Σταύρος Αντωνόπουλος

Σταύρος Αντωνόπουλος (ProfGameboy)
Experience: 1018 (242 points to next level)

 
600
yesterday
Το επιτυχημένο Heavy Rain μόλις κυκλοφόρησε για PC yesterday

Το free demo του παιχνιδιού είναι ήδη διαθέσιμο.

Ένα από τα πιο επιτυχημένα θρίλερ παιχνίδια, από την εταιρία αναπτυξης, Quantic Dream με το όνομα Heavy Rain, είχε κυκλοφορήσει πριν από λίγα χρόνια για το PlayStation.

Ήρθε η στιγμή λοιπόν που το Heavy Rain είναι διαθέσιμο και για PC, αποκλειστικά μέσω του Epic Games Store. Η gaming υπηρεσία της Epic Games διαθέτει ήδη προς το κοινό ένα δωρεάν demo του παιχνιδιού. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε το trailer του παιχνιδιού:

http://www.youtube.com/watch?v=kOETdpyaWck

Πρόκειται για ένα παιχνίδι του David Cage, το οποίο αφορά μια ιστορία με πρωταγωνιστές έναν συναισθηματικά κατεστραμμένο πατέρα, έναν οξύθυμο ιδιωτικό ντετέκτιβ, έναν περιπλανώμενο δημοσιογράφο και έναν πράκτορα του FBI. Οι παίκτες έχουν την ικανότητα να χειριστούν όλους τους χαρακτήρες ώστε να επιλύσουν ένα δράμα που αφορά έναν serial killer, στόχοι του οποίου είναι νερά αγόρια. Ως παιχνίδι χαρακτηρίζεται ως μια διαδραστική ιστορία μυθοπλασίας με έντονο το στοιχείο της αφήγησης, καθώς έχει επηρεαστεί από την ιδιοσυγκρασία του σχεδιαστή παιχνιδιών, David Cage.

Το Heavy Rain είναι διαθέσιμο αποκλειστικά από το Epic Games Store στην τιμή των 19,90 ευρώ.

Διαβάστε το review του Heavy Rain στο PS4 και συζητήστε για το παιχνίδι σε αυτό το forum topic.

yesterday
Μέσω του Guardian Con μαζεύτηκαν 3,7 εκατομμύρια δολάρια για το St. Jude Children’s Research Hospital yesterday

Η μεγαλύτερη προσφορά ήταν από την εκδήλωση της Bungie, δημιουργού του Destiny.

Μέσω του Guardian Con μαζεύτηκαν 3,7 εκατομμύρια δολάρια για το St. Jude Children’s Research Hospital.
Στην εκδήλωση της Bungie, δημιουργού του Destiny.

Στα πλαίσια της διανθούς έκθεσης GuardianCon που πραγματοποιήθηκε στο Μαϊάμι, κατά την διάρκεια ενός μαραθωνίου φιλανθρωπίας μέσω Twitch livestream, η εταιρία αναπτυξης του Destiny, του Halo και πολλών άλλων games κατάφερε να συγκεντρώσει 3,7 εκατομμύρια δολάρια για το St. Jude Children’s Research Hospital.

Tα livestreams για φιλανθρωπικό σκοπό ξεκίνησαν από της 16 Ιουνίου και τελείωσαν στις 23. Πολλα groups όπως οι Achievement Hunter και οι What’s Good Games, ακολούθησαν ένα χρονοδιάγραμμα στο οποιο έπαιζαν games για την συλλογή όλο και περισσότερων χρημάτων . Παίρνοντας μέρος στην εκδήλωση, η Bungie διοργάνωσε ένα Destiny Convention στο οποιο κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω από 400 χιλιάδες δολάρια κατά την διάρκεια των livestreams. Με ένα tweet, ο επίσημος λογαριασμός του Guardian Con δήλωσε πως ήταν η μεγαλύτερη προσφορά από μια και μόνο μετάδοση.

Το St. Jude Children's Research Hospital είναι ένας οργανισμός που ηγείται μιας προσπάθειας για την καταπολέμηση του καρκίνου κατά την παιδική ηλικία μέσω της εκπαίδευσης, της θεραπείας και της έρευνας.

