Ειδήσεις

0 user comments
RPG
Γήπεδο στο Archdragon Peak και κούρσα με εμπόδια στο Undead Settlement.
08 Μαρτίου, 23:44
0 user comments
Εξαιτίας προβλήματος με το File History.
08 Μαρτίου, 22:03
1 user comments
Νέο trailer δείχνει το co-op και διάφορα bosses. [UPDATE]
08 Μαρτίου, 21:36
1 user comments
FPS
Η εταιρεία ανασκεύασε τις δηλώσεις της. [UPDATE]
08 Μαρτίου, 20:08
2 user comments
Αντίστοιχο μέγεθος αναμένεται να έχει και η έκδοση για PS4 και PS5.
08 Μαρτίου, 19:32
2 user comments
Η οικογένεια κατάλαβε το ψέμα μετά από ανάρτησή του στο Facebook.
08 Μαρτίου, 18:57
2 user comments
RPG
H Capcom αποκάλυψε το νέο Rampage mode και την ημερομηνία κυκλοφορίας του demo. [UPDATE]
08 Μαρτίου, 18:05
1 user comments
Ο Pepe Le Pew τιμωρούταν για την απρεπή συμπεριφορά του σε μία σκηνή που κόπηκε. [UPDATE]
08 Μαρτίου, 17:08
1 user comments
Με σκοπό να φέρει το xCloud στις κονσόλες της.
08 Μαρτίου, 16:03
1 user comments
FPS
Η Treyarch θα κάνει πιο εύκολη την εύρεσή τους.
08 Μαρτίου, 15:36
Μόνιμες Στήλες Press Start Press Start: Ποια εταιρεία ανάπτυξης πιστεύετε ότι σέβεται περισσότερο τους gamers;

Press Start: Ποια εταιρεία ανάπτυξης πιστεύετε ότι σέβεται περισσότερο τους gamers;

Sunday, 07 Feb 2021  | in Press Start  | Γράφτηκε από τον Βασίλης Κτενίδης   | (3 σχόλια)
https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/e4/1d/b6/resepect-gamers-2-1612731311.jpg
 

Press Start: Ποια εταιρεία ανάπτυξης πιστεύετε ότι σέβεται περισσότερο τους gamers;

Ο σεβασμός προς τους παίκτες είναι πολυπαραγοντικός.

H gaming εμπειρία εμπλουτίζεται συνεχώς, με καινοτομίες και με νέες ιδέες, που διαμορφώνουν τις τάσεις αλλά και ολόκληρη την αγορά. Οι προσδοκίες των παικτών αυξάνονται ολοένα και περισσότερο, ενώ σύμφωνα με τους επικεφαλής των μεγάλων εταιρειών ανάπτυξης, το κόστος δημιουργίας των video games έχει υπέρ-πολλαπλασιαστεί σε σχέση με την προηγούμενη δεκαετία, ενώ η τιμή πώλησής τους παραμένει σταθερή.

Οι πολιτικές που ακολουθούν οι μεγάλες εταιρείες της βιομηχανίας, σχετικά με την ανάπτυξη των video games, αλλά και την επικοινωνία τους με τους gamers ποικίλουν. Κάποιες εταιρείες φαίνεται να σέβονται όσα θέλουν και ζητούν οι παίκτες τους, ενώ άλλες δρουν χωρίς να δίνουν μεγάλη έμφαση στα παράπονα ή τις ενστάσεις των παικτών. Σε αρκετές περιπτώσεις οι εταιρείες ανάπτυξης άκουσαν τους παίκτες εφαρμόζοντας και προσθαφαιρώντας τα όσα τους προβλημάτιζαν, καταφέρνοντας έτσι, να προσφέρουν σημαντικές βελτιώσεις, που αγαπήθηκαν από το κοινό. Υπάρχουν όμως και οι φορές που ενώ η εταιρεία άκουσε τους παίκτες, οι αλλαγές που έγιναν κατέστρεψαν βασικά χαρακτηριστικά στοιχεία της εμπειρίας, με τους ίδιους τους παίκτες τελικά να τις απορρίπτουν.

Το κατά πόσο οι εταιρείες ανάπτυξης "ακούνε" τους παίκτες δεν αποτελεί το μοναδικό κριτήριο σχετικά με το αν σέβονται τις επιθυμίες ή τις ανάγκες τους. Ένα ακόμα σημαντικό ζήτημα είναι η δομή των video games και κατά πόσο στοχεύουν στο να ωθήσουν τους παίκτες στις επιπλέον in-game αγορές. Σε προηγούμενο άρθρο είχαμε μιλήσει για τον τρόπο που το Mario Kart Tour ωθεί τους παίκτες στο να αγοράσουν "πιθανότητες", όπως είχαμε αναλύσει επίσης το αν το FIFA Ultimate Team έχει στοιχεία τζόγου στην δομή του ή όχι. Χαρακτηριστικό παράδειγμα "ασεβούς" δομής αποτελεί το Star Wars: Battlefront II και τα loot boxes του, τα οποία τελικά αποσύρθηκαν από την EA, μετά από έντονα παράπονα παικτών. Τα loot-boxes του Star Wars Battlefront 2 ήταν μάλιστα η αιτία για περαιτέρω έρευνα των μηχανισμών τζόγου μέσα στα video games από την ΕΕ, με το ζήτημα να έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις στο σήμερα.

