Φίλιππος Κανελλόπουλος

Φίλιππος Κανελλόπουλος (Dylandog)
Experience: 2231 (309 points to next level)

 
600
Φίλιππος Κανελλόπουλος replied to the topic 'Bright Memory: Infinite' in the forum. less than a minute ago

Το Bright Memory Infinite, το FPS της FYQD Studio θα κυκλοφορήσει το 2021 και η εταιρεία δημοσίευσε νέο τρέιλερ.



Το Bright Memory Infinite, το FPS της FYQD Studio θα κυκλοφορήσει το επόμενο έτος και η εταιρεία δημοσίευσε και νέο τρέιλερ που δείχνει αποσπάσματα από το gameplay.

To Bright Memory Infinite αρχικά προοριζόταν να είναι το επόμενο επεισόδιο που θα ακολουθεί την early access του Bright Memory , αλλά εν τέλει επανασχεδιάστηκε και θα κυκλοφορήσει ως ολοκληρωμένη έκδοση, όπως επιθυμούσε η εταιρεία ανάπτυξης εξαρχής.

Το Bright Memory Infinite συνδυάζει μάχες με όπλα και σπαθιά και θα σφάζετε μυθολογικά τέρατα ανεβάζοντας το combo σας όσο το δυνατό περισσότερο. Η Early Access του παιχνιδιού είχε κυκλοφορήσει στο Steam τον Μάρτιο και εκεί δέχθηκε πολλές θετικές κριτικές από τους χρήστες.

www.youtube.com/watch?v=cZwBFMmH8To

Η περίληψη του Bright Memory Infinite είναι η εξής: Τα αρχαία σπαθιά 1000 ετών, Kanshou και Bakuya βρέθηκαν να περιλαμβάνουν μια ιδιαίτερη πολυεπίπεδη δομή η οποία περιέχει μια μυστηριώδης ουσία στον πυρήνα τους. Τα σπαθιά τα ανακάλυψε η έρευνα της SRO. Η ουσία γνωστή και ως “Soul of Jiu Xuan”, έχει την δυνατότητα να ανασταίνει τους νεκρούς. Η SAI μια εγκληματική οργάνωση με τον δικό της στρατό, θέλει να αποκτήσει την ουσία αυτή και χρησιμοποιεί το “Quantum Transporter” για να εισχωρήσει στα εργαστήρια της SRO και να κλέψει το απόρρητο μυστικό και πολύ επικίνδυνες πληροφορίες. Η Shelia η ηρωίδα του παιχνιδιού στην προσπάθειά της να ορίσει τις συντεταγμένες του Quantum Transporter, τηλεμεταφέρει τους πάντες στην περιοχή του Floating Island μια βάση στον Βόρειο Πόλο, ανενεργή για 1000 χρόνια. Σύντομα θα ανακαλύψετε ότι τέρατα και πτώματα που υπήρχαν στο νησί έχουν αναστηθεί με την βοήθεια του Soul of Jiu Xuan και πλέον σας κυνηγούν.

Το Bright Memory Infinite θα κυκλοφορήσει το 2021 για PC και Xbox Series X/S.

Read More...

11 minutes ago

Microsoft: ‘’Μελλοντικά μπορεί να εξαγοράσουμε και άλλες εταιρείες ανάπτυξης’’
Η CEO Satya Nadella αναφέρθηκε στα επόμενα σχέδια της εταιρείας.


Η εξαγορά του ομίλου ZeniMax και όλων των developers που αυτή κατέχει (Arkane, Bethesda, id Software μεταξύ άλλων) από την Microsoft, ήταν όπως φαίνεται μόνο η αρχή για τα σχέδια αγοράς και άλλων developers από την Αμερικάνικη εταιρεία.

Η Satya Nadella, CEO της Microsoft δήλωσε σε συνέντευξή της : ‘’Πάντα ψάχνουμε τις ευκαιρίες αυτές στις οποίες μπορούμε να μοιραστούμε το κοινό όραμα και την κουλτούρα. Κοιτάμε πάντα να αναπτυσσόμαστε, όταν αυτό βέβαια έχει κάποια βάση και λόγο για να γίνει. Προφανώς και η Nadella δεν λέει κάτι καινούργιο αφού οι μεγάλες εταιρείες πάντα έχουν ανοιχτά τα μάτια τους για νέες ευκαιρίες μέσω εξαγοράς άλλων μικρότερων developers. Τρανό παράδειγμα η ίδια η Microsoft η οποία έχει διαθέσει πάνω από 10 δισεκατομμύρια δολάρια τα τελευταία χρόνια εξαγοράζοντας την ZeniMax (7.5 δις) , την Mojang (2.5 δις) και τις Double Fine, Ninja Theory, Compulsion, inXile και Obsidian.

