Ειδήσεις

2 user comments
RPG
Γνωρίστε την clan των Thinbloods. [UPDATE]
25 Απριλίου, 12:00
0 user comments
Χρειάστηκε 7 χρόνια μέχρι να αναπτυχθεί.
24 Απριλίου, 20:55
0 user comments
Κάποιους από εμάς τους μεγάλωσε στο σχολείο.
24 Απριλίου, 20:34
0 user comments
Η FromSoftware στο καλύτερο Action-Adventure της.
24 Απριλίου, 19:52
0 user comments
Χρεοκόπησε μία ολόκληρη εταιρεία.
24 Απριλίου, 19:51
0 user comments
FPS
To οποίο δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα.
24 Απριλίου, 18:57
2 user comments
PC Demo και νέα περίοδος κυκλοφορίας. [UPDATE]
24 Απριλίου, 17:45
0 user comments
RPG
Ανακοινώθηκε η ημερομηνία κυκλοφορίας για PS4. [UPDATE]
24 Απριλίου, 17:35
5 user comments
Νέο demo. [UPDATE]
24 Απριλίου, 17:25
0 user comments
Δωρεάν περίοδος για PS4. [UPDATE]
24 Απριλίου, 17:15
0 user comments
RPG
Ακολουθεί και τρέιλερ.
24 Απριλίου, 17:11
7 user comments
Δυνατότητα pre-load. [UPDATE]
24 Απριλίου, 17:05
4
Το βιαιότερο Fighting ξαναχτυπά.
24 Απριλίου, 15:45
Ειδήσεις Action Praey for the Gods

Praey for the Gods

Wednesday, 30 Jan 2019  | in Action | Γράφτηκε από τον Αριστοτέλης Ζησιμόπουλος   | (14 σχόλια)
https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/thumbnail/320x180s/d2/0a/69/prey-for-the-gods-37-1470491166.jpg
 

Praey for the Gods

Διαθέσιμο από αύριο με Steam Early Access. [UPDATE]

[Αρχική δημοσίευση: 19/10/15] Η νεοσύστατη εταιρεία ανάπτυξης Νo Matter, αποτελείται από τρείς μόνο developers και ετοιμάζεται για τον πρώτο της τίτλο.

Με μία γρήγορη ματιά στο Prey for the Gods βλέπουμε κάποια στοιχεία που υποδεικνύουν αρκετές ομοιότητες με το Shadow of the Colossus της Team Ico, τόσο στο art style όσο και στο γεγονός ότι πρωταγωνίστρια παρουσιάζεται μόνη της, εφοδιασμένη μόνο με ένα τόξο και βέλη να πολεμάει τεράστια εχθρικά όντα.

Οι παραπάνω υποψίες “φουντώνουν” αν ρίξουμε μία ματιά στις δηλώσεις τις εταιρείας ανάπτυξης του Prey for the Gods, No Matter: “Πρέπει να επιβιώσετε τους κολοσσιαίους κινδύνους που θα αντιμετωπίσετε” ενώ επίσης ο χαρακτηρισμός για τους developers ήταν: “Το έργο τους είναι απλό: πρέπει να δημιουργήσουν κολοσσιαίες στιγμές.” Στην επίσημη ιστοσελίδα του παιχνιδιού μαθαίνουμε ότι η πρωταγωνίστρια βρίσκεται σε ένα παγωμένο νησί και ο μοναδικός τρόπος επιβίωσης είναι να καταστρέψει τους θεούς στους οποίους πιστεύει. Δείτε το τρέιλερ βίντεο καθώς και μερικά screenshots στην gallery που ακολουθεί.

To Prey for the Gods θα κυκλοφορήσει για PC. Ακόμη δεν γνωρίζουμε την ημερομηνία κυκλοφορίας καθώς και το αν θα κυκλοφορήσουν εκδόσεις για το PS4 και το Xbox One.