Διαβάστε επίσης για την άδεια που έδωσε στους εργααζομένους της η Epic Games.

yesterday
Mod μετατρέπει το Skyrim στο Castlevania 2 yesterday

Αλλάξτε το Skyrim Scpecial Edition σε ένα παιχνίδι του 1987.

Νέο mod του μετατρέπει το Skyrim στο Castlevania 2, ένα παιχνίδι που κυκλοφόρησε το 1987 και παρακάτω θα σας παρουσιάσουμε πως λειτούργει.

Αρχικά πρέπει να ταξιδέψετε στο Riverwood’s Sleeping Giant Inn, κατά προτίμηση με έναν ολοκαίνουργιο χαρακτήρα με τον οποιο θα έχετε προσπεράσει το tutorial χάρης το Alternate Start – Live Another Life mod ή οποιαδήποτε εναλλακτική λύση προτιμάτε. Αμέσως μετά πρέπει να εντοπίσετε την ghost lady σε μια γωνια του bar και να της μιλήσετε. Από εκεί εκτοξεύεστε στην Τρανσυλβανία, όπως αυτή έχει ενσαρκωθεί από το Castlevania 2: Simon’s Quest, αλλά τώρα μέσω του Skyrim.

Επιπλέον θα έχετε την δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε τα όπλα του Castlevania, όπως την αλυσίδα και το vampire killer weapon, ώστε να εξοντώσετε σκελετούς και λυκανθρώπους και οποιο άλλο πλάσμα σας παρουσιαστεί. Κάθε φορά που κάποιο τέρας θα πεθαίνει, θα αφήνει πίσω του και καρδίες που μπορείτε να συλλέγετε υπό το άκουσμα ενός ηχηρού θορύβου. Γενικότερα οι λειτουργιές του παιχνιδιού είναι πολύ απλές, από την ανταλλαγή των καρδιών που συλλέγετε για να αναβαθμίσετε τον χαρακτήρα σας μέχρι την εξερεύνηση της ερήμου στην οποία θα δώσετε πολλές μάχες. Βασικός στόχος παραμένει η προσπάθεια σας να επιστρέψετε τον Dracula στον τάφο του.

Ωστόσο η 2D λειτουργία του Castlevania 2 δεν ισχύει. Κατά τα άλλα η δυνατότητα να του χαρακτήρα σας να κολυμπήσει στο νερό χάνετε καθώς εάν το ακουμπήσετε έστω και λίγο ο χαρακτήρας πεθαίνει. Επίσης το σύστημα που ανεβάζετε level τον χαρακτήρα σας στο Skyrim δεν ισχύει, καθώς επίσης το ίδιο εφαρμόστηκε και στην επαναφόρτιση της ζωής του χαρακτήρα με την πάροδο του χρόνου.

Το Castlevania 2 αποτελεί ένα πολύ καλό σύνολο από λειτουργιές αλλά και μουσική επένδυση. To συγκεκριμένο mod είναι διαθέσιμο για το Skyrim Special Edition.

Διαβάστε το review του The Elder Scrolls V: Skyrim και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

yesterday
Στο Marvel’s Avengers Game θα μπορείτε να παίξετε και εκτός σύνδεσης yesterday

Δεν συνιστάται, αλλά η επιλογή θα υπάρχει.

Το επερχόμενο επίσημο παιχνίδι των Avengers, από την εταιρία ανάπτυξης Crystal Dynamics, έχει ήδη παρομοιαστεί με το Destiny λόγο των online επιλογών που θα μας παρουσιάσει.