Ο Phil Spencer το 2019 είχε δηλώσει εξάλλου την πρόθεση της Microsoft να εξαγοράσει μια εταιρεία ανάπτυξης που εδρεύει στην Ιαπωνία. Συγκεκριμένα δήλωσε ότι θα ήταν ωραίο να αποκτήσουν μια Ασιατική και συγκεκριμένα Ιαπωνική εταιρεία.

Ο Spencer είπε για την εξαγορά της ZeniMax: ΄΄Το περιεχόμενο είναι το βασικό συστατικό για την πλατφόρμα μας και θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε αυτό. Με την κίνηση αυτή, ουσιαστικά διπλασιάσαμε την δημιουργική μας ομάδα’’. Η Microsoft ενδυναμώνει και άλλο την λίστα με τα first party games της για να δώσει περαιτέρω ώθηση στο Xbox Game Pass το οποίο αυτή την στιγμή απαριθμεί 15 εκατομμύρια συνδρομητές.

Read More...

57 minutes ago
Microsoft: ''Μελλοντικά μπορεί να εξαγοράσουμε και άλλες εταιρείες ανάπτυξης'' 58 minutes ago

Η CEO Satya Nadella αναφέρθηκε στα επόμενα σχέδια της εταιρείας.

Η εξαγορά του ομίλου ZeniMax και όλων των developers που αυτή κατέχει (Arkane, Bethesda, id Software μεταξύ άλλων) από την Microsoft, ήταν όπως φαίνεται μόνο η αρχή για τα σχέδια αγοράς και άλλων developers από την Αμερικάνικη εταιρεία.

Η Satya Nadella, CEO της Microsoft δήλωσε σε συνέντευξή της: ''Πάντα ψάχνουμε τις ευκαιρίες αυτές στις οποίες μπορούμε να μοιραστούμε το κοινό όραμα και την κουλτούρα. Κοιτάμε πάντα να αναπτυσσόμαστε, όταν αυτό βέβαια έχει κάποια βάση και λόγο για να γίνει''. Προφανώς και η Nadella δεν λέει κάτι καινούργιο αφού οι μεγάλες εταιρείες πάντα έχουν ανοιχτά τα μάτια τους για νέες ευκαιρίες μέσω εξαγοράς άλλων μικρότερων developers. Τρανό παράδειγμα η ίδια η Microsoft η οποία έχει διαθέσει πάνω από 10 δισεκατομμύρια δολάρια τα τελευταία χρόνια εξαγοράζοντας την ZeniMax (7.5 δις) , την Mojang (2.5 δις) και τις Double Fine, Ninja Theory, Compulsion, inXile και Obsidian.

Ο Phil Spencer το 2019 είχε δηλώσει εξάλλου την πρόθεση της Microsoft να εξαγοράσει μια εταιρεία ανάπτυξης που εδρεύει στην Ιαπωνία. Συγκεκριμένα δήλωσε ότι θα ήταν ωραίο να αποκτήσουν μια Ασιατική και συγκεκριμένα Ιαπωνική εταιρεία.
Ο Spencer είπε για την εξαγορά της ZeniMax: ''Το περιεχόμενο είναι το βασικό συστατικό για την πλατφόρμα μας και θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε αυτό. Με την κίνηση αυτή, ουσιαστικά διπλασιάσαμε την δημιουργική μας ομάδα''. Η Microsoft ενδυναμώνει και άλλο την λίστα με τα first party games της για να δώσει περαιτέρω ώθηση στο Xbox Game Pass το οποίο αυτή την στιγμή απαριθμεί 15 εκατομμύρια συνδρομητές.

Διαβάστε για την εξαγορά της ZeniMax από την Microsoft και συζητήστε γι΄ αυτό στο αντίστοιχο forum topic.

