Η EA κατοχύρωσε πατέντα που προσαρμόζει την δυσκολία των games της
Προκειμένου να κρατήσει τους παίκτες για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα.

ea-patent-adaptive-difficulty-50-1617817657.jpgΠρόσφατη αίτηση της EA για κατοχύρωση πατέντας αποκαλύπτει ότι η εταιρεία έχει αναπτύξει σειρά από συστήματα προσαρμογής που επιχειρούν να αλλάξουν το επίπεδο δυσκολίας ενός παιχνιδιού σύμφωνα με τις ικανότητες του κάθε παίκτη, με σκοπό να επεκτείνουν τον χρόνο που περνάει παίζοντας.

Η αίτηση κατατέθηκε τον Οκτώβριο του 2020 και δημοσιεύτηκε στα τέλη του προηγούμενου μήνα. Τα συστήματα προσαρμόζουν αυτόματα την δυσκολία ενός παιχνιδιού βάσει του επιπέδου των ικανοτήτων του παίκτη και της επιθυμητής διάρκειας μιας συνεδρίας gaming. Τα συστήματα που αναφέρονται στην πατέντα διαχωρίζουν τους παίκτες σε “κυψέλες χρηστών” βάσει των ικανοτήτων τους και προσαρμόζουν την δυσκολία ενός συγκεκριμένου “seed” προκειμένου να κρατήσουν τους παίκτες αυτούς ενεργούς.

Μέρος της αίτησης γράφει χαρακτηριστικά ότι: “Οι software developers συνήθως επιθυμούν το λογισμικό τους να απασχολεί τους χρήστες για όσο το δυνατό μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Συχνά, games που είναι πολύ δύσκολα ή πολύ εύκολα έχουν ως αποτέλεσμα λιγότερη ικανοποίηση για τον χρήστη. Ως εκ τούτου, ο χρήστης είναι πιθανόν να ασχοληθεί λιγότερο με το παιχνίδι.” Η προσαρμογή των επιπέδων δυσκολίας δεν είναι κάτι νέο στα games, ωστόσο εφαρμόζεται σχετικά σπάνια. Το Left 4 Dead και το God Hand είναι χαρακτηριστικές περιπτώσεις. Ωστόσο υπάρχουν αρκετά games όπου η εν λόγω λειτουργία είναι κρυμμένη από τον παίκτη, όπως το Resident Evil 4.

Read More...

Ο ράπερ Will.i.am λανσάρει Smart Mask
Η οποία περιλαμβάνει και ακουστικά.

william-smart-mask-xupermask-60-1617819432.jpgO ράπερ και επιχειρηματίας Will.i.am συνεργάζεται με την Honeywell, την πολυεθνική με βάση την California που κατασκευάζει τις μάσκες Ν95 προκειμένου να λανσάρουν την Xupermask.

Το δελτίο τύπου περιγράφει την μάσκα ως “μία ανατρεπτική high-concept τεχνολογία προσώπου, σχεδιασμένη για να σας βοηθήσει να πληροίτε τις υγειονομικές προδιαγραφές χωρίς να θυσιάζετε το στυλ σας.” Με απλά λόγια, η Xupermask (προφέρεται supermask) διαθέτει φίλτρα HEPA, δύο ανεμιστήρες εξαερισμού τριών ταχυτήτων, σύνδεση Bluetooth, φωτισμό LED για τη νύχτα, μεγάλα ακουστικά που απομονώνουν τους εξωτερικούς ήχους, σύστημα εφαρμογής earbuds (μικρών ακουστικών) και όλα αυτά με μπαταρία διάρκειας επτά ωρών.  Κάνοντας κλικ εδώ μπορείτε να δείτε την σχετική διαφήμιση της μάσκας, όπου παρουσιάζονται όλα αυτά τα χαρακτηριστικά της.

Η μάσκα θα πωλείται για 299 δολάρια σε δύο μεγέθη, small/medium και medium/large, ενώ θα ξεκινήσει να αποστέλλεται σε όσους την αγοράσουν στην Αμερική από τις 8 Απριλίου. Οι παραγγελίες μπορούν να γίνουν κάνοντας κλικ εδώ και ισχύουν για Αμερική, Καναδά, Ηνωμένο Βασίλειο και Ευρώπη. Ο Will.i.am έχει συνεργαστεί για την προώθηση της μάσκας και ανέφερε στην The New York Times ότι: “Ζούμε σε εποχές επιστημονικής φαντασίας… (η πανδημία) είναι βγαλμένη από ταινία. Αλλά φοράμε μάσκες από την χτεσινή ταινία. Οπότε ήθελα να φτιάξω μια μάσκα που να ταιριάζει με την εποχή στην οποία ζούμε.”