Η συγκεκριμένη παρομοίωση γίνεται καθώς στο Avengers έχετε την δυνατότητα να συνεργάζεστε και να ολοκληρώνετε αποστολές με άλλους online παίκτες. Ωστόσο η συγκεκριμένη λειτουργία δεν είναι μονόδρομος αλλά αποτελεί μια βασική επιλογή για τον κάθε παίκτη. Σύμφωνα με το "αφεντικό" της εταιρίας αναπτυξης του παιχνιδιού, Scott Amos, το παιχνίδι θα διαθέτει κανονικά και offline mode. Συγκεκριμένα ανέφερε στο GI.biz:

"Θέλουμε ο οποιοδήποτε να έχει την δυνατότητα να αγοράσει τον δίσκο του παιχνιδιού και να μην χρειαστεί ποτέ να συνδεθεί στο διαδίκτυο. Δεν χρειάζεται να το κάνουν όλοι. Μπορείτε να ζήσετε μια πλήρη εμπειρία και να διασκεδάσετε με οποιαδήποτε επιλογή".
Παρ όλα αυτά, για όσους θα προτιμήσουν την online εμπειρία, η Square Enix υπόσχεται μια ισχυρή και συνεχως εξελισσόμενη εμπειρία με νέους χαρακτήρες αλλά και τοποθεσίες που θα εμφανίζονται με την πάροδο του χρόνου, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.

"Η αρχική ιδέα πάνω στην οποία έχουμε αναπτύξει το παιχνίδι είναι ότι, θέλουμε να έχετε την δυνατότητα να προσαρμόζεται τον ήρωα που επιλέγετε, στις δικέ σας προτιμήσεις, για την εμφάνιση τις ιδιότητες και τα όπλα των χαρακτήρων αλλά και πως θα τα χρησιμοποιούν. Για παράδειγμα η Black Widow ενός παίκτη μπορεί να διαφέρει από του αλλου, είτε λίγο είτε πολύ, ανάλογα με τις επιλογές που θα έχετε ξεκλειδώσει."

Ωστόσο το παιχνίδι θα περιέχει microtransactions περιεχόμενα ώστε να μπορείτε να αγοράσετε παραπάνω αντικείμενα, αλλά δεν θα υπάρχουν loot boxes και pay-to-win μηχανισμοί, σύμφωνα με τον Scott Amos:

" Δεν θα υπάρχουν paywalls. Θέλουμε ο κόσμος να μπορεί να παίξει και ταξιδέψει παρέα σε αυτή την εμπειρία, όμως θα θέλαμε να πούμε σε όποιον θέλει να επενδύσει κάτι παραπάνω στον χαρακτήρα του και να τον προσαρμόσει όπως εκείνος θέλει, θα έχει την δυνατότητα. Ωστόσο θα υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αποκτήσετε παραπάνω αντικείμενα, καθώς ότι έχουμε φτιάξει είναι για το κοινό. Το κάναμε για τους fans. Στο τέλος της ημέρας, θα πρέπει να ακούσουμε τις εντυπώσεις του κόσμου και να προσαρμόσουμε το παιχνίδι στα "θέλω" του κοινού…. Θέλουμε τους επιβραβεύσουμε για τις ώρες που θα σπαταλήσουν στο παιχνίδι μας."

Το νέο παιχνίδι των Avengers θα κυκλοφορήσει τον Μάιο του 2020 για PC, PlayStation 4 και Xbox One, καθώς θα είναι διαθέσιμο και για την υπηρεσία Google Stadia.

Διαβάστε περισσότερα για το Marvel's Avengers και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

yesterday
Νέες πληροφορίες για το επερχόμενο Yakuza yesterday

Θα αποκαλυφθούν τον επόμενο μήνα.

Οι εταιρίες ανάπτυξης των Yakuza games έχει βάλει σε εφαρμογή αρκετά projects, ενώ η ανάπτυξη του Judgment συμπληρώνει με τέλειο τρόπο τον χρόνο αναμονής για το νέο Yakuza.

Σύμφωνα λοιπόν με τις τελευταίες πληροφορίες, σε μερικές εβδομάδες θα μάθουμε περισσότερα πράγματα όσον αφορά το νέο Yakuza. Ο παραγωγός της σειράς, Daisuke Sato, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η δημοσίευση κάποιων πληροφοριών για την επόμενη τους προσπάθεια είναι καθ οδών:

" Στις 10 Ιουλίου θα ανακοινώσουμε την supporting actress για τον νέο μας τίτλο, ενώ παράλληλα θα ανακοινώσουμε και κάποιες νέες πληροφορίες για τον νέο μας τίτλο και γι αυτό σας παρακαλώ μείνετε συντονισμένοι".