 

1 hour 36 minutes ago
Αναλυτής θεωρεί ότι η τιμή των 70 ευρώ δεν θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στην gaming βιομηχανία 1 hour 37 minutes ago

''Οι gamers μπορεί να γκρινιάξουν αλλά εν τέλει θα αγοράσουν τα games'', όπως υποστηρίζει.

Ο Mat Piscatella, αναλυτής του NPD υποστήριξε ότι οι gamers θα πληρώσουν τα 70 ευρώ που θα κοστίζουν τα next gen games, άσχετα αν δεν το κάνουν με χαρά.

Η τιμή των AAA games δέχεται μια αύξηση της τάξης των 10 ευρώ, για πρώτη φορά από την γενιά των PS3 και Xbox 360 κάτι που σημαίνει ότι ο μέσος όρος των 60 ευρώ θα ανέλθει στα 70 ευρώ για τα PS5 και Xbox Series X/S. O Piscatella αναφέρθηκε στο γεγονός μέσω του podcast του Virtual Economy δηλώνοντας: ''Οι τιμές των games έχουν μείνει οι ίδιες από το 2005 και την εποχή που το Call of Duty 2 ανήλθε στα 60 ευρώ για το Xbox 360. Τώρα βέβαια πολλοί πιστεύουν ότι η αύξηση της τιμής είναι αναπόφευκτη για τα premium games, για να καλυφθεί το αυξημένο κόστος, ο πληθωρισμός ή οτιδήποτε άλλο, αλλά αυτές οι απόψεις μπορεί να πέφτουν στο κενό. Αυτό που δεν θα πέσει στο κενό είναι ότι αν αυτή η αύξηση ήταν εντός της αρχικής τιμής, οι καταναλωτές θα αγόραζαν τα games έτσι και αλλιώς''.

Πολλά υψηλόβαθμα στελέχη της βιομηχανίας έχουν αναφερθεί στο θέμα της τιμής. Τον Ιούνιο ο πρόεδρος της Sony Interactive Entertainment, Jim Ryan προειδοποίησε ότι τα νέα games θα είναι πιο απαιτητικά για την ανάπτυξή τους και θα έχουν μεγαλύτερη φθορά σε κόστος και ανθρώπινο δυναμικό. Πάντως η 2K Sports ήταν η πρώτη που έθεσε ξεκάθαρο θέμα τιμής για το NBA 2K21, ορίζοντάς το στα 70 ευρώ για τις κονσόλες νέας γενιάς.

Βέβαια ο Piscatella δεν θεωρεί ότι οι gamers θα δουν με καλό μάτι την αύξηση της τιμής: ''Μπορεί να γκρινιάξουν αλλά εν τέλει θα τα αγοράσουν'' δήλωσε. Επίσης αναφέρθηκε και σε ενδεχόμενη αυξομείωση της τιμής, αν οι gamers διενεργούσαν ένα ''εμπάργκο'' στις τιμές των games. Βάσισε αυτή του την πεποίθηση και στα λεγόμενα του Phil Spencer. Ο ισχυρός άνδρας της Microsoft είχε δηλώσει σχετικά: ''Σαν βιομηχανία μπορούμε να ορίσουμε τις τιμές όπως θέλουμε εμείς και αντίστοιχα οι καταναλωτές να αποφασίσουν αν οι τιμές αυτές είναι οι σωστές''.

Το PS5 θα κυκλοφορήσει στις 19 Νοεμβρίου και θα κοστίζει 500 ευρώ η Standard και 400 ευρώ η Digital έκδοση.

Τα Xbox Series X/S θα κυκλοφορήσουν στις 10 Νοεμβρίου και το Series X θα κοστίζει 500 ευρώ και το Series S θα κοστίζει 300 ευρώ.

Διαβάστε την δήλωση του CEO της Take-Two για το θέμα των τιμών στα next gen games και συζητήστε γι΄ αυτό στο αντίστοιχο forum topic.

Αναλυτής θεωρεί ότι η τιμή των 70 ευρώ δεν θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στην gaming βιομηχανία
‘’Οι gamers μπορεί να γκρινιάξουν αλλά εν τέλει θα αγοράσουν τα games’’, όπως υποστηρίζει.


