Ειδήσεις

0 user comments
Στο Steam στις 23 Ιανουραρίου 2019.
11 Δεκεμβρίου, 22:36
0 user comments
Το social network θα κλείσει σε λίγους μήνες.
11 Δεκεμβρίου, 22:08
0 user comments
FPS
Αντικαθίσταται με φίλτρο στο chat και χειροκίνητο ban.
11 Δεκεμβρίου, 21:37
0 user comments
RPG
Action RPG με skills. Έρχεται πρώτα στο Epic Store. [UPDATE]
11 Δεκεμβρίου, 19:15
0 user comments
MMORPG με έως και 40.000 παίκτες ανά server. Έρχεται στο Steam early access. [UPDATE]
11 Δεκεμβρίου, 18:30
1 user comments
RPG
Άραγε ετοιμάζονται για το...Epic Store;
11 Δεκεμβρίου, 17:24
5 user comments
Σταματάει η παραγωγή γιατί ο σεναριογράφος ήθελε να την κάνει "Αμερικανιά". [UPDATE]
11 Δεκεμβρίου, 16:20
0 user comments
Μόνο ένα ανά αγώνα.
11 Δεκεμβρίου, 15:50
3 user comments
Νέο βίντεο διάρκειας 25 λεπτών. [UPDATE]
11 Δεκεμβρίου, 15:15
0 user comments
Θα τραγουδάει σε mobile game.
11 Δεκεμβρίου, 12:15
1 user comments
RPG
Το Origin account του άδειασε.
11 Δεκεμβρίου, 11:43
1 user comments
FPS
Θα απαιτεί την κατοχή του αυθεντικού πρώτου Doom.
10 Δεκεμβρίου, 23:13
Μόνιμες Στήλες Press Start Press Start: Είναι το Fallout 76 το πιο κακό game της σειράς;

Press Start: Είναι το Fallout 76 το πιο κακό game της σειράς;

Monday, 19 Nov 2018  | in Press Start  | Γράφτηκε από τον Γιώργος Λόλας   | (2 σχόλια)
Γιώργος Λόλας

Γιώργος Λόλας  

Press Start: Η στήλη των αναγνωστών μαζί σας κάθε Δευτέρα. Ελάτε να συζητήσουμε μαζί ενδιαφέροντα θέματα που αφορούν τα video games.
Hot
https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/11/87/52/fallout-76-fire-breather-66-1542622886.jpg
 

Press Start: Είναι το Fallout 76 το πιο κακό game της σειράς;

Bugs και glitches σε ένα μισοτελειωμένο RPG.

Τους προηγούμενους μήνες η Bethesda έχτισε τεράστιο hype γύρω από το Fallout 76, δείχνοντάς μας έναν immersive post-apocalyptic κόσμο ο οποίος φάνταζε… ιδανικός για να χαθούμε με την παρέα μας. Η ιδέα πίσω από το Fallout 76 είναι υποσχόμενη, αφού μπορούμε πλέον να κατακτήσουμε την αφιλόξενη wasteland έχοντας συμμάχους αλλά και εχθρούς άλλους παίκτες και όχι NPCs. Οι τελευταίοι κάνουν αισθητή την απουσία τους, σε ένα σύστημα από quests που δεν έχει να δείξει το κάτι παραπάνω, πέρα από τις κλασικές, βαρετές αποστολές που συναντάμε στα περισσότερα theme-park MMORPGs.

Η εταιρεία του Tod Howard έκανε για άλλη μια φορά… το θαύμα της, αφού μας παρουσίασε ένα game γεμάτο από bugs και glitches, χαρακτηριστικό που συναντάμε σε όλα τα προηγούμενα games της Bethesda, η οποία είτε βαριέται να λύσει τα προβλήματα που παρουσιάζονται, είτε δεν θέλει να το κάνει αφού όπως φαίνεται, σκοπός της είναι να αρπάξει όσα περισσότερα λεφτά μπορεί από ένα franchise που αγαπήθηκε ιδιαίτερα μέσω των πρώτων δύο Fallout αλλά και του Fallout 4.

Η Bethesda θα μπορούσε να μας προσφέρει κάτι εξαιρετικό, αυτό άλλωστε διατυμπάνιζε πως θα πράξει όλους αυτούς τους μήνες. Αντί αυτού, κυκλοφόρησε έναν μισοτελειωμένο τίτλο ο οποίος θα χανόταν στη λήθη των κάκιστων games εάν δεν είχε στον τίτλο του την λέξη “Fallout”. Μάλιστα, δεν είναι λίγοι αυτοί που σωστά αναφέρουν πως περισσότερο θυμίζει ένα mod του Fallout 4, παρά ένα ολοκληρωμένο game που δικαιολογεί το κόστος των 60 ευρώ.

Εσείς πιστεύετε ότι το Fallout 76 είναι το πιο κακό game της σειράς; Πιστεύετε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα ακόμα cashgrab; Γράψτε μας τα σχόλιά σας στο κάτω μέρος του άρθρου.

Μόνιμες στήλες προηγούμενης εβδομάδας:
Δευτέρα: Press Start - Θεωρείτε σωστό το μπλοκάρισμα των πειρατικών sites στην Ελλάδα; (Γιώργος Λόλας)
Τετάρτη: eSports - Ο Αμερικάνικος στρατός θα αποκτήσει ομάδα eSports (Μάνος Γρυπάρης)
Πέμπτη: eSports - Ο SonicFox κέρδισε 40.000 δολάρια και χάρισε 10.000 στον 2ο (Μάνος Γρυπάρης)

Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να έχει η στήλη στο αντίστοιχο forum topic.

Καλή εβδομάδα σε όλους!

