Ειδήσεις

0 user comments
Θα τρέχει στα περισσότερα PC.
12 Αυγούστου, 22:55
0 user comments
Η EA ανέλυσε τι θα ισχύσει με το νέο Division Rivals. [UPDATE]
12 Αυγούστου, 22:40
0 user comments
Από τους δημιουργούς του Abzu και τον art director του Journey.
12 Αυγούστου, 22:20
0 user comments
H 3D Realms ανακοίνωσε event αφιερωμένο σε retro FPS.
12 Αυγούστου, 22:10
0 user comments
Σε τέσσερις παραλλαγές.
12 Αυγούστου, 22:02
0 user comments
Το Quake 2 δωρεάν για τρεις ημέρες. [UPDATE]
12 Αυγούστου, 21:43
0 user comments
Το έγκλημα, ακόμα και το καρτουνίστικο, δεν αποδίδει.
12 Αυγούστου, 20:56
0 user comments
Θα διαρκέσει από τις 7 έως τις 13 Οκτωβρίου.
12 Αυγούστου, 20:31
0 user comments
Διέρρευσε το gameplay της alpha έκδοσης. [UPDATE]
12 Αυγούστου, 20:30
0 user comments
FPS
Απλά για λόγους...marketing.
12 Αυγούστου, 20:10
0 user comments
Λόγω απλήρωτων υπερωριών και τοξικού περιβάλλοντος.
12 Αυγούστου, 20:08
0 user comments
Το νέο τρέιλερ αναλύει τα modes. [UPDATE]
12 Αυγούστου, 19:30
Μόνιμες Στήλες Press Start Press Start: Πιστεύετε ότι η Naughty Dog χειρίστηκε σωστά την επικοινωνία του The Last of Us: Part 2?

Press Start: Πιστεύετε ότι η Naughty Dog χειρίστηκε σωστά την επικοινωνία του The Last of Us: Part 2?

Monday, 20 Jul 2020  | in Press Start  | Γράφτηκε από τον Βάσια Κούκια   | (3 σχόλια)
Βάσια Κούκια

Βάσια Κούκια  

Aim for the head
Hot
https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/24/e5/f1/the-last-of-us-2-ellie-64-1595235021.jpg
 

Press Start: Πιστεύετε ότι η Naughty Dog χειρίστηκε σωστά την επικοινωνία του The Last of Us: Part 2?

Η πιο αμφιλεγόμενη κυκλοφορία του έτους χρειάζεται λεπτούς χειρισμούς.

Έχει περάσει πάνω από ένας μήνας από την κυκλοφορία του The Last of Us Part 2 και ο κόσμος ακόμα δεν έχει σταματήσει να μιλάει για αυτό. Η νέα δημιουργία της Naughty Dog σημείωσε μεγάλη επιτυχία καθώς ξεπέρασε τις 4 εκατομμύρια πωλήσεις μέσα σε τρεις μέρες και αναδείχθηκε πρώτο σε πωλήσεις για τον μήνα του Ιουνίου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πέρα όμως από αυτούς που το υποδέχθηκαν με μεγάλη χαρά, υπάρχει μία μεγάλη μερίδα του πληθυσμού που αντέδρασαν αρνητικά απέναντί του.

Οι haters ήταν αναμενόμενοι βέβαια από τη στιγμή που διέρρευσαν τα leaks πριν από την κυκλοφορία του Action Survival Horror. Προσωπικά πιστεύω πως κατέστρεψαν την εμπειρία του σεναρίου που είχε σχεδιάσει ο Neil Druckmann, καθώς αποκάλυψαν στο κοινό σημαντικές στιγμές από την πλοκή του. Μεγάλο μέρος των fans που έτυχε είτε από επιλογή τους είτε καταλάθος (αφού οι ιστοσελίδες είχαν γεμίσει από αυτά) να τα δουν ταράχθηκαν αρκετά, ιδιαίτερα από το περιεχόμενό τους, το οποίο σίγουρα δεν ήταν αυτό που περίμεναν.

Μετά την κυκλοφορία του, το The Last of Us Part 2 δημιούργησε ένα ακόμη μεγαλύτερο εχθρικό κοινό απέναντί του, το οποίο περιστρεφόταν γύρω από το αμφιλεγόμενο σενάριό του. Θεωρώ ότι οι αλλαγές που έκανε ο Neil Druckmann ήταν αναμενόμενο να επιφέρουν τέτοια αντίδραση, η οποία περιελάβανε εκτός των άλλων petition για αλλαγή του σεναρίου και απειλητικά μηνύματα προς τους ηθοποιούς του sequel. Η Naughty Dog ωστόσο αντί να κατευνάσει τα πνεύματα, απευθύνθηκε πολλές φορές στους haters δίνοντάς τους ακόμη περισσότερη τροφή για θυμό.