Ο Mat Piscatella, αναλυτής του NPD υποστήριξε ότι οι gamers θα πληρώσουν τα 70 ευρώ που θα κοστίζουν τα next gen games, άσχετα αν δεν το κάνουν με χαρά.

Η τιμή των AAA games δέχεται μια αύξηση της τάξης των 10 ευρώ, για πρώτη φορά από την γενιά των PS3 και Xbox 360 κάτι που σημαίνει ότι ο μέσος όρος των 60 ευρώ θα ανέλθει στα 70 ευρώ για τα PS5 και Xbox Series X/S. O Piscatella αναφέρθηκε στο γεγονός μέσω του podcast του Virtual Economy δηλώνοντας: ‘’Οι τιμές των games έχουν μείνει οι ίδιες από το 2005 και την εποχή που το Call of Duty 2 ανήλθε στα 60 ευρώ για το Xbox 360. Τώρα βέβαια πολλοί πιστεύουν ότι η αύξηση της τιμής είναι αναπόφευκτη για τα premium games, για να καλυφθεί το αυξημένο κόστος, ο πληθωρισμός ή οτιδήποτε άλλο, αλλά αυτές οι απόψεις μπορεί να πέφτουν στο κενό. Αυτό που δεν θα πέσει στο κενό είναι ότι αν αυτή η αύξηση ήταν εντός της αρχικής τιμής, οι καταναλωτές θα αγόραζαν τα games έτσι και αλλιώς.

Πολλά υψηλόβαθμα στελέχη της βιομηχανίας έχουν αναφερθεί στο θέμα της τιμής. Τον Ιούνιο ο πρόεδρος της Sony Interactive Entertainment, Jim Ryan προειδοποίησε ότι τα νέα games θα είναι πιο απαιτητικά για την ανάπτυξή τους και θα έχουν μεγαλύτερη φθορά σε κόστος και ανθρώπινο δυναμικό. Πάντως η 2K Sports ήταν η πρώτη που έθεσε ξεκάθαρο θέμα τιμής για το NBA 2K21, ορίζοντάς το στα 70 ευρώ για τις κονσόλες νέας γενιάς.

Βέβαια ο Piscatella δεν θεωρεί ότι οι gamers θα δουν με καλό μάτι την αύξηση της τιμής: ΄΄ Μπορεί να γκρινιάξουν αλλά εν τέλει θα τα αγοράσουν΄΄ δήλωσε. Επίσης αναφέρθηκε και σε ενδεχόμενη αυξομείωση της τιμής, αν οι gamers διενεργούσαν ένα ‘’εμπάργκο΄’’ στις τιμές των games. Βάσισε αυτή του την πεποίθηση και στα λεγόμενα του Phil Spencer. Ο ισχυρός άνδρας της Microsoft είχε δηλώσει σχετικά: ‘’Σαν βιομηχανία μπορούμε να ορίσουμε τις τιμές όπως θέλουμε εμείς και αντίστοιχα οι καταναλωτές να αποφασίσουν αν οι τιμές αυτές είναι οι σωστές’’.

Read More...

Φίλιππος Κανελλόπουλος replied to the topic 'JETT: The Far Shore' in the forum. 2 hours 30 minutes ago

Η κυκλοφορία του Jett: The Far Shore θα καθυστερήσει
Η Superbrothers, εταιρεία ανάπτυξης του Jett: The Far Shore ανακοίνωσε την καθυστέρηση της κυκλοφορίας του παιχνιδιού, για το 2021.


Το Jett: The Far Shore είχε κάνει την πρώτη του εμφάνιση κατά την παρουσίαση του PS5 στο επίσημο event της Sony και ήταν προγραμματισμένο για κυκλοφορία και σε PC και PS4 τον Δεκέμβριο. Η επίσημη δικαιολογία για την καθυστέρηση του παιχνιδιού της Superbrothers είναι τελειότητα στο τελικό αποτέλεσμα αλλά και η υγεία των υπαλλήλων της.