Έτσι μέσω πληροφοριών που αφορούν την νέα προσθήκη ηθοποιών, μπορεί να μας βοηθήσει στο να καταλάβουμε προς τα που θα κατευθύνεται και η ιστορία του νέου Yakuza.

Διαβάστε τα reviews των Yakuza 0 και Yakuza Kiwami και συζητήστε για το Yakuza Kiwami στο αντίστοιχο forum topic.

2 days ago
Press Start: Ποια θα είναι η πιο δυνατή κονσόλα; Το PS5 ή το Scarlett; 2 days ago

Ουσιαστικά είναι σαν να συγκρίνουμε δυο PC.

Ένας καταιγισμός πληροφοριών για την νέα γενιά των PlayStation και Xbox, έχουν κατακλύσει τα site όλου του κόσμου. Τι από όλα αυτά τελικά θα ισχύει και ποια θα είναι η δυνατότερη κονσόλα;

Επίσημες πληροφορίες για το PlayStation 5 έχουμε από τον επικεφαλής του PlayStation 4 αλλά και της νέας γενιας της Sony, Mark Cerny. Ο system architect και lead designer, αποκάλυψε το ότι το PlayStation 5 θα διαθέτει την ταχύτερη SSD από οποιοδήποτε διαθέσιμο PC μέχρι σήμερα και GPU που θα υποστηρίζει ray tracing. Επιπλέον η κονσόλα θα περιέχει έναν οκταπύρινο AMD Ryzen τρίτης γενιας ο οποίος θα κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στην χρόνια και αποτελεί μια παραλλαγή του 7nm AMD Zen 2 της Radeon ο οποίος υποστηρίζει ray tracing. Επίσης η νέα κονσόλα της Sony θα υποστηρίζει και 8K ανάλυση ενώ θα υποστηρίζει και λειτουργία PSVR. Ας μην ξεχνάμε ότι με την χρήση του AMD chip η Sony θα προσπαθήσει να επιτύχει την υποστήριξη ενός 3D ήχου χωρίς την χρήση κάποιου ηχοσυστήματος. Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε στην σύγκριση μεταξύ PlayStation 4 και PlayStation 5.
Ωστόσο πολλα έχουν ειπωθεί για το backwards compatibility και το cross platform τα όποια ενδέχεται να υποστηρίζει το PlayStation 5 κρατώντας παράλληλα ζωντανό και το PS4. Επίσης η νέα κονσόλα της Sony θα υποστηρίζει και 8K ανάλυση ενώ θα υποστηρίζει και λειτουργία PSVR. Ας μην ξεχνάμε ότι με την χρήση του AMD chip η Sony θα προσπαθήσει να επιτύχει την υποστήριξη ενός 3D ήχου χωρίς την χρήση κάποιου ηχοσυστήματος. Ωστόσο πολλα έχουν ειπωθεί για το backwards compatibility και το cross platform τα όποια ενδέχεται να υποστηρίζει το PlayStation 5 κρατώντας παράλληλα ζωντανό και το PS4. Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε στην σύγκριση μεταξύ PlayStation 4 και PlayStation 5.

http://www.youtube.com/watch?v=jbibGZT3A9I

Από την άλλη πλευρά οι πληροφορίες που έχουμε για την νέα γενιά που θα κυκλοφορήσει η Microsoft είναι ότι αρχικά δεν θα είναι η τελευταία κονσόλα Xbox και θα κυκλοφορήσει με το όνομα Scarlett, αλλά και ότι θα αποτελείτε από στοιχεία που δεν έχουμε ξανά δει σε κονσόλα. Όλα τα παραπάνω αποτελούν δηλώσεις του επικεφαλής του τμήματος Xbox της Microsoft, ο οποίος έχει δηλώσει επίσημα ότι σκοπός είναι ο σχεδιασμός ενός συστήματος για την συνεργασία του επεξεργαστή και του τσιπ γραφικών. Επιπλέον δήλωσε ότι τα games που θα υποστηρίζει η Scarlett θα παίζονται σε οθόνη 60 ιντσών σε πολύ μεγάλες ταχύτητες. Ας μην ξεχνάμε ότι το Xbox One είναι πέντε φορές πιο δυνατό από το Xbox 360, γεγονος που μας κάνει να περιμένουμε παρά πολλα από την νέα γενιά. Συγκεκριμένα στην παρουσίαση της Microsoft για την E3 2019 αποκαλύφθηκε το Project Scarlett το οποιο θα υποστηρίζει 8Κ ανάλυση και 120fps, ενώ θα είναι τέσσερεις φορές πιο ισχυρό από το Xbox One X. Παρακάτω μπορείτε να δείτε την επίσημη παρουσίαση της νέας κονσόλας της Micorsoft.

