Ειδήσεις

0 user comments
RPG
Ανακοινώθηκε από την Riot με νέο τρέιλερ.
31 Οκτωβρίου, 16:05
0 user comments
Δωρεάν τα Blair Witch και Ghostbusters: The Video Game Remastered.
31 Οκτωβρίου, 15:18
0
Πέφτει η νύχτα στο μικρό Παλέρ- εεε, διαστημόπλοιο.
31 Οκτωβρίου, 15:04
2 user comments
FPS
Παρατείνεται η closed beta του Halo 4. [UPDATE]
31 Οκτωβρίου, 13:55
1 user comments
RPG
Δημοσιεύθηκε νέο gameplay βίντεο. [UPDATE]
31 Οκτωβρίου, 13:37
1 user comments
Διέρρευσε βίντεο που δείχνει πόσο γρήγορα φορτώνει στο PS5. [UPDATE]
31 Οκτωβρίου, 13:24
1 user comments
H Ubisoft ανακοίνωσε τα δικά της. [UPDATE]
31 Οκτωβρίου, 12:39
0 user comments
Τα τέρατα του Geralt. [UPDATE]
31 Οκτωβρίου, 11:15
1 user comments
CGI τρέιλερ μας παρουσιάζει μια επιδρομή των Viking.
30 Οκτωβρίου, 23:48
2 user comments
Το PUBG Mobile απαγορεύθηκε από την Κυβέρνηση. [UPDATE]
30 Οκτωβρίου, 23:24
1 user comments
Για το Σαββατοκύριακο.
30 Οκτωβρίου, 22:48
1 user comments
Τα PS4 VR headset θα υποστηρίζονται και στο PS5.
30 Οκτωβρίου, 22:04
Ειδήσεις Άλλες Ειδήσεις Πρώην developer της BioWare: "Η EA νοιάζεται μόνο για το κέρδος"

Πρώην developer της BioWare: "Η EA νοιάζεται μόνο για το κέρδος"

Tuesday, 24 Oct 2017  | in Άλλες Ειδήσεις | Γράφτηκε από τον Νικηφόρος Μητράκος   | (7 σχόλια)
Νικηφόρος Μητράκος

Νικηφόρος Μητράκος  

Τα botakia του CSGO παίζουν καλύτερα από εμένα.
Hot
https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/d2/7e/35/star-wars-visceral-games-61-1508864159.jpg
 

Πρώην developer της BioWare: "Η EA νοιάζεται μόνο για το κέρδος"

Δήλωσε πως η εταιρεία θα επικεντρωθεί στα microtransactions και στα open world games.

Μετά το κλείσιμο της εταιρείας ανάπτυξης Visceral Games και την αλλαγή της κατεύθυνσης που θα ακολουθήσει το επερχόμενο Star Wars όσον αφορά την πλοκή του, ο πρώην developer της BioWare Manveer Heir ισχυρίζεται πως τα κίνητρα της εκδότριας εταιρείας είναι με βάση το κέρδος.

Ο Heir σε μια συνέντευξη του δήλωσε πως η τάση της EA να δημιουργεί open-world κόσμους οφείλεται στο ότι είναι ευκολότερο να αυξήσει το κέρδος της από αυτά τα games. Οι gamers έχουν αφορμές για να επιστρέφουν σε αυτούς τους κόσμους το οποίο σημαίνει πως αυξάνεται ο χρόνος που ασχολούνται με αυτόν άρα και η πιθανότητα να ξοδέψουν χρήματα.

Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε: "Στην EA νοιάζονται για τις microtransactions, όπως για την αγορά καρτών στα Mass Effect και το multiplayer. Είναι ο ίδιος λόγος που προσθέσαμε κάρτες στο Mass Effect 3, να αναγκάσουμε τον κόσμο να επιστρέφει συνεχώς αντί να παίξει για 60 με 100 ώρες. Δεν νοιάζονται στ' αλήθεια για το τι θέλουν οι gamers, μόνο για το τι θα τους κάνει να πληρώσουν χρήματα. Πρέπει να καταλάβετε πως είναι τεράστιο το ποσό που αποφέρουν οι microtransactions".

Ο πρώην developer ισχυρίζεται πως αυτός ήταν ο λόγος για την αποτυχία του Mass Effect: Andromeda, καθώς το ποσό που θα αξιοποιούνταν για την ανάπτυξη κάθε τίτλου θα ξεπερνούσε τα 100 εκατομμύρια δολάρια και δεν θα υπήρχε χώρος για πιο single player και linear τίτλους. Σύμφωνα με τον ίδιο, η EA και οι μεγάλες εκδότριες εταιρείες νοιάζονται μόνο για την επίτευξη των μέγιστων δυνατών εσόδων και όσο τα open world games είναι εκείνα που φέρνουν το μεγαλύτερο κέρδος, θα είναι και εκείνα που θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται.

