cyberpunk 2077 αναφέρθηκαν επίσης ότι είχαν το ίδιο αποτέλεσμα, καθώς μιμούνται ένα μοτίβο από φωτισμούς που χρησιμοποιούν γιατροί για να προκαλέσουν σκόπιμα επιληπτικές κρίσεις. Το πρόβλημα εκείνο διορθώθηκε με ένα hotfix, αλλά όπως και με το Rocket League, η ζημιά έχει ήδη γίνει, γεγονός που επισημαίνει την σημασία του ελέγχου για τέτοια τυχόν ζητήματα πριν την κυκλοφορία.

Το συγκεκριμένο update θα εφαρμόσει τα παραπάνω μέτρα από τη μία τα ξημερώματα της 2hw Φεβρουαρίου ώρα Ελλάδος.

Το Rocket League είναι διαθέσιμο για PC, PS4, Xbox One και Switch.

Διαβάστε το review του Rocket League και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

Γιάννης Παπαργυρίου replied to the topic 'Pokemon Tournament DX' in the forum. yesterday

Ο director του Tekken θα ήθελε να φτιάξει ένα sequel του Pokken Tournament
Σε συνεργασία με την Nintendo και την The Pokemon Company.

Pokken-2-1611605081.jpg
Ο Katsuhiro Harada, βετεράνος της σειράς Tekken και παραγωγός της Bandai Namco δήλωσε ότι θα ήθελε να συνεργαστεί με την Nintendo και την The Pokemon Company για ένα sequel του Pokken Tournament.

To Pokken Tournament είναι ένα από τα πολλά spin-off games της σειράς Pokemon κι αποδείχθηκε αρκετά δημοφιλές με τους φαν των Fighting games για την δημιουργική τρισδιάστατη απόδοση των μαχών ανάμεσα στα Pokemon. Το παιχνίδι, το οποίο είχε αρχικά διατεθεί μέσω Ιαπωνικών arcades το 2015, κατέληξε να γίνει port στο Wii U και το Switch, ενώ έχει δημιουργήσει μια βάση πιστών οπαδών τα τελευταία χρόνια.

Όσο πλησιάζει η ημερομηνία για τον εορτασμό της 25ης επετείου των Pokemon, ορισμένοι παίκτες αναρωτήθηκαν τι θα απογίνει η δημοφιλής spin-off σειρά. Όπως αποδείχθηκε, ο Harada, ο οποίος είναι επικεφαλής της σειράς Tekken κι επιβλέπει την ανάπτυξη Fighting games στην Bandai Namco, θα ήθελε πάρα πολύ να συνεργαστεί ξανά με την Nintendo και την The Pokemon Company.

“Έχουμε καλή σχέση με την Nintendo και την Pokemon Co., Ltd., και το Pokkén είχε εξαιρετική ανταπόκριση, οπότε θα ήθελα να το φτιάξω ξανά. Αλλά δεν έχει να κάνει με το τι αποφασίζουμε εμείς, έχει να κάνει με το τι αποφασίζουν αυτοί” γράφει στο παραπάνω tweet.

Η Bandai Namco και η The Pokemon Company πάντως φαίνονται να έχουν μια αρκετά καλή συνεργατική σχέση. Η πρώτη συνεργάζεται με την δεύτερη για το νέο Pokemon Snap, για παράδειγμα.

Read More...

Γιάννης Παπαργυρίου replied to the topic 'Ghost of Tsushima' in the forum. yesterday

Φήμη: Ghost of Tsushima για PS5
Μετά από κατά λάθος αναφορά του σε βιογραφικό υπαλλήλου της Sucker Punch.

Ghost20of20Tsushima-23-1611603817.jpg
Το βιογραφικό του Dave Molloy, cinematics creative director της Sucker Punch, περιέχει κατά λάθος μια αναφορά στο Ghost of Tsushima για PS5, γεγονός που πολλοί θεωρούν ως ένδειξη ότι το δημοφιλές Action θα κυκλοφορήσει και σε έκδοση για την νέα κονσόλα της Sony.

