Ειδήσεις

0 user comments
Για τους fans του παιχνιδιού και τους συλλέκτες.
26 Μαΐου, 16:18
4 user comments
"Δεν έχετε αποδείξεις" απαντάει η βιομηχανία. 
26 Μαΐου, 15:13
0 user comments
Μεταγραφή eSports για την Epic Games.
26 Μαΐου, 14:38
2 user comments
Συνεχίζει να αναπτύσσεται, άρνηση της ακύρωσής του. [UPDATE]
25 Μαΐου, 18:00
0 user comments
RPG
Παρουσιάστηκε το story trailer. [UPDATE]
25 Μαΐου, 17:33
0 user comments
FPS
Αχτύπητο δίδυμο των Jess και Soph.
25 Μαΐου, 16:37
9 user comments
Απόσυρση και από το GOG. [UPDATE]
25 Μαΐου, 16:23
0 user comments
Ξεπέρασε μεγάλο ορόσημο για indie τίτλο.
25 Μαΐου, 16:07
1 user comments
Θα υποστηριχθεί και μετά τον ερχομό του PS5.
25 Μαΐου, 14:57
1 user comments
Η Razer κλείνει το online store.
25 Μαΐου, 14:46
6 user comments
Αποκάλυψη τιμής, games και πληροφοριών το καλοκαίρι. [UPDATE]
25 Μαΐου, 14:07
0 user comments
Ολοκληρώθηκε το σενάριο. [UPDATE]
25 Μαΐου, 13:56
Μόνιμες Στήλες Press Start Press Start: Πόσες ώρες είναι το όριο που πρέπει να δουλεύει ένας developer;

Press Start: Πόσες ώρες είναι το όριο που πρέπει να δουλεύει ένας developer;

Monday, 13 May 2019  | in Press Start  | Γράφτηκε από τον Σταύρος Αντωνόπουλος   | (1 σχόλιο)
https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/09/f2/ec/developerswork-88-1557734687.jpg
 

Press Start: Πόσες ώρες είναι το όριο που πρέπει να δουλεύει ένας developer;

Οι συνθήκες εργασίας αφορούν όλους μας.

Πολλές διαρροές τα τελευταία χρόνια αποδεικνύουν την εκμετάλλευση των εργαζομένων και τα εξοντωτικά ωράρια των εταιριών αναπτυξης.

Το συγκεκριμένο θέμα έχει πολλές πλευρές και παραμέτρους. Είναι λογικό ένα game σταθμός στην βιομηχανία να χρειάστηκε άπειρες ώρες αναπτυξης, αφού μιλάμε για εκατομμύρια ευρώ κέρδους και όχι ψίχουλα. Ουσιαστικά το θέμα είναι ο χρόνος που χρειάζονται οι εργαζόμενοι να παρουσιάσουν κάτι αξιόλογο, το οποιο συνδυάζεται με τις απαιτήσεις της εκάστοτε εταιρίας για ένα game και κάποιες φορές τις προσαρμογές που γίνονται ανάλογα με το τι ζητά ο κόσμος. Όμως αυτό αλλαζει τα πλάνα και το χρονικό σχεδιάγραμμα με αποτέλεσμα να υπάρχει αφόρητη πίεση στους developers. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα όπως των πρώην developers της NetherRealm οι οποίοι δήλωσαν ότι κατά την περίοδο λανσαρίσματος ενός Mortal Kombat εργάζονταν για 80-100 ώρες την εβδομάδα ή των εργαζομένων της Rockstar Games που μέσα από διαρροές αποκάλυψαν ότι εργάζονταν πάνω από 80 ώρες την εβδομάδα και των σεναριογράφων για 100 ώρες σε μια εβδομάδα ! Τα νούμερα είναι απίστευτα και εξοργιστικά.

Είναι δεδομένο ότι ευθύνη φέρουμε και εμείς, το gaming κοινό που πιέζουμε με σχόλια και παράλογες απαιτήσεις τις εταιρίες μέσα σε ελάχιστα χρόνια περιθώρια. Ακόμα καταλογίζω ευθύνες σε όλους μας που αγοράζουμε και στηρίζουμε games με παρόμοιες αποκαλύψεις για τις συνθήκες εργασίας. Την δύναμη να αλλάξει αυτό την έχει ο κόσμος του αγοράζει τα games. Προσωπικά θεωρώ ότι τα deadlines στην συγκεκριμένη βιομηχανία είναι υπερβολικά και ανούσια, καθώς το gaming κοινό θα αγοράσει το game είτε βγει σε ένα χρόνο είτε σε πέντε, αρκεί το αποτέλεσμα να βγάζει ματιά το περιεχόμενο. Κάτι τέτοιο χρειάζεται χρόνο! Όλα ξεχνιούνται με την κυκλοφορία ενός αξιόλογου τίτλου γιατί το νόημα είναι η διασκέδαση και μια καλή εμπόρια.

Ποια είναι η άποψη σας για τα ωράρια εργασίας των developers; Πείτε μας την άποψη σας εντός του άρθρου.

Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να είχε η στήλη στο αντίστοιχο forum topic.

Μόνιμες στήλες της τελευταίας εβδομάδας

Press Start: Με ποιο game ασχοληθήκατε το φετινό Πάσχα;
Press Start: Τι games πιστεύετε πρέπει να δίνονται δωρεάν στις συνδρομητικές υπηρεσίες gaming;

Τελευταίο User Blog

«I am Fire! I am Death»

Τελευταίο User Review

Full Metal Furies

Καλή εβδομάδα σε όλους!

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 the_prophet1987 (Level 22) 15/05/2019 22:42
Συμφωνώ στο οτι οι καταναλωτές gamers μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα με τις αγορές τους.Γιατί αν περιμένεις απο τους μεγαλο-publishe rs να λογικευτούν και να σταματήσουν να ακολουθούν τη μάζα,σώθηκες.Δυ στυχώς το deadline των εταιριών αυτών είναι πολύ μικρό για τα παιχνίδια του μεγέθους που θέλουν να φτιάξουν.Είναι πάρα πολλά τα παιχνίδια που είχαν το potential να γίνουν αριστουργήματα και τα έφαγε το deadline.
Τα θυμήθηκα και συγχύστηκα πάλι! :-?

Γι αυτό οι Publishers πρέπει να αφήσουν τους developers να δουλέψουν με την ησυχία τους.Η έμπνευση δεν θα έρθει αν κάθονται μονίμως πάνω απ τα κεφάλια τους και τους θυμίζουν το deadline.Όσα χρόνια κι αν πάρει η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού,θα γνωρίζουν οτι τελικά άξιζε η αναμονή και ο κόσμος το ίδιο.
Οι developers απο την άλλη να μην ακούν το community αλλά την έμπνευση τους.Εαν τους λέει οτι πρέπει να βγεί 1,2,3 sequels η και καθόλου,το community θα το σεβαστεί.Να βελτιώσουν ένα παιχνίδι αλλά μην το αλλάζουν απο αυτό που έχουν στο μυαλό τους.
Και τέλος οι gamers να έχουν υπομονή και να μην ακολουθούν το hype αλλά το τι θέλουν πραγματικά.Και να μην αγοράζουν οτι αγοράζουν οι πολλοί.
Μόνο έτσι θα πάει μπροστά το gaming.

Top-game-of-the-month 

 

Notification