Με τον Neil Druckmann στην πρώτη γραμμή υπεράσπισης του The Last of Us Part 2, οι haters άρχισαν να λαμβάνουν απαντήσεις στα σχόλιά τους πολύ πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού, οι οποίες συνεχίστηκαν βέβαια και στην πορεία. Ο συγγραφέας δεν προσπάθησε ποτέ να κρύψει τη σύγχυσή του όσον αφορά την ύπαρξη κοινού που αντιπαθούσε την νέα πλοκή, γεγονός που είναι παράξενο μιας και ο ίδιος εμπλούτισε το σενάριο έντονα με τις προσωπικές του απόψεις, οι οποίες για πολλούς άλλαξαν πολύ το ύφος της σειράς. Ιδιαίτερα η πρόσφατη φράση του "Ποιος τους γαμάει τους haters?" νομίζω έριξε αρκετό λάδι στη φωτιά.

Εσείς πιστεύετε ότι η Naughty Dog έπρεπε να χειριστεί το θέμα διαφορετικά και αν ναι πώς; Αφήστε σχόλιο παρακάτω για να το συζητήσουμε. Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους.

Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να έχει η στήλη στο αντίστοιχο forum topic.

Μόνιμες στήλες της τελευταίας εβδομάδας

Press Start: Σας αρέσει κάποιο από τα νέα games της Ubisoft;

Spoiler Maniacs 1: The Last of Us 1+2

Το πιο πρόσφατο user Blog

Το Ghost of Tsushima στα ελληνικά γράφει ο Axilleas Loizidis

Το πιο πρόσφατο user Review

Batman: Arkham City γράφει ο Μάνος Γρυπάρης

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 -1 TheReaper (Level 22) 20/07/2020 12:53
Όχι. Ξεκάθαρα. Αν είχε γίνει σωστός χειρισμός, τότε δε θα ήμαστε σε αυτή τη θέση να συζητάμε για το αν το χειρίστηκαν σωστά ή όχι. Πιθανότατα να συζητούσαμε εάν έμειναν τελικά ευχαριστημένοι όσοι ασχολήθηκαν με το παιχνίδι.
#2 +1 solidsaraken (Level 1) 20/07/2020 13:44
Έχει περάσει πάνω από ένας μήνας από την κυκλοφορία του The Last of Us Part 2 και ο κόσμος έχει σταματήσει να μιλάει για αυτό. Αλλά για όσους ασχολούνται ακόμα , υπάρχει χώρος για συζήτηση.
Πιστεύετε ότι η Naughty Dog χειρίστηκε σωστά την επικοινωνία του The Last of Us: Part 2?
Φυσικά και όχι. Βρέθηκε στο ίδιο επίπεδο με τους "haters". Έβαλε στο ίδιο τσουβάλι αυτούς που σχολίασαν αρνητικά το παιχνίδι ή δεν το έβαλαν 10/10 , με αυτούς που τους έστειλαν κατάρες και απειλές θανάτου δηλαδή άτομα με ψυχολογικά προβλήματα ή μεγάλα τρολς
Σίγουρα υπάρχουν καλύτεροι και εξυπνότεροι τρόποι να επικοινωνήσεις με τους fans(πελάτες) σου.
#3 DimutriKs (Level 16) 20/07/2020 18:56
Σίγουρα μεγάλο μέρος του όλου ντόρου που δημιουργήθηκε αποτελούν τα leaks τα οποία είτε είναι από hackers είτε από κάποιον υπάλληλο της ng το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το έχει η ng και ύστερα η sony. Τα leaks ήταν άκρως κατευθυνόμενα και είχαν ως στόχο να αλλοιώσουν και να παραποιήσουν την πραγματική εικόνα του παιχνιδιού. Το μεγαλύτερο μέρος των αρνητικών κριτικών οφείλεται πρωτίστως σε αυτό το κομμάτι. Ότι με το που είδαμε βαθμολογίες τύπου 0/10 λίγη ώρα με το που κυκλοφόρησε το παιχνίδι είναι ενδεικτικό δείγμα του τι κοινό και με τι κριτήρια έτρεξε να βαθμολογήσει το παιχνίδι. Αλλά το παιχνίδι έχει πλέον 1 μήνα που κυκλοφορεί και έχει κάνει πολύ μεγάλο αριθμό πωλήσεων. Αν συνυπολογίσουμε και όσους είδαν ολόκληρο το παιχνίδι στο youtube πλέον δεν έχουμε να κάνουμε μόνο με το φανατισμένο ομοφοβικό κοινό. Δυστυχώς και πάλι έχουμε να κάνουμε με κάποιους ακραία ηλίθιους που απειλούν ηθοποιούς και σεναριογράφους. Αλλά με το haters χαρακτηρίζει ουσιαστικά όσους δεν άρεσε το παιχνίδι είτε λόγο σεναριακής τροπής είτε λόγω του gameplay του. Δεν ξέρω πως θα διαχειριζόμαστα ν εμείς μια τέτοια κατάσταση είτε σαν άτομο είτε σαν μια εταιρεία όμως η ng πρέπει να πάρει μαθήματα από τους διαχειριστές του cyberpunk στα social media. Οι άνθρωποι απλά ξέρουν πως να τρολάρουν και να κάνουν άκρη τους haters χωρίς προσβολές και με πετυχημένο χιούμορ. Οπότε η απάντηση είναι πως η ng ουδέποτε διαχειρίστηκε όπως θα έπρεπε το επικοινωνιακό κομμάτι του TLOU 2

Top-game-of-the-month 

 

 

 

 

Notification