Το Ghost of Tsushima μπορεί ήδη να παιχτεί στα 60 frames το δευτερόλεπτο σε ανάλυση 4Κ χάρη στο backwards compatibility, εάν βάλετε την έκδοση για PS4 σε ένα PS5. Ωστόσο οι φίλοι του παιχνιδιού αναρωτιούνται για καιρό εάν θα υπάρξει και αυτούσια έκδοση για PS5, κάτι που θεωρούν ότι επιβεβαιώνει, ή τουλάχιστον υποδεικνύει, η σχετική κατά λάθος αναφορά στο βιογραφικό του Molloy.

Η σελίδα βέβαια έκτοτε έχει διορθωθεί. Αρχικά ανέφερε ότι “Προς το παρόν εργάζεται στο Ghost of Tsushima για το Sony PS5.” Πλέον, το νέο κείμενο είναι “Προς το παρόν εργάζεται στο Ghost of Tsushima για το Sony PlayStation.” Δείτε παρακάτω το screenshot με το αρχικό κείμενο.

ghost-of-tsushima-ave-molloy-resume.jpg

Αν και φαίνεται ότι το αρχικό κείμενο ήταν λάθος, παρουσιάζει ενδιαφέρον το γεγονός ότι αλλάχθηκε σε “Sony PlayStation” και όχι συγκεκριμένα “Sony PS4”, επομένως δεν φαίνεται σαν να έγινε ένα απλό λάθος κατά την πληκτρολόγηση του αριθμού. Η εκδοχή του remaster δεν αποκλείεται, ενώ άλλες φήμες θέλουν την εταιρεία να φέρνει στο PS5 απευθείας το sequel του που φαίνεται να ετοιμάζει.

Read More...

Mod φέρνει το Super Mario 64 στο The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Πλέον μπορείτε να επισκεφθείτε το Whomp’s Fortress ως Link.

The-Legend-of-Zelda-Breath-of-the-Wild-Throwback-Expansion-48-1611602314.jpg
Mod από τον Waikuteru για το The Legend of Zelda: Breath of the Wild επιτρέπει στον Link να επισκεφθεί το Whomp's Fortress του Super Mario 64.

Το The Legend of Zelda: Breath of the Wild σημείωσε επιτυχία για πολλούς λόγους, ένας εκ των οποίων ήταν η εφευρετικότητα που επέτρεπε στους παίκτες του να δείξουν κατά την χρήση των συστημάτων του παιχνιδιού. Η Nintendo χρησιμοποίησε το σύστημα των shrines για να δείξει όλα όσα μπορούσαν να συμβούν και πλέον χάρη στο mod του Waikuteru μπορείτε να πάρετε όλα όσα μάθατε σε ένα νέο shrine που μπορεί να γνωρίζετε ήδη ως το Whomp’s Fortress. Δείτε παρακάτω το σχετικό βίντεο.

Το ανεπίσημο αυτό mod δείχνει μπόλικη προσοχή στη λεπτομέρεια και στην απόδοση της ατμόσφαιρας του Super Mario 64, ακόμη κι αν δεν μπορούσαν να εισαχθούν όλα τα mechanics του στο Breath of the Wild. Το κανάλι του Waikuteru στο YouTube είναι γεμάτο με βίντεο που δείχνουν ότι εργάστηκε σκληρά όλο τον περασμένο χρόνο για την ανάπτυξη αρκετών ανεπίσημων mods του Breath of the Wild, συνεπώς το νέο αυτό mod και η προσοχή του στην λεπτομέρεια είναι το λογικό αποτέλεσμα.

Μπορείτε να κατεβάσετε το mod για Wii U ή για Switch. Αν δεν αισθάνεστε άνετα με τη σκέψη του να βάλετε ανεπίσημα mods στην κονσόλα σας, μπορείτε εναλλακτικά να αναζητήσετε ένα playthrough βίντεο στο YouTube για να το δείτε εν δράση.

Read More...