Ακόμα ένα πρόσφατο παράδειγμα εταιρείας, που απογοήτευσε σε μεγάλο βαθμό τους παίκτες, αποτελεί η CD Projekt Red και η διάσημη πλέον κυκλοφορία του Cyberpunk 2077. Από την εμπορική σκοπιά της κατάστασης, η εταιρεία κατάφερε να κάνει τεράστια επιτυχία και το Cyberpunk 2077 της απέφερε τεράστια κέρδη (ακόμα και μετά τα refunds). Παρόλα αυτά τα προβλήματα που υπήρχαν στο gameplay και ειδικότερα στις κονσόλες όγδοης γενιάς, καθιστούσαν το πολυσυζητημένο RPG unplayable, με την Sony να το κατεβάζει από το PlayStation Store. Αν η μισή ευθύνη πέφτει στους παίκτες που έσπευσαν από ενθουσιασμό να κάνουν pre-order ή να αγοράσουν από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας, η άλλη μισή ευθύνη πέφτει στην εταιρεία, η οποία γνώριζε τα προβλήματα και παρόλα αυτά έκανε την κυκλοφορία σε αυτές τις κονσόλες.

Συνεπώς, ο σεβασμός προς τους παίκτες φαίνεται με περισσότερους από έναν τρόπους. Εταιρείες που παίρνουν στα σοβαρά την αντιμετώπιση των cheaters ή την σταθερότητα των servers τους, εξετάζοντας τις αναφορές χρηστών για προσβλητικές και τοξικές συμπεριφορές και λαμβάνοντας μέτρα για την αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων, χωρίς να στοχεύουν αποκλειστικά στο κέρδος εις βάρος της gaming εμπειρίας ή των αγοραστών, είναι και αυτές που σέβονται τους gamers. Εσείς ποια εταιρεία πιστεύετε ότι σέβεται περισσότερο τους gamers; Αφήστε ένα σχόλιο παρακάτω για να κουβεντιάσουμε.

Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να έχει η στήλη στο αντίστοιχο forum topic.

 

Μόνιμες στήλες της τελευταίας εβδομάδας

Press Start: Θα παίζατε games με την χρήση controller που αλληλεπιδρά με τον εγκέφαλό σας;

Η Gen.G eSports θα χρησιμοποιεί στο εξής LG UltraGear gaming οθόνες

Editorial 26: Επιθετική διαφορετικότητα

Ο ΑΠΟΕΛ eSports πρωταθλητής στο FIFA VPL Champions League

30 χρόνια Street Fighter 2

Το πιο πρόσφατο user Blog

Κριτική για το μυθιστόρημα Νεκρωταφείο Ζώων από τον Blood Prince

Το πιο πρόσφατο user Review

Cyberpunk 2077 από τον Nikos Georgopoulos

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 +1 lostinmyworld222 (Level 2) 08/02/2021 16:01
Είχα εμπιστοσύνη στην CD Project Red μέχρι πριν την κυκλοφορία του Cyberpunk 2077. Τώρα πρέπει να αποδείξει την εμπιστοσύνη όσων αγόρασαν και την εμπιστεύτηκαν (έχω πει καλά λόγια για το Cyberpunk 2077 στο PC αλλά σίγουρα δεν θεωρώ ότι έπαιξα ένα ολοκληρωμένο game, περισσότερο σαν early access το βλέπω).

Στην Bioware μέχρι πριν το Mass Effect: Andromeda και το Anthem (αν έπαιρναν τα mechanics, facial animations και γραφικά του Anthem και τα εφάρμοζαν στο Andromeda θα ήταν πολύ καλό αλλά και πάλι μιλάμε για παιχνίδι που σίγουρα ΔΕΝ αξίζει full price AAA τίτλου). Στο μεταξύ το Dragon Age: Inquisition λίγα χρόνια νωρίτερα είναι ένα από τα αγαπημένα μου καθώς και η τριλογία Mass Effect.

Τα τελευταία χρόνια έχω δει πολύ καλές κινήσεις από την Respawn. Ακόμη και το studio που έκανε το Apex Legends (οι servers της EA έχουν ακόμα θέμα βέβαια) αλλά και το Star Wars: Fallen Order (το οποίο να επισημάνω ότι δεν το ανακοίνωσαν με ψεύτικα animations που πουλούσαν σαν πραγματικό gameplay αλλά είχε βγει ο director και είχε πει ότι δουλεύουν σε ένα single player Star Wars game -- απλά, ταπεινά, αληθινά). Γενικά έχω δει ότι ανακοινώνουν πράγματα αφού τα ολοκληρώσουν και δεν πουλάνε πράγματα που δεν λειτουργούν. Όσο η ΕΑ της δίνει χώρο να κάνει πράγματα, θα δούμε κι άλλα καλά πιστεύω.
#2 +1 Kadaz (Level 12) 08/02/2021 17:31
Warner Bros Interactive Entertainment, ένας κολοσσός στην οποία τα Products της δίνει πάντα δυνατότητα στους games να απολαμβάνουν και κάποιες υπηρεσίες online χωρίς επιπλέον έξοδα. Από τους τίτλους που στηρίζει, δυο(middle-eart h και arkham knight) είχαν παρόμοια θέματα με αυτά του τωρινού cyberpunk 2077 της σεβαστείς εταιρίας CD project. Παρόλα αυτά ξεπέρασε τα λάθοι της και συνεχίζει να βγάζει το ένα έπος μετά το άλλο :-)
#3 +1 ashbringer (Level 25) 08/02/2021 18:40
H rockstar τα τελευταία χρόνια έχει αποδείξει ότι έχει εξαιρετική υποστήριξη τόσο πριν την κυκλοφορία ενός τίτλου όσο και μετά την κυκλοφορία του.

Top-game-of-the-month 

 
Notification