http://www.youtube.com/watch?v=-ktN4bycj9s

Αντίθετα με όλες τις παραπάνω πληροφορίες και τις προσδοκίες που δημιουργούν στο κοινό, εταιρίες όπως η Platinum Games δήλωσε πως μέσω του επικεφαλή της εταιρίας Atsushi Inaba, ότι δεν ενθουσιάστηκαν με την νέα γενιά κονσόλων αφού δεν αποτελούν κάτι παραπάνω από κονσόλες με hardware από PC, κάτι που τις κάνει βαρετές. Τέλος έχουμε και τις δηλώσεις του πασίγνωστου αναλυτή Michael Pachter. Αρχικά δήλωσε ότι η τιμή των PlayStation 5 και Project Scarlett θα κυμαίνετε στα 800 δολάρια, ενώ στην συνέχεια αναθεώρησε επισημαίνοντας μέσω του GamingBolt ότι το Project Scarlett θα έχει τεχνικές προδιαγραφές για κόστος 500 δολαρίων αλλά θα κοστίζει γύρω στα 399 δολάρια. Επιπροσθέτως τα ιδία είπε και για το PlayStation 5, καθώς επεσήμανε ότι θα έχει μεγαλύτερη απήχηση από την κονσόλα της Microsoft λόγο της χαμηλότερης τιμής του.

Κανείς λοιπόν δεν γνωρίζει ακριβώς τι θα δυνατότητες θα υποστηρίζουν αλλά και ποσό θα κοστίζουν ακριβώς οι νέες κονσόλες των Sony και Microsoft. Ποια πιστεύετε θα είμαι η πιο δυνατή κονσόλα της νέας γένια; Το PlayStation 5 ή το Project Scarlett; Απαντήστε μας εντός του άρθρου και πείτε μας την άποψη σας.

Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να είχε η στήλη στο αντίστοιχο forum topic.

Μόνιμες στήλες της τελευταίας εβδομάδα
Press Start: Ποια Ε3 press conference σας άρεσε περισσότερο;
Press Start: Ποια πιστεύετε ότι θα είναι η μεγαλύτερη ανακοίνωση – αποκάλυψη στην φετινή E3;

Τελευταίο User Blog
I’am not here

Τελευταίο User Review
Anno 1800

Καλή εβδομάδα σε όλους!

Προετοιμάζει μεγάλα σχέδια για το μέλλον του gaming.

Ο Hideo Kojima πιστεύει πραγματικά στις πλατφόρμες cloud gaming όπως το Google Stadia και εύχεται να αφήσει το στίγμα του σε ένα μέλλον όπου οι ταινίες και τα games θα είναι ένα.

Το Γιαπωνέζικο περιοδικό οικονομικών δημοσιοποιείται μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη με τον Hideo Kojima να απαντά ακομα και για το με μέλλον του 5G, όπως επίσης σχολίασε την τεχνολογία του streaming και πως αυτό θα επηρεάσει την gaming βιομηχανία.Επιπροσθέτως, σχολίασε την εξέλιξη του κινηματογράφου και των games που βαδίζουν με τον ίδιο τρόπο προς το μέλλον αλλά επισήμανε πως και ο ίδιος έχει μεγάλα σχέδια της streaming βιομηχανίας. Ακολουθεί μια σύνοψη της συνέντευξης του Hideo Kojima στο Nikkei Business.