Σε συνέντευξή του στο USA Today, o Will.i.am είπε το εξής: “Αυτό που είδα εκεί έξω στον κόσμο ήταν ότι οι άνθρωποι είχαν μάσκες χαλαρής εφαρμογής και φορούσαν ακουστικά… Όταν χτυπούσε το τηλέφωνό τους, έβγαζαν την μάσκα και τα ακουστικά έπεφταν στο πάτωμα, μετά έπεφτε κι η μάσκα στο πάτωμα και μετά όλα αυτά δεν είχαν νόημα γιατί τα πάντα είχαν λερωθεί.” Η Xupermask θεωρητικά υπόσχεται ότι θα εμποδίζει το θάμπωμα των γυαλιών κι ότι δεν θα κάνει την φωνή σας να ακούγεται μπουκωμένη στο τηλέφωνο.

Το λανσάρισμα μιας premium smart mask την στιγμή που προχωράει ο εμβολιασμός θεωρείται επιχειρηματικό ρίσκο. Ωστόσο ο Will.i.am ανέφερε σε διάφορες συνεντεύξεις ότι στοιχιματίζει πως οι μάσκες δεν θα εξαφανιστούν σύντομα, λέγοντας στην The New York Times ότι: “Ο SARS χτύπησε την Ιαπωνία και την Νοτιοανατολική Ασία και τον ξεπέρασαν αλλά φοράνε ακόμα μάσκες.”

Read More...

Προκειμένου να κρατήσει τους παίκτες για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα. Read More

Προκειμένου να τους διατηρήσει σε χαμηλή θερμοκρασία. Read More

H Supercell ανακοίνωσε άλλα τρία games στο σύμπαν του Clash of Clans
Πρόκειται για ένα Strategy, ένα Auto Battler και ένα Dungeon Crawler.

Η Supercell, εταιρεία ανάπτυξης games για κινητά, αποκάλυψε τρία νέα spin-off του Clash of Clans τα οποία αναπτύσσει ενώ θα συνεχίσει να υποστηρίζει τα games της σειράς που ήδη κυκλοφορούν.

Η εταιρεία περιέγραψε τα τρία games σε ανάρτηση που έκανε στο blog της. To Clash Quest είναι ένα Adventure Strategy που εισάγει τεράστια bosses στην σειρά Clash. Τα άλλα δύο games είναι προϊόν της Supercell Shanghai, μιας νέας εταιρείας που ιδρύθηκε πριν μερικά χρόνια. Αυτά είναι το Clash Mini, ένα Auto Battler όπου τοποθετείτε μινιατούρες σε μια επιφάνεια που μοιάζει με σκακιέρα και το Clash Heroes, ένα Dungeon Crawler στο οποίο συγκεντρώνετε μια ομάδα από ήρωες.

Το blog σημειώνει ότι τα σχετικά σχέδια δεν επηρεάζουν την ανάπτυξη ή την υποστήριξη των υφιστάμενων games της σειράς Clash και ότι εάν στο τέλος τα τρία games δεν είναι ανάλογα των προδιαγραφών της εταιρείας, δεν αποκλείεται να ακυρωθούν. Η εταιρεία αναφέρει ότι συνήθως δεν μοιράζεται πληροφορίες για games που βρίσκονται σε τόσο πρώιμο στάδιο ανάπτυξης, αλλά ότι ήθελε να ξεκινήσει να δέχεται σχόλια από την κοινότητα της σειράς Clash. Και με την ευκαιρία, σημείωσε ότι αναπτύσσει και άλλα games τα οποία δεν σχετίζονται με την σειρά αυτή.

Η Supercell αναφέρει: “Θέλουμε η κοινότητα να γνωρίσει τα διαφορετικά είδη Clash games πάνω στα οποία εργαζόμαστε. Αυτά δεν θα μοιάζουν σε τίποτα με τα προηγούμενα Clash games. Θέλουμε να εστιάσουμε στο να δημιουργήσουμε νέους τρόπους για να διασκεδάζετε και να παίζετε με τους αγαπημένους σας Clash χαρακτήρες καθώς εμβαθύνουμε στον κόσμο αυτόν μέσω από νέα περιβάλλοντα και εμπειρίες gameplay. Το τελευταίο αυτό σημείο είναι κομβικό, θέλουμε να προσφέρουμε νέους τρόπους για να παίξετε Clash και ελπίζουμε ότι αυτά τα games θα προσθέσουν στην gaming εμπειρία σας. Φυσικά, υπάρχει μια περίπτωση να μην σας αρέσουν, και αυτό δεν πειράζει, δεν είναι κακό. Καταλαβαίνουμε απολύτως ότι διαφέρουν πολύ από το Clash of Clans και το Clash Royale. Εκτός του ότι προσφέρουμε μια νέα Clash εμπειρία στους τωρινούς παίκτες, θέλουμε να διευρύνουμε την σειρά και σε νέα ακροατήρια που δεν έχουν ξαναπαίξει κάποιο παιχνίδι Clash.”

Read More...

Notification