[UPDATE 6/8/16 - Έρχεται και στις κονσόλες] Η crowdfunding εκστρατεία του Prey for the Gods στο Kickstarter δείχνει να έχει αίσιο τέλος, καθώς αυτή την στιγμή έχουν συγκεντρωθεί περισσότερο από 500 χιλιάδες δολάρια, κοινώς 70% περισσότερα χρήματα από όσα απαιτούνταν για την ανάπτυξη του επερχόμενου κλώνου του Shadow of the Colossus.

Να σημειωθεί επίσης ότι μετά από την επιτυχημένη εκστρατεία στο Kickstarter, το Prey for the Gods θα κυκλοφορήσει σε περισσότερα format από αυτά που είχαν ανακοινωθεί στο παρελθόν. Συγκεκριμένα πέρα από τα PC θα το δούμε για PS4, Xbox One και Mac. Επίσης αναμένεται να προστεθεί ένα νέο ορχηστρικό soundtrack, περισσότερα όπλα και ενδεχομένως περισσότερα bosses (την δεδομένη χρονική στιγμή έχει ανακοινωθεί ότι θα υπάρχουν τουλάχιστον πέντε). Η No Matter Studios θα προσλάβει και έναν επιπλέον animator που θα εργαστεί πάνω στο Prey for the Gods. Θυμίζουμε ότι η νεοσύστατη εταιρεία μέχρι στιγμής αποτελείται από μόλις τρεις developers.

[UPDATE: 5/5/17 - Αλλαγή ονόματος μετά από απαίτηση της Bethesda] Η Bethesda ανάγκασε το επερχόμενο indie Prey for the Gods να αλλάξει όνομα. Το Prey for the Gods, ένα PC action-adventure που αναπτύσσεται από την No Matter Studios, είναι πλέον γνωστό ως "Praey for the Gods" αφού η Bethesda και η θυγατρική της εταιρεία ZeniMax δυσαρεστήθηκαν με την πρώτη λέξη του τίτλου, δηλαδή την "Prey".

Η No Matter Studios δήλωσε: "Ο νόμος περί εμπορικών σημάτων ήταν το πρόβλημα. Δυστυχώς, η Zenimax επέλεξε να αντιταχθεί στο σήμα μας, καθώς θεώρησε ότι ήταν πολύ παρόμοιο με το σήμα τους για το Prey. Αν και διαφωνήσαμε με την αντίθεσή τους, καταφέραμε να έρθουμε σε συμφωνία".

Ως αποτέλεσμα των νομικών διαμαρτυριών της Bethesda, η No Matter επέλεξε να μετονομάσει το παιχνίδι σε "Praey for the Gods" το οποίο, σύμφωνα με ισχυρισμούς τους, ήταν ένας από τους αρχικά προτεινόμενους τίτλους για το παιχνίδι. Η εταιρεία είπε πως η αλλαγή ονόματος ήταν η καλύτερη επιλογή, σε σύγκριση με τη σπατάλη των κεφαλαίων του Kickstarter για το παιχνίδι σε μια δαπανηρή δικαστική υπόθεση.

Η No Matter πρόσθεσε: "Θα μπορούσαμε να αντιμετωπίσουμε αυτή την κατάσταση και το σκεφτήκαμε αρκετά. Μια τέτοια διαμάχη μπορεί να γίνει μακροχρόνια και, ανάλογα πόσο θέλει να πολεμήσει ο καθένας, μπορεί να είναι και πολύ ακριβή. Όλο αυτό είναι κάτι που δεν θα έπρεπε να αντιμετωπίσει μια εταιρεία που κάνει τα πρώτα της βήματα, πόσο μάλλον μια μικρή ομάδα 3 ατόμων. Έτσι, το γεγονός ότι βγήκαμε από όλο αυτό άθικτοι και ακόμα αναπτύσσουμε το παιχνίδι, είναι μια νίκη και θα διδάξει κάποια πράγματα στην εταιρεία μας για το μέλλον".

Σε μια δήλωση του, ένας εκπρόσωπος της Bethesda ισχυρίστηκε: "Δεν είχαμε πολλές επιλογές. Αν δεν αντιταχθούμε στο σήμα, κινδυνεύουμε να χάσουμε το εμπορικό σήμα του Prey και αυτό δεν είναι αποδεκτό. Δυστυχώς, έτσι είναι ο νόμος περί εμπορικών σημάτων".