Τώρα που οι πρώτες εμπορικές υπηρεσίες για 5G ξεκίνησαν τον Απρίλιο, ο Kojima σχολίασε και σχετικά με το Google Stadia:

" Οι 5G υπηρεσίες ξεκίνησαν, η Google ανακοίνωσε cloud gaming service και η Apple επεκτείνεται προς την gaming βιομηχανία. Το Cloud gaming επιτρέπει την αμεση παράδοση ενός παιχνιδιού στον χρήση μέσα από οποιαδήποτε οθόνη είτε αυτό είναι smartphone, είτε tablet ή laptop χωρίς την χρήση κάποιας κονσόλας. Η βιομηχανία του Cloud gaming άρχισε να ακμάζει πριν περίπου τέσσερα με πέντε χρόνια αλλά δεν υπήρξε διάρκεια στην προσπάθεια. Κάποιοι λένε ότι το συγκεκριμένο πρότζεκτ θα τελειώσει άδοξα , αλλά εγώ πιστεύω ότι αρχικά δεν δούλεψε καθώς η τεχνολογία δεν είχε προχωρήσει αρκετά. Τώρα με την 5G τεχνολογία, θα δούμε μεγάλη ανάπτυξη στην συγκεκριμένη βιομηχανία και θα προσθέσει μια παραπάνω ελευθέρια στην διασκέδαση."

Όταν ρωτήθηκε για το πώς το Google Stadia θα επηρεάσει την βιομηχανία των games και αν οι κονσόλες θα εξαφανιστούν ο Kojima απάντησε :

" Το σίγουρο είναι ότι παιχνίδια που δεν έχουμε ξανά δει θα εμφανιστούν. Αυτό είναι βέβαιο, συλλογιζόμενος το πώς η βιομηχανία της ψυχαγωγίας εξελίσσετε. Οι περισσότερες ταινίες σήμερα δεν έχουν διάρκεια πάνω από δυο ώρες γιατί το κοινό θα πεινάσει και θα χρηστεί να πάει τουαλέτα. Επιπλέον αυτό θα σήμαινε λιγότερες προβολές την ημέρα και περισσότερα έξοδα για τους κινηματογράφους. Όταν μπήκε και η τηλεόραση στο παιχνίδι, η βιομηχανία προσαρμόστηκε σε ένα σκεπτικό ώστε να κρατά τους θεατές κολλημένους στις οθόνες τους και να μην αλλάζουν κανάλια. Ως εκ τούτου εφευρέθηκαν έννοιες όπως το cliffhangers πριν από τα διαφημιστικά διαλλείματα."

Ο δημοφιλής συγγραφέας, παραγωγός, σκηνοθέτης και παραγωγός videogames συνέχισε λέγοντας πως με το ίδιο σκεπτικό εξελίχθητε και η μουσική βιομηχανία. Οι λάτρεις της μουσικής δεν θα πειράξουν πια τα βινύλια τους καθώς θα φοβηθούν να μην τα καταστρέψουν με την βελόνα του πικάπ. Οι καλλιτέχνες προσπαθούσαν να βγάλουν τραγούδια μεγάλης διάρκειας για να μην χρειάζεται η μετακίνηση της βελόνας. Γι αυτό όταν τα CDs μπήκαν στο παιχνίδι μπορούσαμε να αλλάξουμε πολύ πιο εύκολα τραγούδι τα μακροσκελή τραγούδια εξαφανίστηκαν. Εν συνεχεία πρόσθεσε ότι τα χαρακτηρίστηκα του Google Stadia,όπως για παράδειγμα να είσαι σε θεση να συμμετέχεις απευθείας στο παιχνίδι ενός Youtuber που παρακολουθείς είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου για το τι πραγματικά μπορεί να προφέρει αυτή η υπηρεσία του cloud gaming:

"Όσο η υπηρεσία του streaming εξελίσσεται τα games, οι ταινίες , τα ντοκιμαντέρ αλλά και κάθε είδος βίντεο θα υπάρχει στην ιδία πλατφόρμα. Αυτό είναι το μέλλον που πάντα ονειρευόμουν. Υπηρεσίες όπως το Netflix θα χωρίσουν το περιεχόμενο τους σε "interactive games" και "non-interactive movies". Τα σύνορα μεταξύ αυτών των κατηγοριών θα καταργηθούν και έχουν αρχίσει ήδη να εξαφανίζονται όπως για παράδειγμα με την κυκλοφορία του Black Mirror: Bandersnatch πέρυσι."