Γιάννης Παπαργυρίου replied to the topic 'Fall Guys: Ultimate Knockout' in the forum. yesterday

Fall Guys Season 3.5
Teaser για νέο level, επιστροφή παλιών costumes κι αλλαγές σε παλιά levels.

Fall20Guys-75-1611600773.jpg
Η Season 3.5 του Fall Guys που θα ξεκινήσει σύντομα θα προσθέσει ένα νέο level, θα επαναφέρει παλιότερα costumes όπως το Godzilla και θα βάλει νέες πινελιές σε παλιότερα levels.

Η Season 3.5 έρχεται σε συνέχεια της τρίτης σεζόν που κυκλοφόρησε στα μέσα Δεκεμβρίου με χειμερινή θεματολογία. Αν και δεν προσθέτει τόσα πολλά όσο η Season 3, φαίνεται και πάλι ότι θα έχει αρκετές νέες αλλαγές και cosmetics ώστε να τραβήξει ξανά παλιούς παίκτες που ενδεχομένως να το έχουν αφήσει. Δείτε το σχετικό tweet .

Όπως φαίνεται, το επόμενο update θα προσθέσει αρκετά στο Fall Guys. Πέραν του νέου level, οι αλλαγές αναμένονται να φρεσκάρουν τα παλιότερα levels για παίκτες που ήδη τα έχουν μάθει καλά. Το Godzilla costume επιστρέφει με αφορμή το hype της επερχόμενης ταινίας Godzilla vs. Kong, μαζί με costumes του Sonic και του Goose Game.

Read More...

Γιάννης Παπαργυρίου replied to the topic 'Resident Evil Village' in the forum. yesterday

Η Collector’s Edition του Resident Evil Village περιλαμβάνει το παλτό του Chris Redfield
Και κοστίζει 1.800 δολάρια.

Screen-Shot-2021-01-25-at-123705-PM-Cropped-3-98-1611599476.jpg
Η Collector’s Edition του επερχόμενου Resident Evil Village θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και το παλτό του Chris Redfield, έναντι της τιμής των 1.800 δολαρίων.

Η παραπάνω τιμή ενδέχεται να αυξηθεί σημαντικά αν υπολογίσετε και τα μεταφορικά έξοδα, καθώς αυτή τη στιγμή η Collector’s Edition του παιχνιδιού είναι διαθέσιμη μόνο στην Ιαπωνία έναντι 192.500 γιεν. Μαζί με το ρούχο, η έκδοση περιέχει και όλα τα άλλα αντικείμενα που περιλαμβάνει η απλή Collector’s Edition, δηλαδή μία στατική φιγούρα του Chris Redfield, ένα πόστερ με τον χάρτη του παιχνιδιού, ένα κουτί, ένα artbook κι ένα steelbook.

Η τιμή του απλού Collector’s Edition ανέρχεται στα 219 δολάρια, επομένως αυτό σημαίνει ότι η αξία του παλτού του Chris Redfield ανέρχεται περίπου στα 1.580 δολάρια.

Read More...

Η Konami ανακοίνωσε εταιρική αναδιάρθρωση
Άγνωστο ακόμη τι επιπτώσεις θα έχει αυτό στο gaming κομμάτι της.

Konami-office-by-Area-Sq-Windsor-UK-03-99-1611598346.jpg
H Konami ανακοίνωσε εταιρική αναδιάρθρωση που από την 1η Φεβρουαρίου θα ενοποιήσει πολλά από τα εσωτερικά τμήματα της εταιρείας.

Η επίσημη μετάφραση της ανακοίνωσης αναφέρει ότι τα τρία "production divisions" θα διαλυθούν, ωστόσο τα "production departments" θα παραμείνουν απαράλλακτα. Σύμφωνα με ειδικούς των οικονομικών, η κίνηση αυτή θα έχει ασαφή αντίκτυπο στις gaming δραστηριότητες της εταιρείας. Ο αναλυτής Daniel Ahmad επισημαίνει ότι η αναδιάρθρωση αυτή είναι παρόμοια με εκείνη που ανέλαβε η Konami το 2015 κι ότι η εταιρεία δεν “κλείνει” τον gaming κλάδο της, όπως τα τελευταία χρόνια την κατηγορούν συχνά διάφοροι ότι κάνει. Άλλοι παρατήρησαν ότι και άλλες αντίστοιχες εταιρείες όπως η Sega και η Square Enix έκαναν παρόμοιες αναδιαρθρώσεις στο παρελθόν.