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 +1 Lithras (Level 23) 19/11/2018 14:10
Τα χειρότερα Fallout ήταν τα Fallout: Brotherhood of Steel και Fallout Shelter.

Το παν είναι να υπάρχει ανοιχτό μυαλό και να κοιτάμε ένα game χωρίς να επηρεαζόμαστε από το hype ή το salt.

Έχοντας λιώσει πάνω από 20 ώρες στο Fallout 76 και έχοντας παίξει οτιδήποτε έχει την λέξη “Fallout” στον τίτλο, έχω να πω τα εξής:

-Όσον αφορά τον τεχνικό τομέα, τα bugs και τα glitches είναι σήμα κατατεθέν της Bethesda από πολύ παλιά. Αυτό δεν εμπόδισε τον κόσμο από το να λατρέψει τα Elder Scrolls και τα Fallout 3 & 4, αλλά φυσικά σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογεί την διαιώνιση της κατάστασης. Για να είμαι ειλικρινής πάντως, ελάχιστα είναι τα games από το 2007 και μετά που δεν βγήκαν ημιτελή, είναι «μόδα» σε πολλές εταιρείες και όχι «αποκλειστικό προνόμιο» της Bethesda και το συγκεκριμένο θέμα σηκώνει τεράστια συζήτηση από μόνο του. Πάντως προσωπικά δεν παρατήρησα κάτι game-breaking.

Αυτό που στο τέλος έχει σημασία είναι το τι «μένει» από ένα game και το τι προσφέρει στο σύνολο.

-Όσον αφορά τους NPCs, είναι θέμα προσδοκιών. Αν δεν έχεις την αντίστοιχη προσδοκία, δεν απογοητεύεσαι. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η υπόθεση διαδραματίζεται μόλις 25 χρόνια μετά την καταστροφή, δεν έχει γίνει ακόμα ανανέωση πληθυσμού, πόσο μάλιστα εδραίωση των όποιων οργανώσεων που κάνουν κουμάντο αργότερα. Unpopular opinion: Η αίσθηση μοναξιάς ταιριάζει σε ένα post-Apocalypti c setting. Δεν πρόκειται για “Fallout 4 pt2”, όπως θα ήθελαν πολλοί (και όπως περίμεναν παρά το ότι η Bethesda ήταν ξεκάθαρη), ούτε για Fallout 5. Πρόκειται για ένα online co-op Shooter/Action RPG και το να το βλέπουμε με τα μέτρα και τα σταθμά των Fallout 3 & 4 είναι άδικο, όπως θα ήταν άδικο το να δούμε τα Fallout 3 & 4 υπό το πρίσμα των πρώτων Fallout.

-Η εξερεύνηση είναι καίριο κομμάτι των Elder Scrolls και των μεταγενέστερων Fallout και από αυτή αποτελείται το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου που παίζει κανείς αυτά τα παιχνίδια. Στον τομέα αυτόν, το Fallout 76 δεν απογοητεύει. Έχει τον μεγαλύτερο χάρτη από όλα τα προηγούμενα με μπόλικα ενδιαφέροντα landmarks στα οποία υπάρχουν πολλά references με το γνωστό σαρκαστικό μαύρο humor της σειράς. Το να το κάνεις με παρέα το κάνει ακόμα καλύτερο.

-Έχουν προστεθεί survival μηχανισμοί όπως πείνα, δίψα, ασθένειες και σήψη του φαγητού, δένουν πένα με το setting.

-To C.A.M.P. είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα προσθήκη που “λύνει χέρια” καθώς αποτελεί φορητή βάση.

Μεγάλη μερίδα του κοινού “έκλεισε τα αυτιά της” και συνέχισε να έχει προσδοκίες με βάση το wishlisting της. Για να είμαστε ειλικρινείς, και τα quests των προηγούμενων ήταν “go from point A to point B, kill this or that”, απλά αντί να στο πει κάποιος NPC, τώρα βασίζεσαι σε holotapes, broadcasts και σημειώσεις. Ναι, η όλη φάση με τα factions και οι αποφάσεις του ποιους θα βοηθήσεις και ποιους θα κάνεις εχθρούς λείπουν, αλλά όπως προαναφέρω δεν είναι το “Fallout 5”. Όχι ότι και άλλα games είναι “αθώα”, αν συνοψίσεις το σενάριο των Oblivion, Skyrim, Fallout 3 & 4, τελικά δεν είναι τόσο “πλούσια” από πλευράς main plot.

Οπότε, έχοντας ξεκαθαρίσει το wishlisting και το ότι δεν πρόκειται για sequel, έχουμε ένα game που ναι μεν έχει τεχνικά προβλήματα, αλλά απ’ την άλλη δύναται να προσφέρει πολλές ώρες διασκέδασης. Φυσικά και θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερο (λίγο μεγαλύτερο player population cap, λίγο πιο οργανωμένα events, να είχε έστω ελάχιστους NPCs), αλλά in the end of the day, εξερευνούμε ένα ακόμα nuclear wasteland με παρέα και θερίζουμε super mutants ακούγοντας vintage-ιες.

Προφανώς δεν ανταποκρίνεται στο hype που προκάλεσε (να γίνω κακός και να πω και για το God of War;), αλλά σίγουρα δεν αξίζει όλο το salt και τις υπερβολικές αντιδράσεις. Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στην μέση.
#2 xboxachill (Level 7) 19/11/2018 18:17
Έχοντας πάνω από 35 ώρες(μαζι με την beta) θα πω και εγω οτι ειναι game που περνας ευχαριστα την ωρα σου και αν εισαι με παρεα ειναι ακομα καλυτερο (PC)
βλεπω και ενα update 15 gb σημερα γ να δουμε.

Top-game-of-the-month 

 

Notification