Ο Kojima επιθυμεί να συνεισφέρει σε αυτή την συγχώνευση μεταξύ των ταινιών και των games και ελπίζει να αφήσει το δικό του στίγμα στην ιστορία αυτής της εξέλιξης:

"Τα παιχνίδια θα αλλάξουν δραστικά. Φυσικά, τα high-end console games, όπως αυτά που έχουν κυκλοφορήσει στις μέρες μας, θα παραμείνουν. Αλλά η τεχνολογία θα συνεχίσει να εξελίσσεται και θα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε ολοκαίνουργια είδη παιχνιδιών με νέα προτερήματα. Είμαι πολύ απασχολημένος, αλλά και εγώ θα ήθελα να αφήσω το σημάδι μου σε αυτή την πλευρά της ιστορίας."

"Θα ξεκινήσουμε να βλέπουμε διαφορετικά παιχνίδια τα επόμενα πέντε χρόνια όσο το 5G εξαπλώνεται. Υπάρχει ένα μεγάλο project που έχω κατά νου σχετικά με streaming. Δεν μπορώ να πω τίποτα περισσότερο, δεν θέλω να χαλάω (γέλια)."
Στη συνέχεια, ο Kojima μίλησε επίσης για το πώς οι AIs θα αλλάξουν τους τρόπους που καταναλώνουμε ψυχαγωγία τα επόμενα πέντε χρόνια. Η Kojima Productions εργάζεται επί του παρόντος για το Death Stranding και ο Hideo Kojima παίζει το παιχνίδι κάθε μέρα, σκεπτόμενος τι μπορεί να βελτιωθεί.

Read More...

Σταύρος Αντωνόπουλος replied to the topic 'Borderlands 3' in the forum. 6 days ago

To Borderlands 3 θα περιέχει νέο damage type

Το όνομα του αναφέρεται ως "Radiation".

Σε μια διαφήμιση για το Borderlands 3 στο Twitter νωρίτερα μέσα στον μήνα , παρατηρήθηκε ένα όπλο τύπου shotgun με damage type "radiation".

Στα προηγούμενα Borderlands υπήρχαν τύποι για να προκαλέσεις ζημιά στον αντίπαλο σας όπως το slag και τo explosive. O διευθύνον σύμβουλος της Gearbox Randy Pitchford, επιβεβαίωσε την προσθήκη του νέου type αλλά σημείωσε ότι θα αντικαταστήσει ένα υπάρχον.

Συγκεκριμένα ανέφερε μέσω του λογαριασμού του στο Twitter: " There is no slag", ενώ συνέχισε λέγοντας: " Θα το αντικαταστήσουμε με κάτι το οποίο βγάζει λίγο νόημα. Το νέο "element" damage type έχει την επίδραση μιας πυρηνικής ραδιενεργής έκρηξης, είναι παρόμοιε επίδραση με αυτή του slag ( αυξάνει την ευπάθεια στον αντίπαλο), ενώ είναι damage-over-time."

Κυκλοφορεί ότι ο νέος τύπος για να βλάψετε τον αντίπαλο σας θα είναι παρόμοιος με αυτόν του corrosive damage που υπήρχε στο πρώτο Borderlands, μειώνοντας την αντίσταση του αντιπάλου αλλά και έχοντας και damage-over-time χαρακτήρα.

Read More...

Τα μπόνους αφορούν πωλήσεις των microtransactions και DLCs.



Η Take-Two Interactive Software μοιράστηκε με τους επενδύτες τις μια αρχειοθετημένη κατάθεση της Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς με σκοπό την καταχώριση 315,315 νέων μετοχών της εταιρίας.