Αν και η Konami πράγματι δεν κυκλοφορεί μεγάλο όγκο από games πλέον, εξακολουθεί να διαθέτει τα πνευματικά δικαιώματα για ορισμένες δημοφιλείς σειρές όπως το Metal Gear και το Castlevania. Χαρακτηριστικά, το τελευταίο Castlevania ήταν το Lords of Shadow 2 που κυκλοφόρησε το 2014. Το Metal Gear έχει κυκλοφορία το 2018 με το Metal Gear Survive παρά την απουσία του επί χρόνια director, Hideo Kojima, ο οποίος έφυγε προ ετών από την εταιρεία λόγω διαφωνίας σχετικά με την παραγωγή του Metal Gear Solid V.

Όπως συνέβη και με προηγούμενες ανακοινώσεις της Konami, και αυτή οδήγησε σε δημοσιεύσεις στο Twitter που ελπίζουν για ένα νέο Silent Hill, παρότι δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι κάτι τέτοιο βρίσκεται σε ανάπτυξη και η Konami αρνήθηκε τις σχετικές φήμες περί reboot πέρυσι, λέγοντας ότι επιθυμεί να παράξει περισσότερα games από Δυτικούς developers.

Read More...

yesterday
Ο director του Tekken θα ήθελε να φτιάξει ένα sequel του Pokken Tournament yesterday

Σε συνεργασία με την Nintendo και την The Pokemon Company.

Ο Katsuhiro Harada, βετεράνος της σειράς Tekken και παραγωγός της Bandai Namco δήλωσε ότι θα ήθελε να συνεργαστεί με την Nintendo και την The Pokemon Company για ένα sequel του Pokken Tournament.

To Pokken Tournament είναι ένα από τα πολλά spin-off games της σειράς Pokemon κι αποδείχθηκε αρκετά δημοφιλές με τους φαν των Fighting games για την δημιουργική τρισδιάστατη απόδοση των μαχών ανάμεσα στα Pokemon. Το παιχνίδι, το οποίο είχε αρχικά διατεθεί μέσω Ιαπωνικών arcades το 2015, κατέληξε να γίνει port στο Wii U και το Switch, ενώ έχει δημιουργήσει μια βάση πιστών οπαδών τα τελευταία χρόνια.

http://www.youtube.com/watch?v=8HujzMCu3RM

Όσο πλησιάζει η ημερομηνία για τον εορτασμό της 25ης επετείου των Pokemon, ορισμένοι παίκτες αναρωτήθηκαν τι θα απογίνει η δημοφιλής spin-off σειρά. Όπως αποδείχθηκε, ο Harada, ο οποίος είναι επικεφαλής της σειράς Tekken κι επιβλέπει την ανάπτυξη Fighting games στην Bandai Namco, θα ήθελε πάρα πολύ να συνεργαστεί ξανά με την Nintendo και την The Pokemon Company.

 

 

“Έχουμε καλή σχέση με την Nintendo και την Pokemon Co., Ltd., και το Pokkén είχε εξαιρετική ανταπόκριση, οπότε θα ήθελα να το φτιάξω ξανά. Αλλά δεν έχει να κάνει με το τι αποφασίζουμε εμείς, έχει να κάνει με το τι αποφασίζουν αυτοί” γράφει στο παραπάνω tweet.

Η Bandai Namco και η The Pokemon Company πάντως φαίνονται να έχουν μια αρκετά καλή συνεργατική σχέση. Η πρώτη συνεργάζεται με την δεύτερη για το νέο Pokemon Snap, για παράδειγμα.

 

 

Διαβάστε το review του Pokken Tournament DX και συζητήστε για αυτό σε αυτό το forum topic.

yesterday
Notification