Η Superbrothers δήλωσε με περισσή ποιητική διάθεση:’’ Όπως φαίνεται, χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο για να είμαστε σίγουροι ότι το Jett θα πετάξει με τον σωστό τρόπο και η ομάδα μας θα ολοκληρώσει αυτό το διαπλανητικό ταξίδι με ασφάλεια. Το Jett: The Far Shore θα εκτοξευθεί για PS5, PS4 και PC μέσω Epic Games Store το 2021. Δύσκολοι καιροί και ως εκ τούτου, έπρεπε να ανασχεδιάσουμε την πορεία μας. Θα φωτίσει με την δύναμη των άστρων, όταν κυκλοφορήσει.

Πάντως πέρα από το τρέιλερ που αποκαλύφθηκε τον Ιούνιο, οι πληροφορίες για το παιχνίδι της Superbrothers είναι ελάχιστες. Στο συγκεκριμένο βίντεο βλέπουμε ένα ταξίδι στο διάστημα ανά τους αιώνες, με την ανθρωπότητα να καταφτάνει σε έναν εξωγήινο πλανήτη στην προσπάθεια ανεύρεσης μιας νέας πατρίδας. Οι παίκτες θα υποδύονται μια εξερευνήτρια με το όνομα Mei, η οποία με την βοήθεια του συγκυβερνήτη της, Isao ανιχνεύουν έναν νέο πλανήτη στον οποίο ανακαλύπτουν το hymnwave το οποίο πρόκειται για μια διαστρική μετάδοση που κρύβει ένα κοσμικό μυστήριο.

Η εταιρεία έκανε και ιδιαίτερη μνεία για τις δυνατότητες του PS5: ‘’Είχαμε στο μυαλό μας τις δυνατότητες του PS5 στον ηχητικό τομέα όπως και το haptic feedback του Dualsense. Αυτό που προσφέρει το PS5 στον ήχο έχει απόλυτη συνάφεια με τις ιδέες μας για το Jett. Μπορεί να ακούγεται λίγο χαζό αλλά με το PS5 είναι σαν να έχεις τα αυτιά σου μέσα στο παιχνίδι. Προσφέρει μια πρωτοφανή δυνατότητα για την αντίληψη του ήχου.

Το Jett: The Far Shore θα κυκλοφορήσει το 2021 για PC, PS5 και PS4.

Read More...

2 hours 33 minutes ago
Φίλιππος Κανελλόπουλος replied to the topic 'Spider-Man Miles Morales' in the forum. 21 hours 1 minute ago

Τα saves του Marvel’s Spider-Man του PS4 δεν θα μεταφέρονται στο remaster του PS5
Θα πρέπει να το ξεκινήσετε από την αρχή.


Η Insomniac Games επιβεβαίωσε ότι τα saves που έχετε στο PS4 για το Marvel’s Spider-Man, δεν θα μπορούν να μεταφερθούν στην remaster έκδοση του παιχνιδιού για το PS5.

H Ultimate Edition του Spider-Man: Miles Morales για το PS5, θα περιλαμβάνει και μια remaster έκδοση του Marvel’s Spider-Man του PS4 και όπως ανέφερε μέσω Twitter η εταιρεία ανάπτυξης , τα saves δεν θα μπορούν να μεταφερθούν.

Το remaster του αρχικού παιχνιδιού θα προσφέρει ανανεωμένο φωτισμό, animation, όπως και ray tracing, χρησιμοποιώντας τον SSD του PS5 για ταχύτερους χρόνους φόρτωσης και περισσότερους πολίτες στους δρόμους της Νέας Υόρκης. Όπως και το Spider-Man: Miles Morales, έτσι και το remaster θα τρέχει με 60 fps. Πάντως η Ultimate Edition του Spider-Man: Miles Morales θα είναι διαθέσιμη μόνο σε ψηφιακή μορφή με την Insomniac Games να δηλώνει ότι προς το παρόν δεν υπάρχει σκέψη για retail έκδοση .

Το Marvel’s Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition θα καταλαμβάνει 105GB χώρο στο PS5 και θα κυκλοφορήσει όπως και η Standard έκδοση μαζί με το PS5. Την ίδια ημερομηνία θα κυκλοφορήσει και η έκδοση για το PS4.

Read More...

21 hours 10 minutes ago
Τα saves του Marvel’s Spider-Man του PS4 δεν θα μεταφέρονται στο remaster του PS5 21 hours 10 minutes ago

Θα πρέπει να το ξεκινήσετε από την αρχή.