Συγκεκριμένα το έγγραφο S-3 υποβάλετε κάθε φορά που οι εταιρίες βγαίνουν δημόσια στις αγορές ή υπό ορισμένες συνθήκες έχουν περισσότερα μερίδια της εταιρίας διαθέσιμα στην αγορά. Όμως οι επιτροπές επιτήρησης των εταιρικών εγγράφων απαιτούν την κατάθεση ενός συγκεκριμένου πλαισίου για την έγκριση της χρηματοδότησης μιας εταιρίας. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τα έγγραφα και να ανακαλύψετε τρόπους με τους οποίους λειτούργει η gaming βιομηχανία αλλά και πως επωφελείται από αυτήν ένας διευθύνων σύμβουλος (microtransactions). Ως μέρος των εγγράφων περιλαμβάνονται τι, που, πως και γιατί είναι κάτι καταχωρημένο.

Φαίνεται ότι η Take-Two εξέδωσε προς την διαχειρίστρια εταιρία της, ZelnickMedia, 315,315 μονάδες μετοχών περιορισμένης χρήσης (Restricted Stock). Τα Restricted Stocks είναι μετοχές οι οποίες αφορούν συγκεκριμένους στόχους και προθέσεις αλλά ουσιαστικά δεν είναι υπάρχουν σε εταιρία. Δηλαδή πρόκειται για μετοχές " φάντασμα", τουλάχιστον μέχρι τα τηρηθούν κάποιοι όροι και προϋποθέσεις που έχουν προσυμφωνηθεί. Κάπου εδώ εμφανίζεται μια συμφωνία μεταξύ της Take-Two και της ZelnickMedia το 2014, στην όποια περιέχονται όροι για μικροσυναλλαγές (microtransactions) ώστε να εγκρίνεται η εκτέλεση των επιδομάτων. Σύμφωνα πάντα με τα έγγραφα, ορισμένες μετοχές από τα Restricted Stocks παραμένουν ανέπαφες ώστε είτε να γίνουν κανονικές μετοχές στο μέλλον είτε να μετατραπούν σε κανονικά μετρητά. Αυτές οι μετοχές αφορούν επιβραβεύσεις από την μια εταιρία στην άλλη, εφόσον τηρούνται κάποιες χρονικές δεσμεύσεις και στατιστικά απόδοσης. Κάποιοι όροι αφορούν τις πώλησης παιχνιδιών και προϊόντων ενώ άλλες σχετίζονται με τις τιμές των μετοχών της εταιρίας ή ακομα και με τις προβλεπόμενες δαπάνες του καταναλωτή μέσα στο παιχνίδι.

Οι δαπάνες του καταναλωτή περιλαμβάνουν microtransactions, εικονικό νόμισμα και DLC περιεχόμενο. Για παράδειγμα ας υποθέσουμε ότι η Take-Two εκπληρώνει όλες τις προσυμφωνημένες προϋποθέσεις με την ZelnickMedia και πουλά αρκετά microtransations και add-on περιεχόμενο. Από την στιγμή που η τιμή ανά μετοχή της Take-Two κυμαίνετε γύρο στα 90,41 δολάρια, αυτό σημαίνει ότι η πώληση επιπλέον microtransactions αποφέρει στην ZelnickMedia 1,264,614.12 μέχρι 2,529,228.24 δολάρια. Και αυτοί δεν είναι οι μέγιστοι αριθμοί που μπορούν να πιάσουν σε απόδοση οι εταιρίες. Αυτά τα δεδομένα είναι ήδη γνωστά από το ένα άρθρο του 2017 στο Motley Fool.

Λογικό είναι λοιπόν εταιρίες στις οποίες ανήκουν games όπως το Grand Theft Auto V και η σειρά NBA 2K να επενδύουν και να περιμένουν χρήματα από τις digital αγορές, καθώς αποδείχτηκε ότι οι πωλήσεις αυτές έκαναν την διαφορά στην gaming βιομηχανία με τεράστια νούμερα. Εν τέλει, ίσως οι εταιρίες έχουν πλέον περισσότερους λόγους από ποτέ στην επένδυση των μικροσυναλλαγών και του digital περιεχομένου καθώς αυτές οι πωλήσεις μπορούν να αποφέρουν στους διευθύνοντες συμβούλους ( CEOs) ένα και δυο εκατομμύρια παραπάνω κέρδος.

Read More...

Notification