Στις δηλώσεις του, ο Heir αναφέρει πως υπήρξαν άτομα που πλήρωσαν 15.000 δολάρια μόνο σε multiplayer κάρτες του Mass Effect. Αφού τα προϊόντα της EA ξεκίνησαν να εισάγονται στην multiplayer εμπειρία, η εταιρεία αποφάσισε να συμπεριλάβει online modes σε τίτλους που δεν είχαν κάτι αντίστοιχο παλιότερα. Ο λόγος είναι πως τα επαναλαμβανόμενα έσοδα έφερναν υπερβολικά πολλά κέρδη σε σύγκριση με την αγορά ενός τίτλου που είχε ήδη ολοκληρωμένο περιεχόμενο. Αυτό συμβαίνει και στο Star Wars: Battlefront 2 με τα loot boxes, αν και η EA διαβεβαιώνει πως ο τίτλος δεν είναι pay-to-win.

Όσον αφορά το κλείσιμο της Visceral Games, αυτό αποτέλεσε μια απόφαση με πολλά λάθη για την EA. Όταν έγινε η σχετική ανακοίνωση την περασμένη εβδομάδα, οι μετοχές της εταιρείας έπεσαν αν και για το 2017 είχαν συνολικά μια εντυπωσιακή αύξηση κατά 42% παρά το Mass Effect: Andromeda.

Διαβάστε περισσότερα για το κλείσιμο της Visceral Games καθώς και πληροφορίες για τo νέο Star Wars της Visceral και συζητήστε γι αυτό σε αυτό το forum topic.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 Divine Raiden (Level 26) 24/10/2017 21:33
Είναι γνωστό οτι η EA κοιτάει μόνο το κέρδος όπως και πολλές άλλες εταιρείες!Πλέον αυτό αποτελεί το λογικό :P
#2 Efane (Level 24) 25/10/2017 10:17
Και ποια εταιρεία δεν κοιτάει το κέρδος;
μάλιστα κάποιοι κάνουν μέχρι και ξέπλυμα χρηματος αγοράζοντας κάρτες. Επίσης οι πλειοψηφία των παιχτών προτιμά το multiplayer. Δεν δικαιολογώ την EA καθώς μια ταλαντούχα ομάδα βρίσκεται ήδη εκτός.
#3 An arrow in the knee (Level 22) 25/10/2017 10:37
Αυτή η νέα μάστιγα θα καταστρέψει πολλά νέα παιχνίδια. Δυσοιωνο το μέλλον του επόμενου Dragon Age.
#4 akloukisas (Level 2) 25/10/2017 11:51
Δυστυχώς άμα κοίταζε το πραγματικό κέρδος της θα έκανε επενδύσεις σε παιχνίδια και σειρές παιχνιδιών που αποφέρουν κέρδος μέσο της καταναλωτικής πίστης το μόνο που τους νοιάζει είναι το άμεσο κέρδος να πάνε στο διάολο τα ζώα καταστρέψανε την Bioware και αποδυναμώσανε μέχρι θανάτου το Mass Effect, κανίβαλοι...
#5 the_prophet1987 (Level 22) 25/10/2017 11:51
Φαινόταν για ένα διάστημα οτι κάτι πήγαινε να γίνει στην Ε.Α. προς το καλύτερο,αλλά ξαναβρήκε τον παλιό κακό της εαυτό.Ε αν δεν ξυπνήσει ο κόσμος και με αυτή τη δήλωση,είναι άξιος της μοίρας του.
#6 Shikabane_Hime7 (Level 29) 25/10/2017 14:06
Δυστυχώς είναι αλήθεια και το έχω ζήσει, ειδικά στο FIFA. Βλέπουμε και πως έκαναν το Mass Effect.
#7 ashbringer (Level 25) 25/10/2017 17:19
Αν συνδιάσεις το να φτιάξεις έναν υπέροχο τίτλο ο οποίος θα αρέσει στην πλειοψηφία των αγοραστών τότε πιστεύω πως μπορείς σαν αποτέλεσμα να έχεις και πολύ μεγάλο κέρδος.Δυστυχώς οι εταιρείες τα τελευταία χρόνια χάνουν τον στόχο.

Top-game-of-the-month 

 

 

 

 

Notification