Η Insomniac Games επιβεβαίωσε ότι τα saves που έχετε στο PS4 για το Marvel’s Spider-Man, δεν θα μπορούν να μεταφερθούν στην remaster έκδοση του παιχνιδιού για το PS5.

H Ultimate Edition του Spider-Man: Miles Morales για το PS5, θα περιλαμβάνει και μια remaster έκδοση του Marvel’s Spider-Man του PS4 και όπως ανέφερε μέσω Twitter η εταιρεία ανάπτυξης, τα saves δεν θα μπορούν να μεταφερθούν.

 

Το remaster του αρχικού παιχνιδιού θα προσφέρει ανανεωμένο φωτισμό, animation, όπως και ray tracing, χρησιμοποιώντας τον SSD του PS5 για ταχύτερους χρόνους φόρτωσης και περισσότερους πολίτες στους δρόμους της Νέας Υόρκης. Όπως και το Spider-Man: Miles Morales, έτσι και το remaster θα τρέχει με 60 fps. Πάντως η Ultimate Edition του Spider-Man: Miles Morales θα είναι διαθέσιμη μόνο σε ψηφιακή μορφή με την Insomniac Games να δηλώνει ότι προς το παρόν δεν υπάρχει σκέψη για retail έκδοση.

 

 

Το Marvel’s Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition θα καταλαμβάνει 105GB χώρο στο PS5 και θα κυκλοφορήσει όπως και η Standard έκδοση μαζί με το PS5. Την ίδια ημερομηνία θα κυκλοφορήσει και η έκδοση για το PS4.

To PS5 θα κυκλοφορήσει στις 19 Νοεμβρίου στην χώρα μας και θα κοστίζει 500 ευρώ η Standard έκδοση και 400 ευρώ η Digital έκδοση.

Διαβάστε περισσότερα για το Marvel’s Spider-Man: Miles Morales και συζητήστε γι΄ αυτό στο παρακάτω forum topic.

Φίλιππος Κανελλόπουλος replied to the topic 'Xbox Series X: Γενική συζήτηση' in the forum. 21 hours 47 minutes ago

Το Quick Resume θα είναι ένα από τα χαρακτηριστικά και του Xbox Series S
Δεν πρόκειται για exclusive στοιχείο του Xbox Series X.


Η Microsoft δημοσίευσε ένα βίντεο στο οποίο φαίνεται το Quick Resume ως χαρακτηριστικό και του Xbox Series S.

To συγκεκριμένο χαρακτηριστικό σας δίνει την δυνατότητα για άμεση - χωρίς χρόνους φόρτωσης και εκκίνησης – εναλλαγή μεταξύ των games που θέλετε. Θα μπορείτε δηλαδή να παίζετε ένα παιχνίδι, να κάνετε παύση και να συνεχίζετε χωρίς περιορισμούς στο επόμενο. Λογικά με την εναλλαγή αυτή δεν θα χάνετε την πρόοδό σας αφού θα γίνεται αυτόματα save. Στο τρέιλερ της Microsoft φαίνεται η εναλλαγή μεταξύ των Star Wars Jedi: Fallen Order, Minecraft Dungeons, Skate 3, Black, για να
γίνει η επιστροφή στο Star Wars Jedi: Fallen Order, όλα σε κλάσματα του δευτερολέπτου.
www.youtube.com/watch?v=L4L9pArceAE

To βίντεο είναι αντίστοιχο με αυτό που είδαμε για το Quick Resume στο Xbox Series X, τον Μάρτιο, στο οποίο αντίστοιχα η εναλλαγή γινόταν μεταξύ των State of Decay 2, Forza Motorsport 7, Ori and the Blind Forest, The Cave, Hellblade: Senua's Sacrifice και την απρόσκοπτη επιστροφή στο State of Decay 2.

Επίσης η Microsoft αναφέρθηκε στο Quick Resume, όταν έδειξε ένα βίντεο το οποίο συνέκρινε τους χρόνους φόρτωσης μεταξύ του Xbox Series S και του Xbox One S. Συγκεκριμένα ενώ στην τωρινή κονσόλα ο χρόνος φόρτωσης για το The Outer Worlds της Obsidian είναι 53 δευτερόλεπτα, στο Series S μειώνεται στα 12 δευτερόλεπτα.

Read More...

21 hours 53 minutes ago
Notification