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Bethesda έχει εμπλακεί σε διαμάχες εμπορικών σημάτων με πολύ μικρότερες εταιρείες. Το 2015, η νομική ομάδα της εταιρείας επικοινώνησε με τον ανεξάρτητο developer Jordan Maron, γνωστό ως τη δημοφιλή προσωπικότητα του YouTube CaptainSparklez, σχετικά με το Fortress Fallout, ένα puzzle για κινητές συσκευές με post-apocalyptic θεματολογία. Αντί να αντιταχθεί στην απαίτηση της Bethesda να σταμτήσει την ανάπτυξη του παιχνιδιού, ο Maron άλλαξε το όνομα του παιχνιδιού σε Fortress Fury. Επιπλέον, η νομική ομάδα της Bethesda ήρθε σε επαφή με τον developer του Minecraft της Mojang το 2011, ισχυριζόμενη ότι το παιχνίδι με κάρτες του Notch με την ονομασία Scrolls, θα μπορούσε εύκολα να μπερδευτεί με τη σειρά "Elder Scrolls". Ωστόσο, η Mojang αμφισβήτησε αυτόν τον ισχυρισμό, ο οποίος τελικά κανονίστηκε στα δικαστήρια.

[UPDATE: 5/5/17 - Διαθέσιμο από αύριο με Steam Early Access] Μετά από δύο χρόνια σε closed alpha το Praey for the Gods θα είναι διαθέσιμο με Steam Early Access.

Το Open-World παιχνίδι της No Matter Studios είναι σχεδόν έτοιμο λοιπόν για να φτάσει στις οθόνες σας, αν και όπως υπολογίζετε θα μείνει σε Early Access για περίπου ενάμιση χρόνο.

To Praey for the Gods θα κυκλοφορήσει για PC, PS4, Xbox One και Mac.

Διαβάστε το review του Shadow of the Colossus από τον Μάνο Γρυπάρη και συζητήστε για το Praey for the Gods σε αυτό το forum topic που μόλις άνοιξε.

Photos

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 tonyler (Level 23) 19/10/2015 14:51
100% θα κυκλοφορησει πριν το the last guardian και κατα πασα πιθανοτατα θα ειναι και καλυτερο(γιατι απ'ο,τι βλεπω εχει πεσει πολυ δουλεια για το the last guardian).
#2 An arrow in the knee (Level 22) 19/10/2015 15:32
Μακαρι να το δουλεψουνε καλα και να αξιοποιησουν ολες τις δυνατοτητες.Πολ λα υποσχομενο φενεται με το potential στα υψη!
#3 kostas38m (Level 6) 19/10/2015 15:50
Πάρα πολύ ωραίο παιχνίδι φαίνεται και το site τους πολύ εντυπωσιακό :-)
#4 Professor_Severus_Snape (Level 26) 19/10/2015 21:12
Δείχνει πολύ ενδιαφέρον, αρκεί να έχει το ανάλογο βάθος σε ιστορία και gameplay.
#5 ashbringer (Level 25) 20/10/2015 19:05
Πολύ ωραία screenshots απο τον συγκεκριμένο τίτλο.Η μάχες με τους τεράστιους εχθρούς δείχνουν μοναδικές.
#6 supermario644ever (Level 20) 22/10/2015 15:59
Πολύ ενδιαφέρον το trailer 8)
#7 Blood Prince (Level 27) 06/08/2016 17:16
Αναμένεται να είναι φοβερό παιχνίδι.Το σενάριο είναι συναρπαστικό και απο τις εικόνες και τα βίντεο φαίνεται πολύ ωραίο.Ευτυχώς που θα κυκλοφορήσει και σε pc.Απ'ότι διάβασα στο άρθρο,θα υλοποιηθεί τελικά η ιδέα.
#8 Kaneki (Level 3) 06/08/2016 17:25
Πολύ ωραίο!Ανηπομονώ για full release!
#9 tonyler (Level 23) 06/08/2016 19:56
Mακάρι να'ναι κλώνος να δουν όλοι τα ξεφτιλίκια της sony που τόσα χρόνια μας κοροιδεύει με το the last guardian!
#10 Golden (Level 6) 09/08/2016 17:24
Μπορεί να είναι και το παιχνίδι της χρονιάς από όσα είδα σε trailer και φωτογραφίες. Θα το αγοράσω για χριστουγεννιάτι κο δώρο.
#11 Professor_Severus_Snape (Level 26) 19/08/2016 18:42
Αργεί ακόμη το παιχνίδι, ενώ αυξάνει το hype. Να δούμε αν θα ανταποκριθεί στις απαιτήσεις που δημιουργεί σιγά-σιγά.
#12 geololj (Level 28) 05/05/2017 21:21
Η ηλιθιότητα σε όλο της το μεγαλείο! Από την μια οι καραγκιόζιδες της Αμερικής με τους ηλίθους νόμους τους και από την άλλη μια τεράστια εταιρεία που θα μπορούσε απλά να κάτσει στα αυγά της.

Μάθαμε τώρα και κάνουμε copyright γενικές λέξεις, όπως οι καραγκιόζιδες της Apple. Και το ωραίο είναι ότι οι μαμούχαλοι εκεί στο 'Μούρικα δίνουν τα copyrights με το τσουβάλι για εντελώς γενικές λέξεις. Παπάρες! Πρώτη φορά νευριάζω τόσο και ζητώ συγγνώμη για την φρασεολογία μου, αλλά τέτοιες λαλακίες δεν θα έπρεπε να υπάρχουν.

Αν είχα τα απαραίτητα funds, θα πήγαινα στην Αμερική και θα έκανα copyright όλες τις γενικές λέξεις που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σε video games και θα έβγαζα για κάθε μια και ένα mobile game της #&@@!&. Να έβλεπα μετά ποια εταιρεία θα έβγαζε ξανά game, πέρα από τα indie studios που εκεί απλά δε θα τους πείραζες καν. Μια με την λέξη Scrolls, τώρα το Prey και έχεις και την Apple που τα έβαλε με μανάβικο. Στην υγειά μας.
#13 +1 Phobos (Level 22) 05/05/2017 23:18
Quoting geololj:
Η ηλιθιότητα σε όλο της το μεγαλείο! Από την μια οι καραγκιόζιδες της Αμερικής με τους ηλίθους νόμους τους και από την άλλη μια τεράστια εταιρεία που θα μπορούσε απλά να κάτσει στα αυγά της.

Μάθαμε τώρα και κάνουμε copyright γενικές λέξεις, όπως οι καραγκιόζιδες της Apple. Και το ωραίο είναι ότι οι μαμούχαλοι εκεί στο 'Μούρικα δίνουν τα copyrights με το τσουβάλι για εντελώς γενικές λέξεις. Παπάρες! Πρώτη φορά νευριάζω τόσο και ζητώ συγγνώμη για την φρασεολογία μου, αλλά τέτοιες λαλακίες δεν θα έπρεπε να υπάρχουν.

Αν είχα τα απαραίτητα funds, θα πήγαινα στην Αμερική και θα έκανα copyright όλες τις γενικές λέξεις που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σε video games και θα έβγαζα για κάθε μια και ένα mobile game της #&@@!&. Να έβλεπα μετά ποια εταιρεία θα έβγαζε ξανά game, πέρα από τα indie studios που εκεί απλά δε θα τους πείραζες καν. Μια με την λέξη Scrolls, τώρα το Prey και έχεις και την Apple που τα έβαλε με μανάβικο. Στην υγειά μας.


Το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό, αυτό μου ήρθε στο μυαλό.
#14 +2 ashbringer (Level 25) 06/05/2017 10:31
Πολλά θέματα με δικαιώματα και παράπονα για τα ονόματα.Ας ασχοληθούν επιτέλους ο καθένας με τους τίτλους του και ας αφήσουν τον κόσμο να κρίνει και να επιλέξει το καλύτερο.

Top-game-of-the-month 

 

Notification